Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Vriendelijk en netjes geholpen door de Verzekeringsadviseur, denkt goed mee praat netjes mee. Komt totaal niet gepushed over. Belde voor autoverzekeringen die waren geen 20% goedkoper en dit werd direct aangepast, meteen ook door alertheid van de Verzekeringsadviseur gekeken naar woonhuis inboedel en aansprakelijkheidsverzekering en door extra korting en pakket kortingen ook hier weer stuk goedkoper uit. Altijd fijn als je iemand treft die zo goed meedenkt en je niet behandeld als een nummertje maar de tijd neemt om je te helpen en een gesprek te hebben. Ga zo door Verzekeringsadviseur en ik zou zeggen hou deze medewerker zeker tevreden Promovendum goed personeel word schaars.

Marco uit Nederweert, 12 december 2024

Vriendelijk en snel geholpen door deskundige medewerkers. Heldere uitleg en premie stuk goedkoper.

Bianca uit Rijen, 11 december 2024

Heel erg vlot en accuraat geholpen door de Verzekeringsadviseur.

Sanne uit Alkmaar, 10 december 2024

Twee auto's waren hier wel mogelijk met behoud van schadevrije jaren voor mij en mijn partner. Dus overgestapt met alle verzekeringen en Nov goedkoper ook. En je kunt ze bellen dat ik bij mij oude verzekering niet kon.

Joop uit Capelle aan den IJssel, 7 december 2024

Fijn telefoongesprek waarin alles duidelijk en vriendelijk werd uitgelegd! Blij met de beslissing over te stappen naar Promovendum.

Tabitha uit Maassluis , 7 december 2024

heel goed en vriendelijk

José uit Warmond, 6 december 2024

Goede hulp gehad bij het overzetten van mijn verzekeringen! Duidelijke uitleg en kon al mijn vragen beantwoorden.

Bloeme uit Roermond, 5 december 2024

Duidelijk en behulpzaam

Wychand uit Krimpen aan den IJssel, 5 december 2024

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 december 2024

Heel lang proces. Bij de buurman is het binnen twee dagen geregeld met wat foto’s en bellen. Bij ons moet er een expertise bureau worden ingeschakeld. Ondertussen wachten we nog steeds met een open schutting, wat niet wenselijk is omdat onze privacy flink minder is.

Jason uit Lelystad, 4 december 2024

Bedankt voor jouw bericht. We willen graag een gedetailleerd rapport ontvangen van de expert zodat we jouw schade op de juiste manier kunnen behandelen. Na ontvangst van het rapport komen we zo spoedig mogelijk terug op de schademelding. Bedankt voor je geduld.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 december 2024

Erg prettig en verhelderend gesprek met medewerkster.

Frans uit Nieuw-Bergen, 3 december 2024

Correct geholpen, gelukkig via een echt mens die met compassie met mij sprak.

Herman uit Vaassen, 2 december 2024

Korte en heldere uitleg van de medewerker. No nonsens. Perfect.

Han uit Poortugaal, 2 december 2024

Eerste contact was heel correct en prettig. Wordt hopelijk vervolgd.

Willem uit Valkenburg aan de Geul, 30 november 2024

Afhandeling heeft veel te lang geduurd. Je word overgeleverd aan de expert die. Soms maanden niks van zich liet horen. Daarnaast is verslag van expert nooit met ons gedeeld. Is een gedeelte maar van gedeeld want niet eens kloppend was. Gevraagd om contact op te nemen met contactpersoon van promovendum maar dit was ook moeizaam en verwijs ons eigenlijk terug naar de expert. Als klant van promovendum is het raar dat er zo met een client worst omgegaan.

Eveline uit Huijbergen, 29 november 2024

Bedankt voor het achterlaten van je review. Wij vinden het vervelend dat wij niet aan je verwachtingen voldoen. Onze Specialist Schaderegeling heeft je de afgelopen tijd meerdere malen geprobeerd te bellen en zal het spoedig nogmaals proberen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 november 2024

Heel goed en snel geholpen door de klantenservicemedewerker. Ik heb in een paar minuten een autoverzekering afgesloten en hij had mij ook een offerte van een pakketverzekering (inboedel, aansprakelijkheid, reis- en annuleringsverzekering) gestuurd. Die zal ik vrijwel zeker ook afsluiten
Goed geholpen!

Michiel uit Sint-Michielsgestel, 28 november 2024

Prettig gesprek gevoerd. Snelle afwerking en scherpe tarieven.

Emmely uit Venlo, 27 november 2024

Wat is dit voor een vertragingstactiek. Door jullie slordigheid is de door U gevraagde informatie tot tweemaal toe niet in het dossier verwerkt. Dank zij De klantadviseur mevr Banarsie is dit derde keer wel gedaan. Nu kunt U blijkbaar niet rekenen want aan het eind staat een bedrag exclusief de 9% BTW. Waarom is het zo belangrijk dat de BTW per item wordt berekend en als U dat zo belangrijk vindt dan rekent U dat zelf uit. Nu heb ik het bericht naar de schilder moeten sturen, vertraging, de schilder moet een nieuwe offerte maken, vertraging, en ik moet de nieuwe offerte naar U sturen, vertraging. Dit is onnodig en klant onvriendelijk.

Jacobus uit Veenendaal, 26 november 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend om te vernemen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. We willen onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en nemen jouw opmerking hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 november 2024

Ik ben van begin tot eind keurig geholpen. Afspraken worden nagekomen en de verzekeringen zijn scherp geprijsd.

Gerwin uit Dongen, 23 november 2024

Een snelle en correcte afhandeling van de door mij gemelde schade.
Enige punt van aandacht: geen automatisch bericht door u van ontvangst van door mij ingezonden bewijsstukken/offertes/ foto's.
Hiervoor heb ik zelf contact met u moeten opnemen om te vragen of u berichten van mij had ontvangen.
Telefonische medewerker(s) zeer hulpvaardig en meedenkend.

Ton uit Beek, 22 november 2024

Zeer snel en netjes geholpen

Max uit Vlaardingen, 19 november 2024

Ik ben prima geholpen door De Klantadviseur. Zij zorgde ervoor dat mijn dossier verder gevuld werd met de benodigde informatie, nadat ik al tweemaal foto’s van de geleden schade en hoe e.e.a. was ontstaan had ingediend.

Jacobus uit Veenendaal, 19 november 2024

Super fijn en goed gesprek voor het overstappen van alle woonverzekeringen en het afsluiten van de autoverzekeribg

Randy uit Den Haag, 19 november 2024

Was duidelijk, vriendelijk!!!!

William uit Reeuwijk, 19 november 2024

Zeer goed te woord gestaan

Marten uit Mheer, 18 november 2024

Heel prettig geholpen door de Verzekeringsadviseur! Duidelijk verstand van (verzekerings) zaken en denkt goed mee. Een10 voor klantgerichtheid!

Sacha uit Bussum, 18 november 2024

Correcte afhandeling van en behandeling van aangifte waterschade met erkentelijkheid Groet Rob

Rob uit Nijmegen, 16 november 2024

Ik ben erg positief over het overstappen naar Promovendum: snel, soepel en voordelig. De Verzekeringsadviseur heeft mij uitstekend geholpen en heeft supersnel diverse offertes gemaakt en aangepast.

Hein uit Vorden, 15 november 2024

Duidelijke uitleg, heldere voorwaarden en een scherpe offerte ontvangen. Goed bereikbaar en responsief, dus een prima overstap ervaring zo, dank Verzekeringsadviseur voor je inzet!

Stefan uit Alkmaar, 14 november 2024

Bedankt voor je mooie woorden en het delen van je ervaring. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2024

Ik ben erg blij met de telefonische ondersteuning die ik 's avonds kon krijgen om mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Het nieuwe pakket gaat mij aanzienlijk geld besparen, en het is prettig dat ze de volledige overstap regelen, inclusief het opzeggen van mijn oude verzekeringen. Ik hoef me hier dus verder geen zorgen over te maken. De medewerker was vriendelijk en gaf mij heldere informatie over de verschillen tussen mijn oude en nieuwe verzekeringen.

Daphne uit 's-Gravenzande, 13 november 2024

Deze week werd ik onverwachts gebeld met de mededeling, dat Promovendum stopt met ons "no-claim verzekeringenpakket".
Waardering voor mij als jarenlange trouwe klant, maar of ik nu akkoord ga met separate verzekeringen en met een prijsstijging van bijna 25%. Beetje bijzonder.
Als trouwe klant verwacht je een beloning in de vorm van een korting en geen prijsstijging.

Johan uit Hattem, 13 november 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen ons goed voorstellen dat het geen leuk nieuws is dat jouw premie omhoog gaat in deze al dure tijden. Onze Verzekeringsadviseurs lichten graag toe wat de achterliggende reden is.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail