Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 37.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Supersnelle en probleemloze afhandeling. Goed schadeherstel en weinig zorgen! Top!

Annemarie uit Poortugaal, 4 juli 2025

Dank voor het snelle en duidelijke antwoord.

Margreet uit Dordrecht, 4 juli 2025

Goed contact met medewerkster. Plezierig te woord gestaan. Tevreden met uitkomst gesprek

Bert uit Heemstede, 4 juli 2025

Werkelijk prima geholpen door uw medewerker. Petje af Zeer tevreden

Leni uit Alphen aan den Rijn, 4 juli 2025

Wat een mooie woorden, bedankt! Jouw complimenten geven we met een grote glimlach door aan onze collega.

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 juli 2025

met de telefoon auto verzekering afgesloten, ik werd vriendelijk en vlot geholpen met het afsluiten van de verzekering

peter uit Berg en Dal, 4 juli 2025

Direct gevraagd document ontvangen zonder gedoe.

Niek uit Nijmegen, 4 juli 2025

Goede bereikbaarheid en afwikkeling van de vragen.

Jos uit Zevenbergen, 4 juli 2025

Ik moet nog geadviseerd worden, deze melding gaat over het aanmeldproces. Ik heb een week terug gebeld en ben doorverbonden naar DAS. Daar hoor ik vervolgens van een bandje dat een nieuwe casus niet via de telefoon kan. Dus het webformulier ingevuld bij Promovendum. Daar komt ruim een week later een email op terug met een link naar een DAS webformulier. Ik stel voor dat jullie deze verwijzing direct op de website van Promovendum zetten. Ik ben ongeveer een half uur bezig en ruim een week verder, dat is toch zonde?

Ivo uit Heerhugowaard, 4 juli 2025

Je hebt helemaal gelijk, dit had soepeler moeten verlopen. Het spijt ons dat je onnodig veel tijd en moeite hebt moeten steken in het aanmelden van je zaak. We hadden je direct duidelijker kunnen verwijzen naar het juiste formulier. Bedankt voor je feedback. We nemen je suggestie mee om dit op de website duidelijker te maken, zodat anderen niet hetzelfde hoeven te ervaren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 juli 2025

Zeer slechte afhandeling, duurt zolang voor je überhaupt iets verder komt en of voorzien word van informatie. Zal hier zeker een review overschrijven.

Amar uit Woerden, 3 juli 2025

Wat jammer om te lezen dat je onze afhandeling als traag hebt ervaren. We snappen goed dat je graag sneller duidelijkheid wilde. In jouw dossier waren we afhankelijk van informatie van de tegenpartij, waardoor het helaas iets langer duurde dan je van ons mag verwachten. Je ontvangt vandaag alsnog bericht van ons. Dankjewel voor je geduld tot nu toe.

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 juli 2025

De Klantadviseur heeft me uitstekend geholpen en alles gecheckt. Op deze manier kwamen we er achter dat ik ten onrechte was gedaald in mijn bonus-malus trede. Dat scheelt weer. Heel erg fijn dat ze belangeloos alles nakeek en ook ruiterlijk toegaf dat er bij Promovendum een fout was gemaakt.

Maria uit Rotterdam, 3 juli 2025

Wat fijn om te horen dat mijn collega je zo goed heeft geholpen en scherp is gebleven tot in de bonus-malus details! Goed dat de fout aan het licht kwam en meteen is rechtgezet. We geven het compliment graag aan haar door!

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 juli 2025

Vraag ivm met boeken in bedrijfsadministratie netjes uitgezocht en aan mij toegelicht

Gauke uit Lieveren, 3 juli 2025

Prachtige snelle service en vriendelijk personeel

Richard uit Almere, 3 juli 2025

Snel en vakkundig geholpen!

Yilmaz uit Rotterdam, 3 juli 2025

Ik werd zojuist deskundig en heel geholpen.

Martijn uit Zwij Drecht, 3 juli 2025

prettig gesprek, fijn meegedacht en heldere uitleg. Top

meri uit Apeldoorn, 3 juli 2025

Top en correct geholpen. Vriendelijke medewerker.

Luuk uit Gendringen, 3 juli 2025

Duurt allemaal veel te lang !!!!!!

Gerwin uit Apeldoorn, 3 juli 2025

We hebben jouw verzoek zo snel mogelijk proberen te beoordelen. Inmiddels is dit gelukt en heb je bericht gehad. Bedankt voor jouw geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 juli 2025

Goede support

Huib uit Santpoort-Zuid, 3 juli 2025

Prima to the point en uitermate klantvriendelijk

Ben uit Lelystad, 3 juli 2025

Heel erg goed/ professioneel geholpen!

Niels uit Vijfhuizen, 3 juli 2025

Prima maar ik snap iets niet. In geval je auto niet bij het schadeherstelbedrijf staat kun je dat niet aangeven. Mijn auto gebruik ik nu nog dus is dat erg onhandig. Ik hoop te horen wanneer de taxateur langskomt dan kan ik er voor zorgen dat de auto daar staat. Verder wordt verteld dat ik een lijstje kan vinden waarin aangegeven staat welke actiepunten er nog opgepakt moeten worden want er zou wat missen. Waar vind ik dat lijstje? Ik kan overigens niets ontdekken betreffende missende zaken. Daarom geen 5 maar 4 sterren. Is nu alles in orde zodat er geen vertraging ontstaat?

S uit Zoetermeer, 2 juli 2025

We snappen dat je na je schademelding nog wat vragen hebt. We maken het natuurlijk graag zo duidelijk mogelijk voor je. Je hebt van ons een bevestiging ontvangen met daarin een link naar de online omgeving. Via die link kun je de informatie aanleveren die we nodig hebben om je schade verder in behandeling te nemen. Staat je auto op dit moment nog niet bij de schadehersteller? Laat ons dan even weten wanneer dat wel zo is. Dan plannen we graag de expertise voor je in. Als je op werkdagen vóór 14.30 uur belt, kunnen we de expert de volgende werkdag bij de hersteller langs laten gaan. Heb je nog vragen? Laat het ons vooral weten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 juli 2025

Nette mailwisseling en goede service. Ondanks de kleine kosten.

Carin uit Purmerend, 2 juli 2025

correct en snel de gegevens verwerkt.

carolina uit Heemstede, 2 juli 2025

lekker makkelijk en praktisch; ik heb het idee dat ik vroeger moest bewijzen dat ik bij RDW de auto had geschorst; overbodige info vor jullie lijkt me en die wordt nu ook niet gevraagd; positief verrast.

Gero

Gero uit Weesp, 2 juli 2025

Snel en naar tevredenheid geholpen.

ACAM uit Eindhoven, 2 juli 2025

Goede uitleg gekregen over uitbreiding dekking wegens gezinsreis. Daardoor een goede afweging kunnen maken. Prima dus.

Willem uit 's-Hertogenbosch, 2 juli 2025

Heel goed en vriendelijk geholpen!

C. uit Gouda, 2 juli 2025

Onverwachts misschien per abuis mijn dekking ingetrokken!!!!

Bob uit Nunspeet, 2 juli 2025

Wat vervelend! Dat was natuurlijk niet de bedoeling. De dekking is inmiddels weer in kracht hersteld en alles is netjes rechtgezet. Mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 juli 2025

Zeer moeilijk te bereiken vanuit het buitenland na 4 uur eindelijk transport brengen ze je naar de verkeerde garage waar ze je nietkunnen helpen daarna totaal niet meer te bereiken heb vandaar uit zelf maar transport en de garage geregeld. In mijn ogen is dit heel erg slecht geregeld. Ze zoude me terug bellen en dat doen ze ook niet eens.ze kunnen je niet op de hoogte houden van de stand van zaken.

Richard uit Beverwijk, 2 juli 2025

Hopelijk gaat alles goed met je! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad met de hulp vanuit het buitenland. Bedankt dat je dit met ons deelt, we hebben jouw bericht uitgezet bij een collega die zo snel mogelijk contact met jou opneemt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 juli 2025

Snel te woord gestaan en goed geholpen bij het wijzigen van de autoverzekering - nieuwe auto is al te naam gesteld, terwijl ik nog in de verzekerde auto rijd.

Bas uit Laren (nh), 2 juli 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact