Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 32.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Zeer slecht klantcontact. Meerdere keren gebeld over een autoschade en totaal niet tevreden over de dienstverlening. Service- én kennisniveau is nihil. Absoluut geen visitekaartje voor de maatschappij (en ons vak)

Anja uit Ittervoort , 27 mei 2022

Bedankt voor jouw review! Vervelend om te lezen dat je het contact met ons Schadeteam op deze manier hebt ervaren. Graag zorgen wij voor opheldering en nemen telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 mei 2022

Het lukte online niet helemaal, ik ben aan de telefoon vervolgens erg netjes te woord gestaan en goed geholpen. Prettige ervaring.

Mark uit Hoofddorp, 27 mei 2022

Zeer vriendelijk en behulpzame dame

Dick uit Goutum , 27 mei 2022

Ik vind deze persoon een superfijne medewerker. Hij heeft goed naar mijn verhaal geluisterd en een passende oplossing geboden/overeengekomen!
Deze persoon verdient een opslag of te worden supervisor/trainer om dezelfde kwaliteit te overbrengen naar de overige medewerkers. Echt toppie!

Andy uit Someren, 27 mei 2022

Prima.

Johan uit Gendringen, 27 mei 2022

Netjes geholpen. Aantal te rijden km's verhoogd. Kostte geen extra premie. Heb het helaas wel eens anders meegemaakt met Promovendum. Deze keer positief verrast. Ga zo door.

Alexander uit Lochem, 27 mei 2022

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Wij vinden het fijn om te lezen dat jouw ervaring met ons naar tevredenheid is verlopen. Ook in de toekomst helpen we je graag weer verder!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 mei 2022

De verzekeringsadviseur is een topper! Reageert supersnel en adequaat. Nooit meer laten gaan deze verzekeringsadviseur!

Rogé uit Venlo, 27 mei 2022

Het schadegeval is in behandeling genomen en in alle rust en stilte met de tegenpartij afgehandeld. Wij zijn ontzorgd.

Kees uit Amersfoort, 26 mei 2022

De hulp en begeleiding na een aanrijding is erg slecht. Toezeggingen worden niet nagekomen. Je wordt heel lang in onzekerheid gehouden, doordat er geen tussentijds contact is, weet je niet waar je aan toe bent.

Charles uit Schagen, 26 mei 2022

We waarderen het dat je jouw ervaring met ons deelt. Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Graag denken wij mee in een passende oplossing voor jou. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 mei 2022

Wel goed geregeld maar bedrag wat vergoed werdt op verkeerde rekening gestort en bedrag wat vergoed was klopte niet en is na nabereking toch gestort dus al met al best tevreden maar in vervolg (wat niet te hopen is) toch wat zorgvuldiger zaak afhandelen

Frans uit Delft, 26 mei 2022

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw feedback mee in onze verdere ontwikkelingen. Uiteraard vinden wij het fijn om te lezen dat je al met al tevreden bent over het gehele schadetraject.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 mei 2022

Ik ben uiterst tevreden over mijn pakket verzekeringen bij Promovendum.
Zeer snelle reacties evenals de service bij Promovendum.
Gelukkig heb ik nog geen aanspraak op de verzekeringen hoeven maken!
Maar ik vind het absoluut een fijn gevoel om goed verzekerd te zijn.

Dankzij Promovendum is alles omtrent verzekeringen uitstekend geregeld.

Chapeau, team Promovendum.

Leon uit Bergen op Zoom, 26 mei 2022

heldere eerste instructies om schade te melden en af te gaan handelen

Brigitte uit Deventer, 26 mei 2022

Ruim 3 maanden geleden heb ik een auto ongeval gehad en nog steeds wacht ik op afwikkeling van mijn schade. Ik moet telkens bellen, dan pas komt mijn verzekering in actie maar nog steeds geen vergoeding

Emel uit Barendrecht , 26 mei 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer om te vernemen dat je niet naar tevredenheid wordt geholpen. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 mei 2022

Na betrokken te zijn geraakt bij een aanrijding word na het lezen van het schadeformulier de schuldvraag geheel of te dele bij mij
neergelegd hetgeen een fikse premieverhoging voor de komende jaren met zich meebrengt . ben dan ook voornemens om zowel mijn
rechtsbijstandverzekering alsook het Kifid hiervan in kennis te stellen en de zaak nader te laten beoordelen

Wim uit Kelpen-Oler, 25 mei 2022

Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Graag zorgen wij voor opheldering en nemen wij graag telefonisch contact met je op. Ons Schadeteam zal je zo spoedig mogelijk contacteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 mei 2022

Weer een fantastische oplossing verzonnen door de Servicemedewerkster!!

Roeland uit Bussum, 25 mei 2022

Prima service; snelle overschakeling.

Karel uit Amsterdam, 25 mei 2022

Zeer snel en vakkundig geholpen

G.J. uit Haaksbergen, 25 mei 2022

Correct te woord gestaan en snel antwoord via de mail.

Wout uit Prinsenbeek, 25 mei 2022

Erg fijn en duidelijk gesprek! Bedankt verzekeringsadviseur.

Raoul uit Den Haag, 25 mei 2022

Duidelijkheid over aangepaste voorwaarden autoverzekering, betreft bestuurder

Jos uit Nijmegen , 25 mei 2022

Nogal problemen bij het inscannen van schadeformulier en mailen ervan. Ging de 1e keer niet goed blijkt. Beter is het formulier te kunnen uploaden via jullie website en ook dat deze bestanden zichtbaar blijven op mijn promovendum. Het mooiste zal zijn als de schade digitaal kan worden ingevoerd ipv de formulieren maar zover blijkt de landelijke schadeverzekeringen nog niet te zijn.

Robert uit S gravendeel , 25 mei 2022

Bedankt voor jouw feedback! Fijn om te lezen dat je meedenkt over eventuele verbeteringen. Wij nemen dit mee in onze verdere ontwikkelingen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 mei 2022

Geen lange wachttijden en een duidelijke uitleg. De servicemedewerkster nam de tijd om onze vragen telefonisch goed te beantwoorden.

Wij zijn tevreden met de service van Promovendum.

Samantha uit Strijen, 25 mei 2022

De verzekeringsadviseur beschikt over noodzakelijke kennis en kunde, is klantvriendelijk en denkt mee. Kortom, een uitstekende medewerker!

Henk uit Ruurlo, 25 mei 2022

Zoals altijd buitengewoon vriendelijk en en efficient

Arnold uit Groningen, 25 mei 2022

Zeer snel en deskundig geholpen

Arno uit Deventer, 25 mei 2022

Prima medewerker

William uit Voorschoten, 25 mei 2022

Prettig contact

Amber uit Utrecht, 25 mei 2022

Netjes en snel reword gestaan

Mariëlle uit Groesbeek, 25 mei 2022

Professioneel en klantvriendelijk geholpen.

Ellen uit Amstelveen, 25 mei 2022

Heb altijd een duidelijke uitleg

Nico uit Berlicum, 24 mei 2022

8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail