
Autoverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Uiteindelijk ben ik zeer tevreden hoe de schade opgelost is. Maar ik wil toch een paar kanttekeningen plaatsen die volgens mij verbeterd kunnen worden. De schade moet online gemeld worden maar op het formulier wordt er geen rekening mee gehouden dat de schade ook in het buitenland kan zijn bv een buitenlandse postcode is niet in te vullen waardoor het niet verstuurd kan worden. Ook de schade aangeven kan alleen volgens voor ingevulde gegevens maar het kan zijn dat je daardoor niet de juiste schade aankunt geven. Ook het feit dat er domweg vanuit gegaan wordt dat de schade door een herstelbedrijf die aan geven wordt moet worden hersteld en dat je anders een eigen risico hebt terwijl die mogelijkheid niet aanwezig is terwijl je dat best zou willen zelfs telefonisch contact wordt gezegd dat dat nu eenmaal zo is
Harrie uit Oosterhout, 21 mei 2025
Bedankt voor je positieve review! Een schade in het Buitenland is altijd extra vervelend. Fijn om te lezen dat de schade naar tevredenheid is afgehandeld. We nemen je verbeterpunten mee in ons verbeterproces.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 mei 2025
Gemakkelijk alles online in te vullen, snelle afhandeling en de dag erna had ik al bericht van de schadeherstel dat ik langs kon komen voor een schouwing.
Martijn uit Castricum, 21 mei 2025
Uitstekend tewoord gestaan. Route is duidelijk.
Eric uit Nieuwe-Tonge, 21 mei 2025
Aangewezen schadebedrijf heeft schade goed hersteld. Vervangend vervoer ook goed geregeld. Alle administratie prima gedaan door promovendum, ik had er geen omkijken naar.
Lex uit Zetten, 20 mei 2025
Een casco schade is na 2 maanden nog niet betaald. Dit terwijl de tp die aansprakelijk is de schade al lang heeft gemeld. Ook niet terug gebeld nadat dit is beloofd. Slechte service.
Stef uit Velp, 20 mei 2025
Zoals we in onze e-mail hebben vermeld, hebben we na ontvangst van jouw schademelding de betrokken tegenpartij aansprakelijk gesteld voor jouw schade. Tot op heden hebben we helaas nog geen reactie van hen ontvangen. Daarom hebben we inmiddels een herinnering gestuurd. Wat betreft het niet terugbellen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en onze excuses daarvoor. We doen ons best om iedereen tijdig en correct te informeren. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Goede afhandeling van de schadeclaim. Helaas wel 6 volle maanden moeten wachten tot de schade kon worden hersteld maan dat kan ik Promovendum niet kwalijk nemen.
Joke uit Amsterdam, 20 mei 2025
Erg lange wachttijden en gebrekkige communicatie bij het aangesloten schadebedrijf. De dag na het ongeval (in april) de intake ingevuld. Na enkele weken geen reactie zelf contact gezocht met het schadebedrijf. Verhaal dat ze erg druk zijn en dat de reparatie pas in september zal gaan plaatsvinden. Dat is dus ongeveer een half jaar na het ongeval...
Raimo uit Ermelo, 20 mei 2025
Wat jammer om te lezen dat je ervaring niet is verlopen zoals je had gehoopt, en dat de communicatie vanuit het schadeherstelbedrijf niet soepel verliep. Onze herstellers doen echt hun best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Dank je wel voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Auto gestolen en niet meer teruggevonden binnen 30 dagen. Uitgekeerd bedrag stond na 9 dagen op mijn rekening. Prima!
Hub uit Herten, 20 mei 2025
Snel antwoord en goed advies
Luus uit Veenendaal, 20 mei 2025
Informatievoorziening omtrent de schadeafhandeling is op zich duidelijk. Maar de afhandeling duurt echt ongelofelijk lang. Mogelijk ligt het ook niet volledig aan Promovendum, het wachten is op erkennen van aansprakelijkheid door de tegenpartij. Wat ik wel graag zou zien is dat er sneller actie wordt ondernomen bij uitblijven van reactie van de tegenpartij. Inmiddels is het bijna een maand geleden dat de schade is ontstaan, maar nog steeds is er geen duidelijkheid.
Jos uit Marum, 20 mei 2025
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Zoals we in de e-mail van 20 mei 2025 hebben aangegeven zijn voor de afhandeling van jouw schade afhankelijk van de reactie van de tegenpartij. We hebben ze een herinnering gestuurd. Dit vergt wat geduld, maar zodra er meer bekend is, laten we het je uiteraard weten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2025
Schade, door professionele schadehersteller uitstekend gedaan. Prima digitale afhandeling door hen als Promovendum.
Marc uit Ede, 19 mei 2025
ik heb drie maal dezelfde mail met hetzefde verzoek gekregen 3 keer op gereageerd de tegenpartij was zo attent mij de kopie te sturen van hun mail waarin zij schrijven dat hun auto ondertussen tota loss is geraakt door een recenter ongeval en dat zij van een verdere claim afzien dat heb ik u óók nog laten weten. nu schrijft u mij weer dat u nog bericht van hen afwacht!!! u heeft uw zaakjes gewoon niet op orde. heel slordige administratie
c.e uit Nuenen, 19 mei 2025
Vervelend om te horen dat je ervaring niet naar verwachting is verlopen. Zoals we in de e-mail van 19 mei 2025 hebben aangegeven, wachten we nog op een definitief bericht van de tegenpartij voordat we het schadedossier kunnen afsluiten. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact met ons op we helpen je graag verder.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Supergoede afhandeling van de schade
Frans uit Woerden, 19 mei 2025
Bijzonder dat mijn twijfel over deze schade gehoord (gedeeld?) wordt. Ook bijzonder dat deze autobezitter nog geen claim heeft ingediend. Ik wacht af.
Willemijn uit Schiedam, 19 mei 2025
Bedankt voor je reactie. Wij wilden met ons bericht alleen bevestigen dat wij je twijfel hebben gehoord, zonder daar zelf een oordeel over te geven. Zodra de tegenpartij een claim indient, beoordelen wij die uiteraard zorgvuldig. We houden je op de hoogte.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Na constatering dat onze autoruit niet meer sloot en nadat bleek dat de Pechhulp van Promovendum niets voor ons kon betekenen heeft na uitgebreide correspondentie de afdeling schade van Promovendum keurig de rekening van Carglass voor het plaatsen van een noodruit vergoed.
Dick uit Amersfoort, 19 mei 2025
Wat een slechte afhandeling, schade bijna 1 jaar geleden gemaakt. Daarna zou het bedrag van tegenpartij niet kloppen, dit is gemeld maar was ondertussen allang uitbetaald. De schade aan mijn auto is getaxeerd en opnieuw beoordeeld, deze beoordeling is niet gedeeld en er is zomaar 500,- schade verdwenen bij de berekening, zonder enig detail rapport, dat ook maar weer opgevraagd. Erg ontransparante manier en slechte manier van communiceren. Je moet er zelf achteraan reacties op je mail duurt weken.
Elwin uit Dongen, 19 mei 2025
Wat jammer om te horen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. . Een collega neemt contact met je op om je ervaring te bespreken en duidelijkheid te geven over het dossier.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
omslachtig mede doordat oorzaak en veroorzaker onbekend zijn
Jean uit Tilburg, 19 mei 2025
Wat vervelend dat je schade hebt opgelopen door een onbekende tegenpartij. Dat maakt het extra omslachtig voor je. We doen er alles aan om de schade zo goed mogelijk voor je af te handelen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Legt alles duidelijk uit. Denkt mee voor de beste en voordeligste pakket samenstelling. Was vriendelijk aan de telefoon.
Daniël uit Oudenbosch, 19 mei 2025
Wat fijn dat je zo tevreden bent! Goed om te horen dat alles duidelijk was en dat we met je mee konden denken. Bedankt voor je review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Zeer attent om gepolst te worden of de door mij via het www aangevraagde verzekering conform de verwachting is gesloten.
Paul J. uit Zwaag, 19 mei 2025
Fijn gesprek en snel geholpen. Ook de anders-dan-standaard vraag die ik had is vlot opgelost.
Bart uit Nieuwegein, 19 mei 2025
De behandeling van de schade was correct ik ben tevrede .
Caspar uit R.dam, 19 mei 2025
Supersnelle en adequate reactie, panorama dak was in twee dagen vervangen
Joop uit Amsterdam, 19 mei 2025
Schade zonder problemen vlot geregeld.
Henk uit Gouda, 18 mei 2025
Weinig blijk van ontzegging na auto ongeval betreffende schadeafwikkeling. Moesten zelf bellen met de schadehersteller voor een afspraak en dan dit weer aan promovendum doorgeven! Ongeval was op 8 mei en de expert komt pas op19 mei zijn expertise doen. In deze tijd zitten we dus zonder vervangend vervoer. Ik vind het veel te lang duren voordat er duidelijkheid is!
Wouter uit Duiven, 18 mei 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren na het ongeval. Voor een goede beoordeling van de schade is wat tijd nodig. Vervangend vervoer is er alleen tijdens de herstelperiode. Op dit moment wachten we nog op het expertiserapport. Dit vergt helaas wat geduld. Zodra er meer bekend is, laten we het je uiteraard weten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 mei 2025
Snelle en prettige afhandeling van zaken.
Peter uit Zwolle, 17 mei 2025
Schade was makkelijk en snel online te melden. Vragen waren éénduidig en beperkt. Toevoegen van aanvullende informatie was eenvoudig. De mail met informatie die ik achteraf kreeg was duidelijk met prima uitleg over het vervolg.
John uit Brunssum, 16 mei 2025
Heel fijn geholpen, toe ik informeerde om mijn nieuwe auto te gaan verzekeren, Prima , klantvriendelijk te woord gestaan en direct actie ondernomen om mijn dossier aan te passen, zodat ik vandaag alleen maar een telefoontje hoefde te plegen om weer verzekerd op weg te gaan !
Bert uit Gassel, 16 mei 2025
Een perfecte benadering
Caspar uit R.dam, 16 mei 2025
Na aanvragen offerte snel in contact en na advies ging afsluiten en overstappen heel gemakkelijk. Fijne aanbieding en gesprek!
Ingrid uit Nijmegen, 16 mei 2025
Een aanrijding is altijd vervelend, maar dankzij de snelle en deskundige aanpak van Promovendum verliep de afhandeling soepeler dan ik had verwacht. Mijn auto is perfect gerepareerd, inclusief een nieuw trekhaaksysteem, en de leenauto zorgde ervoor dat ik mobiel bleef. Topservice – ik ben zeer tevreden!"
Jan uit Hoorn, 16 mei 2025
Bedankt voor jouw positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Wij zijn heel trots op zo’n mooie review en wensen je nog veel veilige kilometers toe.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 mei 2025