Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 35.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
zeer goede ervaring: net datum van de ingang van de autoverzekering gewijzigd. Meteen telefonisch contact gekregen,vriendelijke en competente medewerker.
Dirk uit 3514hn Utrecht, 13 december 2024
Tot nu toe ben ik nog niet zo tevreden, het was enorm lastig om mijn no-claim periode goed te krijgen. Daarin nemen jullie zeer weinig initiatief en klopten zaken niet in het dossier terwijl het wel was aangeleverd. Nu heb ik een schadegeval door toedoen van een ander (in juli '24 meteen gemeld) en ervaar ik weer weinig initiatief. We moeten zelf bellen en nu gaan jullie na 4 maanden een herinnering sturen naar de tegenpartij die niets heeft laten horen...... Kortom: ik ervaar echt te weinig proactivititeit .
catherine uit Amsterdam, 13 december 2024
Oei dit is uiteraard niet de bedoeling! Een Specialist Schaderegeling neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om het dossier door te spreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 december 2024
Snel, goed en duidelijk geholpen!
Lisa uit Rhoon, 13 december 2024
Goede bereikbaarheid, behulpzame medewerkers!
Waarom beschikken jullie niet over een internationaal schadeformulier in alle Europese talen of in ieder geval in het Engels?
Arjan uit Den Bosch, 13 december 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het Europees Schadeformulier is al een internationaal formulier wat in Europa gebruikt kan worden. Wie weet kan dit in de toekomst ooit in het Engels opgemaakt worden. Bedankt voor jouw tip!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 december 2024
Ik kreeg een hele goede en rustige uitleg over de verzekeringen en een goede prijs. Heel tevreden over deze verzekeringsagent
Anita uit Rotterdam, 13 december 2024
Ik ben heel goed geholpen, alles werd direct geregeld.
Emma uit Oud-Beijerland, 12 december 2024
U heeft na 9 maanden nog niet het juist schadevrij jaaren op het polis.
J uit Rotterdam, 12 december 2024
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Wat vervelend dat het aantal schadevrije jaren en bonus/malus jou niet duidelijk is. Een collega neemt contact met je op om je dit uit te leggen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 december 2024
Het zou wel handig zijn dat mobielschademelden.nl ook werkt met promovendum, dat je niet handmatig de formulieren moet uploaden.
Koen uit Amersfoort, 12 december 2024
Bedankt voor jouw feedback, wij nemen deze mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 december 2024
Ben goed geholpen. Werd vriendelijk te woord gestaan en alles was helder. Bedankt.
Lonneke uit Amsterdam, 12 december 2024
Zoals altijd goed. Duidelijk, snel en goed geïnformeerd.
Rogé uit Venlo, 12 december 2024
de afhandeling van de schade van 12 juli 2024 heeft extreem lang geduurd, onjuiste uitbetaling, die ik weer terug moest storten, inhouding monteurstarief volgens uw voorwaarden, maar niet volgens voorwaarden van het waarborgfonds etc .. een aantal mails om op de hoogte te blijven zonder snelle respons .. ik was teleurgesteld en daar bovenop een premieverhoging van circa 40%
Dree uit Breda, 12 december 2024
Dankjewel voor het delen van jouw feedback. Ik begrijp de teleurstelling. Op dit moment zijn de reactietijden, vooral met betrekking tot de schadeafhandeling, niet zoals je van ons mag verwachten. We werken hard aan verbeteringen, maar dat helpt jou nu helaas niet direct. Voor een update kun je ons altijd bereiken via de chat. We staan daar graag voor je klaar.
We begrijpen dat het geen prettig nieuws is dat jouw premie omhoog gaat, zeker in deze al dure tijden. We willen benadrukken dat we de premie alleen aanpassen wanneer dit echt noodzakelijk is.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 december 2024
Vriendelijk en netjes geholpen door de Verzekeringsadviseur, denkt goed mee praat netjes mee. Komt totaal niet gepushed over. Belde voor autoverzekeringen die waren geen 20% goedkoper en dit werd direct aangepast, meteen ook door alertheid van de Verzekeringsadviseur gekeken naar woonhuis inboedel en aansprakelijkheidsverzekering en door extra korting en pakket kortingen ook hier weer stuk goedkoper uit. Altijd fijn als je iemand treft die zo goed meedenkt en je niet behandeld als een nummertje maar de tijd neemt om je te helpen en een gesprek te hebben. Ga zo door Verzekeringsadviseur en ik zou zeggen hou deze medewerker zeker tevreden Promovendum goed personeel word schaars.
Marco uit Nederweert, 12 december 2024
goed en fijn geholpen
HAJM uit Voorst gem Voorst, 12 december 2024
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 december 2024
Buitengewoon vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
Louis uit Amstelveen, 12 december 2024
Schade gelijk gemeld bij Promovendum en auto dezelfde dag gebracht bij het schadeherstelbedrijf. Hoorde niks meer vsn Promovendum, zelf na een week gebeld. Er was geen actie ondernomen, gingen ze nu doen. Jammer dat je daar zelf voor moet bellen.
Rosita uit Driebergen, 12 december 2024
Ik begrijp de teleurstelling. Op dit moment zijn de reactietijden vooral met betrekking tot de schadeafhandeling niet zoals je van ons zou mogen verwachten. We werken er hard aan om dat te verbeteren, maar daar ben jij nu niet mee geholpen. Je kunt ons voor een update altijd bereiken via de chat. We staan je daar graag te woord.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 december 2024
Goed.
Egbert uit Middelburg, 12 december 2024
Uitermate vriendelijke en behulpzame medewerker
Olga uit Berkel Enschot, 12 december 2024
Top !
Manon uit Breda, 11 december 2024
Goed geholpen dpor medewerker. Alleen zorgen de eigen policies van promovendum ervoor, dat ik de verzekering elders heb afgesloten.
Rene uit Maastricht, 11 december 2024
Jammer dat dit product niet aansloot bij je wensen en behoeften. Gelukkig ben je nog steeds met een aantal andere polissen bij ons verzekerd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan helpen wij jou graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2024
Vriendelijk en snel geholpen door deskundige medewerkers. Heldere uitleg en premie stuk goedkoper.
Bianca uit Rijen, 11 december 2024
Zeer vriendelijk geholpen door medewerker van Promovendum. Meneer was zeer kundig en meedenkend. Deed veel moeite om een voor mij zo gunstig mogelijke polis af te sluiten. Ik ben erg tevreden over deze service.
John uit Brunssum, 11 december 2024
Bedankt voor jouw positieve woorden! Ik geef ze graag door aan de verzekeringsadviseur.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2024
Uitstekend geholpen. En begrip getoond voor mijn emoties en situaties.
José uit Bergambacht, 11 december 2024
Producten zijn prima, maar het vergt wel wat geduld om enige respons te krijgen op vragen/mutaties via de website.
Pieter uit Nijmegen, 11 december 2024
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Door drukte kan het verwerken van een wijziging soms wat langer duren dan je van ons gewend mag zijn. Bedankt voor jouw geduld. Heb je nog vragen over de wijzigingen dan helpen wij je graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2024
Een aantal jaren geleden overgestapt voor een auto verzekering voor onze beide auto's. Vorig jaar en ook dit jaar een premie verhoging gekregen. Vorig jaar een verhoging van 46% en dit jaar van 23%.
Een premie verhoging snappen maar we hebben al 12 jaar geen schade gereden! Deze verhogingen zijn buitensporig hoog!
Marc uit Enschede, 11 december 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wij snappen ook dat een premieverhoging vervelend is. We willen dit graag met je bespreken. Wil je contact met ons opnemen? Je bereikt ons via 078 648 13 00 of info@promovendum.nl. We horen graag van je!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2024
bijzonder behulpzaam en vriendelijk
Anne-Marie uit Eindhoven, 11 december 2024
Schandalige autoverzekering. Schade veroorzaakt door iemand anders. Eigen dealer (gehele volkswagen groep, dus oa audi) accepteert me niet omdat ik verzekering heb bij Promovendum. Meerdere dealers gesproken; en steeds terug "nee met promovendum willen wij geen zaken doen". Nu veroordeeld tot 1 vd autoschade herstel bedrijven zoals aangegeven door Promovendum.
Gevraagd of Promovendum niets hierin kan betekenen; bellen met audi garage of verklaring wil afgeven dat ze schade gaan verhalen op veroorzakende partij. Krijg je terug "doen we niet"; Audi garage mag ons bellen. Uiteraard gaat Audi dat niet doen.
Overigens is dit een bekend probleem van promovendum! Dus heb je een auto van de Volkswagen Groep en All-risk verzekering bij Promovendum - SNEL opzeggen en naar andere auto verzekering.
Stijn uit Rotterdam, 11 december 2024
Dit klinkt als een hele vervelende situatie. Ik laat zo snel mogelijk een Specialist Schaderegeling contact met je opnemen om dit te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2024
Promovendum verdient absoluut een compliment voor de geduldige, accurate en klantgerichte wijze waarop zij onze in het buitenland opgelopen schade heeft afgehandeld.
Blij dat we destijds overgestapt zijn!
Frits uit Haarlem, 11 december 2024
Vriendelijk, snel en goed mijn vraag beantwoord.
Dionisius uit Spijkenisse, 11 december 2024
Ongelofelijk goed geholpen, wat een service en meedenken over een complexe situatie. De voorgestelde premie werd flink lager dan ik mij kon indenken.
Tonnie uit Lochem, 11 december 2024
Geen slechte ervaringen. Vraag werd correct beantwoord.
Antonie uit Breda, 11 december 2024