Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Ondanks ik geen rechtsbijstand bij jullie heb helpen jullie me toch helemaal super!

Stefan uit Beverwijk, 22 juli 2021

aanloopproblemen bij het verhalen van de schade aan eigen auto, waar niet mijn eigen risico gold. Nadat dit eenmaal besproken was en de tegenpartij aansprakelijk was gesteld, verliep de afhandeling vlot en zeg ik nu "keurig gedaan". HvD.

HJ uit Enschede, 20 juli 2021

Goed geholpen

Peter uit Leersum, 1 juli 2021

snelle reactie op het toegestuurde formulier. We zijn benieuwd naar het vervolg

Gretha uit Dalfsen, 30 juni 2021

Snelle reactie op de schademelding. Nu in afwachting van inhoudelijke afhandeling.

Rik uit Belfeld, 30 juni 2021

na aanvankelijk gedoe over het laatste bedrag van € 150 eigen risico, wat volgens de autoverzekeringspolis klopt, maar niet bij W.A.!
Wanneer ik de € 150 kan overmaken aan hetauto -herstelschadebedrijf van mijn Garage Peterman in Enschede cq Oldenzaal, kan ik zelf ook eindelijk dit dossier afsluiten. Met dank voor de afwikkeling. Met vriendelijke groet,
HJvD.

HJ uit Enschede, 28 juni 2021

Dankjewel voor jouw review. Vervelend dat er gedoe was over het eigen risico. De betaling is overgemaakt, wij zijn blij dat het dossier voor u nu kan worden afgesloten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 juni 2021

Zeer slechte afhandeling!
We moeten iedere keer opnieuw zelfde verhaal vertellen, inmiddels al meerdere keren. Onze hond heeft schade veroorzaakt bij het uitlaten.
Bonnetjes van een kapotte broek, nee uiteraard heeft “slachtoffer” deze niet bewaard. Wie bewaard al z’n bonnetjes als kleding goed zit? Blijven hier maar op terugkomen. We hebben wel foto’s gestuurd, maar dit voldoet blijkbaar niet!
Zeer klantonvriendelijk!
Vragen we veel?
Nee het gaat om totaal € 135,00!
€ 100,00 voor Tommy Hilfiger spijkerbroek en
€ 35,00 voor alleen een nieuw horloge bandje.
Zeker geen aanrader!!

Ronald uit ‘s-Gravenzande, 22 juni 2021

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Een medewerker van ons Schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2021

Ik heb een heel snelle reactie op mijn schademelding gehad, op zaterdag zelfs!

Jacqueline uit Ede, 18 juni 2021

Prima afhandeling zonder gedoe!

Paul uit Veenendaal, 15 juni 2021

Prettig en persoonlijk contact. Prima afhandeling per e-mail.

Klaas uit Bleiswijk, 28 mei 2021

Mijn schade melding is direct door de schade expert in behandeling genomen.

Alicia uit Amsterdam, 27 mei 2021

Prima geholpen, heldere uitleg over de polis

Douwe uit Zwolle, 25 mei 2021

Super snel en conform de voorwaarden afgehandeld

Kees uit Asperen, 23 mei 2021

snel en correct geregeld!

Kees&Miek uit Zoetermeer , 18 mei 2021

Het indienen van een schade wordt ontzettend omslachtig afgehandeld waarbij een overdreven lang schadeformulier moet worden ingevuld met overdreven aanvullende verzoeken. Het is heel duidelijk dat de verzekeringsmaatschappij een ontmoedigingsbeleid hanteert en probeert de schade bij de tegenpartij te verhalen. Reden genoeg om over te stappen naar een andere verzekeringsmaatschappij en zeker niet aan te bevelen bij anderen.

Astrid uit Hoofddorp, 14 mei 2021

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Ons Schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 mei 2021

Duidelijk keuzemenu bij telefooncontact.
Binnen 10 seconden persoonlijk contact.
Binnen een uur een bevestiging van de schademelding.
Zoals gewend van Promovendum. Al jaren lang.

Klaas uit Bleiswijk, 11 mei 2021

Prima telefonisch geholpen

Arie uit Den Haag, 10 mei 2021

Goede communicatie en geweldig geregeld. Hiervoor onze dank

Jeroen uit Pijnacker, 5 mei 2021

Netjes te woord gestaan.

Edwin uit Woerden, 3 mei 2021

Vlotte afhandeling, zonder veel communicatie.

Tom uit Veldhoven, 30 april 2021

U wordt uiterlijk de eerstvolgende werkdag door ons gebeld? Nooit gebeurd. Na aanlevering van alle stukken ontvangt u binnen 5 werkdagen een reactie? Nooit gebeurd. Ook geen enkele reactie op tussentijdse vragen over de status van het dossier. Geen beloftes doen die u niet waarmaakt.

Mark uit Zuid-Scharwoude, 19 april 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dit is niet gegaan zoals het hoort! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover vandaag contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 april 2021

Helaas een slechte ervaring;
Schade via de site aangemeld met alle gegevens, vervolgens moet je alles opnieuw invullen in een formulier met allerlei juridische termen. In dit geval heeft de gedupeerde partij alle gegevens over de schade, echter is er geen enkel hulp of welwillendheid om die informatie rechtstreeks te halen. Na dat ik de vraag voor rechtstreeks contact stelde via mail ontvang ik terug lever eerst maar de gegevens aan daarna gaan we wel wat doen. Voor het geld dat ik maandelijks betaal verwacht ik van een verzekeraar dat hij ook ontzorgt in het geval van schade, helaas ervaar ik dit niet.

Dennie uit Castricum, 13 april 2021

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Ons Schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 april 2021

Snelle en duidelijke afhandeling!

Anika uit Ter Aar, 13 april 2021

Super goed geholpen door de medewerker! Professioneel en stelt je echt gerust!
Top!!!!

Noortje uit Zwaanshoek , 12 april 2021

Het is echt te belachelijk voor woorden dat bij een schademelding er wordt gevraagd om een “afwijzing van de inboedelverzekering van de benadeelde”.

Dat is totaal irrelevant om te bepalen of een schade al dan niet wordt gedekt en moet worden uitbetaald. Wanneer elke verzekeraar deze werkwijze toepast kom je in een eindeloze cirkelredenering terecht. Dergelijke werkwijzen zijn ongewenst en onjuist.

Wouter uit Amsterdam, 11 april 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 april 2021

vraag snel beantwoord

Teunis A uit Hardinxveld-Gdam, 6 april 2021

Ben zeer goed geholpen.
Alles werd duidelijk uitgelegd.

John uit Zoetermeer , 6 april 2021

Zeer snel en goed geholpen.

Yalcin uit Enschede, 26 maart 2021

Schade veroorzaakt aan scooter zelf betaald aan benadeelde partij (nieuwe onderdelen besteld). Kosten zijn door flexibele houding verzekeraar binnen acceptabele termijn aan mij overgemaakt.

Nico uit Hardinxveld-Giessendam, 24 maart 2021

De communicatie is zeer onduidelijk en bij een schade kom je tot de ontdekking, dat de polisvoorwaarden anders zijn dan de informatie bij het afsluiten.

Mirjam uit Zoetermeer, 24 maart 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer dat deze niet positief is. Ons schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 maart 2021

8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail