Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Goed, alleen het verzoek om de snelheid van spreken te verlagen. Moest erg inspannen om het gesprek te volgen. ( gevolg herseninfarct).

Jan uit Alphen aan den Rijn, 23 december 2025

Dat begrijpen we volledig. Voel je vrij om dit tijdens het gesprek met een collega aan te geven. Uiteraard houden we hier rekening mee om je zo goed mogelijk te helpen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 december 2025

Ik wilde alle verzekeringen bij een verzekeraar. En dat is gelukt met behulp van de Verzekeringsadviseur. Zij kon al mijn vragen goed beantwoorden en ze nam ook de tijd om alles uit te leggen. Ik ben een tevreden klant geworden.

corine uit Woudenberg, 18 december 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 december 2025

Prettig telefonisch contact gehad met de Verzekeringsadviseur. Ze kwam de afspraken goed en snel na.

Joeri uit Amersfoort, 18 december 2025

Heel vriendelijk geholpen.

Vera uit Heerhugowaard, 10 december 2025

Heel prettig geholpen, zeer vriendelijk. Zoals altijd eigenlijk, maar het valt gewoon op hoe fijn dit gaat.

Monique uit Nootdorp, 9 december 2025

Wat een compliment! Fijn dat het contact elke keer weer zo goed voelt. Daar worden wij ook blij van!

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 december 2025

Goede informatie voorziening

Rikkert uit Leek, 8 december 2025

Wat een verademing, persoonlijk telefonisch advies van een medewerker i.p.v. alleen maar de mogelijkheid om zaken digitaal te regelen. Dit klantcontact heeft mij ertoe doen besluiten al mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum.

Marjan uit Apeldoorn, 5 december 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 december 2025

Goed geholpen aan de telefoon door de Verzekeringsadviseur!

Matthijs uit Utrecht, 3 december 2025

prima en prettig contact

Bram uit Hoofddorp, 2 december 2025

De Verzekeringsadviseur was erg behulpzaam en nam de tijd. Hopelijk krijgt hij een mooie kerstbonus!

Daan uit Boxtel, 2 december 2025

We zijn blij dat je zo goed geholpen bent. Wie weet wat de kerstman dit jaar meebrengt! De collega ontvangt in elk geval jouw compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 december 2025

Ik ben uitstekend geholpen bij het afsluiten van verschillende verzekeringen!

Michel uit Emst, 1 december 2025

Ik ben jaren geleden bij jullie verzekerd. Ik heb meerdere verzekeringen bij jullie afgesloten: een aansprakelijkheidsverzekering, een inboedelverzekering, een rechtsbijstandverzekering, een autoverzekering en nog een aantal andere verzekeringen.

Toch voel ik mij door jullie behandeld als een klein kind. Ik werk al 25 jaar binnen de overheid (Justitie) en ik ben in mijn hele leven nog nooit zo behandeld. Ik heb nog nooit zo’n slechte dienstverlening van een verzekeraar meegemaakt.

Abdelaziz uit Utrecht, 1 december 2025

Op basis van je review kunnen we helaas niet achterhalen wat er precies is misgegaan. We begrijpen dat je hier duidelijk teleurgesteld over bent en kijken daarom graag met je mee om dit goed uit te zoeken. Als je dat wilt, kun je ons mailen via klanttevredenheid@promovendum.nl. We helpen je graag verder.

Vriendelijke groet, Promovendum - 01 december 2025

Goedemiddag Ik ben al jaren klant bij PROMOVENDUM en ik kan alleen maar zeggen dat als ik jullie spreek dat ik altijd heel goed en vriendelijk geholpen word JULLIE KRIJGEN VAN MIJ EEN DIKKE 10 en jullie Baas mag heel blij met jullie zijn Groetjes JIMMY

JIMMY uit Hilversum (nh), 1 december 2025

Fijn contact. Duidelijke uitleg en fijne medewerker echt top. Naar tevredenheid alles afgesloten

John uit Alblasserdam, 1 december 2025

Super geholpen door de Verzekeringsadviseur, niet alleen de verzekering afgesloten die ik wou, maar ook overgestapt met een aantal waardoor ik er financieel op vooruit ben gegaan. En bijna nu alle verzekeringen onder 1 dak. Alleen nog mijn Smart #3 Brabus nog, dus zodra jullie het vermogens plafond opschroeven gaat die ook mee naar jullie!

Atbin uit Beverwijk, 1 december 2025

Bedankt je enthousiaste woorden! Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen en dat je met de overstap zelfs financieel vooruitgaat. En die Smart #3 Brabus… wie weet in de toekomst! Zodra het vermogensplafond wordt aangepast, kijken we natuurlijk graag met je mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 01 december 2025

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen

Jan uit Eck en Wiel, 27 november 2025

Deze ga ik opheffen aangezien er toch nooit uitgekeerd wordt. Ik had mij de premie kunnen besparen die ik de afgelopen jaren heb betaald. Totaal nutteloos

Martijn uit Tiel, 27 november 2025

Dank je wel voor je review. Vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat er “toch nooit wordt uitgekeerd”. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat klanten hebben. Er is dit jaar nog een aanzienlijke schade aan je uitgekeerd, maar de schade waar je nu naar verwijst is getoetst aan de voorwaarden en viel helaas niet onder de dekking.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 november 2025

Prima het duurde wel even

Bas uit Gieten, 27 november 2025

Daar heb je gelijk in, ons antwoord had sneller gekund. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 november 2025

Het melden van de schade is met behulp van mijn schoondochter probleemloos verlopen. Zonder moeite wist ze de gevraagde gegevens te uploaden.

Ben uit Mook, 26 november 2025

Mijn ervaring is dat er onnodig lang gewacht word alvorens je reactie krijgt. Daarnaast stellen jullie je wantrouwend op. Zeker als je naar mijn nihil claim verleden kijkt.

S. uit Rijnsburg, 26 november 2025

Vervelend om te lezen dat het voor jou voelde alsof je onnodig lang moest wachten. We werken met een vaste verwerkingstijd, waardoor een reactie soms wat langer kan duren. De vergoeding beoordelen we altijd op basis van de polisvoorwaarden, niet op basis van iemands claimverleden. Mocht je nog vragen hebben of iets willen bespreken, dan kijken we graag met je mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 november 2025

Had hevige kiespijn, ben in Turkije, heb gevraagd of ik naar tandarts kon. Vanuit telefooncel gebeld met alarmcentrale, ze zouden terugbellen, gezegd dat ik in Turkije zat. Gewacht tot terugbellen, maar werd niet terug gebeld. Vanwege hevige pijn toch maar naar tandarts gegaan. De alarmcentrale had ook mail kunnen sturen als ze niet terug konden bellen. Geen enkele moeite ervaren vanuit de alarmcentrale helaas.

Elly uit Goes, 25 november 2025

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je in het buitenland niet de hulp hebt gekregen die je nodig had, zeker in zo'n pijnlijke situatie. We hopen dat het inmiddels beter met je gaat! Een collega van ons neemt contact met je op om je schade te melden en je ervaring te bespreken. We hopen dat je nog een fijne tijd hebt in Turkije en staan voor je klaar als je verder nog vragen hebt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 november 2025

De medewerkster aan de telefoon was adequaat en heeft me goed geholpen Op jullie telefoonnummer met 2x een 00 achteraan kreeg ik tot 2x toe geen gehoor.

MariN uit Enschede, 24 november 2025

Bedankt voor deze melding, hier gaan we meteen even naar kijken!

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 november 2025

Duidelijk en goed geholpen, niks op aan te merken

Jim uit Kerkrade, 23 november 2025

Eenzijdig de prijs veranderen en je krijgt er minder voor. Ik ga eens verder kijken

Inge uit Tilburg, 21 november 2025

Dank je wel voor je review. Ik snap dat een prijswijziging vervelend kan zijn. Bij onze pechhulp past de premie zich automatisch aan wanneer een auto ouder wordt, dat staat zo in de voorwaarden. Heb je hier nog vragen over? Laat het ons gerust weten via klanttevredenheid@promovendum.nl

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025

Alles perfect uitgelegd , kennis uitstekend , totaal plaatje —aantrekkelijke premies .

JH uit Groningen, 19 november 2025

We zijn blij dat het totaalplaatje je goed bevalt en dat je tevreden bent met onze kennis en premies. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 november 2025

Snelle verwerking van gegevens en duidelijke informatie.

leon uit Kerkrade, 19 november 2025

Aangenaam en terzake kundig en snel!

Thijs uit Heerenveen, 11 november 2025

Medewerkster aan de telefoon hielp snel en duidelijk met de juiste informatie. Daar waar meer expertise nodig was werd snel geschakeld met een collega. Voorwaarden voor acceptatie snel duidelijk. Antwoorden zijn samenvattend met elkaar gedeeld . Fijn gesprek en meer dan vertrouwen in Promovendum en medewerkers.

Ruud uit Udenhout, 11 november 2025

Geweldig dat we snel konden schakelen en je alle benodigde informatie hebt ontvangen. Bedankt voor je vertrouwen in Promovendum en onze medewerkers!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 november 2025

De Verzekeringsadviseur is een top adviseur. Hij is deskundig, transparant en altijd bereikbaar voor vragen.Dankzij zijn advies heb ik nu een verzekering die past bij mijn wensen en budget. Absoluut een aanrader!

Natali uit Den Haag, 10 november 2025

Welkom! We zijn blij dat je bij Promovendum de perfecte verzekering hebt gevonden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2025

Goede uitleg, betrokkenheid en snelle regeling

Pieter uit Purmerend, 7 november 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact