mensen in keuken

Zorgverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een zorgverzekering. Wil je jouw ervaring ook delen? Dat kan via de button hieronder. 

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Altijd top en vriendelijk geholpen goede service en zeker niet duur

Özden uit Dordrecht, 25 juni 2021

uitsluitend positief

eize.a uit Westknollendam, 24 juni 2021

Erg verwarrend! Eerst krijg ik terug, vervolgens toch betalen dan krijg ik weer terug kunt u dit nog uitleggen????
Ik niet!

Puk uit Amsterdam, 23 juni 2021

Dankjewel voor jouw review. Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover vandaag contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2021

prima inlevingsvermogen, wil graag helpen, zeer vriendlijk

Ron uit Leiden, 23 juni 2021

Vriendelijk snel geholpen

Tim uit Enschede , 23 juni 2021

Ben zeer tevreden over de dienstverlening van Promovendum.

Roy uit Weert, 23 juni 2021

Online declaratie van zorgverzekering was super snel afgehandeld. Heel erg tevreden over.

Annemarie uit Utrecht, 23 juni 2021

Beste mevrouw,
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw vriendelijke hulp en goede advies.
Wij willen ook jullie alle Promovendum medewerkers bedanken voor jullie vriendelijkheid en jullie eerlijkheid.
Jullie zijn altijd net en behulpzaam. Bedankt.
Groet,
Yasar

Yasar uit Middelburg, 22 juni 2021

Het afsluiten van de doorlopende reisverzekering ging vlotjes. Het afsluiten van de zorgverzekering i.v.m. Remigratie verliep volgens de wettelijke procedures; echter de afspraak om mij terug te bellen verliep niet helemaal volgens afspraak. Toen ik dat na ruim een dag telefonisch had aangegeven werd mijn verzoek ‘met voorrang’, correct en snel afgehandeld.

Sonja uit Oosterbeek, 22 juni 2021

Ik had een prettig ervaring met mw. vandaag 21-6-2021. Vriendelijk, behulpzaam, vlot en professioneel!

Chapeau voor deze dame!
Voor haar goede hulp!

Muriël uit Amsterdam, 21 juni 2021

Zeer goede telefonische ondersteuning en er is goed meegedacht.

Andy uit Alphen aan den Rijn, 18 juni 2021

Er word geluisterd en ook iets mee gedaan. Dat is zeer positief

Ferry uit Denhaag, 18 juni 2021

Staan altijd voor je klaar deze mense

Gerben uit Maurik, 18 juni 2021

Altijd correct en snel geholpen.
Fijne verzekeringsmaatschappij

Olga uit Nieuwkuijk, 17 juni 2021

Super snel alles geregeld!
Was paniekerig mijn eerste aanrijding met eigen schuld!
Dank voor afhandeling!

Lyanne uit Amstelveen, 17 juni 2021

Naar mijn mening is het beter dat de kosten van eigen risico elke maand worden herzien en naar de verzekerde worden gestuurd voor terugbetaling. Niet dat de rekening na twee tot drie maanden wordt verstuurd..

Mehdi uit Apeldoorn, 16 juni 2021

Dankjewel voor jouw review. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 juni 2021

Perfect te woord gestaan. Doorverwezen naar de volgende instantie.

Tinie uit Dordrecht, 16 juni 2021

Een prettig gesprek, duidelijk en correct geholpen!

Ineke uit Putten, 16 juni 2021

Vlot en correct afgehandeld . Hartelijk dank !

Hannie uit Kedichem, 16 juni 2021

Afhandeling gaat erg vlot!

Arie uit Kapelle, 16 juni 2021

Een en al lof tot nu toe. Afspraken worden nagekomen en declaraties gaan echt super snel!! Zeer tevreden dus

Esther uit Zoetermeer, 16 juni 2021

Netjes te woord gestaan en gedaan wat was afgesproken

Mariette uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 15 juni 2021

Goed en duidelijk geholpen met een betalingsregeling.

Thijmen uit Hoensbroek, 15 juni 2021

Ik vind dat alles uitstekend gaat.

Ruud uit Maarssen, 15 juni 2021

beoordeling: slecht. Zelf een fout maken door incorrecte factuur te accepteren en dan verwachten dat verzekerde dat zelf oplost? Aub zelf eigen fouten corrigeren

JC uit Nieuwegein, 14 juni 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 juni 2021

Gelukkig was dit weer een prettige ervaring met Promovendum. De zorgafdeling is altijd bijzonder vriendelijk. De schade afdeling is dat soms zeker niet. Verder heel tevreden over Promovendum.

Marjan uit Amstelveen, 14 juni 2021

De kosten voor de apotheek vind ik ver boven het acceptabele uitstijgen. Ik heb nog niemand van de apotheek gesproken en nog geen druppel info gekregen. Oké, er zou wel eens een papiertje zijn geweest, maar dat kun je onder elke kopieermachine leggen. Haal die belachelijke zogenaamde uitgiftekosten van de rekening af. Dit is wel een erg gemakkelijke manier om je centen binnen te schrapen, maar niet over mijn rug.

Andre uit Zoetermmer, 11 juni 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2021

Vind het erg lang duren voor de declaraties afgehandeld zijn. Deze van vandaag gaat over de behandeling in april.
Ik vind ook de site van ‘mijn Promovendum’ niet toegankelijk. Van vorige verzekeringen zijn ze veel overzichtelijker

Joke uit Hoorn , 11 juni 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Een medewerker van ons Serviceteam neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2021

Helder overzicht en verder goed afgehandeld

C uit Amsterdam, 11 juni 2021

Duidelijke declaratie en goed overzicht van eigen risico en de kosten die gemaakt zijn! TOP

Kien uit Noordwijk, 11 juni 2021

8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail