mensen in keuken

Zorgverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een zorgverzekering. Wil je jouw ervaring ook delen? Dat kan via de button hieronder. 

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Best groot min punt, bel elk uur, zeer slecht bereikbaar. Jammer

Annie uit Drachtstercompagnie , 17 september 2021

Bedankt voor jouw review. Wij werken er hard aan om onze bereikbaarheid te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 september 2021

Ik heb dit al eens eerder gemeld.
Als ik een half jaar moet wachten op een overzicht van mijn declaraties dan vind ik dat erg onpraktisch laat.
Als ik daarna ook nog eens een erg onduidelijk omschrijving krijg, een of meerdere onderzoeken of behandelingen, wordt het nog lastiger.

Graag eerder een overzicht en in ieder geval een omschrijving waar ik iets uit kan halen, dit slaat nergens op…

Frank uit Eindhoven, 16 september 2021

Bedankt voor jouw review. Ik begrijp dat je deze overzichten graag sneller ontvangt. Wij kunnen declaraties echter pas verwerken als de zorgverlener deze bij ons heeft ingediend. Wij zijn dus afhankelijk van hun administratieve afhandelingstermijn. Wij nemen graag contact met je op om deze ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 september 2021

Het is natuurlijk jammer dat ik geen enkele van de door mij gedeclareerde kosten vergoed krijg van apotheek en verblijf in buitenland, maar vooral dat er een heel formulier worst toegestuurd met codes van afwijzing zonder toelichting waarom dit zo is. Niet informatief en niet fijn.

Ankie uit Den Bisch, 16 september 2021

Bedankt voor jouw review. Dat vinden wij jammer om te horen! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 september 2021

IK BEGRIJP NIETS VAN HET DECLARATIE OVERZICHT. VEEL TE MOEILIJK. EEN UITLEG IS WELLICHT PRETTIG

Rene uit Apeldoorn, 16 september 2021

Dankjewel voor jouw review. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw declaratie overzicht te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 september 2021

Mijn ervaring met een adviseur was zeer positief. Mijn vragen werden vriendelijk en deskundig beantwoord.

Hennette uit Oosterbeek, 16 september 2021

Het is al geruime tijd vrijwel onmogelijk telefonisch contact te krijgen: wordt niet opgenomen, worden geen terugbelafspraken gemaakt, noodoproepen worden niet beantwoord, onbereikbaar voor zorgverleners. schandalig slecht!!

H uit Leiderdorp, 16 september 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij werken er hard aan om onze bereikbaarheid te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak. Ons Serviceteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 september 2021

Ik had een vraag, die is naar tevredenheid beantwoord

Wineke uit Vlaardingen , 16 september 2021

Super makkelijk af te sluiten en super behulpzame telefoon dienst! 100% tevreden :D

Merle uit Bunde, 15 september 2021

Deze 5 sterren beoordeling is voor de dame die mij te woord stond.
Als ik de bereikbaarheid van Promovendum momenteel moet beoordelen is dat maar 1 ster.

John uit Klimmen, 14 september 2021

Bedankt voor het delen van uw ervaring en compliment. Wij werken er hard aan om onze bereikbaarheid te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 september 2021

Fijn telefonisch contact gehad, werd echt de tijd genomen!

Sjoerd uit Naarden, 10 september 2021

Tot nu toe altijd goede ervaringen, bij vragen aan de telefoon wordt uitgebreid meegedacht door fijne mensen. Super!

Sjoerd uit Naarden, 10 september 2021

De medeweker heeft mij prima en goed geholpen

Danny uit Vriezenveen, 9 september 2021

Ik snap niet waarvoor ik iedere maand een groot bedrag moet betalen terwijl er nagenoeg niks wordt uitbetaald. Ik moest een noodgedwongen behandeling laten uitvoeren door de kaakchirurg en krijg deze niet vergoed. Vraag is dan ook waarvoor ik dan wel verzekerd ben.

Klaas uit Bennekom, 9 september 2021

Dankjewel voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Een medewerker van ons Serviceteam neemt contact met je op om jouw vragen met je door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 september 2021

Goed verzekerd tegen zeer redelijke prijs. En de al dan niet gevraagde hulp verdient een pluim, zeker als het gaat om een reactie op een door mij verkeerd gestuurde mail. Chapeau.

john uit Heemskerk, 9 september 2021

Goeie en snelle afhandeling van declaraties ..

Marck uit Zutphen, 9 september 2021

Goede hulp, goede advisering en ondersteuning

Paul uit Lelystad , 8 september 2021

Hartelijk bedankt.
Groet,
Yasar

Yasar uit Middelburg, 8 september 2021

Slecht.
Als gepensioneerd verkoopopleider til ik zwaarder aan het laatste mislukte contact over een factuur .
Eerst 10 min in de wacht. Dan gevraagd om een spoed terugbel verzoek om voor 12 uur teruggebeld te worden. Vandaag 24 uur later ben ik terug gebeld en was natuurlijk niet thuis.
Gisterenmiddag zelf nog een keer gebeld en het probleem is netjes verholpen. Waarom vraagt de medewerkster niet of er al een terugbelverzoek in de wacht staat. Want bijna alle klanten krijgen nu i.v.m. drukte een terugbelverzoek te doen. want vandaag is er gebeld. Ik bel terug weer 10 min. wachten. Blijkt het om het zelfde probleem te gaan. Niet erg klant vriendelijk.

jp uit Alkmaar, 8 september 2021

Dankjewel voor jouw review. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij willen je zo snel mogelijk helpen. Helaas is dat niet gelukt. Ons Serviceteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 september 2021

Vriendelijk te woord gestaan en betalingsregeling kunnen treffen

Samantha uit Wassenaar , 7 september 2021

Super aardig, kwam meteen met oplossing en was snel geregeld! Nogmaals dank!

Maura uit Laren, 7 september 2021

Super snel en accuraat, echt 100% TOP

Rens uit Tilburg , 7 september 2021

Goed professioneel te woord gestaan en geholpen

Bryan uit Helmond , 6 september 2021

Declaratie zorgkosten (huur rolstoel, wat onder de basisverzekering valt) is afgewezen met als toelichting dat de aankoop van een rolstoel niet onder de dekking valt. Het is toch voor iedereen duidelijk dat je voor EUR 49 niet een rolstoel kan kopen??

Hierop gereageerd, maar vervolgens geen reactie meer gekregen.

Dit is niet de eerste keer dat ik een negatieve ervaring heb met Promovendum over het niet willen uitkeren van kosten die wel onder de dekking vallen. Het lijkt erop dat Promovendum wel wil stunten met lage premies, maar niet thuis geeft als er (wettelijk) uitgekeerd moet worden.

Arie uit Nunspeet, 5 september 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Een collega van ons Serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 september 2021

Wij ,mijn vrouw en ik kochten als z.g. hogeropgeleiden een bril.
We verwachtten dan ook de door Promovendum voorgespiegelde
tegemoetkoming te mogen ontvangen.
We gingen naar een opticien naar onze keuze en niet naar een opticien voor de lager opgeleiden de z.g. optiek markt verziekers
Waar Promovendum als hogeropgeleidenverzekeraar mee schermt,
en zie daar we kregen niet waar we op hoopten.
En dragen met een nare smaak in de mond een prima kwaliteitsbril
van Nederlandse makelij en niet zo een Chinees montuur waar in
Italië een schroefje gezet is zodat deze als Italiaanse bril door het leven kan gaan.dus ...teleurstelling alom.

Vraag ......wat is dit nu?

C.G. uit Alphen aan den Rijn, 4 september 2021

Dankjewel voor jouw review. Dat vinden wij jammer om te horen! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 september 2021

Bij ons was door Promovendum de indruk gewekt dat er van enige brillenvergoeding sprake zou zijn . Zowel voor mij als mijn man.
Maar zonder motivering sturen jullie de aanvragen terug.
Gaarne uw uitleg .
Want dit bevreemdt ons in hoge mate van de hogeropgeleiden “” verzekeringsmaatschappij Promovendum”
Met vriendelijke groet

M.J. uit Alphen aan den Rijn, 4 september 2021

Dankjewel voor jouw review. Dat vinden wij jammer om te horen! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 september 2021

Daar ik een halfjaar geleden jullie een suggestie heb verstrekt, om in de brief waarin jullie schrijven dat jullie gaan incasseren de goede inkassend te vermelden.
Antwoord van jullie was we geven het door om het aan te passen.
Blijkt dit nog steeds niet te zijn gebeurd, waardoor mensen zich afvragen wie incasseert hier en het geld terug boeken.

Emile uit Spaubeek, 3 september 2021

Dankjewel voor jouw review. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 september 2021

Ik wou mijn e-mail wijzigen. Dat is goed verlopen. Bedankt!

Moisey uit Philippine , 3 september 2021

Promovendum ziektekosten verzekering is telefonisch niet bereikbaar .Er wordt een verhaaltje opgehangen dat het druk is,erg druk zelfs.! Ik word doorverbonden met iemand die mijn nummer op gaat nemen om terug te bellen.Ik heb mijn nummer niet door kunnen geven want er kwam geen medewerker aan de lijn.

Ron uit Rotterdam, 2 september 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Onze excuses voor het ongemak. Een Specialist Klantvragen neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 september 2021

Duurde relatief erg lang voor ik een reactie ontving! Ook wijkt het te vergoeden bedrag af van hetgeen de Rabobank mij in rekening bracht (verschil valuta omrekening?).
Verder OK!

P.S . U bent telefonisch praktisch onbereikbaar, wat ik voor een (zorg)verzekeringsmaatschappij haast onacceptabel vind. Ben 2 dagen bezig geweest om U te bereiken. Uiteindelijk kon ik een afspraak maken om teruggebeld te worden......!

Dr.Ir. Dirk Everard uit Oosterbeek, 2 september 2021

Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze excuses dat onze bereikbaarheid niet optimaal is geweest. Wij zoeken het even voor je uit en nemen contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 september 2021

Een leuk en goed verhelderend gesprek gehad met de medewerker over mij zorgverzekering. Duidelijke uitleg en advies.

Henk uit Zoeterwoude , 2 september 2021

8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail