Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Slechte afhandeling. Veel te laat tot actie overgaan. Veel telang wachten op de uitspraak van de opstalverzekering vve. Achter de feiten aan lopen. Waardoor ik weken in de ellende heb gezeten. DANK DAARVOOR!!!!

Arnold uit Leidschendam, 6 november 2025

Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. De behandelaar neemt snel contact met je op om dit verder te bespreken!

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 november 2025

Heeft mij goed geholpen bij het overzetten van mijn verzekering en mij een goede deal geboden. Erg vriendelijk en behulpzaam

ricardo uit Assen, 5 november 2025

Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Alle wat besproken is duidelijk en overzichtelijk op de mail ontvangen. Geeft veel vertrouwen

Michael Robin uit Apeldoorn, 5 november 2025

We doen ons best om alles duidelijk en overzichtelijk te maken. Bedankt voor je vertrouwen en positieve feedback!

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 november 2025

Ik ben goed geadviseerd door de Verzekeringsadviseur en heb een nieuw verzekeringspakket afgesloten. Heel hartelijk dank!

Patrice uit Zetten, 4 november 2025

Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 november 2025

Prettig gesprek en kreeg duidelijke uitleg over mijn vraag.

Jan uit Harlingen, 4 november 2025

Hele snelle en prettige service!

Zoë uit Groningen, 31 oktober 2025

De expertise 3.0 die de schade moet vaststellen vroeg om alle gegevens over de waterschade,deze gegevens zijn toch bij jullie bekend en heb hem gevraagd om met promovendum contact op te nemen. Alle gegevens zijn door mij ,foto's, omschrijving en begroting voor de schade aan jullie gestuurd. Tot op heden nog geen reactie ontvangen. Graag z.s.m. acties Met vriendelijke groet

Aad uit Monster, 30 oktober 2025

Jouw stukken zijn doorgestuurd naar het expertisebureau zodat zij hiermee aan de slag kunnen. Zodra wij beschikken over een expertiserapport, komen wij zo spoedig mogelijk terug op de afhandeling van de schademelding.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 oktober 2025

Een maatschappij, die met hun klanten Meedenkt

Tatjana uit 6042dz, 29 oktober 2025

Bedankt voor het mooie compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 oktober 2025

Prima geholpen Was duidelijk en snel verholpen. Dankjewel

Sonja uit Hengelo Ov, 28 oktober 2025

Nagenoeg met alle verzekeringen overgestapt naar Promovendum. Totale besparing eerste jaar 580 euro. Alleen al op de autoverzekeringen (4) 375 euro per jaar. Het was een fijn gesprek, duidelijke uitleg, ruimte voor vragen, zeer tevreden. Blij dat ik de overstap gemaakt heb. Bedankt Verzekeringsadviseur.

Reinier uit Landgraaf, 27 oktober 2025

Wat geweldig om te lezen! Fijn dat de overstap zo goed heeft uitgepakt en dat je zo tevreden bent. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 oktober 2025

Super goed geholpen aan de telefoon door de medewerkster aan de telefoon. Zij gaf allerlei extra informatie, wist er veel van. Gaf mij een goed gevoel!

Petra uit Emmeloord, 24 oktober 2025

Heel prettig gesprek. Duidelijk, efficient, adviserend en toch niet dwingend.

Alex uit Rotterdam, 24 oktober 2025

Er werd goed geluisterd To the point geholpen met onze vragen en de suggesties waren welkom.

Jo uit Hoensbroek, 23 oktober 2025

Dat klinkt als een mooi gesprek, zo doen we het graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 oktober 2025

Mijn ervaring is de volgende: gesproken met een medewerker: afspraak was , terugbellen over de uitgebrachte offerte op een bepaald tijdstip. een uur na dit tijdstip nog geen contact vanuit Promovendum. Toen zelf maar gebeld. medewerker had niet in zijn agenda gekeken. Excuses gekregen. In dit gesprek wil betreffende medewerker een offerte uitbrengen voor andere verzekeringen. Ik mail later over extra verzekeringen in de offerte. 1 verzekering werd niet aangeboden. (dat kan) en de ander werd niet zichtbaar omdat er geen bijlage in de mail zat. Alles behalve zorgvuldig van deze medewerker. jammer mtvr grt

Nan uit Oldenzaal, 22 oktober 2025

Wat ontzettend jammer dat je deze ervaring hebt gehad! Onze excuses voor het ongemak en de verwarring. We hebben je bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om je ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 oktober 2025

Ik vind jullie tot op heden niet echt betrokken en heb ook het gevoel dat er achter elke melding actie moet volgen vanuit mijn kant. Ook nu lopen er verschillende meldingen en het vertrouwen in een goede afloop is eerlijk gezegd ook laag.

Abdelwahid uit Rotterdam, 21 oktober 2025

Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaart, dat is natuurlijk niet wat we willen. We zijn in gesprek met de tegenpartij omdat er onduidelijkheid is over de toedracht. We laten van ons horen zodra daar meer over bekend is. Voor de andere schade wachten we nog op wat extra informatie van jou, wanneer we dat hebben ontvangen kunnen we deze schade verder beoordelen. Als je nog vragen hebt horen we dit graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 oktober 2025

Prima geholpen bij mijn aanvraag en overstap van NN en ASR naar Promovendum

Ralph uit Maarssen, 21 oktober 2025

Ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen door de Verzekeringsadviseur.

Jan uit Kaatsheuvel, 20 oktober 2025

Weet niet onder welke van de 2 schade aan mijn garagedeur valt Zoek maar even in mijn dossier Tot nu toe goed geholpen Helaas ben ik met mijn bijna 70 jaren jong niet zo digitaal vaardig..

Tjerk uit Veenoord, 20 oktober 2025

Fijn dat je tot nu toe goed bent geholpen. Jammer dat het online melden van de schade niet zo makkelijk ging. Bel ons gerust als je vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, we helpen je graag verder!

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 oktober 2025

Ik ben op do. 16 oktober jl. bijzonder plezierig, hulpverlenend én informatief geholpen door de Verzekeringsadviseur. Ik vind het ook heel plezierig dat mijn echtgenote en ik direct contact met haar kunnen/mogen opnemen als we vragen hebben over een van onze verzekeringen of een hulpvraag hebben. Niet voor niets zijn we met zeven verzekeringen van onze huidige verzekeraar overgestapt naar Promovendum. Nogmaals bedankt!

Paul uit Delft, 17 oktober 2025

Wat een mooie review! Welkom bij Promovendum en bedankt voor het vertrouwen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 oktober 2025

Een verzekeringsinspecteur met nog echte mensen en geenrobots

Kees uit Leerdam, 15 oktober 2025

Prima contact met de Verzekeringsadviseur gehad. Wat mij betreft mag ze mijn vaste contactpersoon blijven, ook al hoop ik dat we mekaar niet vaak nodig hebben.

Ralph uit Maarssen, 14 oktober 2025

Wat leuk om te lezen! We geven het compliment graag aan haar door. En we hopen inderdaad dat jullie elkaar niet te vaak nodig hebben!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025

I can understand some Dutch but couldn't speak well. I have no problem when I contact with you by phone and you support me in English, but when I need to apply via your website, everything is in Dutch. I tried to do but could be better if you have English version. I tried to find a language selection but I couldn't find any possibility rather then Dutch

TOLGA uit Rotterdam, 12 oktober 2025

Thank you for your message and for sharing your experience. At the moment, our website is only available in Dutch, which we understand can be inconvenient. We're glad to hear that contacting us by phone in English works well for you , please don’t hesitate to call us anytime if you need help or have any questions. We’re always happy to assist you!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 oktober 2025

Adequaat en zeer vriendelijk geholpen.

Martin uit Groningen, 9 oktober 2025

Betere prijs dan ik betaalde en zeer vriendelijk te woorden gestaan door de Verzekeringsadviseur!

Deirdre uit Den Helder, 8 oktober 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij heel vriendelijk en snel geholpen, was heel duidelijk en precies wat ik nodig had. Heel fijn!

Robert uit Amersfoort, 8 oktober 2025

Ik ben in eerste instantie erg slecht geholpen door een medewerkster. Gezien mijn omstandigheden heel erg naar. Daar heb ik een klacht over ingediend. Als excuus heb ik een bos bloemen ontvangen. Daarna was het lang stil. Ik heb begin oktober telefonisch contact gezocht met de vraag waarom ik tot op heden nog niets gehoord had en er ook geen telefoontje van een expert was geweest. Er was op 30 september een mail verstuurd naar mij. Ik moest een aantal acties doen. Dan komt er wel of geen expert kijken. Ik heb die mail niet ontvangen. Ook niet in de mail van mijn overleden man.( ook niet in de spam) Daarna zijn er wel diverse mails van Promovendum verstuurd en door mij ontvangen. Ik vind het trage en niet zorgvuldig handelen niet goed. Daar zit ik niet op te wachten. Snel en adequaat zou beter zijn. Ik maak een erg emotionele tijd door.

Caroline uit Bergen, 8 oktober 2025

Wat verdrietig om te lezen dat je dit zo hebt moeten ervaren, zeker in een periode die al zo zwaar voor je is. Fijn dat je je ervaring met ons deelt. De behandelaar van jouw dossier neemt telefonisch contact met je op om dit samen rustig te bespreken en te kijken hoe we je verder kunnen helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 08 oktober 2025

Prima constructief gesprek. Goed geholpen en direct 2 verzekeringen afgesloten.

Paul J. uit Zwaag, 8 oktober 2025

Dat klinkt als een topgesprek! Fijn dat alles zo soepel ging.

Vriendelijke groet, Promovendum - 08 oktober 2025

De medewerker heeft mij op een prettige manier te woord gestaan. Toen hij mij belde kwam het mij niet goed uit. We hebben daarom een telefonische afspraak gepland. Het was fijn dat dit ook in de avond kon. De medewerker heeft mij goed geholpen en geadviseerd.

René uit Haelen, 7 oktober 2025

Opgave van schade doen werkt heel makkelijk online. Snelle reactie, top!

Remona uit Bunschoten-Spakenburg, 7 oktober 2025

Erg prettig en eenvoudig contact. Gesproken met een ontzettend kundige adviseur die de volledige situatie tijdens het gesprek kon adviseren en een passende aanbieding kon doen.

Stefan uit Waddinxveen, 6 oktober 2025

Wat een mooi compliment, bedankt! We zullen je complimenten overbrengen bij ons collega.

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 oktober 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact