Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Eerste contact prima, zeer prettig en behulpzaam. Hopelijk nu een net zo prettige afwikkeling van de schade

Dave uit De Kwakel, 12 augustus 2022

Zeer deskundig, hulpvaardig en vriendelijk. Een dikke 10!!!

Carmen uit Breda, 12 augustus 2022

Ik moest de reisorganisatie verzoeken een annuleringsverklaring te sturen. Daar maakten ze geen probleem van, maar in dit soort gevallen sturen ze geen annuleringsnota, omdat zij toch geen restitutie verlenen. Ik verwees in eerste instantie naar de reisverzekering, die in dit geval ook bij Promovendum afgesloten is. Naar mijn mening ligt daar voldoende bewijs voor de noodzaak tot annuleren en is af te leiden hoeveel dagen van de reis gemist is.
Nadien was de afhandeling prima en redelijk snel. 15 van de 22 dagen gemist, dus de uitkering is 15/22 * reissom. Zo simpel kan het zijn.

John uit Hazerswoude-Dorp , 11 augustus 2022

Helder antwoord op mijn vraag over wijziging van mijn verzekeringen.

André uit Mierlo , 11 augustus 2022

Goed gesprek, behulpzaam, meedenkend.
Helemaal prima!

Foka uit Breukelen, 11 augustus 2022

We hebben in een noodsituatie zelf een terugreis geregeld en die achteraf als schade gemeld.
Bij het eerste telefonische contact was dit geen enkel probleem, nu is de schade afgewezen omdat we zelf initiatief hadden genomen.
We hadden volgens Promovendum de terugreis niet zelf mogen organiseren en boeken De situatie maakte snel handelen noodzakelijk. Achteraf wordt daar dan moeilijk over gedaan.
Als dit de verzekeraar voor hoger opgeleiden is, onderschatten ze hun eigen verzekerden, zelfredzaamheid wordt niet gesteund. Bovendien werd dit niet verteld in het eerste contact, toen werd gezegd dat deze situatie verzekerd was.

Bart uit Alkmaar, 10 augustus 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring, Bart. Wat een vervelend verhaal zeg! We begrijpen dat dit niet fijn is. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om de schadeclaim door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 augustus 2022

Schandalig hoe mijn schade wordt afgehandeld.
Ik had beter verwacht van Promovendum en ga een klacht indienen.
Geen vergoeding terwijl ik 250€ schade heb….

Henk uit Fenkum, 8 augustus 2022

Bedankt voor jouw review. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de uitkomst van jouw schadeafhandeling. Jouw klachtenbehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op over jouw review en klacht.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 augustus 2022

Ik werd uitstekend geholpen, had geen wachttijd aan de telefoon, werd gelijk geholpen mijn vragen waren binnen 5 minuten duidelijk beantwoord.

Louis uit Zeist, 8 augustus 2022

heel prettig contact. Snel formulier in de mail en duidelijke uitleg.
We zijn net terug van onze vakantie vandaar dat het even duurde voor ik de papieren kon insturen.

Jetty uit Brummen, 7 augustus 2022

Fijn telefoongesprek, vlotte toezending van de benodigde documenten.

Jeroen uit Ommen, 5 augustus 2022

Vlot en keurig afgehandeld

Loes uit Hoorn, 4 augustus 2022

Snelle en keurige afhandeling

Edwin uit Goirle, 4 augustus 2022

Positief: snel, accuraat en vriendelijk geholpen

H uit Arnhem, 4 augustus 2022

De afwikkeling van mijn schade is absoluut 5 sterren waard.

Wilma uit Hilversum, 1 augustus 2022

Uitsluitend vriendelijke mensen aan de telefoon gehad, begripvol en vol uitleg. Na aanleveren van de benodigde bewijsstukken werd alles binnen twee weken financieel geregeld. Top en dank julliewel!

Anja uit Geldrop, 31 juli 2022

Heel erg beroerd. Ben aan het overwegen om mijn verzekeringen op te zeggen.

Esther uit Apeldoorn, 29 juli 2022

Dankjewel voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Wij doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw feedback hier graag in mee. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 juli 2022

Afhandeling is netjes en vlot. Dekking is ondermaats en niet meer van deze tijd voor smartphones: maximale vergoeding van € 250,- en dan nog € 100,- aftrek eigen risico? Erg teleurstellend....

C. uit Wassenaar, 29 juli 2022

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring! Wat fijn dat je tevreden bent over de schadeafhandeling. We begrijpen dat de schadeuitkering niet aan jouw verwachtingen voldoet en nemen jouw opmerking mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 juli 2022

Schade aan mijn telefoon opgelopen tijdens een valpartij op vakantie. Alle bewijsstukken aangeleverd:

- aankoopnota
- reserveringsbevestiging hotel
- fotos van de telefoon
- officiële offerte voor de reparatie
- de omschrijving van de toedracht
- ingevuld schadeformulier

Vervolgens krijg ik te horen dat de aankoopnota niet op mijn naam staat dus er niet kan worden aangetoond dat de telefoon van mij is. Of ik nog even een bankafschrift kon overhandigen van de daadwerkelijke aanschaf van de telefoon.

De afhandeling heb ik als niet klantvriendelijk en langdradig ervaren

Leroy uit Hoofddorp, 29 juli 2022

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring! Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw opmerking hier in mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 juli 2022

Snel en gemakkelijk contact. Top!

Anouk uit De Meern, 29 juli 2022

De afhandeling van mijn schadeaangifte is super! Op maandag gepost en op donderdag stond de uitkering al op onze rekening. Fantastisch!! Dank daarvoor.

Ellie uit Delft, 29 juli 2022

Ik had verwacht dat kosten voor annulering van onze vakantie vanwege het overlijden van mijn schoonvader een enorme administratieve rompslomp zouden worden en het schadebedrag pas na maanden zou worden overgemaakt, maar met het invullen van een schadeformulier en foto’s van de benodigde bijlagen is het bedrag binnen een week na melding uitgekeerd. Daarnaast hebben we alleen maar vriendelijke en begripvolle medewerkers gesproken. Top dat het zo geregeld kon worden in een periode dat we wel andere zaken aan ons hoofd hebben.

Jorgen uit Hengelo, 29 juli 2022

Super fijne en meedenkende schade afhandeling!

Laura uit Amsterdam, 28 juli 2022

Ik ben zeer tevreden over de verstrekte informatie en de snelle afhandeling. Ik zou niet weten hoe dit beter kan. Heel erg bedankt.

Ilsr uit Scheulder, 27 juli 2022

Ik werd uitermate vriendelijk en deskundig geholpen door de Schademedewerker. Hij luisterde goed en stelde de juiste vragen. Zoals hij mogen er meer zijn. Chappeau voor deze medewerker

Cor uit Papendrecht, 27 juli 2022

Kan nog niets zeggen

Ruben uit Rotterdam, 26 juli 2022

Weinig tot geen inlevingsvermogen in de situatie. Bij een doorlopende annuleringsverzekering verwacht je dat je gedekt bent bij onverwachte en uit overmacht geannuleerde reis. Reden van annulering lag buiten onze invloed en dan verwachten ze allerlei bewijs waar wij als verzekerde geen invloed op hebben.

Ik betaald al jaren netjes premie om gedekt te zijn tegen dit soort uitzonderlijke situatie. Zet dat af tegen de hoogte van de claim dan heeft Promovendum nog steeds een positief resultaat.

Rino uit Utrecht, 26 juli 2022

Bedankt voor jouw review, Rino! Wat vervelend om te lezen dat ons schadeproces niet aan jouw verwachtingen voldoet. Ons Schadeteam kijkt graag met je mee en neemt jouw feedback mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 juli 2022

Vriendelijke en snelle reactie!

Henk uit Bedum , 26 juli 2022

Prima geholpen. Antwoord op vragen en correctie doorgevoerd.

Paul uit Albasserdam, 25 juli 2022

Snelle eerste reactie.

Henny uit De Bikt, 25 juli 2022

Zeer snelle reactie op mijn ingestuurde annulering

Ellie uit Delft, 24 juli 2022

8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail