Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

slechte afhandeling. Erg vertragend met nieuwe voorwaarden. Nog steeds niet afgehandeld.

L uit Usquert, 18 oktober 2021

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Ons Schadeteam gaat het direct voor je uitzoeken en nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 oktober 2021

Top geregeld weer. En snel ook.

Pieter uit Vianen (ut), 15 oktober 2021

Voor een relatief kleine schade (hersteld voor €53) wordt een veelvoud aan stukken / bewijs gevraagd. Bizar, zeker toen ik las dat er een eigen risico van €100 geldt; dus kans op uitkering is sowieso nul.

Overigens vind ik het sowieso vreemd dat er op een WAP een eigen risico geldt; dat zou nul moeten zijn. Bij mijn vorige verzekeraar Centraal Beheer werden deze claims simpel / telefonisch afgehandeld en werd gewoon vergoed…

Simon uit Voorburg, 15 oktober 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! We kunnen ons voorstellen dat deze manier van afhandelen niet als positief is ervaren. Ons Schadeteam kijkt graag met je mee om samen naar deze schade te kijken. Zij zullen je zo spoedig mogelijk contacteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2021

Zeer snelle afhandeling.

René uit Apeldoorn, 11 oktober 2021

Ik kreeg telefonisch duidelijk advies en toelichting. Daarna per omgaande een mail met de benodigde documenten.

.. uit Emmeloord , 1 oktober 2021

Goede service en duidelijke communicatie

Tobias uit Amsterdam, 29 september 2021

prima,

marjan uit Gorinchem , 29 september 2021

Prima geholpen en goede uitleg!

Anna uit Delfzijl, 28 september 2021

Promovendum reageert niet of heel traag op schademeldingen en vervolgmails. "Binnen 1 werkdag" wordt: zelf maar bellen na 3 werkdagen, "na 5 werkdagen" wordt: zelf maar bellen na 8 werkdagen, enz.
Vorig jaar had ik dezelfde ervaring.
De door mij veroorzaakte schade is uiteindelijk wel voor 100% uitbetaald aan de eigenaar van de beschadigde goederen,.

Rob uit Zoetermeer, 28 september 2021

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wij doen er alles aan om de wachttijden tot een minimum te beperken. Helaas is dit bij jou niet gelukt. We nemen je feedback mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 september 2021

Snelle afhandeling, en bovenal een vriendelijke medewerker!

Hans uit Dordrecht, 27 september 2021

Heel erg lief en kundig geholpen door medewerkster van het serviceteam, dankjewel!

Anne uit Laren, 27 september 2021

Prima

Marie-José uit Voorhout, 21 september 2021

onze dochter raakte betrokken bij een vervelend ski-ongeval in Frankrijk. Ondanks het feit dat we vonden dat zij zeker niet fout was en het ongeluk niet haar schuld, werden we toch aansprakelijk gesteld door de tegenpartij.
Dit heeft geresulteerd in een langdurige procedure voor een Franse rechtbank. Promovendum heeft alles geregeld, een Franse advocaat en alles in het werk gesteld om ons als verzekerden zo goed mogelijk bij te staan.
Uiteindelijk heeft er (na bijna 5 jaar) een financiële afwikkeling plaatsgevonden waarbij Promovendum telkens alles heeft geregeld.

Omdat wij goed verzekerd waren bij Promovendum was dat een hele opluchting.

Een dikke pluim voor Promovendum voor de gehele wijze waarop dit is begeleid, afgewerkt én ook steeds gecommuniceerd naar ons als verzekerden.

Peter uit 's-Hertogenbosch, 16 september 2021

Wat goed om te horen dat jouw ervaring zo positief was! Bedankt voor het compliment.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 september 2021

Moeilijk duidelijk te maken hoe, wat en waar

Kees uit Kampen, 14 september 2021

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet helemaal positief is. Ons Schadeteam neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 september 2021

Werd snel geholpen en vooral gerustgesteld door de medewerker. Heel fijn.

Nathalie uit Hilversum, 3 september 2021

Erg omslachtig en bovenal zeer vreemd dat 1 keer een beroep op je aanspr.verz. Meteen premie gevolgen heeft, oplopend tot bijna 400. Euro.
Spontaanben ik nu geneigd om een andere verzekeringsmpij.te zoeken,helaas,maar ik ga me elders oriënteren.
Groet
Ferdinand

Ferdinand uit Weurt, 28 augustus 2021

Bedankt voor jouw review. Dat vinden wij jammer om te horen! Jouw schadebehandelaar neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 augustus 2021

Ik ben zeer ontevreden over het afhandelen van mijn schade. Voor het eerst maak ik zo een slechte afhandeling mee.

Huda uit Koudekerk aan den rijn , 25 augustus 2021

Dankjewel voor jouw review. Dit is niet gegaan zoals het hoort! Een medewerker van ons Schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2021

Helaas heel veel rompslomp bij het invullen van maar liefst 4 formulieren vanwege een veroorzaakte schade bij een kop-staart botsing met een andere fiets. De schade: een kapotte kettingkast. Gevraagd werd o.a.: een kostenoverzicht van de schade, foto's van de schade en een uitgebreid verslag van beide partijen. En dat voor een relatief kleine schade. Echt overkill. Ik heb hier veel werk aan gehad.
Hopelijk wordt een volgende schade met meer begrip afgehandeld.

Piet uit Oostvoorne, 21 augustus 2021

Bedankt voor jouw review. Dat vinden wij jammer om te horen! Wij nemen graag contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 augustus 2021

In één keer afhandeling goed geregeld. Top!

Evert uit Rotterdam, 18 augustus 2021

snel geholpen, vriendelijk, en fijn dat je bij een ongelukje gewoon helemaal verzekerd bent zonder eigen risico

liesbeth uit Ulestraten, 18 augustus 2021

Goede service

Arie uit Den Haag, 16 augustus 2021

Supersnel aanvraagproces. Een uur en een kwartier na de aanvraag was de polis al geaccepteerd en de opzegservice uitgevoerd. Van mijn oude verzekeraar kreeg ik overigens ook al binnen een half uur de bevestiging van de opzegging.

Wilma uit 's-Hertogenbosch, 11 augustus 2021

De schadebehandelaar heeft veel kennis. Ze gaf duidelijk advies. Ze heeft mij perfect geholpen. Met vriendelijke groet
Jan

Jan uit Oldenzaal, 9 augustus 2021

Het duurde even en er moesten heel wat documenten worden aangeleverd, maar de schade die mijn dochter per ongeluk had veroorzaakt in het huis van haar vriendin wordt geheel vergoed.

Paula uit Haarlem, 6 augustus 2021

Snel zonder gedoe uitbetaald. Precies wat je zou verwachten van een verzekeringsmaatschappij. Klasse!!

Evert uit Rotterdam, 3 augustus 2021

Prima geregeld, snel afgewerkt

Wout uit Zwammerdam, 28 juli 2021

Snel en naar tevredenheid afgehandeld!

Wim uit Den haag , 27 juli 2021

Medewerkster nam de tijd om een goed en gedegen antwoord te verstrekken aan mij.

Marja uit Krimpen a/d IJssel, 27 juli 2021

Uitstekend geholpen en afgehandeld.

Sophia uit Harlingen , 27 juli 2021

De schadebehandelaar heeft mij goed geholpen. Ze was vriendelijk en behulpzaam.

Gelukkig doet de laptop het weer na een aantal dagen drogen. Ik heel er opgelucht.

Annette uit Alphen aan den Rijn, 27 juli 2021

8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail