Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Prima geholpen, zelfs voorstel gedaan wat de premie verlaagd. Goede adviezen.

Harry uit Duiven, 24 juni 2021

Prettig en duidelijk contact.

Ton uit Waddinxveen , 16 juni 2021

Door omstandigheden helaas onze vakantie moeten annuleren. Alles zeer snel en netjes opgelost. Erg tevreden!

Sander uit Oldenzaal, 15 juni 2021

Voor onze reis naar Rhodos gecheckt met promovendum of er nog een aanvullende reisverzekering bij TUI moet worden afgesloten in verband met medische kosten in geval van corona uitbraak op Rhodos.
Adviseur heeft mij gemeld dat dit niet nodig is omdat dit door mijn lopende reisverzekering gedekt wordt.(medisch module meeverzekerd)
Tijdens onze vakantie gaat Rhodos van code geel naar code oranje en zijn wij genoodzaakt om ons voor de terugreis naar nederland te laten testen.
Echter na declaratie van deze PCR test kosten geeft promovendum te kennen dat dit niet wordt vergoed.
Zeer teleurstellend en onbetrouwbaar.

Jaap uit Zwijndrecht, 15 juni 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Jouw schadebehandelaar neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juni 2021

Accu op fietsvakantie door water beschadigd. Prima(deels)vergoed.

Peter uit Liessel, 14 juni 2021

Zeer geduldig, deskundig en goed te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden.

Estrella uit Almere, 14 juni 2021

Heldere duidelijke uitleg bij elke vraag die ik stelde over wat als .....
Je gaat op vakantie en je krijgt te maken met Covid19 en code oranje rood op vakantie adres wat wordt er dan vergoed en valt onder welke verzekering?

Nicole uit Alkmaar, 9 juni 2021

De medewerker heeft mij zeer integer te woord gestaan m.b.t. een annulering n.a.v. verdrietige familieomstandigheden.
Dit waardeer ik enorm.
Ook de beloofde e-mail werd binnen een uur verstuurd.
Hartelijk dank!

Greetje uit Hoevelaken, 8 juni 2021

Zeer snelle correcte afhandeling van de schade.

Lammert uit Nijmegen, 1 juni 2021

Na ons verhaal aan de schadebehandelaar verteld te hebben, kregen we vandaag een geschenkset met veel beterschap. Erg attent!! Toch hopen we de verzekering niet nodig te hebben en alsnog te kunnen gaan.....

Sander uit Oldenzaal, 27 mei 2021

Het bedrag vandaag laten verhogen ivm de oplopende reiskosten. Ging goed. was duidelijk en kundig.

Nico uit Heiloo, 25 mei 2021

Ze wilde me eerst niet helpen. Het doorverbinden ging (bewust) 2x fout.
Uiteindelijk bij het derde telefoontje kreeg ik iemand aan de lijn die me goed heeft geholpen. Niet fijn als je eerst hele discusies moet voeren of ea onder de dekking valt. Vreemd da ze dat niet kunnen inzien. Polis spreekt voor zich.

Carlo uit Wervershoof, 25 mei 2021

Bedankt voor jouw review. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover vandaag contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 mei 2021

Uw medewerker toonde alle begrip tijdens mijn telefonische toelichting. Waarvoor nogmaals mijn dank.
Ben erg blij met de afhandeling.

W uit Hoofddorp, 21 mei 2021

Erg fijn gesprek, waarin ik goed geholpen ben. Tevens was diegene die ik gesproken heb, erg oplettend, waardoor iets werd aangepast, wat eigenlijk al eerder had moeten gebeuren. Fijn, dat er zo meegekeken en meegedacht wordt! Top service.

Nienke uit Enschede , 20 mei 2021

Wanneer je een reis door omstandigheden moet annuleren dan is dat al vervelend genoeg. De schadebehandelaar heeft ons vriendelijk geholpen en gaf ook duidelijk aan waar wij wel / geen aanspraak op konden maken.

Tamara uit Wateringen, 19 mei 2021

Vriendelijk aangesproken waarbij we echt oprecht even contact hadden, niet alleen maar “woorden”

M uit Soest, 17 mei 2021

Vlotte en correcte afwikkeling, prima geregeld.

Pim uit Assendelft, 3 mei 2021

Snelle reactie via de telefoon, nu de afwerking nog, maar dat gaat ook vast goed gebeuren

A uit Nieuwkoop , 3 mei 2021

Watt een bullshit dat mijn reisverzekering waar ik wel vrolijk voor mag betalen, niet meer geldig is voor landen waarvoor een zogenaamd negatief reisadvies geldt? Dat komt dus neer op de hele wereld. Reisverzekering is dus effectief waardeloos terwijl ik wel gewoon betaal? Ik wil mijn geld met terugwerkende kacht terug.

Greg uit Delft, 21 april 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat vinden wij jammer om te horen! Ons Serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 april 2021

Beetje lange wachttijd maar daarna prima geholpen!

Diana uit Ermelo, 16 april 2021

Correct en snel afgehandeld, vriendelijke en met kennis van zaken sprekende medewerkster

Ad uit Beek en Donk, 15 april 2021

vragen kort en bondig en excellent beantwoord!

Robert uit Bussum, 8 april 2021

Prima telefonisch contact, vriendelijke mevrouw met een heldere, duidelijke uitleg

Ad uit Beek en Donk, 6 april 2021

Vriendelijke en attente dame.

M uit Hilversum, 6 april 2021

Goed geholpen door vriendelijke medewerkster!

Chandra uit Dordrecht, 2 april 2021

Duidelijke uitleg van de voorwaarden

Josine uit Den Haag, 1 april 2021

Ik ben zeer tevreden hoe jullie heb mee geholpen tijdens mijn vakantie in België
Binen 2 uur was echt alles geregeld ik ben opgehaald met mijn gezin en mijn auto
Mijn complement hier voor ik zal deze aan mijn kenis en familie doorgeven ik hen een goed netwerk
Met vriendelijke groet
Mourad

Mourad uit Utrecht , 27 maart 2021

geweldige service en attentheid

Jan Willem uit Soest, 25 maart 2021

Over onze annuleringsverzekering hebben wij met de schadebehandelaar gesproken en de afzegging van onze reis ivm ziekte komt helemaal goed.
En ontzettend bedankt voor het prachtige boeket bloemen,
Geweldig!! en heel attent, wat een verrassing!!

Jan Willem uit Soest, 20 maart 2021

Goed en duidelijk te woord gestaan en uitleg over het te volgen traject ontvangen

Fred uit Lekkerkerk , 15 maart 2021

8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail