Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Prima, duidelijke antwoorden betreffende een glasschade aan mijn huisdeur.

Leo uit Rotterdam, 17 juli 2025

Hulpvaardig om probleem op te lossen. Lastig is dat er steeds ( weer)om documenten wordt gevraagd waardoor het proces ernstig wordt vertraagd. Kan dat niet in één keer? Verder heb ik moeite met het tutoyeren in de mailings.

Gerard uit Oosterbeek, 17 juli 2025

Fijn om te horen dat je onze collega’s als hulpvaardig hebt ervaren. We begrijpen goed dat het vervelend is als er meerdere keren om documenten wordt gevraagd. Soms is het schadebeeld in eerste instantie niet helemaal duidelijk, en dan kan het nodig zijn om aanvullende informatie op te vragen. Je signaal nemen we mee, ook je opmerking over het taalgebruik in onze e-mails. Bedankt dat je dit met ons deelt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 juli 2025

Heel goed geholpen en op een vriendelijk manier.

Mieke uit Leusden, 16 juli 2025

Snel gesprek duidelijk antwoord

Luuk uit Gorinchem, 16 juli 2025

Heel fijn geholpen. Duidelijke uitleg en eerlijk antwoord. Bedankt!

Annelies uit Rotterdam, 15 juli 2025

Super geholpen door de Verzekeringsadviseur. Duidelijke communicatie en zeer vriendelijk!

Ellen uit Vreeland, 15 juli 2025

Communicatie is simpel en duidelijk, premies zijn meer dan redelijk. En preventietips, zoals net over 'vergeten' verkeersregels (ik was ze niet vergeten...) vind ik ook een heel goed idee! Vaker doen, voor alle verzekeringsvormen waarbij preventie mogelijk is. Misschien doet Promovendum het al, maar communicatie met b.v. een fietsersbond over het foute gedrag van fietsers, waar de automobilist toch altijd schuldig wordt bevonden. Of fietsers op de stoep, mijn grootste ergernis.

Patrick uit Grootebroek, 15 juli 2025

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie en de preventietips waardeert. Bedankt voor het delen van je ervaring en je ideeën!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juli 2025

Zeer goed contact en duidelijk/eerlijk gesprek. Dit geldt ook voor de afhandeling van de afgesproken zaken - Top!

Barend uit De Westereen, 14 juli 2025

Duidelijk, zeer vriendelijk en zeer meedenkend.

Maarten uit Heemskerk, 14 juli 2025

Op basis van reeds lopende autoverzekering advies ingewonnen over verzekeren van een 2e auto. Dat aanbod is aangenomen. De adviseur heeft de gelegenheid aangegrepen om ook naar woonhuis- en aansprakelijkheid-verzekering te informeren en daarmee is ook besloten tot een overstap naar Promovendum voor deze verzekeringen. Goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Hartelijk dank.

Dean uit Zwaag, 9 juli 2025

Prima tel.ondersteuning. Geen gezeur. Direct dossier er bij gehaald en aantekening gemaakt. Vervolg stap : afhandeling, pakt dit keurig op. Tot nu toe prima.

Jetse uit West-Betuwe, 8 juli 2025

Ik ben goed geholpen en geïnformeerd over de verzekeringen!

Marloes uit Harderwijk, 8 juli 2025

Snel, duidelijk en efficiënt

Patrick uit Well, 7 juli 2025

Ik werd direct gebeld en de uitleg was heel duidelijk.

Fifi uit Hoogezand, 7 juli 2025

Goed contact met medewerkster. Plezierig te woord gestaan. Tevreden met uitkomst gesprek

Bert uit Heemstede, 4 juli 2025

Top en correct geholpen. Vriendelijke medewerker.

Luuk uit Gendringen, 3 juli 2025

Heel erg goed/ professioneel geholpen!

Niels uit Vijfhuizen, 3 juli 2025

Vakkundig en uiterst klantvriendelijk geholpen bij het afsluiten van een verzekering en prima advies over mogelijkheden verdere verzekeringen. Heb door deze proactieve aanpak nog een tweetal verzekeringen overgezet naar Promovendum.

Emile uit Breda, 1 juli 2025

zeer goede en vlotte communicatie. dossier overdracht binnen organisatie ook goed gestroomlijnd.

menno uit Aerdenhout, 1 juli 2025

De Verzekeringsadviseur belde me terug op het afgesproken moment. Hij heeft me soepel door de aanvraag geleid en de nieuwe verzekeringen waren snel en goed geregeld. Opzegging van oude verzekeringen zal ook verzorgd worden.

Caroline uit Dordrecht, 1 juli 2025

Bij mijn 1e schademelding kan ik geen info kwijt over de acties die ik heb ondernomen naar gemeente en aannemer, die ik eerder aansprakelijk heb gesteld voor de schade en mijn juridische stappen.

Yos uit Hoogmade, 28 juni 2025

Bedankt voor je toelichting. We hebben je aanvullende informatie per mail ontvangen en nemen dit mee in de beoordeling van je schademelding. Goed dat je zo uitgebreid hebt aangegeven welke stappen je zelf al hebt ondernomen. We nemen jouw schade verder in behandeling. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 juni 2025

Prima advies gekregen om een goed pakket aan verzekeringen te krijgen. Mooie actiekorting en erg vriendelijk geholpen, waarvoor de tijd werd genomen het beste product te kiezen. Bedankt.

T. uit Sneek, 27 juni 2025

Ik ben uiterst tevreden over het ter zake kundige, correcte en vriendelijke, contact met de Verzekeringsadviseur betreffende mijn autoverzekering. Dat heeft me doen besluiten mijn totale verzekeringspakket bij Promovendum onder te brengen.

Zas uit Zwolle, 27 juni 2025

Zeer kundig en adequaat geholpen.

Beatrix uit Venlo, 25 juni 2025

Telefonisch schade voorgelegd, agent had ruggespraak (met schadebehandelaar?). Schade kon aangemeld worden via website. Later was er sprake van een uitsluiting in de voorwaarden. Dit had telefonisch ook wel afgewezen kunnen worden! Ben zeer teleurgesteld in de manier waar op dit is gegaan. Veel verzekeringen bij Promovendum, maar ga binnenkort kijken of ik mijn pakket kan oversluiten naar een andere verzekeraar.

Esther uit Leeuwarden, 24 juni 2025

Vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Een schade beoordelen we altijd individueel, op basis van de polisvoorwaarden én aanvullende informatie. We doen vrijwel nooit direct telefonisch een toezegging of afwijzing omdat we eerst een compleet beeld willen hebben voordat we een beoordeling geven. We lichten we dit natuurlijk graag verder toe als je daar behoefte aan hebt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2025

bijzonder vriendelijk, compliant en geduldig in de uitleg: een verademing, deze persoonlijke benadering

Alex uit Groningen, 23 juni 2025

Blij met de korting op de autoverzekering, daarnaast 3 nieuwe verzekeringen toegevoegd en daarmee extra pakketkorting. Goede service van de Verzekeringsadviseur!

Harm uit Utrecht, 20 juni 2025

Over evt. schadeafhandeling kan ik nog niets zeggen, maar aanvraag en acceptatie gaan vlot en persoonlijk. Ook de premies zijn enorm redelijk. Voor zover ben ik erg tevreden!

Patrick uit Grootebroek, 18 juni 2025

tot nu toe erg trage afwikkeling

Jac uit Belfeld, 18 juni 2025

Bedankt voor het delen van je ervaring. Vervelend om te lezen dat je de afwikkeling tot nu toe als traag hebt ervaren. We begrijpen dat je graag duidelijkheid wilt. We hebben de expert ingeschakeld en die zal contact met je opnemen voor het voor maken van een afspraak. Dank je wel voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 juni 2025

Duidelijkheid over wat er allemaal aangeleverd moet worden. Snelheid van reacties. Wacht nu verder proces af.

W uit Zuid Scharwoude, 17 juni 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact