Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 32.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Vriendelijk en kundig geholpen door de medewerker, en een beter aanbod gekregen dan bij de huidige verzekeraar(s)

Peter uit Maarheeze, 26 april 2024

Fantastische service.
Hele nette afhandeling en vooral erg snel. Ook de aangesloten schadehersteller is ontzettend vriendelijk en meedenkend.

Roel uit Drunen, 26 april 2024

Prima afgehandeld

Elise uit Boornbergum, 26 april 2024

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de afhandeling van de schade. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 april 2024

Prima te woord gestaan, alles duidelijk uitgelegd.

Jan uit Uitgeest, 26 april 2024

Hé, bedankt voor de email met de groene kaart en de tips. Was het zelf vergeten dat er alweer een jaar voorbij was.

Ernst uit Rotterdam, 26 april 2024

Prima en snel geholpen uitstekende servjce

Anneke uit Almelo, 26 april 2024

Prima geholpen!

Vera uit Naarden, 26 april 2024

Mijn verzoek om opgave van het aantal schadevrije jaren is uitstekend opgevolgd

Vincent uit Blaricum, 26 april 2024

Door de helpdesk is mijn vraag snel en correct afgehandeld!
Ik heb wel nog een vraag: moet ik melding maken als een familielid b.v. zoon of dochter mijn auto voor enkele dagen willen lenen?

Jan uit Eindhoven, 26 april 2024

Na 2 weken nog steeds geen antwoord ondanks verschillende mailtjes

Ilona uit Wijk bij duurstede , 26 april 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te lezen dat je nog steeds geen antwoord hebt ontvangen, ondanks je herhaalde e-mails. Dit is niet de service die we nastreven. We zullen ervoor zorgen dat een van onze Schadebehandelaars snel contact met je opneemt om je vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 april 2024

snel en makkelijk geregeld, goede communicatie

Marion uit Leiden, 26 april 2024

Ik ben teleurgesteld met dit bericht. Ik heb ten onrechte schade door toe doen van tegen partij in afwachting van schadeherstel hoor ik dat u tegenpartij schade betaald. Ik had indruk dat u mijn belangen zou behartigen. Achteraf gezien had zelf een advocaad moest inhuren.

Hasan uit Nijmegen , 25 april 2024

Bedankt dat je jouw feedback met ons hebt gedeeld. We betreuren het dat je teleurgesteld bent. Het spijt ons dat dit bericht voor verwarring heeft gezorgd. We zullen ervoor zorgen dat een van onze Schadebehandelaars zo snel mogelijk contact met je opneemt om dit verder te bespreken en te zien hoe we je kunnen helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 april 2024

Zelfs geen 1 ster! Deze beoordelaar heeft zitten slapen: ik krijg alleen vergoed wat de KLM mij al heeft terug betaald (dat bedrag moet worden afgetrokken van de ticketprijs), ipv het bedrag van ongeveer 900 euro! (wat mijn reisgenoot van jullie kreeg).

L uit Rotterdam, 25 april 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring, al begrijp ik dat deze niet positief is. Het spijt me te horen dat je teleurgesteld bent in de afhandeling. Om deze kwestie verder te bespreken en jouw ervaring beter te begrijpen, zal een van onze Schadebehandelaars contact met je opnemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 april 2024

Ik ben continu van het kastje naar de muur gestuurd en er werd steeds verkeerde informatie verstrekt.
Ook blijken de aangesloten herstelbedrijven overvol te zitten, waardoor je overal zelf achteraan moet om dit te regelen. In heel Utrecht is er maar een hersteller aangesloten.
Ik heb, ondanks dat het niet mijn fout is, kosten moeten maken omdat jullie het opstellen van de offerte kosten niet vergoeden terwijl ik volgens jullie verplicht was om een offerte in te dienen anders konden jullie het schade bedrag niet uitkeren. Dus ik heb schade van 1545 euro aan mijn auto maar moet daarvan ook de offerte kosten van 185 euro betalen!! Waardoor ik €1360 overhoud en als ik het laat maken bij een hersteller die wel tijd heeft minstens 1545 moet betalen voor de schade. Dit is toch absurd en mag ook niet volgens de wet. De garage had de offerte kosten moeten doorberekenen en jullie hadden dit ook moeten vergoeden

Yasmine uit Utrecht , 25 april 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen ons voorstellen dat dit frustrerend kan zijn en we willen onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Om jouw schadeafhandeling verder te bespreken en toe te lichten, zal een van onze Schadebehandelaars contact met je opnemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 april 2024

Prima geholpen door de Verzekeringsadviseur. Hele goede service en meegedacht in oplossingen! Ik kan dit iedereen aanbevelen, van deze service kunnen veel bedrijven nog wat leren....

Theo uit Herkenbosch, 25 april 2024

Zeer goede service!

Jan uit Deventer , 25 april 2024

Netje en snel afgehandeld

Jan uit Vlaardingen, 25 april 2024

zeer plezierige medewerker!

Yolande uit Delft, 25 april 2024

Aantrekkelijke premies, goede en snelle klantenservice die met je meedenkt.

Esther uit Amersfoort , 25 april 2024

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je onze aantrekkelijke premies en goede, snelle klantenservice waardeert. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar!

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 april 2024

Alles binnen een paar minuten geregeld,goede en duidelijke uitleg gehad.

Nico uit Heel, 25 april 2024

Snel gereageerd. Snelle reparatie. Prima!

Paul uit Leidschendam, 25 april 2024

Op mijn vraag of mijn zonnepanelen en laadpaal meeverzekerd kunnen worden of zijn heb ik een uitgebreid en duidelijk antwoord gekregen

Fokke uit Amsterdam, 25 april 2024

Prima! Bedankt!

Ellen uit Breda, 25 april 2024

Het aanmelden was een fluitje van een cent… binnen 10 minuten gefikst.
Wordt vervolgd.

Fedde uit Zwolle, 25 april 2024

Mijn vraag is duidelijk en naar tevredenheid beantwoord

Jan uit Gemonde , 25 april 2024

Excellent staff, they respond quickly, explain properly and are helpful!

Somesh uit Vlaardingen, 25 april 2024

5 maanden terug schade gehad; het is nog steeds niet afgehandeld. Vragen over de stand van zaken worden na 3 weken pas beantwoord. Lijkt alsof er niemand mee bezig is en alsof het ook weinig prioriteit heeft. Erg teleurstellend

Carin uit Haler, 25 april 2024

Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat het zo lang duurt om je schade af te handelen en dat je vragen pas na een paar weken worden beantwoord. We begrijpen dat dit teleurstellend is. Onze medewerker van het Schadeteam zal binnenkort contact met je opnemen om te bespreken hoe het ervoor staat en om eventuele problemen op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 april 2024

Laat met terugkoppeling!

Omlaid uit Krommenie , 25 april 2024

Bedankt voor je positieve review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan voor je klaar!

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 april 2024

Supersnel en attent afgehandel, geen overbodige vragen.

Wim uit Venlo, 25 april 2024

5 verzekeringen overgesloten naar Promovendum, en daarmee gigantische besparing gerealiseerd, dank je wel

Pia uit Valburg, 25 april 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail