
Promovendum ervaringen
Onze klanten blij maken, daar werken we elke dag hard voor! Benieuwd hoe klanten ons beoordelen? Bekijk hieronder de ervaringen. We hebben er al ruim 32.000 gekregen☺.
Klant bij Promovendum?
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Goed!
henk uit Hengelo, 26 januari 2021
Nog in het proces maar de reactietijd is snel
Stefan uit Soesterberg, 26 januari 2021
Alles topgeregeld door ASN autoschade Gameren!
Antoinette uit Zaltbommel, 26 januari 2021
Goed advies, duidelijke uitleg van de verzekering en het overstapproces. Snelle afhandeling en service om de overstap mogelijk te maken.
Ik zou Promovendum aanbevelen.
Evelien uit Rotterdam, 26 januari 2021
Fijn om te horen! bedankt voor het delen van jouw aanbeveling.
Vriendelijke groet, Promovendum - 26 januari 2021
snelle en correcte afhandeling van betaling.
ton uit Schaijk, 26 januari 2021
Top! Een proactieve houding die me per jaar ook nog eens meer dan €100,- bespaart. Dank.
Jan uit Nieuwegein, 26 januari 2021
Prettig gesprek en bovenal goed geholpen
Werner uit Zetten, 26 januari 2021
Duidelijke adviezen en goede afhandeling van vragen.
Chris uit Arnhem, 26 januari 2021
Super vriendelijk en snel geholpen
Dennis uit T zand , 26 januari 2021
Opzeggen van vorige verzekering duurde even door bureaucratische problemen, maar op eigen initiatief heeft Promovendum dit netjes en pro-actief opgelost..
Evert uit Eelde, 26 januari 2021
Super geregeld, als het na een uitkeringsaanvraag ook zo gaat ben ik een blijvende klant.
Jan uit Hoofddorp, 26 januari 2021
goede uitleg en meedenken
Martin uit Vlaardingen, 26 januari 2021
tot op heden zeer tevreden
Derk uit Amsterdam, 26 januari 2021
Prima en prettig contact over te vroege factuur en correctie daarvan.
Jan uit Nijmegen, 25 januari 2021
Vriendelijk en vlot.
Marianne uit Zoetermeer, 25 januari 2021
Afhandeling van een door derde veroorzaakte schade is snel en adequaat door Promovendum verzorgd. Prima.
Barend uit Piershil, 25 januari 2021
Goed geholpen. Er gaat wel wat tijd overheen.
Bernadet uit Rotterdam, 25 januari 2021
Snelle in behandeling name en snelle vervolgacties.
Pedro uit Julianadorp, 25 januari 2021
Flexibel omgegaan met ingangsdatum ,
Goed geregeld door medewerker
Ronald uit Cadier en keer , 25 januari 2021
vandaag gebeld, autoverzekering afgesloten, zeer snelle service en prima geregeld alles! Heel tevreden, 1e kennismaking met Promovendum en ik ga overwegen andere verzekeringen ook bij jullie onder te brengen.
Mirjam uit Rockanje, 25 januari 2021
Snelle en vriendelijke en professionele hulp bij afhandeling van autoschade.Helemaal tevreden!
Agnes uit Wijk bij Duurstede, 25 januari 2021
Uitstekende en goede begeleiding
R uit Empel, 25 januari 2021
Goed
Jan uit Delfzijl, 25 januari 2021
Oppakken van schadeclaim was zeer snel afhandeling door het bedrijf die de schade ging verhelpen was niet snel heeft drie weken geduurd expertise ontbrak wat betreft mijn auto Citroën C3 dat was jammer
Joke uit Rotterdam , 25 januari 2021
Fijn dat de afhandeling van het schadedossier snel verliep. Jouw signaal over de hersteller pakken wij verder op, bedankt voor het delen van jouw ervaring.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2021
Bij de reclame voor promovendum stond batterijen hoortoestel vallen onder de dekking en nu blijkt dat dus niet zo te zijn.
Angelique uit Harmelen, 25 januari 2021
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij nemen contact met je op om te onderzoeken waar en op welke manier je deze reclame hebt gezien. Het is natuurlijk niet fijn als je onjuist bent geïnformeerd.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2021
Ik had als nieuwe klant een begroting voor een tandarts behandeling ingediend via de website omdat er op de site geen aparte mogelijkheid was dit in te dienen ter verificatie. Het doel was vooraf te vernemen of dit vergoed zou worden. Toen er geen reactie kwam, toch maar telefonisch contact opgenomen met 078 6481310 Mederwerkster die mij wist te vertellen dat ik inderdaad deze begroting via de mail had kunnen indienen, wat ik ook in het vervolg zal doen. Zij gaf ook antwoord op mijn intrensieke vraag, of deze behandeling in aanmerking kwam voor vergoeding ! dat was volgens haar zo. Kortom daarna ben ik met een gerust hart de behandeling ingegaan. Goed opgelost.!
René uit Naarden, 25 januari 2021
super snel en correct behandeld
Adrie uit Steenbergen , 25 januari 2021
Telefonisch prima geholpen, verdere afhandeling is nog even afwachten.
Piet uit Roermond, 25 januari 2021
Snelle reactie van mw. ik hoop dat de declaratie afdeling nu ook snel reageert.
Rob uit Santpoort , 25 januari 2021
Hartelijk dank voor de leuke attentie na afhandeling van de schade
Janke uit Den Haag, 25 januari 2021