Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Goed geholpen. Netjes op tijd. Vriendelijke en nuttige telefonische gesprekken.

Victor uit Nijkerk, 13 november 2025

Tot nu toe prima behandeling. De auto wordt 10 december gerepareerd.

Tineke uit Sliedrecht, 13 november 2025

Heel prettig te woord gestaan naar aanleiding van overzetten naar andere auto. Kan niet beter, top!

Anne uit Cuijk, 13 november 2025

Tot zover niets dan lof! Bij het schadebedrijf dat werd aangewezen werd ik met alle egards ontvangen, ik kreeg een heel fijne leenauto en de schade is perfect gerepareerd. Als de afhandeling met de tegenpartij net zo vlot verloopt is het perfect

Gert uit Haarlem, 13 november 2025

Fijne auto- en pechhulpverzekering. Nooit gedoe, en staan klaar voor je als er wat is. Ook door de klantenservice altijd snel en vriendelijk geholpen.

Stephanie uit Leerdam, 13 november 2025

digitaal schadeformulier redelijk makkelijk in te voeren. Alleen tekening maken en ondertekenen van het formulier graag met handleiding hoe dit te doen

Leo uit Den Haag, 13 november 2025

Goede tip! We gaan kijken of we dit kunnen verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Alles keurig, snel en correct geregeld!

Hans uit Alphen aan den Rijn, 13 november 2025

Slechte zaak. Ik had alles ingeleverd t.w. schadeformulier, met handtekening tegenpartij, met documenten van de tegenpartij zijn verzekering en tenaamstelling van de auto en toch vertelde Promovendum mij dat ik foto's moest aanleveren om te laten zien aan de tegenpartij dat zijn bij ons in de straat hadden gereden. Alsof dit niet te zien is op de registratie zij het met de hand zij het met een boordcomputer of dongel. Het was zeer teleurstellend dat jullie je voor het karretje van de tegenpartij hebben laten spannen.

Wolter uit Maarssen, 13 november 2025

Jammer dat je dit zo hebt ervaren! We begrijpen dat het vervelend is als er om extra informatie wordt gevraagd, zeker als je al veel hebt aangeleverd. Toch doen we dat niet zomaar en hebben we je dit eerder ook uitgelegd. We doen dit graag nog een keer:

In jouw geval had de tegenpartij de schade niet bij zijn eigen verzekering gemeld, waardoor zijn verzekeraar de afhandeling via ons liet lopen. Op het schadeformulier ontbrak het kenteken van de tegenpartij, en daarom vroegen we om foto’s waarop dit goed zichtbaar was. Zo konden we de schade zo zorgvuldig en zo snel mogelijk afhandelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Voorlopig ben ik onder de onder de indruk van de service. Zo is overstappen heel gemakkelijk!

Margreet uit Amsterdam, 13 november 2025

Zeer vriendelijk, correct en snel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Nieuwe autoverzekering afgesloten.

Karin uit Gouda, 13 november 2025

Werd erg fijn geholpen aan de telefoon door de Specialist verzekeringsaanvragen.

Sipke uit Amsterdam, 13 november 2025

Het zal vaker voorkomen: bij het wisselen van voertuig de juiste datum uitmikken. Toen de overdrachtsdatum door omstandigheden verplaatst moest worden, was een simpel belletje naar Promovendum voldoende om afmelddatum oude voertuig en ingangsdatum nieuwe voertuig snel te regelen. En: vriendelijk geholpen!

Roelof uit Hattem, 13 november 2025

De service is prima zelfs uitstekend ook bij mijn eerste verzoek gisteren ging het allemaal heel soepel service gericht.

Niets dan lof.

D. uit Sellingen, 13 november 2025

We zijn blij dat je zo goed geholpen bent!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Top service en snel geregeld!

Annabelle uit Helmond, 13 november 2025

Geweldig dat alles zo snel en goed geregeld was! Bedankt voor je fijne review!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Snelle schade gemeld en aardige mensen. Antwoord op vragen duurt lang. Ik heb nog steeds geen tijdelijke huurauto. Status van het proces is onduidelijk .

Dennis uit Arnhem, 12 november 2025

Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen je graag laten weten dat vervangend vervoer geregeld wordt via het aangesloten herstelbedrijf tijdens de reparatieperiode. Vandaag hebben we je een update per e-mail gestuurd. Als je nog vragen hebt, staan we uiteraard voor je klaar!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 november 2025

Promovendum super bedankt dat jullie snel handelen en regelen na een aanrijding.

Fia uit Eindhoven, 12 november 2025

Snel en vriendelijk geholpen aan de telefoon. De afhandeling is nog niet voltooid.

Chris uit Zutphen, 12 november 2025

Op 10 november heb ik een recensie geschreven over mijn situatie en vandaag weer contact gemaakt met Promovendum. Ik sprak met de Klantadviseur. In deze lastige situatie waarin ik momenteel zit, is zij de enige die mij eindelijk na 2 weken duidelijkheid gaf. Waar ik eerder heen en weer werd gestuurd door andere medewerkers, nam zij de tijd om echt te luisteren en uit te leggen. Ze zorgde ervoor dat ik begreep wat de volgende stappen waren. Eindelijk iemand die verantwoordelijkheid neemt en de klant serieus behandelt. Ze verdient echt een compliment.

Inez uit Arnhem, 11 november 2025

Wat fijn dat onze collega de tijd heeft genomen om naar je te luisteren en de situatie goed uit te leggen. Bedankt voor je compliment, deze zullen we met veel plezier aan haar doorgeven!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025

Vriendelijke medewerker die snel antwoord had op mijn vragen

Dolinda uit Landsmeer, 11 november 2025

Vriendelijk, professioneel, snel.

Tim uit Zeist, 11 november 2025

Enorm goede ervaring gehad met de Verzekeringsadviseur. Heel snel geholpen en heeft kennis en ervaring om goed te adviseren. Blij dat ik ben overgestapt.

Can uit Zaandam, 11 november 2025

We zijn blij dat je snel geholpen bent en het juiste advies hebt gekregen. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025

Zeer goed geholpen. Voor het autoschadeherstelbedrijf was behulpzaam en klantgericht. Top geholpen en schade geheel hersteld

S uit Nieuwer ter Aa, 10 november 2025

Schade veroorzaakt door een derde. Alles is vlot en efficiënt door Promovendum geregeld. Ik ben zeer tevreden.

Arjan uit Aalsmeer, 10 november 2025

Behulpzame medewerker die zeer snel alles regelde

Patricia uit Tilburg, 10 november 2025

Na een aanrijding, waarvoor ik allrisk verzekerd ben, wacht ik nu al twee weken op enige vorm van voortgang. Geen leenauto, geen duidelijkheid, alleen eindeloze doorverwijzingen. Ik moet mijn verhaal elke keer opnieuw uitleggen aan weer een andere medewerker. Er is geen overzicht, geen verantwoordelijkheid en geen gevoel van urgentie. Dit is geen dienstverlening, dit is pure frustratie. Ontzettend teleurstellend.

Inez uit Arnhem, 10 november 2025

Dat klinkt als een ontzettend vervelende ervaring! Dit hadden we graag anders gezien. We hebben je bericht doorgestuurd naar de behandelaar van jouw dossier met het verzoek contact met jou op te nemen. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2025

Verhelderend gesprek. Prima antwoord op mijn vraag . Compliment.

Ton uit Helmond, 10 november 2025

prima, duidelijk en snel geregeld (misschien ook omdat ik wist wat ik wilde)

Paul uit Nijmegen, 10 november 2025

De Verzekeringsadviseur is een top adviseur. Hij is deskundig, transparant en altijd bereikbaar voor vragen.Dankzij zijn advies heb ik nu een verzekering die past bij mijn wensen en budget. Absoluut een aanrader!

Natali uit Den Haag, 10 november 2025

Welkom! We zijn blij dat je bij Promovendum de perfecte verzekering hebt gevonden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2025

Ik zat in de stress na dat ongelukkige schadegeval, maar het melden van de schade was gelukkig gemakkelijk. En vrij snel kreeg ik mail met relevante informatie, hoewel het op een zondag is. Hierdoor nam mijn stress wel wat af.

Philippus uit Grou, 9 november 2025

Hopelijk gaat alles goed met je! We begrijpen dat zo’n situatie best stressvol kan zijn. Fijn om te lezen dat we je snel wat rust hebben kunnen geven. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. We helpen je graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 november 2025

De schade is netjes hersteld. Ook fijn dat we een leenauto ter beschikking kregen.

Ans uit Waalre, 8 november 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact