Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 40.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Prima service en goede prijsstelling
fred uit Eijsden, 22 juni 2026
Vriendelijke medewerker ,goed informeert
Fatma uit Alkmaar, 22 juni 2026
Goed gesprek en netjes geholpen. Vriendelijke medewerkster
Willem uit Schiedam, 22 juni 2026
Schade door onbekende hond, schade kosteloos hersteld. Alles helemaal prima, bedankt!!
Bettie uit Paasloo, 22 juni 2026
Fijn geholpen en over vragen goede antwoorden
Wilma uit Silvolde, 22 juni 2026
Ik had een aantal maanden geleden autoschade gemeld. De medewerkers waren/zijn vriendelijk en luisterden goed mee. Gelukkig is alles goed afgehandeld.
Bea uit Renkum, 22 juni 2026
Ik vind dat jullie heel gauw een schadeclaim afwijzen, zonder duidelijke motivatie! De afhandeling van schades laat zeer te wensen ! Je wordt trouwe klant als stuk stront behandeld! Ik zal eerdaags opstappen , vanwege de klote voorwaarden en vooral de aftersales service, stelletje geldwolven!
Frank uit Almere, 22 juni 2026
We begrijpen dat deze uitkomst niet aansluit bij je verwachtingen. We hebben in onze toelichting uitgelegd hoe we tot deze beoordeling zijn gekomen. Heb je hierover nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2026
Zowel de afhandeling bij Promovendum als bij het schadebedrijf in Werkendam: zeer tevreden. Schade is volgens afspraak netjes gerepareerd. Er stond een nette vervangende auto klaar en contact met het bedrijf was duidelijk en vriendelijk. Geen negatieve punten ervaren.
Dirkjan uit Sleeuwijk, 21 juni 2026
We zijn inmiddels drie weken verder. Niks van jullie vernomen na de 30 mei. Uiteindelijk heb ik het zelf met de tegenpartij en het schadebedrijf geregeld. Gr Fraukje
Fraukje uit Maarssen, 21 juni 2026
We begrijpen dat het vervelend is als het gevoel ontstaat dat er weinig gebeurt. In de tussentijd hebben we aanvullende informatie bij je opgevraagd en zijn we aan de slag gegaan met het aansprakelijk stellen van de tegenpartij. Fijn dat er inmiddels een oplossing is gekomen. Mocht je nog vragen hebben, helpen we je graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2026
Snel persoonlijk contact. Heel prettig
Jan uit Borger, 20 juni 2026
Het herstel van de schade is voortvarend opgepakt en de schade is inmiddels hersteld, hier ben ik zeer tevreden over.
Huub uit Helvoirt, 20 juni 2026
Zeer snelle en adequate afhandeling van mijn autoschade. Heel klantvriendelijk!
Martin uit Hoogeveen, 19 juni 2026
Hier worden we blij van! Bedankt voor je positieve review.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2026
Ik ben tevreden over Promovendum en het werk dat de verzekering heb opgezet tot het verhalen van de schade die ik heb doorgelopen op de tegenpartij
Mohamed uit Amsterdam, 19 juni 2026
Snel, accuraat en erg vriendelijk! Top!
Manon uit Heesch, 19 juni 2026
Snelle hulp bij het omzetten van de autoverzekering.
Kim uit Oudewater, 19 juni 2026
Superblij met Promovendum: snelle reacties, goede informatie, behulpzaam en accuraat. Heb hier al mn verzekeringen ondergebracht. EƩn belletje en alles werd voor me geregeld. Duidelijke premie-opbouw en voorwaarden, lage premies, snelle verwerking door uitstekende en aardige medewerkers. Top
Tini uit Den Haag, 19 juni 2026
Heel goed en snel geholpen en een goede korting, top!
Desiree uit Hoogvliet, 19 juni 2026
Annuleringsverzekering 1.Systeem voor melden schade en aanleveren documenten werkt uitstekend. 2.Mailtjes van afhandelaar zijn vriendelijk en duidelijk. 3. Verschillende verzekeraars dienen bij annulering direct uit en controleren eventueel achteraf. Maakt niet zo veel uit, je voelt dat zij de verzekerde vertrouwen.
Ferry uit Tilburg, 19 juni 2026
Wat fijn om te lezen dat het melden van je schade eenvoudig verliep en dat je tevreden bent over de communicatie tijdens de afhandeling. Daar besteden we veel aandacht aan! Jje feedback over het uitkeren van annuleringsschades nemen we mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 juni 2026
Heel netjes en correct geholpen bij het wijzigen van mijn verzekering.
Cees uit Oud Gastel, 19 juni 2026
Ik maakte een foutje met het overzetten van de ene naar de andere auto en de medewerker van promovendum loste het snel en zonder moeite op.
Ramon uit Venlo, 18 juni 2026
Foutjes zijn er om opgelost te worden! Fijn om te lezen dat deze snel werd opgelost. Veel rijplezier!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 juni 2026
Persoonlijk contact met de verzekeringsadviseur die de duidelijk de mogelijkheden besprak is een verademing is deze tijd van digitale 'assistenten' en chatbots die je maar half op weg helpen of in de rondte laten draaien. De adviseur van Promovendum is een prettige gesprekspartner die afspraken snel en duidelijk afhandelt. Top! Mijn verzekeringen heb ik nu allemaal onder ƩƩn dak en voor een lagere totaalpremie dan de afzonderlijks verzekeringen die ik elders had. Aanrader!
Tom uit Zaandam, 18 juni 2026
Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 juni 2026
Zeer correct en to the point
Johan uit Zaandam, 18 juni 2026
Vriendelijk en kundig te woord gestaan.
ANTONIE uit Hilversum, 18 juni 2026
Schade is snel en naar tevredenheid afgehandeld. Vervangende auto was prima geregeld. Fijn dat je bij een ongeval met schade zo goed ontzorgd wordt door Promovendum.
Hans uit Asten, 18 juni 2026
Fijn geholpen per telefonisch contact. Nadat mijn auto ernstig beschadigd was. En allemaal fijn afgehandeld door Promovendum. Ben er heel blij mee. Met vriendelijke groet,
Leny uit Simpelveld, 18 juni 2026
We zijn blij om te lezen dat je zo prettig bent geholpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 juni 2026
Snelle reactie op de schade melding, ook de volgende werkdag meteen gebeld door de garage en houden je goed op de hoogte van alles.
Milon uit Schiedam, 18 juni 2026
Prettig contact, vriendelijk geholpen en gelijk oplossing voor het probleem geboden.
Marianne uit Wateringen, 18 juni 2026
goed bereikbaar en correcte afhandeling
Louis uit Sassenheim, 18 juni 2026
Super klantvriendelijk! Dank!
S. uit Rijswijk, 18 juni 2026
reis- en annuleringsbevestigingen worden door Transavia en wellicht andere maatschappijen niet in pdf gemaild. Erg lastig om deze in uw schadeformulier toe te voegen. Met screenshots van bevestiging lukt het nog, maar met bevestiging annulering lukt dat niet. Geef derhalve ook andere mogelijkheden zoals het doorsturen van een e-mail
Hans uit Badhoevedorp, 17 juni 2026
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat dit onhandig kan zijn wanneer documenten niet als pdf beschikbaar zijn. We zien dat je hierover ook een bericht hebt gestuurd via de Mijn omgeving, dat laten we oppakken. Daarnaast nemen we je suggestie mee in het verder verbeteren van onze dienstverlening.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 juni 2026