Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Uitstekende en pro-actieve ervaring met de Verzekeringsadviseur. Een voorbeeld van klantgerichtheid die zij met HOOFDLETTERS schrijft. Vriendelijk, to-the-point, bereid tot uitleg en pakt ook verder door.

Marcel uit Almere, 14 augustus 2025

Wat een prachtig compliment, bedankt! Fijn dat je zo tevreden bent over onze Verzekeringsadviseur. We geven het compliment met plezier aan haar door!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 augustus 2025

In verband met een korting bij vijf of meer verzekeringen overgegaan naar Promovendum. Dat ging snel, vriendelijk en probleemloos. Zo hoort het ook, maar het is volledig waargemaakt.

Rob uit Zoetermeer, 12 augustus 2025

Goed om te lezen dat de overstap helemaal naar wens is gegaan! Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025

Heel snel en vriendelijk te woord gestaan. Geen robots voordat je een medewerker spreekt, snel en efficient geholpen.

Maaike uit Leiden, 11 augustus 2025

Uitstekend en keurig te woord gestaan en direkt de schade doorgegeven. Met een woord geweldig

Wim uit Oud-Beijerland, 8 augustus 2025

Erg leuk contact, ontspannen, met een lach, geduldig. Dit vind je niet zo vaak meer. Benieuwd wat jullie goed doen om deze kwaliteit te behalen. Mijn vriendin is ook bij jullie verzekerd op mijn advies. Helemaal happy ook.

Robin uit Amsterdam, 7 augustus 2025

Wat een heerlijke review om te lezen! Wat fijn dat je zo’n prettig en ontspannen contact hebt ervaren, daar worden wij blij van. En dat je ook nog je vriendin enthousiast hebt gemaakt, vinden we echt een compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 augustus 2025

Schademelding is correct verlopen.

Cor uit Leek, 5 augustus 2025

Weinig terugkoppeling en het duurt lang(inboedel). Schade laten maken van de auto duurt maanden(einde sep pas). Had het beter door de mini dealer kunnen laten maken, maar dan heb ik weer een eigen bijdrage. Ik heb gelukkig geen schade gehad, maar tot op heden ik ben niet enorm happy over de dienstverlening (communicatie) tot dusverre. Terugkoppeling die beloofd wordt vindt niet plaats.

Andre uit Veenendaal, 4 augustus 2025

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. We snappen dat het het frustrerend is als je lang moet wachten en weinig terugkoppeling krijgt. In het autoschadedossier hebben we inmiddels een herinnering gestuurd naar de tegenpartij voor het erkennen van aansprakelijkheid. Voor wat betreft de inboedelschade neemt de behandelaar van jouw dossier contact met je op. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 augustus 2025

Goed geholpen ! Nu is het wachten op de expert die op 15 augustus zal langskomen. Ja, ‘ t is zomervakantie hè ? Drentse groet , Tjerk

Tjerk uit Veenoord, 2 augustus 2025

Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen! En ja, augustus... de maand waarin zelfs experts hun zonnebrand moeten afspoelen voordat ze aan het werk gaan 😉. Hopelijk tikt de tijd net zo relaxt weg als een zomerse Drentse dag.

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 augustus 2025

Fijn geholpen, heldere uitleg, goed meegedacht!

Nina uit Sittard, 1 augustus 2025

Makkelijk en snel geregeld, duidelijke uitleg, mooie prijs. Erg blij mee. Ik ga ook mijn andere verzekeringen overzetten.

Eline uit Zevenaar, 31 juli 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 juli 2025

Schade gemeld, in behandeling, expert geweest en dan ??????

w.b.g. uit Ulft, 27 juli 2025

Bedankt voor je review. Nadat de expert de schade heeft beoordeeld, wordt er een expertiserapport opgesteld. Op basis daarvan kunnen wij je schadeclaim verder beoordelen. We hebben je review doorgezet naar de behandelaar van je dossier. Hij neemt contact met je op om je verder te informeren en je vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 juli 2025

Altijd vakkundig, vriendelijk en vlot geholpen door professionele medewerkers.

N uit Zuid Holland, 25 juli 2025

De Verzekeringsadviseur stond mij vriendelijk te woord. Luisterde naar me en onthield relevante zaken (geen onnodige dubbele vragen). Kwam met een goed aanbod en handelde alles lekker snel af. Top ervaring. Als het kon zou ik 6 sterren geven.

Lucas uit Bennekom, 25 juli 2025

Bedankt voor de positieve review. Hier worden wij blij van! Uiteraard geven wij de complimenten door aan onze collega.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 juli 2025

Offertetraject is netjes doorlopen en vragen zijn duidelijk beantwoord. Prettig om in dit traject 1 contactpersoon te hebben. Scherpe tarieven en duidelijke voorwaarden.

Rob uit Heiloo, 24 juli 2025

Prima deskundige en vriendelijke begeleiding voor de overstap van een aantal verzekeringen. Top! Vooral zo houden

David uit Amstelveen, 23 juli 2025

Vakkundig en snel geholpen.

Ellen uit Capelle aan den IJssel, 23 juli 2025

Na verhuizing van n huis naar n appartement supersnel en makkelijk de veranderingen kunnen regelen. Uiterst vriendelijke medewerker aan de telefoon die ook nog, ongevraagd, oog had voor practische details. Dit is wat je wilt als klant; geen wachttijd en snel, goed geholpen worden door n vriendelijke en deskundige medewerker.

Nol uit Amstelveen, 21 juli 2025

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent en deze positiviteit met ons deelt. We geven de complimenten met plezier door aan de collega. Veel woonplezier in je nieuwe appartement!

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 juli 2025

Super snelle en duidelijke service! Top. Dankjewel

Vera uit Westervoort, 21 juli 2025

Ik krijg de opdracht om een polisblad te controleren waar als wijziging opstaat dat er een clausule verdwenen is. Hoe moet ik nou weten welke clausule dat is een of ik daarmee accoord ga. Erg vreemd.

Paul uit De Wijk, 16 juli 2025

Dit is inderdaad niet de bedoeling, mijn collega is vergeten om jou een aanvullende e-mail te sturen. Ter verduidelijking is deze nu alsnog toegezonden. Excuses voor het ongemak!

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 juli 2025

Heel goed geholpen en op een vriendelijk manier.

Mieke uit Leusden, 16 juli 2025

Super geholpen door de Verzekeringsadviseur. Duidelijke communicatie en zeer vriendelijk!

Ellen uit Vreeland, 15 juli 2025

Communicatie is simpel en duidelijk, premies zijn meer dan redelijk. En preventietips, zoals net over 'vergeten' verkeersregels (ik was ze niet vergeten...) vind ik ook een heel goed idee! Vaker doen, voor alle verzekeringsvormen waarbij preventie mogelijk is. Misschien doet Promovendum het al, maar communicatie met b.v. een fietsersbond over het foute gedrag van fietsers, waar de automobilist toch altijd schuldig wordt bevonden. Of fietsers op de stoep, mijn grootste ergernis.

Patrick uit Grootebroek, 15 juli 2025

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie en de preventietips waardeert. Bedankt voor het delen van je ervaring en je ideeën!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juli 2025

Ik ben netjes te woord gestaan en geholpen door de Servicemedewerker met kennis van zaken. Heeft gelijk een passende verzekeringsoplossing aangeboden, vroeg goed door en was oprecht geïnteresseerd in de situatie bij ons, helemaal goed.

Peter uit Veenendaal, 14 juli 2025

Zeer goed contact en duidelijk/eerlijk gesprek. Dit geldt ook voor de afhandeling van de afgesproken zaken - Top!

Barend uit De Westereen, 14 juli 2025

snel en adequaat te woord gestaan.

Daan uit Rotterdam, 11 juli 2025

Op basis van reeds lopende autoverzekering advies ingewonnen over verzekeren van een 2e auto. Dat aanbod is aangenomen. De adviseur heeft de gelegenheid aangegrepen om ook naar woonhuis- en aansprakelijkheid-verzekering te informeren en daarmee is ook besloten tot een overstap naar Promovendum voor deze verzekeringen. Goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Hartelijk dank.

Dean uit Zwaag, 9 juli 2025

Prima tel.ondersteuning. Geen gezeur. Direct dossier er bij gehaald en aantekening gemaakt. Vervolg stap : afhandeling, pakt dit keurig op. Tot nu toe prima.

Jetse uit West-Betuwe, 8 juli 2025

Ik ben goed geholpen en geïnformeerd over de verzekeringen!

Marloes uit Harderwijk, 8 juli 2025

Snel, duidelijk en efficiënt

Patrick uit Well, 7 juli 2025

Makkelijk en eenvoudig geregeld

Freek uit Hengelo, 6 juli 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact