Promovendum ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten.
Heeft u een ervaring met onze organisatie, deel deze via het klanttevredenheidsformulier.



Deel uw ervaring

Promovendum
scoort gemiddeld een

Dit is het gemiddelde cijfer uit
14101 klantervaringen.

9,1
average-image

Zeer snel, adequaat en klantvriendelijk behandeld en opgelost. Dank en ga zo door.

Gouda 17 augustus 2017

Chat + telefoongesprek ok. Ik zelf moet met de zorgverlener aan de bak voor nadere info.

Woerden 17 augustus 2017
snel en kloppend
Vierlingsbeek 17 augustus 2017

Zeer snelle en heldere afhandeling schadegeval (allrisk verzekering). Goede communicatie over het verloop en de consequenties.

's-Hertogenbosch 17 augustus 2017
Snel antwoord en volledig
Makkum 17 augustus 2017

Niet geheel tevreden.vanuit Turkije namen wij conract op met de alarmservice en daar gaven we ons probleem door....er werd geen specifieke informatie gevraagd die wij toen zelf maar gaven. We zouden worden terug gebeld...dat duurde en duurde dus belde ik zelf maar weer...niet fijn als je op vakantie bent. Er was weinig tot niks doorgegeven en ze wisten nidt eens om wie het ging uit ons gezin...niet goed!! Er werd ook niks gezegd van vervelend...alleen het is heel druk...sorry maar dat was niet ons probleem, dan was de bezetting niet goed. Daarna hebben we meer dan 2 uur moeten wachten tot er contact werd opgenomen, we mogen blij zijn dat Niemand ernstig gewond was ....anders was het niet goed afgelopen. Dan word er uiteindelijk terug gebeld en zouden we een bevestiging krijgen...helemaal niks!! Dit was geen positieve ervaring met Promovendum.

Dongen 17 augustus 2017

Beste mevrouw Oomens, dat is uiteraard niet juist. Ons serviceteam neemt vandaag contact met u op. 

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 augustus 2017