Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Heel teleurstellend dat er erg in detail een offerte gevraagd wordt. Voelt als excuses voor mijn indruk uitstel gedrag en mieren….rij. Jammer

Hugo uit Zonnemaire , 15 april 2024

Dank je voor je feedback. Jammer om te vernemen dat je je niet kunt vinden in de gestelde vragen. Een Schadebehandelaar legt graag uit waarvoor zij deze informatie nodig hebben. Hopelijk zorgt dit voor meer duidelijkheid.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 april 2024

Ik geef 1 ster voor de moeite en het feit dat er na een maand een email komt met de afhandeling. Daarin staat dat ik 25 euro krijg. Ik moet door waterschade buiten mijn schuld, lekkende radiator, m'n laminaatvloer vervangen (40m2). Dit gaat inclusief leggen minimaal 600 euro kosten. Wat moet ik met 25 euro? Wat heb ik aan deze inboedelverzekering? Niets.

Tjalling uit Utrecht, 15 april 2024

Dank je wel voor het delen van je feedback. We snappen de teleurstelling. Je Schadebehandelaar bespreekt je ervaring graag persoonlijk met je. We hopen dat dit voor meer duidelijkheid zorgt. Er wordt zo snel mogelijk contact opgenomen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 april 2024

Op de valreep, laat op de vrijdagmiddag, super goed geholpen door de Verzekeringsadivseur die speciaal voor ons thuis nog even het werk op heeft gepakt. Duidelijke communicatie en een lekker werktempo. Snel en adequaat een verzekeringspakket samengesteld naar volledige tevredenheid. Erg blij met deze hulp, ook van haar collegas die ik gesproken heb.

Didier uit Delft, 12 april 2024

Heel erg bedankt voor de mooie woorden! Hier worden we enorm blij van. We hebben je review met een glimlach naar onze collega doorgestuurd.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 april 2024

Zeer correcte en snelle afhandeling van premie opbouw om vergelijk met huidige verzekeraar mogelijk te maken. Op zeer nette wijze te woord gestaan door adviseur Promovendum. Geen gehaast sales verhaal, maar gedegen en eerlijk advies.

Heimen uit Rijswijk, 9 april 2024

Mijn vraag over dekking zonnepanelen is volledig en duidelijk beantwoord. het duurde echter lang voor ik antwoord kreeg

Gijs uit Aasen, 9 april 2024

Fijn om te vernemen dat ons Serviceteam je vraag heeft beantwoord! Jammer dat je langer moest wachten dan je van ons gewend bent. We gaan voor je na hoe dat gekomen is zodat we je de volgende keer sneller kunnen helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 april 2024

Het proces duurde iets langer dan ik dacht gehoopt, maar ben altijd vriendelijk te woord gestaan. En mijn zaak werd goed opgelost. Dankjewel

Iris uit Vlijmen , 5 april 2024

Eerste contact was positief: duidelijk, deskundig

W. uit Beuningen, 4 april 2024

Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je het eerste contact als duidelijk en deskundig hebt ervaren. We blijven ons best doen om je goed van dienst te zijn

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 april 2024

Super service en meedekend

Anne uit Eindhoven , 3 april 2024

Perfect geholpen. Er was wat uitzoekwerk bij. Zonnepanelen in de inboedelverzekering in plaats van in opstalverzekering. Die laatste is bij mij ondergebracht bij de vereniging van eigenaren. Alleen sluit die mijn zonnepanelen uit. Door Promovendum is dit nu netjes ondergebracht als onderdeel eigenarenbelang in de inboedelverzekering.

Peter uit Eindhoven, 3 april 2024

Ik heb bij jullie een verzekering aangevraagd en na een lange tijd zonder antwoord zag ik net dat de mail in mijn spamfolder zat. Ik wist niet dat mijn aanvraag onvolledig was. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om het proces te hervatten. Hartelijk dank en sorry voor het ongemak.

TOMAS uit Uithoorn, 3 april 2024

Zeer fijne ervaring ondervonden betreffende afhandeling schade.
Duidelijke communicatie omtrent het schadedossier van A tot Z.

H.W. uit Hazerswoude-Rijndijk, 2 april 2024

Efficiënte schade afhandeling. Vriendelijke contactpersoon.

D H uit Rijnsburg, 22 maart 2024

Snel. En professionele

Sami uit Amsterdam, 20 maart 2024

Zeer goed geholpen, snelle afhandeling

Gyon uit Kerkrade, 20 maart 2024

Super snel uitgezocht wat het probleem was en ben blij met de oplossing. Dankjewel!

Lianne uit Bergen op Zoom, 19 maart 2024

Makkelijk om schade te melden, goede communicatie over het proces en snelle duidelijkheid en uitbetaling.

Geert uit Breda, 15 maart 2024

Kleine ruitschade gemaakt, prima opgelost

Ger uit Oud beijerland , 14 maart 2024

Bijzonder slecht. Er is geen communicatie, er wordt geen actie ondernomen tot je zelf voor de zoveelste keer aan de bel trekt. Ik zit inmiddels 2 maanden te wachten op afhandeling van een zeer simpele schade. Zeer teleurstellend!!

Marjono uit Almere, 13 maart 2024

Bedankt voor je feedback, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Op dit moment zijn wij in afwachting van het expertiserapport. We hebben vernomen dat we dit morgen zullen ontvangen. Mijn collega heeft vandaag hierover contact gehad. Er is afgesproken dat je uiterlijk volgende week een reactie van ons krijgt. Bedankt voor je begrip en geduld.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 maart 2024

Fijn contact. Goed geïnformeerd en heel snel geregeld. Zelfde ervaring als met eerder afgesloten autoverzekering

Véronique uit Tilburg , 12 maart 2024

Opnieuw een zeer slecht en ongeloofwaardig antwoord.
Dit vinden wij echt!

M en C uit Bloemendaal , 11 maart 2024

Bedankt voor je feedback. We willen graag je ervaring bespreken en eventuele zorgen oplossen. Een van onze Schadebehandelaars zal contact met je opnemen om dit verder te onderzoeken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 maart 2024

Waardeloos.
Dit is precies waarom mensen zich niet begrepen voelen.
Waarom mensen zich niet serieus genomen voelen.

Raymond uit Zeewolde, 9 maart 2024

Bedankt voor het delen van jouw feedback We vinden het vervelend dat je ervaring met ons niet positief is en willen graag begrijpen wat er mis is gegaan om dit recht te zetten. We vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt en dat we jouw zorgen serieus nemen. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 maart 2024

snel en deskundig. en vriendelijk ook!

Arno uit Pijnacker, 6 maart 2024

Dankjewel voor je advies. Helder en snel, Top !

Cees uit Zutphen, 5 maart 2024

Prima en snel afgehandeld

Raymond uit Weurt, 5 maart 2024

Na het afsluiten van een tweetal verzekeringen werd ik gebeld om te bedanken en te verwelkomen als nieuwe klant. En daarbij meteen een totaalpakketvoordeel aangeboden bij het afsluiten van meerdere verzekeringen. Fijne aanbieding, dus gedaan. Prettig contact. Aanrader!

Werner uit Nijkerk, 1 maart 2024

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Hendrik uit Drachten, 1 maart 2024

De reactie op mijn email van woensdagavond had ik de volgende dag al binnen inclusief de offerte. Het telefonisch overleg van hedenavond m.b.t. de aanbieding getuigde van accuratesse, deskundigheid en klantvriendelijkheid, vandaar dus beoordeling met 5 sterren.

Noud uit Oss, 29 februari 2024

Bliksemschade aan diverse apparatuur in huis. Aanvankelijk begin het traject voorspoedig, maar de schade expert heeft er maanden over gedaan om zijn rapport in te dienen. Heb veel moeten bellen en rappelleren voordat het werd vlot getrokken.

Jelle uit Assendelft , 29 februari 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te lezen dat je moest wachten op het rapport van de schade-expert en veel moest bellen om het proces in beweging te krijgen. We nemen je feedback ter harte en streven ernaar de dienstverlening te verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 februari 2024

Goed en vakkundig geholpen.

André uit Huizen, 27 februari 2024

Ik word gewoon niet geholpen. Er wordt nergens geld voor uitgekeerd terwijl ik wel schade heb, en moet de rest zelf maar uitzoeken. Wat een onzin! Ik ben toch verzekerd met een reden!

Marielle uit Heerlen, 27 februari 2024

Dank je wel voor het delen van je ervaring. We betreuren dat je het gevoel hebt dat je niet wordt geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Onze collega van het Schadeteam staat voor je klaar en neemt zo snel mogelijk contact met je op om je ervaring te bespreken. We streven ernaar dit positief met je af te ronden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 februari 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail