kind spelen in tuin

Rechtsbijstand­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een rechtsbijstandverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Wij hebben verzekering met Promovendum die het vervolgens uitbesteed bij DAS. Aangezien Promovendum de incassering doet gaan wij er dan ook vanuit dat u ons informatie geeft over de termijn waarop een reactie verwacht kan worden en dat wij niet zelf naar DAS moeten uitwijken, die erg slecht te bereiken is. Derhalve graag alsnog actie vanuit uw kant. Indien ik geen antwoord heb binnen de termijn van 2 weken zal ik de verzekering bij uw organisatie termineren.

Mvg

Richard Spithoven

Richard uit Baarn, 3 juli 2024

Bedankt voor je bericht en je geduld. We begrijpen dat dit al eerder met een collega besproken is. Helaas hebben wij geen inzicht in de verwerkingstermijnen van DAS. Als je nog geen reactie van hen hebt ontvangen, adviseren wij je rechtstreeks contact met hen op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 juli 2024

Ik moet 3 weken wachten om te vernemen dat ik zelf naar een tel. Nr kan bellen? En vervolgens niet wordt op genomen omdat deze “ das” rechtsbijstand niet tot 20:00 uur open is maar rot half 6 ! Waarom een heel vreemde late en in correcte mail ontvangen?

Jeroen uit Scharmer, 11 juni 2024

Dank je wel voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. We begrijpen dat het vervelend is om lang te moeten wachten en vervolgens niet direct geholpen te kunnen worden. Een van onze Schadebehandelaar zal contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2024

Eigenlijk is één ster nog teveel. Drie weken na aanmelden zaak bij rechtsbijstandverzekering - en ondanks twee rappels - geen enkele reactie van Promovendum, noch van DAS-Rechtsbijstand waar deze verzekering zou zijn ondergebracht (maar waar ze daar niks vanaf weten...) De duurste Promovendum-verzekering biedt dus ook al niet wat er beloofd wordt. Inmiddels heb ik al drie verzekeringen beëindigd en ben ik terug bij de oude vertrouwde verzekering. Ik voel aankomen dat de andere twee verzekeringen er ook gaan aankomen. Inderdaad: goedkoop is duurkoop!

Jos uit Echt, 27 mei 2024

Bedankt voor je toelichting. Wat vervelend dat je niks meer hebt vernomen van DAS nadat je met hen contact hebt opgenomen. Jouw mail aan ons van 20 mei ligt ter behandeling bij je Schadebehandelaar. We vragen hem zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 mei 2024

Eerste jaar niet op te zeggen.

Christiaan uit Groningen, 22 mei 2024

Bedankt voor je review. Het klopt dat onze verzekeringen standaard een minimale looptijd van een jaar hebben met enkele opzegredenenen als uitzondering. Wat jammer dat je hiervan niet op de hoogte was. Ons Serviceteam informeert je hier graag verder over en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 mei 2024

Ik had 3 weken geleden gevraagd om rechtshulp.
Nu krijg ik pas info. over mijn melding.
Ik zou binnen15 werkdagen in formatie krijgen over de melding.
De auto staat nog steeds te Weesp in een Garage.
Is nog niet geschorst dus verzekering en wegenbelasting gaat gewoon door terwijl ik geen gebruik kan maken van het voertuig.

Tel. Verbinding is niet mogelijk door de drukte !

Amen en Emotioneel een wrak !

Chico uit Den Helder., 10 mei 2024

Bedankt voor het delen van je feedback. We begrijpen dat een reactie op je e-mail langer duurde dan wenselijk is. We vinden het vervelend dat we vervolgens moeilijk bereikbaar waren. Ons Schadeteam gaat zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om je ervaring en dossier te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 mei 2024

Lijkt een goed dekkende verzekering, premie is wel wat aan de hoge kant…

Geert uit Groningen , 4 april 2024

Verkeerde informatie, dramatische service en ellenlange wachttijden

Robbert uit Maarssen, 18 maart 2024

Bedankt voor je review. We balen dat jouw ervaring met DAS Rechtsbijstand niet positief is. We verbeteren onze processen en samenwerkingen constant en waarderen het daarom ontzettend dat je je feedback met ons deelt. We gaan hiermee aan de slag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 maart 2024

Laat me beginnen dat mijn polis stelt 100 euro eigen risico en niet 100 euro per gemelde situatie.

Ten tweede vind ik de hulp van de advocaat zooooo beperkt. De advocaat bekijkt heel gelimiteerd naar de situatie en denkt niet aan het belang van client. Het out of the box denken is juist hetgeen wat ik nodig had. Uiteindelijk heeft de advocaat mij totaal niet geholpen en is de situatie nog steeds gaande.

Kortom tijd voor een andere rechtsbijstandverzekering!!

Michael uit Barendrecht, 2 februari 2024

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de dekking van je rechtsbijstandverzekering. We begrijpen je frustratie en bespreken je ervaring graag persoonlijk met je. Een collega van ons Schadeteam neemt spoedig contact met je op. We zullen je feedback meenemen in onze verdere ontwikkelingen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 februari 2024

Goed geadviseerd, kort en bondig, wel bij navraag van mijzelf (over extra kosten). Maar ook tips, prima!

Dorothee uit Lisserbroek, 22 januari 2024

Wordt niet geholpen naar weer door verwezen.

Tjalko uit Oegstgeest , 5 januari 2024

Wat vervelend om te horen dat je niet de hulp hebt gekregen die je nodig had. Onze excuses daarvoor. We zullen je feedback intern bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. Binnenkort zal een van onze medewerkers van het Schadeteam contact met je opnemen om je situatie verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 januari 2024

Ik begrijp uw uitleg en laat de verzekering doorlopen.

Jonnie uit Amstelveen, 8 december 2023

Zojuist mail gekregen over premieverhoging rechtsbijstand verzekering. Vanwege indexering wordt de prijs met 24% (!!!) verhoogd. Op basis van welke indexering in Nederland is een prijsverhoging van 24% gerechtvaardigd?
Schande!!
Meteen overstappen dus.

Richard uit Zoetermeer, 30 november 2023

Dank voor je feedback omtrent de premieverhoging van de rechtsbijstandverzekering. We kunnen ons voorstellen dat dit voor frustratie kan zorgen. Onze excuses voor het ongemak. Een van onze Verzekeringsadviseurs zal binnenkort contact met je opnemen om dit verder toe te lichten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 november 2023

Slechte ervaring. Mag geen rechtsbijstandverzekering afsluiten vanwege het eerlijke antwoord dat er misschien een geschil aan zit te komen in het eerste jaar…
Eerlijkheid wordt dus niet op prijs gesteld, maar misbruikt om uit te sluiten…jammer

Jasper uit Ridderkerk, 24 november 2023

Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je ervaring niet positief is geweest. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. Een Specialist Verzekeringsaanvragen neemt contact met je op om deze kwestie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 november 2023

Zeer slecht, geen enkele hulp gehad, alleen een mailtje dat ik me maar bij DAS moet melden, maar waarom betaal ik jullie dan premie?

Zeer slecht dus.

Robert uit Oostvoorne, 10 november 2023

Dankjewel voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je je niet geholpen voelt. We bespreken je ervaring graag telefonisch met je zodat we ons besluit kunnen toelichten. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2023

Ik heb gisteren wel 28 minuten aan de telefoon gehangen om iemand te spreken bij DAS. Na deze tijd heb ik opgehangen! Ik ben nu wederom aan het bellen en al 16 minuten aan de lijn.. Ik ben bang dat ik weer niemand te spreken krijg! Ik heb een urgente vraag! Dit kan toch niet?? Ik heb gisteren ook al een korte uitleg per mail gestuurd die best duidelijk was. Men verwijst mij klakkeloos weer door naar de DAS telefoon. Bah ik ga mn verzekering opzeggen!!

Mirella uit Eindhoven, 15 september 2023

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Wij nemen jouw feedback serieus en zullen contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 september 2023

Duur van reactie met 10 werkdagen aan de lange kant bij acute zaken.

Jan uit Leerdam, 14 augustus 2023

Bedankt voor je 5-sterren review! We begrijpen je teleurstelling met betrekking tot de reactietermijn van ons Schadeteam. We doen er alles aan om dit termijn zo snel mogelijk terug te dringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 augustus 2023

nog maar net aangemeld

Petra uit Heiloo, 11 augustus 2023

Al een maand geleden een mail gestuurd om aanspraak te maken op m'n verzekering...geen enkele respons

Caroline uit Eindhoven , 10 augustus 2023

Dankjewel voor het delen van jouw feedback. Wat vervelend om te vernemen dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je bericht. Wij hebben je review doorgezet, een collega van ons Schadeteam neemt hierover zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 augustus 2023

Fijn gesprek met betreffende medewerkster. Complimenten!

R uit Heerde, 9 augustus 2023

Mijn vraag is kort en krachtig beantwoord. Prima dus!

Audrey uit Brunssum, 10 juli 2023

Zeer correct klantencontact: beleefd, vriendelijk, ter zake kundig en snel in de uitvoering. Vriendelijk bedankt !

Peter uit Prinsenbeek, 26 juni 2023

Goed gesprek en geïnformeerd over wijziging rechtsbijstand.

Naima uit Veenendaal , 16 juni 2023

Deskundig & prettig te woord gestaan.
Rechtsbijstandverzekering wordt tevens bij andere partij door Promovendum opgezegd en geregeld.

D uit Diemen, 10 mei 2023

Ik vraag advies in: dan na een week verkrijg ik antwoord dat het bij een andere afdeling DAS dient te worden ingediend. Had de vraag vanuit service oogpunt sneller doorgestuurd. Dat was beter klantgericht geweest en bespoedigd de termijn. Dat vond ik jammer dat dit niet is gebeurd of mogelijk is gemaakt.

Marcel uit Huissen, 7 mei 2023

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Wij gaan dit voor je uitzoeken! Een van onze Klantadviseurs neemt snel contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 mei 2023

De Verzekeringsadviseur stond mij uitermate correct te woord en gaf blijk van een uitstekende kennis en inlevingsvermogen. Alle vragen en wensen werden correct beantwoord en uitgevoerd.

Frans uit Haelen, 18 april 2023

Via de site een melding gemaakt, maar wordt doorverwezen, en kan weer opnieuw beginnen.

Alex uit Amsterdam-Zuidoost, 15 maart 2023

Hartelijk dank voor jouw review. Het klopt dat we onze verzekerden doorverwijzen naar onze experts wanneer het gaat om juridisch advies. Wij hopen dan ook dat je door onze experts goed bent geholpen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 maart 2023

Ik heb Promovendum een Rechtsbijstandsverzekering maar de afdeling is lucht. Ik word linea recta met een nummer in een e-mail doorgestuurd…
Dus geen service voor mij reden om deze nutteloze schakel te verwijderen…
Ik wil geen een ster geven maar ik mot

Paul uit Waalre , 2 maart 2023

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Jammer om te lezen dat wij niet aan je verwachting voldoen. Wij kijken graag mee naar de situatie, zodat we daar van kunnen leren voor in de toekomst. Onze collega neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 maart 2023

Ze heeft meegekeken met verzekering en zeer duidelijk antwoord gegeven

Rolf uit Amsterdam, 1 maart 2023

Vooral veel inspanning om zaken niet onder dekking te laten vallen. Promovendum doet al helemaal niets en verwijst mij alleen maar door naar DAS, ook nog met verkeerde informatie. Grote tegenvaller!

Robbert uit Maarssen, 23 januari 2023

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Graag zorgen wij voor opheldering! Ons schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om de situatie te verduidelijken en jouw vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2023

Knudde! Ik overweeg met alle 5 verzekeringen op te stappen, wat een belabberde aanpak.

Esther uit Bodegraven, 12 januari 2023

Bedankt voor je review, Esther. Vanuit de mailwisseling begrijpen we dat het betalingstermijn gewijzigd dient te zijn. We vinden het vervelend dat dit niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Ons Serviceteam lost het graag met je op en neemt morgen telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 januari 2023

8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail