
Pechhulp ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen met Pechhulp van Promovendum klanten. Heb je ook een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Goede uitleg bedankt
Rene uit Weert, 21 september 2023
Een snelle en adequate afhandeling bij het opgeven van een nieuwe verzekering
Harry uit Helmond, 29 augustus 2023
Zeer prettig geholpen door de Schadebehandelaar.
Kreeg zelfs een kadootje omdat er iets was mis gelopen.
Zeer attent
Esther uit Heerlen, 18 augustus 2023
Ik ben zeer goed geholpen door de Schadebehandelaar.
Hij heeft alle moeite gedaan om een verklaring te vinden voor het probleem.Bedankt
Esther uit Heerlen, 16 augustus 2023
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wat fijn om te lezen dat de Schadebehandelaar je zo goed heeft geholpen bij jouw schadekwestie. Jouw feedback motiveert ons om ons werk voor te zetten en uitstekende service te blijven bieden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 augustus 2023
Zeer slecht. Pech met de auto. Twee uur telefonisch in de wachtrij gestaan tot we een medewerker te pakken kregen. Deze ging een ticket aanmaken maar daarna nooit meer iets gehoord. Geen hulp gekregen en als het aan Promovendum lag stonden wij daar nu nog. Diep triest en ontoelaatbaar.
Nico uit Bloemendaal , 30 juli 2023
Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt. Door de extreme weersomstandigheden in het buitenland zijn de wachttijden bij ons en de alarmcentrale langer dan je van ons gewend bent. Eén van onze Verzekeringsadviseurs neemt zo spoedig mogelijk contact met jou op om je verder te helpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 30 juli 2023
Heel erg goed. Snel en deskundig.
Helena uit Rotterdam , 27 juli 2023
Was er een fout, maar het is meteen gecorrigeerd. Heel goed gedaan.
Ahmad uit Eindhoven , 20 juli 2023
Vriendelijk te woord gestaan
Thomas uit Bocholtz, 18 juli 2023
Hulp na pech op zondagmiddag terplaatse uitstekend.
Beloofd was dat auto maandag of dinsdag naar mijn garage in Ridderkerk gebracht zou worden voor reparatie . Auto is pas woensdagmorgen gebracht. Vandaar dat ik geen 5 sterren geef !
Ook de treinkosten voor mijn reis naar huis zijn keurig vergoed.
Met vriendelijke groet,
J.C.
J.C. uit Dordrecht, 9 juni 2023
Prima duidelijke informatie. Fijn dat het telefonisch geregeld kon worden.
Arjen uit Vleuten, 16 mei 2023
Perfect! Aardig en kundig.
Marjolein uit Spijkenisse, 26 april 2023
Vriendelijk, pro actief en heel fijn geholpen.
Liesbeth uit Houten, 18 april 2023
E.e.a was niet goed gegaan bij telefonische afsluiting. Mail gestuurd. Zaken zijn nu correct afgehandeld.
Jan uit Meierijstad, 13 maart 2023
Dankjewel voor de toelichting op je review. Fijn om te lezen dat alles ondertussen opgelost is!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 maart 2023
super geholpen, heel klantvriendelijk en prettig
minka uit Leidschendam, 22 februari 2023
Prima uitleg en snel
Justin uit Wijchen , 21 februari 2023
Vriendelijk en duidelijk telefonisch geholpen
Jacques uit Vlaardingen, 1 februari 2023
Bijzonder dat als je bovenop je autoverzekering een pechhulpl verzekering neemt je hier een jaar aan vast zit terwijl dit alleen in de kleine lettertjes is vermeld. Classic inflexibiliteit van deze verzekeraar.
Rick uit Utrecht, 19 januari 2023
Bedankt voor je review, Rick. Al onze verzekeringen hebben een minimale doorlooptijd van 1 jaar. Uiteraard zijn er enkele situaties waarin een uitzondering gemaakt kan worden. Ons Serviceteam licht de opzegmogelijkheden graag verder toe in een telefoongesprek. Een collega neemt morgen contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2023
Snel en vlot geholpen. Zo hoort het, prima
J.T. uit Nij Beets, 2 januari 2023
Goed gesprek met duidelijke afspraken. Mijn eigen haast bij de afwikkeling was ook merkbaar bij de medewerker.
Paul uit Bedum , 28 november 2022
snel en duidelijk contact
heleen uit Slochteren, 17 november 2022
Probleem sleutel in de autolaten zitten. Probleem is opgelost. Wel een half uur werk gehad. Ben tevreden over de hulp. Ik hoop dat ik ook tevreden ben met de rekening.
Willibrord uit Gaanderen, 14 november 2022
Geen pechhulp nodig gehad, gelukkig....
Dick uit 8401 vm Gorredijk, 11 november 2022
Zeer ontevreden over de pechhulpdienst-ervaring in juni…..
Verder nu ik het premiebedrag gestorneerd heb, zou het normaal zijn even te kijken waarom ik zoiets doe en niet meteen een (onterechte) betalingsherinnering sturen……. Kijk e.e.a. eerst eens even na….. Mvrgr
Machteld uit Uithoorn, 10 november 2022
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Een collega van ons Financiële afdeling heeft hiervoor contact met je opgenomen. Fijn dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2022
Correct en snel antwoord op mijn vragen
Wil uit Tilburg, 2 november 2022
zeer zeer ontevreden. Wil eigenlijk een 0 geven, maar dat mag niet van het systeem. 1 ster is niet op zijn plek. Promovendum neemt totaal geen verantwoordelijkheid om te helpen na pechgeval in buitenland. Stuurt me steeds met kluitje het riet in om zelf maar naar de alarmcentrale te gaan. Daar ben ik toch niet verzekerd ?? Misschien eens voor jullie kernproces een klantreis ontwikkelen?
Marieke uit Driebergen-Rijsenburg, 1 november 2022
Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de schadebehandeling. We bespreken je feedback graag telefonisch met je. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 1 november 2022
Waardeloos antwoord, dat vele duizenden pech-klanten in de problemen kan brengen.
A.J. uit Monster, 25 oktober 2022
Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend dat je niet blij bent met het antwoord dat je hebt ontvangen. Ons Serviceteam zorgt graag voor opheldering en neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 oktober 2022
uitstekend snel vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.
Marijke uit Haarlem, 7 oktober 2022
Goede ervaring, al duurde het erg lang voordat we Promovendum en de juiste afdeling aan de telefoon kregen voor onze pechmelding na 20 juli 2022. Alles is nu tot onze tevredenheid afgewikkeld.
Harmen uit Heerde, 30 september 2022
Mijn lekke band is supersnel gerepareerd en zeer klantvriendelijk te woord gestaan
Lia uit Barendrecht, 17 augustus 2022
Jammer genoeg heeft u niet goed geluisterd naar mijn verhaal
Ronald uit Volendam , 12 augustus 2022
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat vervelend dat jouw ervaring met ons niet positief is. Wij leren graag van jouw feedback. Ons Schadeteam neemt daarom zo spoedig mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2022