Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Een verzekeringsinspecteur met nog echte mensen en geenrobots

Kees uit Leerdam, 15 oktober 2025

Prima contact met de Verzekeringsadviseur gehad. Wat mij betreft mag ze mijn vaste contactpersoon blijven, ook al hoop ik dat we mekaar niet vaak nodig hebben.

Ralph uit Maarssen, 14 oktober 2025

Wat leuk om te lezen! We geven het compliment graag aan haar door. En we hopen inderdaad dat jullie elkaar niet te vaak nodig hebben!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025

I can understand some Dutch but couldn't speak well. I have no problem when I contact with you by phone and you support me in English, but when I need to apply via your website, everything is in Dutch. I tried to do but could be better if you have English version. I tried to find a language selection but I couldn't find any possibility rather then Dutch

TOLGA uit Rotterdam, 12 oktober 2025

Thank you for your message and for sharing your experience. At the moment, our website is only available in Dutch, which we understand can be inconvenient. We're glad to hear that contacting us by phone in English works well for you , please don’t hesitate to call us anytime if you need help or have any questions. We’re always happy to assist you!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 oktober 2025

Betere prijs dan ik betaalde en zeer vriendelijk te woorden gestaan door de Verzekeringsadviseur!

Deirdre uit Den Helder, 8 oktober 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij heel vriendelijk en snel geholpen, was heel duidelijk en precies wat ik nodig had. Heel fijn!

Robert uit Amersfoort, 8 oktober 2025

De medewerker heeft mij op een prettige manier te woord gestaan. Toen hij mij belde kwam het mij niet goed uit. We hebben daarom een telefonische afspraak gepland. Het was fijn dat dit ook in de avond kon. De medewerker heeft mij goed geholpen en geadviseerd.

René uit Haelen, 7 oktober 2025

Erg prettig en eenvoudig contact. Gesproken met een ontzettend kundige adviseur die de volledige situatie tijdens het gesprek kon adviseren en een passende aanbieding kon doen.

Stefan uit Waddinxveen, 6 oktober 2025

Wat een mooi compliment, bedankt! We zullen je complimenten overbrengen bij ons collega.

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 oktober 2025

Na melding van schade is expertise bureau langs geweest. Omdat ik na 2 weken nog niets gehoord had ingelogd op de website om de status te zien en toen zag ik dat er geen openstaande schade meldingen meer waren en dat alles was gesloten. Toch had ik niets gehoord. Vandaag dus maar gebeld en nu blijkt dat schade gesloten wordt als klant alles heeft aangeleverd. Dat het rapport nog wel beoordeeld moet worden door promovendum. In mijn ogen staat de schademelding dan nog gewoon open en hoort deze niet als gesloten weergegeven te worden in mijn portaal. Is er inside out benaderd vanuit promovendum en verwarrend voor de klant. Ook zou het fijn om bij een gesloten schade ook de conclusie/ oplossing te kunnen inzien… dan had ik geweten dat alles ter beoordeling ligt en was verwarring en bellen voor opheldering niet nodig geweest…

Ilse uit Tilburg, 6 oktober 2025

Jammer dat de status van je schade in de online omgeving voor verwarring heeft gezorgd. We begrijpen goed dat dit onduidelijk overkomt als je nog geen definitieve terugkoppeling hebt ontvangen. Fijn dat je het onder de aandacht brengt, we nemen dit mee om onze service te verbeteren. De schadebehandelaar neemt contact met je op om alles toe te lichten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 oktober 2025

Vakkundig, vriendelijk en geduldig 5 verzekeringen afgesloten

Albert uit Enschede, 29 september 2025

Bij mijn vorige verzekering kreeg ik altijd bericht als de premies werden aangepast. Jullie verwijzen alleen maar naar Mijn promovendum.nl. Ik zou het wel waarderen als ik tijdig te horen kreeg dat de premies worden aangepast.

Jan uit Laag Zuthem, 28 september 2025

Bedankt voor je bericht! We hebben gezien dat je nog steeds dezelfde scherpe premie hebt als vorig jaar en dat er niets is gewijzigd in je polis. Je hebt van ons een mail ontvangen met de groene kaart. We kijken nog even precies na wat er is gebeurd en nemen daarna contact met je op om dit verder toe te lichten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 september 2025

Aanpassing inboedelverzekering i.v.m. verhuizing direct telefonisch geregeld. Inboedel op oude adres is tijdens de overlapping tot 3 maanden gratis gedekt! Adreswijziging is ook direct doorgevoerd voor alle andere verzekeringen in mijn pakket.

Willem uit Zeist, 19 september 2025

Supersnel en zeer prettig geholpen door de medewerker!

K uit Alphen aan den Rijn, 19 september 2025

4x contact gehad en 4x ander verhaal hoe stormschade en aansprakelijkheid van vallende dakpannen op auto buren moet worden afgehandeld. Tevens weinig tot 0 hulp om te helpen bij preventieve maatregelen dak dicht te krijgen. Tov van mijn ervaringen bij interpolis is dit rond uit slecht en zet mij aan het denken. Hangt af van verdere afhandeling van mijn case.

Moris uit Mierlo, 18 september 2025

Wat vervelend om te lezen dat je vier keer een ander antwoord hebt gekregen over de afhandeling van je stormschade, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Jouw schadebehandeling neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw feedback te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2025

Voor een schademelding gebeld. Ik ben heel goed geholpen. Binnen enkele minuten kwam de schademelding al via de email binnen ook met goede uitleg wat er allemaal gaat gebeuren.

Ron uit Sittard, 16 september 2025

Goede prijs, prettig geholpen aan de telefoon door de Verzekeringsadviseur. Denkt actief mee over zo veel mogelijk voordeel. Keurig terug gebeld op de afgesproken dag en tijd.

Kelly uit Heerhugowaard, 16 september 2025

Goede en snelle informatie over mijn vraag, beantwoord door een vriendelijke en kundige medewerker.

Bert uit Middelstum, 15 september 2025

Na jarenlang mijn verzeringen bij een tussenpersoon ondergebracht te hebben groeide mijn gevoel van ontevredenheid. Graag wilde ik mijn verzekeringen gewoon zelf ergens onderbrengen. In eerste instantie gekozen om een autoverzekering af te sluiten bij Promovendum. Kort na het afsluiten contact gehad met een Verzekeringsadviseur van Promovendum en daar een fijn gesprek mee gehad over het aflsuiten van eventuele andere verzekeringen via promovendum. Een paar dagen later heb ik teruggebeld en ben ontzettend fijn geholpen door een andere Verzekeringsadviseur. Heel fijn gesprek gehad en duidelijke uitleg gehad over de verschillende opties en verzekeringen. Uiteindelijk dus al mijn verzekeringen overgebracht bij Promovendum. Eindresultaat: veel betere voorwaarden, hogere dekkingen en uiteindelijk lagere maandelijke kosten. Beter kan het niet. Proces ging vlot en erg snel. 10 minuten na het gesprek had ik alle polissen al in de mail.

Annemarie uit Ede, 12 september 2025

Fijn dat je nu het gevoel hebt zelf de regie te hebben en dat we je daarbij goed konden helpen. Super dat je de gesprekken met onze verzekeringsadviseurs als prettig en duidelijk hebt ervaren. En helemaal top natuurlijk dat je nu niet alleen betere voorwaarden en hogere dekkingen hebt, maar ook nog lagere maandlasten. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2025

Snelle en adequate service. Klantenservice goed bereikbaar. Wat een verademing!

Huib uit Hoorn, 10 september 2025

Top geregeld allemaal

Jesse uit Hoorn, 8 september 2025

Niet echt geholpen, alleen afwijzing en geen alternatieven aangeboden.

Eric uit Giessenburg, 5 september 2025

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en teleurgesteld bent over de gewijzigde voorwaarden. We begrijpen dat dit vervelend voor je is. Helaas kunnen we niet altijd alternatieven bieden, maar als je hierover meer informatie wilt, laat het ons gerust weten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 september 2025

Samengevat: onbehoorlijke dienstverlening Vanochtend (5/9) via de website een aanvraag verzonden voor een woonhuisverzekering + inboedel + AVP en daartoe het gewenste formulier ingevuld. Zojuist gebeld door één van de medewerkers waarmee alle benodigde gegevens zijn doorgenomen. Die wenste alleen telefonisch de premie door te geven en werd NIET voldaan aan ons verzoek om de premie en de voorwaarden te mailen zodat wij de gegevens kunnen doornemen. Het telefoongesprek was daarmee ook ten einde. Wij ervaren dat als een onbehoorlijke en onjuiste verkooptactiek van Promovendum. Sowieso bestaat geen behoefte meer om via Promovendum voornoemde verzekeringen af te sluiten en overwegen nu om de zorgverzekering die al jaren via Promovendum is afgesloten op te zeggen. Vriendelijke groeten, Michiel Roholl

Michiel uit Steggerda, 5 september 2025

Wat een ontzettend vervelende situatie. En jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. We hebben jouw ervaring doorgezet naar de verantwoordelijk afdeling om dit uit te zoeken en er wordt contact opgenomen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 september 2025

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate correct en vriendelijk ben geholpen, deskundig, efficiënt en volledig! Fijne ervaring!

Gerben uit Lochem, 3 september 2025

Heel prettig te woord gestaan

Nvt uit Nvt, 3 september 2025

Goed geholpen door medewerker met adreswijziging

Lukas uit Oegstgeest, 2 september 2025

Dank je wel, Klantadviseur over je heldere antwoorden aangaande het verzekerd zijn van zonnepanelen op de schuur en het verzekerd zijn van glas aan de aangebouwde serre

Renko-Hans uit Nunspeet, 2 september 2025

Uitstekend en vlot telefonisch geholpen bij wijzigen en afsluiten van verzekeringen.

Marco uit Heerhugowaard, 2 september 2025

Werd goed geholpen; er is begrip voor het nog niet uitvoeren van reparatiewerkzaamheden vanwege drukte schilder

Michiel uit Bovenkarspel, 1 september 2025

De ervaring met de medewerker heb ik als zeer prettig ervaren. Een professional die alles goed kan uitleggen en goede vakinhoudelijke kennis heeft.

Sjon uit Cuijk, 30 augustus 2025

Neemt de tijd, legt alles goed uit en denkt mee!

Monique uit Nootdorp, 30 augustus 2025

Net als altijd vriendelijk geholpen met mijn vraag over de dekking.

Martijn uit Zeist, 25 augustus 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact