mensen in keuken

Zorgverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een zorgverzekering. Wil je jouw ervaring ook delen? Dat kan via de button hieronder. 

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,2

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Had nog een maand open staan, kon heel makkelijk een regeling afspreken

Kevin uit Amsterdam, 20 januari 2022

vriendelijk te woord gestaan.
snelle aktie.:de volgende dag al.

Greet uit Wenum Wiesel, 19 januari 2022

Altijd positieve ervaringen gehad.

Tjeenk uit Rotterdam, 18 januari 2022

Netjes en goed geholpen door de klantenservice. Snelle afhandeling van declaraties.

Nicole uit Willemstad, 17 januari 2022

Van het begin tot aan het eind (helaas) altijd goed behandeld en goed gevoel gehad, Jammer dat dit nu ophoudt.

Willem uit Julianadorp, 15 januari 2022

Fijn gesprek. Heel vriendelijke medewerkster die alle vragen duidelijk beantwoordde. En alle tijd nam om alles uit te leggen.

Een minpunt is de verschrikkelijk lange wachttijd voordat je iemand aan de lijn krijgt.

Marijke uit Terheijden, 14 januari 2022

Bedankt voor jouw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze medewerkster. Dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent is uiteraard niet hoe het hoort. Wij zullen jouw feedback meenemen in ons verbeterproces. Bedankt!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 januari 2022

Prima verzekering gehad vorig jaar. Nu ook nog een prima afwerking. Bedankt

Liesbeth uit Malden, 14 januari 2022

Zeer slecht klantenservice moet nu voor de 3de keer uitleggen wat de klacht is. Laatste keer dat ik voor VGZ en Promovendum heb gekozen als ze zelfs een eenvoudige vraag niet snappen. Promovendum voor hoger opgeleiden? Laat me niet lachen! Waardeloze service!!!

Frans uit Wapenveld, 13 januari 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Een medewerker van ons Serviceteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 januari 2022

Heel aardig dat u de tandarts ongeval nog een jaar verzekerd
Een aardige nette verrassing

Ad. Van uit Boxtel , 13 januari 2022

Heel erg klantvriendelijk.
Zeker een aanrader.

Hanneke uit Roosendaal, 13 januari 2022

Bijzonder ingenomen met Promovendum. Perfecte afstemming van klantwensen met aanbod van uitstekende voorwaarden. Prijs kwaliteit is van een hoog gehalte. Dat geeft een zeer vertrouwd beeld van hoe de verzekeringswereld er moet uitzien. Voor mij een zeer goede keuze.

john uit Heemskerk, 11 januari 2022

Over het algemeen goed.
Vergoeding implantaten onderkaak, slecht.

Karel uit Veldhoven, 11 januari 2022

Vlotte en kundige uitleg. De correctie bleek eerder die dag al uitgevoerd te zijn.

Roel uit Diever, 11 januari 2022

Jullie stoppen ermee en laten de cliënten de nasleep zelf oplossen. Waardeloos!

Mariette uit Amsterdam , 10 januari 2022

Bedankt voor jouw review! Wij vinden het jammer om te lezen dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Wij denken graag mee in een passende oplossing voor jou. Ons Serviceteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 januari 2022

Duidelijke uitleg gekregen....

Ronald uit Eindhoven, 8 januari 2022

U heeft me uitstekend geholpen met de verstrekte informatie.

Dank!

Anton uit Delden, 7 januari 2022

slecht. van het kastje naar de muur gestuurd. zo gemakkelijk allemaal, "bel maar naar dit nummer", daaaag. zo jammer allemaal.

R. uit Terneuzen, 7 januari 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 januari 2022

Prima te woord gestaan en snel een antwoord gekregen.

Pieter uit Kampen, 7 januari 2022

Top service bij mijn verhuizing naar het buitenland met advies en uitleg over de procedure.

Ron uit Stuttgart , 7 januari 2022

Mijn vraag werd snel en accuraat afgehandeld.

K.J. uit Eindhoven, 6 januari 2022

Uitstekend en op tijd door u beantwoord.

Rein uit Middelaar, 5 januari 2022

Snel en goed en deskundig geholpen

Fred uit Almere, 4 januari 2022

heel erg klantvriendelijk.

Jerry uit Amsterdam, 4 januari 2022

Dank voor de goede service.

Janny uit Almere, 3 januari 2022

Al ruim een jaar probeer ik in Zeeuws Vlaanderen een huisarts te vinden. De praktijken in mijn gemeente nemen zelf geen nieuwe patiënten meer aan. Dit loopt via zorgverzekeraar CZ, zeggen ze. Ik heb promovendum/vgz inmiddels verschillende keren een verzoek gestuurd om te bemiddelen. Maar óf ik krijg te horen dat er helemaal geen wachtlijst bestaat, óf ik krijg de toezegging dat CZ de bemiddeling in mijn regio op zich zal nemen. Maar hoe dan ook, er gebeurt niets, geen bericht. Vorige week gebeld met CZ, ze weten van mijn bestaan niet af. Het is om wanhopig van te worden. De premie innen lukt prima, dat wel. Dat CZ-verzekerden voorrang krijgen in de bemiddeling lijkt me inmiddels wel waarschijnlijk.

willem uit Terhole, 3 januari 2022

Bedankt voor jouw review! Wat vervelend om te lezen dat de bemiddeling niet loopt zoals je van ons verwacht. Ons Serviceteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om samen naar de situatie te kijken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 januari 2022

hartstikke fijne verzekering en ervaring mee.

eleshja uit Mijdrecht, 2 januari 2022

Dit is geen nieuw antwoord maar een herhaling welke ik al had ontvangen. Waarom gaat Promovendum niet achter deze zorgverlener aan zodat de nota betaald en afgehandeld kan worden!

Frans uit Wehl, 31 december 2021

Hartelijk dank voor jouw review! Wat vervelend om te lezen. Ons Serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om samen naar de declaratie te kijken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 december 2021

mijn complimenten voor de wijze waarop ik geholpen ben. Zeker in deze drukke tijd rond eind december.
Alle rust, meedenken met de klant en kijken wat zij kan doen.
Dank.

R.A.J.M. uit Valkenswaard, 31 december 2021

Uiterst prettig gesprek met de zorgbemiddelaar, hij nam alle tijd en was begripvol en zeer vriendelijk.

Jan uit Steggerda, 31 december 2021

Snelle en duidelijke reactie!

Cynthia uit Hoogvliet, 30 december 2021

8,2

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail