Vrouw heeft pech met auto

Pechhulp ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen met Pechhulp van Promovendum klanten. Heb je ook een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier. 

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Had sterretje in voorruit, meteen promovendum gebeld, autoherstelbedrijf doorgekregen. Deden geen autoruiten. Nogmaals gebeld, wilden weer autoherstelbedrijf doorgeven. Heb toen gevraagd of ik niet naar carglass o.i.d. kon gaan. Zou uiteindelijk ook mogen. Kijk ik later in mijn mailbox, staat er bericht dat ik gewoon naar carglass mag gaan. Begrijp niet helemaal het doorsturen naar autoherstelbedrijf. Ga straks afspraak maken, zal uiteindelijk allemaal goed komen;)

Tinie uit Best, 29 juli 2021

Vriendelijke en ervaren hulplijn!

Anouk uit Etten-Leur, 15 juli 2021

Goed , helder en snel

Theo uit Nijmegen , 14 juli 2021

Zojuist gereageerd op de prachtige aanbieding voor pechhulp van 7,50 per jaar met europadekking. Nou: een canard (de echt hogeropgeleiden onder ons begrijpen wat ik bedoel). Met europadekking is het meteen 9,75 en met aanhangwagen/caravan 10,50. Dat is dus nauwelijks minder dan ik nu bij de anwb betaal, en bovendien hanteren die geen ouderdomsdrempel voor de auto (Pr. wel: 15 jaar).
Op mijn verbaasde reactie "Maar Pr. garandeert toch 20% goedkoper dan mijn huidige verzekering of zoiets?" kwam de aap uit de mouw: nee alleen bij echte verzekeringen EN ALLEEN HET EERSTE JAAR.
Nou, noem het wat u wilt, ik noem het volksverlakkerij.

Rense uit Zutphen, 7 juli 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 juli 2021

Na contact met medewerkster werd er kordaat actie genomen voor het inschakelen van de sleepdienst. Binnen 10 minuten was alles duidelijk en afgehandeld. Zeer goede ervaring

Jan uit Budel, 28 juni 2021

Sorry..., ik heb weer geen verbeterpunten! Top! Gewoon duidelijk, snel, klant- en oplossingsgericht! Zo hoort dat; helaas is het vaak zo heel anders!

Ruuud uit Sint-Maartensdijk, 17 juni 2021

Fijne, Betrouwbare en Betaalbare Pechhulp!

Marlene uit Brunssum, 16 juni 2021

Prima geholpen bij wijziging dekking

Erik uit Terheijden, 11 juni 2021

keurig en correct te woord gestaan!

michel uit Rosmalen, 25 mei 2021

Uitstekend geholpen .

Hans uit Gouda, 27 april 2021

Eindelijk in bijna 1 jaar tijd heeft iemand mij met respect en geloof geholpen. Zo hoort dat Promovendum. Fijn dat ik nu eindelijk iemand heb getroffen, die meedenkt. Bedankt

M.W. uit Nieuwegein, 27 juli 2020

Goed om te horen dat wij jouw probleem snel hebben kunnen oplossen. Onze excuses dat ons contact eerder minder prettig is geweest.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 juli 2020

Schade is snel opgepakt en het is duidelijk hoe het werkt. Nu nog wachten op het telefoontje van schade herstel bedrijf.

Tinka uit Houten, 4 juli 2020

snel en goed geregeld en zeer snelle reactie op mijn (overbodige) vraag.

christiaan uit Voorburg, 8 april 2020

Het spijt me van u een antwoord te ontvangen waarin u laat weten niet te weten waarom de bijdrage voor pechhulp bij u € 40,- per jaar duurder is dan bij Bosch Car Service (Deur tot deur en Europadekking). Met uw velen verzekerden zou u het veel goedkoper moeten kunnen leveren dan € 40,-- teveel. Is dus geen service voor een totaalklant zoals ik.

P.E.J. uit Den Haag, 17 maart 2020

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw feedback. Ons serviceteam neemt contact met u op om verdere uitleg te geven.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 maart 2020

correcte afhandeling en goed afspraken met het bergingsbedrijf.
Hartelijk dank

Henk uit Lelystad, 5 maart 2020

Prima te woord gestaan. Goede info. Dank

Ida uit Amsterdam, 28 februari 2020

Ik vrees dat ik u moet teleurstellen. Op basis van mijn ervaring met uw telefoondesk zult u niet in staat zijn inhoudelijke noch procedurele verbeterpunten aan te brengen.

Het doorlopen van een uiterst summier edoch erg efficient keuzemenu resulteerde in een contact met een van uw medewerksters die mij snel aan de hand nam en ons gezamenlijk bracht tot een voor mij perfect passende oplossing.

Opvallend was dat aan het einde van het gesprek de door haar in mijn dossier opgenomen notities werden voorgelezen. Handig voor een collega bij een eventueel vervolggesprek.

Ben uit Dorst, 17 december 2019

Mijn vraag over pechhulp is naar wens beantwoord

Amy uit De Meern, 28 november 2019

super goed en snel geholpen

John uit Venlo, 20 november 2019

Pech in Frankrijk, in eerste instantie snel geholpen. Helaas begon daarna het drama. Slechte communicatie. U wordt zo terug gebeld. 4 uur later zelf contact opgenomen. Zelfde verhaal. 4 uur later weer zelf terug gebeld. Nu ineens iemand die een garage gesproken heeft. Na veel aandringen eindelijk vervangend vervoer. In Nederland nog ruim 3 weken op mijn auto moeten wachten. Slechte beurt alarmcentrale. Schaam u

Richard uit Tilbur, 15 oktober 2019

Beste Richard, wij betreuren de gang van zaken en gaan het uitzoeken. Ons schadeteam neemt contact met u op om u verdere uitleg te geven.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2019

Hulp in de vorm van bergingsvoertuig was zeer snel te plekke.

Jos uit Den Helder, 11 oktober 2019

Na een vraag te hebben omtrent doorlooptijd / looptijd van contract ben ik perfect geholpen! snel, duidelijk en vriendelijk.. zouden andere maatschappijen ene voorbeeld aan kunnen nemen.

Christian uit Nieuw Vennep, 23 september 2019

Snel en vakkundig geholpen, zeer duidelijk

Martin uit Urmond, 2 september 2019

is snel afgesloten, omschrijving van wat je krijgt mag wel iets duidelijker

Gertjan uit Drachten, 1 juli 2019

Beste Gertjan, bedankt voor de suggestie. Wij nemen deze mee in de ontwikkeling van onze dienstverlening.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 juli 2019

Werd snel en vriendelijk geholpen om een geval van dubbele verzekering op te lossen.

Ruud uit Veghel, 15 maart 2019

Had een veaag werd onmiddelijk duidelijk beantwoord

Denise uit Utrecht, 7 maart 2019

Na enig aandringen is promovendum qua aantal sterren gestegen van twee naar 4 sterren. Helaas nog net geen 5 Sterren, dat komt deels doordat ik bijna 3 weken moest wachten op een gewijzigd polisblad, en verschillende emails die ik moest sturen als klant om eindelijk eens over de brug te komen. Qua hulp door de medewerkers via email heb ik geen aanmerkingen, chapeau voor de afhandeling, alleen degene die dat Polisblad moesten maken treffen helaas blaam, maar genoeg erover, ik heb nu mijn polisblad en teruggave van een gedeelte van de reeds betaalde contributie.

Marcel uit Hillegom, 8 februari 2019

Beste Marcel, bedankt voor het delen van uw ervaring. Nogmaals excuses voor het verlate versturen van uw Polisblad. Gelukkig is het nu opgelost.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 februari 2019

Niet meer dan Twee sterren, misschien zelfs nog één te veel!!
Omdat ik een nieuwere auto heb gekocht had ik dat op 21/01/19 aangegeven, er zou een nieuw polisblad aangemaakt worden, maar heb het nog steeds niet, het ergste vind ik dat ik als consument er zelf nu al 4x er achter aan moet om dat polisblad te realiseren!!
Het is nu al 7 februari, ik baal hier ontzettend van en overweeg zelfs jullie service af te kappen, ik heb dit met nog geen een andere verzekerings maatschappij mee gemaakt.

Marcel uit Hillegom, 7 februari 2019

Beste Marcel, wij betreuren de gang van zaken en gaan het voor u uitzoeken. Ons serviceteam neemt vandaag contact met u op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 februari 2019

Deze zaak is Zeer netjes opgelost door jullie! Mijn complimenten.

Marco uit Lopik, 10 januari 2019

Ik ben zeer tevreden met mijn pechhulp verzekering

Rob uit Leeuwarden, 15 november 2018

8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail