Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Snel en vriendelijk geholpen bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering.

Gerda uit Almere, 12 september 2025

Werd goed geholpen

Jw uit Eindhoven, 12 september 2025

Nav van mijn schade melding, wil ik jullie complimenteren met de zeer duidelijke communicatie bij de behandeling dan wel afhandeling en het verstrekken hierbij van de nodige informatie.

Ronald uit Almere, 12 september 2025

Bij elk telefonisch contact (wat bij Promovendum ook gewoon mogelijk is (uitzonderlijk tegenwoordig)) wordt ik zeer correct te woord gestaan en kunnen ze al mijn vragen beantwoorden. Pluim voor de mensen van Promovendum !

Rene uit Oosterhout, 12 september 2025

Goed om te lezen dat je onze telefonische bereikbaarheid en service zo waardeert! Een groot compliment voor onze collega’s, we geven dit met plezier aan hen door.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2025

Keurig en snel geregeld. Vreemd dat een gerenomeerd schadeherstelbedrijf van Wijk niet in de lijst voorkomt. Zeer kundig en professioneel.

Peter uit Krimpen aan den IJssel, 12 september 2025

Snel en deskundig geholpen. Fijn!

Danée uit Nieuwegein, 12 september 2025

Ik heb twee keer gebeld, eerst met de Verzekeringsadviseur gesproken, die was al heel behulpzaam. Ik moest even wat informatie inwinnen bij een andere verzekeraar, dus belde even later nog een keer en kreeg de Klantadviseur aan de lijn. Nu ben ik totaal niet thuis in de wereld van verzekeringen, dus heb nogal wat tekst nodig om mijn 'probleem' voor te leggen, zowel van de autoverzekering als mijn vraag rondom mijn opgelopen letsel. De Klantadviseur luisterde met geduld en beantwoordde al mij vragen! Ik liep toch al zeker een half jaar hiermee rond en met een telefoongesprek met de Klantadviseur van ongeveer 10 minuten is voor mij de lucht geklaard! Geweldig!

Sabine uit Bathmen, 12 september 2025

Heel fijn geholpen door de Verzekeringsadviseur, staat je goed te woord en zoekt naar het juiste pakket die het beste bij jou past! Goede service! Goede service en advies!

Jordy uit Barendrecht, 12 september 2025

Ben prima geholpen. Ben vriendelijk te woord gestaan en Promovendum heeft de schade keurig afgehandeld voor mij. Het Autoschadeherstelbedrijf waar ik naar verwezen werd, was ook erg klantvriendelijk. De auto ziet er weer als nieuw uit! Ik kan daarom Promovendum zeker aanbevelen.

Tanja uit Hulst, 12 september 2025

Goed om te lezen dat je zo goed bent geholpen en dat de schade keurig is afgehandeld. Mooi dat ook het schadeherstelbedrijf je zo klantvriendelijk heeft geholpen en dat je auto er weer als nieuw uitziet. Bedankt voor je aanbeveling, dat waarderen we enorm!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2025

De Klantadviseurs hebben mij perfect geholpen met een wijziging en een verklaring

RMF uit Haarlem, 12 september 2025

Dacht dat ik geen recht had op schadeherstel omdat ik sinds kort uit de all risk verzekering was. Door uw medewerkers veel moeite gedaan om mijn rechten uit te zoeken. Goede oplossing gevonden. Heel blij mee!

Edith uit Dordrecht, Nederland, 11 september 2025

Alles wordt razendsnel afgehandeld en afgewikkeld door Promovendum medewerkers!

Erik uit Amersfoort, 11 september 2025

Duidelijk en snel geholpen. Fijn dat de schade wordt vergoed. Jammer dat er maar een beperkte mogelijkheid is qua schade afhandelaren

Maria uit Middelburg, 11 september 2025

Prima advies en snel iemand aan de lijn. Ze hadden me in dat gesprek binnen kunnen halen, maar omdat ik op het punt stond een auto aan te kopen kreeg ik het advies om even te wachten met overstappen. Ik vind het altijd een sterk signaal als verkopers ook in het belang van de klant denken.

Richard uit Gouda, 11 september 2025

Helaas vielen de kosten die ik hoopte te kunnen verhalen op de verzekering niet binnen de dekking, maar ik werd snel, duidelijk, vriendelijk en alleszins behulpzaam te woord gestaan. Negatieve uitslag, maar toch een positieve ervaring.

Siebe uit Hengelo, 11 september 2025

Ik heb telefonisch contact gehad met de Verzekeringsadviseur. Het contact heb ik als uitermate prettig ervaren. Ik kreeg antwoord op al mijn vragen. Tevens werd binnen het uur obv de leaseverklaringen het aantal schadevrije jaren adequaat uitgerekend. Ik heb een autoverzekering binnen een dag kunnen afsluiten. Complimenten!

HB uit Delft, 11 september 2025

Wat fijn om te lezen dat het contact met onze verzekeringsadviseur zo prettig en duidelijk voor je is verlopen. Mooi dat al je vragen meteen beantwoord konden worden en dat het aantal schadevrije jaren snel is vastgesteld. We zijn blij dat je binnen een dag je autoverzekering hebt kunnen afsluiten en geven je complimenten graag door aan onze collega!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 september 2025

Prima telefonisch contact, to-the-point, vriendelijk en snel opgelost.

P uit Rijswijk, 11 september 2025

De afhandeling van de schade verliep uitstekend, zowel bij Promovendum als het schadebedrijf. Ik ben zeer tevreden. Schade is heel vervelend. Maar als het zo soepel wordt hersteld verlicht dat “de pijn”.

Richard uit Geleen, 11 september 2025

Goed geholpen!

H. uit Sliedrecht, 11 september 2025

Vriendelijke toelichting per telefoon en daarna alle informatie soepel en snel digitaal kunnen versturen

Frank uit Blokker, 10 september 2025

Indienen van schade was gemakkelijk. Ik had nog wat vragen, dus ik heb de klantenservice gebeld. De vragen werden duidelijk beantwoord. Dat was fijn. Ook kon ik snel terecht bij een schadehersteller.

Fleur uit Dronten, 10 september 2025

Mooi om te lezen dat zowel het indienen van je schade als het contact met onze klantenservice prettig verliep en je snel geholpen kon worden bij de hersteller! Bedankt voor het delen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 september 2025

Keurig netjes en duidelijk te woord gestaan!

Bernard uit Den Haag, 10 september 2025

contact met Promovendum positief.

joop uit Delfzijl, 10 september 2025

Ben sinds 10 jaar verzekerd bij Promovendum met mijn auto tot volle tevredenheid zodat daarna ook de auto van mijn echtgenote bij Promovendum werd ondergebracht. Momenteel auto ,gezien leeftijd ,ingeruild en huidige auto met een eenvoudig telefonisch contact wederom bij Promovendum ondergebracht. Heb enige tijd geleden matige schade gehad die probleemloos is opgelost.

J.W.M. uit 's-Hertogenbosch, 10 september 2025

Snel, duidelijk en vriendelijk geholpen

Frank uit Blokker, 10 september 2025

Snelle en adequate service. Klantenservice goed bereikbaar. Wat een verademing!

Huib uit Hoorn, 10 september 2025

Fijne vriendelijke medewerker aan de telefoon die ons goed geholpen heeft

Jos uit Landgraaf, 10 september 2025

Wat mooi dat je ons contact als prettig hebt ervaren, bedankt voor je fijne reactie!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 september 2025

Afhandeling reparatie autoschade is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Pieter uit Megen, 10 september 2025

Goed geholpen, helemaal tevreden.

Chris uit Arnhem, 10 september 2025

Dank voor de heldere service. Met vriendelijke groet, Paul

Paul uit Eindhoven, 10 september 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact