Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,6

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Ontzettend goed telefonisch contact gehad, goed en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Sonja uit Rotterdam, 15 mei 2025

Een telefoontje voor enkel een autoverzekering leidde tot een bewuste keuze om ook voor 4 andere verzekeringen over te stappen naar promovendum. Het gesprek met de medewerker was to-the-point, duidelijk, zakelijk waar nodig maar ook gezellig. Een goede mix van eigenschappen om klanten te binden bij het eerste contact. Bedankt voor de prettige en snelle service. Het eerste jaar staan ons mooie kortingen te wachten. Daarna spreken we elkaar weer om de verlenging te bespreken :)

Martijn uit Oldenzaal, 13 mei 2025

Vriendelijk en goed geholpen. Fij dat Promovendum de overstap regelt

Marion uit Heerlen, 13 mei 2025

Ik heb wel wat geduld moeten opbrengen, maar uiteindelijk ben ik toch zeer tevreden met de correcte afhandeling van de schade.

Toine uit Groesbeek, 12 mei 2025

Goed om te lezen dat alles verder naar tevredenheid is afgehandeld. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 mei 2025

Gewoon zoals altijd weer keurig geholpen, en alles gewoon goed verzekerd en oude huis gewoon nog even meeverzekerd, top

Erwin uit Hillegom, 12 mei 2025

Ik heb telefonisch contact gehad met Promovendum en ben heel goed geholpen met het afsluiten van nieuwe verzekeringen. Het was een erg prettig gesprek en ik ben goed geïnformeerd over alle opties en keuzes.

L. uit Zeist, 12 mei 2025

Goede snelle opvolging van verzekeringsadviseur van vragen en verzoeken en duidelijke informatie.

Seren uit Zaandam, 12 mei 2025

Mijn schade is bekeken door een schade-expert, die de inboedel te laag had ingeschat. Daarover had ik contact met Promovendum, maar zij hebben gewoon het bedrag van de schade-expert genomen en overgemaakt. Er is dus niet naar mij geluisterd. Ik ga hier niet mee akkoord. Ik hoop, dat ik op een later tijdstip een betere review kan schrijven, maar nu ben ik niet tevreden.

Esther uit Lelysad, 9 mei 2025

We begrijpen dat dit niet de ervaring is waarop je had gehoopt. Je schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op om het schadedossier met je te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 mei 2025

Perfect alleen zou het fijn zijn als alle premies ials pakket in een keer geïncasseerd zouden kunnen worden

Karel uit De Kwakel, 9 mei 2025

Bedankt voor je compliment. Wij kiezen er bewust voor om premies per polis te incasseren, zo zie je precies wat je per verzekering betaalt. Mochten we dit in de toekomst anders gaan doen brengen we je hier uiteraard van op de hoogte.

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 mei 2025

Schade valt onder eigen risico. Zelf fout gemaakt om deel van schade te vervangen waardoor schade die is ingediend minder was dan daadwerkelijke schade. Ik had het anders moeten aanpakken. Ik heb zulke andere ervaringen van mensen om mij heen met schade dat ik me ga oriënteren op een andere verzekeraar.

Lara uit Hillegom, 9 mei 2025

Een schade is altijd vervelend, zeker als deze ook nog onder het eigen risico valt. Wij beoordelen claims zorgvuldig op basis van onze polisvoorwaarden. Heb je hier nog vragen over? Dan helpen wij je graag verder.

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 mei 2025

Heel prettig geholpen en duidelijke uitleg! Meerdere verzekeringen hier en al jaren, altijd goede ervaring gehad.

Anouk uit Woerden, 9 mei 2025

Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is!

Vriendelijke groet, Promovendum - 09 mei 2025

Prettig geholpen, passende oplossingen geboden. Geeft het vertrouwen dat alles goed geregeld is.

Joyce uit Hilversum, 7 mei 2025

Heel slecht

Heel slecht

Jan uit Winschoten, 7 mei 2025

Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Mocht je vragen of opmerkingen hebben kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen, wij helpen je graag verder.

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 mei 2025

Servicegericht en vriendelijk medewerker gesproken die mij met alle stappen heeft geholpen om diverse verzekeringen af te sluiten. Daarnaast goed meegedacht wat het voordeligste is voor het gezin en de moeite genomen om mijn terug te bellen.

S uit Rotterdam, 6 mei 2025

Jarenlang trouwe klant bij Promovendum. Iedere maand netjes betalend. Op het moment dat ik gebruik wil maken van de inboedelverzekering omdat de koord van de jaloezie defect is word mijn aanvraag afgewezen. Erg teleurstellend.

Karim uit Ede, 2 mei 2025

Bedankt voor je review. We begrijpen dat het teleurstellend is als schade niet vergoed wordt, zeker als je al jarenlang klant bent. We hebben je aanvraag zorgvuldig bekeken. Op jouw verzekering zijn de polisvoorwaarden van toepassing, en op basis van deze voorwaarden is er geen dekking voor je schadeclaim. Heb je hier nog vragen over? Dan kijken we graag met je mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 mei 2025

Heel goed medewerker Promovendum heeft mij goed geholpen zeer attent en vriendelijk in een woordt ben zeer tevreden

H.A.S uit Den Haag, 30 april 2025

Top geholpen! Belde voor een overstap autoverzekering maar door goed advies nu de overige verzekering ook direct bij Promovendum geregeld!

Richard uit Dordrecht, 30 april 2025

De verzekeringsadviseur is een topper. Hij heeft zeer volledig geholpen, neemt de tijd, legt goed uit, en komt goed terug op zaken. Alles hier weer up to date en geregeld. Dankjewel!

Paula uit Meppel, 29 april 2025

Netjes geholpen door vriendelijke medewerker.

Jan uit Hoogvliet, 29 april 2025

Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 april 2025

Fijn gesprek, duidelijke uitleg, snel antwoord en makkelijke fix

Wessel uit Zwolle, 29 april 2025

duidelijke informatie gekregen

Wouter uit Oss, 28 april 2025

Ben uitstekend en snel geholpen

Iris uit Poortugaal, 26 april 2025

Goed advies gehad en netjes alles goed uitgelegd. En mooie aanbieding gekregen top

Rachida uit Gouda, 25 april 2025

Door waterschade had ik nog enkele vragen m.b.t. de uit te keren schade. Daar niet alle schade in een offerte inzichtelijk gemaakt kan worden, zullen de facturen kunnen afwijken van het schaderapport. De vragen werden helder, duidelijk, vriendelijk en positief beantwoord door de Klantadviseur. TOP KLANTADVISEUR, DANK JE WEL!! IK ZOU DOOR IEDEREEN OP DEZE MANIER GEHOLPEN WILLEN WORDEN!

Ron uit Sittard, 25 april 2025

Tot nu toe zeer goede ervaringen met Promovendum. Absoluut geen klachten, ga zo door

Fons uit Nieuwkoop Nederland, 23 april 2025

Alles was wel duidelijk, alleen zouden voorbeelden bij sommige vragen duidelijk zijn. Vooral die van werkzaamheden. Dit kunnen werkzaamheden van jou, of anderen zijn, maar ook tijdens de bouw zijn gebeurd. Dit kan duidelijker. Verder prima!

Wessel uit Zwolle, 22 april 2025

Bedankt voor jouw opbouwende feedback! We nemen deze mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 april 2025

De Verzekeringsadviseur is een topper! Duidelijke, fijne en goede service! Deze man verdient een loonsverhoging 💪🏼

Adnane uit Heerenveen, 17 april 2025

Ik ben heel dankbaar voor de prettige en zorgvuldige afhandeling van de schade van de gestolen goederen. Alle lof voor de behulpzame expert die ik op bezoek kreeg en mij een hoop 'gedoe' bespaarde.

Marie-Thérèse uit Den Haag, 16 april 2025

Wat goed om te lezen dat jouw ervaring zo positief was!

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 april 2025

Direct contact, geen wachtrijen dus. Autoverzekering afgesloten en ook mijn woonhuisverzekeringen over gezet naar Promovendum. Alles vlot, beleefd en prettig afgehandeld. Erg goed!

Louise uit Vlaardingen, 15 april 2025

Een inbraak met beperkte schade is keurig afgehandeld door Promovendum. Het heeft al met al wel lang geduurd. En alhoewel ik begrijp dat bewijsvoering van belang is, is het echt ondoenlijk om van alles wat ooit is aangeschaft bonnetjes te bewaren. In dit geval ging het om sieraden, waarbij ook veel cadeaus zaten en sieraden die al vele jaren oud waren. Wij hebben er van geleerd om in ieder geval foto's te maken van onze waardevolle spullen. En fijn dat het uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld.

Lisette uit Breda, 11 april 2025

8,6

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Bel Mail