Promovendum ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten.
Heeft u een ervaring met onze organisatie, deel deze via het klanttevredenheidsformulier.



Deel uw ervaring

Promovendum
scoort gemiddeld een

Dit is het gemiddelde cijfer uit 28235 klantervaringen.

8,9
average-image

Prima geregeld daar.

uit Den Haag 6 december 2019

Toegankelijke website zonder eindeloos speuren naar de gewenste informatie op verschillende pagina's. In een paar klikken weet je wat de kosten en de inhoud van de pakketten zijn. Overstappen ging snel en eenvoudig. Nu nog wachten op de zorgpas binnen 14 dagen moet zijn en dat de afhandeling van de zorgkosten in het komende jaar vlekkeloos gaat. Tot nu toe heb ik er alle vertrouwen in. Waarom geen vijfde ster? Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering om te voldoen aan de wensen van de klant!

uit Amstelveen 6 december 2019

Slechts ervaring

uit Den haag 6 december 2019

Beste Cees, wij vinden het vervelend dat uw ervaring niet positief is. Ons serviceteam neemt vandaag contact met u op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 december 2019

Prima geholpen

uit Aalten 6 december 2019

Heel slecht. 1 ster is nog teveel. Meerdere verzekeringen lopen bij Promovendum. Nooit een schade geclaimd. Nu heb ik in Canada een medisch probleem gehad. Het leek allemaal goed te gaan met alarmcentrale maar toen ik thuis kwam begon de ellende. 13 september teruggekomen en begin oktober begon de ellende. Communicatie is extreem slecht, men meldt dat je teruggebeld wordt maar helaas dan gebeurd niet. Antwoord op e-mails wordt nauwelijks gegeven. Ik dacht er verstandig aan gedaan te hebben om de verzekering bij dezelfde partij onder te brengen maar helaas. Inmiddels ruim 3 maanden verder en krijg nog steeds niet alles vergoed. Ben in Nederland naar arts gemoeten in overleg met arts in Canada, vervolgschade noemen ze dit, maar je komt van een koude kermis thuis. Constant moet je zelf er achteraan bellen. Na drie maanden heb ik er de buik vol van en heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld.

uit Horst 6 december 2019

Beste Roland, bedankt voor het delen van uw ervaring. Ons serviceteam neemt vandaag contact met u op om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 december 2019

Prima opvolging van mijn vraag

uit Schiedam 6 december 2019