Meisje speelt in tuin

Aansprakelijkheids­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Begripvol. Jullie hebben ons verhaal uiterst serieus genomen, gezien de uitkering van de schade.

Wim uit Eemnes , 18 oktober 2024

Diep triest dat als ik schade veroorzaak aan mijn wergevers spullen dit niet wordt behandeld.
Eigenlijk zelfs nul sterren!!

Marco uit Ede, 15 oktober 2024

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van je schadeclaim. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn wanneer de schadevergoeding niet overeenkomt met je verwachtingen. Onze collega's beoordelen de schadedossiers op basis van de polisvoorwaarden en de specifieke omstandigheden. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2024

Snelle reactie en keurig geholpen.

Els uit Den Haag, 15 oktober 2024

Jammer dat het allemaal zo lang moet duren.

Irma uit Lichtenvoorde, 4 oktober 2024

Bedankt voor jouw feedback. Ik begrijp de teleurstelling. Op dit moment zijn de reactietijden vooral met betrekking tot de schadeafhandeling niet zoals je van ons zou mogen verwachten. We werken er hard aan om dat te verbeteren, maar daar ben jij nu niet mee geholpen. Je kunt ons voor een update altijd bereiken via de chat. We staan je graag te woord.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 oktober 2024

Uiteindelijk is het probleem snel opgelost. Prima Het schade bedrag was binnen 2 weken geregeld.

Henk uit Borne, 4 oktober 2024

Wat een naar proces. Ik vul alles online in met bedragen en foto's en een uitleg hoe de schade ontstaan is. Krijg ik een mail waarin ze vragen om uitleg hoe de schade ontstaan is en vragen ze om foto's. Wat een vervelend proces!

Rob uit Bilthoven, 3 oktober 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat dit niet de ervaring is waar je op gehoopt had. Een collega van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 oktober 2024

Snel geregeld zonder veel gedoe. Dikke pluim voor de service.

Jelle uit Wageningen, 27 september 2024

Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 september 2024

Gebeld, vriendelijk personeel. Denken met je mee en alles is snel geregeld!

Jos uit Boxmeer, 27 september 2024

Waarom moet dit weer zo ingewikkeld en waarom lijkt het als of het moeilijk wordt gemaakt ipv ons te helpen

martijn uit Etten-Leur, 26 september 2024

Bedankt voor het delen van jouw review. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 september 2024

Het duurde 6 weken voordat er afhandeling plaatsvond. Daarbij heb ik een heel klein deel van de kosten die ik heb gemaakt terug gekregen (€59). Al met al heel ontevreden en twijfel erover om hier verzekerd te blijven.

Sonja uit De Lutte, 25 september 2024

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, ook al was deze niet zoals je had gehoopt. We vinden het jammer dat de afhandeling langer heeft geduurd en dat je teleurgesteld bent over de vergoeding. De uitkering is echter gebaseerd op onze polisvoorwaarden. Mocht je nog vragen hebben over de voorwaarden of de afhandeling, dan staan we altijd klaar om deze samen door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 september 2024

Wordt niet gereageerd op mail, wordt niet teruggebeld ondanks toezeggingen, na afhandeling schade blijven vragen open/onbanwoord

BB uit Blokker, 24 september 2024

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wat spijtig om te lezen dat we niet aan jou verwachting voldoen. We beantwoorden natuurlijk graag al je vragen. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw vragen met je door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 september 2024

Ben zeer tevreden over de wijze waarop mijn melding over mijn omgewaaide boom ie behandeld; snel, duidelijk en vakkundig.

Willem uit Onnen, 24 september 2024

Na het indienen van mijn schademelding hoor ik maanden niks. Als ik vervolgens bel om de status na te vragen, blijkt om onverklaarbare reden niks te zijn gebeurd met de melding. Vervolgens wordt er toegezegd dat ik binnen een week wat hoor wat vervolgens ruim twee en een half week moet duren.

Tim uit Enschede, 23 september 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij willen onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en nemen jouw opmerking hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 september 2024

Plezierig gesprek, veel geduld van medewerker.

Hans uit Oudkarspel, 20 september 2024

Snelle en prettige ondersteuning. Dank!

Evan uit Helmond, 13 september 2024

1. Na een schade geval met 2 fietsen heeft de andere partij mij aansprakelijk gesteld.
Ik kan geen melding van doen op de site omdat daar staat dat ik de schuldige ben. Wat ik mi niet ben. Omdat de tegenpartij ongeduldig dig werd heb ik contact opgenomen met Promovendem Daar kreeg ik advies om rustig af te wachten.
Nu ontvang ik een bericht als of ik de schade heb gemeld wat niet het geval is. Daarbij komt dat het verhaal niet helemaal klopt en ik mij niet schuldig acht. Maar ik kan toch niet iets wijzigen in iets dat ik niet heb ingediend. Ik gun de tegenpartij wel een vergoeding maar het klopt niet. Waarschijnlijk gaat het om een zo klein bedrag dat verder uitzoeken niet loont.
Al schrijvend merk ik dat ik dit verhaal niet kan teruglezen

Ludolph uit Apeldooorn, 11 september 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ons Schadeteam kijkt graag met je mee en neemt contact met je op om je jouw vragen te beantwoorden. Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 september 2024

Slechte communicatie Promovendum. Belachelijke lange wachttijden van 15 werkdagen en langer! Bij elke stap die je zet. Proberen schade ook nog even op verzekering van benadeelde af te schuiven. Waardeloos dit.

Marije uit Maasbommel , 11 september 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de communicatie en de wachttijden die je hebt ervaren. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, staan we uiteraard klaar om je verder te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 september 2024

Betreft het melden van de schade:
- Op zich is de toegang tot de schademelding wel gemakkelijk;
- Ingevoerde tekst verdwijnt bij het gebruik van 'terug'. Dat is lastig (en verrassend) als je terug wilt om b.v. de gegevens van de eiser aan te vullen. Dan ben je je beschrijving van het gebeurde weer kwijt;
- Uploaden kan maar met 1 document per (1 v.d. 3) categorie. Ik moest 2 kleine documenten uploaden binnen dezelfde categoerie. Dat kon niet.
- Veel verschillende bevestigingsmails (4) ontvangen

Barbara uit Apeldoorn, 5 september 2024

Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat bepaalde aspecten van het schademeldingsproces niet optimaal waren. We nemen dit mee in ons verbeterproces. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 september 2024

Uiteindelijk correcte en prima afhandeling.

Joop uit Heerlen, 3 september 2024

Niet voor niets zijn wij al heel lang klant bij Promovendum en/of National |Academic. Die ene keer dat wij i.v.m. onze honden een beroep op de verzekering hebben gedaan, heeft men daar adequaat op gereageerd en terecht gevraagd naar het hobbymatige karakter van onze hondenfok. Na 31 jaar zijn wij toe aan ons laatste nest en staan we nog steeds op verlies (boekhouding ter inzage, ook voor de I.B.), wat voor een mooie hobby ook helemaal niet erg is.

Evert uit Siegerswoude, 27 augustus 2024

Waardeloze acceptatie criteria die niet klant vriendelijk zijn en geen rekening houden met de lange periode van schade vrije jaren.

Mark uit Ede, 22 augustus 2024

Wat vervelend dat je je niet kunt vinden in ons beleid. We kunnen ons voorstellen dat het niet altijd positieve berichten zijn die je ontvangt van ons Acceptatieteam. We nemen je opmerkingen mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 augustus 2024

Super meedenkend en begripvol geholpen bij een betaling misverstand!
Echt top!

Eric uit Oostvoorne , 16 augustus 2024

Het is best wel vreemd dat er sprake moet zijn van een onrechtmatige daad. Mijn verwachting van een aansprakelijkheidsverzekering is dat schade toegebracht aan derden vergoed wordt. Nu kan ik de schade uit eigen zak betalen en ook nog premie van deze verzekering.

John uit Warmond , 14 augustus 2024

Dank je voor je feedback. We begrijpen je teleurstelling over de afhandeling van je claim. Onze aansprakelijkheidsverzekering biedt dekking volgens specifieke voorwaarden, en in dit geval bleek de schade niet onder de dekking te vallen. We waarderen je opmerkingen en zullen deze meenemen in onze evaluatie van onze dienstverlening. Als je nog vragen hebt, staan we uiteraard klaar om je verder te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 augustus 2024

adequaat opgepakt

C uit 't Harde, 14 augustus 2024

Mijn zoontje was tegen een stilstaande auto aangefietst.
Met hem was alles oké maar de auto had best wat krassen.
Promovendum heeft alles netjes afgehandeld.

Glenn uit Veenendaal , 9 augustus 2024

Snel en duidelijk geholpen. Was blij met het gegeven advies.

Edwin uit Ermelo, 30 juli 2024

We hadden helaas een incident met onze hond waarvoor we (terecht) aansprakelijk werden gesteld. De afhandeling van deze kwestie wordt prima overgenomen en opgelost door een allervriendelijkste Specialist Personenschade van Promovendum.

Rico uit Tilburg, 29 juli 2024

Promovendum heeft mijn casus over gewonde hond heel goed opgepakt. Klantvriendelijk, professioneel en snel. Een heel goede ervaring!

Gerard uit Leeuwarden, 22 juli 2024

Snel een vriendelijke medewerker aan de lijn. Snel en vlot geholpen. Erg goede service

Nick uit Westervoort, 19 juli 2024

Zeer slechte communicatie vanuit Promovendum.

Marije uit Maasbommel, 17 juli 2024

Bedankt voor het delen van jouw feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de communicatie. We zien dat er contact is geweest met een collega die het een en ander heeft toegelicht. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 juli 2024

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail