Vrouw heeft pech met auto

Pechhulp ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen met Pechhulp van Promovendum klanten. Heb je ook een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier. 

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

We zijn op vakantie in Italië. Helaas vonden de koppelingsplaten de reis door de gotthardtunnel niet zo leuk. Gister na 2 uur in de wacht te hebben gestaan en 3x doorverbonden te zijn iemand te pakken die vertelde wat we moesten doen. Vandaag bij een garage geweest en ze kunnen hem pas over 10 dagen maken. Vandaag weer 2 uur aan de telefoon gezeten. Elke keer weer verkeerd doorverbonden. Toen nog 1 uur in de wacht en kregen we iemand die een terugbel verzoek zou maken. Zij kon ons namelijk ook niet helpen. Voor 5 uur zouden we worden teruggebeld. Het is nu 18.20 en nog niks gehoord. Morgen maar weer bellen. Fijne vakantie zo…..

Merel uit Schagen , 26 juli 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat ontzettend vervelend dat je niet naar tevredenheid bent geholpen in deze situatie. Een collega van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om je verder te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 juli 2022

Snel en vriendelijk geholpen

Herman uit Apeldoorn , 20 juli 2022

Uitstekend! Een telefoontje en binnen 3 min was alles geregeld.

Robert uit Den Haag, 11 juli 2022

Ik ben goed voorgelicht! En supervriendelijk!

Karin uit Oude Pekela, 24 juni 2022

Snel en duidelijk antwoord!

Eelco uit De Bilt, 23 juni 2022

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat ik gehoord wordt.
Ik ben geholpen.
Vriendelijke groeten,
Sjors

Sjors uit Wageningen, 30 mei 2022

Toen ik in eerste instantie belde voor de pechhulp werd eerst gezegd dat dit niet gedekt was. Enkele minuten later werd ik terug gebeld met de mededeling dat het toch wel gedekt werd.
Toen de berger er was bleek dat ik geen recht had op een taxi naar huis (ca 35 km) maar wel recht op vervangend vervoer. Omdat het vlak voor het Paasweekend was, stond ik de auto tot de dinsdag erop tot mijn beschikking. Het lijkt mij dat een taxi naar huis voor jullie goedkoper zou zijn geweest en voor mij sneller en niet het gedoe van de leenauto weer terugbrengen (overigens de dag erna alweer)
De berger was vriendelijk en in mijn ogen kundig. Voor de leenauto was wel een hoog eigen risico dat ik voor € 10 per dag kon afkopen, hierbij kreeg ik een beetje het gevoel van Italiaanse praktijken en heb het niet gedaan.

Christianne uit Bergen Nh, 29 mei 2022

Bedankt voor jouw review. Oe wat een vervelend verhaal! Dat moet niet makkelijk zijn geweest. Graag nemen wij telefonisch contact met jou op zodat wij naar aanleiding van jouw feedback ons proces kunnen verbeteren. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 mei 2022

Klantvriendelijk en goede adviezen

Sardar uit Hoogvliet , 13 maart 2022

Heel slecht, niemand was bereikbaar via de telefoon, uiteindelijk zijn we niet geholpen door jullie .
We moesten iemand anders regelen die ons ging helpen.
Dat heb ik met mijn gezin als heel slecht ervaren.

Said uit Amsterdam , 22 februari 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring met ons hebt gehad. Wij willen je zo goed mogelijk helpen. Helaas is dat niet gelukt. Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 februari 2022

Ik heb stormschade aan mijn auto. Ik ben keurig te woord gestaan en, vooralsnog, naar tevredenheid geholpen.

Menno uit Amsterdam, 22 februari 2022

Tip: bij een wijziging van auto/kenteken de klant proactief informeren dat naast zijn/haar autoverzekering wellicht ook de pechhulp aangepast moet worden. Ik heb een jaar lang mijn verkochte auto verzekerd voor pechhulp, terwijl mijn nieuwe auto niet verzekerd was voor pech. Eigen schuld, maar ook handig als de verzekeraar een beetje mee zou denken.

L.R. uit Rotterdam, 1 februari 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij nemen jouw feedback mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 februari 2022

Helaas niet tevreden. Mijn eerste mail was zoekgeraakt. Op mijn tweede mail kreeg ik binnen 5 werkdagen ook geen respons.

Rudy uit Delfzijl, 1 februari 2022

Hartelijk dank voor jouw review! We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Wij willen je zo snel mogelijk helpen. Helaas is dat niet gelukt. Ons Serviceteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 februari 2022

had niet s.o.s.. lijn gebeld, dat heeft een aanvraag vertraagd.
Toen dat was opgelost is de schade heel correct afgehandeld

marten uit Dronryp, 21 januari 2022

Zeer snel geholpen.
En gewoon telefonisch zonder eerst digitaal een heleboel onnodige dingen in te vullen.

Theo uit Wezep, 10 januari 2022

Ik heb op do 23-12 een aanvraag ingediend voor pechhulpdienst ,aanvraag bevestigd door promovendum ,zelfde dag,14.36 uur.
Ik heb de aanvraag afgezegd op dezelfde dag ‘s-avonds, bevestigd door Promo op vrij 24-12 om 09.58 uur :’ wij nemen uw opzegging in behandeling’. Dezelfde dag om 16.36 krijg ik een mail :’Hartelijk dank voor uw keuze voor de pechhulpservice van Promovendum’.
Om 17.15 heb ik een mail gestuurd met ‘onbegrijpelijk….’ ,beantwoord met een bevestiging en dat binnen 5 werkdagen een reactie volgt. Ik heb mijn aanvraag dus opgezegd, en is bevestigd, en 6 uur later wordt een mail gestuurd met dank voor de keuze voor Promovendum pechhulpservice. ONBEGRIJPELIJK !!!

J. uit ‘s-Hertogenbosch, 25 december 2021

Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat we niet aan jouw verwachting voldoen. Een collega van het serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 december 2021

Snel opgelost met iemand die verstand van zaken heeft met een prettige beleefde stem

Evert uit Arnhem, 26 november 2021

Aanvraag snel en prima geregeld en goede nazorg middels e-mail

Niek uit Roosendaal, 25 oktober 2021

Goede afhandeling. Komen afspraken na.

Catharina uit Winschoten , 13 oktober 2021

Zeer prettig en deskundig advies gekregen naar aanleiding van een ongeluk met de auto.

joris uit Arnhem, 10 oktober 2021

Goed geholpen, duidelijk antwoord op mijn vragen. Verzekering vandaag afgesloten, nog geen ervaring met de pechhulp zelf.

Vera uit Hoofddorp, 10 september 2021

Prima verzekering voor prima tarief.

Jan Willem uit Bergschenhoek, 6 september 2021

Na een poosje in de wacht gezeten te hebben ben ik snel en goed geholpen.

Coby uit Leusden, 27 augustus 2021

Had sterretje in voorruit, meteen promovendum gebeld, autoherstelbedrijf doorgekregen. Deden geen autoruiten. Nogmaals gebeld, wilden weer autoherstelbedrijf doorgeven. Heb toen gevraagd of ik niet naar carglass o.i.d. kon gaan. Zou uiteindelijk ook mogen. Kijk ik later in mijn mailbox, staat er bericht dat ik gewoon naar carglass mag gaan. Begrijp niet helemaal het doorsturen naar autoherstelbedrijf. Ga straks afspraak maken, zal uiteindelijk allemaal goed komen;)

Tinie uit Best, 29 juli 2021

Vriendelijke en ervaren hulplijn!

Anouk uit Etten-Leur, 15 juli 2021

Goed , helder en snel

Theo uit Nijmegen , 14 juli 2021

Zojuist gereageerd op de prachtige aanbieding voor pechhulp van 7,50 per jaar met europadekking. Nou: een canard (de echt hogeropgeleiden onder ons begrijpen wat ik bedoel). Met europadekking is het meteen 9,75 en met aanhangwagen/caravan 10,50. Dat is dus nauwelijks minder dan ik nu bij de anwb betaal, en bovendien hanteren die geen ouderdomsdrempel voor de auto (Pr. wel: 15 jaar).
Op mijn verbaasde reactie "Maar Pr. garandeert toch 20% goedkoper dan mijn huidige verzekering of zoiets?" kwam de aap uit de mouw: nee alleen bij echte verzekeringen EN ALLEEN HET EERSTE JAAR.
Nou, noem het wat u wilt, ik noem het volksverlakkerij.

Rense uit Zutphen, 7 juli 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 juli 2021

Na contact met medewerkster werd er kordaat actie genomen voor het inschakelen van de sleepdienst. Binnen 10 minuten was alles duidelijk en afgehandeld. Zeer goede ervaring

Jan uit Budel, 28 juni 2021

Sorry..., ik heb weer geen verbeterpunten! Top! Gewoon duidelijk, snel, klant- en oplossingsgericht! Zo hoort dat; helaas is het vaak zo heel anders!

Ruuud uit Sint-Maartensdijk, 17 juni 2021

Fijne, Betrouwbare en Betaalbare Pechhulp!

Marlene uit Brunssum, 16 juni 2021

Prima geholpen bij wijziging dekking

Erik uit Terheijden, 11 juni 2021

8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail