Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Keurig netjes geholpen

Johan uit Goirle , 4 maart 2021

correcte behandeling en doet moeite om vraag te beantwoorden c.q. uit te zoeken

ger uit Berg en Terblijt, 26 februari 2021

Correcte behandeling van mij vragen.

Anita uit Nw.schoonebeek, 26 februari 2021

Vriendelijke, geduldige medewerkster!!

Chandra uit Dordrecht, 15 februari 2021

Zeer goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan.

Tjeerd uit Rotterdam, 3 februari 2021

zeer snel en deskundig, maar toch ook erg vriendelijk te woord grestaan! 2 probleempjes meteen opgelost! Hulde!!!

Fred uit Bathmen, 29 januari 2021

Goede informatie, snelle afhandeling, leek ook niet een moeilijke zaak maar het is fijn te kunnen vragen naar vergoeding zonder allerlei voorwaarden door te lezen.

Reinier uit Bussum, 28 januari 2021

Super geregeld, als het na een uitkeringsaanvraag ook zo gaat ben ik een blijvende klant.

Jan uit Hoofddorp, 26 januari 2021

Ongedaan maken opzegging is verwerkt.

Philip uit Amsterdam, 14 januari 2021

Wachttijd op antwoord is te lang. Ik heb z.s.m. de vraag gesteld n.a.v. het afsluiten van een verzekering. Met de vraag of een geboekte reis ook onder de voorwaarden valt. Dat is het geval als je de reis maximaal 7 dagen voor afsluiten verzekering afsluit. Wel lastig als je dan later dan 7 dagen antwoord krijgt.
De situatie valt binnen de regels dus er is geen probleem ontstaan. Geen verdere actie nodig.

Rolf uit Gouda, 13 januari 2021

We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw ervaring hierin mee. Bedankt voor jouw feedback!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 januari 2021

Schade gemeld en ben nu al 1,5 week aan het wachten op bericht hierover, heb reeds een extra bericht verzonden of eea aan is gekomen. Dit duurt te lang promovendum..

Joyce uit Zuidland, 7 januari 2021

We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. We gaan je een reactie geven, bedankt voor je terugkoppeling hierover.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 januari 2021

Zeer attent, snel en vakkundig afgewikkeld.

Marc uit Tilburg, 7 januari 2021

Zeer snelle afhandeling van de annuleringsschade.

Piet uit Oostvoorne, 7 januari 2021

Promovendum heeft fout van andere verzekering recht gezet. Blij dat ik ben overgestapt. Al was het alleen maar voor de vriendelijkheid die Aegon niet toonde.

Winnifred uit Hoofddorp, 3 januari 2021

Annulering werd vriendelijk met aandacht voor menselijke kant en situatie zorgvuldig, deskundig en snel afgewikkeld.

Ad uit Amersfoort, 31 december 2020

Mijn declaraties werden door omstandigheden gefaseerd ingediend. Alle keren was de afhandeling op basis van de ingediende gegevens correct en binnen door Promovendum zelf ingestelde tijd. De communicatie via e-mail is in orde. Schadebehandelaar is een betrouwbare medewerker en maakt waar wat Promovendum belooft.

Peter uit Oud Beijerland, 24 december 2020

Telefonisch word er gezegd dat ik 100 euro eigen risico moet betalen maar derest gedekt zal worden. In het vervolg kan ik maximaal 250 euro krijgen. Ik zou niet weten waarom je deze verzekering nog zou afsluiten.

Kevin uit Gorinchem, 24 december 2020

Dankjewel voor jouw review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Graag leggen wij de voorwaarden persoonlijk aan je uit, ons Schadeteam neemt contact op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 december 2020

Snelle en correcte afhandeling binnen 48 uur.

Johan uit Den Haag, 18 december 2020

Perfecte afhandeling. Chapeau!

J.L. uit Hellevoetsluis, 18 december 2020

snel en goed afgehandeld

Rinke uit Lichtenvoorde, 10 december 2020

Prima geholpen en geadviseerd

Marinus uit Barendrecht, 10 december 2020

Afhandeling binnen de daarvoor gestelde termijn. Alles werd in eerste en tweede termijn prima opgelost.

Peter uit Oud Beijerland, 9 december 2020

De adviseuse was punctueel, klantvriendelijk en snel in reageren. Ik wil voortaan altijd door haar geholpen worden !! :)

S.H.K. uit Ede, 29 november 2020

Blij dat u na een tweede aanvraag alsnog tot vergoeding bent overgegaan

Kees Jan uit Simonshaven, 23 november 2020

Gewoon netjes en snel afgehandeld, waarvoor mijn dank.

Max uit Groesbeek , 23 november 2020

Niet goed! Er wordt alleen maar verwezen naar voorwaarden en eigen risico, waarbij het dan goed uitkomt om het schadebedrag onder de de eigen risico grens te krijgen.
Belachelijk. Meteen mijn verzekeringen opgezegd.

Werner uit Bavel, 17 november 2020

Dankjewel voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Ons Schadeteam neemt hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 november 2020

Snelle en duidelijke afhandeling en het geld voor de schade was snel overgemaakt.

AJC uit Tilburg, 17 november 2020

Uiteindelijk positief. Met name prettig contact met de contactpersoon vanuit Promovendum.

Rianne uit Raalte, 12 november 2020

Ik ben super fijn geholpen!

Mandy uit Dordrecht , 12 november 2020

Snelle afhandeling. Het wachten was op de leverancier voor het aanleveren van de reparatie informatie. Promovendum heeft het snel en correct afgehandeld.

Niels uit Amstelveen, 9 november 2020

8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail