Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,2

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Goed, snel en duidelijk geholpen

jim uit Den Haag, 20 januari 2022

Vriendelijk en geduldige en goede uitleg en meteen afgehandeld, top!

Sacha uit Etten-Leur, 20 januari 2022

Naar aanleiding van mijn helaas door ziekte geannuleerde skivakantie kreeg ik van Promovendum een mooie bos bloemen thuisgestuurd. Wat een medeleven van een verzekeringsmaatschappij!

Ruud uit Hoogvliet, 20 januari 2022

Heel vriendelijke medewerker en zeer goede afhandeling.
Dus: 5 sterren!

Willem uit Vlaardingen , 19 januari 2022

Vlot contact en goed geholpen. Hier kunnen we mee verder. Super!

Japke uit Wijckel, 19 januari 2022

Snel en efficiënt geholpen

Marja uit Cuijk, 18 januari 2022

Positief en correcte afhandeling. Was een kleine zaak naar desondanks goed geregeld.

Lex uit Ebschede, 17 januari 2022

Contact was prima. Rustige en deskundige mevrouw. Ze gaf de gevraagde informatie zeer duidelijk. Complimenten!

will uit Veghel, 17 januari 2022

Vriendelijke en aardige man. En deskundig.

Gerda uit Hoogland, 16 januari 2022

Zeer slecht, niet transparant, geen informatie geven over afwikkeling kosten/schade. Niet duidelijk waarom niet alle kosten worden meegenomen en zeer lange wachttijden voor retourinformatie Geen feitelijk correcte bedragen voor vergoeding.

Peter uit Hapert, 14 januari 2022

Bedankt voor jouw review! We vinden het vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad met ons Schadeteam. Een collega neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 januari 2022

Prima geholpen door medewerkster

P.J. uit Arkel, 12 januari 2022

Na het melden van een schademelding doorlopende reisverzekering bij mijn wintersport vakantie kreeg ik te horen dat dit niet gedekt was omdat ik geen wintersport dekking zou hebben. Ik betaal al 7 jaar voor extra wintersportdekking, maar de schade afdeling kon dat 'niet zien in hun systeem'. Ik moest mijn polisblad van de website downloaden en aantonen dat ik inderdaad wintersport dekking had, en daarna werd mijn melding wel in behandeling genomen. Slecht systeem? Slechte praktijk?

Daniel uit Leusden, 12 januari 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 januari 2022

Enorm slecht geholpen. We gaan ook de verzekering opzeggen.

Marco uit Borne, 11 januari 2022

Bedankt voor jouw review. Dat vinden wij jammer om te horen! Wij nemen graag contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 januari 2022

Net en snel geholpen

Willian uit Helmond, 11 januari 2022

Snel en vriendelijk.

Gerda uit Hoogland, 11 januari 2022

Uitstekend antwoord gekregen op mijn vragen over doorlopende annuleringsverzekering en corona.

Bep uit Gouda, 7 januari 2022

Antwoord duurt wat lang, maar is volledig en voldoende. In correct Nederlands en klantvriendelijk.

Hans uit De Bilt, 7 januari 2022

Prettig ervaren.Slagvaardig en duidelijk

Jainulabudien uit Kudelstaart, 6 januari 2022

Mijn vraag snel en adequaat afgehandeld.

Rein uit Middelaar, 6 januari 2022

Gisteren heb ik een medewerker van de afdeling intake schade gesproken.

Het was een prettig en open gesprek. Ze was medelevend en had alle begrip voor onze situatie. Ik kon aan haar manier van spreken gewoon merken dat ze echt medelevend was en niet gewoon een belscript afwerkte.

Ik beoordeel haar daarom inderdaad met vijf sterren.

Leon uit Veldhoven, 6 januari 2022

Aanvankelijk geen reactie na 2 mails, na telefoongesprek zeer vlotte afhandeling van de annulering van mijn vakantie.

Bernardus uit Haarlem, 5 januari 2022

Dank voor uw bevestiging

Charles uit Maastricht, 4 januari 2022

Trage verwerking van polis aanpassing maar goed geholpen door klantenservice om het toch alsnog snel te verwerken zodat geplande reis niet onverzekerd zou zijn. 5 sterren voor klantenservice en 3 sterren voor backoffice die polisaanpassingen verwerkt

roel uit Rosmalen, 3 januari 2022

Bedankt voor jouw review! We vinden het vervelend om te lezen dat het langer duurde dan dat je van ons gewend bent. Met deze feedback gaan wij zeker aan de slag. Uiteraard is het fijn om te zien dat je tevreden bent over onze klantenservice.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 januari 2022

Dank voor snelle afhandeling. Tip: fijn om bevestiging te ontvangen dat alles van mijn kant ontvangen is en dat behandeling loopt.

Eugene uit Nibbixwoud , 30 december 2021

Beperkte dekking, eigen risico van €100,- op bagage. Koffer vernield door Ryanair wordt niet gedekt. Verzoek tot wijziging incassonummer is ook niet goed verwerkt.

Daniel uit Woerden, 29 december 2021

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Wij nemen graag contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 december 2021

Duidelijk Vriendelijk Helemaal tevreden

Jan uit Bergen op Zoom, 29 december 2021

Correct te woord gestaan en daarna snel gerageerd per mail.

AW uit Enschede, 28 december 2021

Dank voor de snelle afhandeling

Hans uit Hoogvliet Rotterdam, 28 december 2021

Vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg

Ab uit Houten , 27 december 2021

Een plezierig telefonisch onderhoud (waarin ik mijn schademelding heb toegelicht) met de schadeadviseuse, is gevolgd door een snelle, correcte en positieve afwikkeling van deze zaak.
Hartelijk dank daarvoor.
Vriendelijke groet,
C.H.

C.H. uit Amsterdam, 20 december 2021

8,2

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail