
Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Zeer vriendelijk geholpen
Freek uit Delfgauw, 2 september 2025
Heldere communicatie. Alles in een paar minuten duidelijk. Ook de vervolgactie direct uitgevoerd. Heel fijn!!
hans uit Den Haag, 2 september 2025
Dank je wel, Klantadviseur over je heldere antwoorden aangaande het verzekerd zijn van zonnepanelen op de schuur en het verzekerd zijn van glas aan de aangebouwde serre
Renko-Hans uit Nunspeet, 2 september 2025
Uitstekend en vlot telefonisch geholpen bij wijzigen en afsluiten van verzekeringen.
Marco uit Heerhugowaard, 2 september 2025
prima telefonische bereikbaarheid. fijn nog gewone mensen aan de telefoon te krijgen ipv robots
lily uit Heerlen, 2 september 2025
Kort en krachtig goed geholpen!
Edwin uit Culemborg, 2 september 2025
Prettig gesprek. Fantastisch dat ik ‘s avonds bereikbaar zijn. Alles netjes geregeld
Geert uit Sint Odiliënberg, 2 september 2025
is prima geregeld wist niet meer wat ik wel had en niet
arie uit Nieuwkoop, 1 september 2025
Werd goed geholpen; er is begrip voor het nog niet uitvoeren van reparatiewerkzaamheden vanwege drukte schilder
Michiel uit Bovenkarspel, 1 september 2025
Slechte mail met weinig inhoud en uitleg. Er staat dat er zorgvuldig gekeken is naar de schade. Knap dat dit kan binnen 1 minuut?
Rick uit Beegden, 1 september 2025
We begrijpen dat het wat vreemd kan overkomen als je het idee hebt dat er snel een beslissing is genomen over je schade. Soms zijn er echter bepaalde zaken die in de polisvoorwaarden zijn uitgesloten, waardoor we direct kunnen beoordelen of een schade wel of niet onder de dekking valt. Dat betekent niet dat er niet zorgvuldig is gekeken, maar dat er in dit geval geen uitgebreid onderzoek nodig was. Mocht je hierover nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Vriendelijke groet, Promovendum - 01 september 2025
Alles was perfect geregeld voor het herstel van mijn auto!
D. uit Vlodrop, 1 september 2025
Ik ben te verbijsterd om er veel woorden aan te besteden, het uitblijven van enige service en klantgerichtheid is erger dan ik me vooraf kon voorstellen. Ook dat jullie zelf alleen al op basis van de data kennelijk geen enkele schaamte voelen en excuses aanbieden is na 50 jaar autoverzekering ongekend: schade 12 juni, tegenpartij erkent direct schuld/verantwoordelijkheid, promovendum stelt zich op als tegenpartij ipv belangenbehartiger. Iedere medewerker geeft telefonisch andere informatie, expertise wordt desondanks noodzakelijk geacht. Expert op 4 augustus, Promovendum laat op 1 september weten een betalingsverzoek in te dienen bij de tegenpartij. Promovendum maalt kennelijk niet om reputatieschade en ontevreden geschoffeerde klanten. Mijn familie, vrienden en collega's kunnen zich ook niet voorstellen dat dit echt gebeurt en zullen zich zeker niet melden bij Promovendum
Alfredo uit Den Haag, 1 september 2025
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je schade. We hebben de vordering eerder ingediend, maar de tegenpartij heeft alsnog om expertise verzocht. Dat heeft helaas voor extra vertraging in je dossier gezorgd. De behandelaar van je dossier neemt contact met je op om jouw ervaring met je te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 01 september 2025
Top allemaal
Gerard uit Amstelveen, 1 september 2025
Super fijn gesprek gehad met medewerker
Frank uit Wemeldinge, 1 september 2025
Prettig, zeer geduldig. : )
Hennie uit Amersfoort, 1 september 2025
Afhandeling van wijzigingsverzoek duurt een week. Dat zou duidelijker vermeld kunnen worden.
Ap uit Milheeze, 30 augustus 2025
We zien dat er een wijzigingsverzoek door jou is ingediend. Inmiddels is dit opgepakt en heb je het gewijzigde polisblad ontvangen. Door de drukte heeft dit helaas iets langer geduurd dan gebruikelijk. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 30 augustus 2025
De ervaring met de medewerker heb ik als zeer prettig ervaren. Een professional die alles goed kan uitleggen en goede vakinhoudelijke kennis heeft.
Sjon uit Cuijk, 30 augustus 2025
Neemt de tijd, legt alles goed uit en denkt mee!
Monique uit Nootdorp, 30 augustus 2025
Snelle afhandeling
Dirk uit Uddel, 30 augustus 2025
Kordaat
Dennis uit Heerlen, 29 augustus 2025
Een prettig gesprek en goede uitleg over een wijziging van mijn autoverzekering. Heel fijn!
Ineke uit Brielle, 29 augustus 2025
Eenvoudige schade (mijn fout; stom aanrijdinkje, geen heel grote kosten) maar de afhandeling duurt ellenlang. Nu al een half jaar. En dat terwijl alles helder en duidelijk is, ook met betrekking tot de tegenpartij. Ik heb meerdere keren gebeld waar dit op blijft hangen, maar kreeg telefonisch geen voet aan de grond. Dus dan zo maar zo. Ik vind dit voor degene met schade ontzettend sneu. Als dit al zo lang duurt, hoe gaat het dan met ingewikkelde incidenten? Ik zou me zeker niet nog eens bij Promovendum verzekeren.
Annemarie uit Nuenen, 29 augustus 2025
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen goed dat het erg vervelend is wanneer de afhandeling van een relatief eenvoudige schade zo lang duurt. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We hebben je bericht inmiddels uitgezet bij de behandelaar van je dossier met het verzoek om contact met je op te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 augustus 2025
Na de bevestiging ontvangst schadeformulier was mij compleet onduidelijk dat ik de schade ook nog digitaal moet melden alvorens jullie ermee aan de slag zouden gaan. Met een rappel en dossiernummer 95264974 werd de indruk gewekt dat er nog informatie ontbrak. Telefonisch contact leerde dat volgens uw medewerker alleen het huisnummer van mijn dochter (die achter het stuur zat ten tijde van de aanrijding) ontbrak. Dat huisnummer stond er bij nader inzien gewoon op, weliswaar schuin onder de straatnaam. Nadat uw medewerker het formulier heeft ingediend kreeg ik opnieuw een bevestiging met het advies om aanvullende informatie te leveren.
Kees uit Maarssen, 29 augustus 2025
Vervelend dat je het melden van de schade en alles daaromheen als verwarrend hebt ervaren. We zien dat er onnodig vaak om dezelfde informatie is gevraagd en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Inmiddels hebben we alle benodigde stukken binnen en kunnen we verder met de beoordeling van je schade. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 augustus 2025
Ik wilde iets wijzigen aan mijn autoverzekering en het lukte me niet omdat via de 'mijn promovendum' omgeving te doen. Ik belde het contactnummer, er werd direct opgenomen, de mevrouw begreep mijn situatie en kon me direct helpen. Binnen 2 minuten was alles geregeld. Vriendelijk, vlot en professioneel. Top!
Rob uit Eindhoven, 29 augustus 2025
Prima service en afhandeling.
Arnold uit 's-Gravenhage, 29 augustus 2025
Goed
Amichai uit Muiden, 29 augustus 2025
Complimenten, snel en duidelijk antwoord op mijn vraag voor extra verzekering voor auto
Jiri uit Eindhoven, 29 augustus 2025
Slechte communicatie met klant, wordt niet geluisterd naar wat de klant wil en derhalve wordt er geen goede oplossing geboden.
Ron uit Apeldoorn, 28 augustus 2025
Bedankt dat je je ervaring met ons deelt. We vinden het vervelend dat je de communicatie als onvoldoende hebt ervaren en het gevoel hebt dat er niet goed naar je wensen is geluisterd. Dat is uiteraard niet wat we willen. Je bericht is uitgezet bij een collega en je wordt gebeld om dit verder te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 28 augustus 2025
Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen
Eric uit Ozss, 28 augustus 2025
Helaas zeer slechte ervaring met pechhulp in buitenland. Onze auto is kapot gegaan (cilinder van koppeling) in de buurt van Berlijn. Vrijdag rond de middag. Wij zijn door ADAC (via Promovendum) naar de garage gebracht voor expertise. Rond 15 uur was al duidelijk dat auto niet binnen 4 werkdag gemaakt kan worden, dus er is om 19 uur (inmiddels 3 keer gebeld om zaken te verpoedigen) dat wij recht hebben voor Repatriëring, dus auto zou naar Nederland gebracht worden, (maar ze weten nog niet wanneer en waar moet je autosleutel achterlaten was ook niet bekend)en wij hebben recht voor vervangende auto, MAAR. Er is nu al te laat en ze kunnen geen auto voor ons regelen du ze adviseren om vliegtuig te pakken of iets anders te doen.... En dan staan we met 2 kinderen in de middle of Duitsland vrijdag avond. Meer kunden ze voor ons niet doen. Dus wij hebben recht voor vervangende auto, maar er is geen auto beschikbaar dus zoek maar zelf uit wat ga jij nu doen. Uiteindelijk hebben wij zelf gezocht naar mogelijkheden en autoambulance gevonden welke heeft ons binnen 2 uur opgehaald en naar garage gebracht waar kunnen ze dit maken. Totaal 336km ipv bijna 700 naar NL. Wij hebben zelf €861 betaald en dit gedeclareerd aan Promovendum. DRIE weken later hebben ze besloten dat wij hebben recht voor kilometervergoeding van €77,21. Belachelijk!!!
Jaren klant geweest en bij eerste mogelijke situatie dat ik was hulp nodig ben ik zonder hulp gelaten, kosten die al goedgekeurd worden maar auto nie geregeld en andere zaken ook niet zou tot boven €3000 oplopen (15 dagen auto €125= 1875+ Repatriëring rond 1500), door ons gevonden oplossing beperkt tot €861 proberen ze met €77,28 vergoeden. Belachelijk, teleurstellend en schandalig. Als dit zo wordt geregeld ga ik alle verzekeringen hier opzeggen!!!
Tomasz uit Cuijk, 28 augustus 2025
Wat ontzettend vervelende ervaring die je hebt gehad met pechhulp in het buitenland. We begrijpen goed dat dit voor jou en je gezin een bijzonder lastige en teleurstellende situatie moet zijn geweest, zeker omdat je juist in zo’n moment op duidelijke en adequate ondersteuning rekent. We hebben je bericht doorgezet en er wordt contact met je opgenomen door een collega om dit met je te bespreken. We willen graag samen kijken wat er precies is gebeurd en hoe we dit verder kunnen oppakken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 28 augustus 2025