Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Prettige en adequate service

Titus uit Den Haag, 24 juni 2022

Supersnel geholpen en probleem opgelost!

Lisanne uit Wateringen , 23 juni 2022

Heel veel moeite om een ruitschade te regelen.

Marijn uit Eefde, 21 juni 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend dat je het veel moeite vindt kosten. We leren graag van jouw feedback. Een collega van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw review te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 juni 2022

Prima uitgelegd ,ik wist niet hoe dat in ons geval voor onze Pleegdochter met beperking het geval was.

John uit Almere, 16 juni 2022

Bijna alles goed verlopen,alleen we vinden het een beetje lang duren,maar verder prima

Regna uit Velp, 16 juni 2022

Ik heb nog nooit een aanvraag gedaan die niet is afgewimpeld.

Koen uit Hedel, 16 juni 2022

Bedankt voor jouw review. Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. We zien dat je hier inmiddels een e-mail over hebt gehad. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dat uiteraard graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 juni 2022

Snel en duidelijk geholpen

Luc uit Eygelshoven, 14 juni 2022

Via de mail snel een reactie gekregen en daarna werd de schade direct in behandeling genomen . Met een hele goede en snelle afwerking . Super service .

Karin uit Tilburg , 9 juni 2022

Na een lang traject bij een inboedelverzekering van een vriendin, met een negatieve uitkomst, heeft promovendum mij snel en goed geholpen in het uitkeren van het bedrag richting de benadeelde partij.

Jan-Willem uit Leeuwarden, 9 juni 2022

Slechte ervaring! Trage reactie, duurde bijma een half jaar , en een zeer merkwaardige redenering dat een dief van n koffer..aansprakelijk is ????!!
En niet wij die zorg droegen voor de koffer van onze schoondochter…
Hoezo kan men een dief ! aansprakelijk stellen… omdat hij adres en naam achter liet??? Krankzinnige redenering !!!
Een vette onvoldoende voor Promovendum.

Rjam uit Amsterdam , 8 juni 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Ons Schadeteam heeft jouw claim correct beoordeeld. We vinden het vervelend dat je voor deze situatie niet de juiste verzekering hebt. Een collega van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit verder toe te lichten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 juni 2022

Tot nu toe vind uk het best lang duren ,15 mei hebben we de schade gemeld,2 juni pas bericht gehad dat er nog wat stukken gestuurd moeten worden.

Regna uit Velp, 6 juni 2022

Bedankt voor delen van jouw ervaring! We vinden het vervelend dat je langer op een reactie moest wachten dan je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om het reactietermijn tot een minimum te beperken. Wij nemen jouw opmerkingen hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 juni 2022

Bijzonder moeizaam proces om de schade te melden.
Nu al 3 keer een mail gestuurd met bijlagen en ingevulde documenten. Elke keer wordt er weer nieuwe info gevraagd.
Afhandelingstermijn van de schade is erg lang en wekt behoorlijk wat frustratie op.

Steven uit Tubbergen, 2 juni 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat vervelend dat je de schademelding niet positief ervaart. Ons Schadeteam kijkt graag met je mee hoe we dit voor jou kunnen verbeteren. Een collega neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 juni 2022

Het schadegeval is in behandeling genomen en in alle rust en stilte met de tegenpartij afgehandeld. Wij zijn ontzorgd.

Kees uit Amersfoort, 26 mei 2022

Wel goed geregeld maar bedrag wat vergoed werdt op verkeerde rekening gestort en bedrag wat vergoed was klopte niet en is na nabereking toch gestort dus al met al best tevreden maar in vervolg (wat niet te hopen is) toch wat zorgvuldiger zaak afhandelen

Frans uit Delft, 26 mei 2022

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw feedback mee in onze verdere ontwikkelingen. Uiteraard vinden wij het fijn om te lezen dat je al met al tevreden bent over het gehele schadetraject.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 mei 2022

Uiteindelijk goed geholpen en mijn vraag beantwoord. Het was een lastige vraag en dan heb je een medewerker nodig die zich verdiept in de vraag, het uitzoekt en telefonisch en ook schriftelijk een terugkoppeling geeft. Niet elke medewerker heeft deze competenties heb ik gemerkt, maar deze medewerkster wel. Uiteindelijk is mijn vraag beantwoord.

Bernard uit Veghel, 19 mei 2022

Schade melding gedaan op 23 april, als antwoord gekregen dat er binnen 5 werkdagen een reactie zou komen. Nu, 18 mei, een update ontvangen.
Reactie van voortgang mag wel sneller gecommuniceerd worden.

Paul uit Amsterdam, 18 mei 2022

Bedankt voor jouw review! We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om het reactietemijn tot een minimum te beperken en nemen jouw opmerkingen hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 mei 2022

Alle benodigde gegevens opgestuurd krijg je alsnog een standaard mailtje met "graag ontvangen wij nog....." Staat allemaal ingevuld op het schade form. Incl bijlage aankoopnota, foto, toedracht enz. Vervolgens gebeld, door drukte wordt u terug gebeld. Zit nog te wachten. Promovendum voor hoger opgeleiden, maar met een laag service gehalte.

Ed uit Hellevoetsluis, 12 mei 2022

Bedankt voor het achterlaten van een review, Ed. We waarderen het dat je jouw mening met ons deelt zodat we hiervan kunnen leren. Een collega van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit op te lossen. Jouw feedback nemen we mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 mei 2022

Verkeerde beoordeling van de uit te betalen schade

Radj uit Barendrecht, 10 mei 2022

Bedankt voor jouw review, Radj. We vinden het vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Wij doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 mei 2022

Uitstekend

Peter uit Purmerend, 19 april 2022

Werd vriendelijk geholpen aan de telefoon bij melden schade, maar na insturen gewenste stukken hoor ik wekenlang niets van jullie...

Florieke uit 's-Hertogenbosch , 7 april 2022

Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om de duur van de schadeafhandeling tot een minimum te beperken. Wij nemen jouw opmerkingen hierin mee. Jouw schadebehandelaar neemt zo spoedig mogelijk contact met je op over de stand van zaken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 april 2022

Prima. Vraag beantwoord. Polis aangepast!

Karel uit Den Haag, 1 april 2022

Er wordt niet geluisterd naar het probleem

Yvonne uit Ede, 31 maart 2022

Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Dat is uiteraard niet hoe het hoort. Een medewerker van ons Serviceteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 maart 2022

Netjes te woord gestaan. Netjes afgehandeld.

Mevlüt uit Deventer, 31 maart 2022

Ik vond het contact met Promovendum zeer slecht. We zijn maanden in de weer geweest voor een schadeclaim van een paar honderd euro. Ik heb er minimaal vijf keer zef achteraan moeten bellen en elke keer kreeg ik het antwoord dat het geregeld ging worden. Elke keer bleek ik echter toch weer extra’s fotos, ondertekende verklaringen en waarderingen aan te moeten leveren. Toen maanden na dato diegene van wie de saxofoon gebeld werd over op welke ondergrond de saxofoon kapot was gegaan, was het voor mii echt klaar. Eerlijk gezegd dus zeer ontevreden

Julie uit Amsterdam, 30 maart 2022

Hartelijk dank voor jouw review! Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring met ons Schadeteam niet positief is. Dit is uiteraard niet gegaan zoals het hoort! Een collega van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om de sitautie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 maart 2022

Erg langdradig terwijl er duidelijk op de website staat dat er binnen 5 dagen wordt uitbetaald. Er wordt gevraagd om een bon wat begrijpelijk is en als je aangeeft dat je die niet meer hebt wordt er gevraagd om een pinbetaling. Ervan uitgaande dat je met pin hebt betaald. Verder meerdere malen gebeld en contactpersoon is nooit bereikbaar.

Joanne uit Almere, 25 maart 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring met ons Schadeteam hebt gehad. Wij kijken graag met je mee naar de situatie. Een collega van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 maart 2022

Nadat ik schade had berokkend aan een tegenpartij (mijn schuld), heb ik direct contact opgenomen met Promovendum. Tijdens mijn 1e gesprek op zondagmorgen werd ik niet goed te woord gestaan. De medewerker aan de lijn wist mijn gegevens in eerste instantie niet te vinden en heeft daarna wel e.e.a geïnventariseerd. Echter vertelde hij dat ik ook was verzekerd voor de schade aan mijn fiets via de inboedelverzekering. Dat laatste bleek niet zo te zijn. Jammer dat een medewerker die het eerste contact doet bij een schademelding niet alle voorwaarden van de verzekeringen weet. Na het weekend heb ik opnieuw contact opgenomen waarna ik zeer goed te woord ben gestaan en e.e.a juist is afgehandeld.

Robert uit Heerlen, 23 maart 2022

Bedankt voor jouw review! Het eerste gesprek is uiteraard niet gegaan zoals het hoort! Wij nemen jouw opmerking mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 maart 2022

Contact opgenomen voor hulp en uitleg. Bijzonder onvriendelijk en kortaf te woord gestaan.

Paul uit Heusden, 18 maart 2022

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Wat vervelend om te lezen dat deze niet positief is. Dit is uiteraard niet gegaan zoals het hoort. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 maart 2022

Een trage afhandeling van een claim wordt verlengd met "vreemde" aanvullende vragen. Of ik s.v.p. mijn claim bij de andere partij kan neerleggen. Ik ben aansprakelijk voor de schade. Niet de andere partij. Waarom zou ik dan de claim bij een ander neerleggen?

Edwin uit Arnhem, 16 maart 2022

Bedankt voor jouw review! Jammer om te lezen dat jouw ervaring met ons Schadeteam niet positief is. Wij kijken graag met je mee naar de situatie. Een collega van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 maart 2022

Zelfs s’nachts om 24 uur ben ik vriendelijk en correct en snel telefonisch geholpen.
Door de storm was de dakpan op mijn voorruit terecht gekomen. Binnen een half uur kwam de sleepdienst mijn auto halen en drie dagen was mijn auto weer in orde.

Ludo uit Oosterhout , 13 maart 2022

de schade afhandeling was dik in orde, maar de verdeling van de aansprakelijkheid heeft heel lang geduurd en is m.i. niet in orde.

Frans uit Harlingen, 12 maart 2022

Bedankt voor jouw review! Jammer om te lezen dat er nog wat onduidelijkheden zijn over de verdeling van de aansprakelijkheid. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om antwoord te geven op jouw vragen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 maart 2022

8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail