Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Erg teleurstellend dat de schade die we hebben opgelopen niet vergoed wordt. Ik vraag mij af waarom ik de premie betaal.

Fenno uit Leiden, 22 juni 2022

Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat het vervelend is wanneer een schade niet vergoed wordt. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om het dossier verder toe te lichten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2022

Hartelijk dank voor de vlotte beantwoording van mijn vraag.

Jan uit Borne, 22 juni 2022

Ondanks de drukte goede samenwerking. Deskundig afgehandeld. Bevestiging van eerdere positieve ervaringen.

Lennert uit Zoetermeer, 21 juni 2022

dank ; snel en accuraat antwoord op mijn vraag

Jan uit Sint-Oedenrode, 20 juni 2022

Stormschade gehad. Goed en snel geregeld allemaal, jammer dat men steeds de bijlage niet kon openen. Daar zou men nog iets aan kunnen doen.

Theo uit Goirle , 17 juni 2022

100 % tevreden over wijze van afhandeling en de snelheid daarvan.

John uit Nuenen, 17 juni 2022

2 schades gemeld op vrijdag. In het weekend al de bevestigingen ontvangen van in behandeling name, schadenummers, etc.
Over de verdere hopelijk positieve verdere afhandeling kunnen wij nog niks zeggen.

Wouter uit Heeswijk-Dinther, 16 juni 2022

Het opvolgen van onze berichten duurt erg lang we hebben geen bevestiging ontvangen van ons toegestuurde formulieren verder is ons verteld dat het druk is vanwege stormschade maar deze schade afhandeling duurt allemaal erg lang

w.t. uit Gemert, 15 juni 2022

Bedankt voor jouw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Wij doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking hierin mee. Een collega van het Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juni 2022

Goede en snelle afhandeling van de schademelding. Chapeau!

Wim uit Ammerzoden, 15 juni 2022

Snelle en correcte reactie. Ik ben tot nu toe zeer tevreden.

Janet uit Wijk bij Duurstede, 14 juni 2022

Graag snel contact want we zijn echt niet blij met de manier waarop wij nu worden “geholpen”.
Als dit niet goed, snel en klantvriendelijk wordt afgehandeld dan zijn wij voornemens om al onze verzekeringen bij jullie op te zeggen. Het is schandalig dat het zo lang moet duren. Het gaat hierbij om significante bedragen die moeten worden betaald, vanwege forse schade aan onze eigendommen buiten onze schuld om en waarvoor wij verzekeringen bij jullie hebben afgesloten.
Het verbaast ons dat jullie aangeven dat onze schuur in de voortuin (“fietsberging”) niet onder de woonhuisverzekering valt.
Een schuur, tuinhuisje en andere bijgebouwen zijn conform jullie algemene voorwaarden toch meeverzekerd bij onze opstalverzekering?

Marloes uit Breda, 13 juni 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Wij gaan hiermee aan de slag! Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 juni 2022

schade gemeld in januari. door zware regenval lekkage. formulieren ingevuld en opgestuurd. vervolgens werd er om offerte gevraagd maar telkens met een aantal weken vertraging.
Ik dacht de offerte verstuurd te hebben, maar na twee maanden kwam alsnog de vraag om de offerte. Deze heb ik toen meteen verstuurd. Weer niets gehoord, daarop heb ik toen de schade binnen geheel was hersteld de rekening opgestuurd.
Nu komt er de vraag opeens wat de oorzaak was, na vier maanden nadat ik de schade gemeld en formulier ingevuld heb.
Zeer vreemd!!!! Alsnog heb ik weer de situatie uitgelegd in een mail. Daarop na twee weken bericht dat het in handen wordt gegeven van een expert. Hoe kan dit???
Zeer slechte behandeling van het dossier!!

hans uit Schijndel, 12 juni 2022

Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Graag zorgen wij voor opheldering en nemen telefonisch contact met je op. Een collega van ons Schadeteam zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 juni 2022

Prettig advies en snelle afhandeling van de schade.

Ernst uit Amstelveen, 11 juni 2022

Schade prima afgehandeld

Ger uit Barendrecht, 9 juni 2022

De storm van 20 februari 2022 heeft ons balkon-hekwerk van de muur getrokken en alle acht hout verbindingen waren kapot. Helaas vergoedde P alleen de aannemers kosten, maar niet die van de schilder. Men meldde mij: Wanneer het hekwerk weer tegen elkaar aan is geplakt lijkt het ons inziens niet dat er nog iets zichtbaar zal zijn. Als P denkt dat het hekwerk weer “tegen elkaar aan wordt geplakt”, dan heeft P werkelijk geen enkel inzicht hoe een constructie van een dergelijke hekwerk eruit ziet, en hoe herstelwerkzaamheden dienen te worden uitgevoerd. Zeer teleurstellend en dit had ik van P absoluut niet verwacht.

Lex uit Bussum, 8 juni 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de schadeafhandeling. Ons Schadeteam kijkt graag nogmaals met je mee en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 juni 2022

Totaal niet behulpzaam. Reactie duurt te lang en veel te kort af. Je wordt afgewenteld en mag het zelf verder uitzoeken. Beloftes op de website worden totaal niet waargemaakt. Waarvoor heb ik jarenlang premies betaald?

H uit Arnhem, 8 juni 2022

Bedankt voor jouw review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de schadeafhandeling tot op heden. We lossen dit graag met je op. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 juni 2022

Wij zijn meerdere jaren klant als gezin bij Promovendum. In het verleden goede ervaring gehad. Dit is sterk achteruit gegaan. Waar wordt toegezegd in mails je binnen 5 werkdagen terugkoppeling krijgt, duurt dit meerdere weken. Niet eens even een tussentijdse update o.i.d. Klantonvriendelijkheid dus, en schaadt het vertrouwen. Jammer, want zoals gezegd was de klantbeleving in het verleden wel positief.

Rutger uit Utrecht, 7 juni 2022

Bedankt voor de review, Rutger. Wij vinden het jammer om te lezen dat jouw ervaring niet meer positief is. Wij doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking hierin mee. Een collega van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 juni 2022

De schade is goed afgehandeld!

Ido uit Bergen op Zoom, 6 juni 2022

Ik kom hier later op terug.

Bob uit Oosterhout , 6 juni 2022

Bedankt voor jouw review. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent. We zijn benieuwd naar de reden hierachter. Ons Schadeteam neemt daarom zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 juni 2022

Zonder enige navraag over de situatie worden er zaken uitgesloten van dekking. Heel erg slecht

Hans uit Garderen, 2 juni 2022

Bedankt voor jouw review, Hans. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de schadeafhandeling. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 juni 2022

Duidelijk en snelle afhandeling

Brenda uit Zoetermeer , 2 juni 2022

Ik weet nog niet of het 4 sterren( of meer) verdiend, maar het in behandeling nemen van mijn probleem is zeer goed opgepakt. Ik kan nog geen oordeel geven over de afhandeling van het geheel.

Aad uit Zoetermeer, 1 juni 2022

redelijk snel gezien de storm die de schade heeft veroorzaakt. Afhandeling correct

Bauke uit Hilversum, 31 mei 2022

Prima te spreken over klantvriendelijke medewerker van de schadeafdeling.
Door Corona en vele stormschade in den lande, langer moesten wachten op reparateurs, alles inclusief afwikkeling uiteindelijk goed gekomen.

Wil uit Hoogeveen, 31 mei 2022

Het duurde best even, zowel bij Promovendum als aan kant van het vinden van een aannemer, maar eindelijk is de kogel door de kerk en kunnen wij de schade van de storm van half februari keurig gedekt door verzekering (ex eigen risico) laten repareren. Dank !!!

Pieter uit Leidschendam, 31 mei 2022

Was een helder en duidelijk gesprek.

Barry uit Zoetermeer, 30 mei 2022

Fantastisch openingsbandje (script), je wilt gelijk verder gaan. Dan snel een fijne medewerkster die alle vragen kon beantwoorden, ook een specifieke (na consult) over te verzekeren zonnepanelen op het dak van mijn schuur. Ga zo door, u distantieert zich zo in de markt!

Gerard uit Amstelveen, 30 mei 2022

Ik vind de afhandeling inclusief de wijze waarop wij steeds te woord worden gestaan uiterst klantonvriendelijk. Te veel "mitsen en maren" terwijl de schuld bij iemand anders ligt. Begin maart is een auto met grote snelheid onze voortuin ingereden en heeft enorm veel schade aangericht. Wij moeten zelf continu contact zoeken met jullie zonder concreet resultaat / progressie. Het schadebedrag is nog steeds niet uitgekeerd terwijl wij zelf al wel kosten moeten maken voor herstel. GRAAG ACTIE!!!

Marloes uit Breda, 30 mei 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Graag zorgen wij voor opheldering! Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om samen naar de situatie te kijken en het op te pakken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 mei 2022

Op zondag al een eerste reactie ontvangen, dat is fijn. Hopelijk gaat de verdere afwikkeling ook zo soepel.

Elle uit Sint Oedenrode, 29 mei 2022

Snelle afhandeling en heldere communicatie via e-mail

Desiree uit Beuningen Gld, 27 mei 2022

8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail