
Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 37.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Door heel vervelende omstandigheden reis moeten annuleren. Hierbij super verder geholpen door Servicemedewerker. Heel attent en meedenkend. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd, dankjewel!
Leo uit Eindhoven, 21 mei 2025
Uiteindelijk ben ik zeer tevreden hoe de schade opgelost is. Maar ik wil toch een paar kanttekeningen plaatsen die volgens mij verbeterd kunnen worden. De schade moet online gemeld worden maar op het formulier wordt er geen rekening mee gehouden dat de schade ook in het buitenland kan zijn bv een buitenlandse postcode is niet in te vullen waardoor het niet verstuurd kan worden. Ook de schade aangeven kan alleen volgens voor ingevulde gegevens maar het kan zijn dat je daardoor niet de juiste schade aankunt geven. Ook het feit dat er domweg vanuit gegaan wordt dat de schade door een herstelbedrijf die aan geven wordt moet worden hersteld en dat je anders een eigen risico hebt terwijl die mogelijkheid niet aanwezig is terwijl je dat best zou willen zelfs telefonisch contact wordt gezegd dat dat nu eenmaal zo is
Harrie uit Oosterhout, 21 mei 2025
Bedankt voor je positieve review! Een schade in het Buitenland is altijd extra vervelend. Fijn om te lezen dat de schade naar tevredenheid is afgehandeld. We nemen je verbeterpunten mee in ons verbeterproces.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 mei 2025
Gemakkelijk alles online in te vullen, snelle afhandeling en de dag erna had ik al bericht van de schadeherstel dat ik langs kon komen voor een schouwing.
Martijn uit Castricum, 21 mei 2025
Uitstekend tewoord gestaan. Route is duidelijk.
Eric uit Nieuwe-Tonge, 21 mei 2025
L.S., Mijn ervaring met uw afhandeling van een klip-en-klare claim voor een bedragje van net iets meer dan €32 vind ik bar slecht, maar dan ook bar slecht. Het nam 2 maanden doorlooptijd in beslag om tot een oordeel te komen, uitkering van het volledige bedrag. Geen wonder, want het was een klip-en-klare claim. Maar twee maanden, waarin ik geen informatie kreeg, ook niet als ik belde. Sterker, er werden zaken achter gehouden was mijn indruk, i.e. u wist al iets maar vertelde mij dat niet, omdat zgn. de behandelaar van mijn dossier er niet zou zijn...ik had daar altijd mijn twijfels bij, want bij mijn volhouden kreeg ik dan uiteindelijk wel meer te horen. Ander punt, uw meermaals gedane suggestie om eerst te claimen op de inboedelverzekering van de wederpartij, mijn LAT-partner, vind ik totaal onbegrijpelijk, irreëel en zelfs riekend naar fraude! Maar deze bezwaren waren aan dovemansoren gericht. Ga ik denk ik toch eens elders vragen over stellen, of dit wel een geoorloofde praktijk is. AL met al dus een bar slechte ervaring, heel onaangenaam, erg teleurstellend. Met vriendelijke groet, Jack
Jack uit Ouderkerk aan de Amstel, 21 mei 2025
Dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat u de afhandeling van uw claim als teleurstellend heeft ervaren. Het klopt dat de verwerking langer heeft geduurd, aangezien we in afwachting waren van de tegenpartij en het bij ons ook druk was. Gelukkig is de schade inmiddels afgehandeld.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 mei 2025
Aangewezen schadebedrijf heeft schade goed hersteld. Vervangend vervoer ook goed geregeld. Alle administratie prima gedaan door promovendum, ik had er geen omkijken naar.
Lex uit Zetten, 20 mei 2025
Een casco schade is na 2 maanden nog niet betaald. Dit terwijl de tp die aansprakelijk is de schade al lang heeft gemeld. Ook niet terug gebeld nadat dit is beloofd. Slechte service.
Stef uit Velp, 20 mei 2025
Zoals we in onze e-mail hebben vermeld, hebben we na ontvangst van jouw schademelding de betrokken tegenpartij aansprakelijk gesteld voor jouw schade. Tot op heden hebben we helaas nog geen reactie van hen ontvangen. Daarom hebben we inmiddels een herinnering gestuurd. Wat betreft het niet terugbellen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en onze excuses daarvoor. We doen ons best om iedereen tijdig en correct te informeren. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Op 1 mei is een vrachtwagen tegen onze auto gereden. Wij zijn all risk verzekerd. De auto moest worden weggesleept. Maar toen ik contact heb gezocht met Promovendum ben ik drie kwartier bezig geweest om een adres van een aangesloten schadebedrijf te krijgen. Dit lijkt nergens op. De medewerker bleek zeer ondeskundig. Vervolgens met het autoschade bedrijf gebeld. Deze wilde de auto niet hebben want ze zaten vol. Weer met Promovendum gebeld voor een ander adres. Dit keer ging het iets sneller, namelijk een kwartier. De auto is bij het autoschadebedrijf gebracht en vervolgens hoorde ik verder niets. Ik dacht dat ik een vervangende auto zou krijgen. Weer contact met Promovendum gezocht. Ik moest van het schade bedrijf een vervangende auto krijgen zeiden ze. Contact opgenomen met het schadebedrijf maar deze zei dat ze geen auto voor mij hebben en dat dat pas kon als de auto in reparatie is genomen. Kortom geen vervangende auto. Dit vind ik geen stijl want ik heb er recht op en zit nu zonder vervoer. De reparatie heeft twee weken geduurd en ik moest zelf vervoer regelen om de auto op te halen. Kortom vind ik dat de service van Promovendum te kort schiet. Ik moest zelf overal achteraan.
Jos uit Doetinchem, 20 mei 2025
Wat jammer om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Vervangend vervoer is beschikbaar tijdens de herstelperiode, afhankelijk van de beschikbaarheid. Omdat we veel waarde hechten aan kwaliteit, kan het herstel soms wat langer duren dan gewenst. Vervelend als dat tot ongemak heeft geleid. Je review is doorgestuurd naar de behandelaar, die binnenkort contact met je opneemt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Over de snelheid van de afhandeling van de schade (7 werkdagen) ben ik goed te spreken. Ook de wijze waarop de bewijsstukken werden opgevraagd is adequaat en logisch. De toepassing van de verzekeringsvoorwaarden viel mij tegen. Er wordt wel erg van de letterlijke tekst uitgegaan. Wanneer je lichamelijk leed overkomt, had ik wel wat meer menselijk invoelingsvermogen mbt tot het toepassen van de regels verwacht. Het zal juridisch allemaal wel kloppen, maar bijzondere omstandigheden vragen om maatwerk en dat ontbrak. Jammer.
Aart uit Woudenberg, 20 mei 2025
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelheid en afhandeling van je schade. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als de beoordeling anders uitpakt dan je had gehoopt, zeker in een ingrijpende situatie. We beoordelen claims zorgvuldig op basis van de polisvoorwaarden. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Goede afhandeling van de schadeclaim. Helaas wel 6 volle maanden moeten wachten tot de schade kon worden hersteld maan dat kan ik Promovendum niet kwalijk nemen.
Joke uit Amsterdam, 20 mei 2025
Erg lange wachttijden en gebrekkige communicatie bij het aangesloten schadebedrijf. De dag na het ongeval (in april) de intake ingevuld. Na enkele weken geen reactie zelf contact gezocht met het schadebedrijf. Verhaal dat ze erg druk zijn en dat de reparatie pas in september zal gaan plaatsvinden. Dat is dus ongeveer een half jaar na het ongeval...
Raimo uit Ermelo, 20 mei 2025
Wat jammer om te lezen dat je ervaring niet is verlopen zoals je had gehoopt, en dat de communicatie vanuit het schadeherstelbedrijf niet soepel verliep. Onze herstellers doen echt hun best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Dank je wel voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Auto gestolen en niet meer teruggevonden binnen 30 dagen. Uitgekeerd bedrag stond na 9 dagen op mijn rekening. Prima!
Hub uit Herten, 20 mei 2025
Snel antwoord en goed advies
Luus uit Veenendaal, 20 mei 2025
Informatievoorziening omtrent de schadeafhandeling is op zich duidelijk. Maar de afhandeling duurt echt ongelofelijk lang. Mogelijk ligt het ook niet volledig aan Promovendum, het wachten is op erkennen van aansprakelijkheid door de tegenpartij. Wat ik wel graag zou zien is dat er sneller actie wordt ondernomen bij uitblijven van reactie van de tegenpartij. Inmiddels is het bijna een maand geleden dat de schade is ontstaan, maar nog steeds is er geen duidelijkheid.
Jos uit Marum, 20 mei 2025
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Zoals we in de e-mail van 20 mei 2025 hebben aangegeven zijn voor de afhandeling van jouw schade afhankelijk van de reactie van de tegenpartij. We hebben ze een herinnering gestuurd. Dit vergt wat geduld, maar zodra er meer bekend is, laten we het je uiteraard weten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Schade, door professionele schadehersteller uitstekend gedaan. Prima digitale afhandeling door hen als Promovendum.
Marc uit Ede, 19 mei 2025
ik heb drie maal dezelfde mail met hetzefde verzoek gekregen 3 keer op gereageerd de tegenpartij was zo attent mij de kopie te sturen van hun mail waarin zij schrijven dat hun auto ondertussen tota loss is geraakt door een recenter ongeval en dat zij van een verdere claim afzien dat heb ik u óók nog laten weten. nu schrijft u mij weer dat u nog bericht van hen afwacht!!! u heeft uw zaakjes gewoon niet op orde. heel slordige administratie
c.e uit Nuenen, 19 mei 2025
Vervelend om te horen dat je ervaring niet naar verwachting is verlopen. Zoals we in de e-mail van 19 mei 2025 hebben aangegeven, wachten we nog op een definitief bericht van de tegenpartij voordat we het schadedossier kunnen afsluiten. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact met ons op we helpen je graag verder.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Supergoede afhandeling van de schade
Frans uit Woerden, 19 mei 2025
Bijzonder dat mijn twijfel over deze schade gehoord (gedeeld?) wordt. Ook bijzonder dat deze autobezitter nog geen claim heeft ingediend. Ik wacht af.
Willemijn uit Schiedam, 19 mei 2025
Bedankt voor je reactie. Wij wilden met ons bericht alleen bevestigen dat wij je twijfel hebben gehoord, zonder daar zelf een oordeel over te geven. Zodra de tegenpartij een claim indient, beoordelen wij die uiteraard zorgvuldig. We houden je op de hoogte.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Na constatering dat onze autoruit niet meer sloot en nadat bleek dat de Pechhulp van Promovendum niets voor ons kon betekenen heeft na uitgebreide correspondentie de afdeling schade van Promovendum keurig de rekening van Carglass voor het plaatsen van een noodruit vergoed.
Dick uit Amersfoort, 19 mei 2025
Wat een slechte afhandeling, schade bijna 1 jaar geleden gemaakt. Daarna zou het bedrag van tegenpartij niet kloppen, dit is gemeld maar was ondertussen allang uitbetaald. De schade aan mijn auto is getaxeerd en opnieuw beoordeeld, deze beoordeling is niet gedeeld en er is zomaar 500,- schade verdwenen bij de berekening, zonder enig detail rapport, dat ook maar weer opgevraagd. Erg ontransparante manier en slechte manier van communiceren. Je moet er zelf achteraan reacties op je mail duurt weken.
Elwin uit Dongen, 19 mei 2025
Wat jammer om te horen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. . Een collega neemt contact met je op om je ervaring te bespreken en duidelijkheid te geven over het dossier.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
omslachtig mede doordat oorzaak en veroorzaker onbekend zijn
Jean uit Tilburg, 19 mei 2025
Wat vervelend dat je schade hebt opgelopen door een onbekende tegenpartij. Dat maakt het extra omslachtig voor je. We doen er alles aan om de schade zo goed mogelijk voor je af te handelen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Legt alles duidelijk uit. Denkt mee voor de beste en voordeligste pakket samenstelling. Was vriendelijk aan de telefoon.
Daniël uit Oudenbosch, 19 mei 2025
Wat fijn dat je zo tevreden bent! Goed om te horen dat alles duidelijk was en dat we met je mee konden denken. Bedankt voor je review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Zeer attent om gepolst te worden of de door mij via het www aangevraagde verzekering conform de verwachting is gesloten.
Paul J. uit Zwaag, 19 mei 2025
Fijn gesprek en snel geholpen. Ook de anders-dan-standaard vraag die ik had is vlot opgelost.
Bart uit Nieuwegein, 19 mei 2025
De behandeling van de schade was correct ik ben tevrede .
Caspar uit R.dam, 19 mei 2025
Supersnelle en adequate reactie, panorama dak was in twee dagen vervangen
Joop uit Amsterdam, 19 mei 2025
Vriendelijk,en duidelijk
MARTEN uit Mheer, 19 mei 2025
Wacht al drie weken dus slechte ervaringen
Jan uit Winschoten, 18 mei 2025
Bedankt voor je review. Op dit moment hanteren we een verwerkingstijd van 10 tot 15 werkdagen voor inkomende stukken. We waarderen je geduld en brengen je op de hoogte zodra er meer duidelijk is.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 mei 2025
Schade zonder problemen vlot geregeld.
Henk uit Gouda, 18 mei 2025
Weinig blijk van ontzegging na auto ongeval betreffende schadeafwikkeling. Moesten zelf bellen met de schadehersteller voor een afspraak en dan dit weer aan promovendum doorgeven! Ongeval was op 8 mei en de expert komt pas op19 mei zijn expertise doen. In deze tijd zitten we dus zonder vervangend vervoer. Ik vind het veel te lang duren voordat er duidelijkheid is!
Wouter uit Duiven, 18 mei 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren na het ongeval. Voor een goede beoordeling van de schade is wat tijd nodig. Vervangend vervoer is er alleen tijdens de herstelperiode. Op dit moment wachten we nog op het expertiserapport. Dit vergt helaas wat geduld. Zodra er meer bekend is, laten we het je uiteraard weten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 mei 2025