kind spelen in tuin

Rechtsbijstand­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een rechtsbijstandverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Snel, goed, behulpzaam

Dirk uit Werkendam, 25 augustus 2021

Waar slaat dit op?

Als ik een schade meld wil ik geholpen worden om deze goed af te handelen. In plaats van te kijken hoe jullie mij kunnen helpen krijg ik een standaard e-mail met een onredelijke hoeveelheid documenten die ik aan moet leveren, wat een administratieve rompslomp is dit.

Onpersoonlijk, niet klantvriendelijk en drempelverhogend zijn de woorden die bij mij opkomen.

Rob uit Berkel-Enschot, 16 augustus 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Ons Schadeteam neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 augustus 2021

met de schadebehandelaar, zeer slecht en zeer slecht, alles behalve klantgericht, onjuiste informatievan gaar gehad etc......!!!!

Martin uit Enschede, 30 juli 2021

Bedankt voor jouw review. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Ons Schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 juli 2021

Ondanks ik geen rechtsbijstand bij jullie heb helpen jullie me toch helemaal super!

Stefan uit Beverwijk, 22 juli 2021

Wellicht op het moment van afsluiten van een polis duidelijk waarschuwen dat wijzigen pas na 1 jaar mogelijk is. Ik zou dan beter hebben gekeken en direct al geopteerd hebben voor de uitgebreidere polis.

Chris uit Brielle, 18 mei 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en tip voor verbetering.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 mei 2021

Keurige behandeling, fijne medewerkster, met alle begrip, zeer sociaal. TOP

J. uit Alkmaar, 11 mei 2021

Wat wij als omslachtig hebben ervaren is dat er vanuit de DAS eerst overlegt moet worden gevoerd over de wijze waarop wij verzekerd zijn. Hier gaan kostbare dagen aan verloren en levert verwarring op. Hierdoor namen wij weer contant met jullie op.

Ronald uit Angeren, 23 april 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij doen er alles om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 april 2021

Prettig geholpen en goed geïnformeerd. Er is snel gereageerd op mijn e-mails en de gevraagde wijzigingen zijn snel doorgevoerd.

Stefan uit Nieuw-Vennep, 26 februari 2021

Aanmelding via internet was duidelijk waarna snelle en heldere respons.

Ruud uit Hoensbroek , 18 februari 2021

Promovendum is telefonisch niet te bereiken en terugbellen gebeurt pas de volgende dag, zelfs als er “spoed” is aangegeven. Ook via mail duurt beantwoorden meer dan 24 uur. Dat geeft geen vertrouwen in de verzekering, hoe gaat dit als ik met spoed rechtsbijstand nodig heb?

Miriam uit Leiden, 29 december 2020

We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Het is aan het einde van het jaar erg druk, wij doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 december 2020

Super antwoord gehad via de mail

Eijk uit Vlaardingen, 2 oktober 2020

Opgelost naar tevredenheid

Henk uit Lichtenvoorde, 20 augustus 2020

Zeer goede verzekering altijd goed geregeld

Tacettin uit Heemskerk , 3 augustus 2020

Ondanks de verwarring in de beschrijving van mijn verzoek is de afhandeling van mijn verzoek correct verlopen.

Henk uit Broekhuizenvorst, 29 juli 2020

Na een aanvankelijk teleurstellende ervaring werd -na melding op Klachtenkompas van de Consumentenbond- contact met mij opgenomen. In dat gesprek werd duidelijk gemaakt wat er wel/niet mogelijk was vanuit juridisch oogpunt. Promovendum kwam met een prima voorstel voor een oplossing.

A.R. uit Delft, 10 juni 2020

Goede afhandeling van claim

Paul uit Hilversum, 27 mei 2020

Voldoende toelichting

dick uit Zoetermeer , 27 mei 2020

ik heb een vraag en wordt doorgestuurd naar het volgende kastje. Waarom kunt u de vraag niet beantwoorden of laten beantwoorden. Ik word nu doorgestuurd, en daar kan ik de keuze niet maken, kastje muur en toen was ik de weg kwijt. Vreemd. Erg jammer.

Harry uit Someren, 19 mei 2020

Wat jammer om te horen dat uw ervaring niet positief was! Een medewerker van ons Schadeteam neemt contact met u op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2020

Snelle en duidelijke reactie.

Wessel uit Den Haag, 30 april 2020

Op 14-4-2020 heb ik via de website mijn claim verhaal ingediend via de Rechtsbijstandsverzekering bij Promovendum. Volgens de website zou ik binnen 1 dag contact krijgen om mijn claim toe te lichten. Ik verzoek om juridische bijstaand bij een geschil over niet genoten reisdagen bij NRV reizen Klantnummer 95269098
Polisnummer 16000982561

Rob uit Huissen, 16 april 2020

Beste Rob, bedankt voor het delen van uw ervaring. Ons schadeteam neemt contact met u op om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 april 2020

Mijn tip. Bied ook een rechtsbijstand verzekering aan zonder hulp bij inkomen

Riekje uit Bergen, 24 februari 2020

Beste Riekje, bedankt voor uw review en uw tip.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 februari 2020

Ik vraag ondersteuning van rechtsbijstand en wordt gelijk geconfronteerd met het aanpassen van de bonusmalis regel.
Tot heden weet ik niet op basis waarvan.
Vervolgens duurt het lang voor reactie. Opeen wordt de helft van het schade bedrag overgemaakt zonder dat er een besluit aan ten grondslag ligt.
Bij mijn voorgaande maatschappij ging dat heel wat transparanter, sneller en duidelijk zonder een woord over bonusmalis aanpassing.

Dit is mijn mening en ga er zeker nog over in gesprek en wens duidelijkheid.

Mvg,
Gerrit

Gerrit uit Kesteren, 7 december 2019

Beste Gerrit, bedankt voor het delen van uw ervaring. Ons schadeteam neemt vandaag contact met u op om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 december 2019

Ik ben per 1 okt 2019 overgestapt naar Promovendum. Hiertoe had ik een prijsopgave opgevraagd. Een maand nadien( 1 nov) wordt de premie verhoogd. Ik vind dit absurd en zal mijn conclusies trekken.

Jan uit Ossendrecht, 20 november 2019

Beste Jan, wij vinden het vervelend dat uw ervaring niet positief is. Wij gaan dit voor u uitzoeken. Ons serviceteam neemt vandaag contact met u op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 november 2019

Goed en terzakekundig geholpen

Jan uit Aalten, 31 oktober 2019

Zeer adequate en vriendelijke hulp, en zeer klantgericht; dank!

Paul uit Rotterdam, 2 oktober 2019

Follow up en opvolding verzocht. Prima en netjes en adequaat te woord gestaan. Het duurde wel eventjes maar er werd navraag gedaan bij meerdere afdelingen.

Sonja uit Zaandam, 17 september 2019

Adequate aanpassing van onze rechtsbijstandsverzekering en even een stapje extra doen door te kijken of de wachttijd wellicht niet van toepassing is etc. Goed geholpen door een zeer vriendelijke dame.

Sonja uit Zaandam, 6 september 2019

Goed geholpen, informatie is duidelijk.

Femmy uit Afferden Gld, 31 juli 2019

Snelle afhandeling. Duidelijk en transparant.

Abdeslam uit Amsterdam, 18 juni 2019

probleem wordt opgelost ipv bij consument teruggelegd.
Top, ga zo door.

Jeroen uit Rotterdam, 23 mei 2019

8,3

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail