
Autoverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Wijziging autoverzekering i.v.m. andere auto is prettig en vlot telefonisch geregeld.
Mario uit Etten-Leur, 25 augustus 2025
Ik vind de hele afhandeling rommelig verlopen. Dat is jammer en naar mijn mening niet nodig! Dit is voor verbetering vatbaar (zie ook mij emails naar u schadeteam)
Bob uit Hattem, 25 augustus 2025
Bedankt dat je je ervaring met ons deelt. We vinden het vervelend dat je de afhandeling als rommelig hebt ervaren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen je laten weten dat we de vordering inmiddels hebben ingediend bij de tegenpartij. Vandaag heb je van ons ook een mail ontvangen met een update in je schadedossier. Mocht je hierover nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2025
Goede ervaring met de Verzekeringsadviseur. Rustig, kalm en verstand van zaken. Goed geregeld!
D uit Hengelo, 25 augustus 2025
Er worden op dit moment veel Chinese elektronische auto gekocht/ verkocht. Echter bij Promovendum zijn deze niet te verzekeren. Zonde aangezien ik al jaren, tot tevredenheid, klant ben.
Ben uit Etten-Leur, 25 augustus 2025
Fijn om te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent! We begrijpen dat het jammer is dat we op dit moment bepaalde Chinese elektrische auto’s nog niet kunnen verzekeren. Bij sommige merken zijn onderdelen lastig verkrijgbaar en ontbreekt soms informatie voor herstel, waardoor schade kan leiden tot hoge kosten en lange hersteltijden. We houden de ontwikkelingen goed in de gaten en hopen dit in de toekomst wél te kunnen aanbieden.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2025
Vriendelijk en goed geholpen om mijn autoverzekering van de verkochte auto stop te zetten en een andere verzekering af te sluiten voor de nieuwe auto.
Janny uit Doetinchem, 25 augustus 2025
Dit is de tweede keer in korte tijd dat ik contact heb opgenomen met de klantenservice van Promovendum i.v.m. een autoschade. Ik ben beide keren vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen. Complimenten!
Sebastian uit Castricum, 25 augustus 2025
Vervelend dat het contact nodig was vanwege autoschade, maar wel heel fijn om te lezen dat je beide keren zo vriendelijk en goed geholpen bent! Bedankt voor je mooie compliment, dat geven we graag door aan onze collega’s!
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2025
Wat een chaos. Halve informatie, verwijzen naar schadehersteller, langzaam werken en slechte communicatie via de helpdesk. Ik weet niet waar ik aan toe ben. Premie wel al verhoogd, schade nog niet hersteld.
Jan uit De Bilt, 25 augustus 2025
Wat vervelend om te lezen dat je deze situatie als chaotisch ervaart. We begrijpen dat dit veel van je geduld vraagt, zeker nu je premie al is verhoogd terwijl je schade nog niet is hersteld. We hebben je bericht doorgestuurd naar de behandelaar van je dossier, met het verzoek om je meer informatie te geven en je verder te informeren over de voortgang. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2025
Keurig telefonisch de wijzigingen kunnen doorgeven.
Jur uit Emmen, 25 augustus 2025
Helaas tot 5 weken geen actie na inzenden schadeformulier per post. Mail herinnering van u om deze info die u immers al had. Telefonisch contact door mij : Excuus uwerzijds en verder voorkomende reactie en correctie.
Joop uit Markelo, 25 augustus 2025
We snappen dat het vervelend is geweest dat je zo lang hebt moeten wachten nadat je het schadeformulier per post had ingestuurd. De herinneringsmail die je hebt ontvangen is automatisch gegenereerd, waardoor het leek alsof we je formulier nog niet hadden ontvangen. Inmiddels hebben we alle benodigde informatie binnen en kunnen we je schade verder in behandeling nemen. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2025
Hagelschade via internet gemeld, ivm verblijf buitenland. Schade bedrijf nam contact met ons op, daar wij in het buitenland verbleven konden wij bij thuiskomst een afspraak maken Eerst bij schadehersteller langs geweest om schade te beoordelen, gelijk afspraak gepland. Kregen een nette leenauto mee. Kon zelfde dag mijn auto halen. Alles ging zeer netjes en soepel. Jammer is dat ik drie keer van Sint Odiliënberg naar Weert moest rijden, van daar de 4 sterren
Geert uit Sint Odiliënberg, 24 augustus 2025
Heel effiecient en snel geregeld.
paul uit Oudemirdum, 24 augustus 2025
Op het moment direct na mijn aanrijding belde ik met Promovendum met de vraag wat ik nu moest doen. Ik was immers 315 kilometer van huis en mijn auto was plotseling kapot. Echter, de medewerker die ik aan de lijn kreeg had werkelijk geen idee van de situatie, mijn probleem en luisterde niet eens naar mijn vraag. Sterker nog, hij had maar één boodschap: we komen de auto halen en die gaat naar een depot' terwijl mijn auto ondanks de schade nog gewoon kon rijden. Deze 'service' had ik niet verwacht van Promovendum. Juist op zulke momenten heb je behoefte aan een goede klantenservice.
Leon uit Leek, 24 augustus 2025
Wat een ontzettend vervelende ervaring, zeker op een moment waarop je direct hulp verwachtte. We begrijpen goed dat dit teleurstellend voor je was en dat je juist in zo’n situatie behoefte hebt aan duidelijke en zorgvuldige ondersteuning. We willen graag beter begrijpen wat er precies is gebeurd en hebben je bericht daarom doorgezet. Een collega neemt telefonisch contact met je op om je ervaring met je te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 augustus 2025
kort, zakelijk en naar wens
JAN uit Zwolle, 22 augustus 2025
Autoverzekering wijziging ivm aanschaf andere auto was inderdaad een kwestie van 'even' bellen met Promovendum. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en adequaat geholpen, de documenten stonden daarna gelijk op de mail. Dat is snel, het lijkt Promovendum wel!
Nico uit Dordrecht, 22 augustus 2025
Snel, kundig en vriendelijk geholpen
Mare uit Bolsward, 22 augustus 2025
Alleen raar dat je niet hoort wat het schadebedrag is.
Bert uit Creil, 21 augustus 2025
Bedankt dat je dit aangeeft. We begrijpen dat het prettig is om direct inzicht te hebben in het schadebedrag. Op dit moment nemen we dat inderdaad nog niet standaard mee in de e-mail, maar nemen dit mee als feedback om onze communicatie te verbeteren. De behandelaar van je dossier neemt contact met je op om je duidelijkheid te geven over het schadebedrag.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 augustus 2025
Prima geholpen. Eigenlijk niks gemerkt, dus alles geregeld zonder mijn bemoeienis. Zo hoort het.
Karel uit Maarssen, 21 augustus 2025
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geregeld.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 augustus 2025
Naast een verzekering voor een nieuw aangeschafte auto tevens vlot geregeld dat bestaande autoverzekering (van de nog niet verkochte oude auto) 4 weken door blijft lopen. Daarnaast direct de reeds bestaande woon-, inboedelverzekeringen tegen een geringe premieverhoging laten updaten. Zeer vriendelijk, helder en geduldig geholpen door medewerker (verzekeringsadviseur).
Karel uit Elst Gld, 21 augustus 2025
vlot, vriendelijk en goed geholpen door de Klantadviseur.
Gert uit Haren Gn, 21 augustus 2025
Afhandeling van auoto schadeHet is snel, duidelijk en flot verlopen.
Adamir uit Spijkenisse, 21 augustus 2025
Goede communicatie met verzekeraar. Perfecte afwikkeling van de schade.
Hans uit Rijsbergen, 20 augustus 2025
Zeer ontevreden over promovendum bij de afhandeling van de schade. Reacties duurden veel te lang, meermaals erachteraan moeten gaan omdat ik nog geen reactie terug had. Tot op heden is ook het nog niet opgelost en verwacht ik met een enorme rekening achter te blijven.
Marielle uit Schildwolde, 20 augustus 2025
Bedankt dat je je ervaring met ons deelt. We begrijpen heel goed hoe vervelend het is als je het gevoel hebt dat je steeds moet wachten op een reactie en er nog geen oplossing is voor je schade. 20 Augustus heeft de behandelaar van jouw dossier je een update per mail gestuurd. Mocht je hierover nog vragen hebben of behoefte hebben aan extra toelichting, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 augustus 2025
Bijzonder slechte ervaringen met Promovendum. Schade wordt níet naar behoren afgehandeld. Het lijkt er zelfs op dat Promovendum in plaats van het dienen van de belangen van verzekerde, juist de belangen van de tegenpartij dient. Daarbij is het onmogelijk contact op te nemen met de schade behandelaar van het dossier. Niet alleen blijken er vele verschillende behandelaars aan het dossier toegewezen te zijn, waarbij zij allen op basis van notabene delen van het dossier conclusies te trekken en erger nog, keer op keer foutieve aannames doen. Aan terugbelverzoeken is, ondanks de vele beloftes vanuit Promovendum nimmer voldaan.
Tot slot, betreffende klantcontact (ik heb het níet over polisvoorwaarden en verzekeringspremie) ken ik geen slechtere verzekeraar dan Promovendum. Volstrekt onbetrouwbaar. De leus 'voor hoger opgeleiden' zou beter vervangen kunnen worden door 'voor klanten die zich graag met een kluitje het riet in laten sturen'.
Matthijs uit Gorinchem, 20 augustus 2025
Wat een vervelende ervaring. We willen dit graag verder uitzoeken, maar op basis van de gegevens uit je review kunnen we je dossier helaas niet terugvinden. Zou je ons een mail willen sturen met je gegevens naar klanttevredenheid@promovendum.nl?
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 augustus 2025
Fijn gesprek en goed geholpen
Ko uit Montfoort, 20 augustus 2025
De te volgen procedure voor het melden en afwerken an de schade is prima en in detail geregeld. Voor iedere stap is er een duidelijke omschrijving en je wordt op de hoogte houden van het verloop. Enige verbeterpunt is dat het totale traject wat lang duurt, maar dit kan ook door de vakantieperiode komen
Toos uit Breda, 20 augustus 2025
Bedankt voor je positieve woorden en het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je de procedure duidelijk en overzichtelijk vond en dat je goed op de hoogte bent gehouden van het verloop. We snappen dat het vervelend kan zijn wanneer het proces wat langer duurt. Inmiddels is alle aanvullende informatie binnen en kunnen we de schade verder beoordelen. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 augustus 2025
Hele fijne en vlotte afhandeling Zeer content.
Moiree uit Loosdrecht, 19 augustus 2025
Prettig telefonisch gesprek, waarin al mijn vragen duidelijk werden beantwoord.
Marieke uit Arnhem, 19 augustus 2025
Goed geholpen door medewerker. Duidelijk advies, meedenken in mijn persoonlijke privé/zakelijke situatie.
Heimen uit Rijswijk, 19 augustus 2025
Ik had deukjes in het dak en de motorkap van mijn auto door hagelschade. Binnen een dag was de afspraak geregeld bij een aangesloten bedrijf. Geen eigen risico en héle goede service! Kreeg zelfs gratis een goede leenauto mee. Nu net een mailtje gekregen dat de kosten zijn betaald en alles afgehandeld is. Helemaal super!!
Claire uit Drunen, 19 augustus 2025
Wat goed om te lezen dat je de schadeafhandeling zo positief hebt ervaren. Van de snelle afspraak en de leenauto tot aan de goede service en de vlotte afwikkeling. We zijn blij dat het hele proces naar wens is verlopen. Bedankt voor je enthousiaste review, dat waarderen we enorm!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 augustus 2025
Mails worden slecht gelezen en de reacties zijn ondermaats. De belofte van 20% goedkoper wordt niet nagekomen. Heel teleurstellend. Ik verlaat daarom deze verzekeraar maar.
michael uit Arnhem, 19 augustus 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat je onze mails en reacties als ondermaats hebt ervaren en dat de premie je heeft teleurgesteld. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je bericht doorgezet en een collega neemt persoonlijk contact met je op om dit samen met je te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 augustus 2025