Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Door een ongelukje met een glazen ruitje dat via het schuine dak op mijn Lichtkoepel (op een plat dak) viel, zat er een flinke barst in mijn lichtkoepel. Na prettige communicatie werden bijna alle kosten vlot en probleemloos vergoed. Ik ben zeer tevreden.
Dank jullie wel.

Els uit Geldrop, 19 april 2024

Goed geholpen, de Klantadviseur heeft verstand van zaken en is vriendelijk en professioneel

Hans uit Zuid-Beijerland, 18 april 2024

actieve houding vanuit Promovendum om specifieke informatie - die de klant betreft - aan te leveren

Jan Jaap uit Voorburg, 18 april 2024

Waterschade n.a.v. sneeuw op dakterras. In eerste instantie dien je zelf te achterhalen hoe water heeft binnen kunnen komen wat niet eenvoudig voor een ieder is. Vervolgens dankzij klantenservice erachter gekomen wat er nu werkelijk verlangd werd. Deze gegevens ingezonden en na meer dan maand reactie dat er nog een expert moet langs komen voor een geschatte schade van slechts € 1.000,00.
Nu na 3,5 maand tijd eindelijk dossier gesloten.
Afhandeling uiteindelijk wel naar wens maar met een te lange doorlooptijd waar ik ook reeds excuses voor heb mogen ontvangen.

Arjan uit Assen, 12 april 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat de afhandeling van de waterschade langer heeft geduurd dat verwacht en bieden onze excuses hiervoor aan. We nemen je feedback serieus en zullen dit meenemen in ons verbeterproces om onze dienstverlening te optimaliseren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 april 2024

Afsluiten gaat allemaal snel en prima, maar hopelijk krijg je nooit te maken met het moeten claimen bij deze maatschappij. De 1e vraag die ik t.a.v. een woonhuisverzekering ontving was of ik eerst even mijn diploma wilde opsturen. Dat geeft blijk van vertrouwen maar niet heus. Vervolgens mocht ik het allemaal zelf uitzoeken en werd ik niet in verbinding gesteld met een hersteller en liep dus in de val van oplichters die mij veel geld hebben gekost. Gedekt onder de verzekering? Welnee meneer, u bent toch zo dom om een verkeerde partij te kiezen. Vervolgens een ongeval met skiën waardoor zodanig letsel dat van vakantie vieren niet meer kwam. Wel ter plaatse gebleven omdat wij met hele gezin waren. Annuleringsverzekering? Natuurlijk moet u een schadeformulier indienen, maar we keren niet uit want u bent niet in het ziekenhuis geweest of hebt geen doktersverklaring. Dank u wel Promovendum. Ik ga weg en kom nooit meer terug.

Bert uit Barendrecht, 11 april 2024

Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de afhandeling. Een van onze Schadebehandelaars zal snel contact met je opnemen om jouw ervaring te bespreken en eventuele vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 april 2024

Kheb gemeld dat sleutel is afgebroken. Eerdere offerte welke werd ingestuurd op eigen initiatief ingetrokken omdat ik de dienstverlener te duur vond. Goedkopere offerte overlegd. U stelt dat sleutelbreuk niet verzekerd is, komt mij desondanks tegemoet. Wordt gewaardeerd.

Jos uit Gorinchem, 4 april 2024

Correcte en adequate afhandeling van de door mij gemelde schade.

Jan uit Zutphen , 3 april 2024

Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de afhandeling van je schadeclaim. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 april 2024

Nadat het eerst mis gegaan was werd het snel en vakkundig rechtgetrokken. Super!

Jessica uit Assen, 3 april 2024

schade netjes vergoed

D. uit Nunspeet, 3 april 2024

Tot noch toe vind ik de voortgang van de afhandeling van de gemelde schade zeer langzaam verlopen.

02-03-2024 schade gemeld, tot op heden 02-04 geen definitieve uitspraak.

Valt me erg tegen.

Jos uit Urmond, 2 april 2024

Bedankt voor het delen van jouw feedback over de voortgang van de schadeafhandeling. Onze excuses voor het ongemak. Momenteel ervaren we een hogere drukte dan normaal. Een van onze Schadebehandelaars zal spoedig contact met je opnemen om de zaak verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 april 2024

Lang wachten op beoordeling. Telkens opnieuw een vraag, daarna weer wachten op antwoord.

Linda uit Sittard, 27 maart 2024

Dank je wel voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je hebt moeten wachten op de beoordeling en dat er herhaaldelijk vragen zijn gesteld. Onze excuses hiervoor. We zullen dit oppakken en ervoor zorgen dat je snel en efficiënt wordt geholpen. Een Schadebehandelaar zal binnenkort contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2024

schade wordt heel traag afgewikkeld, waterschade had een voor ons onbekende oorzaak, is ontdekt door een tegelzetter. Wij hebben nog nooit een schade gemeld bij deze verzekering en nu lijken wij niet geloofd te worden

jacq uit Tilburg, 26 maart 2024

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Onze excuses dat de afwikkeling van de schade traag verloopt, op dit moment is de verwerkingstijd langer dan normaal. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 maart 2024

In het algemeen positieve ervaring. Er word vaak klantvriendelijk gereageerd op mails. Alleen soms hoor je een lange tijd niets over een lopende zaak en moet je zelf een mail sturen met een verzoek om een update te krijgen over de status van een lopende zaak. Wat meer terugkoppeling is af en toe gewenst.

Matthijs uit Bunnik, 25 maart 2024

Bedankt voor je mooie review en je constructieve feedback. We zijn altijd op zoek naar verbeterpunten en nemen jouw feedback graag mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 maart 2024

ik vind de afhandeling heel vervelend. ik wacht al 3 maanden op een antwoord nadat ik een melding heb gemaakt van schade. Nu krijg ik allerlei aanvullende vragen. De toonsetting van de vragen is zodanig dat het overkomt als of ik een enorme fraudeur ben. Dat komt heel ongemakkelijk over. er wordt nauwelijks uitleg gegeven waarom jullie geïnteresseerd zijn in prive omstandigheden. ik krijg meer de indruk dat jullie bezig zijn om zo min mogelijk geld uit te keren, dan behulpzaam te zijn bij de afwikkeling van een schade. Ik ben geen fraudeur. ik ben gewoon een klant van een verzekeraar.

hanny uit Nijmegen, 22 maart 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen hoe belangrijk een snelle en transparante afhandeling van schadeclaims is. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren tijdens dit proces. We willen graag meer inzicht krijgen in je situatie en je concerns serieus nemen. Een Specialist Verzekeringsaanvragen zal binnenkort contact met je opnemen om een toelichting te geven en eventuele vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 maart 2024

Hierbij mijn ervaring met Promovendum.

Lekkage aan het VASTE raam op 9 meter hoogte aan de buitenkant van het huis.
Lekkage aan kitranden wordt niet gedekt.??

Wintersport dekking,, acute spit op de skipiste gekregen.
Met de sneeuwscooter/ banaan verplicht naar beneden gebracht, dus een rekening van de reddingsdienst.
Valt niet onder de dekking, valt onder zorgverzekering ??, heb geen gebruik gemaakt van enige medische instellingen.

Dus, deze 2 verzekeringen totaal zinloos.

Louis uit Nieuwerkerk aan den ijssel , 21 maart 2024

Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je ervaring met betrekking tot de lekkage aan het vaste raam en de wintersportdekking niet positief is. We kunnen ons voorstellen dat dit frustrerend kan zijn. We willen graag deze kwesties met je bespreken. Daarom zal een van onze Schadebehandelaars binnenkort contact met je opnemen om hierover te praten en verdere toelichting te geven.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 maart 2024

Fijn contact, op zich ook wel een vlot proces.
Wel wat onhandig dat er steeds minimaal 2 weken zit tussen actie en reactie.

Rens uit Tilburg , 20 maart 2024

Ik heb een woonhuisverzekering maar was niet zeker of de twee losse garage boxen mee verzekerd waren. Dit was niet het geval. Op mijn vraag of ik die op de zelfde polis kon meeverzekeren reageerde Promovendus positief. Fijn dat dit kon, nu blijft alles in een hand.

rene uit Oosterhout, 19 maart 2024

Alles netjes afgewerkt bedankt

Arnold uit Giesbeek , 14 maart 2024

We zijn al een jaar bezig om schade vergoed te krijgen. De afhandeling duurde veel te lang en uiteindelijk moet de schade worden verhaald bij de buren. Dat hebben wij al in het begin van het proces aangegeven.
Daarom zijn we zeer teleurgesteld in Promovendum.

Ria uit Voorburg, 12 maart 2024

Bedankt voor het delen van je feedback. We begrijpen je teleurstelling en willen ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging en ongemak die je hebt ervaren bij de afhandeling van de schade. We nemen jouw opmerkingen zeer serieus en zullen dit meenemen ter evaluatie en verbetering van ons proces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 maart 2024

Correcte communicatie en goede service updaten informatie.

Jean uit Eckelrade, 6 maart 2024

Netjes geholpen en direct mail met alle info. Foto's gestuurd en hopelijk wordt het snel opgelost.

Ronald uit Hengelo, 6 maart 2024

Ik snap de 200 euro eigen risico niet. Ik heb deze vraag per mail gesteld, maar krijg geen antwoord.
Wij hebben het afgelopen jaar geen schade vergoed gekregen op deze verzekering.

Wendy uit Leiderdorp, 1 maart 2024

Bedankt voor het melden dat het eigen risico niet duidelijk voor je is. Onze collega zorgt graag voor opheldering en neemt na het weekend contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 maart 2024

De oplossing was prima.
De reactie termijn is echt veel te lang. Drie weken wachten op simpele berichtjes kan echt niet

Frank uit Hoorn, 29 februari 2024

Dank je wel voor je feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de oplossing. We begrijpen echter ook je punt betreffende de reactietermijn. We nemen dit serieus en zullen ons best doen om onze reactietijd te verbeteren. We streven ernaar om in de toekomst sneller te reageren en je een betere service te bieden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 februari 2024

Heb 25 december daklekkage gehad. Alles keurig ingevuld en teruggestuurd naar Promovendum. (Foto’s en offerte). Gevraagd of ik het in gang mocht zetten. Na 25 dagen nog geen antwoord. Gechat met medewerker en ik zou op een vaste tijd teruggebeld worden. Is niet gebeurd. Heb dakdekker toch maar alvast de getekende offerte teruggestuurd. Jammer dat ik geen feedback van Promovendum krijg. Niet best

Geert uit Cuijk, 28 februari 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons echt dat je deze frustraties hebt ervaren. We begrijpen je bezorgdheid en willen dit graag rechtzetten. Een van onze Schadebehandelaars zal contact met je opnemen om alles verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 februari 2024

Indienen van claim wel heel erg omslachtig. Document opgestuurd krijgen om dat op papier in te vullen is wel heel ouderwets.
En waarom al de gevraagde informatie, lijkt wat overdreven voor een gemelde schade aan een raam

John uit Bennebroek, 21 februari 2024

Goed dat je je feedback deelt over het online melden van je schade. Het schadeformulier kan digitaal ingevuld worden. We helpen je hier graag mee op weg. Ons Schadeteam neemt spoedig contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 februari 2024

Goed geholpen. Na het melden van de schade duidelijk verteld wat de vervolg stappen zijn.
Promovendum, chapeau en bedankt, bewijs dat in de verzekeringsbranche niet alles fout moet gaan.

Predrag uit Zoeterwoude, 19 februari 2024

Wauw, bedankt voor je vriendelijke woorden. We vinden het ontzettend leuk om te lezen dat je goed bent geholpen door ons Schadeteam. Fijn dat de informatievoorziening ook duidelijk was!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2024

Snelle afhandeling. Vriendelijke bejegening.
Het schadeformulier is niet toegespitst op glasschade.

Richard uit Koudekerke , 19 februari 2024

Wat fijn dat je ervaring omtrent de schadeafhandeling positief is! Bedankt voor het delen van je ervaring. Hier worden we ontzettend blij van. Je opmerking over het schadeformulier nemen we mee in ons optimaliseringsproces. Goed dat je dit doorgeeft!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2024

Uitstekend geholpen, bedankt daarvoor.

R. uit Weert, 15 februari 2024

Zelf in tientallen jaren gelukkig nog nooit aanspraak hoeven maken op schade. Nu voor de eerste keer wel dus benieuwd.
Mijn complimenten voor de afhandeling. Geen poespas!
Helder de door Promovendum gestelde en gevraagde gegevens opgestuurd en nadien een keurige mail met akkoord!
Complimenten.

j uit Aldwâld, 14 februari 2024

Zeer langzame communicatie

Elbert uit Bijmegrn, 13 februari 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We balen dat je de communicatie met ons Schadeteam niet snel genoeg vindt gaan. Hun reactietermijn per mail is momenteel helaas langer dan ons streven. We werken er hard aan om dat te verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 februari 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail