
Rechtsbijstandverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een rechtsbijstandverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Via de site een melding gemaakt, maar wordt doorverwezen, en kan weer opnieuw beginnen.
Alex uit Amsterdam-Zuidoost, 15 maart 2023
Hartelijk dank voor jouw review. Het klopt dat we onze verzekerden doorverwijzen naar onze experts wanneer het gaat om juridisch advies. Wij hopen dan ook dat je door onze experts goed bent geholpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 maart 2023
Ik heb Promovendum een Rechtsbijstandsverzekering maar de afdeling is lucht. Ik word linea recta met een nummer in een e-mail doorgestuurd…
Dus geen service voor mij reden om deze nutteloze schakel te verwijderen…
Ik wil geen een ster geven maar ik mot
Paul uit Waalre , 2 maart 2023
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Jammer om te lezen dat wij niet aan je verwachting voldoen. Wij kijken graag mee naar de situatie, zodat we daar van kunnen leren voor in de toekomst. Onze collega neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!
Vriendelijke groet, Promovendum - 2 maart 2023
Ze heeft meegekeken met verzekering en zeer duidelijk antwoord gegeven
Rolf uit Amsterdam, 1 maart 2023
Vooral veel inspanning om zaken niet onder dekking te laten vallen. Promovendum doet al helemaal niets en verwijst mij alleen maar door naar DAS, ook nog met verkeerde informatie. Grote tegenvaller!
Robbert uit Maarssen, 23 januari 2023
Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Graag zorgen wij voor opheldering! Ons schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om de situatie te verduidelijken en jouw vragen te beantwoorden.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2023
Knudde! Ik overweeg met alle 5 verzekeringen op te stappen, wat een belabberde aanpak.
Esther uit Bodegraven, 12 januari 2023
Bedankt voor je review, Esther. Vanuit de mailwisseling begrijpen we dat het betalingstermijn gewijzigd dient te zijn. We vinden het vervelend dat dit niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Ons Serviceteam lost het graag met je op en neemt morgen telefonisch contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 januari 2023
Ik had juist deze verzekering bij jullie afgesloten om van DAS af te zijn.
Emiel Polman uit Enschede, 23 december 2022
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer om te lezen dat deze niet positief is. Een collega neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 december 2022
Prima antwoorden op mijn mededeling en vragen
Fred uit Zoetermeer, 12 december 2022
Snelle acceptatie en compleet pakket.
Harm uit Vlaardingen, 30 november 2022
zeer snel en deskundig, behulpzaam en vriendelijk
L uit Deurne, 25 november 2022
Duidelijk antwoord gehad op mijn vraag.
Wilma uit Nieuw-Lekkerland , 24 november 2022
Prima ervaring. Mijn vragen zijn goed beantwoord.
Roel uit Oss, 23 november 2022
Op de vraag wat houdt de gezinspolis in als de kinderen uit huis zijn en je met twee overblijft, heb ik een duidelijk verhelderend antwoord gekregen. In de polissen komt een duidelijker uitleg te staan om deze verwarring te voorkomen.
Richard uit Nieuwveen, 23 november 2022
Geen critishe punten. Direct kunnen regelen.
Prettig te woord gestaan
Annemiek uit Venlo, 23 november 2022
Prima geholpen binnen de grenzen van wat er aan informatie verstrekt mocht worden.
Wim uit Utrecht, 22 november 2022
Per abuis betalingsachterstand. Ik werd vriendelijk en doeltreffend geholpen hoe snel op te kunnen lossen. De invorderingskosten werden kwijtgescholden. Hulde!
Marten uit Amsterdam , 18 november 2022
Geen wachttijd en snel, adequaat en vriendelijk geholpen. supersnelle afhandeling
Aad uit Rijsenhout, 1 november 2022
Goede reactie en verwijzing n.a.v. mijn vraag
Renko uit Nunspeet, 25 oktober 2022
Continu reminders om de verzekeringen van mij en mijn partner samen te voegen. Gedaan en we ontvangen nog steeds reminders. erg slecht
Allard uit Sassenheim, 13 september 2022
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over de wijziging. Ons Acceptatieteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit recht te zetten
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 september 2022
Vraag zeer snel beantwoord
Rob uit Oegstgeest, 26 augustus 2022
De reactie voelt niet persoonlijk en DAS is telefonisch niet te bereiken door erg lange wachttijden.
Richard uit Stellendam, 11 augustus 2022
Bedankt voor jouw review. Wat jammer dat jouw ervaring niet positief is. We lossen dit graag met je op. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 augustus 2022
Zeer vriendelijk en werd adequaat geholpen met het gewenste resultaat.
Roland uit 's-Gravenhage, 11 augustus 2022
Snel antwoord en goed geholpen
Annemarie uit Deurne, 2 augustus 2022
Heel vriendelijk en snel geholpen!
Natasja uit Nootdorp, 22 juli 2022
Ik waardeer de coulante, flexibele en begripvolle houding.
Bart uit 4204ta, 8 juli 2022
Veel te lang geen communicatie vanuit Promovendum.
Ik moest in de tussentijd over de afhandeling alles vernemen van de man wiens auto was beschadigd.
Krijg ik hier reactie op terug?
Rik uit Utrecht, 16 juni 2022
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Wij doen er alles aan om de wachttijd tot een minimum te beperken. Wij nemen jouw opmerkingen hierin mee. Een collega van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 juni 2022
Prima service, vlot en duidelijk; daar kan de Rabobank een puntje aan zuigen...
Jan uit Sassenheim, 10 juni 2022
De reactietijd is snel .. afhandeling kan ik nog geen reactie geven m.b.t uitkomst verantwoordelijkheid tegenpartij
G uit Krimpen aan den IJssel, 2 juni 2022
LET OP verzekering is ondergebracht bij DAS. Meest waardeloze verzekering, eerst de kleine lettertjes en dan pas de mens. Geen vergoeding omdat er 23(!) dagen op een termijn van 3 jaar verschil zit. En dit bij de duurste rechtsbijstandverzekering. Antwoord van Promovendum, ja dat is aan DAS
Jeroen uit Rosmalen, 20 mei 2022
Bedankt voor jouw review! Wat vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw ervaring te bespreken. Zij pakken jouw feedback verder op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 mei 2022
De verzekeringsadviseur is super. Hij reageert zo snel! Topper!
Rogé uit Venlo, 2 mei 2022
Bij schade-melding voor rechtsbijstand word ik doorverwezen naar DAS. Beetje kastje naar de muur..... Wat is hierbij dan eigenlijk de toegevoegde waarde van Promovendum?? Op z'n minst hadden jullie mijn case door kunnen zetten naar DAS; nu moet ik alles nog een keer doen. plus een inlog-account aanmaken op hun site :-(
Menno uit Boskoop, 11 april 2022
Bedankt voor jouw review, Menno. Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw feedback hierin mee. Daarnaast neemt ons Schadeteam zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 april 2022