Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Fijn gesprek, duidelijk en krachtig.

Tom uit Wittem, 23 december 2025

Afhandeling verliep soepel, wel jammer dat je na eerste 2 schades zonder 2e partij (niet te verhalen) zoveel terugvalt in schadevrije jaren en tredes, ik rij al bijna 40 jaar schadevrij dus je verwacht dan wel iets meer “krediet” te hebben opgebouwd, maar goed, daar kunnen jullie niets aan doen uiteraard, zo zijn de regels.

Gert uit Aadorp, 23 december 2025

Bedankt voor je eerlijke review. Fijn om te horen dat de afhandeling soepel verliep. We snappen heel goed wat je bedoelt, na bijna 40 jaar schadevrij rijden voelt een stevige terugval natuurlijk extra wrang. Helaas zijn de regels rondom schadevrije jaren en tredes inderdaad landelijk vastgelegd en hebben wij daar weinig ruimte in. Des te meer waarderen we je begrip en bedanken we je voor het delen van je ervaring.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 december 2025

Bij het melden op de site van een schade die door mijzelf is veroorzaakt blijkt niet duidelijk dat de tegenpartij de aansprakelijkheid moet claimen! Tijdens het invullen van mijn gegevens wordt nergens vermeld dat de gegevens van de beschadigde partij moeten worden vermeld. Na een uitgebreid telefonisch contact met doorverbinden bleek uiteindelijk dat de tegenpartij dat moet claimen. We kwamen er wel uit maar het was allemaal niet heel duidelijk. Wel te vermelden: aan de telefoon gaat het veel beter dan op de site!

C.J.A. uit Arnhem, 22 december 2025

Bedankt voor al je feedback, hier gaan wij naar kijken. Fijn dat je in ieder geval telefonisch zo goed geholpen bent en wij weer verder kunnen met de schademelding!

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 december 2025

Ik heb twee jaar geleden een autoverzekering afgesloten met de gedachte dat Promovendum 20% korting hanteert bij het afsluiten van een nieuwe premie. Echter, dit jaar is mijn autoverzekering met 20% gestegen, ondanks het feit dat ik mijn hele leven zonder schade rijd. Dit is volkomen absurd.

Iva uit Leiderdorp, 22 december 2025

De korting waar je bij het afsluiten gebruik van hebt gemaakt, heb je ook daadwerkelijk ontvangen in de afgelopen periode. Na verloop van tijd wordt de premie opnieuw berekend op basis van actuele marktomstandigheden, zoals stijgende schade- en herstelkosten. Dat gebeurt niet met vaste percentages en staat los van je persoonlijke schadeverleden. We doen ons best om onze premies zo scherp mogelijk te houden, maar soms ontkomen we niet aan een aanpassing. Als je wilt, kijken we graag met je mee of alles in jouw situatie goed is berekend.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 december 2025

Alles van een leien dakje!

Jaap uit Driebergen-Rijsenburg, 22 december 2025

Duidelijke uitleg, goed telefonisch bereikbaar en alles snel geregeld.

Christel uit De Meern, 22 december 2025

Vriendelijk en goed voorgelicht door de Klantadviseur over operatie en daarna autorijden

Ad uit Delft, 22 december 2025

Veel beterschap gewenst!

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 december 2025

Vriendelijke en snelle respons.

Dick uit Rotterdam, 22 december 2025

Heel goed. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en inhoudelijk gereageerd. De toon van uw medewerker had wat vriendelijker gekund, maar het ging mij expliciet om de inhoud.

Jan uit Sint Pancras, 22 december 2025

Fijn om te horen dat er goed is geluisterd en dat je tevreden bent over de inhoud. De toon nemen we mee, ook inhoud mag best met een glimlach worden gebracht. Bedankt voor je eerlijke feedback!

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 december 2025

Al bijna drie kwart van het jaar bezig met het afwikkelen van een wasstraat-schade. Schade getaxeerd op meer dan E 2000,-. Het aangesloten schadebedrijf was ronduit brutaal en reageert niet op emails. Om die reden verzocht om schade te laten uitbetalen. Dan blijft er welgeteld E 900 euro ineens over, vanwege allerlei kleine lettertjes. Hele nare ervaring bij Promovendum helaas.

Max uit Heerlen, 22 december 2025

Jammer om te lezen dat dit dossier zo lang heeft gelopen en de ervaring met de hersteller zo vervelend was. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Jouw signaal is inmiddels opgepakt door een collega en daar gaan we zeker mee aan de slag.

Wat betreft de uitbetaling: wanneer je kiest voor uitkering in plaats van herstel, wordt er een percentage van het schadebedrag uitgekeerd minus het eigen risico. Na herstel en ontvangst van de reparatienota wordt het resterende deel alsnog uitgekeerd. Dit is eerder vandaag al telefonisch aan je toegelicht.

