Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Zeer snelle, correcte reactie van Promovendum!

Mat uit Venlo, 14 januari 2021

Uitstekend afgehandeld!
Bedankt!

Habib Interne uit Groningen, 13 januari 2021

Schade heel soepel en coulant afgehandeld en snel uitgekeerd.

Daniel uit Waddinxveen, 12 januari 2021

Ik heb gemengde gevoelens. Al mijn verzekeringen lopen bij Promovendum. Aan de telefoon werd er een negatieve sfeer geschetst bij mij. Gelukkig wordt er nu wel uitgekeerd en is het naar tevredenheid afgesloten.

Ferdy uit Ridderkerk, 12 januari 2021

Wij nemen graag contact met je op om de geschetste sfeer te bespreken. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Bedankt voor het delen van deze ervaring.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 januari 2021

Over zonnecellen (lees dekking) kan ik niets terugvinden in de polisvoorwaarden van het woonhuis.
Zijn zonnecellen wel opstal? Deze is immers niet aard en nagelvast maar wel dienende duurzaam ter plaatsen te blijven.

Marcel uit Arnhem, 9 januari 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en vraag. Wij gaan je hier persoonlijk een toelichting op geven.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 januari 2021

Wat mag ik hier een bijzonder goede ervaring met Promovendum delen.
Een schade behandeling met oog voor de persoonlijke touch.
Promovendum is voor ons al jaren een goede keuze voor AL onze verzekeringen.
Complimenten voor de snelle en juiste afhandeling van onze schade.
Promovendum is aan te bevelen!

Ruud uit Udenhout, 8 januari 2021

Snel en kordaat opgetreden bij huisbrand (veel rookschade). Geen vervelenden procedures en vragen. Rekening gehouden met emotionele gevolgen. Veel lof voor de hulpverlening die geboden is.

Frank uit Grave, 5 januari 2021

Uitstekend opgepakt binnen een dag, ik vertrouw op een vlotte afwikkeling.

Eric uit Heerhugowaard, 5 januari 2021

Moest in tegenstelling tot mijn vorige verzekering zelf voor herstel zorgen. Maar de service was verder perfect. Geen moeilijke vragen of onduidelijkheden.

Harold uit Veldhoven, 29 december 2020

Keurig per email benaderd en hopelijk met de juiste oplossing.

Mat uit Venlo, 29 december 2020

Gesproken met mevrouw en de heer,

Keurig geholpen aan de telefoon door beiden. Goede ambassadeurs van het bedrijf!

Bob uit Hattem, 23 december 2020

De medewerkers kijken verder dan de regels om je te helpen. Al jaren verzekerd en gelukkig weinig nodig gehad, maar de keren dát we er een beroep op hebben gedaan zijn we naar alle tevredenheid geholpen!

Eva uit Wolvega, 23 december 2020

Snel gereageerd op mijn telefoontje, duidelijke taal en snelle reactie in de mail

Vincent uit Berkel-Enschot, 22 december 2020

Na aanmelding voor een woonverzekering heb ik die aanvraag direct geannuleerd. Intussen had u mijn lopende verzekering bij Centraal Beheer al beeindigd. Omdat ik annuleerde nam ik aan dat u die beeindiging zou herstellen, wat helaas niet is gebeurd. Nu blijk ik zonder woonverzekering te zitten; dit heb ik bij Centraal Beheer al rechtgetrokken. Ik vind dit een abuis Uwerzijds. Graag nog een bevestiging of u het hiermee eens bent.
Vr. gr. P.

P.J. uit Made, 21 december 2020

Wat vervelend om daar achter te komen, dat is uiteraard niet de juiste gang van zaken. Wij gaan dit voor onderzoeken en oplossen. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 december 2020

Vriendelijk, vlot en doelgericht. Perfect!

Peter uit Leersum, 21 december 2020

Schadeafwikkeling duurde wat langer door vragen die werden gesteld maar dat is ook logisch en was in mijn geval geen probleem
De schilder had toch niet eerder tijd om af te werken

Arjan uit Denekamp, 18 december 2020

Nadat ik zeer ontevreden was vertrokken na een teleurstellend verlopen proces heb ik contact gehad met medewerker. Hij heeft mij meegenomen in hoe e.e.a. achter de schermen heeft plaatsgehad en erkende dat de afhandeling transparanter en soepeler had moeten verlopen. Ik vond het een zeer constructief en prettig gesprek en er werd echt aandacht aan besteed. Mijn complimenten wil ik dan ook graag overbrengen via deze weg, ik was erg ontevreden maar ondanks dat ik al had opgezegd met alle verzekeringen ga ik dit terugdraaien en blijf klant. Ik heb voldoende vertrouwen gehaald uit de wijze waarop de schadebehandelaar e.e.a. heeft recht getrokken. Bedankt!

Gijs uit Oldenzaal, 18 december 2020

Bedankt voor jouw uitgebreide ervaring. Het is uiteraard vervelend dat je in eerste instantie ontevreden was. Fijn om te lezen dat het goede gesprek voor je de oplossing was. Wij zijn blij om te lezen dat je klant blijft.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 december 2020

Zeer snelle reactie!

Mat uit Venlo, 15 december 2020

Consequente en snelle afhandeling van mijn schadeclaim (lekkage). Complimenten.

Nikolas uit Eindhoven, 14 december 2020

Prima afhandeling ruitschade, werden goed op de hoogte gehouden via de mail

Catharina uit Julianadorp , 14 december 2020

Super goed geholpen bij onze vervelende lekkage

Ger uit Venlo, 11 december 2020

Op 5 november gevraagde info gestuurd, op 7 dec navraag gedaan hoe eea ervoor stond.
Krijg antwoord dat de expert zit te wachten.... op info die ik dus op 5 nov heb gestuurd, nota bene met kopie aan de verzekeraar.

Leon uit Helmond, 9 december 2020

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Een collega van ons Schadeteam neemt contact op met jou en stemt de gestuurde informatie af met de expert.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 december 2020

Afhandeling schade vallend onder woonhuisverzekering zorgvuldig en snel afgehandeld. Communicatie correct en zonder vertraging. Alles bij elkaar uitstekend.

ben uit Gorssel, 9 december 2020

Snelle, vlotte afhandeling.

Wilco uit Dordrecht, 9 december 2020

Prima opgelost. Ik heb de praktische oplossing gekozen en jullie zijn hier prima in meegegaan.

Theo uit Zeddam, 9 december 2020

vijf sterren voor de uiteindelijke afhandeling van onze waterschade maar wel de opmerking dat bij het begin van deze schadebehandeling een positieve bijdrage in de vorm van ondersteuning en raadgeving hoe te handelen, zeer welkom was geweest. Mijn vroeg geuite wens met een schade-expert deze zaak te kunnen bespreken is pas op een zeer laat tijdstip werkelijkheid geworden! Uiteindelijk is deze zaak goed afgehandeld door Promovendum waarvoor nogmaals dank!

Leo uit Maasdam, 8 december 2020

Bedankt voor jouw uitgebreide ervaring. Fijn dat de afhandeling naar wens is. Dankzij jouw opmerking leren wij van deze ervaring. Wij gaan hier mee aan de slag om dit te verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 december 2020

positief snelle reactie

jan uit Borne, 7 december 2020

Alles supersnel en heel netjes geregeld!

Daniel uit Rockanje, 2 december 2020

Snelle service, heldere communicatie.

Peter uit Woudenberg, 1 december 2020

Ben buitengewoon goed geholpen door de schadebehandelaar! Ben zeer tevreden!

Bart uit Brunssum, 1 december 2020

8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail