Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Telefonisch wijziging van de autoverzekering aangevraagd. Binnen een half uur was de wijziging doorgevoerd en via de e-mail bericht ontvangen. Prima service

Leo uit Leerdam, 17 november 2025

Ik ben tevreden over de afwikkeling en ook over de garage. Het betrof hagelschade. Ik weet echter niet of hierdoor de bonus-manus-regeling verandert.

Peter uit Meijel, 16 november 2025

Mooi dat je tevreden bent over hoe alles is afgehandeld! En goed nieuws: hagelschade heeft geen effect op je schadevrije jaren of bonus-malus.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 november 2025

De schade melden ging heel makkelijk! Overzichtelijke site. Snelle bevestiging van de schade via de mail. Na de melding en het aanleveren van alle documenten hoef je verder niets meer te doen. Super makkelijk!

Yvonne uit Eindhoven, 14 november 2025

Schade melden moet makkelijk zijn, en dat is precies zoals jij het beschrijft! Bedankt voor je leuke review!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2025

De Verzekeringsadviseur heeft ons zeer goed geholpen. Dank hiervoor

Kan uit Landgraaf, 14 november 2025

Duidelijke antwoorden op alle vragen!

Floris uit Nijmegen, 14 november 2025

Super afgehandeld

J uit Harlingen , Nederland, 14 november 2025

Het heeft lang geduurd is een kleine schade , maar omdat medewerkers van promovendus niet luisterde naar met iedere keer met dezelfde vraag kwam. Heb zelf met de oplossing moeten komen.

Micky uit Breda, 14 november 2025

Jammer dat het schadeproces zo lang duurde en de communicatie wat onduidelijk was. De automatisch verzonden e-mails maakten het waarschijnlijk verwarrend. Inmiddels is de tegenpartij aansprakelijk gesteld, en hopelijk kunnen we het snel afronden. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2025

Goed

Nathalie uit Zaltbommel, 14 november 2025

Ik werd vlot geholpen. Duidelijk en vriendelijk gesprek.

Ingrid uit Woudenberg, 14 november 2025

Wederom uitstekende ervaring met uw afdeling autoschade.

Daan. uit Sellingen, 14 november 2025

Bedankt voor je positieve review!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2025

Heel goed en vriendelijk geholpen. Wat ze niet direct zelf wisten, hebben ze nagevraagd en zijn hier snel bij me op teruggekomen. Kwamen zelf met oplossingen. Niks op aan te merken!

Daan uit Sint-Michielsgestel, 14 november 2025

excellent customer service - always willing to help!

Stephen uit Amsterdam, 14 november 2025

Snelle en duidelijke communicatie bij contact nav schade via de website. Telefonisch ook goed bereikbaar en hulpvaardig.

Léon uit Kerkrade, 14 november 2025

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Jimmy uit Uithoorn, 14 november 2025

Fijn gesprek , snelle afhandeling!!

P uit Halsteren, 14 november 2025

Goed geholpen. Netjes op tijd. Vriendelijke en nuttige telefonische gesprekken.

Victor uit Nijkerk, 13 november 2025

Tot nu toe prima behandeling. De auto wordt 10 december gerepareerd.

Tineke uit Sliedrecht, 13 november 2025

Heel prettig te woord gestaan naar aanleiding van overzetten naar andere auto. Kan niet beter, top!

Anne uit Cuijk, 13 november 2025

Tot zover niets dan lof! Bij het schadebedrijf dat werd aangewezen werd ik met alle egards ontvangen, ik kreeg een heel fijne leenauto en de schade is perfect gerepareerd. Als de afhandeling met de tegenpartij net zo vlot verloopt is het perfect

Gert uit Haarlem, 13 november 2025

Fijne auto- en pechhulpverzekering. Nooit gedoe, en staan klaar voor je als er wat is. Ook door de klantenservice altijd snel en vriendelijk geholpen.

Stephanie uit Leerdam, 13 november 2025

digitaal schadeformulier redelijk makkelijk in te voeren. Alleen tekening maken en ondertekenen van het formulier graag met handleiding hoe dit te doen

Leo uit Den Haag, 13 november 2025

Goede tip! We gaan kijken of we dit kunnen verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Alles keurig, snel en correct geregeld!

Hans uit Alphen aan den Rijn, 13 november 2025

Slechte zaak. Ik had alles ingeleverd t.w. schadeformulier, met handtekening tegenpartij, met documenten van de tegenpartij zijn verzekering en tenaamstelling van de auto en toch vertelde Promovendum mij dat ik foto's moest aanleveren om te laten zien aan de tegenpartij dat zijn bij ons in de straat hadden gereden. Alsof dit niet te zien is op de registratie zij het met de hand zij het met een boordcomputer of dongel. Het was zeer teleurstellend dat jullie je voor het karretje van de tegenpartij hebben laten spannen.

Wolter uit Maarssen, 13 november 2025

Jammer dat je dit zo hebt ervaren! We begrijpen dat het vervelend is als er om extra informatie wordt gevraagd, zeker als je al veel hebt aangeleverd. Toch doen we dat niet zomaar en hebben we je dit eerder ook uitgelegd. We doen dit graag nog een keer:

In jouw geval had de tegenpartij de schade niet bij zijn eigen verzekering gemeld, waardoor zijn verzekeraar de afhandeling via ons liet lopen. Op het schadeformulier ontbrak het kenteken van de tegenpartij, en daarom vroegen we om foto’s waarop dit goed zichtbaar was. Zo konden we de schade zo zorgvuldig en zo snel mogelijk afhandelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Voorlopig ben ik onder de onder de indruk van de service. Zo is overstappen heel gemakkelijk!

Margreet uit Amsterdam, 13 november 2025

Zeer vriendelijk, correct en snel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Nieuwe autoverzekering afgesloten.

Karin uit Gouda, 13 november 2025

Werd erg fijn geholpen aan de telefoon door de Specialist verzekeringsaanvragen.

Sipke uit Amsterdam, 13 november 2025

Vriendelijke, rustige, goedlachse medewerker die echt luisterde en zowel in toon als in aanbod echt meedacht met de situatie. Wekt vertrouwen, en voelt persoonlijk en benaderbaar. Ik stap met gerust hart over

Femke uit Den Haag, 13 november 2025

We zijn blij dat je met vertrouwen overstapt!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Het zal vaker voorkomen: bij het wisselen van voertuig de juiste datum uitmikken. Toen de overdrachtsdatum door omstandigheden verplaatst moest worden, was een simpel belletje naar Promovendum voldoende om afmelddatum oude voertuig en ingangsdatum nieuwe voertuig snel te regelen. En: vriendelijk geholpen!

Roelof uit Hattem, 13 november 2025

De service is prima zelfs uitstekend ook bij mijn eerste verzoek gisteren ging het allemaal heel soepel service gericht.

Niets dan lof.

D. uit Sellingen, 13 november 2025

We zijn blij dat je zo goed geholpen bent!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

Top service en snel geregeld!

Annabelle uit Helmond, 13 november 2025

Geweldig dat alles zo snel en goed geregeld was! Bedankt voor je fijne review!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact