Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Zeer correct en snel geholpen. Reparatie bij ASN ongelooflijk goed. Vervangende auto prima Kortom erg tevreden automobilist!

Peter uit Zwolle, 7 december 2025

Ik heb goede ervaringen met promovendum. Netjes te woord gestaan, vlotte afhandeling van zaken.

Derk uit Sneek, 7 december 2025

Contact met de Promovendum medewerkers is steeds ter zake, vriendelijk en rustig. Een dikke 10

Peter uit Geleen, 6 december 2025

Werd bondig en accuraat geholpen.

Ben uit Hilversum, 6 december 2025

  1. Heb ik heel lang gewacht (1,5 maand )tot ik terecht kon bij het autoschadeherstel bedrijf omdat Promovendum was vergeten contact te leggen met de autoschadeherstel bedrijf.
  2. Het autoschadeherstel bedrijf (ASN autoschade Van Vreden-Binckhorst) heeft ons goed geholpen alleen was ik verbaasd te lezen dat de kosten die ze jullie hebben gestuurd +€500 bedraagt omdat ik er in totaal maar 10 minuten ben geweest. Mijn schade was een verloren spiegelkap, deze hebben ze besteld en geïnstalleerd.

Wieger uit Den Haag, 5 december 2025

Vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten voordat er contact met je werd opgenomen na het versturen van de herstelopdracht. Dat had beter moeten verlopen. Gelukkig ben je daarna wel goed geholpen bij de hersteller. Als je nog vragen hebt over de factuur, neem dan gerust contact met ons op, we leggen dit graag aan je uit!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Snelle vaardige ondersteuning door een vriendelijk persoon! Volledig e n duidelijk ook in de afwerking! Chapeau

Pieter uit Deurne, 5 december 2025

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van de schade aan onze auto. Zeer tevreden over de snelheid van handelen. Ook het schadebedrijf heeft zeer snel vakkundig en klantvriendelijk gehandeld. In een woord super

Jac uit Grashoek, 5 december 2025

Toen ik eenmaal de Klantadviseur aan de lijn had, ging alles soepel en snel. Het duurde wel behoorlijk lang voordat ik haar aan de lijn had.

Dolph uit Schoorl, 5 december 2025

Jammer dat het even duurde voordat je onze collega te pakken had. Wel fijn dat je daarna snel en prettig geholpen bent! We nemen je ervaring met de wachttijd zeker mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Jullie handelen momenteel een schadegeval voor mij af met de tegenpartij. Met betrekking tot vervangend vervoer loopt het in mijn geval mis. Mijn auto staat thuis en mijn rechter remlicht is kapot. Ik heb steeds gehamerd op snelle total loss verklaring, maar dat wil niet lukken. Zeer tijdrovend en dat frustreert aangezien ik niks kan doen aan de schade die is ontstaan.

Dirk uit Rijswijk, 5 december 2025

Wat een vervelende situatie! Helemaal omdat de schade niet jouw schuld is. We hebben je bericht doorgezet naar de behandelaar; zij neemt contact met je op om dit verder met je te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Prettig te weten dat het schorsen/stopzetten van een lopende verzekering voor een aantal maanden mogelijk is bij uw organisatie.

Teus uit Baarn, 5 december 2025

ik had vanmorgen een vriendelijke en behulpzame manier aan de lijn.

nico mm uit Groenekan, 5 december 2025

Wat een verademing, persoonlijk telefonisch advies van een medewerker i.p.v. alleen maar de mogelijkheid om zaken digitaal te regelen. Dit klantcontact heeft mij ertoe doen besluiten al mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum.

Marjan uit Apeldoorn, 5 december 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Een teleurstellende ervaring. Jammer! De hoop en verwachting bij het afsluiten van de verzekering is (geweest), dat deze vooral vanuit mijn perspectief zou worden bekeken, wanneer er schade optreedt. Hierbij ging ik ervanuit, dat ik geen schade zou oplopen, ondanks ik maandelijks de premie betaal. Nu blijkt bij schade, dat een overijverige medewerker heel hard zijn best doet/heeft gedaan, om ervoor te zorgen dat de kosten voor het herstel van het gevolg van de opgelopen schade, niet worden vergoed. Hopelijk krijgt deze een top beoordeling en een goede opslag op het maandsalaris. Fijne kerstdagen en een voorspoedig 2026!

Patrick uit Hoofddorp, 5 december 2025

Jammer dat de uitkomst zo anders is dan je had gehoopt, dat begrijpen we heel goed. Het is vervelend dat je het gevoel hebt dat een collega hier invloed op heeft gehad. De schade is beoordeeld aan de hand van de polisvoorwaarden en staat los van persoonlijke keuzes. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Prijsverschil met enkele andere is heel klein geworden. En dan ook nog eens geen vrije keuze bij schade voor herstelbedrijf.....toch maat erns de markt op.

Wim uit Ulft, 5 december 2025

We snappen dat het kleiner wordende prijsverschil en de beperkte keuze in herstelbedrijven voor jou minder prettig kan voelen. Fijn dat je dit met ons deelt, we blijven ons inzetten om onze service zo aantrekkelijk mogelijk te houden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Dit is de slechtste maatschappij die ik tot nu toe heb meegemaakt. Voor elke stap moet je zélf meerdere keren achteraan, en zelfs dan gebeurt er niets.

Je mag alleen naar schadeherstelbedrijven die zij aanwijzen: • De ene zit 50 minuten rijden verderop, • De andere heeft pas plek in april 2026, terwijl er genoeg herstelbedrijven in de buurt zijn met tijd en capaciteit.

Na een week nog steeds geen reactie. Ondertussen gaat je premie wel direct omhoog, maar schadeherstel lijkt een eeuwigheid te duren.

Ik heb inmiddels 5 keer contact gehad via mail én telefoon, maar ik ben geen stap verder gekomen. Als je wél naar een eigen schadehersteller wilt die dichtbij zit, moet je €500 eigen risico betalen én krijg je geen vervangend toestel — puur omdat zij niet willen afwijken van hun regels, zelfs als hun eigen herstelbedrijven geen plek hebben op korte termijn.

Ik stap over. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, en ik deel mijn ervaring zodat anderen weten waar ze aan beginnen.

Zeynep uit Sappemeer, 5 december 2025

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je de wachttijd bij onze schadeherstellers, de communicatie en de herstelmogelijkheden als onvoldoende hebt ervaren. We begrijpen dat dit voor jou frustrerend is.

We hebben je naar aanleiding van je melding inmiddels per e-mail uitgebreid geïnformeerd over de opties, de wachttijden en de voorwaarden rondom het eigen risico. Ook hebben we toegelicht welke alternatieve schadehersteller we voor je hebben benaderd en hoe de premieopbouw in jouw geval werkt.

Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Snel en eenvoudig schadeformulier om in te vullen.

Fetija uit Oosterhout Nb, 4 december 2025

Duidelijk helder advies, daarnaast vriendelijk en correct. 👍

Frans uit Eindhoven, 4 december 2025

Dat klinkt als een topgesprek!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 december 2025

Erg goed geholpen, duidelijke informatie en heldere antwoorden op vragen.

Thijs uit Maastricht, 4 december 2025

Schademelding die erg klantvriendelijk is. De afhandeling loopt nog maar tot op heden zeer tevreden.

Han uit Angeren, 4 december 2025

Prettig geholpen met het overstappen van autoverzekering, nu een stuk voordeliger!

Melanie uit Rockanje, 4 december 2025

Ik had een vraag over de voorwaarden voor het plaatsen van zonnepanelen en thuisbatterijen. Deze zijn naar tevredenheid beantwoord.

Steven uit Leidschendam, 4 december 2025

Bedankt voor de super leuke attentie in de bus nav het verzekeren van onze nwe autos

Groet Martin en Otthella

Martin uit Leiden, 3 december 2025

We vinden het leuk om je op deze manier te verrassen, en gelukkig is het in de smaak gevallen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 december 2025

Goede service fijn geholpen en goede uitleg.

Rob uit Hellevoetsluis, 3 december 2025

De Verzekeringsadviseur klinkt als een nette vriendelijke gozer en heeft ons goed geholpen.

Geef de Verzekeringsadviseur een salarisverhoging!

Kai uit ‘s-Gravenhage, 3 december 2025

Wat een leuk compliment! We zorgen ervoor dat onze collega het hoort!

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 december 2025

Goed geholpen aan de telefoon door de Verzekeringsadviseur!

Matthijs uit Utrecht, 3 december 2025

Zeer overzichtelijk

Geert uit 's‑hertogenbosch, 3 december 2025

Zeer vlotte/deskundige en correcte behandeling van mijn aanvraag door uw medewerker

H.J. uit Helmond, 3 december 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 december 2025

Vragen op correcte en volledige wijze beantwoord

Ted uit Deurne, 2 december 2025

Goed geholpen, fijne service en duidelijke uitleg

Floor uit Zwolle, 2 december 2025

Financiële afhandeling duurt lang ivm herstel bij geen aangesloten garage. Is wel heel goed. Jammer

Peter uit Krimpen aan den IJssel, 2 december 2025

We snappen dat wachten vervelend is, maar zijn blij dat je tevreden bent met de afhandeling. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 december 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact