Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 32.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,1

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Prima geholpen

Markus uit Born, 8 december 2021

Er word simpelweg gelogen dat bepaalde type auto's niet worden verzekerd wegens een "te hoog vermogen". Terwijl elders online uitgesproken besproken word dat er leeftijdsgrenzen zijn. Het betreft hier een Tesla Model 3 Long Range. Niet een sportauto om flashy mee te doen.

Spijtig dat dit niet transparant gecommuniceerd wordt. Zeker bij bestaande klanten die vrijwel alle verzekeringen via promovendum hebben lopen is dit gewoon een klap in het gezicht. We zijn niet dom, doe niet alsof we dat wel zijn, daarvoor heb je de verkeerde doelgroep.

Ruben uit Rotterdam, 8 december 2021

Hartelijk dank voor jouw review! Wij vinden het jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring met ons hebt gehad. Wij kijken graag met je mee naar de situatie. Ons Serviceteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 december 2021

Snel, alleen jammer dat het niet via de website kan. Misschien een aandachts punt voor Promoventum... Overigens jammer dat jullie ophouden met zorgverzekering.....

Frank uit Noordlaren, 8 december 2021

Ik ben goed geholpen

Tim uit Tilburg, 8 december 2021

Veel te late reactie op een vraag of dochter ook een week de auto kan gebruiken. Toen ik antwoord kreeg was mijn dochter al 4 dagen terug.

Hans uit Zutphen , 8 december 2021

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review! Je hebt niet de service gehad die je van ons mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Wij pakken dit direct op en nemen jouw feedback mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 december 2021

Aardig geholpen

Mohamed uit Tilburg , 8 december 2021

Heldere uitleg aan de telefoon, fijn geholpen en een goede prijs kwaliteitsverhouding.

CSI uit Steenwijk, 7 december 2021

Prima afgehandeld!

lukas uit Dongen, 7 december 2021

Vanwege omstandigheden door meerdere schades tegelijk, heft het in eerste instantie zeer lang geduurd. Toen uiteindelijk de "zaak" werd opgestart is alles keurig afgewikkeld.

hans uit Oss, 7 december 2021

Bedankt voor jouw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat de afhandeling van de schade keurig is afgewikkeld. Uiteraard nemen wij jouw feedback over de snelheid mee in ons verbeterproces!

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2021

Pluimpje voor jullie verzekeringsadviseuse.
had wat vragen en zij hiep mij heel goed
even nog wat vragen om dan misschien over te gaan tot actie (meer verzekeringen)
Voortaan hoop ik dat ik begeleid kan worden door die desbetreffende adviseuse
praat enthousiast, denkt mee met de klant, beleefd, heel fijn

Archy uit Oisterwijk, 7 december 2021

Onvriendelijke telefonist die op aanvallende wijze belt. Luistert niet naar het antwoord op de vraag of hij gelegen belt en bazelt regelmatig dwars door mij heen. Maar kwalijk bereid mij uit te leggen hoe ik de verzekering verder moet afhandelen. Lijkt een targetfreak ipv een helpende hand. Gelukkig was de persoon die ik de eerste keer aan de lijn had wel prettig om mee te spreken.

Frans uit Fryslân , 7 december 2021

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Wat vervelend om te lezen dat deze niet positief is. Wij gaan dit direct oppakken. Ons Acceptatieteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2021

Het lijkt me prima: goede prijs-kwaliteit vehouding, goede voorwaarden. Over hoe eventuele schadeclaims verlopen, kan ik geen oordeel geven, dat heb ik nog niet meegemaakt.

Frank uit Boxtel, 7 december 2021

Wilt u mij alsnog een Europees schadeformulier toezenden( helaas heb ik dit formulier niet in mij bezit).

John uit Rotterdam, 7 december 2021

Leuk en vriendelijk geholpen

Jannes uit Beverwijk, 7 december 2021

Een Servicemedewerker nu al meermaals gebeld afgelopen maanden.
Uiterst vriendelijk, geduldig, begripvol en neemt alle tijd.Legt zaken zeer goed uit.

Jan uit Steggerda, 7 december 2021

Ik heb zojuist een zeer prettig gesprek gehad met een Servicemedewerker. Hij gaf mij duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden van verzekeren en hielp mij prima met een wijziging m.b.t. het opsturen van de verschillende verzekeringspolissen.

André uit Bergen Nh, 7 december 2021

Snelle reactie op schademelding. Afhandeling perfect.

Hans uit Hoogvliet Rt, 7 december 2021

Zeer slecht op alle gebieden. besteden alles uit en maken het onnodig moeilijk om te declareren om op deze manier de klanten zo te ontmoedigen. niet aan beginnen!

Mike uit Gouda, 7 december 2021

Hartelijk dank voor jouw review! Dat is jammer om te lezen. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact me je op om samen naar de situatie te kijken!

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2021

Mijn zoon had schade veroorzaakt aan een auto met zijn fiets. Promovendum heeft ons alle zorg uit handen genomen en alles vergoed.

Stein uit Eelderwolde , 7 december 2021

Hetgeen afgesproken is, is niet doorgevoerd. Ik kan er zelf achteraan bellen. Vervelend.

Bas uit Utrecht, 7 december 2021

Bedankt voor jouw review! Wij begrijpen dat dat niet fijn moet zijn geweest. Inmiddels heeft een collega contact met je opgenomen. Hopelijk is inmiddels alles naar wens verlopen. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2021

Vriendelijk en kundig te woord gestaan.

Remon uit Zwaag, Hoorn, 7 december 2021

Erg tevreden over Promovendum. Vooral de prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Soms is de bereikbaarheid wat minder en daardoor verloopt de communicatie niet altijd even goed. Maar uiteindelijk wordt het altijd goed geregeld.

Germaine uit Haaksbergen , 7 december 2021

Behandeling liet lang op zich wachten.geen ontvangstbevestiging ontvangen. Omdat ik niks hoorde heb ik zelf contact opgenomen en hoorde ik dat ik nog een document moest aanleveren. Nadat ik dit had gedaan gebeld met vraag of dossier nu compleet was en dat werd bevestigend beantwoord. Na 12 werkdagen ontving ik mail met verzoek om toch nog een foto op te sturen . Omdat mij niet duidelijk was waaronder over ging telefonisch contact opgenomen. In dat gesprek werd ik ronduit onaardig en kortaf bejegend. Bovendien werden mijn woorden verkeerd samengevat en gaf ik aan dat ik fijn zou vinden als men even zou kijken naar mijn opgave in het dossier. Hierop werd kortaf gereageerd met: “ook best hoor…”.
Toen ik mevrouw aansprak met de vraag of dit allemaal Zo onaardig moest werd er afgerond met een kortaf “dankjewel” en werd de verbinding verbroken . Niet fijn of klantvriendelijk allemaal hoor

Peter uit Bergen op zoom , 7 december 2021

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Dat moet niet makkelijk zijn geweest. Het telefoongesprek is uiteraard neit gelopen zoals het hoort. Onze excuses daarvoor. Wij gaan dit direct uitzetten bij de juiste afdeling en er zal zo spoedig mogelijk contact met je worden opgenomen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2021

Mijn oordeel is gebaseerd op geleuter over mijn opleidingsniveau waar ik nu een diploma voor moet opsturen terwijl het al jaren bij jullie bekend is. Opzoeken, kopie maken, brief opstellen, etc. etc.
Kost uren werk. Bij jullie controleren, ook weer uren werk, etc. etc.
Zelden zo geirriteed geweest als nu.

Peter uit Den Haag, 7 december 2021

Bedankt voor jouw review! Wat vervelend om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft gehad met onze acceptatieafdeling. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw feedback hierin mee! Dank daavoor!

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2021

Snel;deskundig;duidelijk;vriendelijk

Willem uit Onnen, 7 december 2021

prima

Dineke uit Breda, 7 december 2021

Een vriendelijke jongeman - heden morgen 07-12-2021 09.15 uur - gaf mij duidelijk aan wat de voorwaarden zijn van mijn zorgverzekering tot en met december 2021. Dit was voor mij genoeg.

Jack uit Diemen, 7 december 2021

Zeer goed en correct geholpen na verzoek wijzigen autoverzekering.

Alexander uit Landgraaf, 7 december 2021

Goede service
Heldere communicatie

Ben uit Rotterdam, 7 december 2021

Schandalig slechte afhandeling medische kosten buitenland. Onvolledig reageren op email, en dat niet binnen beloofde 5 dagen, maar pas n 22 dagen.

Josephus uit Apeldoorn, 7 december 2021

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad met ons declaratieteam. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2021

8,1

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail