Vrouw heeft pech met auto

Pechhulp ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen met Pechhulp van Promovendum klanten. Heb je ook een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier. 

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Fijne auto- en pechhulpverzekering. Nooit gedoe, en staan klaar voor je als er wat is. Ook door de klantenservice altijd snel en vriendelijk geholpen.

Stephanie uit Leerdam, 13 november 2025

Voorlopig ben ik onder de onder de indruk van de service. Zo is overstappen heel gemakkelijk!

Margreet uit Amsterdam, 13 november 2025

Ik heb op 24 september een schaderapport bij u ingediend. Mijn auto is beschadigd door een tegenpartij. Er zijn bijna 44 dagen verstreken. De schade aan mijn auto is nog steeds niet hersteld.

Erdem uit Nieuw-Roden, 6 november 2025

Wat begrijpelijk dat het wachten niet leuk is, zeker als de schade niet door jou is veroorzaakt. Je behandelaar neemt contact met je op om de stand van zaken te bespreken. Hopelijk kunnen we het snel samen afronden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 november 2025

Totaal geen antwoord op mijn vraag

John uit Panningen, 6 november 2025

Dat is niet de bedoeling, we gaan ervoor zorgen dat je alsnog antwoord krijgt op de door jouw gestelde vraag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 november 2025

Aanvraag pechhulp vlot afgehandeld. Groot voordeel dat Promovendum telefonisch bereikbaar is!

Bertus uit Berkel-Enschot, 31 oktober 2025

Zeer prettig te woord gestaan door een vriendelijke en kundige medewerker.

Femke uit Doetinchem, 28 oktober 2025

Heel prettig, duidelijk en snel geholpen.

Huub uit Hoensbroek, 28 oktober 2025

Heel prettig gesprek. Duidelijk, efficient, adviserend en toch niet dwingend.

Alex uit Rotterdam, 24 oktober 2025

Zeer helder en vakkundig geholpen

Marco uit Hardenberg, 24 oktober 2025

Een heel fijn gesprek gehad met de Verzekeringsadviseur, werd prima geholpen en kreeg goede adviezen.

Hans uit Roden, 23 oktober 2025

Ik ben op do. 16 oktober jl. bijzonder plezierig, hulpverlenend én informatief geholpen door de Verzekeringsadviseur. Ik vind het ook heel plezierig dat mijn echtgenote en ik direct contact met haar kunnen/mogen opnemen als we vragen hebben over een van onze verzekeringen of een hulpvraag hebben. Niet voor niets zijn we met zeven verzekeringen van onze huidige verzekeraar overgestapt naar Promovendum. Nogmaals bedankt!

Paul uit Delft, 17 oktober 2025

Wat een mooie review! Welkom bij Promovendum en bedankt voor het vertrouwen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 oktober 2025

Leuke, vriendelijke doorzetter.

Henk uit Amersfoort, 15 oktober 2025

Wat een leuke reactie! We zorgen dat dit compliment goed terechtkomt!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2025

Vriendelijk, snel en goed.

B C uit Utrecht, 10 oktober 2025

Slecht. Er is mij doorgeven dat taxikosten zouden worden vergoed. Hoe kom ik anders bij de dichtsbijzijnde garage. Met de fiets? Slechte service.

Ron uit Maastricht, 10 oktober 2025

Jammer dat je ontevreden bent over de vergoeding van de taxikosten. Omdat de auto, zoals je zelf ook aangaf, binnen één dag is gerepareerd, kunnen deze kosten helaas niet worden vergoed. Fijn dat de reparatie zo snel is afgerond en je weer snel de weg op kon!

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 oktober 2025

Actieve communicatie, gecombineerd met inhoudelijke kennis.

Peter uit Heemstede, 9 oktober 2025

Ik ben heel goed geholpen en de schade is heel gemakkelijk en bijna zonder dat ik er druk mee ben geweest opgelost. Dat is echt heel fijn. Niet allerlei formulieren invullen, maar gewoon GEREGELD. Erg tevreden over.

Bram uit Almelo, 30 september 2025

Vlotte pechhulp, snelle en heldere afhandeling van schadeherstel. Prettig geholpen bij toch een vervelende gebeurtenis.

Renée uit Malden, 17 september 2025

Fijn om te lezen dat je de hulp als prettig hebt ervaren bij deze vervelende gebeurtenis. Bedankt voor je compliment, dat waarderen we!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 september 2025

Ik had een ongeluk waarbij de tegenpartij schuldig is. Mijn auto bij een Promovendum garage gebracht, gratis leenauto mee gekregen. Ik heb verder niets hoeven doen. Promovendum heeft alles goed gecommuniceerd en afgehandeld.

Lucas uit Rotterdam, 9 september 2025

Goed om te lezen dat alles zo soepel voor je is verlopen! Fijn dat de communicatie duidelijk was en dat de schade volledig naar tevredenheid is afgehandeld. Bedankt voor je mooie compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 september 2025

Super geholpen erg fijn en duidelijk

Hilly uit Hegelsom, 3 september 2025

Super fijn gesprek gehad met medewerker

Frank uit Wemeldinge, 1 september 2025

De ervaring met de medewerker heb ik als zeer prettig ervaren. Een professional die alles goed kan uitleggen en goede vakinhoudelijke kennis heeft.

Sjon uit Cuijk, 30 augustus 2025

De Verzekeringsadviseur was fantastisch - we zijn gepensioneerd en niet van dit land. Ik heb wel voor 3 uur gekeken wat de beste opties voor ons waren en Mark was de enige die het allemaal uit hand nam en het voor ons deed. Ouderweste, professionele, beleefde en behulpzame manier - EN hij heeft de business gekregen! Keep it up - great point of difference - with thanks

Hans uit Oost west en Middelbeers, 27 augustus 2025

Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de hulp van onze Verzekeringsadviseur! Mooi dat je zijn professionele en behulpzame manier van werken zo hebt ervaren. We geven je compliment met plezier aan hem door, bedankt voor je mooie woorden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 augustus 2025

Snel gereageerd op mijn vragen en vervolgens gegevens gewijzigd

Joop uit Almere, 7 augustus 2025

Prettig te woord gestaan en tevreden antwoord op gestelde vragen.

Sonja uit Amsterdam, 5 augustus 2025

De persoon die ik sprak wist gelijk waar ik het over had en kon me doorverwijzen en geruststellen.

Jonna uit Eindhoven, 30 juli 2025

Wij zijn op reis door een opvliegende klapband resten op de snelweg onze bijrijders spiegel kwijtgeraakt. Niet fijn als je nog 2 weken autovakantie voor de boeg hebt in Scandinavië. We hebben nu 3 keer gebeld en worden van het kastje naar de muur gestuurd. Het enige wat wij willen is dat de spiegel, desnoods tijdelijk, wordt gerepareerd in Zweden. Elke medewerker blijft maar met lijsten komen waar we in Nederland de spiegel kunnen laten repareren. Nu wij jullie een keer nodig hebben is dit echt een hele teleurgestelde ervaring tot nu toe. Een zeer teleurgestelde klant met zowel een auto, pech als reisverzekering bij jullie.

Marnix uit IJsselmuiden, 24 juli 2025

Wat een ontzettend vervelende start van jullie vakantie. We snappen heel goed dat je in zo’n situatie snel geholpen wilt worden, zeker met nog twee weken autovakantie voor de boeg. Mijn collega heeft je inmiddels geprobeerd te bellen, maar kreeg je helaas niet te pakken. Daarom is er een uitgebreide e-mail gestuurd met uitleg over de mogelijkheden om je spiegel in Zweden te laten repareren. Hopelijk lukt het om dit snel te regelen, zodat jullie weer met een gerust hart verder kunnen genieten van de reis. Laat het vooral weten als we nog ergens mee kunnen helpen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juli 2025

Communicatie is simpel en duidelijk, premies zijn meer dan redelijk. En preventietips, zoals net over 'vergeten' verkeersregels (ik was ze niet vergeten...) vind ik ook een heel goed idee! Vaker doen, voor alle verzekeringsvormen waarbij preventie mogelijk is. Misschien doet Promovendum het al, maar communicatie met b.v. een fietsersbond over het foute gedrag van fietsers, waar de automobilist toch altijd schuldig wordt bevonden. Of fietsers op de stoep, mijn grootste ergernis.

Patrick uit Grootebroek, 15 juli 2025

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie en de preventietips waardeert. Bedankt voor het delen van je ervaring en je ideeën!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juli 2025

Zeer prettige en vooral accurate dame aan de telefoon gehad. Super! Alles snel geregeld!

René uit Alphen aan den Rijn, 7 juli 2025

Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent! We geven je compliment met plezier door aan de collega.

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 juli 2025

Vraag ivm met boeken in bedrijfsadministratie netjes uitgezocht en aan mij toegelicht

Gauke uit Lieveren, 3 juli 2025

Zeer moeilijk te bereiken vanuit het buitenland na 4 uur eindelijk transport brengen ze je naar de verkeerde garage waar ze je nietkunnen helpen daarna totaal niet meer te bereiken heb vandaar uit zelf maar transport en de garage geregeld. In mijn ogen is dit heel erg slecht geregeld. Ze zoude me terug bellen en dat doen ze ook niet eens.ze kunnen je niet op de hoogte houden van de stand van zaken.

Richard uit Beverwijk, 2 juli 2025

Hopelijk gaat alles goed met je! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad met de hulp vanuit het buitenland. Bedankt dat je dit met ons deelt, we hebben jouw bericht uitgezet bij een collega die zo snel mogelijk contact met jou opneemt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 juli 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact