
Autoverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
telefoon werd bijna direct opgenomen. Mijn jaarlijkse kilometers en het veranderen van twee bankrekeningnummers was snel en vriendelijk veranderd.
Erik uit Ridderkerk, 13 juni 2025
Snel, adequaat en vriendelijk geholpen
Wouter uit Amsterdam, 13 juni 2025
prima uitleg mbt de door mij gestelde vragen.
Jan uit Roermond, 12 juni 2025
Netjes afgehandeld onder tijdige en duidelijke communicatie.
Kees uit Lekkerkerk, 12 juni 2025
Soepele afhandeling zonder gedoe. Top!
Jaap uit Amsterdam, 12 juni 2025
Perfect geholpen en heel vriendelijk te woord gestaan. Super!
Monique uit Tilburg, 12 juni 2025
Wacht al meer dan een half jaar op uitsluitsel van mijn schade aan de auto door een ander. In totaal pas 3x een update gekregen en dan met loze informatie waar ik niet veel aan heb.
Monique uit Dordrecht, 12 juni 2025
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je nog steeds geen definitief uitsluitsel hebt over je schade. In dit geval zijn we helaas afhankelijk van de afhandeling door de tegenpartij. Gelukkig is je auto, gezien je verzekering, in ieder geval al hersteld. We blijven het proces uiteraard volgen en houden je op de hoogte zodra er meer duidelijk is.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 juni 2025
schade door derden gelukkig alsnog geaccepteerd. Goed geregeld door Promovendum.
jos uit Den Bosch, 12 juni 2025
Er werd naar aanleiding van een opmerking van mij contact met me opgenomen. En de opmerking werd naar zeer grote tevredenheid van mij opgelost. Top oplossing!
Wim uit Zutphen, 12 juni 2025
Snelle en deskundige hulp bij het uitbreiden van mijn autoverzekering. Nog beter verzekerd dan voorheen geeft een erg rustig gevoel!
Frank uit Heemstede, 12 juni 2025
De Verzekeringsadviseur heeft mij heel fijn te woord gestaan en hele goede voorstellen gedaan, wat mij betreft hele prettige persoonlijke service per telefoon ipv chatbots of online geregel. Heb nu veel betere tarieven en meer overzicht waar ik ook blij mee ben. Bedankt en ga zo door !
Erik uit Lemiers, 12 juni 2025
De Verzekeringsadviseur dacht mee, stelde de juiste vragen en gaf ook zijn mailadres zodat hij kon volgen wat er gebeurde. Inmiddels ook terugkoppeling van hem gehad dat alles nu in behandeling is. Zo hoort het!
Marc uit Amersfoort, 12 juni 2025
Vriendelijke personen aan de telefoon, maar vorige schade een paar jaar geleden ging sneller / soepeler. Schade ingebracht en toen moest ik nog wat aanvullende gegevens verstrekken, gelijk gedaan . Nu 10 dagen later krijg ik de bevestiging dat er aan gewerkt wordt De afhandeling kan 3 tot 6 maanden duren voor één verloren afstandsbediening van onze Toyota . Dat ben ik niet gewend van PROVENDUM
Gerard uit Weesp, 12 juni 2025
Goed dat je dit aangeeft. De genoemde termijn is in dit geval niet juist, sorry! De afhandeling kan gelukkig veel sneller. Jouw schadebehandelaar geeft je zo spoedig mogelijk een update. Fijn dat je ons hierop attendeert.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 juni 2025
Ik ben vriendelijk en adequaat geholpen aan de telefoon en had pijlsnel een gunstige offerte in huis voor mijn klassieke auto!
Bert uit Katwijk, 12 juni 2025
werken écht goed voor je!
Fons uit Nieuwkoop, 12 juni 2025
Fijne verzekeraar. Je kunt alles online zelf regelen, maar ook gewoon een mens aan de lijn krijgen. Ook bij schade wordt alles snel afgehandeld. Top!
Angela uit Nieuwegein, 12 juni 2025
Zeer snelle telefonische reactie en uitleg over een schade melding. Prima
Margot uit Zeist, 12 juni 2025
Contact was vriendelijk , snel en vakkundig
Farooq uit Groningen, 12 juni 2025
fijne reactie en snelle hulp
GIOVANNI uit Berghem, 12 juni 2025
Even gebeld of bij de schade die ik gemeld heb, mijn premie zou worden verhoogd. Blijkt niet zo te zijn. Fijn ook om niet in de wacht gezet te worden maar direct te worden geholpen na een simpel keuze menu. Top! Houden zo.
Jan-Hermen uit Bodegraven, 12 juni 2025
Snelle, correcte afhandeling per telefoon. Medewerker was vriendelijk en handelde de vraag snel op!
Jewannes uit Goes, 12 juni 2025
Contact opgenomen over de vervanging van achter portier ruit. Snel telefonisch te woord gestaan en duidelijke uitleg over de afhandeling. Top dat het geen invloed heeft op de premie.
Stefan uit Dordrecht, 12 juni 2025
Heel goede en correcte afwikkeling van schadegeval.
Jos uit Simpelveld, 11 juni 2025
Vriendelijk en duidelijk advies gekregen i.v.m. een kettingbotsing waarbij ik betrokken was.
Bert uit Bodegraven, 11 juni 2025
Jeetje, wat schrikken zo’n kettingbotsing! Hopelijk gaat het inmiddels goed met je. Fijn om te horen dat je in ieder geval goed en duidelijk advies hebt gekregen. Sterkte gewenst en als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2025
De afhandeling aan de kant van de verzekeraar heb ik niks op aan te merken. Echter, ik ben niet tevreden met hoe het schadeherstelbedrijf het heeft aangepakt.
Tiuri uit Afferden, 11 juni 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je over de afhandeling aan onze kant tevreden bent. Jammer dat je minder tevreden bent over het schadeherstel. Hier heb je eerder al telefonisch contact over gehad met ons. Mocht je hier nog feedback over willen delen, dan horen we dat graag.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2025
positief; aardige mevrouw aan de lijn die een en ander goed heeft afgehandeld
Geert uit Haelen, 11 juni 2025
Prettig geholpen. Duidelijke informatie gekregen. Snel per mail bevestigd.
Hans uit Odijk, 11 juni 2025
Prima ervaring. Zelf had ik online dekking van de reisverzekering veranderd maar dat was nog niet verwerkt. Nu telefonisch doorgesproken en laten veranderen. OOk datum opzeggen pechhulp een paar dagen later kunnen zetten ( 1e collega had dit niet goed gedaan) en meteen mijn nieuwe autoverzekering af kunnen sluiten op een vriendelijke manier.
Louise uit Terheijden, 11 juni 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is geregeld en dat je nieuwe autoverzekering meteen is afgesloten. Goed dat je ons even gebeld hebt, zo konden we het direct voor je aanpassen. We helpen je ook de volgende keer weer graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2025
Top ! Efficient en snel !
erik uit Huis ter Heide, 11 juni 2025
Service gerichte organisatie met een prettige en efficiente helpdesk
Twan uit Veeningen, 11 juni 2025