Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Goed advies. Vriendelijke medewerker

Pieter uit Purmerend, 6 november 2025

Ze heeft me echt top geholpen. Heel professioneel en vriendelijk. Heel blij met de top service van Promovendum!

Monira uit Rotterdam, 6 november 2025

Slechte afhandeling. Veel te laat tot actie overgaan. Veel telang wachten op de uitspraak van de opstalverzekering vve. Achter de feiten aan lopen. Waardoor ik weken in de ellende heb gezeten. DANK DAARVOOR!!!!

Arnold uit Leidschendam, 6 november 2025

Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. De behandelaar neemt snel contact met je op om dit verder te bespreken!

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 november 2025

Prima afhandeling bij het telefonisch contact van mijn vraag, m.b.t. mijn situatie!!

Patrick uit Hoofddorp, 5 november 2025

Helaas werd mijn auto door een bezorgauto geraakt bij het inparkeren, schade gemeld en alles wordt netjes opgelost . Proces om alles te melden etc verliep zonder problemen , blij mee 👍

Arjen uit Den Haag, 5 november 2025

Blij dat we je goed hebben kunnen helpen en dat het netjes opgelost wordt. Bedankt voor je positieve feedback!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 november 2025

Heeft mij goed geholpen bij het overzetten van mijn verzekering en mij een goede deal geboden. Erg vriendelijk en behulpzaam

ricardo uit Assen, 5 november 2025

Schade zonder problemen en zeer netjes gerepareerd

Wouter uit Hoogvliet Rotterdam, 5 november 2025

Ben vriendelijk te woord gestaan bij mijn vraag over een lekkage en gewezen op een melding van de schade met een schadeformulier vergezeld van foto's

Jo uit Vught, 5 november 2025

Prima service! Snelle en deskundige hulp.

fia uit Eindhoven, 5 november 2025

Goed advies gekregen van de Promovendum medewerker

Robbert uit Soest, 5 november 2025

Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Alle wat besproken is duidelijk en overzichtelijk op de mail ontvangen. Geeft veel vertrouwen

Michael Robin uit Apeldoorn, 5 november 2025

We doen ons best om alles duidelijk en overzichtelijk te maken. Bedankt voor je vertrouwen en positieve feedback!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 november 2025

Na het melden van de schade werd er niet binnen de door Promovendum gestelde termijn van 10 dagen gereageerd. Zelf initiatief genomen en gebeld naar betreffende afdeling. Reactie: het was erg druk! Mevrouw die ik aan de lijn kreeg had mijn "dossier" (nog) niet gelezen. Na mijn mondelinge beschrijving van het gebeuren adviseerde zij mij contact op te nemen met 'n rechtshulpwinkel om met te laten adviseren wat betreft de schuldvraag. Tevens adviseerde zij mij Airbnb te berichten dat ik mij niet aansprakelijk achtte voor de schade. Desgevraagd kon de rechtswinkel geen ondersteuning bieden. Eigen onderzoek maakte al snel duidelijk dat vlgs Frans huurrecht er sprake is van wettelijk bewijsvermoeden ten nadele van de huurder. Dat betekent dat de huurder aansprakelijk wordt geacht tenzij hij het tegendeel kan bewijzen. Maar dit alles blijkt helemaal niet relevant te zijn om een beroep te kunnen doen op mijn aanspr.verz. Schade aan een vakantiehuis in het buitenland wordt alleen vergoed als deze veroorzaakt wordt door brand(art 8 lid f). 16/9 melding van de schade, 14/10 reactie via mail(Kim) met een hele lijst met vragen, 3/11 bericht dat schade niet onder dekking valt! Ergo: trage behandeling, slechte/ inadequate begeleiding/afhandeling. Teleurgesteld en erg ontevreden!

Paul uit Breda, 5 november 2025

We begrijpen dat deze situatie erg vervelend voor je is. Na het melden van de schade hebben we binnen de gestelde reactie termijn van 15 werkdagen gereageerd. Vervolgens hebben we aanvullende informatie opgevraagd om de schadeclaim zo goed mogelijk te beoordelen, wat helaas wat tijd kostte, maar waarbij we wel binnen de reactie termijn zijn gebleven. Mocht je vragen hebben over de beoordeling, neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 november 2025

Snel en efficiënt

Yvonne uit Voorhout, 5 november 2025

Ik heb binnen 2 dagen al aangegeven niet voor het eigen risico te gaan van € 500,- en heb de aangifte met jullie gedeeld en nu moet ik dat nog een keer doen, dat is raar. Ik vraag gisteren per mail aan jullie of ik nu aan alle voorwaarde heb voldaan en nu krijg ik een algemeen gegenereerd mailtje.

Bram uit Arnold Hoogvlietstra, 5 november 2025

We hebben alle benodigde informatie van je ontvangen, bedankt! Dit is bevestigd met een automatisch gegenereerd mailtje. Het lijkt erop dat onze berichten elkaar gekruist hebben, waardoor het lijkt alsof je opnieuw alles moet aanleveren, maar dat is niet het geval. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 november 2025

prima geholpen. Ik wilde tijdelijk de dekking van een van mijn auto verzekeringen verlagen vanwege RDW schorsing omdat er in de winter niet met deze auto wordt gereden. Uitleg over risico over brand en diefstal waren daarbij een goede hulp.

Emiel uit Herpen, 5 november 2025

Duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen.

Marjon uit ‘s-Gravenzande, 5 november 2025

By het overschrijden van het kenteken van de vwtroc naar de andere vwtroc ging ik in premie schrikbarend omhoog van 77 euro naar 102,95 euro pm dat vind ik het over denken waard omdat ik goedkoper terecht kan onder de zelfde voorwaarden nl.78.95. Euro hoop hiervan nog iets van te horen met hartelijke dank Jh Wijjgh

Jh uit Voorburg, 4 november 2025

We begrijpen dat premieverschillen verwarrend kunnen zijn na een autowijziging, en dat dit je aan het denken kan zetten. Een collega neemt contact met je op om samen naar de mogelijkheden te kijken!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 november 2025

Super goed, supervriendelijk en supersnel geholpen !

Marcel uit Almere, 4 november 2025

Prettig en professioneel gesprek, niet te snel op gestelde vraag reageren maar eerst intern nodige info opvragen. Prettige afhandeling ook!

Richard uit Haarlem, 4 november 2025

Uitstekende service van de gatage Alderliesten en Promovendum. Chapeau!

Kitty uit Papendrecht, 4 november 2025

Ik wil de Verzekeringsadviseur ook bedanken voor het fijne gesprek. Hij was zeer duidelijk in zijn uitleg.

Gerard uit Amstelveen, 4 november 2025

Prima!!

El Hassan uit Amersfoort, 4 november 2025

Snelle communicatie en goed geregeld.

Romy uit Ridderkerk, 4 november 2025

Ik ben goed geadviseerd door de Verzekeringsadviseur en heb een nieuw verzekeringspakket afgesloten. Heel hartelijk dank!

Patrice uit Zetten, 4 november 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 november 2025

Snel, vriendelijk en adequaat geholpen.

Ineke uit Haarle, 4 november 2025

Prettig gesprek en kreeg duidelijke uitleg over mijn vraag.

Jan uit Harlingen, 4 november 2025

Ma de aanrijding werd alles geregeld door Promovendum.Ik mocht een afspraak maken en kreeg vervangend vervoer.

Gineke uit Rosmalen, 4 november 2025

slecht, ik moet vaak bellen om iets te regelen en als ik bel word niet geregeld tot de garage gaat namens mij bellen om te regelen.

Mohamed Faouzi uit Amsterdam, 4 november 2025

Jammer om te lezen dat je vaak zelf achter dingen aan moest bellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben inmiddels contact met je gehad via e-mail, hopelijk biedt dit duidelijkheid. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 november 2025

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn schade, snel effectief en efficient.

Arnoud uit Vleuten, 4 november 2025

De behandeling werd vlekkeloos en snel opgepakt. De schadeherstel was perfect. En heel fijn dat ik een auto van het bedrijf mocht lenen.

René uit Beusichem, 3 november 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact