Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 40.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Perfect geholpen en ruim binnen de gestelde 5 dagen. Compliment!!
Willem uit Schiedam, 23 juni 2026
Ik heb een verzekering aangevraagd voor een tweede auto en krijg nu te horen dat de schadevrije jaren niet te vinden zijn. Even nakijken had opgeleverd dat m ijs eerste auto ook bij Promovendum verzekerd is..
Jaap uit Boelenslaan, 23 juni 2026
Bij de online aanvraag zijn schadevrije jaren opgegeven die al in gebruik zijn op een andere verzekering. Schadevrije jaren worden niet automatisch gekoppeld aan een nieuwe aanvraag. Een collega neemt contact met je op om de mogelijkheden en eventuele korting op de verzekering met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Snel aan de lijn, geen wachttijd. Probleem snel onderkend en directe oplossing geboden. Heel vriendelijk… Alles helemaal goed, aanrader👍👍
Guus uit Eygelshoven, 23 juni 2026
Wat een positieve woorden, bedankt!
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Keurig te woord gestaan door de Klantadviseur. Vraag deskundig beantwoord.
Jan uit Leiderdorp, 23 juni 2026
Schade is reeds door tegenpartij erkend We zijn al enkele stappen verder Graag uw eigen dossier openen
bernard uit Wassenaar, 23 juni 2026
Bedankt voor je review. We hebben je opmerkingen onder de aandacht gebracht van de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Prima en snel adequaat
bernard uit Wassenaar, 23 juni 2026
Een schade gemeld in augustus 2025. De afhandeling was juni 2026. Erg traag dus voor een relatief kleine schade (€500). Ook brief gekregen met aanhef ‘aan de erven van…’ terwijl dat niet van toepassing was. Tevens werd twee keer dezelfde vraag gesteld. Afhandeling verliep dus traag, jammer.
Dirk uit Huissen, 23 juni 2026
We begrijpen dat een lange afhandeling al niet prettig is, en dan helpt een onjuiste aanhef natuurlijk ook niet mee. Daar hebben we inmiddels onze excuses voor aangeboden en de gegevens aangepast. Bedankt voor je geduld en voor het delen van je ervaring.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Zakelijk en corrrect
JJFA uit Venlo, 23 juni 2026
Vriendelijk te woord gestaan en de schade is supersnel gerepareerd. Ook complimenten voor het schadeherstelbedrijf!
Peter uit Born, 22 juni 2026
De taxatie van de schade aan mijn auto door ASN Autoschade bedroeg 750 euro. De rekening van 2153,24 euro is bijna 3 keer zo veel als getaxeerd. Hier begrijp ik niets van!!!
Jan uit Veldhoven, 22 juni 2026
Bedankt voor je review. We begrijpen dat je vragen hebt over het verschil tussen het getaxeerde bedrag en de uiteindelijke rekening. Daarom hebben we je review doorgezet naar de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder toe te lichten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Op zich prima gegaan, alleen de termijn om de schade te herstellen bij het schadeherstelbedrijf was behoorlijk lang nl. bijna 4 maanden. Schadeherstel zelf wel prima uitgevoerd. Ook netjes van Promovendum om mij even te mailen over de finale afhandeling en het sluiten van het dossier.
Yvonne uit Nijkerk, 22 juni 2026
De wachttijd heeft wat geduld gevraagd, maar mooi dat alles uiteindelijk goed is hersteld en afgerond!
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Hoewel ik daar niet voor verzekerd ben (alleen WA brand en diefstal) ben ik uitermate correct en dus uit coulance geholpen, om de mij in Italië toegebrachte schade te verhalen op de tegenpartij. Daarvoor mijn hartelijke dank!
Frans uit Maarssen, 22 juni 2026
Er is een lichte schade gereden. Bijna 5 maanden later - en zonder overleg of tussentijdse update - krijg ik de mededeling dat ik een absurd hoog bedrag moet betalen omdat Promovendum de tegenpartij -wederom zonder overleg- heeft uitbetaald. Ik heb niet eens de mogelijkheid gekregen om een 2nd opinion aan te vragen vwb de schade die totaal niet in verhouding staat tot het schadebedrag. Ik ga waarschijnlijk overstappen naar een andere maatschappij als dit de werkwijze is.
Twan uit Veldhoven, 22 juni 2026
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. We hebben je review onder de aandacht gebracht van de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Er werd snel opgenomen, ik werd zeer vriendelijk en accuraat geholpen. Ik ben helemaal tevreden over service en inhoud van de verzekering.
Maarten uit Ermelo, 22 juni 2026
Medewerker gebruikt het woord "ik denk" als antwoord op mijn vraag. Ze hoort op basis van de regels en voorwaarden antwoorden te geven.
Mirac uit Hengelo, 22 juni 2026
Bedankt voor je review. We begrijpen dat je verwacht dat je een duidelijk en zorgvuldig antwoord krijgt op je vraag. Daarom hebben we je review onder de aandacht gebracht van de betreffende afdeling. Een collega neemt contact met je op om dit verder met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Prima service en goede prijsstelling
fred uit Eijsden, 22 juni 2026
Vriendelijke medewerker, goed informeert
Fatma uit Alkmaar, 22 juni 2026
Goed gesprek en netjes geholpen. Vriendelijke medewerkster
Willem uit Schiedam, 22 juni 2026
Schade door onbekende hond, schade kosteloos hersteld. Alles helemaal prima, bedankt!!
Bettie uit Paasloo, 22 juni 2026
Fijn geholpen en over vragen goede antwoorden
Wilma uit Silvolde, 22 juni 2026
Ik had een aantal maanden geleden autoschade gemeld. De medewerkers waren/zijn vriendelijk en luisterden goed mee. Gelukkig is alles goed afgehandeld.
Bea uit Renkum, 22 juni 2026
Ik vind dat jullie heel gauw een schadeclaim afwijzen, zonder duidelijke motivatie! De afhandeling van schades laat zeer te wensen! Je wordt trouwe klant als stuk stront behandeld! Ik zal eerdaags opstappen, vanwege de klote voorwaarden en vooral de aftersales service, stelletje geldwolven!
Frank uit Almere, 22 juni 2026
We begrijpen dat deze uitkomst niet aansluit bij je verwachtingen. We hebben in onze toelichting uitgelegd hoe we tot deze beoordeling zijn gekomen. Heb je hierover nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2026
Zowel de afhandeling bij Promovendum als bij het schadebedrijf in Werkendam: zeer tevreden. Schade is volgens afspraak netjes gerepareerd. Er stond een nette vervangende auto klaar en contact met het bedrijf was duidelijk en vriendelijk. Geen negatieve punten ervaren.
Dirkjan uit Sleeuwijk, 21 juni 2026
We zijn inmiddels drie weken verder. Niks van jullie vernomen na de 30 mei. Uiteindelijk heb ik het zelf met de tegenpartij en het schadebedrijf geregeld. Gr Fraukje
Fraukje uit Maarssen, 21 juni 2026
We begrijpen dat het vervelend is als het gevoel ontstaat dat er weinig gebeurt. In de tussentijd hebben we aanvullende informatie bij je opgevraagd en zijn we aan de slag gegaan met het aansprakelijk stellen van de tegenpartij. Fijn dat er inmiddels een oplossing is gekomen. Mocht je nog vragen hebben, helpen we je graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2026
Snel persoonlijk contact. Heel prettig
Jan uit Borger, 20 juni 2026
Het herstel van de schade is voortvarend opgepakt en de schade is inmiddels hersteld, hier ben ik zeer tevreden over.
Huub uit Helvoirt, 20 juni 2026
Zeer snelle en adequate afhandeling van mijn autoschade. Heel klantvriendelijk!
Martin uit Hoogeveen, 19 juni 2026
Hier worden we blij van! Bedankt voor je positieve review.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 juni 2026
Ik ben tevreden over Promovendum en het werk dat de verzekering heb opgezet tot het verhalen van de schade die ik heb doorgelopen op de tegenpartij
Mohamed uit Amsterdam, 19 juni 2026
Snel, accuraat en erg vriendelijk! Top!
Manon uit Heesch, 19 juni 2026
Snelle hulp bij het omzetten van de autoverzekering.
Kim uit Oudewater, 19 juni 2026