
Reis- en annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Goed geholpen en vlotte afhandeling.
Els uit Alkmaar , 29 september 2023
In eerste instantie een afwijzing van onze schadeclaim op grond van hantering van onjuiste versie polisvoorwaarden. Nadat wij Promovendum hierop hebben moeten wijzen is de claim alsnog snel en naar tevredenheid afgehandeld. Wel zeer slordig.
Angela uit Zwolle, 29 september 2023
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij nemen jouw opmerking mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor je klaar om je te helpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 september 2023
Snel en correct behandelde vraag, waarvoor dank.
Engelien uit Goirle, 28 september 2023
Antwoord was duidelijk geformuleerd
Willem uit Amsterdam, 27 september 2023
de reisverzekering heft direct en adequaat gehandeld toen ik door familieomstandigheden mijn vakanties moest afbreken. Hoewel de verdere afhandeling van de schade door de reis en annuleringsverzekering even op zich liet wachten, is dit uiteindelijk prima en naar volle tevredenheid afgehandeld.
Jolanda uit Dordrecht, 27 september 2023
Mijn vraag is door u volledig beantwoord
Frans uit Nuenen, 26 september 2023
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat we je vraag volledig hebben kunnen beantwoorden. Als je in de toekomst nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 26 september 2023
Er spelen evt nog meer zaken waar ik mee geconfronteerd ga worden en daar heb ik geen antwoord op gekregen. Heb ik ook al telefonisch gemeld.
P.A uit Rosmalen, 26 september 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat er mogelijk nog andere zaken spelen waar je vragen over hebt. We nemen graag contact met je op om je vragen te beantwoorden. Je kunt binnenkort een telefoontje of e-mail verwachten van een collega van het Schadeteam.
Vriendelijke groet, Promovendum - 26 september 2023
Prima en snel te woord gestaan
F uit Oldenzaal, 26 september 2023
Correct en snel de schademelding afgehandeld
J.W. uit Achterveld, 22 september 2023
Ik werd lekker vlot en deskundig geholpen om mijn doorlopende reisverzekering aan te passen.
Ben uit Westervoort, 22 september 2023
Ik ben heel tevreden.
Er waren in het begin over en weer wat misverstanden, daardoor heeft het even geduurd maar uiteindelijk is het heel goed afgehandeld.
Dank voor het luisterend oor.
Irma uit Landsmeer, 21 september 2023
Na telefonische melding direkt een schadeformulier gehad met een mail hoe te handelen en een lijst van opgevraagde documenten.
Eerste ervaring goed en snel.
Nu de afhandling nog , maar daar heb ik vetrouwen in.
Jona uit Amstelveen, 21 september 2023
Uitstekend geholpen, duidelijke uitleg.
Carla uit Capelle aan den IJssel, 20 september 2023
Bedankt voor jouw positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door de Klantadviseur. We sturen je review met een glimlach door naar onze collega!
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 september 2023
Een prettig en heel gerustellend gesprek, waarbij ik echt de indruk heb dat deze dame alles in orde zal maken.
Lex uit Soest, 19 september 2023
Waardeloze service.
Begin augustus schade gemeld door hagel aan het Gardameer. Op 11 augustus alle documenten opgestuurd. Pas 20 dagen later (31 augustus) een reactie, of er nog meer stukken opgestuurd kunnen worden. Direct verstuurd uiteraard. Vandaag op 18 september (wederom bijna 3 weken later) wederom de vraag of ik nog meer stukken op kan sturen terwijl iemand van Promovendum mij vorige week telefonisch verzekerd heeft dat alle benodigde stukken inmiddels ontvangen zijn. Nu mag ik dus weer 3 weken gaan wachten tot ik een reactie ontvang en zijn we vervolgens 2 maanden verder.
Tevens vind ik de manier van afhandeling niet netjes. Klakkeloos beroep doen op een artikel om niet te hoeven uitkeren terwijl dit wordt tegengesproken in een ander artikel. Hopelijk wordt dit op korte termijn afgehandeld. Dit spreekt namelijk alle ervaringen met "snelle afhandeling" behoorlijk tegen.
Mike uit Harderwijk, 18 september 2023
Wat naar dat je te maken hebt gehad met hagelschade. We begrijpen dat we momenteel veel van je vragen met betrekking tot de wachttijd. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om de aangeleverde stukken te beoordelen. We hopen dat alles compleet is voor een vlotte schadeafhandeling.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2023
Soepele en snelle afhandeling
Yvette uit Barendrecht, 17 september 2023
Keurig geholpen, direct begripvol aan telefoon. Schadeafhandeling binnen 3 weken afgerond, compliment !
Ghislain uit Den Bosch, 15 september 2023
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat je snel en begripvol bent geholpen en dat je de snelle schadeafhandeling waardeert. Nogmaals bedankt voor het compliment, en als er in de toekomst nog iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 september 2023
Schade van maart loopt nog steeds. Elke keer een kleine vraag en dan soms 15 werkdagen moeten wachten op weer een volgende vraag. De hulp ter plaatse was prima maar de feitelijke afhandeling duurt wel heel erg lang.
Mirjam uit Hellevoetsluis , 13 september 2023
Bedankt voor je feedback en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je zorgen over de trage afhandeling van de schade. We zullen ons best doen om dit proces te versnellen en ervoor te zorgen dat je vragen en zorgen sneller worden behandeld. Een Schadebehandelaar zal contact met je opnemen om je vragen te beantwoorden.
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 september 2023
Goede service en snelle afhandeling
Michel uit Zoetermeer, 11 september 2023
Prettige communicatie en snelle afhandeling.
Froukje uit Breda, 11 september 2023
Na aanmelding van de schade, zeer snelle bevestiging en instructies.
En uiteraard de bos bloemen bij thuiskomst. Echt Top!
Pieter uit Mijdrecht, 11 september 2023
Wij moesten door omstandigheden helaas onze vakantie annuleren. De service die wij vervolgens kregen om te annuleren was bijzonder goed en snel. Zelfs een mooi boeket bloemen ontvangen.
Kan niet anders zeggen dan uitmuntende afhandeling.
Robert Jan uit Spijkenisse, 9 september 2023
Wegens een ongeplande openhartoperatie van onze stiefvader zijn wij een paar dagen terug gekeerd van vakantie en hebben daarom een paar dagen vakantie gemist. Financieel heeft Promovendum ons daarin schadevrij gesteld. Super fijn!
Fred uit Delft, 7 september 2023
Vond het wel lang duren voor dat
het bedrag terug gestord werd
Want de papieren had ik op tijd naar U toegestuuurd
André uit Loosdrecht, 5 september 2023
Snelle afhandeling die de pijn enigzins verlicht. Dank!
Rene uit Maastricht, 5 september 2023
Heel netjes afgehandeld
Ad uit Dordrecht, 4 september 2023
Bedankt voor je review! Wat goed om te lezen dat je schademelding naar volle tevredenheid is afgehandeld. Dit geven we met een glimlach door aan jouw schadebehandelaar.
Vriendelijke groet, Promovendum - 4 september 2023
Snelle, vriendelijke en deskundige medewerkster
H uit Alphen aan den Rijn, 4 september 2023
Begrip en snelle afwikkeling.
Top!
Peter uit Maarn , 3 september 2023
Wat leuk dat je jouw ervaring met ons Schadeteam met ons deelt! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent over de algehele schadeafhandeling.
Vriendelijke groet, Promovendum - 3 september 2023
Communicatie liep in het begin wat stroef, wat wel begrijpelijk is om te bepalen of de claim terecht is. Uiteindelijk toch vlot afgehandeld. Dank.
Jaco uit Uithoorn, 1 september 2023
Snel antwoord ontvangen op mijn gestelde vraag.
Joop uit Almere, 1 september 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad. We staan altijd klaar om jou snel en behulpzaam te antwoorden op je vragen. Aarzel niet om ons in de toekomst te benaderen als je hulp nodig hebt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 1 september 2023