Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Betere prijs dan ik betaalde en zeer vriendelijk te woorden gestaan door de Verzekeringsadviseur!

Deirdre uit Den Helder, 8 oktober 2025

Ik ben heel tevreden met de Promovendum-verzekering. De service is goed en het bedrijf is betrouwbaar.

Katrin uit Uithoorn, 8 oktober 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij heel vriendelijk en snel geholpen, was heel duidelijk en precies wat ik nodig had. Heel fijn!

Robert uit Amersfoort, 8 oktober 2025

Prima constructief gesprek. Goed geholpen en direct 2 verzekeringen afgesloten.

Paul J. uit Zwaag, 8 oktober 2025

Dat klinkt als een topgesprek! Fijn dat alles zo soepel ging.

Vriendelijke groet, Promovendum - 08 oktober 2025

De medewerker heeft mij op een prettige manier te woord gestaan. Toen hij mij belde kwam het mij niet goed uit. We hebben daarom een telefonische afspraak gepland. Het was fijn dat dit ook in de avond kon. De medewerker heeft mij goed geholpen en geadviseerd.

René uit Haelen, 7 oktober 2025

Erg prettig en eenvoudig contact. Gesproken met een ontzettend kundige adviseur die de volledige situatie tijdens het gesprek kon adviseren en een passende aanbieding kon doen.

Stefan uit Waddinxveen, 6 oktober 2025

Wat een mooi compliment, bedankt! We zullen je complimenten overbrengen bij ons collega.

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 oktober 2025

Zeer goed

Gerard uit Bergen,n-H., 6 oktober 2025

Goed en snel geholpen.

Jochem uit Mijnsheerenland, 2 oktober 2025

Vakkundig, vriendelijk en geduldig 5 verzekeringen afgesloten

Albert uit Enschede, 29 september 2025

Bij mijn vorige verzekering kreeg ik altijd bericht als de premies werden aangepast. Jullie verwijzen alleen maar naar Mijn promovendum.nl. Ik zou het wel waarderen als ik tijdig te horen kreeg dat de premies worden aangepast.

Jan uit Laag Zuthem, 28 september 2025

Bedankt voor je bericht! We hebben gezien dat je nog steeds dezelfde scherpe premie hebt als vorig jaar en dat er niets is gewijzigd in je polis. Je hebt van ons een mail ontvangen met de groene kaart. We kijken nog even precies na wat er is gebeurd en nemen daarna contact met je op om dit verder toe te lichten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 september 2025

4x contact gehad en 4x ander verhaal hoe stormschade en aansprakelijkheid van vallende dakpannen op auto buren moet worden afgehandeld. Tevens weinig tot 0 hulp om te helpen bij preventieve maatregelen dak dicht te krijgen. Tov van mijn ervaringen bij interpolis is dit rond uit slecht en zet mij aan het denken. Hangt af van verdere afhandeling van mijn case.

Moris uit Mierlo, 18 september 2025

Wat vervelend om te lezen dat je vier keer een ander antwoord hebt gekregen over de afhandeling van je stormschade, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Jouw schadebehandeling neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw feedback te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2025

Er wordt telkens niet binnen de beloofde 5 werkdagen gereageerd op mails. De aanvraag over schade loopt inmiddels vanaf 1 juli en voor mijn gevoel is er nog helemaal niks bereikt. Ik betaal al heel veel jaren premie bij Promovendum, heb nog maar zeer weinig gebruikt gemaakt van claims maken en nu zowel bij een aanvraag via rechtsbijstand/reisverzekering nul op request en bij deze aanvraag van aansprakelijkheid ook zeer traag proces.

Esther uit De Meern, 17 september 2025

We begrijpen dat wachten vervelend is, zeker als je graag duidelijkheid wilt. We willen je vragen nog iets meer geduld te hebben. Onze verwerkingstijd op de schadeafdeling is momenteel 15 werkdagen. Je ontvang zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van ons. Bedankt voor je begrip!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 september 2025

Snel en vakkundig een antwoord gekregen over hoe om te gaan met een schade.

Arthur uit Amstelveen, 17 september 2025

Vraag over mijn verzekering per mail gestuurd. Snel en helder antwoord op een vriendelijke toon. Verzekering aangepast, verschil direct teruggestort en nieuwe polis meteen in mijn mailbox. Uitstekend bedrijf met fantastische service! Klasse!

Margit uit Haarlem, 17 september 2025

Goede prijs, prettig geholpen aan de telefoon door de Verzekeringsadviseur. Denkt actief mee over zo veel mogelijk voordeel. Keurig terug gebeld op de afgesproken dag en tijd.

Kelly uit Heerhugowaard, 16 september 2025

Duidelijke verhaal

Joost uit Neeritter, 16 september 2025

Ik werd heel vrolijk en vriendelijk geholpen! Erg blij met de goede service, bedankt. 😁

Nora uit Rosmalen, 15 september 2025

Na jarenlang mijn verzeringen bij een tussenpersoon ondergebracht te hebben groeide mijn gevoel van ontevredenheid. Graag wilde ik mijn verzekeringen gewoon zelf ergens onderbrengen. In eerste instantie gekozen om een autoverzekering af te sluiten bij Promovendum. Kort na het afsluiten contact gehad met een Verzekeringsadviseur van Promovendum en daar een fijn gesprek mee gehad over het aflsuiten van eventuele andere verzekeringen via promovendum. Een paar dagen later heb ik teruggebeld en ben ontzettend fijn geholpen door een andere Verzekeringsadviseur. Heel fijn gesprek gehad en duidelijke uitleg gehad over de verschillende opties en verzekeringen. Uiteindelijk dus al mijn verzekeringen overgebracht bij Promovendum. Eindresultaat: veel betere voorwaarden, hogere dekkingen en uiteindelijk lagere maandelijke kosten. Beter kan het niet. Proces ging vlot en erg snel. 10 minuten na het gesprek had ik alle polissen al in de mail.

Annemarie uit Ede, 12 september 2025

Fijn dat je nu het gevoel hebt zelf de regie te hebben en dat we je daarbij goed konden helpen. Super dat je de gesprekken met onze verzekeringsadviseurs als prettig en duidelijk hebt ervaren. En helemaal top natuurlijk dat je nu niet alleen betere voorwaarden en hogere dekkingen hebt, maar ook nog lagere maandlasten. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2025

De Klantadviseurs hebben mij perfect geholpen met een wijziging en een verklaring

RMF uit Haarlem, 12 september 2025

Snelle en adequate service. Klantenservice goed bereikbaar. Wat een verademing!

Huib uit Hoorn, 10 september 2025

Duidelijk

E uit Veghel, 9 september 2025

Snel en vakkundig geholpen!

Bernard uit Den Haag, 9 september 2025

Top geregeld allemaal

Jesse uit Hoorn, 8 september 2025

Na alle ellende met andere verzekeringen was het contact met jullie een warm bad!

Otto uit Vlissingen, 8 september 2025

Goed geregeld

Bauke uit Groningen, 8 september 2025

Samengevat: onbehoorlijke dienstverlening Vanochtend (5/9) via de website een aanvraag verzonden voor een woonhuisverzekering + inboedel + AVP en daartoe het gewenste formulier ingevuld. Zojuist gebeld door één van de medewerkers waarmee alle benodigde gegevens zijn doorgenomen. Die wenste alleen telefonisch de premie door te geven en werd NIET voldaan aan ons verzoek om de premie en de voorwaarden te mailen zodat wij de gegevens kunnen doornemen. Het telefoongesprek was daarmee ook ten einde. Wij ervaren dat als een onbehoorlijke en onjuiste verkooptactiek van Promovendum. Sowieso bestaat geen behoefte meer om via Promovendum voornoemde verzekeringen af te sluiten en overwegen nu om de zorgverzekering die al jaren via Promovendum is afgesloten op te zeggen. Vriendelijke groeten, Michiel Roholl

Michiel uit Steggerda, 5 september 2025

Wat een ontzettend vervelende situatie. En jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. We hebben jouw ervaring doorgezet naar de verantwoordelijk afdeling om dit uit te zoeken en er wordt contact opgenomen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 september 2025

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate correct en vriendelijk ben geholpen, deskundig, efficiënt en volledig! Fijne ervaring!

Gerben uit Lochem, 3 september 2025

Prima info en uitleg en opzoek werk.

Jacqueline uit Margraten, 3 september 2025

De ervaring met de medewerker heb ik als zeer prettig ervaren. Een professional die alles goed kan uitleggen en goede vakinhoudelijke kennis heeft.

Sjon uit Cuijk, 30 augustus 2025

Neemt de tijd, legt alles goed uit en denkt mee!

Monique uit Nootdorp, 30 augustus 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact