
Pechhulp ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen met Pechhulp van Promovendum klanten. Heb je ook een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Snel gereageerd op mijn vragen en vervolgens gegevens gewijzigd
Joop uit Almere, 7 augustus 2025
Prettig te woord gestaan en tevreden antwoord op gestelde vragen.
Sonja uit Amsterdam, 5 augustus 2025
De persoon die ik sprak wist gelijk waar ik het over had en kon me doorverwijzen en geruststellen.
Jonna uit Eindhoven, 30 juli 2025
Wij zijn op reis door een opvliegende klapband resten op de snelweg onze bijrijders spiegel kwijtgeraakt. Niet fijn als je nog 2 weken autovakantie voor de boeg hebt in Scandinavië. We hebben nu 3 keer gebeld en worden van het kastje naar de muur gestuurd. Het enige wat wij willen is dat de spiegel, desnoods tijdelijk, wordt gerepareerd in Zweden. Elke medewerker blijft maar met lijsten komen waar we in Nederland de spiegel kunnen laten repareren. Nu wij jullie een keer nodig hebben is dit echt een hele teleurgestelde ervaring tot nu toe. Een zeer teleurgestelde klant met zowel een auto, pech als reisverzekering bij jullie.
Marnix uit IJsselmuiden, 24 juli 2025
Wat een ontzettend vervelende start van jullie vakantie. We snappen heel goed dat je in zo’n situatie snel geholpen wilt worden, zeker met nog twee weken autovakantie voor de boeg. Mijn collega heeft je inmiddels geprobeerd te bellen, maar kreeg je helaas niet te pakken. Daarom is er een uitgebreide e-mail gestuurd met uitleg over de mogelijkheden om je spiegel in Zweden te laten repareren. Hopelijk lukt het om dit snel te regelen, zodat jullie weer met een gerust hart verder kunnen genieten van de reis. Laat het vooral weten als we nog ergens mee kunnen helpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juli 2025
Communicatie is simpel en duidelijk, premies zijn meer dan redelijk. En preventietips, zoals net over 'vergeten' verkeersregels (ik was ze niet vergeten...) vind ik ook een heel goed idee! Vaker doen, voor alle verzekeringsvormen waarbij preventie mogelijk is. Misschien doet Promovendum het al, maar communicatie met b.v. een fietsersbond over het foute gedrag van fietsers, waar de automobilist toch altijd schuldig wordt bevonden. Of fietsers op de stoep, mijn grootste ergernis.
Patrick uit Grootebroek, 15 juli 2025
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie en de preventietips waardeert. Bedankt voor het delen van je ervaring en je ideeën!
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juli 2025
Zeer prettige en vooral accurate dame aan de telefoon gehad. Super! Alles snel geregeld!
René uit Alphen aan den Rijn, 7 juli 2025
Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent! We geven je compliment met plezier door aan de collega.
Vriendelijke groet, Promovendum - 07 juli 2025
Vraag ivm met boeken in bedrijfsadministratie netjes uitgezocht en aan mij toegelicht
Gauke uit Lieveren, 3 juli 2025
Zeer moeilijk te bereiken vanuit het buitenland na 4 uur eindelijk transport brengen ze je naar de verkeerde garage waar ze je nietkunnen helpen daarna totaal niet meer te bereiken heb vandaar uit zelf maar transport en de garage geregeld. In mijn ogen is dit heel erg slecht geregeld. Ze zoude me terug bellen en dat doen ze ook niet eens.ze kunnen je niet op de hoogte houden van de stand van zaken.
Richard uit Beverwijk, 2 juli 2025
Hopelijk gaat alles goed met je! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad met de hulp vanuit het buitenland. Bedankt dat je dit met ons deelt, we hebben jouw bericht uitgezet bij een collega die zo snel mogelijk contact met jou opneemt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 02 juli 2025
Promovendum is zeker aan te raden! De medewerker die mij had geholpen was zeer behulpzaam, kon erg goed uitleggen. Ik ben zeer tevreden 😁😁.
Zena uit Vlaardingen, 27 juni 2025
Prima, kan er niets anders over zeggen
Léon uit Dordrecht, 26 juni 2025
Zeer vriendelijk geholpen . Nog wel gevraagd alle papierwinkel op te sturen naar mijn huisadres!
Splinter uit De Bilt, 24 juni 2025
Jammer dat ik bij volgende 3e keer lekke band extra pechhulp moet gaan betalen
Ellen uit Ede, 24 juni 2025
Bedankt voor je bericht. We zijn niet helemaal zeker wat je precies bedoelt, maar we lichten het natuurlijk graag goed toe. In elk geval is het niet zo dat je extra betaalt als je vaker gebruik maakt van de pechhulpverzekering. Als je wilt, kijken we graag met je mee. Laat het gerust weten!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2025
Prima & deskundig geholpen door de Verzekeringsadviseur. Helder & transparant. Bedankt.
Wiebren uit Leeuwarden, 23 juni 2025
Elke keer dat ik bel voor hulp word ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Goede service!
Inge uit Ede, 23 juni 2025
Over evt. schadeafhandeling kan ik nog niets zeggen, maar aanvraag en acceptatie gaan vlot en persoonlijk. Ook de premies zijn enorm redelijk. Voor zover ben ik erg tevreden!
Patrick uit Grootebroek, 18 juni 2025
In een situatie van stress (auto ongeluk in het buitenland), word ik meerdere keren van de alarmcentrale naar het hoofdkantoor en vice versa gestuurd, wordt verkeerde informatie verstrekt, en mis ik het ‘aan de hand nemen’. Ik heb het gevoel dat ik er alleen voor stond. De auto staat nu bij de schadehersteller, en ik hoop dat alles goed gaat. Teleurgesteld dat het 3-6 maanden kan duren voor de auto terug is.
Roman uit Heerlen, 16 juni 2025
Hopelijk gaat alles goed met jullie! Wat een ontzettend vervelende situatie, zeker na een ongeluk in het buitenland. Het is natuurlijk niet onze bedoeling dat je het gevoel hebt gehad er alleen voor te staan. Fijn dat de auto inmiddels bij de schadehersteller staat, zij kunnen je meer vertellen over de duur van de reparatie. De totale schadeafhandeling kan 3 tot 6 maanden duren, omdat we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Laat het gerust weten als we iets voor je kunnen doen, we denken graag met je mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 juni 2025
Eindelijk de laatste 2 contacten met Promovendum naar tevredenheid verlopen. Daarvoor was ik zeer ontevreden met de wijze waarop jullie de interne communicatie hebben georganiseerd Afdelingen lijken langs elkaar heen te werken en niet goed op de hoogte. Ik moest eigenlijk overal zelf achteraan. Alle telefonistes waren uiterst vriendelijk maar weinig meedenkend Groet Henk
Henk uit Wognum, 16 juni 2025
Fijn om te lezen dat de laatste contacten naar tevredenheid zijn verlopen. We begrijpen goed dat het eerder vervelend was om steeds zelf achter zaken aan te moeten. Bedankt voor de heldere terugkoppeling, we nemen je feedback mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 juni 2025
Net mijn verzekeringen bijna allemaal overgehangen naar Promovendum, in eerste instantie om de lagere prijzen, maar het proces van afsluiten is snel en gemakkelijk, pakketkortingen worden netjes door het systeem verwerkt. Ik heb nog geen ervaring met evt. schadeafhandeling, maar de acceptanten zijn zeer kundig en luisteren goed. Ik kan tot nu toe geen verbeterpunten bedenken.
Patrick uit Grootebroek, 13 juni 2025
positief; aardige mevrouw aan de lijn die een en ander goed heeft afgehandeld
Geert uit Haelen, 11 juni 2025
Prima ervaring. Zelf had ik online dekking van de reisverzekering veranderd maar dat was nog niet verwerkt. Nu telefonisch doorgesproken en laten veranderen. OOk datum opzeggen pechhulp een paar dagen later kunnen zetten ( 1e collega had dit niet goed gedaan) en meteen mijn nieuwe autoverzekering af kunnen sluiten op een vriendelijke manier.
Louise uit Terheijden, 11 juni 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is geregeld en dat je nieuwe autoverzekering meteen is afgesloten. Goed dat je ons even gebeld hebt, zo konden we het direct voor je aanpassen. We helpen je ook de volgende keer weer graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2025
Zeer netjes en behulpzaam geholpen!
Dennis uit Alkmaar, 4 juni 2025
Goede concurrerende prijzen en fijne helpdesk. Telefonisch erg goed bereikbaar en verstand van zaken.
marina uit Amsterdam, 4 juni 2025
De Klantadviseur, heeft me zojuist tekst en uitleg gegeven over beide verzekeringen.(en tevens deze info gemaild). Dit was voor mij heel duidelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, J. Vergouwen
Jan uit Bavel, 27 mei 2025
Erg goed geholpen door Verzekeringsadviseur. Vriendelijk en duidelijk, geeft me later zelfs nog meer informatie over andere verzekeringen. Top!
Meike uit Helmond, 14 mei 2025
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 mei 2025
Tot dusver niet meer dan complimenten over de vlotheid, de kennis en de hulp die geboden is.
Rabb uit Eijsden, 12 mei 2025
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Deze complimenten nemen wij graag in ontvangst!
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 mei 2025
Aardige mevrouw en goed afgehandeld, maar 1 tip: laat mensen aan de telefoon altijd eerst uitspraken alvorens ze te onderbreken.
A uit Apeldoorn, 9 mei 2025
Bedankt voor je compliment en de tip voor verbetering, want met deze tip zijn wij het uiteraard eens!
Vriendelijke groet, Promovendum - 09 mei 2025
Pech hulp was echt fantastisch met mijn oude auto, dus maar weer Promovendum voor mijn nieuwe.
Pascal uit Haarlem, 3 mei 2025
duidelijke informatie gekregen
Wouter uit Oss, 28 april 2025
Prima te woord gestaan en snel geregeld. Goedkoper dan de ANWB
Eugene uit Bilthoven, 17 april 2025
Zeer goed en duidelijk geholpen ! Nam de tijd
Jitse uit Huizen, 16 april 2025