Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Fijn contact. Duidelijke uitleg en fijne medewerker echt top. Naar tevredenheid alles afgesloten

John uit Alblasserdam, 1 december 2025

Snel schade afgehandeld digitaal, echter telefonisch ontzettend slecht bereikbaar (gooit hem er na 20 min wachten gewoon uit meermaals?) en mail binnen 15 werkdagen past beantwoord is ook niet echt handig als je wil weten waar je aan toe bent..

Karlijn uit Steenwijk, 1 december 2025

Vervelend om te horen dat je ons telefonisch niet goed kon bereiken en dat je er na zo’n lange wachttijd werd uitgegooid, dat is waarschijnlijk een storing geweest. We nemen even contact met je op om dit goed met je door te nemen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan helpen we je natuurlijk graag verder.

Vriendelijke groet, Promovendum - 01 december 2025

Super geholpen door de Verzekeringsadviseur, niet alleen de verzekering afgesloten die ik wou, maar ook overgestapt met een aantal waardoor ik er financieel op vooruit ben gegaan. En bijna nu alle verzekeringen onder 1 dak. Alleen nog mijn Smart #3 Brabus nog, dus zodra jullie het vermogens plafond opschroeven gaat die ook mee naar jullie!

Atbin uit Beverwijk, 1 december 2025

Bedankt je enthousiaste woorden! Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen en dat je met de overstap zelfs financieel vooruitgaat. En die Smart #3 Brabus… wie weet in de toekomst! Zodra het vermogensplafond wordt aangepast, kijken we natuurlijk graag met je mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 01 december 2025

misschien is het al wel binnengekomen, maar ik zie nog geen polis en ook geen groene kaart. heb ik niet op de juiste knopjes geklikt? de autozverzekering zou per vandaag (1 december 2025) moeten ingaan. graag reactie, anders bel ik morgen wel even. vriendelijke groet, klaas rusticus

klaas uit Boskamp / Olst, 30 november 2025

Geen zorgen: je hebt niets verkeerd gedaan. We hebben zojuist een verzoek gestuurd om het polisblad en de groene kaart naar je toe te mailen. Mogelijk zijn ze inmiddels al binnengekomen, maar anders ontvang je ze heel snel!

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 november 2025

Prima telefonisch informatie gekregen en nu digitaal de schorsing eenvoudig kunnen uitvoeren.

Anoniem uit Anoniem, 30 november 2025

Matig. Komen mondelinge afspraken niet na. Zijn erg wantrouwend. Wij wachten al maanden op een afronding van een een simpele melding.

B.A. uit Borne, 30 november 2025

Bedankt dat je dit aangeeft. Vervelend dat je het gevoel had dat afspraken niet werden nagekomen en dat de afhandeling zo lang duurde. Het dossier is inmiddels gesloten en de betaling wordt naar je overgemaakt. Als je nog vragen hebt, kijken we graag met je mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 november 2025

Ik heb een schade gemeld via Mijn Promovendum. Dit was makkelijk om te doen en ik ontvang regelmatig een up-date over de status. Tot nu toe zeer tevreden!

Yvonne uit Eindhoven, 30 november 2025

Wat goed dat het melden van je schade zo makkelijk ging en dat de updates je goed op de hoogte houden. Dank je wel voor je positieve review!

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 november 2025

Geachte heer/mevrouw, Uw bericht is in goede orde ontvangen en is conform de afspraak goed geregeld en ook keurig afgehandeld. met vriendelijke groet, Hr M v Bourgondien

M uit Zevenbergen, 28 november 2025

Snelle en goede hulp.

Theo uit Rijnsburg, 28 november 2025

Eenvoudige schademelding gedaan met duidelijk vermelde stappen die moesten worden uitgevoerd via de site van promovendum. Vlot een status update informatie gekregen van promovendum van de schade afhandeling per email ontvangen. Top!

Ralph uit Sint Annaland, 28 november 2025

Snelle service , vriendelijk personeel. Opgelopen schade snel en goed afgehandeld

Ton uit Alphen a/ Rijn, 28 november 2025

Deskundige medewerker gesproken, correct geholpen en verzoek afgehandeld.

Jan uit Brunssum, 28 november 2025

Prima, goed aanbod en goed meegedacht over verdere voordelen.

Rein uit Losser, 28 november 2025

Je wordt niet gehoord als klant. Bij schade weet men de tegenpartij niet te overtuigen (immature). Men denkt enkel volgens de regels ivm creatieve oplossingen in het belang van de klant.

Ilse uit Ede, 28 november 2025

Vervelend dat je het gevoel hebt niet gehoord te worden. Vorige week heeft jouw behandelaar je telefonisch gesproken en hierin een duidelijke toelichting gegeven. Jammer dat dit niet zo is overgekomen. Neem gerust contact op als je hier nog meer uitleg over wilt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 november 2025

Anderhalf jaar wachten op eerste stappen in de afhandeling van een schade is te lang.

J. uit Maastricht, 28 november 2025

Anderhalf jaar wachten is begrijpelijkerwijs veel te lang en echt vervelend. Bij schades in het buitenland duurt het proces helaas vaak aanzienlijk langer, omdat we afhankelijk zijn van buitenlandse partijen. Dat maakt het niet minder frustrerend, maar wel begrijpelijk. Gelukkig komt er nu eindelijk schot in de zaak. Mocht je nog vragen hebben dan helpen we graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 november 2025

Erg soepel en erg vlot geregeld

Bart uit 's-Hertogenbosch, 28 november 2025

Fijn gesprek, uitstekende service en superscherpe premie!

Berend uit Elburg, 28 november 2025

De door Promovendum geboden service was uitstekend. Het enige waar ik me aan ergerde was de lange wachttijd voor de 'expert' die de schade moest beoordelen. Een maand lang rondrijden met een beschadigde auto vind ik te lang.

Nick uit Boekel, 27 november 2025

Fijn om te horen dat je onze service uitstekend vond. Die langere doorlooptijd ontstaat vaak door een combinatie van factoren: de hersteller moet plek hebben, de expert moet langskomen en daarna moet het rapport nog worden opgemaakt. Dat moet allemaal samenkomen, en dat duurt soms helaas langer dan je zou willen. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 november 2025

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen

Jan uit Eck en Wiel, 27 november 2025

Offerte telefonisch besproken. Heel snel na gesprek bevesting van de verzekeringen ontvangen. Inclusief polis. Zeer fijn contact met medewerker van Promovendum

Marie-José uit Amstelveen, 27 november 2025

Telefonisch snel afgesloten. Bij problemen snel contact

Wouter uit Den Bosch, 27 november 2025

Deze ga ik opheffen aangezien er toch nooit uitgekeerd wordt. Ik had mij de premie kunnen besparen die ik de afgelopen jaren heb betaald. Totaal nutteloos

Martijn uit Tiel, 27 november 2025

Dank je wel voor je review. Vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat er “toch nooit wordt uitgekeerd”. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat klanten hebben. Er is dit jaar nog een aanzienlijke schade aan je uitgekeerd, maar de schade waar je nu naar verwijst is getoetst aan de voorwaarden en viel helaas niet onder de dekking.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 november 2025

Snel, vriendelijk en doeltreffend geholpen!

Hella uit Hilversum, 27 november 2025

Efficiente afhandeling van de aanvraag. Snel en duidelijk gesprek. Aanbod is aantrekkelijk. Een goede ervaring!

Ben uit Nijetrijne, 27 november 2025

Een aangename ervaring om op deze manier telefonisch geholpen te worden!

Corrie uit Emmeloord, 27 november 2025

Prima het duurde wel even

Bas uit Gieten, 27 november 2025

Daar heb je gelijk in, ons antwoord had sneller gekund. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 november 2025

DE service is en was prima , duidelijke sprekende gesprekpartners deskundig en vlot van begrip.

Daan. uit Sellingen, 27 november 2025

Negatief. Van mijn autoverzekering die op 27 dec. vervalt is het vreemd dat de premie al op 26 nov. wordt afgeschreven Een e-mail en een telefoontje hielpen me niet verder. Bijzonder beleid

J amA uit Hellevoetsluis, 27 november 2025

Bij ons worden premies standaard een maand vooraf geïncasseerd. We nemen nog even contact met je op om dit goed toe te lichten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan helpen we je uiteraard graag verder.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 november 2025

Twee opmerkingen: 1) uw accountmanager maakte een vergissing en heeft in eerste instantie verzekering voor een andere auto aangeboden (verkeerde kenteken overgenomen van mijn aanvraag). Slordig, want ik had toch duidelijk merk en type auto erbij vermeld. 2) Promovendum heeft geen app voor mobiele telefoon.

Coen uit Maasbree, 26 november 2025

Je hebt helemaal gelijk: dit is slordig, Dat lossen we natuurlijk meteen voor je op. En klopt, we hebben op dit moment geen app. Wel kun je alles eenvoudig regelen via onze mobielvriendelijke website. Wie weet is een app in de toekomst nog een mooie aanvulling.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 november 2025

Het melden van de schade is met behulp van mijn schoondochter probleemloos verlopen. Zonder moeite wist ze de gevraagde gegevens te uploaden.

Ben uit Mook, 26 november 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact