
Inboedelverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
prettig en deskundig!
Muriel uit Halsteren, 13 juni 2025
Wij hadden lekkage in de keuken die, na achteraf bleek, uit de vloer van de badkamer te komen (oude koperen leiding die gesprongen was). Via Promovendum de lekkage gemeld en na bezoek van een expert, is er een lekdetectie gedaan. Op basis hiervan is er een loodgietersbedrijf ingeschakeld en deze heeft de lekkage kunnen verhelpen. Alle gemaakte kosten zijn netjes aan ons vergoed en de communicatie hieromtrent was tijdig en duidelijk. Prima afgewikkeld door Promovendum.
Bart uit Gouda, 12 juni 2025
Snel geregeld via de Helpdesk. Top service!
N C uit Almere, 12 juni 2025
De Verzekeringsadviseur heeft mij heel fijn te woord gestaan en hele goede voorstellen gedaan, wat mij betreft hele prettige persoonlijke service per telefoon ipv chatbots of online geregel. Heb nu veel betere tarieven en meer overzicht waar ik ook blij mee ben. Bedankt en ga zo door !
Erik uit Lemiers, 12 juni 2025
Zeer vriendelijke meneer die mij rustig alles uitlegde en aanpaste, heel fijn.
SK uit Leiden, 11 juni 2025
Goed en eerlijk geholpen.
Edwin uit Culemborg, 11 juni 2025
Excellent advise from the Insurance Advisor....!!
Tushar uit Amstelveen, 7 juni 2025
Slechte ervaring. Erg traag. Kan veel sneller. Wacht 8 weken op informatie en wat blijkt kunnen niets voor ons betekenen. Dit had veel sneller en netter afgehandeld kunnen worden. Dit is de 2 de keer dat wij niet correct behandeld worden. Hadden een opstalverzekering. Huurhuis dus totaal overbodige verzekering. Krijgen te horen dat we oververzekerd zijn. Nu geen opstalverzekering meer wordt er gezegd u heeft geen opstalverzekering. Kunnen niets voor u betekenen. Heel bijzonder allemaal. Vooral heel frustrerend aangezien we niet geholpen worden. Niet klantvriendelijk en ook geen goede reclame. Dit had geen 8 weken hoeven duren vindt het echt schandalig
Kitty uit Didam, 6 juni 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat dit zo is verlopen en begrijpen je frustratie hierover. We laten de schadebehandelaar van je dossier hier nog even goed naar kijken en contact met je opnemen. We willen graag samen bekijken hoe we dit alsnog zo netjes mogelijk kunnen afronden. Bedankt voor je geduld tot nu toe.
Vriendelijke groet, Promovendum - 06 juni 2025
Goed geholpen door de Verzekeringsadviseur. Duidelijke info en mooie prijzen. Lekker bezig kerel keep it up. Als je nog wat moois hebt stuur maar deze kant op
Abdel uit Capelle, 6 juni 2025
Wat een mooie review, dankjewel! We geven je compliment zeker door aan onze collega, die zit nu vast met een glimlach achter z’n bureau. En als we nog wat moois hebben… dan komt het jouw kant op 😉
Vriendelijke groet, Promovendum - 06 juni 2025
Helaas, zelfs na de schademelding opnieuw onder uw aandacht te hebben gebracht, wil Promovendum niet overgaan tot uitbetaling. Ook de coulance overweegt u niet. Uw polisvoorwaarden zijn elkander tegensprekend met als gevolg dat ik toch niet verzekerd blijk te zijn. Indien u niet overgaat tot een coulance regeling zie ik mijzelf genoodzaakt alle bij u lopende verzekeringen bij een andere verzekeraar onder te brengen.
Michel uit Vogelenzang, 4 juni 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het teleurstellend is dat we in dit geval geen vergoeding kunnen bieden. We hebben je in onze eerdere communicatie uitgelegd hoe de voorwaarden in jouw situatie van toepassing zijn. We begrijpen je teleurstelling, maar kunnen hierin helaas geen andere beslissing nemen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan lichten we dit uiteraard graag nogmaals toe.
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 juni 2025
Prima geholpen door iemand die weet waar hij het over heeft
Klaus uit Gilze, 4 juni 2025
Prima en correct geholpen door de Verzekeringsadviseur en dankzij de overstap bespaar ik flink op de premie.
Yvon uit Veenendaal, 4 juni 2025
Zeer netjes en behulpzaam geholpen!
Dennis uit Alkmaar, 4 juni 2025
Zojuist (telefonisch) te woord gestaan door een zeer deskundige en vriendelijke medewerker die mij belde op het gewenste tijdstip.
John uit Puth, 2 juni 2025
Klantvriendelijk en behulpzaam
Gerard uit Sassenheim, 28 mei 2025
Erg fijn aan de telefoon geholpen met alles uit zoeken voor de verhuis
Dominique uit Breda, 27 mei 2025
Zo dit was wel even een verademing met veel andere service desks! Ik werd vlot en adequaat geholpen. Met een snelle verwerking van alle telefonische informatie. En heel fijn als het blijkt dat het toch wel goedkoper kon dan mijn huidige verzekeringen. Tot slot nog een passende offerte gekregen voor een woonpakket. Fijn om alles onder 1 dak te hebben bij een bedrijf dat een goede klantenservice en beschikbaarheid heeft.
Johan uit Paterswolde, 27 mei 2025
Prima ervaring, prettig gesprek. Duidelijk en open en eerlijk en goede kennis van zaken. Kwam voor een autoverzekering en ging weg met autoverzekering, inboedel, opstal, doorlopende reisverzekering en aansprakelijkheidsverzekering. Kortom zeer goede ervaring.
Berend uit Swifterbant, 27 mei 2025
Dat is een mooi pakket! Welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 mei 2025
Problemen met de betaling van verschillende premies. Is keurig en klantvriendelijk opgelost, fijn dat dit snel en accuraat geregeld is.
Eduard uit Purmerend, 27 mei 2025
Supersnel en duidelijk bericht.
Alexandra uit Baarn, 26 mei 2025
Vriendelijk en snel geholpen.
Maja uit Rijswijk, 26 mei 2025
Goede expertise, transparant, behulpzaam.
Marijn uit Eindhoven, 23 mei 2025
Legt alles duidelijk uit. Denkt mee voor de beste en voordeligste pakket samenstelling. Was vriendelijk aan de telefoon.
Daniël uit Oudenbosch, 19 mei 2025
Wat fijn dat je zo tevreden bent! Goed om te horen dat alles duidelijk was en dat we met je mee konden denken. Bedankt voor je review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 mei 2025
Wacht al drie weken dus slechte ervaringen
Jan uit Winschoten, 18 mei 2025
Bedankt voor je review. Op dit moment hanteren we een verwerkingstijd van 10 tot 15 werkdagen voor inkomende stukken. We waarderen je geduld en brengen je op de hoogte zodra er meer duidelijk is.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 mei 2025
Na aanvragen offerte snel in contact en na advies ging afsluiten en overstappen heel gemakkelijk. Fijne aanbieding en gesprek!
Ingrid uit Nijmegen, 16 mei 2025
Ontzettend goed telefonisch contact gehad, goed en duidelijk antwoord op mijn vragen.
Sonja uit Rotterdam, 15 mei 2025
Een telefoontje voor enkel een autoverzekering leidde tot een bewuste keuze om ook voor 4 andere verzekeringen over te stappen naar promovendum. Het gesprek met de medewerker was to-the-point, duidelijk, zakelijk waar nodig maar ook gezellig. Een goede mix van eigenschappen om klanten te binden bij het eerste contact. Bedankt voor de prettige en snelle service. Het eerste jaar staan ons mooie kortingen te wachten. Daarna spreken we elkaar weer om de verlenging te bespreken :)
Martijn uit Oldenzaal, 13 mei 2025
Vriendelijk en goed geholpen. Fij dat Promovendum de overstap regelt
Marion uit Heerlen, 13 mei 2025
Ik heb wel wat geduld moeten opbrengen, maar uiteindelijk ben ik toch zeer tevreden met de correcte afhandeling van de schade.
Toine uit Groesbeek, 12 mei 2025
Goed om te lezen dat alles verder naar tevredenheid is afgehandeld. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 mei 2025
Gewoon zoals altijd weer keurig geholpen, en alles gewoon goed verzekerd en oude huis gewoon nog even meeverzekerd, top
Erwin uit Hillegom, 12 mei 2025