Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Zeer vriendelijk, snel en behulpzaam

Hans uit Arnhem, 25 november 2022

Ik heb mijn schade gemeld... al in februari 2022 en op jullie eerste reactie extra info toegestuurd....maar het is al maanden muisstil.
Ook op aanvullende verzoeken geen enkel antwoord.

Kees uit Breda, 22 november 2022

Bedankt voor je review. We vinden jammer om te lezen dat je de mails van ons Schadeteam niet hebt ontvangen. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk opnieuw contact met je op om voor opheldering te zorgen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 november 2022

Een correcte en juiste afhandeling van de schade melding!

Rein uit Steenderen, 21 november 2022

Snel en correct afgehandeld dmv een goede communicatie.

Loes uit Holten, 18 november 2022

duidelijke reactie

Stephan uit Heelsum, 15 november 2022

Snel en adequaat info verkregen

H.M.N. uit Rosmalen, 13 november 2022

Zie correspondentie.
Uw standpunt geeft aanleiding om na te denken over wat ons geraden voorkomt.
De ziektekostenverzekering is al overgedragen naar een andere ziektekostenverzekeraar.

john uit Tilburg, 11 november 2022

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Graag zorgen wij voor opheldering. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2022

Zeer vriendelijk en nog bedank voor de goede hulp groeten astrid

Astrid uit Rotterdam, 4 november 2022

Vriendelijke behandeling van mijn claim

Rino uit Hoorn, 27 oktober 2022

Fijne reactie van de Schadebehandelaar. Beleefd en correct te woord gestaan per mail. Snelle afhandeling.

Ingrid uit Giessenburg, 20 oktober 2022

Keurige en directe afhandeling van de opgelopen schade!

George uit Den dolder , 20 oktober 2022

Zeer goede hulp, duidelijke communicatie, hartelijk dank voor alle tijd en moeite.

Martijn uit Amsterdam, 20 oktober 2022

Ik belde de schadeafdeling. Kreeg een dame aan de telefoon die niet van de schadeafdeling was. Vervolgens stond ik 12 minuten in de wacht voor ik doorverbonden werd. Geen enkele keer werd er gevraagd of ik nog langer wilde wachten of teruggebeld wilde worden. Vervolgens kreeg ik een andere dame aan de telefoon die het een en ander voorlas en niet echt begrip toonde voor de situatie. Zij heeft een dossier aangemaakt en ik krijg een mail hoe nu verder. Het was een erg onpersoonlijk gesprek.

Hannie uit Amersfoort, 19 oktober 2022

Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking hier graag in mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 oktober 2022

Slecht, terugbelverzoek wordt niet beantwoord.
Vraag die al is beantwoord wordt opnieuw gesteld.

Henk uit Leek, 18 oktober 2022

Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Jouw terugbelverzoek staat nog uit bij ons Schadeteam. Een collega belt je zo snel mogelijk terug en neemt jouw feedback graag mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 oktober 2022

Het gaat om een schade o der de 100 euro en het is een feit dat de schade aan de ipad is veroorzaakt door mijn zoon terwijl deze ipad niet van hem is (bruikleen van school voor onderwijs) Ik vraag me af waar ik dan voor verzekerd ben, daar uw concurrenten stunten met opa’s die TV’s laten valken tijdens verhuizngen en dat al helemaal geen probleem is?? Deze case is toch knip en klaar dat dit onder een aansprakelijkheids dekking moet vallen… ik ga mij bezien of ik wel bij de juiste partij zit.

Marc uit Rijswijk, 18 oktober 2022

Dankjewel voor jouw review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat het vervelend is wanneer een schade wordt afgewezen en onder het eigen risico valt. Ons Schadeteam licht graag nogmaals toe hoe het besluit tot stand is gekomen. Een collega neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 oktober 2022

Fijn, dat snelle reageren en even meedenken!

Nico uit Maarn, 27 september 2022

Soepele en kundige afhandeling

Leo uit Vriezenveen, 27 september 2022

Dien voor de eerste keer een schade in, hoe moeilijk gedaan wordt, valt mij enorm tegen. Hoeveel werk je moet doen om een kleine schade in te dienen! absurd.
Overweeg om elders mijn verzekeringen onder te gaan brengen.

Gabrielle uit Opheusden, 23 september 2022

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een schade indienen niet als makkelijk ervaart. We leren graag van jouw feedback. Ons Schadeteam neemt daarom zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 september 2022

Zeer soepel proces....afhandeling naar tevredenheid....complimenten!!!!

Wouter uit Haarlem, 22 september 2022

Afhandeling goed, procedure stroperig.

Jos uit Nijmegen, 21 september 2022

Bedankt voor je review! We willen ook graag leren van jouw feedback en zijn benieuwd hoe wij je alsnog een 5 sterren ervaring kunnen bezorgen. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 september 2022

Ik declareer nooit iets, maar die ene keer wordt je dan ook volledig bevraagd alsof je een geregistreerde crimineel bent. Ik snap best dat er bij andere verzekeraars zaken plaatsvinden die niet kunnen, maar als je dan zo begaan bent met de "hoger opgeleide" mag je ook aannemen dat een schademelding echt is. Ik vind het niet echt klantvriendelijk

Werner uit Ridderker, 18 september 2022

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om jouw ervaring en feedback met ons te delen. Wij vinden het jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. We pakken dit verder op en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2022

Snel en goed geholpen bij aanvraag verzekering. Duidelijke en heldere uitleg

Paul uit Belfeld, 16 september 2022

Erg plezierig, begripvol en verduidelijkend te woord gestaan.
Met dank en vriendelijke groet,
Lia

Lia uit Lettele, 14 september 2022

Vele e-mails verder waarin in totaal ongeveer 10 document aangeleverd zijn, komen jullie tot de eenvoudige conclusie dat de schade in een voetbalspel heeft plaatsgevonden en dus niet verzekerd is. Aangezien dat al in de eerste mail duidelijk was, heb ik (en de tegenpartij) hier voor niets 5 uur werk in gestopt. Belachelijk!!!!!

Erika uit Blokker, 9 september 2022

Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het schadeproces en de uitkomst. We doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw feedback mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 september 2022

Snel en goed afgehandeld. Met dank.

HMT uit Deurne, 7 september 2022

Snel geholpen, fijn contact.

Sandrine uit Spijkenisse, 1 september 2022

Correct en snel afgehandeld. Wel een omslachtig schadeformulier dat voor meerdere verzekeringen geldt. Fijn dat je rechtsreeks met medewerkers kunt mailen.

Gideon uit Rijsenhout, 31 augustus 2022

Fijn om te lezen dat jouw schade vlot is afgewikkeld! We nemen jouw feedback mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 augustus 2022

Prima en snel geregeld

Ed uit Brouwershaven , 26 augustus 2022

Minder goede ervaring omtrent melding/ afhandeling schade.

Gertjan uit Zevenbergen, 23 augustus 2022

Bedankt voor jouw review, Gertjan. Wat jammer dat jouw ervaring niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We leren graag van jouw feedback. Ons Schadeteam neemt hiervoor zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 augustus 2022

Snel en professionele aanpak.

Geert uit Landgraaf, 23 augustus 2022

8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail