kind spelen in tuin

Rechtsbijstand­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een rechtsbijstandverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Ik heb gisteren wel 28 minuten aan de telefoon gehangen om iemand te spreken bij DAS. Na deze tijd heb ik opgehangen! Ik ben nu wederom aan het bellen en al 16 minuten aan de lijn.. Ik ben bang dat ik weer niemand te spreken krijg! Ik heb een urgente vraag! Dit kan toch niet?? Ik heb gisteren ook al een korte uitleg per mail gestuurd die best duidelijk was. Men verwijst mij klakkeloos weer door naar de DAS telefoon. Bah ik ga mn verzekering opzeggen!!

Mirella uit Eindhoven, 15 september 2023

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Wij nemen jouw feedback serieus en zullen contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 september 2023

Duur van reactie met 10 werkdagen aan de lange kant bij acute zaken.

Jan uit Leerdam, 14 augustus 2023

Bedankt voor je 5-sterren review! We begrijpen je teleurstelling met betrekking tot de reactietermijn van ons Schadeteam. We doen er alles aan om dit termijn zo snel mogelijk terug te dringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 augustus 2023

nog maar net aangemeld

Petra uit Heiloo, 11 augustus 2023

Al een maand geleden een mail gestuurd om aanspraak te maken op m'n verzekering...geen enkele respons

Caroline uit Eindhoven , 10 augustus 2023

Dankjewel voor het delen van jouw feedback. Wat vervelend om te vernemen dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je bericht. Wij hebben je review doorgezet, een collega van ons Schadeteam neemt hierover zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 augustus 2023

Fijn gesprek met betreffende medewerkster. Complimenten!

R uit Heerde, 9 augustus 2023

Mijn vraag is kort en krachtig beantwoord. Prima dus!

Audrey uit Brunssum, 10 juli 2023

Zeer correct klantencontact: beleefd, vriendelijk, ter zake kundig en snel in de uitvoering. Vriendelijk bedankt !

Peter uit Prinsenbeek, 26 juni 2023

Goed gesprek en geïnformeerd over wijziging rechtsbijstand.

Naima uit Veenendaal , 16 juni 2023

Deskundig & prettig te woord gestaan.
Rechtsbijstandverzekering wordt tevens bij andere partij door Promovendum opgezegd en geregeld.

D uit Diemen, 10 mei 2023

Ik vraag advies in: dan na een week verkrijg ik antwoord dat het bij een andere afdeling DAS dient te worden ingediend. Had de vraag vanuit service oogpunt sneller doorgestuurd. Dat was beter klantgericht geweest en bespoedigd de termijn. Dat vond ik jammer dat dit niet is gebeurd of mogelijk is gemaakt.

Marcel uit Huissen, 7 mei 2023

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Wij gaan dit voor je uitzoeken! Een van onze Klantadviseurs neemt snel contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 mei 2023

De Verzekeringsadviseur stond mij uitermate correct te woord en gaf blijk van een uitstekende kennis en inlevingsvermogen. Alle vragen en wensen werden correct beantwoord en uitgevoerd.

Frans uit Haelen, 18 april 2023

Via de site een melding gemaakt, maar wordt doorverwezen, en kan weer opnieuw beginnen.

Alex uit Amsterdam-Zuidoost, 15 maart 2023

Hartelijk dank voor jouw review. Het klopt dat we onze verzekerden doorverwijzen naar onze experts wanneer het gaat om juridisch advies. Wij hopen dan ook dat je door onze experts goed bent geholpen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 maart 2023

Ik heb Promovendum een Rechtsbijstandsverzekering maar de afdeling is lucht. Ik word linea recta met een nummer in een e-mail doorgestuurd…
Dus geen service voor mij reden om deze nutteloze schakel te verwijderen…
Ik wil geen een ster geven maar ik mot

Paul uit Waalre , 2 maart 2023

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Jammer om te lezen dat wij niet aan je verwachting voldoen. Wij kijken graag mee naar de situatie, zodat we daar van kunnen leren voor in de toekomst. Onze collega neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 maart 2023

Ze heeft meegekeken met verzekering en zeer duidelijk antwoord gegeven

Rolf uit Amsterdam, 1 maart 2023

Vooral veel inspanning om zaken niet onder dekking te laten vallen. Promovendum doet al helemaal niets en verwijst mij alleen maar door naar DAS, ook nog met verkeerde informatie. Grote tegenvaller!

Robbert uit Maarssen, 23 januari 2023

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Graag zorgen wij voor opheldering! Ons schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om de situatie te verduidelijken en jouw vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2023

Knudde! Ik overweeg met alle 5 verzekeringen op te stappen, wat een belabberde aanpak.

Esther uit Bodegraven, 12 januari 2023

Bedankt voor je review, Esther. Vanuit de mailwisseling begrijpen we dat het betalingstermijn gewijzigd dient te zijn. We vinden het vervelend dat dit niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Ons Serviceteam lost het graag met je op en neemt morgen telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 januari 2023

Ik had juist deze verzekering bij jullie afgesloten om van DAS af te zijn.

Emiel Polman uit Enschede, 23 december 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer om te lezen dat deze niet positief is. Een collega neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 december 2022

Prima antwoorden op mijn mededeling en vragen

Fred uit Zoetermeer, 12 december 2022

Snelle acceptatie en compleet pakket.

Harm uit Vlaardingen, 30 november 2022

zeer snel en deskundig, behulpzaam en vriendelijk

L uit Deurne, 25 november 2022

Duidelijk antwoord gehad op mijn vraag.

Wilma uit Nieuw-Lekkerland , 24 november 2022

Prima ervaring. Mijn vragen zijn goed beantwoord.

Roel uit Oss, 23 november 2022

Op de vraag wat houdt de gezinspolis in als de kinderen uit huis zijn en je met twee overblijft, heb ik een duidelijk verhelderend antwoord gekregen. In de polissen komt een duidelijker uitleg te staan om deze verwarring te voorkomen.

Richard uit Nieuwveen, 23 november 2022

Geen critishe punten. Direct kunnen regelen.
Prettig te woord gestaan

Annemiek uit Venlo, 23 november 2022

Prima geholpen binnen de grenzen van wat er aan informatie verstrekt mocht worden.

Wim uit Utrecht, 22 november 2022

Per abuis betalingsachterstand. Ik werd vriendelijk en doeltreffend geholpen hoe snel op te kunnen lossen. De invorderingskosten werden kwijtgescholden. Hulde!

Marten uit Amsterdam , 18 november 2022

Geen wachttijd en snel, adequaat en vriendelijk geholpen. supersnelle afhandeling

Aad uit Rijsenhout, 1 november 2022

Goede reactie en verwijzing n.a.v. mijn vraag

Renko uit Nunspeet, 25 oktober 2022

Continu reminders om de verzekeringen van mij en mijn partner samen te voegen. Gedaan en we ontvangen nog steeds reminders. erg slecht

Allard uit Sassenheim, 13 september 2022

Bedankt voor je review! Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over de wijziging. Ons Acceptatieteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit recht te zetten

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 september 2022

Vraag zeer snel beantwoord

Rob uit Oegstgeest, 26 augustus 2022

8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail