Gezin in bed

Reis- en annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,9

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Enkele vragen over de aanvullende ziektekostenverzekering. Snel en vakkundig geholpen.

Ferry uit Hoogblokland, 20 augustus 2025

de uitleg was vriendelijk en helder, ik was snel geholpen en heb nu een veel betere premie. Top!

Angela uit Den Haag, 19 augustus 2025

Goed en snel geholpen.

Anja uit Someren, 19 augustus 2025

Prima te woord gestaan

Ernst uit IJsselstein, 18 augustus 2025

Snel en heel goed geholpen

John uit Venlo, 16 augustus 2025

Een goede ervaring. Prima gesprek.

Henk uit Lienden, 14 augustus 2025

Door de Verzekeringsadviseur prima geholpen

Frits uit Tilburg, 14 augustus 2025

Ik zou binnen 48u wijzigingen kunnen doorgeven voor aangemelde schades, of documenten kunnen uploaden, maar die optie is na 24u kennelijk niet meer mogelijk? Verder alle complimenten voor de behulpzame medewerkers aan de telefoon

Maya uit Noordwijk, 14 augustus 2025

Bedankt voor je bericht en voor je complimenten voor onze medewerkers, dat waarderen we enorm! De verplichte stukken voor je schade zijn inmiddels geรผpload. Wil je nog aanvullende informatie toesturen? Dan kan dat per e-mail naar ons. Mocht je hierover nog vragen hebben, stel ze gerust!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 augustus 2025

duidelijke uitleg en ben vriendelijk en meelevend te woord gestaan

Maya uit Noordwijk, 13 augustus 2025

Redelijk vriendelijk te woord gestaan door medewerker Promovendum. Maakte wel kenbaar omdat de schade niet telefonisch is gemeld er mogelijk geen vergoeding zou komen. Tijdens het ongeval wel gebeld maar Promovendum nam niet op en tijdens de boodschap werd aangegeven indien het niet spoed was je het ook via de website kon melden. Is even een ander verhaal. Hopelijk wordt het wel op korte termijn netjes vergoed. Verder wel duidelijk uitleg gekregen van medewerkster.

Marcel uit Huissen, 12 augustus 2025

Dat zal schrikken zijn geweest! Hopelijk gaat het inmiddels goed met je. Elke schade beoordelen we op basis van de informatie die we ontvangen en, waar nodig, aanvullende gegevens. Bij schade in het buitenland is het belangrijk om, indien mogelijk, altijd contact op te nemen met onze alarmcentrale. Zo kunnen we direct meedenken en helpen. De behandelaar van je dossier neemt contact met je op om te bespreken of er nu voldoende informatie is aangeleverd en of we de schade kunnen beoordelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025

In verband met een korting bij vijf of meer verzekeringen overgegaan naar Promovendum. Dat ging snel, vriendelijk en probleemloos. Zo hoort het ook, maar het is volledig waargemaakt.

Rob uit Zoetermeer, 12 augustus 2025

Goed om te lezen dat de overstap helemaal naar wens is gegaan! Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025

Vriendelijk geholpen

Cindy uit Ooltgensplaat, 12 augustus 2025

Bij de schade melding ben ik heel correct en vriendelijk geholpen door een mevrouw van uw schade team !

Jan uit Stadskanaal, 8 augustus 2025

Er is goed geluisterd naar de vraag. Er is oprecht gekeken of er dekking was en er is meegedacht. Ik voelde me gehoord en geholpen. Helaas viel mijn vraag niet binnen de dekking. Bedankt voor een prettig en behulpzaam gesprek.

Jeffrey uit Rijswijk, 8 augustus 2025

Erg leuk contact, ontspannen, met een lach, geduldig. Dit vind je niet zo vaak meer. Benieuwd wat jullie goed doen om deze kwaliteit te behalen. Mijn vriendin is ook bij jullie verzekerd op mijn advies. Helemaal happy ook.

Robin uit Amsterdam, 7 augustus 2025

Wat een heerlijke review om te lezen! Wat fijn dat je zoโ€™n prettig en ontspannen contact hebt ervaren, daar worden wij blij van. En dat je ook nog je vriendin enthousiast hebt gemaakt, vinden we echt een compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 augustus 2025

Een behandeling die zeker niet plotseling is maar wel last minute pas gepland kan worden ziet deze verzekeraar als iets dan jouw probleem. Jammer en zeker niet het beetje menselijkheid dat je ook nodig hebt.

Maya uit Den Haag, 7 augustus 2025

Jammer om te lezen dat je onze beoordeling in deze situatie als teleurstellend hebt ervaren. We begrijpen dat dit voor jou een lastig moment was, waarbij je had gerekend op wat meer begrip. Mocht je behoefte hebben aan een nadere toelichting, laat het ons gerust weten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 augustus 2025

Snel gereageerd op mijn vragen en vervolgens gegevens gewijzigd

Joop uit Almere, 7 augustus 2025

Snelle afwikkeling van de schade. Klantvriendelijk: Top. Verdient een 10

G uit Zundert, 6 augustus 2025

Wat een fijne review om te lezen! Snelle schadeafhandeling en klantvriendelijkheid krijgen van jou een 10, daar doen we het voor. Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 augustus 2025

Ik kreeg een automatische mail over een uitbetaling van een schade. Echter ik mis de berekening van dit bedrag. Het is namleijk veel te weinig. Toen maar weer gebeld...

hans uit Roggel, 6 augustus 2025

We snappen dat het vervelend is om een uitbetalingsmail te ontvangen zonder toelichting op het bedrag, zeker als je het idee hebt dat het te laag is. Zoals je zelf ook al aangeeft, is er gisteren contact geweest. We hebben jouw bericht doorgestuurd naar de behandelaar van je dossier, met het verzoek om contact met je op te nemen voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 augustus 2025

Prima en direct geregeld.

Klaas uit Blauwestad, 6 augustus 2025

Geweldig hoe empathisch en toch professioneel ik te woord ben gestaan . Mijn advies: ben zuinig op haar.๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Harrie uit Venlo, 5 augustus 2025

Wat een prachtig compliment! We zijn blij dat je je zo goed geholpen voelde. We geven je bericht graag aan haar door!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 augustus 2025

Goed en plezierig en snel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Ga zo door!

Rob uit Zevenaar, 5 augustus 2025

Ik heb niet de reis geboekt terwijl ik nog herstellende was (de aanmelding was ruim voordat het ongeval plaatsvond). Dit is door de zorgorganisatie gedaan zonder dat ik enig idee had wanneer dat zou gebeuren. Zodra duidelijk was dat ik niet in staat was te gaan, heb ik dat meegedeeld. Toen bleek dat de boeking juist tevoren al gedaan was. Wanneer ik drie dagen eerder geweten zou hebben dat de boeking nog moest plaatsvinden, zou ik er dan al van hebben afgezien, omdat ik toen al twijfelde. Dus als ik wist de claim te kunnen voorkomen, zou ik dat gedaan hebben. Een terugslag van van klachten kan wel degelijk onvoorzien en plotseling zijn; uw argument dat dit niet zo zou zijn is onjuist. Daarom vind ik de afwijzing niet terecht. Als ik bezwaar zou kunnen maken, zou ik dat doen. Anja Kroon

Anja uit Zeist, 4 augustus 2025

We hopen dat het inmiddels beter met je gaat! We snappen dat deze situatie voor jou erg vervelend en frustrerend is, zeker gezien je gezondheid op dat moment. Het is heel begrijpelijk dat je, als je had geweten dat de boeking nog niet was gedaan, misschien een andere keuze had gemaakt. De behandelaar van je dossier neemt contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 augustus 2025

Vriendelijk en meelevend!

Jannie uit Nijmegen, 4 augustus 2025

Snel en goed geholpen bij het afsluiten van deze extra verzekering. Duidelijke voorwaarden en vriendelijke medewerker.

Evert uit Rotterdam, 1 augustus 2025

De afhandeling heeft nog niet plaats gevonden! Tot nu toe tevreden over de telefonische contacten. Helder, vriendelijk en duidelijk verstaanbaar Nederlands

Jos uit Venlo, 1 augustus 2025

Fijn geholpen, heldere uitleg, goed meegedacht!

Nina uit Sittard, 1 augustus 2025

Een nieuw aangeschafte iPhone (waarde 520 euro) na drie jaar zover afschrijven (tezamen met een anderhalf jaar oud hoesje) dat het net onder het eigen risico valt, komt bij mij een beetje kinderachtig over. Ik hoop niet dat dit over de hele breedte van de verzekeringen de werkwijze is. Dit bericht zal wel niet aan het review en privacybeleid voldoen ๐Ÿ˜‰.

Carel uit Nijmegen, 31 juli 2025

Bedankt voor je review. We begrijpen dat het teleurstellend is als een schade niet vergoed wordt, zeker als het schadebedrag net onder het eigen risico uitkomt. In de beoordeling houden we rekening met de dagwaarde van de spullen op het moment van schade, en dat kan na verloop van tijd inderdaad een lager bedrag zijn dan je had verwacht.

En maak je geen zorgen: ook deze review voldoet aan ons reviewbeleid. We vinden het belangrijk om รกlle ervaringen te delen, goed of minder goed. We lichten in ons reviewbeleid op de website graag toe hoe we hiermee omgaan.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 juli 2025

De Klantadviseur is inlevend en denkt in oplossingen! Hartelijk dank!

Willem uit Vlijmen, 31 juli 2025

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Ook erg fijn dat onze doorlopende reisverzekering op korte termijn nog voor aanvang van onze vakantie kon worden geregeld.

Ronald uit Maastricht, 31 juli 2025

8,9

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact