Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 34.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Goed, snel en vriendelijk geholpen!

Wim uit Koog aan de Zaan, 22 oktober 2024

Wordt snel geholpen

Lina uit Zutphen, 22 oktober 2024

Communicatie rondom schade aan auto verloopt moeizaam. Ik moet er elke keer zelf achteraan. Daarnaast leer ik dat het hebben van geen eigen risico alleen rendabel is voor grotere schades. Een schade van 900 euro zou me 7000 euro aan extra premie gaan kosten..

Emma uit Rotterdam , 22 oktober 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat de communicatie rondom schade niet naar wens is verlopen. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen dit meenemen in ons verbeterproces. We waarderen je input en streven ernaar onze service te verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 oktober 2024

Prettig telefoongesprek, vraag adequaat afgehandeld

Kees uit Woerden, 22 oktober 2024

Met volle tevredenheid is de schade afgehandeld. Ook een prima overzicht gekregen van schademeldingen waardoor de terugval in schadevrije jaren en de plek op bonus/malus overzicht

Klaas uit Bleiswijk, 22 oktober 2024

1. Promovendum denkt niet mee in oplossingen maar alleen in hoe zij zich onder kosten uit kunnen krijgen.
2. Zij belasten kosten aan jou door - in dit geval voor lekdetectie - zonder dat eerst te melden of aan te geven. Daarbij doen ze dat ook zonder eerst te overleggen of een offerte door te sturen.
Je hebt dus geen kans om bij een andere partij een prijs op te vragen of uberhaupt na te denken of je deze kosten wilt maken.
3. Na betaling van dit bedrag krijg je nogmaals verzoek om het bedrag nog eens te betalen, ze controleren niet of het daadwerkelijk overgemaakt is.
4. Ze reageren ontzettend langzaam. Bij mij duurt het steeds gemiddeld 3 weken voor je response krijgt, terwijl je in de tussentijd thuis met een lekkage zit.

Al met al zou ik zeer afraden om met Promovendum in zee te gaan. Ik ga ook op zoek naar een andere verzekeraar.

Marcel uit Grootebroek, 22 oktober 2024

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, ook al was deze niet zoals je had gehoopt. We vinden het jammer dat de afhandeling langer heeft geduurd en dat je teleurgesteld bent in de schadeafhandeling. De kosten voor de lekdetentie is echter gebaseerd op onze polisvoorwaarden. Mocht je nog vragen hebben over de voorwaarden of de afhandeling, dan staan we altijd klaar om deze samen door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 oktober 2024

Matige service. De schade wordt voor de helft vooraf vergoed en na reparatie wordt de rest vergoed. Dit betekent dat ik eerst kosten moet maken voordat de verzekering uitkeert. Voor een maatschappij die zich richt op hoger opgeleiden had ik echt een betere afhandeling verwacht. Dit is geen reclame voor Promovendum. Ik zal uw verzekering dan ook niet binnen mijn netwerk aanbevelen.

Jelle uit Doetinchem, 21 oktober 2024

Dankjewel voor het delen van je ervaring. Jammer om te lezen dat je je niet kunt vinden in onze polisvoorwaarden. We nemen je opmerking mee in onze verdere ontwikkelingen. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 oktober 2024

Snel en kundig geholpen aan de telefoon

Mandy uit Best, 21 oktober 2024

Ondanks de annulering zeer goed geholpen.
Dank!

Alban uit Den Haag, 21 oktober 2024

Tevreden dat de eerder genomen beslissing terug gedraaid is.

inge uit Gouda, 21 oktober 2024

Snel geholpen met oversluiten nieuwe auto

Wim uit Melick, 21 oktober 2024

zeer snelle reactie op mijn schademelding en vervolgens correcte afhandeling van deze schade.

NB: helaas geen reactie op wat deze schade voor mijn bonus-malus betekent cq de autoverzekering zelf...daar moest ik zelf om vragen bij de mij bekende persoon bij Promovendum. Ik kreeg van hem meteen antwoord en enkele dagen daarna, maanden na de schade, ook officieel van de Schadeafdeling van Promovendum, mogelijk door de mij bekende persoon die zijn firma inlichtte over dat ik verder niets hoorde over genoemde punten vd autoverzekering...!??

Jan Carl uit Helvoirt, 21 oktober 2024

Wat goed om te lezen dat jouw ervaring met het Schadeteam zo positief is! Jammer dat je hebt moeten wachten op antwoord over de bonus-malus. We beantwoorden natuurlijk graag al je vragen. We willen onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en nemen jouw opmerking graag mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 oktober 2024

Helemaal top

Gerard uit Hilversum , 21 oktober 2024

Een uitstekend verhelderend gesprek met dito conclusie.
De Verzekeringsadviseur heeft mij perfect geholpen

Ad uit Breukelen , 21 oktober 2024

Heel prettig te woord gestaan en geholpen.

Johannes uit Eindhoven, 21 oktober 2024

van een vlotte afhandeling heb ik nog niet veel gemerkt. Wel alle vragen en documenten direct aangeleverd.

Frouwke uit Groningen, 21 oktober 2024

Ik ben via chat van de Klantadviseur duidelijk en snel geholpen. Promovendum blijft al jarenlang favoriet van mij

Ilias uit Bergen op Zoom, 21 oktober 2024

Ik weet niet waar ik aan toe ben de zegt dit de andere dat

Review 17 oktober 2024


Zeer rommelig

Rob uit Papendrecht , 21 oktober 2024

Goed!

Esther uit Helmond, 21 oktober 2024

Heel aardig man

Alaa uit Zotermeer , 21 oktober 2024

Snelle en adequate hulp bij schade, veroorzaakt door tegenpartij.

Alfred uit Maastricht , 21 oktober 2024

Ik wilde een verzekering aanpassen (van all risk naar WA) maar dat kon niet in de klanten portal. Via de chat (met de Klantadviseur) was het echter in een paar minuten geregeld. Prima!

Martijn uit Puiflijk, 21 oktober 2024

Dankjewel voor de mooie woorden! Wij geven dit door aan de desbetreffende collega. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 oktober 2024

Makkelijk aanleveren van de gegevens en snelle reactie van Promovendum.

Edsel uit Den Haag, 21 oktober 2024

Online schademelding praktisch en eenvoudig. Geen gedoe met opsturen van formulieren per post.
Lange doorlooptijd van schadeafhandeling. De auto kon pas 2 maanden na dato gerepareerd worden, toch moest er daarna nog duidelijkheidkomen over de verhaalbaarheid van de schade bij de tegenpartij. Hield in dat we eerst nog het eigen risico zelf moeten betalen om het later weer terug te ontvangen van Promivendum. Erg omslachtige werkwijze allemaal. Reparatie is vooralsnog prima verlopen. Finale afwikkeling loopt dus nog.

Joost uit Zwolle, 20 oktober 2024

Nog geen terugkoppeling nav de aansprakelijkheidstelling door kpn glasvezelnetwerk aanleg Maastricht Oost.

Cris uit Maastricht, 20 oktober 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat onze reactie langer duurde dan je verwacht had. Wij doen er alles aan om de reactietijd tot een minimum te beperken. Jouw opmerkingen nemen we mee!

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 oktober 2024

Promovendum heeft vlot en vriendelijk geholpen met de afwikkeling van de schade agv een stevige auto-inbraak in Engeland (4 ingeslagen autoruiten, lakschade en gestolen bagage). En fair, kwa vergoeding van schade. Dat geeft een goed gevoel.

Jan Cees uit Noordwijk, 19 oktober 2024

Tweede auto verzekeren, van de eerste auto meteen even een klein gegeven bij laten werken. Zo, ik hoef de komende jaren niet meer te bellen, wordt door die mensen geregeld.

R-G. uit Huizen, 19 oktober 2024

Schade is prima afgehandeld, echter ben ik niet helemaal tevreden omdat ik een auto ingeleverd heb met werkende kilometerstand en dagteller en na de reparatie van schade is er geen kilometerstand of dagteller meer te zien. Toen ik hier melding van maakte kreeg ik te horen dat het schadebedrijf hier geen verantwoording voor neemt. De schade aan de auto was veroorzaakt door een derde, echter word ik nu toch geconfronteerd met kosten omdat ik nu zelf het herstel van de kilometerstand en dagteller moet betalen.

Johan uit Den Haag, 19 oktober 2024

Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring met ons zo positief is. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over het schadeherstel. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, kan je contact opnemen met de schadehersteller.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 oktober 2024

schade gehad, zelf veroorzaakt. Heel fijn opgelost zonder gezeur en gedoe. heel blij mee! bedankt!

Olav uit Rhenen, 19 oktober 2024

Een gewenste wijziging van de autoverzekering is met een telefoontje snel geregeld. Bevestiging van de wijziging zelfde dag ontvangen via email.

Hilmar uit Bleskensgraaf , 18 oktober 2024

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail