Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Snel, telefonisch geregeld, vriendelijke dame, duidelijke communicatie.

N uit Goor, 12 december 2025

snel, correct en ter zake....

hans uit Oss, 12 december 2025

Het is me volstrekt onduidelijk waarom uw collega me op 27 november j.l. die mail stuurde. En in jullie antwoord komt ook weer een verwijzing naar een andere website. Die kan ik niet inzien omdat ik niet weet hoe daar te komen.

j.h. uit Schaijk, 11 december 2025

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat dit voor verwarring heeft gezorgd en dat je de informatie niet goed kon terugvinden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De e-mail die je op 27 november ontving had te maken met een aanpassing in onze algemene voorwaarden maar uit jouw bericht begrijpen we dat je de juiste informatie hierover niet terug kan vinden. We nemen daarom telefonisch contact met je op om dit rustig toe te lichten en je verder te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2025

Heel goed geholpen bij schade aan mijn auto in het buitenland. Alles op alles werd gezet om mijn auto nog diezelfde dag in NL te krijgen naar een aangesloten garage. Afwikkeling schade verliep heel vlot en mijn auto rijdt weer perfect! En ik ben achteraf ook nog gebeld met de vraag hoe het met me ging. Super service!

Helen uit Someren, 11 december 2025

Dank voor verhelderend antwoord op mijn vragen in mail. Omdat dit wel enkele dagen duurde had ik (eer-?)gisteren ook al gebeld en toelichting gekregen. Ook met de bevestiging dat de premie 2 jr vast was, over hetgeen ik nerveus was geworden door "premie vervaldatum" op de polis. Deze bevestiging mis ik overigens wel in uw mail antwoord naar mij. M.vr.gr. Ruud

Ruud uit Eindhoven, 11 december 2025

Fijn om te horen dat je inmiddels zowel per mail als telefonisch een toelichting hebt gekregen. We begrijpen goed dat de vermelding van de “premievervaldatum” op de polis vragen opriep en je daar onzeker van werd. Gelukkig is dit nu duidelijk!

Op dit moment verwachten we niet dat jouw premie tussentijds wordt verhoogd, maar dit kunnen we helaas nooit volledig garanderen. Uiteraard doen we er alles aan om premies zo stabiel en zo laag mogelijk te houden. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan lichten we het graag verder toe.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2025

Het zou handig zijn als bij het melden van autoschade een optie is als de bestuurder er niet was en de auto onbekend.

Maud uit Hillegom, 11 december 2025

Bedankt voor het meedenken! De toedracht van de schade is bij ons wel duidelijk gelukkig! We nemen je feedback mee voor mogelijke verbeteringen! Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2025

Betrokken mensen aan de telefoon. Er wordt met je meegedacht. Alleen sta je erg lang in de wacht met de telefoon. Mintens een uur gewacht en 1 keer zou ik terug gebeld worden maar dat werd de volgende dag

Paula uit Heemskerk, 11 december 2025

Fijn dat je de medewerkers als betrokken ervaart en dat er met je meegedacht wordt. We begrijpen dat de wachttijd lang was, en dat is zeker niet de bedoeling. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2025

Snelle afhandeling en goed op de hoogte gehouden

Phil uit Tilburg, 11 december 2025

Duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen hoe een andere auto te verzekeren en de oude verzekering op te zeggen.

Puck uit Eemnes, 11 december 2025

Keurig te woord gestaan door de Verzekeringsadviseur en direct een mail dat de nieuwe auto vanaf morgen 12 december 2025 verzekerd is. Prima geregeld!!!

F. C. uit Menaam, 11 december 2025

Prima geholpen en geinformeerd door de Verzekeringsadviseur. Mede daardoor de verzekering bij jullie afgesloten.

Fra uit Helmond, 11 december 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2025

schadeafhandeling super vlot en soepel geregeld !

Han uit Zwolle, 11 december 2025

prettig geholpen op een rustige en vriendelijke manier.

meri uit Apeldoorn, 11 december 2025

Afhandeling van de schade aan mijn auto binnen een dag schriftelijk binnen een dag afgehandeld. Schadeherstel binnen een maand gepland. Zeer snelle actie.

Leonard uit Oosthuizen, 11 december 2025

Dat klinkt als een hele goede ervaring!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2025

Heel vriendelijk geholpen.

Vera uit Heerhugowaard, 10 december 2025

Gaat allemaal een beetje stroef .Mijn Promovendum wordt pas laat bijgewerkt. Graag ook vermelding wat de werkelijke schade is zodat we dit eventueel zelf kunnen betalen indien nodig

Wiel uit Weert, 10 december 2025

Jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. We hebben je behandelaar gevraagd om een terugbetaalverzoek naar je te sturen. We nemen je opmerking mee om onze processen te verbeteren. Bedankt voor het delen en je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 december 2025

bericht ontvangen dat ik n bepaald bedrag moet overmaken, zonder factuur, niet helder in communicatie

m uit L, 10 december 2025

We begrijpen dat het verwarrend is om een betaalverzoek te ontvangen zonder factuur. Je hebt op 25-11 een betaalverzoek ontvangen voor de premie van je autoverzekering, gevolgd door een aanvullende e-mail. We zullen je feedback meenemen om onze processen in de toekomst te verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 december 2025

Zeer positieve ervaring! Snelle en vriendelijke afhandeling van de schademelding door Promovendum. Duidelijke afspraken aangaande de reparatie. Reparatie zelf keurig uitgevoerd en auto schoon afgeleverd. Blij met mijn overstap naar Promovendum. m.vr.gr.

hans uit Koudekerke, 10 december 2025

Het telefoongesprek was heel prettig, duidelijk en adekwaat. Alleen van het wachten aan de telefoon voor ik iemand kon spreken was onduidelijk hoe lang dat ongeveer ging duren.

Erik uit Hoogezand, 10 december 2025

We snappen dat het vervelend is als je niet weet hoe lang je moet wachten. We nemen dit mee om de ervaring in de toekomst te verbeteren. Gelukkig ben je daarna wel prettig geholpen door onze collega!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 december 2025

Ik werd snel en netjes geholpen

Rob uit Groot-Ammers, 10 december 2025

mijn ervaring is de volgende , de schade aan mijn auto was de rechter velg van mijn wiel. Ik vond dat men dit verkeerd had ingeschat. De auto was ingevoerd uit Duitsland en de velg was niet in Nederland op voorraad. Gevolg maandag de auto gebracht en uiteindelijk vrijdags middag was de velg veranderd . gevolg was dat mijn auto daar 4,5 dag gestaan had zonder dat er iets aan gedaan werd. als men de schade beter had ingeschat had ik in principe geen leenauto nodig gehad. resultaat exta kosten voor de verzekeringsmaatschappij.

Kees uit Eindhoven, 10 december 2025

We begrijpen dat het vervelend is dat de schade verkeerd ingeschat werd en je auto zo lang heeft moeten staan. We zullen jouw ervaring bespreken met de hersteller om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst sneller en efficiënter worden opgelost. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 december 2025

Verzekering overgezet naar andere auto. Er werd goed meegedacht en een goed aanbod gedaan. En wat fijn is: menselijk contact

Ronald uit Ridderkerk, 9 december 2025

Goede communicatie met het schadebedrijf en prima en netjes gerepareerd. Zeer tevreden daar over. Alleen jammer dat er geen schadebedrijf die jullie gecontracteerd hebben bij ons in de buurt zit.

Cor uit Arnhem, 9 december 2025

Heel prettig geholpen, zeer vriendelijk. Zoals altijd eigenlijk, maar het valt gewoon op hoe fijn dit gaat.

Monique uit Nootdorp, 9 december 2025

Wat een compliment! Fijn dat het contact elke keer weer zo goed voelt. Daar worden wij ook blij van!

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 december 2025

Eenvoudig afsluiten, aantrekkelijke premie en vriendelijke medewerker.

Maarten uit Apeldoorn, 9 december 2025

Uitstekend en snel geholpen!

René uit Beusichem, 9 december 2025

Makkelijk om melding te maken van de schade, bij geselecteerd schadebedrijf is afspraak gemaakt voor herstel. Ik ben uiterst tevreden over de afwikkeling door zowel Promovendum als het schadeherstelbedrijf.

Hans uit Mierlo, 9 december 2025

Snel en duidelijk geholpen. Gerustgesteld betreffende verder verloop schadeafhandeling. Erg fijn!

ECM uit Arnhem, 9 december 2025

Bijzonder dat een medewerker van Promovendum (die mijn belangen zou moeten behartigen) mij de mantel uitveegt met subjectieve feiten.

Ruud uit Eersel, 9 december 2025

We snappen dat het teleurstellend is als je niet tevreden bent met de uitkomst. Op 28-11-2025 hebben we je een e-mail gestuurd met een uitleg hierover. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 december 2025

Vriendelijke en duidelijk

Mary uit Goirle, 9 december 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact