Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,6

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Ontzettend goed telefonisch contact gehad, goed en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Sonja uit Rotterdam, 15 mei 2025

Een telefoontje voor enkel een autoverzekering leidde tot een bewuste keuze om ook voor 4 andere verzekeringen over te stappen naar promovendum. Het gesprek met de medewerker was to-the-point, duidelijk, zakelijk waar nodig maar ook gezellig. Een goede mix van eigenschappen om klanten te binden bij het eerste contact. Bedankt voor de prettige en snelle service. Het eerste jaar staan ons mooie kortingen te wachten. Daarna spreken we elkaar weer om de verlenging te bespreken :)

Martijn uit Oldenzaal, 13 mei 2025

Vriendelijk en goed geholpen. Fij dat Promovendum de overstap regelt

Marion uit Heerlen, 13 mei 2025

Gewoon zoals altijd weer keurig geholpen, en alles gewoon goed verzekerd en oude huis gewoon nog even meeverzekerd, top

Erwin uit Hillegom, 12 mei 2025

Ik heb telefonisch contact gehad met Promovendum en ben heel goed geholpen met het afsluiten van nieuwe verzekeringen. Het was een erg prettig gesprek en ik ben goed geïnformeerd over alle opties en keuzes.

L. uit Zeist, 12 mei 2025

Goede snelle opvolging van verzekeringsadviseur van vragen en verzoeken en duidelijke informatie.

Seren uit Zaandam, 12 mei 2025

Mijn ervaring is zeer negatief - het kan in mijn ogen niet zo dat een melding al meer dan aan half jaar open staat en niet is afgerond en in de tussentijd minimale communicatie over de status plaatsgevonden heeft. Ik mag van geluk spreken dat ik de financiele ruimte heb en het voorschieten van de factuur van de benadeelde geen probleem is, maar er zullen meer dan voldoende mensen zijn die deze luxe niet hebben. Dit proces is voor mij een reden om de keuze voor Promovendum / overstap naar ander verzekeringsmaatschappij te overwegen.

alwin uit Gouda, 11 mei 2025

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is inderdaad niet wenselijk dat een schadeclaim zo lang open blijft staan en we snappen dat dit tot frustratie leidt. In dit geval hebben wij maanden gewacht op een reactie van de benadeelde om de schade verder in behandeling te kunnen nemen. Deze reactie is inmiddels ontvangen en wordt zo spoedig mogelijk, binnen de verwerkingstijden die we hebben, opgepakt. Jouw schadebehandelaar zal je binnenkort voorzien van een update.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 mei 2025

Perfect alleen zou het fijn zijn als alle premies ials pakket in een keer geïncasseerd zouden kunnen worden

Karel uit De Kwakel, 9 mei 2025

Bedankt voor je compliment. Wij kiezen er bewust voor om premies per polis te incasseren, zo zie je precies wat je per verzekering betaalt. Mochten we dit in de toekomst anders gaan doen brengen we je hier uiteraard van op de hoogte.

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 mei 2025

Behulpzaam

Lex uit Geldrop, 9 mei 2025

Zeer slechte service vanuit Promovendum! Lange doorlooptijden, slechte communicatie richting mij en benadeelde. Kleine schade (€90,-) wat wordt behandeld alsof je een crimineel bent. Zelf de schade betaald aan de benadeelde en het proces maar stopgezet. Ik ga in ieder geval overstappen met al mijn verzekeringen (7 totaal).

Robert uit Heerlen, 8 mei 2025

Wat vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet naar wens is verlopen. We begrijpen je frustratie over de doorlooptijd. We hebben geprobeerd je zo volledig mogelijk te informeren. Bij een schadeafhandeling kunnen meerdere partijen betrokken zijn, zoals de tegenpartij. Op dit moment is het erg druk waardoor de doorlooptijden wat langer zijn dan je van ons zou mogen verwachten. Jouw schadebehandelaar neemt zo spoedig mogelijk contact met jou op om je ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 08 mei 2025

Prettig geholpen, passende oplossingen geboden. Geeft het vertrouwen dat alles goed geregeld is.

Joyce uit Hilversum, 7 mei 2025

Heel heel slecht Meerdere ongelukken gehad waar de tegenpartij 100% aansprakelijk is en ik ontvang slechts 50% van de schade vergoed. Dat promovendum om de zaak snel af te handelen te koste van mij. Ik moet altijd bijbetalen om mijn auto te herstellen. Heel slecht en ben helemaal niet tevreden.

George uit Ensxhede, 7 mei 2025

Een schade is natuurlijk nooit fijn. Wat vervelend dat je de afgelopen tijd zoveel pech hebt gehad. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling. We beoordelen claims altijd zorgvuldig op basis van onze polisvoorwaarden. Mocht je hier nog vragen over hebben neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 mei 2025

Servicegericht en vriendelijk medewerker gesproken die mij met alle stappen heeft geholpen om diverse verzekeringen af te sluiten. Daarnaast goed meegedacht wat het voordeligste is voor het gezin en de moeite genomen om mijn terug te bellen.

S uit Rotterdam, 6 mei 2025

Snel en duidelijk geholpen

Jaap uit Nieuwegein, 6 mei 2025

Zo ver vindt ik helemaal goed behandeld

Richard uit Capelle aan den IJssel, 2 mei 2025

Heel goed medewerker Promovendum heeft mij goed geholpen zeer attent en vriendelijk in een woordt ben zeer tevreden

H.A.S uit Den Haag, 30 april 2025

Top geholpen! Belde voor een overstap autoverzekering maar door goed advies nu de overige verzekering ook direct bij Promovendum geregeld!

Richard uit Dordrecht, 30 april 2025

De verzekeringsadviseur is een topper. Hij heeft zeer volledig geholpen, neemt de tijd, legt goed uit, en komt goed terug op zaken. Alles hier weer up to date en geregeld. Dankjewel!

Paula uit Meppel, 29 april 2025

duidelijke informatie gekregen

Wouter uit Oss, 28 april 2025

Goed advies gehad en netjes alles goed uitgelegd. En mooie aanbieding gekregen top

Rachida uit Gouda, 25 april 2025

Ik heb op 28-1 2025 met mijn auto op een stoeprand gezeten. Deze stoeprand was heel erg omhoog gekomen door boomwortels en tijdens het parkeren bleef mijn voorbumper erachter haken. Promovendum gebeld en alles was perfect geregeld. Evenals het schadebedrijf in Waddinxveen. Later bleek dat mijn polissen opeens vernieuwd waren voor mij. Mijn nieuwe autoverz. ging ineens in op 1maart en mijn aansprakelijkheidsverz. op 1april. Hierdoor ga ik ineens van 4 treden naar beneden naar 5 treden naar beneden. Ik heb 28 januari dit ongelukje gehad en op de polis is de verandering na dit ongeluk. 1maart en 1april. Ik hoop dat Promovendum mij beoordeelt volgens de oude regeling van 4 treden. (ik had 19 treden +25)

R.A.J. uit Rotterdam, 22 april 2025

Wij zullen jouw vraag voorleggen aan de Schadebehandelaar. Die neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om duidelijkheid te geven over de terugval naar aanleiding van deze schade. Fijn dat, ondanks de vraag die er nog is, alles verder perfect is geregeld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 april 2025

Prima en snelle service

Leo uit Deurne, 20 april 2025

De Verzekeringsadviseur is een topper! Duidelijke, fijne en goede service! Deze man verdient een loonsverhoging 💪🏼

Adnane uit Heerenveen, 17 april 2025

Fijn gesprek en duidelijke vragen.

Peter uit Boxtel, 17 april 2025

Fijn dat je tot nu toe tevreden bent. We gaan zeker ons best doen om dit zo te houden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 april 2025

Prima gesprek. Dacht goed mee. Duidelijk verhaal, alles was snel geregeld.

Luuk uit Arnhem, 16 april 2025

Direct contact, geen wachtrijen dus. Autoverzekering afgesloten en ook mijn woonhuisverzekeringen over gezet naar Promovendum. Alles vlot, beleefd en prettig afgehandeld. Erg goed!

Louise uit Vlaardingen, 15 april 2025

Fijn, dat ik die toestanden van opsturen van een overlijdensverklaring niet meer hoefde te doen. Zag ik ook geen kans toe. Verbaasde mij eigenlijk dat dit nodig zou zijn voor het opzeggen van een verzekering. Ook fijn, dat jullie meteen de andere verzekeringen verwerkt hebben. Mooi, dat er een verrekening komt van de te veel betaalde kosten. Vr. gr. M.Vlot

Marijke uit Apeldoorn, 9 april 2025

Allereerst gecondoleerd met het verlies. Ik begrijp dat het, zeker in deze situatie, erg vervelend kan zijn als er extra documenten worden opgevraagd. Gelukkig is alles snel opgelost en is de verdere verwerking probleemloos verlopen. Fijn om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 april 2025

Heldere uitleg en er wordt goed meegedacht. Helemaal tevreden!

Danielle uit Ulvenhout, 9 april 2025

Heel fijn en netjes geholpen

Alessandra uit Nuenen, 8 april 2025

Behulpzaam, meedenkend en prettig gesprek

Frens uit Venlo, 7 april 2025

Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden over ons bent en dit met ons deelt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 april 2025

8,6

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Bel Mail