Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Zeer slecht klantcontact. Meerdere keren gebeld over een autoschade en totaal niet tevreden over de dienstverlening. Service- én kennisniveau is nihil. Absoluut geen visitekaartje voor de maatschappij (en ons vak)

Anja uit Ittervoort , 27 mei 2022

Bedankt voor jouw review! Vervelend om te lezen dat je het contact met ons Schadeteam op deze manier hebt ervaren. Graag zorgen wij voor opheldering en nemen telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 mei 2022

Het lukte online niet helemaal, ik ben aan de telefoon vervolgens erg netjes te woord gestaan en goed geholpen. Prettige ervaring.

Mark uit Hoofddorp, 27 mei 2022

Zeer vriendelijk en behulpzame dame

Dick uit Goutum , 27 mei 2022

Ik vind deze persoon een superfijne medewerker. Hij heeft goed naar mijn verhaal geluisterd en een passende oplossing geboden/overeengekomen!
Deze persoon verdient een opslag of te worden supervisor/trainer om dezelfde kwaliteit te overbrengen naar de overige medewerkers. Echt toppie!

Andy uit Someren, 27 mei 2022

Netjes geholpen. Aantal te rijden km's verhoogd. Kostte geen extra premie. Heb het helaas wel eens anders meegemaakt met Promovendum. Deze keer positief verrast. Ga zo door.

Alexander uit Lochem, 27 mei 2022

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Wij vinden het fijn om te lezen dat jouw ervaring met ons naar tevredenheid is verlopen. Ook in de toekomst helpen we je graag weer verder!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 mei 2022

De hulp en begeleiding na een aanrijding is erg slecht. Toezeggingen worden niet nagekomen. Je wordt heel lang in onzekerheid gehouden, doordat er geen tussentijds contact is, weet je niet waar je aan toe bent.

Charles uit Schagen, 26 mei 2022

We waarderen het dat je jouw ervaring met ons deelt. Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Graag denken wij mee in een passende oplossing voor jou. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 mei 2022

Ik ben uiterst tevreden over mijn pakket verzekeringen bij Promovendum.
Zeer snelle reacties evenals de service bij Promovendum.
Gelukkig heb ik nog geen aanspraak op de verzekeringen hoeven maken!
Maar ik vind het absoluut een fijn gevoel om goed verzekerd te zijn.

Dankzij Promovendum is alles omtrent verzekeringen uitstekend geregeld.

Chapeau, team Promovendum.

Leon uit Bergen op Zoom, 26 mei 2022

Ruim 3 maanden geleden heb ik een auto ongeval gehad en nog steeds wacht ik op afwikkeling van mijn schade. Ik moet telkens bellen, dan pas komt mijn verzekering in actie maar nog steeds geen vergoeding

Emel uit Barendrecht , 26 mei 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer om te vernemen dat je niet naar tevredenheid wordt geholpen. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 mei 2022

Na betrokken te zijn geraakt bij een aanrijding word na het lezen van het schadeformulier de schuldvraag geheel of te dele bij mij
neergelegd hetgeen een fikse premieverhoging voor de komende jaren met zich meebrengt . ben dan ook voornemens om zowel mijn
rechtsbijstandverzekering alsook het Kifid hiervan in kennis te stellen en de zaak nader te laten beoordelen

Wim uit Kelpen-Oler, 25 mei 2022

Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Graag zorgen wij voor opheldering en nemen wij graag telefonisch contact met je op. Ons Schadeteam zal je zo spoedig mogelijk contacteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 mei 2022

Weer een fantastische oplossing verzonnen door de Servicemedewerkster!!

Roeland uit Bussum, 25 mei 2022

Prima service; snelle overschakeling.

Karel uit Amsterdam, 25 mei 2022

Correct te woord gestaan en snel antwoord via de mail.

Wout uit Prinsenbeek, 25 mei 2022

Duidelijkheid over aangepaste voorwaarden autoverzekering, betreft bestuurder

Jos uit Nijmegen , 25 mei 2022

Nogal problemen bij het inscannen van schadeformulier en mailen ervan. Ging de 1e keer niet goed blijkt. Beter is het formulier te kunnen uploaden via jullie website en ook dat deze bestanden zichtbaar blijven op mijn promovendum. Het mooiste zal zijn als de schade digitaal kan worden ingevoerd ipv de formulieren maar zover blijkt de landelijke schadeverzekeringen nog niet te zijn.

Robert uit S gravendeel , 25 mei 2022

Bedankt voor jouw feedback! Fijn om te lezen dat je meedenkt over eventuele verbeteringen. Wij nemen dit mee in onze verdere ontwikkelingen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 mei 2022

Geen lange wachttijden en een duidelijke uitleg. De servicemedewerkster nam de tijd om onze vragen telefonisch goed te beantwoorden.

Wij zijn tevreden met de service van Promovendum.

Samantha uit Strijen, 25 mei 2022

De verzekeringsadviseur beschikt over noodzakelijke kennis en kunde, is klantvriendelijk en denkt mee. Kortom, een uitstekende medewerker!

Henk uit Ruurlo, 25 mei 2022

Zoals altijd buitengewoon vriendelijk en en efficient

Arnold uit Groningen, 25 mei 2022

Zeer snel en deskundig geholpen

Arno uit Deventer, 25 mei 2022

Netjes en snel reword gestaan

Mariëlle uit Groesbeek, 25 mei 2022

Professioneel en klantvriendelijk geholpen.

Ellen uit Amstelveen, 25 mei 2022

Heb altijd een duidelijke uitleg

Nico uit Berlicum, 24 mei 2022

Bedankt voor de snelle reactie!!

Ron uit Den haag , 24 mei 2022

schade gemeld, formulieren etc heen en weer, op verzoek van verzekeraar bij specifiek schadebedrijf laten herstellen, wat veel extra heen en weer bellen en rijden kostte, blijkt de schade in essentie niet gedekt te worden. Namelijk tot een factor 5 premie verhoging te leiden. Dit weet een verzekeraar al van tevoren, meldt het dan gewoon direct bij melden van de schade ipv mij met onnodig veel werk en een schadebedrijf verder weg met slechtere service op te zadelen. Waardeloos.

Anne uit A, 24 mei 2022

Dankjewel voor jouw review, Anne. Wat vervelend dat jouw ervaring niet positief is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij leggen graag telefonisch aan je uit wat de voordelen zijn geweest van een aangesloten herstelbedrijf. Ons Schadeteam neemt hiervoor zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 mei 2022

Ondanks dat ik vergeten was stukken aan te leveren, is alles alsnog gelukt en ben ik heel goed geholpen. Telefonisch contact was ook heel goed. Dat ging allemaal heel soepel.

Jasper uit Tilburg, 24 mei 2022

Ik heb schade gereden. Promovendum heeft de afwikkeling voortvarend opgepakt en kreeg netjes door dat alles geregeld was en wat de bonus malus korting wordt. Prima afwikkeling.

Eelco uit Zevenaar, 24 mei 2022

uitstekend geholpen binnen 1 min klaar.

F.P. uit Noordlaren, 24 mei 2022

Prima geholpen door de servicemedewerker. Na opschorting oude verzekering is de nieuwe auto zonder enig probleem overgezet op de oude polis. Groene kaart al in mijn bezit nog vóór ik de auto ging ophalen. Moet nog wel contact opnemen over de loopdatum van de verzekering en de vervaldatum van de groene kaart. Die roepen vragen op.

Jose uit Haarlem, 24 mei 2022

Bedankt voor de positieve review! Wat goed om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen bij de autowijziging. Ons Serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw nieuwe vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 mei 2022

Snelle reactie terug mbt openstaande factuur, jammer dat je auto al binnen een maand achterstand, direct wordt afgemeld zonder enige kennisgeving...

Jordy uit Ede, 23 mei 2022

Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle reactie. We vinden het vervelend dat je onze mails en brieven die hier aan vooraf gingen niet hebt ontvangen. Gelukkig is jouw kwestie nu opgelost.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 mei 2022

Fijn en snel mijn nieuwe auto op de polis van mijn oude omgezet. Prettig geholpen door de servicemedewerker

Roland uit Werkendam, 23 mei 2022

Snel en juist behandeld.

L.M.M. uit Venlo, 23 mei 2022

8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail