Reis- en annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Prima advies en uitleg gekregen over de medische module van de reisverzekering Goed geregeld!
Annelies uit Purmerend, 21 januari 2025
Snel en eenvoudig de gewenste aanpassing uitgevoerd
Peter uit Duiven, 21 januari 2025
Lange wachttijd aan de telefoon. Lange doorlooptijd voor het in behandeling nemen van de schade. Documenten vragen die al verstrekt zijn.
Co uit Heemstede, 17 januari 2025
Helaas is het momenteel erg druk met het afhandelen van schades. De Schadebehandelaar gaat zo spoedig mogelijk met jouw documenten aan de slag maar we vragen je nog om een klein beetje geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 januari 2025
Heldere taal, goed meegedacht en meegekeken en een scherp bod gedaan. Daarna wordt de overstap geregeld met de vorige verzekeraar en klaar. Geld gemakkelijk verdiend!! :)
Kees uit Berkel en Rodenrijs, 17 januari 2025
Ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd over reisverzekering. Blijkt dat ik geld uitspaar door het te nemen, in plaats van bijbetaal, omdat de andere premies van mijn andere verzekeringen dan ook lager worden. Kwam hij zelf mee. Dank !
Anneke uit Driebergen-Rijsenburg, 17 januari 2025
Telefonisch contact gehad met De Verzekeringsadviseur en zeer kundig geholpen bij het afsluiten van de pakketverzekering. Zorgvuldig heeft ze alle vragen gesteld die nodig zijn voor het bepalen van het juiste product en heeft ze uitleg gegeven hoe alles werkt. Top!
Evelien uit Oldenzaal, 16 januari 2025
Erg vriendelijk te woord gestaan, maar helaas is de dekking van (met name) de reisverzekering niet meer van deze tijd. Wordt je laptop op reis gestolen keren ze maar €300 uit, terwijl mijn huidige verzekeraar voor dezelfde premie €2000 uitkeert. Telefoon €300 in plaats van €750. Kortom, hoe concurrerend jullie zijn met jullie autoverzekering hoe anders is dat voor je overige verzekeringen. Dit zegt niets over je klantenservice overigen, die was prima. Dus klantenservice 5 sterren. Verzekeringen 1 ster (voor de moeite)
Wouter uit Amsterdam, 15 januari 2025
Dank voor je feedback en de complimenten voor onze klantenservice! We streven ernaar om de klanttevredenheid hoog te houden en nemen jouw opmerking graag mee in onze verbeteringen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 januari 2025
Na een dubbele enkelbreuk en operatie in het buitenland heeft promovendum mijn vliegreis naar Nederland snel en zeer adequaat geregeld, waaronder (rolstoel) begeleiding van deur tot deur. Van mij krijgen ze een dikke tien!
CM uit Noordwijkerhout, 15 januari 2025
Bij de reisverzekering met wintersport dekking worden medische kosten van een ski ongeluk niet eens gedekt (kleine lettertjes). Wat heb je er dan aan....
Frederik uit Hilversum, 14 januari 2025
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de reisverzekering en we begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Kosten die na een ski-ongeval in Nederland worden gemaakt, vallen niet onder de dekking van jouw reisverzekering. Evenals het eigen risico van jouw zorgverzekering hier niet onder valt. Mocht je verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen en te verduidelijken wat er wel onder de dekking valt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 januari 2025
Heb gebeld i.vm. mee verzekering dochter op verz. die bleek afgelopen. had dit zelf eerder niet geweten. werd goed hierover geinformeerd. Verder over de opstal verzekeing of die ook met overstromingen geldig is. dat bleek zo te zijn ook bij stormschade. werd goed geinformeerd verder.
auke uit Dordrecht, 14 januari 2025
Moest om medische redenen vliegtickets annuleren. Promovendum geeft niet thuis . Verschuilen zich achter nalatigheid vliegmaatschappij.
Eva uit Zoeterwoude, 14 januari 2025
Wat vervelend om te lezen dat je om medische redenen de vliegtickets moest annuleren. We begrijpen de teleurstelling, maar op basis van de polisvoorwaarden kunnen we helaas geen dekking bieden voor het vliegticket. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 januari 2025
Heldere toelichting, uitstekend geholpen
F uit Deventer, 13 januari 2025
Naar tevredenheid afgehandeld.
A.J.M. uit Heeswijk-Dinther, 11 januari 2025
De Verzekeringsadviseur heeft ons adequaat en zeer vriendelijk geholpen. Hij was duidelijk en correct. Fijne klantadviseur!
J.L. uit Hooge Zwaluwe, 10 januari 2025
Helaas moet ik concluderen dat na 1 mail en 2 herinneringmails en de automatische melding van Promovendum dat zij binnen 5 werkdagen reageren, Promovendum niet reageert en antwoord op belangrijke vragen inzake onze verzekeringen.
Diantha uit Papendrecht, 10 januari 2025
Sorry dat het wat langer heeft geduurd. Gelukkig heb je inmiddels antwoord van ons ontvangen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 januari 2025
Fijn gesprek en goed advies gekregen over een alternatief Dit doorgesproken en laten aanpassen
Wim uit Rosmalen, 9 januari 2025
De Verzekeringsadviseur heeft mij fantastisch geholpen. Enorm klantvriendelijk ingesteld!
Marijn uit Sint-Oedenrode, 9 januari 2025
Correcte en spoedige afhandeling nadat alle informatie was verstrekt.
Richard uit Zaandam, 8 januari 2025
De verzekeringsadviseur heeft me vakkundig, snel en professioneel geadviseerd & geholpen. Aantrekkelijke premies en makkelijke overstapservice, so far so good.
Giselle uit Veenendaal, 8 januari 2025
Goed geholpen zoals altijd.
Bedankt voor jullie hulp en gied uitleg!
Joseane uit Apeldoorn, 8 januari 2025
Too service gekregen
Env uit Sassenheim, 6 januari 2025
Lelijk gevallen in New York en met de ambulance naar de spoedeisende hulp gebracht. Basisverzekering dekte niet alle kosten. Gelukkig hadden we een reisverzekering inclusief medische kosten bij Promovendum. Vandaag hoorde we dat nu alle gemaakte kosten gedekt zijn en worden uitgekeerd.
Hans uit Breda, 6 januari 2025
Gebeld om verzekeringen aan te passen naar dekking voor 2 volwassenen ivm de komst van mijn vriendin naar NL.
Medewerker heeft wijziging goed doorgezet + ter dubbel check navraag gedaan bij accepatie (om te kijken of dekking OK is bij verblijfsvergunning); dit was het geval.
Overall: effectief en fijn geholpen, bedankt!
Job uit Dordrecht, 6 januari 2025
Snel en correct afgehandeld. Bedankt en met vriendelijke groet Henk
Henk uit Bemmel, 6 januari 2025
We zijn zeer teleurgesteld dat onze claim niet toegezegd wordt. Ik snap de regeltjes , maar had gehoopt dat jullie ook onze kant van het verhaal zouden begrijpen. Hoe leuk is het om op vakantie te gaan als je broer doodziek thuis ligt. NIET DUS.
Marian uit Enschede, 3 januari 2025
Allereerst wens ik je heel veel sterkte met je broer! We kunnen ons voorstellen dat je in deze situatie de schadeafhandeling niet als positief ervaart. Op jouw verzekering zijn echter wel voorwaarden van toepassing. Wanneer je hier nog vragen over hebt of meer uitleg over wenst dan helpen wij je graag. Vriendelijke groet, Promovendum - 03 januari 2025
Netjes en zeer correcte uitleg en verdere afhandeling.
Louis uit Rijswijk, 3 januari 2025
Na ingelogd te hebben, krijg ik enkele contact mogelijkheden voorgeschoteld, waaronder telefoon. Maar het nummer wordt niet vermeld. Wel een contactformulier. Na dit formulier ingevuld te hebben, volgt de vraag of er snelheid gewenst is. En dan komt het telefoonnummer. En ook dan pas zie ik het telefoonnummer bovenaan vermeld. Niet op de voorgaande pagina. Toch wel handig om die mogelijkheid direct te geven.
Nico uit Beekbergen, 2 januari 2025
Goede en snelle service!
Daan uit Delft, 30 december 2024
Ik heb met uw Verzekeringsadviseur een verhelderend en open gesprek gehad, aangaande een mogelijke coulantie-uitkering voor een Doorlopende annuleringsverzekering & reisverzekering, waarvoor ik 10 (!) jaar te lang premie voor onze 3 kinderen heb betaald, terwijl de oudste inmiddels 35 jaar is. De verzekeringsadviseur zegde toe te "uit te zoeken of hier bij Promovendum enige coulantie mogelijk is. Ik ben immers al heel veel jaren bij Promovendum verzekerd, en ben geneigd een evt. geste toch kritisch bezien / herzien bij ingebreke blijven.
Fred uit Waalre, 29 december 2024
Fijn dat je het gesprek als positief hebt ervaren. Mijn collega komt zo spoedig mogelijk terug op jouw vraag.
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 december 2024
Top service, snelle reactie.
Onno uit Duiven, 25 december 2024