studenten­zorgverzekering

Studenten­zorgverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een studentenzorgverzekering. Wil je jouw ervaring met ons delen? Laat hem achter via de button hieronder.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet lang in de wacht gestaan en direct, vakkundig geholpen.

Natalie uit Rotterdam, 8 september 2020

De medewerkers van Promovendum staan altijd voor je klaar. Bij alle vragen die ik stel krijg ik snel en een duidelijk antwoord. Ze pakken alles goed op en regelen de zaken goed als je er zelf niet uitkomt. Ik ben erg tevreden over mijn verzekering bij Promovendum.

Juliette uit Sint Anthonis, 12 augustus 2020

Wat goed om te horen dat jouw ervaring met het Serviceteam zo positief was!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2020

Twee van onze kinderen hebben een studentenzorgverzekering. Ik ben sinds half juli bezig om het incassorekeningnummer gewijzigd te krijgen. Eerst per mail (half juli) vervolgens per telefoon (30 juli). Mail is nooit in behandeling genomen. Mail niet te vinden (?). Hier zou ik over teruggebeld worden. Is niet gebeurd. Vervolgens wijziging telefonisch doorgegeven (30 juli). Deze wijziging is door onze kinderen per telefoon bevestigd. Ik zou per mail een bevestiging ontvangen van de wijziging van het incassonummer. Vandaag wederom gebeld ( ruim 45 minuten!). Kreeg wederom te horen dat er niets verwerkt was. Mijn kinderen moesten maar een eigen polis afsluiten. Ze hebben een eigen polis! Nu is wederom de wijziging in behandeling genomen ( 7 augustus). Er is mij toegezegd dat met spoed de wijziging verwerkt gaat worden en dat ik een bevestiging per mail zal ontvangen. Totaal onacceptabel dit.

Michel uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 7 augustus 2020

Bedankt voor jouw review. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 augustus 2020

Heel goed geholpen. Vriendelijk en vakkundig te woord gestaan en achteraf nog een kaartje ontvangen met felicitatie.

Marie-José uit Didam, 6 augustus 2020

Prettige ervaring met overleggen. Wat alleen mij niet duidelijk is, is dat je niet zelf al de aanmelding moet doen bij de kraamzorg organisatie en daarna Promovendum bellen. Maar dat zij ook echt de hele aanmelding regelen. Dat is wat verwarrend en brengt dan weer zorgen met zich mee of alles wel goed verloopt.

Janneke uit Leiden, 13 juli 2020

Wat goed om te horen dat jouw ervaring met het Serviceteam zo positief was! Wij nemen jouw feedback mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 juli 2020

Snel en vriendelijk geholpen en een heel leuk kaartje net over de post gekregen!

Sabine uit Hendrik-ido-Ambacht, 8 juli 2020

Snel antwoord op mijn vraag, duidelijk antwoord. Top!

Wouter uit Groningen, 11 juni 2020

Geholpen door een keurige deskundige die gelijk actie onderneemt.

Matthijs uit Delft, 30 april 2020

Ik heb nu paar keer gebeld met de klantenservice en vind dat de professionaliteit omhoog mag. De medewerker aan de lijn (bij 2 verschillende personen) leek niet op de hoogte van de nodige acties passend bij mijn vraag en moest eerst vanalles uitzoeken, terwijl mijn vragen vrij eenvoudig leken. Zo duurde het gesprek aardig lang en moest ik vaak gegevens herhalen. Een nieuw persoon moet natuurlijk nog leren maar de klantvriendelijkheid en betrokkenheid was ook niet fijn. Zodoende heb ik tweemaal opgehangen met een onrustig gevoel, niet wetende of ik juist was geïnformeerd of de aanpassingen die ik wilde maken wel begrepen waren. Vandaar laat ik toch graag mijn reactie achter.

Margo uit Maarssen, 30 april 2020

Beste Margo, wij vinden het spijtig te vernemen dat wij niet aan uw verwachting voldoen. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Ons Serviceteam neemt contact met u op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 april 2020

Makkelijk en snel voor vragen en aanmelding via de telefoon.

Loeca uit Huissen, 21 april 2020

Ik heb tot 2 maal toe gevraagd om de afschrijvingen via een andere rekening te laten lopen dit is nog steeds niet gebeurd.

Rens uit Waddinxveen, 24 maart 2020

Beste Rens, bedankt voor het delen van uw review. Dat is uiteraard niet de juiste gang van zaken. Wij gaan het uitzoeken en juiste nummer voor u aanpassen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 maart 2020

Fijn dat er zo snel en duidelijk op mijn mail gereageerd is.

Marieke uit Rotterdam, 18 maart 2020

Niet echt logisch waarom onderscheid tussen zorgnota's via de site en dit declaratieformulier per post. Overigens wilde oogarts in eerste instantie niet meewerken om het formulier te ondertekenen. Beducht voor meer papierwerk....(maar nog weinig ervaring na 2 maanden in dienst)

Rick uit Tiel, 12 maart 2020

Beste Rick, bedankt voor het delen van uw ervaring. Ons serviceteam neemt vandaag contact met u op om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 maart 2020

Ik werd super netjes en vriendelijk te woord gestaan!

Anneke uit Rhoon, 5 maart 2020

very satisfied with info and communication

Natalia uit Rotterdam, 26 februari 2020

Precies de informatie waar ik naar opzoek was!

Carolijn uit Oegstgeest, 17 februari 2020

Telefonische assistentie was goed en uitgebreid

Merit uit Amersfoort, 14 februari 2020

Prima ervaring met de medewerker van het serviceteam. Vorige keer ook prima geholpen door haar collega trouwens.

Paola uit Huissen, 27 januari 2020

ik weet nog steeds niet wanneer ik mijn geld uitbetaald krijg. De incasso van de premie is nooit te laat!!!!

mario uit Ter Aar, 23 januari 2020

Beste Mario, bedankt voor het delen van uw ervaring. Ons serviceteam neemt vandaag contact op om u hierover te informeren. 

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2020

Goede hulp is geboden in een vervelende situatie. Duidelijk geholpen en goede uitleg

Anne uit Hoorn, 14 januari 2020

Zeer behulpzaam en vriendelijk .Ze blijven zoeken voor een oplossing

Marlies uit Amsterdam, 10 januari 2020

Zeer goed en duidelijk geholpen!

Daphne uit Mill, 6 januari 2020

snel, vriendelijk en behulpzaam!

puck uit Vlijmen, 2 januari 2020

Een erg plezierig gesprek, waarin ik snel werd geholpen en alles goed werd geregeld.

Wolfert uit Heerenveen, 30 december 2019

Wel beantwoording binnen gestelde termijn doch geen antwoord op de vraag gekregen. Call Center was onderbezet cq overvraagd dus maar terugbel verzoek achtergelaten en aanvullende vraagmail gestuurd in hoop op duidelijkheid

Monique uit Bergen op Zoom, 30 december 2019

Beste Monique, bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend dat u niet direct duidelijkheid heeft ontvangen. Ons Serviceteam neemt vandaag contact op om uw vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 december 2019__

Zeer goed en duidelijk geholpen

Lisanne uit Breda, 16 december 2019

Uw verzekeringsadviseur is top!

Ernstjan uit Hengelo Netherlands, 27 november 2019

Goede en snelle service!

Luca uit Amstelveen, 26 november 2019

Fijn telefonisch contact gehad en er werd met mij meegedacht.

Fleur uit Arnhen, 16 november 2019

Snel , goed en prettig geholpen . Klasse!

Th. uit Castricum Holland, 14 november 2019

8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail