Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 32.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

zeer snelle en effectieve telefonische hulp bij het omzetten van de verzekering naar de nieuwe situatie!

Arnoud uit Vleuten/utrecht, 18 maart 2024

Het duurde even , maar het is keurig afgehandeld

Frans uit Hilversum , 18 maart 2024

Goed en snel geholpen

Yorick uit Medemblik, 18 maart 2024

Helemaal Top. Snel, efficient, behulpzaam.

Hugo uit Amsterdam, 18 maart 2024

Goed gesprek met duidelijke vragen, geen verkoop praatje

Jan uit Leidschendam, 18 maart 2024

Prima, duidelijk en snel.

Lars uit Eindhoven, 18 maart 2024

laatste persoon heeft me goed geholpen, daarvoor duurde het lang voor het geregeld was

Rob uit Hoogeveen, 18 maart 2024

Hartelijk dank voor je review! Fijn dat je ondertussen goed bent geholpen. We snappen je feedback en doen ons best om de verwerkingstermijn weer te verkorten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 maart 2024

hou uw klanten eerst op de hoogte hoe de tegenpartij in de claim staat, en niet achteraf als de schade al gerepareerd is en blijkt dat de tegenpartij geen schuld erkend. De reparatie had ik dan niet laten uitvoeren. nu kost het mij 135 euro terwijl ik er geen schuld aan had

Carin uit Groningen, 17 maart 2024

Bedankt voor je feedback. Jammer dat je het gevoel hebt dat je niet goed op de hoogte werd gehouden. We zorgen met genoegen alsnog voor duidelijkheid op het gebied van de aansprakelijkheidsstelling. De Schadebehandelaar van je dossier neemt spoedig contact met je op voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 maart 2024

Zeer slechte ervaring, onvriendelijk, erg trage afhandeling sinds januari schade gemeld, een aantal keer zelf achteraan gegaan nu pas een antwoord en ja hoor een afwijzing op alle vlakken waardoor je geen kant op kunt. Slechtste verzekering ooit denk absoluut niet mee aan oplossingen.Wij gaan overstappen. geen 1ster waard

N uit Enschede , 17 maart 2024

Bedankt voor je review. We vinden het spijtig dat je niet blij bent met de afhandeling van een schade. We snappen dat een afwijzing nooit fijn is. Daarom vinden we het belangrijk dat de afwijzingsreden voor jou duidelijk is en dat je het gevoel hebt dat we er voor jou zijn. We komen graag met je in contact en hebben je een mail gestuurd om je contactgegevens op te vragen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 maart 2024

Snel en goede antwoorden, maar vooral meedenken voor betere oplossing. Erg goed

Joop uit Amsterdam, 16 maart 2024

Het antwoord liet wel wat te lang op zich wachten…
Referentie: als men bij mij iets online koopt heeft men dat de volgende dag in huis. Dan moet u toch ook binnen 1 a 2 dagen antwoord kunnenen geven?

Jan uit Dronten, 16 maart 2024

Bedankt voor je 4-sterren beoordeling en je toelichting! Fijn dat je ervaring positief is. We begrijpen dat je het liefst een reactietermijn van 1 werkdag ziet. Ons reactietermijn verschilt per afdeling en is afhandelijk van de drukte. We werken iedere dag hard om de reactietermijnen zo kort mogelijk te houden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 maart 2024

De afhandeling heeft 3 maanden geduurd. Veel te lang. Ben all risk verzekerd. Was niet mijn schuld en de auto was pas maar 4 weken in ons bezit. Alles ingediend en nog moet het zo lang duren. Ook geen vervanging van vervoer geregeld. Moest overal achteraan bellen.

Eric uit Mijdrecht , 16 maart 2024

Dank je wel voor het delen van je feedback! We kunnen ons voorstellen dat je een snellere schadeafhandeling had verwacht. We zijn benieuwd hoe we deze verwachtingen beter konden scheppen. Ons Schadeteam neemt contact met je op om je ervaring persoonlijk met je door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 maart 2024

Prima

Marcel uit Uden, 15 maart 2024

Makkelijk om schade te melden, goede communicatie over het proces en snelle duidelijkheid en uitbetaling.

Geert uit Breda, 15 maart 2024

Een duidelijk antwoord Daar kunnen we mee verder.

Anneke uit Harfsen, 15 maart 2024

Uiterst correct geholpen en verwezen naar de schade hersteller. Duidelijke informatie en prima afhandeling. Zeer tevreden!

Harry uit Capelle aan den IJssel, 15 maart 2024

mensen zonder verstand van autoverzekeringen slechte communicatie

Review 10 maart 2024 23:00


Geen ster waardig, ondeskundig personeel hebben er geen verstand van reageren nog geeneens op de mail!!!!!

Ignas uit Rucphen, 15 maart 2024

Het spijt ons te lezen dat je recente ervaring met betrekking tot de schadeafhandeling niet aan je verwachtingen is voldaan. Je Schadebehandelaar heeft naar aanleiding van je eerste review je geprobeerd te bellen en je een e-mail gestuurd. Als je je ervaring nog wilt bespreken of vragen hebt over de afhandeling ontvangen we graag een reactie of belletje.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 maart 2024

Goede service, had vervangbaar auto. Alleen moest wel lang wachten op onderdelen.

halit uit Amsterdam, 15 maart 2024

Prima informatie ontvangen, en binnen een dag een offerte ontvangen voor andere verzekeringen.

D. uit Steenwijk, 15 maart 2024

Op ongelukkige wijze - confrontatie met een tram die we niet hebben kunnen winnen - is onze betrouwbare Toyota total loss geraakt. Een medewerkster zorgde in telefonisch contact deskundig, soepel en klantvriendelijk dat de dekking werd beëindigd en de resterende schadevrije jaren werden toegevoegd aan onze andere auto. Terstond werd deze wijziging digitaal bevestigd. Super goed.

J.M. uit Leidschendam, 15 maart 2024

Ik kreeg een alarmerende brief van RDW dat ik onverzekerd in mijn auto reed. Bellend met Promovendum bleek er achterstand in het e-mail verkeer. Daardoor is de verzekering niet geaccepteerd. Het werd beaamd dat ik onverzekerd was. Ik heb mijn verwondering besproken. Ik heb in vol vertrouwen in mijn nieuwe auto gereden, ook in het buitenland. Ik vroeg wat er zou gebeuren als ik een ongeluk gekregen zou hebben met schade en/of letsel bij een ander. Nou, dat was niet aan de orde want er was toch niets gebeurd?! Ik moest maar naar de toekomst kijken of woorden van gelijke strekking. Ik was echt wel verbijsterd. Toen ik later terugbelde om te vragen of mijn oude auto, die ik nog heb, ook nog in dekking was (gelukkig bleek van wel) kreeg ik te horen dat mijn nieuwe auto al die tijd in een voorlopige dekking gezeten had. Een storm in een glas water dus. Maar de opmerking dat er toch niets gebeurd was en ik maar naar de toekomst moest kijken is echt onverteerbaar.

S uit Zoetermeer, 15 maart 2024

Dank je wel voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat dit voor jou verontrustend was en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak. Een Specialist Verzekeringsaanvragen zal spoedig contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken en eventuele vragen aan te pakken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 maart 2024

Op 29 Juli 2023 tijdens mijn vakantie in Slovenië een aanrijding gehad. Schuldvraag was duidelijk, de tegenpartij had schuld aan aanrijding. Op moment van schrijven (15/3/2024) nog steeds geen uitbetaling.

Allereerst contact met de alarmcentrale VHD: wachttijd meer dan een uur per belletje. Informatievoorziening beroerd, geboden hulp ook.

Daarna de afhandeling met Promovendum zelf:
-> in de eerste email wordt gezegd dat er een persoonlijke behandelaar van het dossier is. Nooit contact mee kunnen krijgen of iets van gehoord.
-> Aansprakelijkheidsstelling door Promovendum zelf duurde tot in Oktober. Tot 10 keer uit moeten leggen dat auto niet naar een schadehersteller in NL kon omdat deze niet is gerepatrieerd.
-> 'Ja meneer het duurt nu eenmaal lang met buitenlandse partijen'. M.i. wordt meeste vertraging door NL partijen veroorzaakt, niet in laatste plaats door Promovendum zelf.

Erik uit Oosterhout, 15 maart 2024

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging bij de afhandeling van je claim. We willen je laten weten dat we momenteel in afwachting zijn van de buitenlandse verzekeraar van de tegenpartij om deze kwestie verder te kunnen behandelen. Een collega van ons Serviceteam heeft geprobeerd contact met je op te nemen om deze situatie te bespreken. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 maart 2024

Goede informatie, ik kreeg tijd en aandacht. Geen ‘automatische piloot’

Eef uit Utrecht, 15 maart 2024

Snel en goed geregeld.

Nathalie uit Hilversum, 15 maart 2024

AFHANDELING SCHADE PRIMA

ZEER ONTEVREDEN OVER DE DATUM INCASSO PREMIE.
Graag op de eerste van de maand en niet al dagen tevoren.
Daarom heb ik de incasso geblokkeerd en maak zelf over.

HJW uit Arnhem, 14 maart 2024

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wat fijn om te lezen dat je de afhandeling van je schade als positief hebt ervaren. Jouw vraag omtrent het incasseren van de premie hebben we doorgestuurd naar de Financiële afdeling. Zij zullen binnenkort contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 maart 2024

Zeer fijne gesprekken en goed bereikbaar!

Robin uit IJsselmuiden, 14 maart 2024

Klantvriendelijk, snel en adequaat. Erg goed geholpen!

Rosalie uit Baarlo Lb, 14 maart 2024

Was prima!

Frank uit Son, 14 maart 2024

Alles netjes afgewerkt bedankt

Arnold uit Giesbeek , 14 maart 2024

Kleine ruitschade gemaakt, prima opgelost

Ger uit Oud beijerland , 14 maart 2024

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail