Inboedelverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Promovendum handelt onwijs traag wat betreft schademeldingen. Als je een nieuwe verzekering af wil sluiten is het binnen 3 minuten keurig netjes geregeld. Heb je schade? Dan mag je lang wachten. Ik heb mijn melding op 22 september gedaan en heb nu 2 maanden later nog steeds geen groen licht om onze kapotte vloer in de keuken te repareren.
Sari uit Houten, 21 november 2025
Wij begrijpen dat het lang wachten op duidelijkheid over je schade erg vervelend is. Omdat jouw schade ook door een expert is bekeken duurt het wat langer voordat we deze af kunnen handelen. Je bent uiteraard vrij om de vloer te laten repareren, hiervoor hoef je niet op ons te wachten. We laten je snel weten of, en in welke vorm, de schade vergoed wordt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 november 2025
Prima geholpen door de Verzekeringsadviseur. Duidelijke en rustige uitleg. Vervolgens na en week ,zoals afgesproken terug gebeld nadat ik alles nogmaals goed had kunnen door lezen. Opzeggingen van oude verzekeringen keurig geregeld. Prima ervaring zover met Promovendum.
Bart uit Zoelen, 20 november 2025
Alles perfect uitgelegd , kennis uitstekend , totaal plaatje —aantrekkelijke premies .
JH uit Groningen, 19 november 2025
We zijn blij dat het totaalplaatje je goed bevalt en dat je tevreden bent met onze kennis en premies. Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 november 2025
Deze leek werd door de Verzekeringsadviseur van Promovendum heel goed door het oerwoud van verzekeringen sluiten geholpen. Ook de afspraken werden correct nagekomen.
Hans uit Westerbork, 19 november 2025
Duidelijke instructie op de website van de gevraagde documenten Snelle (positieve) reactie
Vincent uit Pernis, 18 november 2025
De Verzekeringsadviseur heeft ons zeer goed geholpen. Dank hiervoor
Kan uit Landgraaf, 14 november 2025
Zeer vriendelijk en behulpzaam
Jimmy uit Uithoorn, 14 november 2025
Goed geholpen. Netjes op tijd. Vriendelijke en nuttige telefonische gesprekken.
Victor uit Nijkerk, 13 november 2025
Vriendelijke, rustige, goedlachse medewerker die echt luisterde en zowel in toon als in aanbod echt meedacht met de situatie. Wekt vertrouwen, en voelt persoonlijk en benaderbaar. Ik stap met gerust hart over
Femke uit Den Haag, 13 november 2025
We zijn blij dat je met vertrouwen overstapt!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 november 2025
De Verzekeringsadviseur is een top adviseur. Hij is deskundig, transparant en altijd bereikbaar voor vragen.Dankzij zijn advies heb ik nu een verzekering die past bij mijn wensen en budget. Absoluut een aanrader!
Natali uit Den Haag, 10 november 2025
Welkom! We zijn blij dat je bij Promovendum de perfecte verzekering hebt gevonden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2025
Slechte afhandeling. Veel te laat tot actie overgaan. Veel telang wachten op de uitspraak van de opstalverzekering vve. Achter de feiten aan lopen. Waardoor ik weken in de ellende heb gezeten. DANK DAARVOOR!!!!
Arnold uit Leidschendam, 6 november 2025
Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. De behandelaar neemt snel contact met je op om dit verder te bespreken!
Vriendelijke groet, Promovendum - 06 november 2025
Heeft mij goed geholpen bij het overzetten van mijn verzekering en mij een goede deal geboden. Erg vriendelijk en behulpzaam
ricardo uit Assen, 5 november 2025
Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Alle wat besproken is duidelijk en overzichtelijk op de mail ontvangen. Geeft veel vertrouwen
Michael Robin uit Apeldoorn, 5 november 2025
We doen ons best om alles duidelijk en overzichtelijk te maken. Bedankt voor je vertrouwen en positieve feedback!
Vriendelijke groet, Promovendum - 05 november 2025
Ik ben goed geadviseerd door de Verzekeringsadviseur en heb een nieuw verzekeringspakket afgesloten. Heel hartelijk dank!
Patrice uit Zetten, 4 november 2025
Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 november 2025
Prettig gesprek en kreeg duidelijke uitleg over mijn vraag.
Jan uit Harlingen, 4 november 2025
Hele snelle en prettige service!
Zoë uit Groningen, 31 oktober 2025
De expertise 3.0 die de schade moet vaststellen vroeg om alle gegevens over de waterschade,deze gegevens zijn toch bij jullie bekend en heb hem gevraagd om met promovendum contact op te nemen. Alle gegevens zijn door mij ,foto's, omschrijving en begroting voor de schade aan jullie gestuurd. Tot op heden nog geen reactie ontvangen. Graag z.s.m. acties Met vriendelijke groet
Aad uit Monster, 30 oktober 2025
Jouw stukken zijn doorgestuurd naar het expertisebureau zodat zij hiermee aan de slag kunnen. Zodra wij beschikken over een expertiserapport, komen wij zo spoedig mogelijk terug op de afhandeling van de schademelding.
Vriendelijke groet, Promovendum - 30 oktober 2025
Een maatschappij, die met hun klanten Meedenkt
Tatjana uit 6042dz, 29 oktober 2025
Bedankt voor het mooie compliment!
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 oktober 2025
Prima geholpen Was duidelijk en snel verholpen. Dankjewel
Sonja uit Hengelo Ov, 28 oktober 2025
Nagenoeg met alle verzekeringen overgestapt naar Promovendum. Totale besparing eerste jaar 580 euro. Alleen al op de autoverzekeringen (4) 375 euro per jaar. Het was een fijn gesprek, duidelijke uitleg, ruimte voor vragen, zeer tevreden. Blij dat ik de overstap gemaakt heb. Bedankt Verzekeringsadviseur.
Reinier uit Landgraaf, 27 oktober 2025
Wat geweldig om te lezen! Fijn dat de overstap zo goed heeft uitgepakt en dat je zo tevreden bent. Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 oktober 2025
Super goed geholpen aan de telefoon door de medewerkster aan de telefoon. Zij gaf allerlei extra informatie, wist er veel van. Gaf mij een goed gevoel!
Petra uit Emmeloord, 24 oktober 2025
Heel prettig gesprek. Duidelijk, efficient, adviserend en toch niet dwingend.
Alex uit Rotterdam, 24 oktober 2025
Er werd goed geluisterd To the point geholpen met onze vragen en de suggesties waren welkom.
Jo uit Hoensbroek, 23 oktober 2025
Dat klinkt als een mooi gesprek, zo doen we het graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 oktober 2025
Mijn ervaring is de volgende: gesproken met een medewerker: afspraak was , terugbellen over de uitgebrachte offerte op een bepaald tijdstip. een uur na dit tijdstip nog geen contact vanuit Promovendum. Toen zelf maar gebeld. medewerker had niet in zijn agenda gekeken. Excuses gekregen. In dit gesprek wil betreffende medewerker een offerte uitbrengen voor andere verzekeringen. Ik mail later over extra verzekeringen in de offerte. 1 verzekering werd niet aangeboden. (dat kan) en de ander werd niet zichtbaar omdat er geen bijlage in de mail zat. Alles behalve zorgvuldig van deze medewerker. jammer mtvr grt
Nan uit Oldenzaal, 22 oktober 2025
Wat ontzettend jammer dat je deze ervaring hebt gehad! Onze excuses voor het ongemak en de verwarring. We hebben je bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om je ervaring te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 oktober 2025
Ik vind jullie tot op heden niet echt betrokken en heb ook het gevoel dat er achter elke melding actie moet volgen vanuit mijn kant. Ook nu lopen er verschillende meldingen en het vertrouwen in een goede afloop is eerlijk gezegd ook laag.
Abdelwahid uit Rotterdam, 21 oktober 2025
Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaart, dat is natuurlijk niet wat we willen. We zijn in gesprek met de tegenpartij omdat er onduidelijkheid is over de toedracht. We laten van ons horen zodra daar meer over bekend is. Voor de andere schade wachten we nog op wat extra informatie van jou, wanneer we dat hebben ontvangen kunnen we deze schade verder beoordelen. Als je nog vragen hebt horen we dit graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 oktober 2025
Prima geholpen bij mijn aanvraag en overstap van NN en ASR naar Promovendum
Ralph uit Maarssen, 21 oktober 2025
Ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen door de Verzekeringsadviseur.
Jan uit Kaatsheuvel, 20 oktober 2025
Weet niet onder welke van de 2 schade aan mijn garagedeur valt Zoek maar even in mijn dossier Tot nu toe goed geholpen Helaas ben ik met mijn bijna 70 jaren jong niet zo digitaal vaardig..
Tjerk uit Veenoord, 20 oktober 2025
Fijn dat je tot nu toe goed bent geholpen. Jammer dat het online melden van de schade niet zo makkelijk ging. Bel ons gerust als je vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, we helpen je graag verder!
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 oktober 2025
Ik ben op do. 16 oktober jl. bijzonder plezierig, hulpverlenend én informatief geholpen door de Verzekeringsadviseur. Ik vind het ook heel plezierig dat mijn echtgenote en ik direct contact met haar kunnen/mogen opnemen als we vragen hebben over een van onze verzekeringen of een hulpvraag hebben. Niet voor niets zijn we met zeven verzekeringen van onze huidige verzekeraar overgestapt naar Promovendum. Nogmaals bedankt!
Paul uit Delft, 17 oktober 2025
Wat een mooie review! Welkom bij Promovendum en bedankt voor het vertrouwen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 oktober 2025
Een verzekeringsinspecteur met nog echte mensen en geenrobots
Kees uit Leerdam, 15 oktober 2025