Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Meelevend, correct en daadkrachtig met het oplossen.

Herman uit De Lutte, 3 maart 2021

Fijn geregeld en lekker snel na een waterschade. Top

Willem uit Uithoorn, 3 maart 2021

Snelle en adequate afhandeling van de schademelding.

Eliza uit Hoorn, 3 maart 2021

Bij indienen van offerte reparatie nav waterschade, en goedkeuring van schade-expert,maar direct 50% van offerte betaald gekregen. Na indienen factuur de andere 50% meteen uitbetaald.

Helga uit Hoogkarspel, 2 maart 2021

Zeer correcte en snelle afhandeling van mijn schade. Dezelfde dag van de melding een schadeformulier in de mail, alles uitgezocht en na 48 uur teruggestuurd. Intussen ook nog telefonisch advies gekregen. Schade afhandeling binnen 10 dagen afgerond.

gerard uit Roosendaal, 1 maart 2021

Netjes, vriendelijk en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Frank uit Blokker, 26 februari 2021

Tot nu toe ben ik correct en duidelijk te woord gestaan.
Goede uitleg voor de vervolgstappen

jopie uit Woudrichem, 25 februari 2021

Snelle reactie en behandeling

John uit Den Hout, 24 februari 2021

Ondanks het feit dat wij de schade aan een wastafelkom te laat meldden (toen het gebeurde had ik geen idee dat het onder de inboedelverzekering viel), heeft Promovendum, d.w.z. medewerker, de hele schade vlot vergoed. De communicatie verliep uitstekend, afspraken en termijnen werden 100% nagekomen. Echt vijf sterren!
Emmen, 24 02 21
Klaas

Klaas uit Emmen, 24 februari 2021

Heel netjes en correct geholpen.

Bart uit Tilburg, 23 februari 2021

prima afhandeling van schademelding. Nette herinnering gestuurd van een niet beantwoorde mail. Heel netjes geregeld!

Caroline uit Rosmalen, 22 februari 2021

Duurt lang, slechte communicatie en de klant wordt niet meegenomen in het proces...

Een afhandeling wat ca 3 maanden duurt kan m.i. niet de bedoeling zijn.
Als iets lasyig is leg je dat uit, bel de klant op en stem dit samen af.

Richard uit Roermond, 22 februari 2021

Vervelend om te horen dat jouw ervaring met de schadeafhandeling niet positief is. Je hebt gelijk dat een tussenbericht of een update bij een langere behandeling fijn is. Ons Schadeteam neemt contact met je op om jouw dossier door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 februari 2021

Ik had door een stommiteit schade opgelopen, welke ik dezelfde dag nog had gemeld. Hier werd zeer snel op gereageerd. Na het indienen van het schaderapport is vanwege het hoge bedrag een derde partij ingeschakeld om de claim te verifiëren/toetsen. Het gehele proces is efficiënt en professioneel afgehandeld, waardoor ik zeer tevreden ben.

Martijn uit Utrecht, 18 februari 2021

Schade gemeld, wordt snel op gereageerd en er wordt duidelijk uitgelegen wat je moet aanleveren, vervolg correspondentie
per mail is prima.

Bastiaan uit Spijkenisse, 17 februari 2021

Netjes, snel en duidelijk geholpen

M.J.W. uit Bemmel , 17 februari 2021

Snel, eenvoudig en zonder extra kosten ook de tijdelijke opslagbox meeverzekerd. Top hoor, Promovendum!

Lara uit Heiloo, 17 februari 2021

Echt klasse! Ik ben binnen een paar dagen uitbetaald zonder gedoe, top service. Erg tevreden mee.

Monira uit Rotterdam , 17 februari 2021

Snel en conform afspraak

Jan uit 's-Hertogenbosch, 16 februari 2021

Bij het melden van een vochtschade aan onze houten vloer kreeg ik een goede indicatie in welke vervolgstappen de schade kan worden opgelost en gedeclareerd.
Nu eerst aan de slag met het verhelpen van de schade

Dick uit Haaksbergen, 16 februari 2021

schadeformulier, fotos en videos kunnen niet via whattsapp verstuurd worden. bij mijn vorige verzekeraar was dit binnen no time geregeld.

Richard uit Venlo, 12 februari 2021

Bedankt voor het delen van jouw tip. Dit is zeker de moeite waard om verder te onderzoeken. Wij gaan aan de slag. Bedankt !

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 februari 2021

Snel gereageerd op mijn schade melding. Verdere correspondentie was ook heel snel. Prima!

Joop uit Heiloo, 10 februari 2021

Heel tevreden over de snelheid waarmee mijn schademelding behandeld en naar tevredenheid afgehandeld is!

René uit Rosmalen, 10 februari 2021

Snel en duidelijk geholpen, nu wachten op de expert

Bert uit Klazienaveen, 10 februari 2021

Hoewel mijn schademelding nog in behandeling is, kan ik u melden dat ik mijn telefonisch contact met de medewerkster van de Afdeling Schade als erg prettig heb ervaren. Zij bood een goed luisterend oor en was behulpzaam bij mijn schademelding die digitaal niet helemaal vlekkeloos verliep.

yvonne uit Woerden, 9 februari 2021

Snel en to the point geholpen. Kennis van zaken.

Henk uit Lienden, 8 februari 2021

Heel netjes en snel geholpen

Marina uit Biddinghuizen , 8 februari 2021

Top, schade snel afgehandeld en duidelijke toelichting op wat er aangeleverd moet worden voor een goede verwerking. Heel tevreden.

Karin uit IJzendijke, 5 februari 2021

Goed geholpen , snel en overzichtelijk .

Prima service !!

Hendrikus uit Hoofddorp, 5 februari 2021

nogmaals, heel blij met antwoord, de zorgvuldigheid en de vriendelijkheid; chapeau

J uit Hoofddorp, 5 februari 2021

Door mijn eigen stommiteit heb ik recent mijn telefoon in een met water gevuld bad laten vallen. Dankzij mijn allrisk inboedelverzekering heb ik de nieuwwaarde van de telefoon bijna geheel vergoed gekregen, inclusief de diagnose kosten van de reparateur die mijn telefoon uiteindelijk moest afkeuren. De afhandeling van de schade inclusief uitbetaling was binnen 72 uur geregeld. Super! Je hoopt er nooit gebruik van te hoeven maken, maar het is prettig om te weten dat je goed verzekerd bent. Een dikke 10! Ik kan/mag hier geen namen noemen i.v.m. privacywetgeving, maar ik wil toch mijn speciale dank uitspreken voor de mevrouw die me te woord gestaan heeft. Vriendelijk en vlot, eveneens een dikke 10!

Ruben uit Dokkum, 5 februari 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent, wij zullen de medewerkster die je hielp laten weten dat je blij bent met de afhandeling van jouw schadeclaim.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 februari 2021

8,9

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail