Autoverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Ik ben tevreden over de afwikkeling en ook over de garage. Het betrof hagelschade. Ik weet echter niet of hierdoor de bonus-manus-regeling verandert.
Peter uit Meijel, 16 november 2025
Mooi dat je tevreden bent over hoe alles is afgehandeld! En goed nieuws: hagelschade heeft geen effect op je schadevrije jaren of bonus-malus.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 november 2025
De schade melden ging heel makkelijk! Overzichtelijke site. Snelle bevestiging van de schade via de mail. Na de melding en het aanleveren van alle documenten hoef je verder niets meer te doen. Super makkelijk!
Yvonne uit Eindhoven, 14 november 2025
Schade melden moet makkelijk zijn, en dat is precies zoals jij het beschrijft! Bedankt voor je leuke review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2025
Duidelijke antwoorden op alle vragen!
Floris uit Nijmegen, 14 november 2025
Het heeft lang geduurd is een kleine schade , maar omdat medewerkers van promovendus niet luisterde naar met iedere keer met dezelfde vraag kwam. Heb zelf met de oplossing moeten komen.
Micky uit Breda, 14 november 2025
Jammer dat het schadeproces zo lang duurde en de communicatie wat onduidelijk was. De automatisch verzonden e-mails maakten het waarschijnlijk verwarrend. Inmiddels is de tegenpartij aansprakelijk gesteld, en hopelijk kunnen we het snel afronden. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2025
Ik werd vlot geholpen. Duidelijk en vriendelijk gesprek.
Ingrid uit Woudenberg, 14 november 2025
Wederom uitstekende ervaring met uw afdeling autoschade.
Daan. uit Sellingen, 14 november 2025
Bedankt voor je positieve review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2025
Heel goed en vriendelijk geholpen. Wat ze niet direct zelf wisten, hebben ze nagevraagd en zijn hier snel bij me op teruggekomen. Kwamen zelf met oplossingen. Niks op aan te merken!
Daan uit Sint-Michielsgestel, 14 november 2025
excellent customer service - always willing to help!
Stephen uit Amsterdam, 14 november 2025
Snelle en duidelijke communicatie bij contact nav schade via de website. Telefonisch ook goed bereikbaar en hulpvaardig.
Léon uit Kerkrade, 14 november 2025
Zeer vriendelijk en behulpzaam
Jimmy uit Uithoorn, 14 november 2025
Fijn gesprek , snelle afhandeling!!
P uit Halsteren, 14 november 2025
Goed geholpen. Netjes op tijd. Vriendelijke en nuttige telefonische gesprekken.
Victor uit Nijkerk, 13 november 2025
Tot nu toe prima behandeling. De auto wordt 10 december gerepareerd.
Tineke uit Sliedrecht, 13 november 2025
Heel prettig te woord gestaan naar aanleiding van overzetten naar andere auto. Kan niet beter, top!
Anne uit Cuijk, 13 november 2025
Tot zover niets dan lof! Bij het schadebedrijf dat werd aangewezen werd ik met alle egards ontvangen, ik kreeg een heel fijne leenauto en de schade is perfect gerepareerd. Als de afhandeling met de tegenpartij net zo vlot verloopt is het perfect
Gert uit Haarlem, 13 november 2025
Fijne auto- en pechhulpverzekering. Nooit gedoe, en staan klaar voor je als er wat is. Ook door de klantenservice altijd snel en vriendelijk geholpen.
Stephanie uit Leerdam, 13 november 2025
digitaal schadeformulier redelijk makkelijk in te voeren. Alleen tekening maken en ondertekenen van het formulier graag met handleiding hoe dit te doen
Leo uit Den Haag, 13 november 2025
Goede tip! We gaan kijken of we dit kunnen verbeteren.
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
Alles keurig, snel en correct geregeld!
Hans uit Alphen aan den Rijn, 13 november 2025
Slechte zaak. Ik had alles ingeleverd t.w. schadeformulier, met handtekening tegenpartij, met documenten van de tegenpartij zijn verzekering en tenaamstelling van de auto en toch vertelde Promovendum mij dat ik foto's moest aanleveren om te laten zien aan de tegenpartij dat zijn bij ons in de straat hadden gereden. Alsof dit niet te zien is op de registratie zij het met de hand zij het met een boordcomputer of dongel. Het was zeer teleurstellend dat jullie je voor het karretje van de tegenpartij hebben laten spannen.
Wolter uit Maarssen, 13 november 2025
Jammer dat je dit zo hebt ervaren! We begrijpen dat het vervelend is als er om extra informatie wordt gevraagd, zeker als je al veel hebt aangeleverd. Toch doen we dat niet zomaar en hebben we je dit eerder ook uitgelegd. We doen dit graag nog een keer:
In jouw geval had de tegenpartij de schade niet bij zijn eigen verzekering gemeld, waardoor zijn verzekeraar de afhandeling via ons liet lopen. Op het schadeformulier ontbrak het kenteken van de tegenpartij, en daarom vroegen we om foto’s waarop dit goed zichtbaar was. Zo konden we de schade zo zorgvuldig en zo snel mogelijk afhandelen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
Voorlopig ben ik onder de onder de indruk van de service. Zo is overstappen heel gemakkelijk!
Margreet uit Amsterdam, 13 november 2025
Zeer vriendelijk, correct en snel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Nieuwe autoverzekering afgesloten.
Karin uit Gouda, 13 november 2025
Werd erg fijn geholpen aan de telefoon door de Specialist verzekeringsaanvragen.
Sipke uit Amsterdam, 13 november 2025
Het zal vaker voorkomen: bij het wisselen van voertuig de juiste datum uitmikken. Toen de overdrachtsdatum door omstandigheden verplaatst moest worden, was een simpel belletje naar Promovendum voldoende om afmelddatum oude voertuig en ingangsdatum nieuwe voertuig snel te regelen. En: vriendelijk geholpen!
Roelof uit Hattem, 13 november 2025
De service is prima zelfs uitstekend ook bij mijn eerste verzoek gisteren ging het allemaal heel soepel service gericht.
Niets dan lof.
D. uit Sellingen, 13 november 2025
We zijn blij dat je zo goed geholpen bent!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
Top service en snel geregeld!
Annabelle uit Helmond, 13 november 2025
Geweldig dat alles zo snel en goed geregeld was! Bedankt voor je fijne review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
Snelle schade gemeld en aardige mensen. Antwoord op vragen duurt lang. Ik heb nog steeds geen tijdelijke huurauto. Status van het proces is onduidelijk .
Dennis uit Arnhem, 12 november 2025
Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen je graag laten weten dat vervangend vervoer geregeld wordt via het aangesloten herstelbedrijf tijdens de reparatieperiode. Vandaag hebben we je een update per e-mail gestuurd. Als je nog vragen hebt, staan we uiteraard voor je klaar!
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 november 2025
Promovendum super bedankt dat jullie snel handelen en regelen na een aanrijding.
Fia uit Eindhoven, 12 november 2025
Snel en vriendelijk geholpen aan de telefoon. De afhandeling is nog niet voltooid.
Chris uit Zutphen, 12 november 2025
Op 10 november heb ik een recensie geschreven over mijn situatie en vandaag weer contact gemaakt met Promovendum. Ik sprak met de Klantadviseur. In deze lastige situatie waarin ik momenteel zit, is zij de enige die mij eindelijk na 2 weken duidelijkheid gaf. Waar ik eerder heen en weer werd gestuurd door andere medewerkers, nam zij de tijd om echt te luisteren en uit te leggen. Ze zorgde ervoor dat ik begreep wat de volgende stappen waren. Eindelijk iemand die verantwoordelijkheid neemt en de klant serieus behandelt. Ze verdient echt een compliment.
Inez uit Arnhem, 11 november 2025
Wat fijn dat onze collega de tijd heeft genomen om naar je te luisteren en de situatie goed uit te leggen. Bedankt voor je compliment, deze zullen we met veel plezier aan haar doorgeven!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025
Vriendelijke medewerker die snel antwoord had op mijn vragen
Dolinda uit Landsmeer, 11 november 2025