De incasso is mislukt. Blijft de machtiging voor automatische incasso geldig?

Is de incasso mislukt? Dat kan gebeuren. De automatische incasso voor de toekomstige premie loopt gewoon door. Wel moet u het bedrag dat wij niet hebben kunnen afschrijven nog aan ons betalen. Wij sturen u automatisch een e-mail met onze betaalgegevens en de vraag om het bedrag voor 1 keer zelf naar ons over te maken. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze financiƫle afdeling om het bedrag in delen te betalen. Bel 078 648 13 00 of stuur een e-mail.

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan onderzoeken of wij uw suggestie kunnen implementeren.

Wilt u graag een medewerker spreken, laat dan hieronder uw gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor u doen?

  • Wij leggen uw vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Hebt u tussentijds vragen? Bel: 078 648 13 00. Wij beantwoorden uw vragen direct.

Vriendelijke groet,
Uw serviceteam van Promovendum