
Aansprakelijkheidsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Ik heb een paar keer het schade aangifteformulier ingevuld op de computer maar kon het niet versturen. Promovendum gebeld en foto's gemaakt en het met de iPad verstuurd.
Niet zo netjes maar je moet wat.
Marcel uit Roelofarendsveen, 17 maart 2023
uitstekend door Intake Schade geholpen
groet
Jan
jan uit Asten , 14 maart 2023
Wij zijn zwaar teleurgesteld in de afhandeling van onze schademelding , we overwegen dan ook om de verzekeringen bij jullie op te zeggen.
Dit was onze eerste declaratie bij jullie, en meteen hebben wij hier een rot gevoel aan over gehouden.
Met toch nog een vriendelijke groet
Francis uit Wehl, 13 maart 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te lezen dat de lopende schadeafhandeling niet voldoet aan je verwachtingen. We horen graag waar dit gevoel vandaan komt en willen dit telefonisch met je bespreken. Ons Schadeteam neemt hiervoor zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 maart 2023
Goede service, bij een schade melding was een verkeerd bedrag overgemaakt doordat ik 2 facturen opstuurde. Na 1 telefoontje werd dit direct zonder problemen gecorrigeerd, hulde!
Melchior uit Hilversum, 10 maart 2023
Snelle reactie.
Afhandeling met één contactpersoon.
Frans uit Schijndel, 6 maart 2023
Er was iets mis gegaan met het overstappen en de aansprakelijkheidsverzekering was niet opgemaakt. Zelf ook niet goed gecontroleerd dus. Een telefoontje aan gewaagd, daarin is aangegeven dat het gesprek van toen werd opgevraagd. 2 werkdagen later werd ik gebeld dat het met terugwerkende kracht opgelost zou worden omdat het wel besproken was.
Snelle en nette reacties ontvangen en het probleem gelukkig opgelost.
Mariëlle uit Deurne, 1 maart 2023
Heldere informatie en goed geholpen, helemaal top!
Robbert uit Gouda, 24 februari 2023
prima geholpen
Soenita uit Almere, 17 februari 2023
Goed ontvangen en geen probleem mee.
Cees uit Tilburg, 16 februari 2023
De uitleg was duidelijk en volledig
Loes uit Oosterbeek , 15 februari 2023
Ik vind het proces wat traag verlopen. Verder alles in orde.
Marietta uit Haarlem , 14 februari 2023
Bedankt voor het delen van je feedback. Goed dat je aangeeft dat je het schadeproces langer vond duren dan je had verwacht. Dit nemen we mee in ons verbeterproces. Fijn dat je schademelding van december ondertussen is afgehandeld en alles verder in orde is!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 februari 2023
onze ervaring is ok.
alleen heel onduidelijk hoe om te gaan met schade melden via aansprakelijkheidsverzekering.
eerst moet eigenaar eerst schade melden en als dat niet wordt geaccepteerd dan pas eigen partij.
aanpassing in voorwaarden niet bekend.
Groet, Maddy en Léon
leon uit Kerkrade, 19 januari 2023
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat er wat onduidelijkheid is over de aansprakelijkheidsverzekering en het melden van een schade. Een collega van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw vragen met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2023
Onze hond had een handschoen kapotgebeten van onze visite. Dit is snel en volledig vergoed door Promovendum.
Stein uit Eelderwolde , 6 januari 2023
Leuk dat je jouw ervaring met ons deelt! Goed om te lezen dat wij jouw schade snel in behandeling hebben kunnen nemen. We doen er alles aan om al jouw ervaringen zo positief te laten verlopen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 6 januari 2023
Drie keer contact gehad met verschillende specialisten, ook afd. Kwaliteitszaken. Ik vroeg meermalen om een toelichting op de achtergrond, het waarom, de geest, van een aantal voorwaarden; om goed te kunnen begrijpen wat die voorwaarden precies beogen, op welke situaties ze specifiek gericht zijn (omdat niet alle denkbare situaties in een korte formulering kunnen worden dichtgetimmerd). Om aan de hand daarvan mijn nogal specifieke situatie daaraan te kunnen toetsen.
Telkens kreeg ik geen toelichting van 'de geest', maar een strikt vasthouden aan 'geestloze' letterlijke formuleringen, Alles interpreteren naar 'de woordjes'. Dat stadium was ik al voorbij. Promovendum besteedt dus wel aandacht, maar luistert niet echt. Ik voel ik me dus helaas, ook na 3 keer, nog steeds niet echt gehoord. Hetgeen me zeer teleurstelt van een verzekeraar voor academici, mensen die nadenken ...
Cees uit Dordrecht, 4 januari 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring, Cees. We betreuren het dat de toelichting van je Schadebehandelaar niet aan je wensen voldoet. We zetten je feedback door naar ons Schadeteam ter evaluatie. Een collega neemt zo snel mogelijk telefonisch contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 4 januari 2023
Vriendelijke kundige medewerker.
Sylvia uit Wijchen, 2 januari 2023
Hele trage schadeafhandeling. Daarnaast is de schade voor de gedupeerde niet helemaal gedekt. Waarom nog een Aansprakelijkheidsverzekering?
Patrick uit Eersel , 2 januari 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer dat de snelheid niet voldoet aan je verwachtingen. We doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking hierin mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 2 januari 2023
Slecht! Hoewel ik naar mijn idee een technisch duidelijke uitleg gaf. Werd het behandeld door iemand die het niet begreep en daardoor krijg ik niets terug. Ze doen alles om maar niet uit te hoeven betalen…
Johan uit Haarlem, 23 december 2022
Bedankt voor jouw feedback. We vinden het vervelend dat jouw ervaring niet positief is en gaan dit voor je uitzoeken. Een collega van het schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 december 2022
Dank u jullie zijn prima bedrijf
Benedikte uit Boxmeer , 22 december 2022
Ik wil een simpele schade melden, nadat ik al ben ingelogd. Daarna moet ik al mijn gegevens opnieuw invullen in een formulier en 8 vragen beantwoorden en de tegenpartij ook nog een keer lastig vallen. Hoe moeilijk is het om een schade te melden van een kapotgebeten handschoen waarvan de nota beschikaar is. Jullie provileren je anno 2022 (bijna 2023) als dé partij voor hoger opgeleiden. Waarom hebben jullie geen plug & play systemen die daarop zijn afgestemd?
Stein uit Eelderwolde, 19 december 2022
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze online omgeving. We waarderen je feedback en nemen dit mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 december 2022
Helaas duurt de afwikkeling veel te lang!
Vragen om gegeven die wij niet hebben en daardoor duurt het allemaal onnodig lang !
Folkert uit Arnhem, 8 december 2022
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer om te lezen dat je de afhandeling lang vindt duren. Ons Schadeteam doet er alles aan om dit te verbeteren. Een collega neemt zo snel mogelijk contact met je op over de stand van zaken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 8 december 2022
snel vlot en helder afgehandeld
Glenn uit Utrecht, 8 december 2022
Vriendelijk en snel geholpen. Ga zo door!
Chi Min uit Almere, 6 december 2022
Plezierige persoonlijke behandeling van mijn claim. Een zorg uit handen.
Hans uit Arnhem, 5 december 2022
Ik ben zeer tevreden over het indienen van een schadeprobleem die ik veroorzaakt heb en de hele coulante afwikkeling daarvan.
Mij dank hiervoor.
Jan uit Raalte, 2 december 2022
Zeer vriendelijk, snel en behulpzaam
Hans uit Arnhem, 25 november 2022
Ik heb mijn schade gemeld... al in februari 2022 en op jullie eerste reactie extra info toegestuurd....maar het is al maanden muisstil.
Ook op aanvullende verzoeken geen enkel antwoord.
Kees uit Breda, 22 november 2022
Bedankt voor je review. We vinden jammer om te lezen dat je de mails van ons Schadeteam niet hebt ontvangen. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk opnieuw contact met je op om voor opheldering te zorgen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 november 2022
Een correcte en juiste afhandeling van de schade melding!
Rein uit Steenderen, 21 november 2022
Snel en correct afgehandeld dmv een goede communicatie.
Loes uit Holten, 18 november 2022
duidelijke reactie
Stephan uit Heelsum, 15 november 2022
Snel en adequaat info verkregen
H.M.N. uit Rosmalen, 13 november 2022