Mocht je hier alsnog vragen hebben, dan kijken we uiteraard graag met je mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 december 2025

Zeer snelle communicatie en afhandeling

Martin uit Westzaan, 22 december 2025

Zeer snelle en duidelijke afhandeling van de schademelding!

Ed uit Berkel en Rodenrijs, 21 december 2025

Toen ik s morgens mijn auto kwam brengen voor de reparatie, bleek dat ze geen leenauto beschikbaar hadden, omdat de dame niet op tijd de auto had teruggebracht bij de schadehersteller. Ik ben toen naar huis gegaan en ze hebben mij gebeld als de leenauto beschikbaar was. Dit heeft voor mij extra kosten opgeleverd, 2x rijden van Papendrecht naar Ridderkerk. Het zou fijner zijn als er meer schadeherstellers zijn in de Drechtsteden. In Papendrecht zit ook autoschade Dubbeldam.

Karin uit Papendrecht, 21 december 2025

Bedankt voor je review. Vervelend dat de leenauto die ochtend nog niet beschikbaar was doordat deze niet op tijd was teruggebracht. Goed dat de schadehersteller je heeft gebeld zodra de leenauto beschikbaar was. We proberen door heel Nederland samen te werken met schadeherstellers, maar het lukt helaas niet altijd om in elke regio meerdere opties te hebben. Je feedback hierover nemen we mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 december 2025

Na een schademelding heb ik eerst telefonisch contact gezocht, en kreeg daar snel en duidelijk advies over hoe te handelen. Het invullen en indienen van het schadeformulier ging goed, en de verdere afhandeling, zoals contact met het herstelbedrijf was erg snel en correct!

Hans uit Bergen op Zoom, 20 december 2025

Snel, accuraat en direct geregeld!

Jos uit Tegelen, 20 december 2025

Keurig aanbod gekregen van de drie verzekeringen. Op verzoek nagebeld en netjes te woord gestaan. Autoverzekering afgesloten. Andere twee niet.

Frans uit Berkel en Rodenrijs, 19 december 2025

Heel goed geholpen, vriendelijk, duidelijk en meedenkend.

Cora uit Vlaardingen, 19 december 2025

Ik vind heel slecht voor mijn helpen.

Nithiyanantham uit Rotterdam, 19 december 2025

Zou je je vraag kunnen mailen naar klanttevredenheid@promovendum.nl? We helpen je graag verder!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 december 2025

Snel geregeld, geen wachttijd en een mooie korting t.o.v. mijn huidige verzekeringen.

Lisanne uit Leiden, 19 december 2025

Dit duurt veel te lang.De tegenpartij heeft de schade allang erkend en betaald het bedrag.Dus deze mail is echt onzin.Ik betaal gewoon de premie elke maand en elke keer als jullie de schade moeten betalen duurt het een eeuwigheid

Patricia uit Tilburg, 19 december 2025

Jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. De tegenpartij heeft inderdaad de aansprakelijkheid erkend. Bedankt voor het toesturen van het expertiserapport. We hebben de behandelaar verzocht om jouw mail met voorrang op te pakken. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 december 2025

Super snelle reactie wat betreft e- mail sturen.

Fred uit Son en Breugel, 18 december 2025

Het zou mij erg helpen als er ook een app komt.

boudewijn uit Gendt, 18 december 2025

Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat een app handig zou zijn en nemen je suggestie mee. We blijven werken aan verbeteringen en hopen je in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 december 2025

Goed geholpen en duidelijk

Larissa uit Bleiswijk, 18 december 2025

Klantvriendelijkheid

William uit Amsterdam, 17 december 2025

ik werd goed geholpen . ik had een goed gesprek met de verzekeringsmedewerker. ik heb er wat aan gehad.

kees uit Roosendaal, 17 december 2025

Mooi dat het gesprek waardevol voor je was!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 december 2025

Telefonische contacten met de mensen zijn van een hoog professioneel niveau. Het zijn de visitekaartjes van Promovendum Kunnen goed omgaan met ongeduldige klanten.

Aito uit Diemen, 17 december 2025

Keurige premie, netjes te woord gestaan. Helmaal top.

Bjorn uit Veghel, 17 december 2025

Fijn gesprek gehad met de Verzekeringsadviseurer, duidelijke uitleg en meedenkend met de klant! Kortom prima 👍

Frank uit Apeldoorn, 16 december 2025

Super fijne, vriendelijke en snelle service!

Contessa uit Arnhem, 16 december 2025

aardige dame, fijn contact, behulpzaam.

Marjolein uit Spijkenisse, 16 december 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact