
Inboedelverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Prima advies gekregen om een goed pakket aan verzekeringen te krijgen. Mooie actiekorting en erg vriendelijk geholpen, waarvoor de tijd werd genomen het beste product te kiezen. Bedankt.
T. uit Sneek, 27 juni 2025
Ik ben uiterst tevreden over het ter zake kundige, correcte en vriendelijke, contact met de Verzekeringsadviseur betreffende mijn autoverzekering. Dat heeft me doen besluiten mijn totale verzekeringspakket bij Promovendum onder te brengen.
Zas uit Zwolle, 27 juni 2025
Vriendelijk en duidelijke uitleg
Henny uit Groesbeek, 26 juni 2025
Zeer snel naar tevredenheid afgehandeld. Dus ben zeer tevreden!
Jaap uit Badhoevedorp., 26 juni 2025
Prima, kan er niets anders over zeggen
Léon uit Dordrecht, 26 juni 2025
Na alle informatie uitzoeken en opsturen, foto’s laten maken alles in mail gezet. Krijg je als uitkomst dat er een expert wordt ingeschakeld. Dit terwijl ik dit in het begin al had verzocht! Maandenlang verder, gaat helemaal nergens over. Zodra dit is afgehandeld gaan wij naar een andere verzekeraar.
Naoual uit Utrecht, 25 juni 2025
Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Bij het melden van de schade gaf je aan dat de oorzaak en het verwachte schadebedrag nog niet bekend waren. In dat geval beoordelen we eerst de aangeleverde informatie om te bepalen of een expert nodig is. Op basis daarvan is nu besloten om alsnog een expert in te schakelen. Het expertisebureau neemt contact met je op om een afspraak in te plannen. We begrijpen dat de extra wachttijd vervelend is en doen ons best om je schadeclaim zo snel mogelijk af te ronden. Heb je in de tussentijd vragen? Laat het gerust weten!
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 juni 2025
Goede uitvraag situatie/schade en goede informatievoorziening over het vervolg (melding/gegevens/bewijsstukken etc).
Andries uit Groningen, 25 juni 2025
Snel & effectief geholpen
Kevin uit Velp, 25 juni 2025
bijzonder vriendelijk, compliant en geduldig in de uitleg: een verademing, deze persoonlijke benadering
Alex uit Groningen, 23 juni 2025
Goede, snelle afhandeling van de claim.
Leo uit Capelle aan den IJssel, 21 juni 2025
Blij met de korting op de autoverzekering, daarnaast 3 nieuwe verzekeringen toegevoegd en daarmee extra pakketkorting. Goede service van de Verzekeringsadviseur!
Harm uit Utrecht, 20 juni 2025
Over evt. schadeafhandeling kan ik nog niets zeggen, maar aanvraag en acceptatie gaan vlot en persoonlijk. Ook de premies zijn enorm redelijk. Voor zover ben ik erg tevreden!
Patrick uit Grootebroek, 18 juni 2025
Top geholpen! Werd fijn meegedacht met mijn persoonlijke situatie en dingen die niet duidelijk waren werden meteen opgehelderd. Zou zelf geen verbeterpunten kunnen bedenken!
George uit Delft, 18 juni 2025
Ik heb telefonisch een goed gesprek gehad. De opvolging van een aantal overschrijvingen werd ook snel geregeld.
Wim uit Naarden, 17 juni 2025
Proactief meegedacht om het voor mij best passende verzekeringspakket samen te stellen.
Alex uit Dordrecht, 16 juni 2025
Hebben destijs diverse verzekeringen bij Promovendum ondergebracht en tot op heden gelukkig weinig schadeclaims gemeld. Daar waar dit wel is gebeurd, zijn we over de afhandelingen ervan zeer tevreden en bewijst, dat de overstap naar Promovendum een uitstekende keuze is geweest.
Peter uit Paterswolde, 14 juni 2025
Net mijn verzekeringen bijna allemaal overgehangen naar Promovendum, in eerste instantie om de lagere prijzen, maar het proces van afsluiten is snel en gemakkelijk, pakketkortingen worden netjes door het systeem verwerkt. Ik heb nog geen ervaring met evt. schadeafhandeling, maar de acceptanten zijn zeer kundig en luisteren goed. Ik kan tot nu toe geen verbeterpunten bedenken.
Patrick uit Grootebroek, 13 juni 2025
Erg prettig te woord gestaan
Hans uit Oldenzaal, 13 juni 2025
prettig en deskundig!
Muriel uit Halsteren, 13 juni 2025
Wij hadden lekkage in de keuken die, na achteraf bleek, uit de vloer van de badkamer te komen (oude koperen leiding die gesprongen was). Via Promovendum de lekkage gemeld en na bezoek van een expert, is er een lekdetectie gedaan. Op basis hiervan is er een loodgietersbedrijf ingeschakeld en deze heeft de lekkage kunnen verhelpen. Alle gemaakte kosten zijn netjes aan ons vergoed en de communicatie hieromtrent was tijdig en duidelijk. Prima afgewikkeld door Promovendum.
Bart uit Gouda, 12 juni 2025
Snel geregeld via de Helpdesk. Top service!
N C uit Almere, 12 juni 2025
De Verzekeringsadviseur heeft mij heel fijn te woord gestaan en hele goede voorstellen gedaan, wat mij betreft hele prettige persoonlijke service per telefoon ipv chatbots of online geregel. Heb nu veel betere tarieven en meer overzicht waar ik ook blij mee ben. Bedankt en ga zo door !
Erik uit Lemiers, 12 juni 2025
Zeer vriendelijke meneer die mij rustig alles uitlegde en aanpaste, heel fijn.
SK uit Leiden, 11 juni 2025
Goed en eerlijk geholpen.
Edwin uit Culemborg, 11 juni 2025
Excellent advise from the Insurance Advisor....!!
Tushar uit Amstelveen, 7 juni 2025
Slechte ervaring. Erg traag. Kan veel sneller. Wacht 8 weken op informatie en wat blijkt kunnen niets voor ons betekenen. Dit had veel sneller en netter afgehandeld kunnen worden. Dit is de 2 de keer dat wij niet correct behandeld worden. Hadden een opstalverzekering. Huurhuis dus totaal overbodige verzekering. Krijgen te horen dat we oververzekerd zijn. Nu geen opstalverzekering meer wordt er gezegd u heeft geen opstalverzekering. Kunnen niets voor u betekenen. Heel bijzonder allemaal. Vooral heel frustrerend aangezien we niet geholpen worden. Niet klantvriendelijk en ook geen goede reclame. Dit had geen 8 weken hoeven duren vindt het echt schandalig
Kitty uit Didam, 6 juni 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat dit zo is verlopen en begrijpen je frustratie hierover. We laten de schadebehandelaar van je dossier hier nog even goed naar kijken en contact met je opnemen. We willen graag samen bekijken hoe we dit alsnog zo netjes mogelijk kunnen afronden. Bedankt voor je geduld tot nu toe.
Vriendelijke groet, Promovendum - 06 juni 2025
Goed geholpen door de Verzekeringsadviseur. Duidelijke info en mooie prijzen. Lekker bezig kerel keep it up. Als je nog wat moois hebt stuur maar deze kant op
Abdel uit Capelle, 6 juni 2025
Wat een mooie review, dankjewel! We geven je compliment zeker door aan onze collega, die zit nu vast met een glimlach achter z’n bureau. En als we nog wat moois hebben… dan komt het jouw kant op 😉
Vriendelijke groet, Promovendum - 06 juni 2025
Helaas, zelfs na de schademelding opnieuw onder uw aandacht te hebben gebracht, wil Promovendum niet overgaan tot uitbetaling. Ook de coulance overweegt u niet. Uw polisvoorwaarden zijn elkander tegensprekend met als gevolg dat ik toch niet verzekerd blijk te zijn. Indien u niet overgaat tot een coulance regeling zie ik mijzelf genoodzaakt alle bij u lopende verzekeringen bij een andere verzekeraar onder te brengen.
Michel uit Vogelenzang, 4 juni 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het teleurstellend is dat we in dit geval geen vergoeding kunnen bieden. We hebben je in onze eerdere communicatie uitgelegd hoe de voorwaarden in jouw situatie van toepassing zijn. We begrijpen je teleurstelling, maar kunnen hierin helaas geen andere beslissing nemen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan lichten we dit uiteraard graag nogmaals toe.
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 juni 2025
Prima geholpen door iemand die weet waar hij het over heeft
Klaus uit Gilze, 4 juni 2025
Prima en correct geholpen door de Verzekeringsadviseur en dankzij de overstap bespaar ik flink op de premie.
Yvon uit Veenendaal, 4 juni 2025