Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

De medewerker was kundig en vriendelijk en dacht goed mee met de klant.

Dick uit Amersfoort, 15 oktober 2025

L.S.

Goede morgen. de schade aan het rechter voorspatbord was complexer als gedacht. Uiteindelijk moest toch een nieuw spatbord besteld worden etc. De reparatie startte op 25 augustus en nam een week in beslag. Daarom werd om een vervangende auto gevraagd. De reparatie was een intensieve samenwerking tussen Herstelbedrijf Haarlemmermeer en de Mitsubishi dealer in Hoofddorp: Korsuize en van Wouwe. Zij deden goed werk. Naar ons idee is de auto als voorheen. Het werd wel duurder dan door de schadeveroorzaker verwacht. Die hebben wij geraden een nieuwe(re) auto te kopen om een beter zicht op medeweggebruikers te hebben. Samengevat: altijd lastig en vervelend deze akkefietjes maar eind goed al goed. m.vr.gr.

Francois uit Heemstede, 15 oktober 2025

ontzettend langzaam. ik moet zelf overal achteraan bellen voor opvolging. ondanks 0 eigen risico moet ik mijn eigen schade bedrag voorschieten. geen terugkoppeling. Allemaal niet best.

Michiel uit Laren, 15 oktober 2025

Dat klinkt als een opeenstapeling van vervelende momenten, heel begrijpelijk dat je daar niet blij van wordt. We nemen je feedback serieus en hebben je bericht doorgegeven aan de behandelaar, die contact met je opneemt om dit verder met je te bespreken. Hopelijk kunnen we het snel goed afronden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2025

Het duurt lang voordat Promovendum van zich laat horen. Op advies van de schadehersteller contact gezocht met Promovendum. Pas toen werd een en ander in gang gezet. Vervolgens heeft Promovendum de expert naar het verkeerde autoherstel bedrijf gestuurd.

Alfred uit Zoetermeer, 15 oktober 2025

Dat is natuurlijk niet handig, en we snappen dat dit vervelend is! Fijn dat alles inmiddels goed in gang is gezet. Bedankt voor je geduld.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2025

Ik kwam -vond ik zelf- met een ingewikkeld probleem bij de klantenservice van Promovendum bij de Klantadviseur, en werd door haar prima geholpen. Want: het probleem werd snel, kundig en adequaat opgelost. Kom daar nog eens om heden ten dage.

Ruud uit Utrecht, 15 oktober 2025

Een ingewikkeld probleem? Dat pakken we graag aan! Fijn dat alles zo snel en goed is opgelost.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2025

Ik vind de communicatie helder en afgestemd op mijn vraag. De toon is vriendelijk en de tekst van de email goed te begrijpen.

Monique uit Rosmalen, 15 oktober 2025

Heel vriendelijk te woord gestaan.

Sandra uit Moergestel, 14 oktober 2025

Heel snel en goed geregeld. Door voor samenwerkend herstelbedrijf te kiezen geen eigen risico.

Jan uit Maastricht, 14 oktober 2025

Je wordt heel netjes en correct te woord gestaan en geholpen

Sylvia uit Rotterdam, 14 oktober 2025

Prima contact met de Verzekeringsadviseur gehad. Wat mij betreft mag ze mijn vaste contactpersoon blijven, ook al hoop ik dat we mekaar niet vaak nodig hebben.

Ralph uit Maarssen, 14 oktober 2025

Wat leuk om te lezen! We geven het compliment graag aan haar door. En we hopen inderdaad dat jullie elkaar niet te vaak nodig hebben!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025

Prima geholpen zoals ik gehoopt had en ook is gebeurt.

Gerard H.M. uit Herkenbosch, 14 oktober 2025

Prima geholpen. Snelle afhandeling

Berry uit Susteren, 14 oktober 2025

De schade die ik last heb gehad is zowel met de melding en het herstel snel en goed verlopen Ook de dame aan de telefoon kon mij duidelijk uitleggen wat dit betekende voor mijn premie in de komende jaren Ook de premie blijft dan ook nog concurrerend tov van andere maatschappijen

Martin uit Tolburg, 14 oktober 2025

goed

Peteer uit Uithoorn, 14 oktober 2025

Super, dat jullie nav van mijn wijziging in mijn doorlopende reisverzekering telefonisch contact met mij hebben opgenomen. In december heb ik mij reisverzekering willen uitbreiden met dekking van medische kosten. Volgens mij heb ik in mijn account op wijzigen gedrukt en moest ik vervolgens weer alle info invullen. Ik vond dat al raar omdat ik al 5 verzekeringen bij jullie heb lopen. Ik kreeg de bevestiging en zag inderdaad wel dat ik daar ook premie voor betaalde, maar was in de veronderstelling dat dat zo bij jullie geregeld is. Vandaag bleek dus dat ik dus wel degelijk 2 reisverzekeringen heb en dus 1 teveel (ik heb een 1 persoonshuishouden). Super fijn, dat jullie zo adequaat reageren en een en ander gecorrigeerd wordt. Tevens bedankt voor het prettige gesprek!

Nella uit Schiedam, 14 oktober 2025

Goed, alle had de politie reeds meteen doorgegeven dat d verzekeraar tp akkoord ging , echter Promovendum was veel later.

Hetty uit Zandvoor, 14 oktober 2025

Vragen worden perfect beantwoord. En voor een paar Euro minder stap ik niet op.

Mario uit Helmond, 14 oktober 2025

Klantenservice is duidelijk over welke informatie nodig is voor een verzekeringsaanvraag. Telkens als je iets aanlevert, volgt er weer een nieuw verzoek waardoor je als aanvrager onnodig lang bezig bent.

Y. uit Zaandam, 14 oktober 2025

We begrijpen goed dat het vervelend is als er meerdere keren om informatie wordt gevraagd. In dit geval was de aangeleverde informatie helaas niet volledig, waardoor het proces wat langer duurde. Fijn om te laten weten dat je aanvraag inmiddels is goedgekeurd!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025

Gebrek aan interne communicatie: De verschillende afdelingen binnen Promovendum communiceren onvoldoende met elkaar. Bij een recente schade hebben wij zowel telefonisch als via het portaal doorgegeven naar welk schadebedrijf het voertuig gebracht moest worden. Deze cruciale informatie is echter niet bij de juiste medewerkers terechtgekomen. Beperkingen van het portaal: Het is niet mogelijk om op een later moment aanvullende documenten toe te voegen via het portaal. Dit maakt de schadeafhandeling onnodig ingewikkeld. Administratieve fouten Door nalatigheid van één van de afdelingen is er niet tijdig gereageerd op het Waarborgfonds. Hierdoor heeft het Waarborgfonds de claim afgesloten en moet het gehele proces opnieuw worden opgestart. Dit levert ons veel zorgen op. Doorlopende premie voor total loss voertuig Ons voertuig is total loss verklaard, de dagwaarde is overgemaakt en het voertuig is afgemeld door de RDW. Ondanks dit alles bleef de premie voor dit voertuig gewoon doorlopen. Wij hebben moeten "vechten" om de premie teruggestort te krijgen voor een voertuig dat al lang uitgeschreven stond. Een medewerker deelde ons zelfs mee dat we pech hadden en deze premie gewoon moesten betalen voor een voertuig dat niet meer bestaat. Geen overleg bij schadeafhandeling Bij een eerdere schade (€80,-) hebben wij achteraf vernomen dat de kosten meevielen. Zonder voorafgaand overleg is de schade echter al via de verzekering afgehandeld, waardoor wij flink zijn gekort op onze bonus-malus. Als er wél overlegd was, hadden wij deze schade uiteraard uit eigen zak betaald. Nu voelt het alsof ons een poot is uitgedraaid. Gebrek aan ontzorging: We zijn inmiddels vijf maanden verder en verkeren nog steeds in onzekerheid over de lopende zaak. Van de beloofde ontzorging merken wij niets – integendeel, wij moeten overal zelf achteraan. Dit is bijzonder frustrerend. Conclusie De dienstverlening voldoet niet aan onze verwachtingen. We missen proactieve communicatie, interne afstemming en de beloofde ontzorging. De huidige service is ronduit ondermaats. Wij hopen dat onze feedback bijdraagt aan verbetering van de dienstverlening.

Gerda uit Purmerend, 14 oktober 2025

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jullie deze ervaring hebben gehad. We begrijpen goed dat dit alles bij elkaar erg frustrerend is geweest, zeker als je juist op ontzorging rekent. Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om deze uitgebreide feedback met ons te delen, dat waarderen we. De behandelaar heeft inmiddels acties uitgezet en komt hier bij je terug. Bedankt ook voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025

Geweldig zoals de medewerkers van Promovendum mij op de hoogte houden van de voortgang van de schadeafhandeling. Als leek moet je vaak maar afwachten wat er gebeurt, nu blijf ik op de hoogte. Dank

Gerard uit Gouda, 14 oktober 2025

Bedankt voor je mooie woorden. We vinden het belangrijk dat onze klanten niet in het ongewisse blijven, dus fijn om te lezen dat je onze communicatie zo prettig hebt ervaren!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025

Mijn autoschade is goed en zonder problemen hersteld.

Hein uit Winschoten, 14 oktober 2025

Was wel goede uitleg maar was nog niet helemaal te verden met mijn vraag hier op

A uit Lemmer, 13 oktober 2025

Fijn dat de uitleg duidelijk was! We snappen dat je nog met een vraag bent blijven zitten. Er neemt en collega contact met je op om al jouw vragen te beantwoorden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 oktober 2025

Na een onprettig ervaring van een collega heeft de mevrouw die ons als laaste geholpen heeft alles keurig netjes opgelost zoals het hoort. Dank zij deze mevrouw zijn we net niet weg gegaan bij de verzekering. Dit was toch een topper.

Mariska uit 's-Gravenhage, 13 oktober 2025

Wat een vervelende situatie! Fijn om te lezen dat alles zo goed is opgelost en dat onze collega je zo goed heeft geholpen. Mooi dat ze het vertrouwen heeft kunnen herstellen, dat geven we haar graag als compliment door!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 oktober 2025

Vlot en adequaat geholpen.Prima dus.

Marius uit Ellecom, 13 oktober 2025

Ik kon het overschrijven on line doen maar ik ben heel fijn en snel geholpen door degene die ik aan de lijn had.

Annette uit Zoetermeer, 13 oktober 2025

Snel geholpen

Anoniem uit Anoniem, 13 oktober 2025

Tijdens gesprek ivm auto schade zeer snel geholpen en afspraak gemaakt met schade herstel bedrijf ASN. Zeer tevreden over de communicatie en snelle afhandeling.

Dick uit Vught, 13 oktober 2025

Snel en perfect geregeld Top.

Franciscus uit Hengelo Gld, 13 oktober 2025

Duidelijk en snel.

Bert uit Oranjewoud/heerenveen, 13 oktober 2025

Prima geholpen. Klantvriendelijk en begrijpelijk telefonisch contact.

Brigitte uit Rosmalen, 13 oktober 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact