Autoverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 5 werkdagen getoond.
Alle reviews
Dat is volgens mij een heel slechte beslissing!!!
Wij hebben auto verzekering zodat wij zijn beschermd tegen claims. Nu lijkt mij ik betaal zelf voor een ongeluk dat was helemaal niet mijn fout.
Sudipto uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 8 juni 2026
Een autoverzekering is er in de basis om schade die je met je voertuig aan anderen veroorzaakt te verzekeren. Afhankelijk van de gekozen dekking kan daarnaast ook schade aan je eigen voertuig verzekerd zijn. Welke schade wel of niet vergoed wordt, hangt af van de dekking die is afgesloten en de omstandigheden van de schade. Omdat we begrijpen dat hierover onduidelijkheid bestaat, vragen we de behandelaar om contact met je op te nemen om dit verder uit te leggen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 juni 2026
Prima ervaring, goede communicatie en de schade is goed en professioneel opgelost.
Frank uit Beverwijk, 8 juni 2026
Fijn gesprek; goed en snel geholpen. Heldere uitleg en fijne communicatie.
M. uit Loenen aan de Vecht, 8 juni 2026
Wijziging naar andere auto en ander kenteken ging heel soepel. En vriendelijke service
Hlh uit Sommelsdijk, 8 juni 2026
Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst!
Vriendelijke groet, Promovendum - 08 juni 2026
Ik mis de mogelijkheid om extra documenten toe te kunnen voegen bij eens openstaande schademelding. Ik heb nu een brief ontvangen van de verzekeraar van de tegenpartij waarin deze aansprakelijkheid erkend maar deze kan ik nergens uploaden.
Bas uit Bronnegerveen, 8 juni 2026
Dit gaan we regelen, je ziet zo snel mogelijk een optie om de brief te uploaden.
Vriendelijke groet, Promovendum - 08 juni 2026
Uitstekend geholpen.
W.R. uit Schiedam, 7 juni 2026
Zeer snel en eenvoudig overgestapt en veel goedkoper dan mijn vorige verzekeraar.
Daniël uit Leiden, 5 juni 2026
Dat is nog eens een vliegende start! Fijn om te lezen dat het overstappen snel en eenvoudig verliep en dat je daarbij ook nog voordeliger uit bent. Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 08 juni 2026
Kort en duidelijk. Alles snel geregeld.
Sabine uit Almere, 5 juni 2026
Ik moest de verzekering overzetten ivm aanschaf nieuwe auto. Dit werd snel duidelijk en zeer vriendelijk geregeld zonder enige moeite en zonder lange wachtrij aan de telefoon.
Erwin uit Enschede, 5 juni 2026
Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met je nieuwe auto!
Vriendelijke groet, Promovendum - 08 juni 2026
Awesome, very very helpful
Mohammed Ajmal uit Hillegom, 5 juni 2026
Eerder een keer schade gehad die snel en correct is afgehandeld. Nu had ik er vergissing gemaakt in mijn wijzigingsaanvraag, waar ik vriendelijk op gewezen werd. Na een prettig gesprek is dat ook hersteld.
Jan-Hein uit Tilburg, 5 juni 2026
Vergissen kan iedereen gebeuren, des te mooier dat we het samen hebben kunnen herstellen. Bedankt voor je mooie beoordeling!
Vriendelijke groet, Promovendum - 05 juni 2026
Uitstekende en snelle afwikkeling van m’n schadegeval
Rik uit Amstelveen, 5 juni 2026
Prima afhandeling, to the point en helder.
Dick uit Utrecht, 5 juni 2026
Heel gemakkelijk de schade kunnen opgeven aan Promovendum. Daarna ging alles bijna automatisch, werd zelf benaderd door het reparatiebedrijf om een afspraak te maken. Auto brengen, leen auto mee en na drie dagen een telefoontje om mijn auto weer op te halen. Zeer net bedrijf en heel vriendelijk geholpen.
Jan uit Baarn, 4 juni 2026
Top geregeld in 5 minuten!
Joep uit Pijnacker, 4 juni 2026
Snel en goed geregeld
Gijs uit Alphen aan den Rijn, 4 juni 2026
Aanrijding gehad met spookvliegende gans. Schademelding ging zeer gemakkelijk. Direct een geruststellend antwoord, dat dit niet ten koste ging van eigen risico en schadevrije jaren. Schadeafhandeling via een gecontracteerd bedrijf verliep ook zeer soepel. De schade was vervelend, maar het herstelproces verliep voorbeeldig.
Berend uit Zwaag, 4 juni 2026
Wat een bijzondere schadeoorzaak, een spookvliegende gans kom je niet elke dag tegen! Vervelend dat je schade hebt opgelopen, maar fijn om te lezen dat de melding, de uitleg en het herstelproces zo soepel zijn verlopen. Daar doen we ons best voor.
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 juni 2026
Telefonisch contact gehad, wat tegenwoordig erg prettig is. Ik werd snel en behulpzaam geholpen. Top service!
Raymond uit Amstelveen, 4 juni 2026
Claim en schade keurig afgehandeld.
Frits uit Amstelveen, 4 juni 2026
Netjes en duidelijk te woord gestaan
JIT uit Roosteren, 4 juni 2026
Snel en vriendelijk geholpen en alles via mail bevestigd
Albert uit Almere, 3 juni 2026
Ik heb een aanrijding gehad en niet gewend dit af te handelen via de computer, in eerste instantie had ik geen schade formulier ingevuld en ben door u goed op het pad geholpen, Daarna liep alles gesmeerd. fijne afhandeling en prima garage welke door u aanbevolen was. hartelijk dank voor de afhandeling.
John uit Maastricht, 3 juni 2026
Direct schade gemeld op de site in een persoonlijke omgeving. Simpel en snel te doen. Extra info als foto's ed goed bij te voegen. Verder keurig en snel op de hoogte gehouden van de verdere afwikkeling.
Louis uit Dronryp, 3 juni 2026
Precies zoals we bedoeld hebben. Fijn dat je dit zo hebt ervaren en met ons deelt. Daar worden wij blij van!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 juni 2026
Zeer duidelijke en vriendelijke communicatie over de afhandeling van de schade.
Marion uit Heerlen, 3 juni 2026
Snel klant- en oplossingsgericht is mijn schade verwerkt. Zeer positief ervaren.
John uit Heesch, 3 juni 2026
duidelijke afspraken kunnen maken ! top
Piet uit Cadier en Keer, 3 juni 2026
Vlotte reacties tot heden. Overmacht als tegenpartij rekt. Fijn dat ik een update ontving.
Gerrit uit Deventer, 3 juni 2026
Uitstekend geholpen door de Verzekeringsadviseur! Ik had vragen over de premie van mijn autoverzekering, gewoon wat onduidelijkheden. Hij heeft ze keurig beantwoord, toegelicht waar het verschil in premies door kwam en me uitgelegd wat ik zou kunnen aanpassen en waarom. Vervolgens wees hij me ook proactief op nog een aantal andere aanpassingen die ik zou kunnen overwegen. Erg fijn, een verzekeraar die met je meedenkt!
Helma uit Keijenborg, 3 juni 2026
Jarenlang altijd netjes op tijd mijn allrisk- verzekering betaald, een maximale no-claim opgebouwd, maar nu er een schade uitbetaald moet worden door Promovendum, duurt het allemaal veel te lang. Heel vervelende afhandeling, een schade-expert die zijn rapport maar niet ingeleverd zou hebben, niet terugbellen terwijl dit wel beloofd was, een aardige telefoniste hoor, maar zij moest steeds overleg voeren waardoor er maar geen duidelijkheid kwam; kortom, een vervelende ervaring met Promovendum. Misschien dan een concurrerende premie, voor de afhandeling kun je beter naar een andere verzekering gaan.
Jan uit De Rijp, 3 juni 2026
Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden terugkijkt op de afhandeling van je schade. We begrijpen dat een langere doorlooptijd en onduidelijkheid tijdens het proces frustrerend kunnen zijn. Inmiddels hebben we hierover contact gehad en een toelichting gegeven. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 03 juni 2026
Meer dan prima geholpen
Paul uit Amsterdam, 3 juni 2026