Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

prima beantwoording van mijn vraag.

peter uit Amersfoort, 21 februari 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het fijn om te lezen dat onze collega jou naar tevredenheid heeft geholpen. Mocht je in de toekomst vragen hebben, wij staan voor je klaar!

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 februari 2024

Geen reactie op mijn diverse opvolging per mail. Heb nog nooit iets geclaimd en nu een geval. Vreemd dat ik geen enkele reactie ontvang. Verzekering voor hoger opgeleiden?

Fred uit Odijk, 20 februari 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring! Hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, onze excuses. Jouw Schadebehandelaar is momenteel afwezig daarom laten we een collega zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2024

Zoals altijd weer prima geholpen.

Geert uit Venray, 6 februari 2024

Netjes afgehandeld. Heeft wel lang geduurd, maar dat is wat mij betreft niet erg.

Arjan uit Gouda, 25 januari 2024

Prima antwoord op mijn vraag.

Nico uit Luxwoude, 23 januari 2024

Schade ingediend en rechtstreeks aan de benadeelde partij vergoed op basis van in totaal slechts 2 contactmomenten met Promovendum.
Super professioneel en vlot afgehandeld. Glasheldere communicatie. Medewerkers zeer vriendelijke en zeer behulpzaam. Echt top. - Ivo

Ivo uit Eindhoven, 19 januari 2024

Wat fijn dat je schademelding zo soepel en vlot is afgehandeld! We zijn blij dat je tevreden bent en vinden het leuk dat je dit met ons deelt. Dank daarvoor!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2024

Betreft Ref: S2337522/EVDE
Hartelijk dank voor de positieve afhandeling van dit gemelde schadegeval.
Het heeft, m.i., enige moeite gekost om alle benodigdheden bij elkaar te zoeken.
Nogmaals hartelijkedank.
M. vr. gr.
Jean

J. uit Bunde, 19 januari 2024

Bedankt voor je positieve feedback. Dit motiveert ons en het Schadeteam enorm. We streven ernaar om iedere schademelding zo naar tevredenheid af te handelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2024

Prettig, snel, adequaat vriendelijk gesprek

Marion uit Gouda, 5 januari 2024

Echt waardeloos hoe traag dit wordt afgehandeld.

Auke uit Meteren, 5 januari 2024

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en onze excuses voor het ongemak dat je ondervindt. We kunnen ons voorstellen dat een trage afhandeling frustrerend is. Ons Schadeteam zal spoedig contact met je opnemen om de situatie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 januari 2024

Snelle afhandeling, zonder het moeilijker te maken dan nodig is

Lennard uit Kampen, 15 december 2023

Uitbetaling van het eigen risico

Gert uit Zegveld, 4 december 2023

goede en duidelijke communatie en vlot gereageerd

menno uit Aerdenhout, 28 november 2023

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan door de Specialist Klantvragen dat is fijn!
De persoonlijke kaart vond ik zo leuk! Dat doe je goed!

Inge uit Woudrichem, 28 november 2023

Bij de aanmelding hele verhaal duidelijk gemaakt maar moet vervolgens nog 2x alles uitschrijven. Verder worden er overbodige vragen gesteld. Niet klantvriendelijk.

M uit Wormerveer, 17 november 2023

Dankjewel voor het toelichten van je ervaring met het melden van schade. We begrijpen dat we veel informatie van je vragen over de schade en hoe deze is ontstaan. Deze informatie heeft ons Schadeteam nodig om je melding zo snel en zorgvuldig mogelijk af te wikkelen. Jouw Schadebehandelaar kijkt graag met je mee naar de aangeleverde stukken en neemt contact met je op om je ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 november 2023

De communicatie verloopt stroef. De afhandeling duurt veel te lang.

René uit Westmaas, 17 november 2023

Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat de communicatie stroef verloopt en dat de afhandeling te lang duurt. Om de situatie op te helderen en de afhandeling van de schade te bespreken, zal ons Schadeteam contact met je opnemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 november 2023

slechte verzekering kennelijk. ik doe iets stoms en veroorzaak schade. daarvoor heb ik toch een verzekering, maar die is erg slecht in de afhandeling.

Rita uit Dronten, 8 november 2023

Bedankt dat je je feedback met ons deelt over de afhandeling van jouw schade. We begrijpen dat je teleurgesteld bent, en we willen je graag helpen. Een collega van ons Schadeteam zal binnenkort contact met je opnemen om jouw situatie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 november 2023

De bereikbaarheid, hulp en het mailcontact met Promovendum waren prima.

Het is alleen jammer dat het invullen van het schadeformulier via mobielschademelden.nl niet voldoende is en dat daarnaast óók nog het papieren schadeformulier ingevuld moest worden. Dat maakt dat de afhandeling niet minder maar juist meer werk geeft.

Martijs uit Amstelveen, 8 november 2023

Niet mee eens met het beslissing want nu moet ik de kosten van mijn eigen zaak betalen.
En ik betaald mijn verzekering elke maand om als zown situatie zijn dat een dekking voor mijn is .om niet in schulden te kommen en zown bedrag betalen.
Niet tevreden.

Zuhely uit Croydonstraat 8, 31 oktober 2023

Dank je wel voor je review. We vinden het jammer dat je je niet kunt vinden in de afwijzing van schade en het standpunt van ons Schadeteam. We kijken graag met je mee zodat we waar nodig voor duidelijkheid kunnen zorgen. Een collega neemt zo snel mogelijk contact met je op om je ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 oktober 2023

De afhandeling duurde vrij lang, maar alles is vergoed en daar ben ik blij mee!

Martijn uit Vianen , 26 oktober 2023

Professionele, vriendelijke en zeer adequate reactie op een vraag/melding over een schade. Al mijn vragen en de procedure die gevolgd gaat worden zijn in één beknopt telefoongesprek en een daar op volgende e-mail uitstekend beantwoord en toegelicht.

Ivo uit Eindhoven, 26 oktober 2023

Alles ging prima, bedankt!

Harun uit Loosdrecht, 24 oktober 2023

Zeer geduldige personeel en beleefd.

Mahsa uit Almere, 23 oktober 2023

Zeer slechte communicatie, duur lang
Ontmoedigingsbeleid, veel onnodig lange procedure.
niet gevoel geholpen te worden

Rutger uit Oostvoorne, 19 oktober 2023

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend dat je geen fijne ervaring hebt met het melden van een schade op je aansprakelijkheidsverzekering. We begrijpen dat er meer vragen worden gesteld dan gebruikelijk. Dit doet ons Schadeteam om je claim zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Een collega neemt contact met je op om de vervolgstappen met je te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 oktober 2023

We zijn heel goed geholpen en we vertrouwen erop dat ook de afwikkeling goed gaat.

Erwin uit Den Haag, 14 oktober 2023

reactie tijd zou wat sneller mogen.

fred uit Rijen, 5 oktober 2023

Bedankt voor jouw feedback. We waarderen jouw input en streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Wij zetten je review door naar ons Schadeteam. Zij zullen binnenkort contact opnemen om de situatie verder te bespreken!

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 oktober 2023

Heldere begeleiding en communicatie tijdens het aanvraagproces. Snel antwoord op vragen van onze kant. Begin tot eind neemt enige tijd in behandeling maar dat was voor ons geen probleem. Al met al een prettige afhandeling.

Gwen uit Rijswijk, 28 september 2023

Goede communicatie, wel veel papierwerk. zeer late terugkoppeling. Maar uiteindelijk goed resultaat

Michiel uit Losser, 25 september 2023

Bedankt voor je eerlijke review! Het doet ons goed om te lezen dat je blij bent met het resultaat van je schadeclaim. We werken er hard aan om de reactietermijn terug te dringen en hopen dit zo snel mogelijk te realiseren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 september 2023

Op zich prettig contact, duidelijke informatie en een nette afhandeling. Klein minpuntje is dat de reactie in het mailcontact lang op zich laat wachten maar als de afhandeling goed is dan is dat wachten niet zo erg.

René uit Best, 22 september 2023

Fijn dat je je ervaring met ons deelt. We vinden het prettig om te lezen dat je positief bent over de afhandeling van je schade en het contact met ons Schadeteam. We waarderen je geduld en vertrouwen in ons.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 september 2023

"Per ongeluk schade bij anderen veroorzaakt? In 1 seconde kan het gebeuren. Met onze aansprakelijkheidsverzekering ben je hiervoor voordelig verzekerd! Benieuwd?"

Dit klinkt natuurlijk fantastisch op de website en is een mooie manier om klanten te lokken. Maar op het moment dat je per ongeluk schade veroorzaakt bij een ander, dan is Promovendum niet thuis.

Bij het indienen van een claim op de aansprakelijkheidsverzekering beroept promovendum zich op het feit dat als je per ongeluk iets veroorzaakt, dat er geen sprake is van een onrechtmatige daad. En dus wijzen ze de claim af. Je moet dus bij Promovendum opzettelijk schade veroorzaken aan iemand om een claim in te kunnen dienen.

Let dus goed op voordat je een verzekering bij Promovendum afsluit, ze zullen er werkelijk alles aan doen om niets uit te keren.

Ook interessant dat er alleen maar 5 sterren reviews op de website van Promovendum staan terwijl het internet vol staat met soortgelijke verhalen.

Thomas uit Monnickendam, 21 september 2023

Dank je wel voor je review. Op 1 september heb je contact gehad met mijn collega van het Schadeteam. Tijdens dit gesprek hebben jullie besproken dat er aanvullende documenten en informatie nodig zijn om jouw schadeclaim verder te kunnen verwerken. Vandaag hebben we de benodigde documenten van jou ontvangen en deze zullen nu worden beoordeeld door onze Schadebehandelaar. We begrijpen dat je jouw schade spoedig afgehandeld wilt zien. Graag komen we met je in contact om jouw schade verder inhoudelijk te bespreken. Daarnaast willen we graag een toelichting geven over de term 'onrechtmatige daad'. Een collega van ons Schadeteam zal binnenkort contact met je opnemen om dit te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 september 2023

Waardeloos de afhandeling van Promovemdum meer als 30 werkdagen ben ik al bezig om een schade te regelen. Afspraken worden niet nagekomen. Nu weer foto's van de schade die ik al heb in gezonden en ga zo maar door. Voor mij een dikke onvoldoende een 1 is nog te veel.

Hans uit Ermelo, 18 september 2023

Bedankt voor het plaatsen van een review. Naar aanleiding hiervan heb je contact gehad met mijn collega van het Schadeteam. In dit gesprek is een toelichting gegeven waarom wij geen dekking bieden voor de ontstane schade. We begrijpen dat dit misschien niet het antwoord is waar je op hoopte. Mocht je nog vragen hebben of verdere verduidelijking nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2023

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail