Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 32.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

snelle reactie (korte wachttijd!), duidelijk aangegeven wat de consequenties zijn voor no-claim en vriendelijk te woord gestaan.

Frans uit 's-Gravenhage, 22 september 2021

Perfect en snel opgelost de schade door de tegenpartij.

Paul uit ‘s-Hertogenbosch, 22 september 2021

Bijzonder zo snel en goed uw hulp is

D. uit Uddel, 22 september 2021

Super snelle vriendelijke service

Jeroen uit Barchem , 22 september 2021

Mijn ervaring is zeker positief. Snel begrijpen wat de wens is, en meedenken in die zin dat er een goed of slim voorstel werd gedaan. Dit is prima.

In het algemeen wil ik wel kwijt dat ik zeer recent heb ervaren dat het lastig is om sowieso iemand van Promovendum aan de lijn te krijgen. Hoewel een ingesproken bandje toezegt dat een medewerker zal terugbellen, is mij meerdere keren overkomen dat de verbinding werd verbroken. Beter om geen toezegging te doen maar vragen op een later moment terug te bellen.

HJ uit Tienhoven aan de Lek, 22 september 2021

Bedankt voor jouw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent en dat de verbinding werd verbroken. We doen er alles aan om de wachttijd te beperken en nemen jouw opmerkingen hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 september 2021

De service wordt steeds slechter. Jammer. Volgend jaar een andere verzekering.

Nora uit Haarlem, 22 september 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We bespreken dit graag met je. Een collega van het serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 september 2021

Heldere info per telefoon over incassodatum premie en toesturen van de groene kaart en polis per e-mail.

Ruud uit Utrecht, 21 september 2021

Uw schadespecialist heeft mij telefonisch uitstekend te woord gestaan.

Leon uit Mierlo, 21 september 2021

Te digitaal. Menslijke maat mag wel verbeteren

Barry uit Voorschoten, 21 september 2021

Dankjewel voor jouw review. Vervelend om te horen dat deze niet positief is. We bespreken dit graag met je en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 september 2021

De afhandeling van de schade duurde veel langer dan vermeld op de website (i.e. 7 weken versus 5 werkdagen). Daarnaast was de communicatie m.b.t. de schade-afhandeling ondermaats.

Karin uit Losser, 21 september 2021

Vervelend dat je langer moest wachten dan je van ons mag verwachten. We doen er alles aan om de wachttijd te beperken en nemen jouw opmerkingen hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 september 2021

Direct doorverbonden wat ook wel eens erg fijn is, het kan dus nog wel zo te zien.
Een hele aardige Mevrouw aan de lijn die mij uitstekend alles heeft uitgelegd zelfs nog meer dan ikzelf heb gevraagd.
Daarom zeker de 5 sterren.

joke uit Breskens, 21 september 2021

Snelle en correcte afhandeling van mijn schademelding. Alles snel online en per e-mail geregeld. Top!

Paul uit Waalre, 21 september 2021

Snelle reactie op vragen en fijn telefonisch en per mail geholpen.

Arthur uit Waddinxveen, 21 september 2021

Een luisterend oor, begrip en fijne reactie. Goed opgelost. Bijzondere ervaring!

Rik uit Apeldoorn, 21 september 2021

Zonder de interventie van uw schadespecialist zat ik nu op een "dood" spoor

Lei uit Sevenum, 21 september 2021

Netjes beantwoord.

Bert uit Urk , 21 september 2021

had vraag over verrekening zorgkosten. Helder uitgelegd wat er aan de hand is en tevreden met antwoord

Wilhelm uit 's-Hertogenbosch, 21 september 2021

Na een domme actie van mijzelf, leidend tot schade aan de auto van een ander en mijzelf, leidde uw schadespecialist van Promovendum mij vriendelijk en professioneel door de procudures die snel en efficient leidde tot oplossing van de problemen. Bedankt schadespecialist!

Roel uit Bosch en Duin, 21 september 2021

Raar dat er in 2021 niet elektronisch aangifte van schade gedaan kan worden.

Pieter uit Amsterdam , 21 september 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We doen er alles aan om de klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw feedback hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 september 2021

Vriendelijk door de telefoon, duidelijk instructies en tenslotte hulpdienst ingeschakeld om de schadeauto te verwijderen.

Jamir uit Amsterdam, 21 september 2021

Heel fijn geholpen

Jeanne uit Leiden, 21 september 2021

Prima verzekering. Snelle afhandeling en duidelijke overzichten mbt de kosten...

Theo uit Roosendaal, 21 september 2021

Snelle en goede afhandeling van de schade aan onze tent

HVR uit Harderwijk, 21 september 2021

Prima

Marie-José uit Voorhout, 21 september 2021

Duidelijk, resultaatgericht en vriendelijk

Mustafa uit Rotterdam, 21 september 2021

Gevalletje waterschade. Promovendum gebeld. En ja hoor, een snelle en kundige afhandeling. Dank.

Jeroen uit Brielle, 20 september 2021

Geweldig goed en snel geholpen door uw medewerker van het serviceteam!

Annette uit Den Haag, 20 september 2021

Snel geregeld en een mooi bedrag gekregen voor de schade, super!

Joëlle uit Spijkenisse , 20 september 2021

Prima geholpen door uw schadespecialist. Ze nam de tijd voor me en wist me kort en bondig uit te leggen wat de mogelijkheden waren. Kwam bij mij als zeer prettig en professioneel over en gaf mij het vertrouwen dat de schadeafhandeling wel goed gaat komen.

Bob uit Nieuwegein, 20 september 2021

werd op een nette en klantvriendelijke manier geholpen. Men had alle tijd.

Henk uit Hurdegaryp, 20 september 2021

8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail