
Aansprakelijkheidsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
De Klantadviseurs hebben mij perfect geholpen met een wijziging en een verklaring
RMF uit Haarlem, 12 september 2025
Snelle en adequate service. Klantenservice goed bereikbaar. Wat een verademing!
Huib uit Hoorn, 10 september 2025
Duidelijk
E uit Veghel, 9 september 2025
Snel en vakkundig geholpen!
Bernard uit Den Haag, 9 september 2025
Top geregeld allemaal
Jesse uit Hoorn, 8 september 2025
Na alle ellende met andere verzekeringen was het contact met jullie een warm bad!
Otto uit Vlissingen, 8 september 2025
Goed geregeld
Bauke uit Groningen, 8 september 2025
Samengevat: onbehoorlijke dienstverlening Vanochtend (5/9) via de website een aanvraag verzonden voor een woonhuisverzekering + inboedel + AVP en daartoe het gewenste formulier ingevuld. Zojuist gebeld door één van de medewerkers waarmee alle benodigde gegevens zijn doorgenomen. Die wenste alleen telefonisch de premie door te geven en werd NIET voldaan aan ons verzoek om de premie en de voorwaarden te mailen zodat wij de gegevens kunnen doornemen. Het telefoongesprek was daarmee ook ten einde. Wij ervaren dat als een onbehoorlijke en onjuiste verkooptactiek van Promovendum. Sowieso bestaat geen behoefte meer om via Promovendum voornoemde verzekeringen af te sluiten en overwegen nu om de zorgverzekering die al jaren via Promovendum is afgesloten op te zeggen. Vriendelijke groeten, Michiel Roholl
Michiel uit Steggerda, 5 september 2025
Wat een ontzettend vervelende situatie. En jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. We hebben jouw ervaring doorgezet naar de verantwoordelijk afdeling om dit uit te zoeken en er wordt contact opgenomen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 05 september 2025
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate correct en vriendelijk ben geholpen, deskundig, efficiënt en volledig! Fijne ervaring!
Gerben uit Lochem, 3 september 2025
Prima info en uitleg en opzoek werk.
Jacqueline uit Margraten, 3 september 2025
De ervaring met de medewerker heb ik als zeer prettig ervaren. Een professional die alles goed kan uitleggen en goede vakinhoudelijke kennis heeft.
Sjon uit Cuijk, 30 augustus 2025
Neemt de tijd, legt alles goed uit en denkt mee!
Monique uit Nootdorp, 30 augustus 2025
Een vrij kleine schade (een kras in de auto van de buurvrouw door mijn dochter van 6); het duurde 1 week voor de initiele reactie. In deze initiele reactie werd aanvullende informatie gevraagd die al gegeven was. Het duurt erg lang, want niet fijn is voor de andere partij die schade heeft (die wij hebben veroorzaakt). Heel veel bureaucratie voor 400 eur en een super duidelijke situatie.
Martijn uit Houten, 25 augustus 2025
Wat een vervelende situatie! We begrijpen dat het vervelend is wanneer de afhandeling van een relatief kleine schade langer duurt. Om een schade goed en zorgvuldig te kunnen beoordelen, hebben we soms aanvullende informatie nodig. We snappen dat dit voor jou en de tegenpartij omslachtig kan aanvoelen. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2025
Keurig telefonisch de wijzigingen kunnen doorgeven.
Jur uit Emmen, 25 augustus 2025
Naast een verzekering voor een nieuw aangeschafte auto tevens vlot geregeld dat bestaande autoverzekering (van de nog niet verkochte oude auto) 4 weken door blijft lopen. Daarnaast direct de reeds bestaande woon-, inboedelverzekeringen tegen een geringe premieverhoging laten updaten. Zeer vriendelijk, helder en geduldig geholpen door medewerker (verzekeringsadviseur).
Karel uit Elst Gld, 21 augustus 2025
de uitleg was vriendelijk en helder, ik was snel geholpen en heb nu een veel betere premie. Top!
Angela uit Den Haag, 19 augustus 2025
Ik ben echt heel fijn en snel - maar in tegenstelling tot andere verzekeraars - met veel rust en uiterst goede uitleg geholpen.
Harm uit Zeewolde, 18 augustus 2025
Snel en heel goed geholpen
John uit Venlo, 16 augustus 2025
Uitstekende en pro-actieve ervaring met de Verzekeringsadviseur. Een voorbeeld van klantgerichtheid die zij met HOOFDLETTERS schrijft. Vriendelijk, to-the-point, bereid tot uitleg en pakt ook verder door.
Marcel uit Almere, 14 augustus 2025
Wat een prachtig compliment, bedankt! Fijn dat je zo tevreden bent over onze Verzekeringsadviseur. We geven het compliment met plezier aan haar door!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 augustus 2025
Door de Verzekeringsadviseur prima geholpen
Frits uit Tilburg, 14 augustus 2025
Prima
Dick uit Gouda, 14 augustus 2025
Prettig en helder
Kitty uit Voorhout, 13 augustus 2025
snel afgehandeld. Ook doordat ik het bedrag aan de tegenpartij al had betaald.
De auto schade van mei laat nog op zich wachten helaas. Schijnt nog niet alle info binnen te zijn terwijl er regelmatig contact is geweest. Ook met de tegenpartij . Hoop dat deze schade ook snel is afgehandeld
Jivan uit Spaarndam, 12 augustus 2025
Fijn dat de eerste schade snel is afgehandeld. Wat betreft de autoschade van mei, hierin wachten we op dit moment nog op een reactie van de tegenpartij. We begrijpen dat het vervelend is dat dit langer duurt en houden je dossier nauwlettend in de gaten. Zodra er meer bekend is nemen we direct contact met je op. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025
In verband met een korting bij vijf of meer verzekeringen overgegaan naar Promovendum. Dat ging snel, vriendelijk en probleemloos. Zo hoort het ook, maar het is volledig waargemaakt.
Rob uit Zoetermeer, 12 augustus 2025
Goed om te lezen dat de overstap helemaal naar wens is gegaan! Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025
Ik ben correct, vriendelijk en attent te woord gestaan. De aanleiding van het contact was informatie over de te volgen stappen inzake een aansprakelijkheidsstelling vanwege vermeende wateroverlast De informatieverstrekking was duidelijk en de communicatie helder en respectvol. Ik ben zeer tevreden over deze fase van de aanmelding.
Johan uit Utrecht, 5 augustus 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en informatievoorziening in deze fase van de aanmelding. We vinden het belangrijk dat je duidelijk en respectvol wordt geholpen, we waarderen je terugkoppeling!
Vriendelijke groet, Promovendum - 05 augustus 2025
Goed en plezierig en snel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Ga zo door!
Rob uit Zevenaar, 5 augustus 2025
Fijn geholpen, heldere uitleg, goed meegedacht!
Nina uit Sittard, 1 augustus 2025
Altijd vakkundig, vriendelijk en vlot geholpen door professionele medewerkers.
N uit Zuid Holland, 25 juli 2025
Ik voelde me gehoord en heb vertrouwen in de verdere afhandeling van de casus.
Marije uit Utrecht, 24 juli 2025
Snelle, klantgerichte en klantvriendelijke manier om een verzekering af te sluiten. Mijn dank aan servicemedewerker Promovendum
Dick uit Gennep, 24 juli 2025