Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Duidelijke en volledige informatie gekregen van een zeer vriendelijke medewerker. Afsluiten van de verzekering was een fluitje van een cent. Dank!

Martin uit Zeist, 25 juli 2024

Na mij beklag over het uitblijven van de schadeafwikkeling kreeg ik een excuus bericht en de uitleg waarom dit allemaal zolang had geduurd. Enkele dagen later is de volledige schade zonder verdere hindernissen uitbetaald. Perfect geregeld Promovendum. Een pluim voor jullie schadeafdeling!!

Theo uit Oosterhout , 24 juli 2024

Fijn om te vernemen dat ze automatisch doorloopt. Wel een poosje op antwoord moeten wachten.

Hendrik uit Deventer, 24 juli 2024

Ben uitstekend geholpen door deze medewerker! Super

Willem uit Oirschot , 23 juli 2024

Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerker! Jouw tevredenheid staat bij ons voorop, en het doet ons goed te weten dat je een positieve ervaring hebt gehad. Bedankt voor het delen van je feedback. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juli 2024

Ik werd prima telefonisch geholpenmijn polis werd meteen naar mij toegestuurd .

Herman uit Egmond-Binnen, 23 juli 2024

Zonder extra vragen afgewerkt

Ferry uit Tilburg , 22 juli 2024

Na melden schade duurde het een tijdje voordat ik iets hoorde. Uiteindelijk tevreden met afhandeling.

Gerdina uit Bleskensgraaf Ca, 20 juli 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat fijn dat je schademelding naar tevredenheid is afgehandeld. We begrijpen dat je sneller een reactie wenste zodat de afhandeling zo snel mogelijk plaatsvond. Ons Schadeteam werkt er hard aan om dat te verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 juli 2024

Goede serieuze behandeling van de schade. Goede medische doorvraag.

Jaap uit Kudelstaart, 18 juli 2024

Schadeafwikkeling duurt erg lang. Schade op 20-06-2024 gemeld, maar een eerste respons van uw kant kwam pas na 3 weken. Zelf heb ik 45 jaar in de financiële dienstverlening bij verzekeringsmaatschappijen gewerkt en kan u wel zeggen dat een dergelijke lange wachttijd in mijn tijd vrijwel nergens is voorgekomen. U wikkelt niet af terwijl alle gegevens en documenten al ruim 3 weken voorhanden zijn.
Vreemde gang van zaken!
Graag afhandeling van de schade.

Theo uit Oosterhout , 18 juli 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat de schadeafwikkeling langer duurt dan je had verwacht. Wij kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is. We zullen proberen ervoor te zorgen dat de schadeafhandeling zo spoedig mogelijk wordt afgerond. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 juli 2024

Snelle en reeële afhandeling van schade

Bernard uit Deurne , 16 juli 2024

Snel gereageerd, duidelijke antwoorden, vriendelijk

Eddy uit Sint-Oedenrode, 16 juli 2024

Perfect geholpen met duidelijk advies

Thomas uit Eindhoven, 16 juli 2024

Eerlijk gezegd vind ik dit verzoek wat te vroeg komen. Ik kan wel schrijven dat ik vriendelijk en begripvol te woord ben gestaan, maar intussen is het al een week stil rond mijn schademelding.

Robert uit Den Haag, 15 juli 2024

Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te vernemen dat je het contact met onze collega als prettig hebt ervaren. Iedere ervaring, hoe klein dan ook, is voor ons van enorm belang. Zo weten we namelijk precies wat er goed gaat en wat er eventueel beter kan. Ons Schadeteam gaat met je feedback aan de slag en komt zo spoedig mogelijk op je schademelding terug.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juli 2024

Snel en goed geregeld

Simone uit Julianadorp, 15 juli 2024

Duidelijke mail met vragen over schade

Tom uit Zwaag, 13 juli 2024

De Specialist Klantvragen was kundig en zeer klantvriendelijk bij het beantwoorden van mijn vragen, vooral over onze doorlopende annulerings- en reisverzekeringen. Zij wees ons zelfs op een premieverlaging omdat onze kinderen >24 jaar oud zijn geworden, en heeft dit direct geregeld.

Fred uit Waalre, 12 juli 2024

Het melden van mijn schade ging in eerste instantie mis. Waarschijnlijk vanwege een time-out. De tweede poging ging vlekkeloos.

Andre uit Mierlo, 12 juli 2024

Het duurt wel even voor ik antwoord kreeg. Staat ook aangegeven dat het zo'n 10 werkdagen kan duren......maar ik was wat ongeduldig denk ik. Je wilt graag eerder weten waar je aan toe bent.
Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen . Heel fijn , zeker in verdrietige tijden.

Cobi uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 11 juli 2024

Fijne mensen die daar werken. Via chat word je echt goed geholpen! Aanrader!

Sebas uit Houten, 10 juli 2024

schademelding snel verwerkt en te volgen op Mijn Promovendum
schade afhandeling duurde iets langer maar uiteindelijk tot tevredenheid

Wim uit Rosmalen , 9 juli 2024

Erg prettige persoonlijke aandacht. Dank je wel!

Miriam uit 's-Gravenhage, 8 juli 2024

snelle afhandeling en ook korting aangeboden bij overstap. Overstapservice.

Rien uit Cothen, 7 juli 2024

Afhandeling duurt veel en veel te lang. Door een sterfgeval in de eerste graad een melding gemaakt op 13 juni. Het is nu 5 juli en het is nog steeds niet afgehandeld. Schandalig.

Review 5 juli 2024 13:53


Wat zijn jullie slecht bereikbaar. 10 minuten telefonisch in de wacht gestaan...verbinding verbroken. Weer gebeld, waarschijnlijk weer achteraan in de wachtrij, weer 10 minuten in de wacht en dan iemand aan de telefoon krijgen die zelf niets weet en een terugbelverzoek aanmaakt.
Nog erger is dat ik nu al bijna een maand wacht op afhandeling van mijn gemelde schade. Als een ouder overlijdt waardoor een geplande vakantie niet door kan gaan, lijkt me dat geen hogere wiskunde hoe dat afgehandeld dient te worden. Deze maatschappij noemt zich de verzekeringsmaatschappij voor hoger opgeleiden....de naam wordt niet echt waar gemaakt.

Stan uit Schiedam, 5 juli 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat de situatie voor jou erg frustrerend en pijnlijk is, zeker gezien het sterfgeval in je familie. Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd en het ongemak dat je hebt ervaren. We wensen je veel sterkte in deze moeilijke tijd. Een van onze Schadebehandelaars zal spoedig mogelijk contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 juli 2024

Trage reactietijd, er wordt in hokjes gedacht en niet in oplossingen. En al helemaal niet met een integrale blik. Tijd om alle verzekeringen ergens anders onder te brengen. Doei.

Leon uit Enschede , 4 juli 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. Een van onze Schadebehandelaars zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om je zorgen te bespreken en te kijken hoe we je eventueel beter van dienst kunnen zijn.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 juli 2024

Kosten annulering werden na uploaden documenten snel en zonder verdere poespas vergoed

Sander uit Bennekom, 4 juli 2024

Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te lezen dat de kosten van de annulering snel en zonder verdere complicaties vergoed zijn na het uploaden van de documenten. We streven ernaar om onze klanten efficiënt en zonder gedoe te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 juli 2024

ik had een dekkingswijziging doorgegeven, waaronder een aanpassing van Europa naar wereld. Per 13 juli 2024. Die is niet doorgevoerd, waarop ik de wijziging nogmaals moest opgeven

Anoeska uit Den Haag, 1 juli 2024

Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je verzoek nog niet was verwerkt. Wanneer een wijziging akkoord is, kan deze met terugwerkende kracht worden ingevoerd. Ons Administratieteam gaat voor je na hoe het ervoor staat en laat dit deze week aan je weten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 juli 2024

Duidelijke uitleg. snelle service.

Harald uit Gemonde, 30 juni 2024

Voor de tweede keer prima geholpen aan de telefoon!

Brenda uit Amsterdam, 28 juni 2024

Snel en vakkundig geholpen

Harald uit Gemonde, 26 juni 2024

De annulering doorgeven via de mijn omgeving ging snel en gemakkelijk. Daarna werd het snel afgehandeld. Na het afhandelen had ik de dag erna al het geld op mijn rekening.

Koen uit Dordrecht, 24 juni 2024

8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail