Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 40.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Een verschil van inzicht over schadeherstel of total loss verklaren van mijn auto is na een mailtje en telefoongesprek met de Specialist schaderegeling tot tevredenheid opgelost. Je kunt als particulier soms niet tevreden zijn over sommige polisvoorwaarden, maar daar heb je uiteindelijk ooit zelf mee ingestemd. Positief aan de afwikkeling is dat je bij Promovendum wel heel persoonlijk wordt geholpen als je een vraag of klacht hebt. De telefoon wordt opgenomen door een mens en je hebt snel iemand aan de lijn die zich inspant om a. je vraag/probleem te begrijpen; b. een passende oplossing te zoeken; c. dat verder binnen Promovendum prima af te wikkelen. Met die persoonlijke service onderscheidt Promovendum zich voor mij van veel andere bedrijven waar je bij een vraag of probleem moeilijk voorbij een callcentre, of nog erger een chatbot, komt.
Nico uit Bodegraven, 24 juni 2026
Wat een mooie review om te ontvangen. Fijn dat het verschil van inzicht uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. En extra mooi om te lezen dat juist het persoonlijke contact voor jou het verschil maakt. Dat we de tijd nemen om te luisteren, mee te denken en samen tot een oplossing te komen, is precies waar we ons iedere dag voor inzetten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Prima afgehandeld, Overigens vervelend dat ik in Hilversum schade moest oplossen om het eigen risico te ontlopen, terwijl in Huizen 2 gerenomeerde schadeherstelbedrijven, tw Snel en rebel, zijn gevestigd
Wim uit Huizen, 24 juni 2026
Fijn dat alles verder goed is afgehandeld. We begrijpen dat een herstelbedrijf dichter bij huis prettiger was geweest. Via onze aangesloten herstelbedrijven profiteer je wel van voordelen, zoals vervangend vervoer tijdens het herstel en een lager eigen risico. Bedankt voor je feedback!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Snelle en adequate overzetting van onze autoverzekering naar nieuwe auto.
Rob uit Oss, 24 juni 2026
Prima afhandeling, alleen volgt radiatorreparatie als deze door schadehuis is ontvangen.
Dirk uit Rotterdam, 24 juni 2026
Ik wil niet alleen digitaal benaderd worden en reken op afschriften per post. Ook de rekening en gaf nmi geen toestemming voor automatisch afschrijven . Doen s.v.p. !
Splinter uit De Bilt, 24 juni 2026
We begrijpen dat je het prettig vindt om documenten per post te ontvangen. Op dit moment bieden wij onze correspondentie en documenten uitsluitend digitaal aan. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je voorkeur met ons te delen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
De Klantadviseur heeft me keurig te woord gestaan en rustig geholpen nadat er letselschade was vastgesteld door mijn huisarts dat nog niet bekend was direct na het ongeluk.
Derek uit Oegstgeest, 24 juni 2026
Wat naar dat er na het ongeluk toch nog letselschade is vastgesteld. Fijn dat onze collega je in deze situatie rustig en zorgvuldig heeft kunnen helpen. Bedankt voor je mooie woorden en veel sterkte gewenst!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Jullie laten klanten te lang in de wacht staan.
E uit Den Haag, 23 juni 2026
Dat klinkt als een iets te lange wachttijd. Bedankt voor je feedback. We doen ons best om onze bereikbaarheid verder te verbeteren.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Ik had een vraag over schade als gevolg van een stilstaande trein waarin we 2 uur opgesloten zaten. Dat ik blijkbaar geen dekking heb voor de schade (800 euro) is jammer, maar kan ik begrijpen. Maar uw reactie dat de luchtvaartmaatschappij en de reisonderneming ons “moeten” helpen en dat uw verzekering “daarom” geen dekking biedt, is juridisch niet correct en wekt daarom ergernis. Ik krijg liever te horen waar het op staat in zo’n geval.
Anno uit Nijverdal, 23 juni 2026
Bedankt voor je review. We begrijpen dat een duidelijke uitleg belangrijk is, zeker wanneer de uitkomst niet is waarop je had gehoopt. Daarom hebben we je feedback doorgezet naar de betreffende afdeling, zodat er contact met je kan worden opgenomen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Prima afhandeling.
Pierre uit Soest, 23 juni 2026
Super goed geholpen!!
Wobbe uit Nieuwendijk Nb, 23 juni 2026
Perfect geholpen en ruim binnen de gestelde 5 dagen. Compliment!!
Willem uit Schiedam, 23 juni 2026
Ik heb een verzekering aangevraagd voor een tweede auto en krijg nu te horen dat de schadevrije jaren niet te vinden zijn. Even nakijken had opgeleverd dat m ijs eerste auto ook bij Promovendum verzekerd is..
Jaap uit Boelenslaan, 23 juni 2026
Bij de online aanvraag zijn schadevrije jaren opgegeven die al in gebruik zijn op een andere verzekering. Schadevrije jaren worden niet automatisch gekoppeld aan een nieuwe aanvraag. Een collega neemt contact met je op om de mogelijkheden en eventuele korting op de verzekering met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Snel aan de lijn, geen wachttijd. Probleem snel onderkend en directe oplossing geboden. Heel vriendelijk… Alles helemaal goed, aanrader👍👍
Guus uit Eygelshoven, 23 juni 2026
Wat een positieve woorden, bedankt!
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Keurig te woord gestaan door de Klantadviseur. Vraag deskundig beantwoord.
Jan uit Leiderdorp, 23 juni 2026
Schade is reeds door tegenpartij erkend We zijn al enkele stappen verder Graag uw eigen dossier openen
bernard uit Wassenaar, 23 juni 2026
Bedankt voor je review. We hebben je opmerkingen onder de aandacht gebracht van de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Prima en snel adequaat
bernard uit Wassenaar, 23 juni 2026
Een schade gemeld in augustus 2025. De afhandeling was juni 2026. Erg traag dus voor een relatief kleine schade (€500). Ook brief gekregen met aanhef ‘aan de erven van…’ terwijl dat niet van toepassing was. Tevens werd twee keer dezelfde vraag gesteld. Afhandeling verliep dus traag, jammer.
Dirk uit Huissen, 23 juni 2026
We begrijpen dat een lange afhandeling al niet prettig is, en dan helpt een onjuiste aanhef natuurlijk ook niet mee. Daar hebben we inmiddels onze excuses voor aangeboden en de gegevens aangepast. Bedankt voor je geduld en voor het delen van je ervaring.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Zakelijk en corrrect
JJFA uit Venlo, 23 juni 2026
Vriendelijk te woord gestaan en de schade is supersnel gerepareerd. Ook complimenten voor het schadeherstelbedrijf!
Peter uit Born, 22 juni 2026
De taxatie van de schade aan mijn auto door ASN Autoschade bedroeg 750 euro. De rekening van 2153,24 euro is bijna 3 keer zo veel als getaxeerd. Hier begrijp ik niets van!!!
Jan uit Veldhoven, 22 juni 2026
Bedankt voor je review. We begrijpen dat je vragen hebt over het verschil tussen het getaxeerde bedrag en de uiteindelijke rekening. Daarom hebben we je review doorgezet naar de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder toe te lichten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Op zich prima gegaan, alleen de termijn om de schade te herstellen bij het schadeherstelbedrijf was behoorlijk lang nl. bijna 4 maanden. Schadeherstel zelf wel prima uitgevoerd. Ook netjes van Promovendum om mij even te mailen over de finale afhandeling en het sluiten van het dossier.
Yvonne uit Nijkerk, 22 juni 2026
De wachttijd heeft wat geduld gevraagd, maar mooi dat alles uiteindelijk goed is hersteld en afgerond!
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Hoewel ik daar niet voor verzekerd ben (alleen WA brand en diefstal) ben ik uitermate correct en dus uit coulance geholpen, om de mij in Italië toegebrachte schade te verhalen op de tegenpartij. Daarvoor mijn hartelijke dank!
Frans uit Maarssen, 22 juni 2026
Er is een lichte schade gereden. Bijna 5 maanden later - en zonder overleg of tussentijdse update - krijg ik de mededeling dat ik een absurd hoog bedrag moet betalen omdat Promovendum de tegenpartij -wederom zonder overleg- heeft uitbetaald. Ik heb niet eens de mogelijkheid gekregen om een 2nd opinion aan te vragen vwb de schade die totaal niet in verhouding staat tot het schadebedrag. Ik ga waarschijnlijk overstappen naar een andere maatschappij als dit de werkwijze is.
Twan uit Veldhoven, 22 juni 2026
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. We hebben je review onder de aandacht gebracht van de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Er werd snel opgenomen, ik werd zeer vriendelijk en accuraat geholpen. Ik ben helemaal tevreden over service en inhoud van de verzekering.
Maarten uit Ermelo, 22 juni 2026
Medewerker gebruikt het woord "ik denk" als antwoord op mijn vraag. Ze hoort op basis van de regels en voorwaarden antwoorden te geven.
Mirac uit Hengelo, 22 juni 2026
Bedankt voor je review. We begrijpen dat je verwacht dat je een duidelijk en zorgvuldig antwoord krijgt op je vraag. Daarom hebben we je review onder de aandacht gebracht van de betreffende afdeling. Een collega neemt contact met je op om dit verder met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Prima service en goede prijsstelling
fred uit Eijsden, 22 juni 2026
Vriendelijke medewerker, goed informeert
Fatma uit Alkmaar, 22 juni 2026
Goed gesprek en netjes geholpen. Vriendelijke medewerkster
Willem uit Schiedam, 22 juni 2026
Schade door onbekende hond, schade kosteloos hersteld. Alles helemaal prima, bedankt!!
Bettie uit Paasloo, 22 juni 2026
Fijn geholpen en over vragen goede antwoorden
Wilma uit Silvolde, 22 juni 2026