Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Voorlopig ben ik onder de onder de indruk van de service. Zo is overstappen heel gemakkelijk!
Margreet uit Amsterdam, 13 november 2025
Zeer vriendelijk, correct en snel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Nieuwe autoverzekering afgesloten.
Karin uit Gouda, 13 november 2025
Werd erg fijn geholpen aan de telefoon door de Specialist verzekeringsaanvragen.
Sipke uit Amsterdam, 13 november 2025
Vriendelijke, rustige, goedlachse medewerker die echt luisterde en zowel in toon als in aanbod echt meedacht met de situatie. Wekt vertrouwen, en voelt persoonlijk en benaderbaar. Ik stap met gerust hart over
Femke uit Den Haag, 13 november 2025
We zijn blij dat je met vertrouwen overstapt!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
Het zal vaker voorkomen: bij het wisselen van voertuig de juiste datum uitmikken. Toen de overdrachtsdatum door omstandigheden verplaatst moest worden, was een simpel belletje naar Promovendum voldoende om afmelddatum oude voertuig en ingangsdatum nieuwe voertuig snel te regelen. En: vriendelijk geholpen!
Roelof uit Hattem, 13 november 2025
De service is prima zelfs uitstekend ook bij mijn eerste verzoek gisteren ging het allemaal heel soepel service gericht.
Niets dan lof.
D. uit Sellingen, 13 november 2025
We zijn blij dat je zo goed geholpen bent!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
Top service en snel geregeld!
Annabelle uit Helmond, 13 november 2025
Geweldig dat alles zo snel en goed geregeld was! Bedankt voor je fijne review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
Snelle schade gemeld en aardige mensen. Antwoord op vragen duurt lang. Ik heb nog steeds geen tijdelijke huurauto. Status van het proces is onduidelijk .
Dennis uit Arnhem, 12 november 2025
Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen je graag laten weten dat vervangend vervoer geregeld wordt via het aangesloten herstelbedrijf tijdens de reparatieperiode. Vandaag hebben we je een update per e-mail gestuurd. Als je nog vragen hebt, staan we uiteraard voor je klaar!
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 november 2025
Promovendum super bedankt dat jullie snel handelen en regelen na een aanrijding.
Fia uit Eindhoven, 12 november 2025
Snel en vriendelijk geholpen aan de telefoon. De afhandeling is nog niet voltooid.
Chris uit Zutphen, 12 november 2025
Aangenaam en terzake kundig en snel!
Thijs uit Heerenveen, 11 november 2025
Op 10 november heb ik een recensie geschreven over mijn situatie en vandaag weer contact gemaakt met Promovendum. Ik sprak met de Klantadviseur. In deze lastige situatie waarin ik momenteel zit, is zij de enige die mij eindelijk na 2 weken duidelijkheid gaf. Waar ik eerder heen en weer werd gestuurd door andere medewerkers, nam zij de tijd om echt te luisteren en uit te leggen. Ze zorgde ervoor dat ik begreep wat de volgende stappen waren. Eindelijk iemand die verantwoordelijkheid neemt en de klant serieus behandelt. Ze verdient echt een compliment.
Inez uit Arnhem, 11 november 2025
Wat fijn dat onze collega de tijd heeft genomen om naar je te luisteren en de situatie goed uit te leggen. Bedankt voor je compliment, deze zullen we met veel plezier aan haar doorgeven!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025
Geen goed contact. Niet terug gebeld.
Sofian uit Nijmegen, 11 november 2025
Jammer dat het contact niet naar wens is verlopen. We hebben inmiddels via e-mail contact met je gehad en je bericht doorgestuurd naar de behandelaar van je dossier. Deze zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025
Medewerkster aan de telefoon hielp snel en duidelijk met de juiste informatie. Daar waar meer expertise nodig was werd snel geschakeld met een collega. Voorwaarden voor acceptatie snel duidelijk. Antwoorden zijn samenvattend met elkaar gedeeld . Fijn gesprek en meer dan vertrouwen in Promovendum en medewerkers.
Ruud uit Udenhout, 11 november 2025
Geweldig dat we snel konden schakelen en je alle benodigde informatie hebt ontvangen. Bedankt voor je vertrouwen in Promovendum en onze medewerkers!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025
Vriendelijke medewerker die snel antwoord had op mijn vragen
Dolinda uit Landsmeer, 11 november 2025
Vriendelijk, professioneel, snel.
Tim uit Zeist, 11 november 2025
Enorm goede ervaring gehad met de Verzekeringsadviseur. Heel snel geholpen en heeft kennis en ervaring om goed te adviseren. Blij dat ik ben overgestapt.
Can uit Zaandam, 11 november 2025
We zijn blij dat je snel geholpen bent en het juiste advies hebt gekregen. Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025
Zeer goed geholpen. Voor het autoschadeherstelbedrijf was behulpzaam en klantgericht. Top geholpen en schade geheel hersteld
S uit Nieuwer ter Aa, 10 november 2025
Schade veroorzaakt door een derde. Alles is vlot en efficiënt door Promovendum geregeld. Ik ben zeer tevreden.
Arjan uit Aalsmeer, 10 november 2025
Prima geholpen.
Mart uit Ottersum, 10 november 2025
Behulpzame medewerker die zeer snel alles regelde
Patricia uit Tilburg, 10 november 2025
snel en duidelijk
huub uit Maasbree, 10 november 2025
Na een aanrijding, waarvoor ik allrisk verzekerd ben, wacht ik nu al twee weken op enige vorm van voortgang. Geen leenauto, geen duidelijkheid, alleen eindeloze doorverwijzingen. Ik moet mijn verhaal elke keer opnieuw uitleggen aan weer een andere medewerker. Er is geen overzicht, geen verantwoordelijkheid en geen gevoel van urgentie. Dit is geen dienstverlening, dit is pure frustratie. Ontzettend teleurstellend.
Inez uit Arnhem, 10 november 2025
Dat klinkt als een ontzettend vervelende ervaring! Dit hadden we graag anders gezien. We hebben je bericht doorgestuurd naar de behandelaar van jouw dossier met het verzoek contact met jou op te nemen. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2025
Verhelderend gesprek. Prima antwoord op mijn vraag . Compliment.
Ton uit Helmond, 10 november 2025
Ik ben het niet eens met de beoordeling door de expert en deze bevat onwaarheden. De behandeling door Promovendum duurt erg lang.
jacques uit Rosmalen, 10 november 2025
We hebben je e-mail ontvangen waarin je aangeeft het niet eens te zijn met de beoordeling van de expert en de vertraging in de behandeling. Vervelend dat je dit zo hebt ervaren. De behandelaar zal binnen 15 werkdagen inhoudelijk reageren. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2025
prima, duidelijk en snel geregeld (misschien ook omdat ik wist wat ik wilde)
Paul uit Nijmegen, 10 november 2025
De Verzekeringsadviseur is een top adviseur. Hij is deskundig, transparant en altijd bereikbaar voor vragen.Dankzij zijn advies heb ik nu een verzekering die past bij mijn wensen en budget. Absoluut een aanrader!
Natali uit Den Haag, 10 november 2025
Welkom! We zijn blij dat je bij Promovendum de perfecte verzekering hebt gevonden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2025
Ik zat in de stress na dat ongelukkige schadegeval, maar het melden van de schade was gelukkig gemakkelijk. En vrij snel kreeg ik mail met relevante informatie, hoewel het op een zondag is. Hierdoor nam mijn stress wel wat af.
Philippus uit Grou, 9 november 2025
Hopelijk gaat alles goed met je! We begrijpen dat zo’n situatie best stressvol kan zijn. Fijn om te lezen dat we je snel wat rust hebben kunnen geven. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. We helpen je graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 09 november 2025
De schade is netjes hersteld. Ook fijn dat we een leenauto ter beschikking kregen.
Ans uit Waalre, 8 november 2025
Snel gebeld nav een verzoek via de site. Kort en bondig advies en meteen geregeld. Prettige manier van communiceren.
Nicole uit Klundert, 8 november 2025