Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 38.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

goed

Jan uit Sneek, 25 november 2025

Afsluiten en ook het doorgeven van een wijziging gaan makkelijk. Fijn dat je snel iemand aan de telefoon krijgt in plaats van een computer

Kelly uit Zevenhuizen Zh, 25 november 2025

Digitale PDF voor schadeafhandeling werkt niet als de tegenpartij niet digivaardig is. Hier moet toch een online tool voor te ontwikkelen zijn...

Johan uit Renswoude, 25 november 2025

Dank je wel voor je feedback. We snappen je punt helemaal. Voor mensen die minder digivaardig zijn, is het schadeformulier gelukkig ook gewoon te printen en op papier in te vullen. Toch is je suggestie waardevol, we nemen graag mee hoe we dit in de toekomst nog makkelijker kunnen maken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 november 2025

Het duurde ruim vijf maanden voordat de tegenpartij de aansprakelijkheid erkende. Ik vind dat Promovendum hier meer bovenop had moeten zitten en mij beter had kunnen informeren over de gang van zaken. Telefonisch zijn ze slecht te bereiken (erg lang in de wacht). Eenmaal iemand aan de telefoon, ben ik wel steeds vriendelijk geholpen. De letselschadehulp wisselde plotseling van contactpersoon. Zonder dat ik hiervan op de hoogte werd gesteld.

Marieke uit Ubbergen, 25 november 2025

Dank je wel voor je review. Begrijpelijk dat de lange wachttijd bij de tegenpartij voor frustratie heeft gezorgd. We waren daarbij afhankelijk van hun reactie en hebben meerdere keren contact opgenomen om dit te versnellen. Fijn om te horen dat je steeds vriendelijk bent geholpen, al had onze bereikbaarheid beter gekund. De onverwachte wissel in contactpersoon nemen we mee ter verbetering, uiteraard is het netjes als je hiervan op de hoogte wordt gebracht!

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 november 2025

het verloopt allemaal snel en makkelijk we hoeven er zelf weinig aan te doen

jan uit Lelystad, 25 november 2025

Jullie helpen fantastisch.

Eduard uit Aalsmeer, 25 november 2025

Prima geholpen en inderdaad 20% voordelig uit dan nu. Een paar verzekeringen eer afgesloten dan in eerste instantie bedacht, zodat we kwalificeren voor pakketkorting. De effecten van de pakketkorting heb ik nog niet gezien in de polis, die de huidige premie minus 20% toont, maar niet de 5% pakketkorting. Maar ik heb het volste vertrouwen dat dat wel goed gaat komen.

Peter uit Valkenswaard, 24 november 2025

Bedankt voor jouw vertrouwen! Inmiddels is ook jouw pakketkorting zichtbaar op de polis. Welkom!

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 november 2025

Ik had schade aan de auto en deze is zeer vlot en naar tevredenheid gerepareerd. Ik werd ook erg vriendelijk geholpen door de medewerker van Promovendum.

Nicole uit Nieuwkoop, 24 november 2025

Sympathieke en professionele ervaring.

Vincent uit Rotterdam, 24 november 2025

Snelle en goede communicatie en afhandeling . Tarieven zoals beloofd.

Jan uit Huizen, 24 november 2025

Zeer prettig te woord gestaan

Joop uit Almere, 24 november 2025


anna uit Schijndel, 24 november 2025

Vriendelijke en kundige hulp Mooi en goed tarief Uitstekende voorwaarden ook Ga zo door alleen maar prima

Martin uit Leiden, 24 november 2025

Zo snel, efficiënt en vriendelijk heb ik nog niet vaak meegemaakt!

H. uit Naarden, 24 november 2025

uitstekend en vakkundig geholpen

Dirk uit Uddel, 24 november 2025

De medewerkster aan de telefoon was adequaat en heeft me goed geholpen Op jullie telefoonnummer met 2x een 00 achteraan kreeg ik tot 2x toe geen gehoor.

MariN uit Enschede, 24 november 2025

Bedankt voor deze melding, hier gaan we meteen even naar kijken!

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 november 2025

Prima verzekering/schademelding snel opgepakt en schade netjes verholpen. Communicatie snel en duidelijk

Cor uit Hellevoetsluis, 24 november 2025

De schademelding ging snel en voortvarend, de uitbetaling van de schade niet. Waarbij er volgens de voorwaarden 15 dagen voor staat, heb ik na ruim 30 dagen gebeld (op een vrijdag) wanneer de laatste 20% van het schadebedrag wordt overgemaakt. Nu wordt het maandag weer opgepakt. Er is geen reden gegeven waarom eea zo lang moet duren.

Roger uit Horst, 23 november 2025

We hanteren geen termijn van 15 dagen voor uitbetaling, maar door drukte wel een verwerkingstijd van ongeveer 15 dagen voor ontvangen stukken Dat had duidelijker uitgelegd moeten worden. Bedankt voor je geduld; de betaling is inmiddels onderweg. Mocht je nog vragen hebben, dan kijken we graag met je mee!

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 november 2025

Duidelijk en goed geholpen, niks op aan te merken

Jim uit Kerkrade, 23 november 2025

Ik werd door een andere maatschappij aansprakelijk gesteld voor een 'schade' welke ik niet veroorzaakt had. De schadeafdeling van Promovendum en ik hadden duidelijke communicatie. Resultaat: Promovendum heeft de aansprakelijkheid niet geaccepteerd. Promovodum: dank.

Ruud uit Amstelveen, 23 november 2025

Precies zoals het hoort. Graag gedaan!

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 november 2025

wat betreft de administratieve afhandeling heb ik weinig problemen mee gehad gaat vrij vlot. De afspraak bij de schadehersteller liet wel erg lang op zich wachten nl bijna 4 maanden. Aangezien het geen ernstige schade betrof was dat verder geen probleem

Frank uit Eindhoven, 22 november 2025

Fijn om te horen dat de administratieve afhandeling vlot voor je verliep. Ik begrijp dat het lang wachten was bij de schadehersteller. Het is op dit moment erg druk bij de herstelbedrijven, en niet-rijdbare schades worden daarbij sneller ingepland dan schades waarbij je auto nog veilig de weg op kan. Gelukkig was het in jouw situatie geen probleem.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 november 2025

Ik heb telefonisch mijn schade gemeld en hoefde alleen het schadeformulier te scannen en per mail te versturen. Het enige dat een beetje een probleem is, is dat sommige mails wel aankomen en andere niet. Het versturen van een nieuwe groene kaart naar een hotmail-adres bleek, ook na diverse pogingen niet mogelijk. Ook andere mails kwamen niet aan, er zou een melding van gemaakt worden bij de IT-afdeling, maar de nieuwe groene kaart heb ik nog steeds niet ontvangen. Ook het nieuwe schadeformulier is nog niet binnen. Verder werd ik wel keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en kon ik gelijk zelf met een aangesloten schadeherstelbedrijf bellen.

Marinda uit Rotterdam, 21 november 2025

Dank je wel voor je review. Fijn dat het melden van je schade goed verliep. Jammer dat het ontvangen van de mails niet lukte. We nemen hierover contact met je op zodat je de groene kaart alsnog snel ontvangt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025

Ik heb een kleine schade aan de auto. Vanmorgen gemeld via de site. Wat ik mis is dat ik dan al mijn gegevens, die reeds bij jullie bekend zijn, op allerlei formulieren opnieuw met een pen moet invoeren. Dus eerst uitprinten, invullen, scannen, uploaden. ben er meer dan twee uren me bezig geweest. Wat een gedoe, dat kan toch niet meer in 2015?! Dat kan veel slimmer Promovendum!

Warner uit Breda, 21 november 2025

Je hebt helemaal gelijk: wat in 2015 al omslachtig was , kan nu natuurlijk helemaal slimmer 😉. We snappen je punt, daarom is het schadeformulier ook beschikbaar als digitaal invulbare PDF, zodat je niet hoeft te printen en scannen. Dank voor het delen, we blijven dit proces verder verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025

Snel en makkelijk geregeld. Ontzorgd.

Jos uit Steyl, 21 november 2025

Promovendum is lastig. Ik heb een compleet ingevuld schadeformulier, ondertekend en al. Ik wil dat mailen. Maar dat mag niet. Ik MOET online de gegevens van het schadeformulier invullen. Dat lukt maar ten dele. Dan bel ik voor de 2e keer en krijg ik wel een mailadres schade@promovendum.nl. Dan blijk de informatie maar half half gegeven te worden. Omdat het niet mijn schuld is en de tegenpartij 100% aansprakelijkheid erkent, maakt het niet uit waar mijn auto gemaakt wordt. Dat wordt helaas niet verteld, pas bij het derde telefoontje. Samengevat: het kan wel wat behulpzamer.

Rita uit Dronten, 21 november 2025

Dit had inderdaad duidelijker gekund! We hebben het liefst alle informatie in de Mijn-Omgeving maar mailen mag uiteraard ook. Jouw feedback nemen we mee in onze verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025

De zaak (stormschade aan mijn SAAB, lelijke putten en krassen in mijn rechterachter spatbord). Het autoschadehuis heeft de zaak keurig en fraai gerepareerd. Ik kreeg tegen een schappelijke prijs een leen-wagen mee. Ik neem aan dat Promovendum zelf de schade ook goed afhandelt; de schade is veroorzaakt door een omgewaaide boom op de parkeerplaats van mijn werkgever, Talland College Alkmaar. Slecht / onvoldoende (?) onderhoud aan het groen. Die boom is omgewaaid en weggehaald. Herhaling zal niet kunnen voorkomen.

Jan Peter uit IJmuiden, 21 november 2025

Gelukkig kan je je auto weer veilig parkeren op kantoor!

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025

Promovendum handelt onwijs traag wat betreft schademeldingen. Als je een nieuwe verzekering af wil sluiten is het binnen 3 minuten keurig netjes geregeld. Heb je schade? Dan mag je lang wachten. Ik heb mijn melding op 22 september gedaan en heb nu 2 maanden later nog steeds geen groen licht om onze kapotte vloer in de keuken te repareren.

Sari uit Houten, 21 november 2025

Wij begrijpen dat het lang wachten op duidelijkheid over je schade erg vervelend is. Omdat jouw schade ook door een expert is bekeken duurt het wat langer voordat we deze af kunnen handelen. Je bent uiteraard vrij om de vloer te laten repareren, hiervoor hoef je niet op ons te wachten. We laten je snel weten of, en in welke vorm, de schade vergoed wordt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025

Eenzijdig de prijs veranderen en je krijgt er minder voor. Ik ga eens verder kijken

Inge uit Tilburg, 21 november 2025

Dank je wel voor je review. Ik snap dat een prijswijziging vervelend kan zijn. Bij onze pechhulp past de premie zich automatisch aan wanneer een auto ouder wordt, dat staat zo in de voorwaarden. Heb je hier nog vragen over? Laat het ons gerust weten via klanttevredenheid@promovendum.nl

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025

Keurig te woord gestaan, verzekering precies zoals ik wilde met keurig tarief. Binnen no time ook correcte bevestiging per mail. Zeer tevreden.

Bjorn uit Veghel, 20 november 2025

Prima zoals ik te woord gestaan ben. Blij dat het zo afgehandeld is. Met dank!

Minka uit Limmen, 20 november 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact