Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Zojuist ben ik zeer correct en vriendelijk geholpen bij het aanpassen van een paar verzekeringen. Binnen 1 minuut had ik ook al benodigde informatie in mijn mail zitten. super service.

Bob uit Eersel, 9 juni 2021

Snel en goed geregend Bedankt.

Albert uit Urk, 4 juni 2021

Ervaring met de acceptant; klantvriendelijk, terzake kundig en geduldig

Ervaring met de adviseur, terzake kundig, ongeduldig, bepalend en weinig begrip voor het feit dat hij een 72 jarige cliënt aan de lijn had...

Joannes uit Amsterdam, 4 juni 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij vinden het jammer om te horen dat jouw ervaring niet helemaal positief was. Wij gaan dit uitzoeken en bespreken het met de betreffende collega. Jouw compliment voor de afdeling Acceptatie geven wij uiteraard ook door.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 juni 2021

Schade correct, snel en vriendelijk afgehandeld!

Melle uit Oostrum, 4 juni 2021

I have all my insurance with you I am not happy with your service
And not feeling save any more if something happened to me
Your service bellow the standers sorry to inform you that

Yasser uit Haarlem , 3 juni 2021

Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear you are dissatisfied. We will get in touch with you shortly.

Kind regards, Promovendum - June 3rd 2021

Bedankt voor de duidelijkheid!

Dunja uit Schiedam, 2 juni 2021

De afhandeling duurde even voordat het op een praktische manier tot stand kwam, maar is keurig opgelost door Promovendum.

Wouter uit Dordrecht , 1 juni 2021

Prettig contact (telefonisch); vlotte afhandeling

E. uit Zwolle, 31 mei 2021

Zeer goed en snel geholpen

Gert uit Leek, 27 mei 2021

Vlot en vriendelijk te woord gestaan .

Olof uit Hoofddorp , 27 mei 2021

We hadden waterschade aan onze laptop en dit gemeldt aan Promovendum. De afhandeling hiervan was zeer snel en super geregeld!

Frank uit Almelo, 26 mei 2021

Prima en vlot geregeld. Een verbetermogelijkheid zou, wat mij betreft, zijn om bij een eerste declaratie het eigen risico lager te zetten dan 100,-.

Marcel uit Peize, 25 mei 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij doen er alles om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 mei 2021

Na onlangs een slechte review te hebben gegeven over het vergoeden van schade aan de telefoon van mijn zoon, ben ik gebeld door een lieftallige jongedame van Promovendum. Zij kon zich goed inleven in onze teleurstelling, vooral die van mijn zoon, dat ze met een schappelijk voorstel is gekomen. Hiervoor wil ik bij deze mijn dank uitspreken voor de goede service.
Met allervriendelijkste groet.

Edwin uit Hendrik-ido-Ambacht , 21 mei 2021

Na schade aan mijn iPad snel en goed geholpen. Alles volledig digitaal en vlot afgewikkeld.

Jeff uit Zeewolde, 21 mei 2021

Snel juiste persoon aan de lijn die procedure helder uiteen zette en de benodigde documenten toestuurde. Eenvoudig en efficiënt!

Hans uit Bergeijk, 20 mei 2021

Snelle en goede afhandeling van onze schade.

Ilse uit Leende, 20 mei 2021

Goede verzekering en aardig medewerkers

Az uit Leiden , 19 mei 2021

Kleine brandschade snel en goed afgewikkeld!

Johan uit Baarn, 19 mei 2021

Mijn zoon van 11 liet zijn pas nieuw gekregen telefoon op de vloer vallen, met als resultaat flinke barsten in zijn scherm. Verdriet alom en vooral teleurgesteld in zichzelf. Nu hebben wij een allrisk inboedelverzekering lopen en hoopte ik daar nu eindelijk eens gebruik van te kunnen maken, voor een goed doel, nml een blije zoon.
Wat denk je…., eigen risico van €100,-. Das precies het bedrag wat ongeveer nodig is voor een schermreparatie. Daar schieten we dus totaal niks mee op. Tuurlijk, iedere week een schade claimen van een kapotte telefoon is not done. Maar kom op, de eerste keer zou je dit toch voor 100% kunnen vergoeden en dan een afbouwende trap voor de keren dat daarop geclaimed wordt?! Nu zoon niet blij en ik niet blij. Doe hier aub wat mij!

Edwin uit Hendrik-ido-Ambacht , 18 mei 2021

Dankjewel voor jouw review. Dat vinden wij jammer om te horen! Ons Schadeteam neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 mei 2021

Zeer vriendelijk en snel geholpen.

Maurice uit Nieuwegein , 18 mei 2021

Snelle en accurate afhandeling van de schade.
Helderheid over de benodigde gegevens
Duidelijke antwoorden

Jan uit Weert, 18 mei 2021

Eenvoudig om schade te melden en vlotte afhandeling zonder teveel gedoe.

Rob uit Zutphen, 18 mei 2021

Snel eerlijk en professioneel

Theo uit Venlo, 15 mei 2021

Goede begeleiding, snelle afhandeling, goed bereikbaar, ben erg tevreden .

Twan uit Grubbenvorst, 12 mei 2021

Behulpzaam en vriendelijk

Andrew uit Gouda, 10 mei 2021

Snelle reactie op de schademelding en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Maureen uit Haarlem, 10 mei 2021

Na schademelding werd vlot een schadeformulier toegestuurd. 2 beschadigde objecten werden geclaimd. De eerste werd vlot afgewikkeld. Na rappel werd ook het tweede schadegevallen afgewikkeld. Responstijd telkens een dag of 4 .
Geen idee of dit normaal is. Voorheen bij Interpolis verzekerd. Daar werd een complete claim in 1 tot 2 werkdagen afgewikkeld.

Wim uit Breukelen, 7 mei 2021

Dankjewel voor jouw review. Wij doen er alles aan om de wachttijd tot een minimum te beperken. Wij nemen jouw opmerkingen hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 mei 2021

Ik heb een fijn en hulpvol gesprek gehad, waarbij de persoon waarmee ik aan de lijn hing mij adequaat en naar tevredenheid geholpen heeft.

Robin uit Amsterdam, 7 mei 2021

Wij wachten nog op de eind uitslag

Ed uit Woudrichemwij wachten nog op de Uitslag, 6 mei 2021

Pech gehad, inbraak. Provendum gebeld, situatie uitgelegd en mevr heeft ons prima 1. uitgelegd welke verzekeringen nu van belang zijn, 2. naar onze gemoedstoestand geinformeerd en meeleven getoond en 3. direct een afspraak met een verzekeringsagent geboekt om ons bij te staan en de situatie op te nemen. Top service, we hebben op eens al genoeg sores om aan te pakken. Dank !!!

pieter uit Leidschendam, 6 mei 2021

8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail