Aansprakelijkheidsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Waardeloos.
Reeds 2 maanden heen en weer mailverkeer en nog niets opgeschoten.
Voor de 1e maal geclaimd in 50 jaar WA verzekering.
Waarschijnlijk word ik niet vertrouwd dus neem ik de kosten wel voor eigen rekening.
John uit Maassluis, 16 april 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We streven ernaar om elke claim efficiënt af te handelen en we vinden het jammer om te lezen dat dit niet het geval is geweest in jouw situatie. We willen graag meer inzicht krijgen in uw specifieke omstandigheden en kijken hoe we je verder kunnen helpen. Een van onze Schadebehandelaars zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om dit verder te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 april 2024
Zeer goed
Rob uit Almelo, 10 april 2024
Dramatische afhandeling!
Ton uit Ridderkerk, 8 april 2024
Bedankt voor je review, Ton. We balen dat je ervaring niet positief is en kijken graag met je mee naar hoe we dit kunnen oplossen samen. Je Schadebehandelaar neemt contact met je op om je ervaring te bespreken. Je hoort zo snel mogelijk van haar.
Vriendelijke groet, Promovendum - 8 april 2024
Snelle afhandeling, geen omkijken naar.
Suzanne uit De Meern, 8 april 2024
tot nu toe is alles voor mij helder en duidelijk
yvonne uit Wijnansrade, 5 april 2024
Efficiente werkwijze voor initiele aanmelding van schade
Reinhard uit Odijk, 4 april 2024
Prima afwikkeling.
Ray uit Leidschendam , 28 maart 2024
De afhandeling van de melding duurde onnodig erg lang (1,5 maand). Dat is best vervelend als je per ongeluk iets van een ander kapot hebt gemaakt en dit geregeld wil hebben. Van een andere verzekeraar ben ik anders gewend, hier was schade binnen een dag geregeld.
Tasmin uit Tegelen, 27 maart 2024
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Wij nemen je feedback serieus en zullen dit meenemen in ons verbeterproces. Wij wensen u alvast een fijn paasweekend toe!
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2024
Afhandeling duurt veel te lang. Moet elke keer 15 werkdagen wachten op 1 zin feedback en we schieten compleet niet op. Communicatie is onder de maat. Had wel wat meer verwacht van een "hoger opgeleiden verzekering"
Evert uit Almelo, 26 maart 2024
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat een reactie van ons Schadeteam momenteel langer kan duren dan je van ons gewend bent. We vinden het jammer dat je de communicatie onder maat vindt. We zijn benieuwd hoe we dit volgens jou kunnen optimaliseren. Ons Schadeteam neemt hiervoor contact met je op. Je hoort zo snel mogelijk meer van ons.
Vriendelijke groet, Promovendum - 26 maart 2024
Eenvoudig in te dienen via de website, duidelijke communicatie via de mail en snelle afhandeling
Hans uit Berkel en Rodenrijs, 25 maart 2024
Conform schade en redelijk snel afgehandeld.
A. uit Bennekom, 21 maart 2024
Ik vind de doorlooptijd van afhandeling (15 werkdagen) veeeeeeeel té lang.
Ad uit Goirle, 12 maart 2024
Dank je wel voor je feedback. We begrijpen dat de huidige verwerkingstermijn als te lang wordt ervaren. Onze excuses voor eventueel ongemak hierdoor. We nemen je opmerking serieus en zullen dit meenemen in ons verbeterproces. We streven ernaar om onze service te optimaliseren en de doorlooptijd te verkorten. Nogmaals bedankt voor je input en je geduld.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 maart 2024
Promovendum ontzorgt. Duidelijk communicatie over hoe de schade aan de auto gerepareerd wordt. Dik verdiende 5 sterren.
Raymond uit Maastricht , 29 februari 2024
prima beantwoording van mijn vraag.
peter uit Amersfoort, 21 februari 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het fijn om te lezen dat onze collega jou naar tevredenheid heeft geholpen. Mocht je in de toekomst vragen hebben, wij staan voor je klaar!
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 februari 2024
Geen reactie op mijn diverse opvolging per mail. Heb nog nooit iets geclaimd en nu een geval. Vreemd dat ik geen enkele reactie ontvang. Verzekering voor hoger opgeleiden?
Fred uit Odijk, 20 februari 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! Hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, onze excuses. Jouw Schadebehandelaar is momenteel afwezig daarom laten we een collega zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2024
Zoals altijd weer prima geholpen.
Geert uit Venray, 6 februari 2024
Netjes afgehandeld. Heeft wel lang geduurd, maar dat is wat mij betreft niet erg.
Arjan uit Gouda, 25 januari 2024
Prima antwoord op mijn vraag.
Nico uit Luxwoude, 23 januari 2024
Schade ingediend en rechtstreeks aan de benadeelde partij vergoed op basis van in totaal slechts 2 contactmomenten met Promovendum.
Super professioneel en vlot afgehandeld. Glasheldere communicatie. Medewerkers zeer vriendelijke en zeer behulpzaam. Echt top. - Ivo
Ivo uit Eindhoven, 19 januari 2024
Wat fijn dat je schademelding zo soepel en vlot is afgehandeld! We zijn blij dat je tevreden bent en vinden het leuk dat je dit met ons deelt. Dank daarvoor!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2024
Betreft Ref: S2337522/EVDE
Hartelijk dank voor de positieve afhandeling van dit gemelde schadegeval.
Het heeft, m.i., enige moeite gekost om alle benodigdheden bij elkaar te zoeken.
Nogmaals hartelijkedank.
M. vr. gr.
Jean
J. uit Bunde, 19 januari 2024
Bedankt voor je positieve feedback. Dit motiveert ons en het Schadeteam enorm. We streven ernaar om iedere schademelding zo naar tevredenheid af te handelen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2024
Prettig, snel, adequaat vriendelijk gesprek
Marion uit Gouda, 5 januari 2024
Echt waardeloos hoe traag dit wordt afgehandeld.
Auke uit Meteren, 5 januari 2024
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en onze excuses voor het ongemak dat je ondervindt. We kunnen ons voorstellen dat een trage afhandeling frustrerend is. Ons Schadeteam zal spoedig contact met je opnemen om de situatie te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 5 januari 2024
Snelle afhandeling, zonder het moeilijker te maken dan nodig is
Lennard uit Kampen, 15 december 2023
Uitbetaling van het eigen risico
Gert uit Zegveld, 4 december 2023
goede en duidelijke communatie en vlot gereageerd
menno uit Aerdenhout, 28 november 2023
Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan door de Specialist Klantvragen dat is fijn!
De persoonlijke kaart vond ik zo leuk! Dat doe je goed!
Inge uit Woudrichem, 28 november 2023
Bij de aanmelding hele verhaal duidelijk gemaakt maar moet vervolgens nog 2x alles uitschrijven. Verder worden er overbodige vragen gesteld. Niet klantvriendelijk.
M uit Wormerveer, 17 november 2023
Dankjewel voor het toelichten van je ervaring met het melden van schade. We begrijpen dat we veel informatie van je vragen over de schade en hoe deze is ontstaan. Deze informatie heeft ons Schadeteam nodig om je melding zo snel en zorgvuldig mogelijk af te wikkelen. Jouw Schadebehandelaar kijkt graag met je mee naar de aangeleverde stukken en neemt contact met je op om je ervaring te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 november 2023
De communicatie verloopt stroef. De afhandeling duurt veel te lang.
René uit Westmaas, 17 november 2023
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat de communicatie stroef verloopt en dat de afhandeling te lang duurt. Om de situatie op te helderen en de afhandeling van de schade te bespreken, zal ons Schadeteam contact met je opnemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 november 2023
slechte verzekering kennelijk. ik doe iets stoms en veroorzaak schade. daarvoor heb ik toch een verzekering, maar die is erg slecht in de afhandeling.
Rita uit Dronten, 8 november 2023
Bedankt dat je je feedback met ons deelt over de afhandeling van jouw schade. We begrijpen dat je teleurgesteld bent, en we willen je graag helpen. Een collega van ons Schadeteam zal binnenkort contact met je opnemen om jouw situatie te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 8 november 2023
De bereikbaarheid, hulp en het mailcontact met Promovendum waren prima.
Het is alleen jammer dat het invullen van het schadeformulier via mobielschademelden.nl niet voldoende is en dat daarnaast óók nog het papieren schadeformulier ingevuld moest worden. Dat maakt dat de afhandeling niet minder maar juist meer werk geeft.
Martijs uit Amstelveen, 8 november 2023