Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Snel geholpen

Anoniem uit Anoniem, 13 oktober 2025

Tijdens gesprek ivm auto schade zeer snel geholpen en afspraak gemaakt met schade herstel bedrijf ASN. Zeer tevreden over de communicatie en snelle afhandeling.

Dick uit Vught, 13 oktober 2025

Snel en perfect geregeld Top.

Franciscus uit Hengelo Gld, 13 oktober 2025

Duidelijk en snel.

Bert uit Oranjewoud/heerenveen, 13 oktober 2025

Prima geholpen. Klantvriendelijk en begrijpelijk telefonisch contact.

Brigitte uit Rosmalen, 13 oktober 2025

Na melding van brandschade werd ik eerst vriendelijk geholpen en na in de wacht gestaan te hebben werd er in één keer heel kort gereageerd. Uw dossier ligt bij team onderzoek, zij bellen u. Einde gesprek. Geen idee waar mijn auto nu heen moet, hoe ik vervangend vervoer geregeld is.

Sander uit Vianen, 13 oktober 2025

Wat vervelend dat het gesprek zo abrupt eindigde, zeker terwijl je nog met vragen zat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Jouw dossier is inderdaad in onderzoek en je wordt hierover snel teruggebeld. Mijn collega’s van het onderzoeksteam nemen dan alles met je door. Bedankt voor je geduld tot die tijd!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 oktober 2025

Prima geholpen.

Sjaak uit Zwammerdam, 13 oktober 2025

Afhandeling schade auto

Sjaak uit Zwammerdam, 13 oktober 2025

Ik melde mijn schade innde promocendum app/website. En dat ging makkelijk en snel. Echter door de stress van het moment heb ik er nooit aan gedacht om de telefoongegevens te vragen wel heb ik een kopie van het rijbewijs van de andere partij. En nu kan ik hierdoor niet de papieren invullen.

Eric uit Hoorn, 13 oktober 2025

Hopelijk gaat het goed met je! We begrijpen heel goed dat het in de stress van het moment niet altijd lukt om alles te noteren. De behandelaar neemt contact met je op om samen te kijken wat er nog geregeld moet worden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 oktober 2025

Super geholpen, schade is keurig gerepareerd

Jan uit Hoofddorp, 12 oktober 2025

I can understand some Dutch but couldn't speak well. I have no problem when I contact with you by phone and you support me in English, but when I need to apply via your website, everything is in Dutch. I tried to do but could be better if you have English version. I tried to find a language selection but I couldn't find any possibility rather then Dutch

TOLGA uit Rotterdam, 12 oktober 2025

Thank you for your message and for sharing your experience. At the moment, our website is only available in Dutch, which we understand can be inconvenient. We're glad to hear that contacting us by phone in English works well for you , please don’t hesitate to call us anytime if you need help or have any questions. We’re always happy to assist you!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 oktober 2025

Promovendum chapeau! Een annulering op de ochtend van vertrek. Met afzonderlijke reserveringen voor vluchten, hotel, taxis en excursies. Door Promovendum alles deskundig, efficient en snel afgehandeld! Kan niet beter!

Hans uit Den Haag, 11 oktober 2025

Vriendelijk geholpen en meedenkend, goeie ervaring met het afsluiten van mijn nieuwe autoverzekering

Damion uit Dinxperlo, 11 oktober 2025

Wat leuk om te lezen dat alles zo prettig verliep. Van harte welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 oktober 2025

Vriendelijk, snel en goed.

B C uit Utrecht, 10 oktober 2025

Zeer lage premie. Goede dekking. Snelle en soepele schadeafwikkeling.

F. uit Rotterdam, 10 oktober 2025

Slecht. Er is mij doorgeven dat taxikosten zouden worden vergoed. Hoe kom ik anders bij de dichtsbijzijnde garage. Met de fiets? Slechte service.

Ron uit Maastricht, 10 oktober 2025

Jammer dat je ontevreden bent over de vergoeding van de taxikosten. Omdat de auto, zoals je zelf ook aangaf, binnen één dag is gerepareerd, kunnen deze kosten helaas niet worden vergoed. Fijn dat de reparatie zo snel is afgerond en je weer snel de weg op kon!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 oktober 2025

Snel en goed

Ruud uit Leiderdorp, 10 oktober 2025

zie de sterren!!

Ben uit Lelystad, 10 oktober 2025

Heel, heel vreemd dat ik een mail krijg van een schademelding op 1 april 2025 in Oostenrijk. Ik ben het hele jaar met mijn auto überhaupt nog niet in het buitenland geweest!! Wat mij ergert is dat in de mail op voorhand om een ingevuld schadeformulier gevraagd wordt en een toelichting op de gebeurtenis, terwijl m.i. de eerste vraag zou moeten zijn of ik bij dit voorval betrokken ben geweest.

Johan uit Kootwijkerbroek, 10 oktober 2025

Dat begrijpen we helemaal! Zo’n bericht is natuurlijk vreemd als je zelf niet in het buitenland bent geweest. Fijn dat je dit inmiddels met mijn collega hebt besproken. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 oktober 2025

Kort maar goed en duidelijk gesprek over de afhandeling van de schade. Op de vragen die zijn gesteld kwam een duidelijk antwoord. Moet echter wachten op wat de expert van de schade vindt.

Alfred uit Zoetermeer, 10 oktober 2025

Goed en accuraat geholpen!

Marc uit Maastricht, 10 oktober 2025

Aantal sterren

Hans uit Almere, 10 oktober 2025

Vriendelijke meneer en duidelijke uitleg. Heeft alle vragen kunnen beantwoorden en mij door het aanmeldproces goed kunnen begeleiden.

S. uit Den Haag, 10 oktober 2025

Begrip voor de situatie en medeleven en dat laatste stel ik zeer op prijs

Gé uit Prinsenbeek, 10 oktober 2025

Mijn verzoek om nadere info over afgesloten verzekeringen werd zeer vriendelijk, snel en efficiënt afgehandeld. Geeft vertrouwen wanneer een beroep op een verzekering mort worden gedaan.

Nico uit Den Haag, 9 oktober 2025

Wat een fijne reactie! Zo hoort het, snel geholpen en met een goed gevoel erbij.

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 oktober 2025

Prima Promovendum no nonense, helder, behulpsaam.

John uit Renesse, 9 oktober 2025

Het moment dat ik voor het eerst schade zelf veroorzaakte in 40 jaar vergeet ik niet meer. Hie makkelijk ik mijn schade kon melden en direct antwoord kreeg. Super! Gelukkig had ik een all risk verzekering en is alles prachtig hersteld door de garage.

Marijke uit Papendrecht, 9 oktober 2025

Erg makkelijke sevice om de schade te online te melden. Ook zeer tevreden over de afhandeling van de casus en de reparatie van de schade.

Stefan uit Schijndel, 9 oktober 2025

uitleg was duidelijk en helder offerte was eerder in mijn inbox dan dat het gesprek was beëindigd

Nan uit Oldenzaal, 9 oktober 2025

Dat noemen we nog eens snel schakelen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 oktober 2025

Alles is goed gegaan en alles is goed geregeld En

Rezo uit Hilversum, 9 oktober 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact