Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Vriendelijke en snelle respons.

Dick uit Rotterdam, 22 december 2025

Heel goed. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en inhoudelijk gereageerd. De toon van uw medewerker had wat vriendelijker gekund, maar het ging mij expliciet om de inhoud.

Jan uit Sint Pancras, 22 december 2025

Fijn om te horen dat er goed is geluisterd en dat je tevreden bent over de inhoud. De toon nemen we mee, ook inhoud mag best met een glimlach worden gebracht. Bedankt voor je eerlijke feedback!

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 december 2025

Al bijna drie kwart van het jaar bezig met het afwikkelen van een wasstraat-schade. Schade getaxeerd op meer dan E 2000,-. Het aangesloten schadebedrijf was ronduit brutaal en reageert niet op emails. Om die reden verzocht om schade te laten uitbetalen. Dan blijft er welgeteld E 900 euro ineens over, vanwege allerlei kleine lettertjes. Hele nare ervaring bij Promovendum helaas.

Max uit Heerlen, 22 december 2025

Jammer om te lezen dat dit dossier zo lang heeft gelopen en de ervaring met de hersteller zo vervelend was. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Jouw signaal is inmiddels opgepakt door een collega en daar gaan we zeker mee aan de slag.

Wat betreft de uitbetaling: wanneer je kiest voor uitkering in plaats van herstel, wordt er een percentage van het schadebedrag uitgekeerd minus het eigen risico. Na herstel en ontvangst van de reparatienota wordt het resterende deel alsnog uitgekeerd. Dit is eerder vandaag al telefonisch aan je toegelicht.

Mocht je hier alsnog vragen hebben, dan kijken we uiteraard graag met je mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 december 2025

Zeer snelle communicatie en afhandeling

Martin uit Westzaan, 22 december 2025

Zeer snelle en duidelijke afhandeling van de schademelding!

Ed uit Berkel en Rodenrijs, 21 december 2025

Toen ik s morgens mijn auto kwam brengen voor de reparatie, bleek dat ze geen leenauto beschikbaar hadden, omdat de dame niet op tijd de auto had teruggebracht bij de schadehersteller. Ik ben toen naar huis gegaan en ze hebben mij gebeld als de leenauto beschikbaar was. Dit heeft voor mij extra kosten opgeleverd, 2x rijden van Papendrecht naar Ridderkerk. Het zou fijner zijn als er meer schadeherstellers zijn in de Drechtsteden. In Papendrecht zit ook autoschade Dubbeldam.

Karin uit Papendrecht, 21 december 2025

Bedankt voor je review. Vervelend dat de leenauto die ochtend nog niet beschikbaar was doordat deze niet op tijd was teruggebracht. Goed dat de schadehersteller je heeft gebeld zodra de leenauto beschikbaar was. We proberen door heel Nederland samen te werken met schadeherstellers, maar het lukt helaas niet altijd om in elke regio meerdere opties te hebben. Je feedback hierover nemen we mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 december 2025

Na een schademelding heb ik eerst telefonisch contact gezocht, en kreeg daar snel en duidelijk advies over hoe te handelen. Het invullen en indienen van het schadeformulier ging goed, en de verdere afhandeling, zoals contact met het herstelbedrijf was erg snel en correct!

Hans uit Bergen op Zoom, 20 december 2025

Snel, accuraat en direct geregeld!

Jos uit Tegelen, 20 december 2025

Keurig aanbod gekregen van de drie verzekeringen. Op verzoek nagebeld en netjes te woord gestaan. Autoverzekering afgesloten. Andere twee niet.

Frans uit Berkel en Rodenrijs, 19 december 2025

Heel goed geholpen, vriendelijk, duidelijk en meedenkend.

Cora uit Vlaardingen, 19 december 2025

Ik vind heel slecht voor mijn helpen.

Nithiyanantham uit Rotterdam, 19 december 2025

Zou je je vraag kunnen mailen naar klanttevredenheid@promovendum.nl? We helpen je graag verder!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 december 2025

Snel geregeld, geen wachttijd en een mooie korting t.o.v. mijn huidige verzekeringen.

Lisanne uit Leiden, 19 december 2025

Dit duurt veel te lang.De tegenpartij heeft de schade allang erkend en betaald het bedrag.Dus deze mail is echt onzin.Ik betaal gewoon de premie elke maand en elke keer als jullie de schade moeten betalen duurt het een eeuwigheid

Patricia uit Tilburg, 19 december 2025

Jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. De tegenpartij heeft inderdaad de aansprakelijkheid erkend. Bedankt voor het toesturen van het expertiserapport. We hebben de behandelaar verzocht om jouw mail met voorrang op te pakken. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 december 2025

Ik wilde alle verzekeringen bij een verzekeraar. En dat is gelukt met behulp van de Verzekeringsadviseur. Zij kon al mijn vragen goed beantwoorden en ze nam ook de tijd om alles uit te leggen. Ik ben een tevreden klant geworden.

corine uit Woudenberg, 18 december 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 december 2025

Prettig telefonisch contact gehad met de Verzekeringsadviseur. Ze kwam de afspraken goed en snel na.

Joeri uit Amersfoort, 18 december 2025

Super snelle reactie wat betreft e- mail sturen.

Fred uit Son en Breugel, 18 december 2025

Prima geadviseerd en snel geholpen!

Caroline uit Wassenaar, 18 december 2025

Het zou mij erg helpen als er ook een app komt.

boudewijn uit Gendt, 18 december 2025

Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat een app handig zou zijn en nemen je suggestie mee. We blijven werken aan verbeteringen en hopen je in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 december 2025

Perfecte klantenservice

Dies uit Woerden, 18 december 2025

Goed geholpen en duidelijk

Larissa uit Bleiswijk, 18 december 2025

goede communicatie, duidelijke voortgang in het proces, aangeven wat nog aangevuld dient te worden om de voortgang te bewaken

Jurrien uit Sint-Michielsgestel, 17 december 2025

Klantvriendelijkheid

William uit Amsterdam, 17 december 2025

ik werd goed geholpen . ik had een goed gesprek met de verzekeringsmedewerker. ik heb er wat aan gehad.

kees uit Roosendaal, 17 december 2025

Mooi dat het gesprek waardevol voor je was!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 december 2025

Snel en correct is mijn vraag beantwoord.

Ineke uit Driel, 17 december 2025

Telefonische contacten met de mensen zijn van een hoog professioneel niveau. Het zijn de visitekaartjes van Promovendum Kunnen goed omgaan met ongeduldige klanten.

Aito uit Diemen, 17 december 2025

Keurige premie, netjes te woord gestaan. Helmaal top.

Bjorn uit Veghel, 17 december 2025

Fijn gesprek gehad met de Verzekeringsadviseurer, duidelijke uitleg en meedenkend met de klant! Kortom prima 👍

Frank uit Apeldoorn, 16 december 2025

Super fijne, vriendelijke en snelle service!

Contessa uit Arnhem, 16 december 2025

aardige dame, fijn contact, behulpzaam.

Marjolein uit Spijkenisse, 16 december 2025

Altijd fijn dat je nog 'ouderwets' kunt bellen met een vraag en dat ook nog snel wordt opgenomen! Hele prettige medewerker, duidelijk en zeer hulpvaardig. Blij met onze (auto)verzekering bij jullie.

Peter uit Eemnes, 16 december 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact