Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

prettig en deskundig!

Muriel uit Halsteren, 13 juni 2025

Promovendum maakt hier een misser. Wanneer je een upgrade doorvoert in je doorllopende reisverzekering zoals een extra annulerings verzekering, gaat alles mis. Bestaande reisverzekering wordt opgezegd(wat kan) een nieuwe annulerings verzekering wordt gestart maar de reisverzekering opeens niét meer. Gevolg; allemaal financiële rompslomp door af een bijschrijvingen van ook andere verzekeringen omdat het quotum kennelijk niet meer klopt. Én daarnaast heb je dus geen reisverzekering meer? Slechte zaak, veel gedoe, kost onnodig veel tijd om zaken weer recht te zetten.

Paul uit Hilversum, 13 juni 2025

Fijn dat je dit signaal bij ons neerlegt. We begrijpen heel goed dat dit voor veel gedoe en frustratie heeft gezorgd. Je had al een reisverzekering bij ons en doordat er een nieuwe complete reis- en annuleringsverzekering is afgesloten in plaats van een uitbreiding, heeft het systeem dingen gedaan die niet de bedoeling waren. We gaan nakijken en checken of nu alles goed gaat en komen hier zo snel mogelijk bij je op terug. Bedankt voor je geduld tot nu toe.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 juni 2025

Fijn meegedacht. Eerlijk alle voor en tegens benoemd. Hierdoor goede afweging gemaakt. Heel vriendelijk.

Marieke uit Zeewolde, 12 juni 2025

Tijdens mijn reis heb ik extra reiskosten gemaakt naar en van een ziekenhuis. Na declaratie werden deze al na een week terugbetaald. Dat noem ik nog een snel!

Antonia uit Geldrop, 12 juni 2025

Nadat ik telefonisch contact had opgenomen met een medewerker van Promovendum over hoe te handelen na het annuleren van mijn vakantie door een sterfgeval, werd ik eerst netjes gecondoleerd en vervolgens doorverwezen naar de juiste afdeling. Daar werd mij verteld dat ik digitaal het schadeformulier kon invullen en dat ik daarna bericht zou ontvangen over de formulieren die nog ingediend moesten worden. Op ‘mijnpromovendum’ werd een dossier aangemaakt waarop duidelijk een overzicht was te zien welke formulieren waren ingediend en waren afgevinkt. Nadat alles gecontroleerd was, ontving ik een mailtje waarin medegedeeld werd welk schadebedrag uitgekeerd zou worden. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop alles is afgehandeld en wil de medewerkers daarvoor hartelijk bedanken.

Ad uit Koog aan de Zaan, 11 juni 2025

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat verdrietig dat je je vakantie moest annuleren vanwege een sterfgeval. Fijn om te lezen dat je je over de afhandeling van je verzekering in ieder geval geen extra zorgen hoefde te maken en dat alles naar tevredenheid is verlopen. We geven je complimenten graag door aan onze collega's. Veel sterkte gewenst in deze periode.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2025

Prima ervaring. Zelf had ik online dekking van de reisverzekering veranderd maar dat was nog niet verwerkt. Nu telefonisch doorgesproken en laten veranderen. OOk datum opzeggen pechhulp een paar dagen later kunnen zetten ( 1e collega had dit niet goed gedaan) en meteen mijn nieuwe autoverzekering af kunnen sluiten op een vriendelijke manier.

Louise uit Terheijden, 11 juni 2025

Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is geregeld en dat je nieuwe autoverzekering meteen is afgesloten. Goed dat je ons even gebeld hebt, zo konden we het direct voor je aanpassen. We helpen je ook de volgende keer weer graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2025

Service gerichte organisatie met een prettige en efficiente helpdesk

Twan uit Veeningen, 11 juni 2025

Absoluut uitstekend geholpen. Geen enkel probleem.

FREDERIK uit Rhenen, 11 juni 2025

Promovendum heeft onze afgebroken cruise en terugkeer door medische oorzaak vakkundig en ruimhartig afgehandeld! Extra pluimpje voor de Specialist Schaderegeling van Promovendum...wij kregen ook nog een mooi boeket bloemen van haar! Mijn vrouw was daar bijzonder blij mee, dat was boven verwachting!

Fred uit Bathmen, 7 juni 2025

Snelle afhandeling van onze schade!

Ton uit Maasbree, 6 juni 2025

Snel iemand aan de lijn. Vriendelijk geholpen door een medewerker die meedenkt. Top!

Monique uit Driehuis, 5 juni 2025

vlotte en ruimhartige afhandeling van onze gemaakte en gederfde reiskosten, en tenslotte ook nog een mooie bos bloemen! Hulde!

Fred uit Bathmen, 5 juni 2025

Ik ben zeer tevreden over het contact dat ik heb gehad met jullie medewerker toen wij een beroep moesten doen op de annuleringsverzekering. Zij heeft mij op een positieve wijze de nodige hulp geboden. Hiervoor dank. Verder zijn wij zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Anoniem uit Anoniem, 4 juni 2025

Prima geholpen, duidelijk antwoord op mijn vraag

Els uit Hoofddorp, 4 juni 2025

Prima geholpen door iemand die weet waar hij het over heeft

Klaus uit Gilze, 4 juni 2025

Prima en correct geholpen door de Verzekeringsadviseur en dankzij de overstap bespaar ik flink op de premie.

Yvon uit Veenendaal, 4 juni 2025

Zeer keurig en begripvol te woord gestaan. Na het gesprek ook direct een bevestiging ontvangen met de relevante info. erg netjes!

karin uit Rotterdam, 4 juni 2025

Zeer netjes en behulpzaam geholpen!

Dennis uit Alkmaar, 4 juni 2025

Goede concurrerende prijzen en fijne helpdesk. Telefonisch erg goed bereikbaar en verstand van zaken.

marina uit Amsterdam, 4 juni 2025

Heel snel en correct afgehandeld. Ook na telefonisch beraad heel snel en correct geholpen.

Vincent uit Hengelo Ov, 3 juni 2025

Snel geregeld en heldere uitleg! Top!

Bart uit Deurne, 2 juni 2025

Uiterst vriendelijke behulpzame specialist (Verzekeringsadviseur) heeft mij in korte tijd alle benodigde informatie gegeven. Top!

Tycho uit Spijkenisse, 2 juni 2025

Zojuist (telefonisch) te woord gestaan door een zeer deskundige en vriendelijke medewerker die mij belde op het gewenste tijdstip.

John uit Puth, 2 juni 2025

Wij hebben een wereld de,king omdat wij dit jaar naar Curacao zijn geweest. Wordt per 2026 omgezet naar europadekking. Wat ik verveld vind is, dat wij nog niet zeker weten wat het volgend jaar wordt, Europa of toch wat anders? De dekking staat dan wel voor een heel jaar vast en als je toch een vakantie boekt waarbij je werelddekking nodig hebt kun je tussentijds niets wijzigen. Dit vind ik een minpunt. Ook wij letten op de kleintjes want Werelddekking is toch duurder.

Thea uit Veenendaal, 31 mei 2025

Dankjewel voor je review en je heldere feedback. We begrijpen goed dat je graag flexibel wilt zijn als je vakantieplannen nog niet vaststaan. Omdat de premie voor aanvullende dekkingen, zoals een werelddekking, relatief laag zijn, kunnen we deze alleen per verzekeringsjaar aanbieden. Op deze manier blijft de verzekering betaalbaar voor al onze klanten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 mei 2025

Heb geen ervaring, ook nooit gebruik hoeven te maken van de doorlopende reis verz gr Theo

Theo uit Ouddorp, 28 mei 2025

Klantvriendelijk en behulpzaam

Gerard uit Sassenheim, 28 mei 2025

Prima geholpen vriendelijk en voorkomend

Geert uit Venray, 28 mei 2025

Adequate reactie van de medewerker tijdens ons telefoongesprek naar aanleiding van autopech tijdens onze vakantie in het buitenland. Dit stelt gerust.

Alex uit Apeldoorn, 27 mei 2025

Ik ben op positieve wijze geholpen met vragen en kreeg praktische hulp aangeboden toen de vragenlijst niet voldoende duidelijkheid bood.

Anoniem uit Anoniem, 27 mei 2025

De Klantadviseur, heeft me zojuist tekst en uitleg gegeven over beide verzekeringen.(en tevens deze info gemaild). Dit was voor mij heel duidelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, J. Vergouwen

Jan uit Bavel, 27 mei 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Bel Mail