Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,3

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Super geholpen! Heel servicegericht, vriendelijk en behulpzaam.

Peggy uit Rijswijk, 26 januari 2023

Behandeling schademelding duurt te lang.

Review 19-01-2023 12:58


Schademelding met foto's en offertes opgestuurd. Deze worden niet gedeeld met de expert. Expert krijgt dus een onvolledig dossier.

Michel uit Gorinchem, 25 januari 2023

Bedankt voor je reviews, Michel. Vorige week hebben wij alle informatie van je mogen ontvangen. Onze collega's van het Schadeteam hebben deze informatie verwerkt en hebben je 19 januari op de hoogte gesteld van de verdere stappen. We begrijpen dat er nu nog onduidelijkheid is over het proces met de schade-expert. Ons Schadeteam licht dit graag toe en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2023

Ik ben vriendelijk te woord gestaan en weet nu wat ik moet doen. Ik hoop dat als ik de nodige actie heb ondernomen ik mijn verzekering kan aanspreken.

Huub uit Oss, 25 januari 2023

Voor het eerst in 53 jaar schade gemeld. Moest eerst offerte van aannemer aanleveren. Zoals bekend zijn die erg druk en moest daarom 11 weken wachten op offerte. Nu komt er pas een schadeexpert van jullie. Ik had het veel fijner gevonden dat er eerst een expert komt kijken.

Marianne uit Sellingen , 25 januari 2023

Dankjewel voor je feedback! We waarderen dat je je ervaring met ons deelt. We nemen je tip mee in onze verdere ontwikkelingen. Ons Schadeteam neemt spoedig contact met je op om je ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2023

Begon de afwikkeling van een lekkage-schade in een VVE voorspoedig en voorkomend, tenslotte bleken polisvoorwaarden onduidelijk en niet de dekking te geven die ik verwachtte.
Dankzij persoonlijk ingrijpen van Teammanager Schade werd mij hulp geboden en de zaak in een schikking afgewikkeld.
Mijn beoordeling was eerst vier sterren, daarna werd het een ster en na de ingreep door Teammanager Schade tenslotte vijf sterren.

Thomas uit Den Haag, 24 januari 2023

Bedankt voor het delen van je ervaring van begin tot eind! We waarderen je feedback en zijn blij dat je goed bent geholpen door je klachtbehandelaar.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 januari 2023

Snel en goed geholpen.

Jur uit Appingedam, 24 januari 2023

Reactie na schademelding is traag en ruim buiten streeftijd aangegeven door Promovendum zelf. Ook na navraag.

Volgende stap is dan weer een expertise, ondanks aangeleverde offerte van een derde partij. Ik ben benieuwd of er een vergoeding overblijft

Mathieu uit Haarlem , 24 januari 2023

Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat je niet op de hoogte was van de aangepaste reactietermijn van de Schadebehandelaar. Vanwege drukte hebben we dit helaas moeten opschroeven waardoor een reactie tijdelijk langer duurt dan je van ons gewend bent. Mijn collega neemt zo snel mogelijk contact met je op om je review te bespreken en je vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 januari 2023

Zoals altijd een prima en snelle service

Hendrik uit Hoofddorp, 23 januari 2023

Fijn om te lezen dat je weer tevreden bent over onze service en je goed bent geholpen door ons Schadeteam. Bedankt voor je review!

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2023

De afhandeling van de schade verloopt traag: schade vaststelling van 5 december 2022 is nog niet opgevolgd. We worden niet op de hoogte gehouden en gesteld van de stand van zaken.

Inge uit Tilburg, 23 januari 2023

Dankjewel voor het delen van je ervaring! We begrijpen dat je graag wilt weten wat de stand van zaken is. Ons Schadeteam heeft momenteel nog contact met de schadexpert. Een collega van ons Schadeteam informeert je hier zo snel mogelijk inhoudelijk over.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2023

Ik heb eigenlijk geen ervaring met claimen maar ben zo verrast hoe ik geholpen ben door Promovendum.
Snel en goed geholpen. Echt top.

Edwin uit Almere , 20 januari 2023

Keurig en vakkundig geholpen. Duidelijke uitleg en advies over mijn verzekeringen.

M uit Nieuw-Vennep , 20 januari 2023

Uiteindelijk, na een aantal telefoontjes en een aantal doorverwijzingen, heeft een vriendelijke medewerkster mij de juiste adviezen gegeven. Proces en kennis kan wel in algemene zin verbeterd worden.

A uit Berlicum Nb, 20 januari 2023

Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. We nemen je feedback over ons proces en kennis mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 januari 2023

Na de schademelding op 1 januari 2023 kreeg ik snel een schadeformulier toegestuurd met verdere vragen. Dat heb ik op 3 januari teruggestuurd (via mail). Vervolgens kreeg ik pas op 17 januari een update met weer vervolgvragen. Ben bang dat de reactie hierop weer een tijd op zich laat wachten. Daar ben ik dus heel ontevreden over. Klanten binnenhalen voor de verzekeringspremies is één, een passende en tijdige schadeafwikkeling zijn daar inherent aan gekoppeld. Bij drukte maar meer mensen inschakelen.

Toine uit Beek en Donk, 19 januari 2023

Dankjewel voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de huidige reactietermijn. Vanwege drukte is de reactietermijn van ons Schadeteam momenteel 10 werkdagen. We doen er alles aan om dit termijn tot een minimum te beperken. Ons Schadeteam neemt daarnaast zo snel mogelijk contact met je op over jouw laatste e-mail.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2023

Een ontzettend onhandige en archaische manier van schade melden, invullen en verwerken. Er wordt geen gebruik gemaakt van moderne middelen zoals een website, digitale manier van invoeren etc.

jjg uit Muiden, 17 januari 2023

Bedankt voor het delen van je feedback. Wat jammer dat je het aanmelden van je schade niet praktisch vindt. We bespreken graag onze mogelijkheden met je om te kijken waar jij verbetering in ziet. Een collega neemt hiervoor telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 januari 2023

Na een kleine vergissing prima geholpen.

Eric uit Almere, 12 januari 2023

prettig en vriendelijk gesprek,en to the point

Jan Gerrit uit Moordrecht, 12 januari 2023

Als ik zelfgemaakte kunstwerken wil laten verzekeren moet ik zelf een taxateur regelen en betalen, dat kost geld en dan is het tevens maar de vraag of je het vergoed krijgt als er wat gebeurd. Dus verzekeren heeft niet zo'n zin. Bovendien moet je overal facturen van laten zien, die een normaal persoon niet allemaal bewaard. (helemaal niet als je klein woont).

Alice uit Steenwijk, 10 januari 2023

Bedankt voor je review! Fijn dat je jouw mening met ons deelt. We nemen jouw opmerking graag mee in onze verdere ontwikkelingen. Ons Serviceteam neemt spoedig contact met je op om je ervaring telefonisch te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 januari 2023

Contact is vriendelijk maar uiteindelijk ook nietszeggend omdat wat er gezegd wordt niet klopt. Moet dan via mail een formulier invullen met vragen die er m.i. niet toe doen. Contact duurt en duurt maar en ondertussen wordt er niets geregeld of erger nog...uitgelegd. kan ik al iets doen? Komt er eerst een schadeexpert? Wat is het plan

Letty uit Zwijndrecht, 10 januari 2023

Bedankt voor je review! We vinden het vervelend dat er onduidelijkheid voor je is omtrent het schadeproces. Een collega van ons Schadeteam zorgt graag voor opheldering en neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 januari 2023

Zeer positief over de bereikbaarheid en het service gemak van terug gebeld worden

Fred uit Aardenburg , 9 januari 2023

Een uiterst teleurstellend jaar bij Promovendum.
Wij hadden zeven verzekeringen lopen en kregen na een jaar te maken met premieverhogingen van 30-40%. Oftewel je wordt eerst gelokt en daarna hopen ze dat je de verhogingen niet ziet of gewoon accepteert.

Tweede teleurstelling:
Lekkage in de badkamer. Vanaf het eerste contact werd getracht om een reden te vinden om de schade niet uit te betalen.

Nul empathie en wij voelen ons niet verzekert hoewel wij wel premie betalen.

Ab uit Heemstede, 7 januari 2023

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat je deze twee ervaringen hebt. Jouw review is doorgezet naar de juiste afdelingen. Een Verzekeringsadviseur en een collega van ons Schadeteam nemen telefonisch contact met je op om de situatie op te helderen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 januari 2023

Zeer aangenaam en deskundig en snel geholpen door uw medewerker. Zeer tevreden over de vlotte afhandeling en de gunstige polisvoorwaarden en premies!
Met vriendelijke groet,

Erik

Erik uit Amsterdam , 6 januari 2023

Goed geholpen met afsluiten, bedankt!

Marlou uit Koog aan de Zaan, 6 januari 2023

Snel, adequaat en professioneel geholpen.

Ben uit Almere, 4 januari 2023

Op een prettige en duidelijke manier geholpen betreffende informatie over verzekeringen.

Henk uit Westervoort, 4 januari 2023

Zeer vriendelijk geholpen.
en snel formulier gekregen

Edwin uit Almere, 4 januari 2023

Nu 5 weken geleden een waterschade gemeld, aangegeven dat het een gevaarlijke situatie is. Binnen 3 dagen had promovendum het taxatierapport, in hun mail hadden ze aangegeven "Nadat ik het expertiserapport heb ontvangen, informeer ik u direct over het vervolg."

Meerdere telefoontjes gepleegd en continue het zelfde antwoord, het is druk wij doen ons best.

Tot op heden nog geen bericht

Sandra uit Huizen, 3 januari 2023

Bedankt voor het delen van je ervaring rondom je schademelding. Wat vervelend dat er momenteel nog onduidelijkheid voor je is. Ons Schadeteam bespreekt je ervaring graag telefonisch met je en beantwoord dan direct je vragen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 januari 2023

Laptop was door vallen beschadigd. Snel en netjes geregeld.

Kees uit Harderwijk, 30 december 2022

Vriendelijk en adequaat

Gé uit Woerden, 30 december 2022

Er wordt niet op mails gereageerd en de afhandeling laat veel te lang op zich wachten. Daarnaast wordt er steeds een excuus aangedragen waarom er niet gehandeld en niet gereageerd wordt. Dat kost allemaal veel meer dan de hele schade. Uw organisatie lijkt veel "schijven" te hebben en alles wordt naar elkaar doorgeschoven. Dan krijg je het vanzelf druk, maar uw bedrijfskosten lopen dan wel uit de hand. Dit gaat ten koste van de klant. Ben zeer ontevreden.

Jose uit Doorn, 29 december 2022

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om jouw feedback met ons te delen. Vervelend om te lezen dat wij niet aan jouw verwachting hebben voldaan. We doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw feedback mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 december 2022

Ik had schade aan een nieuwe tablet. De afwikkeling met promovendum verliep erg moeizaam. De behandeltijd duurde uiteindelijk ca. 2 maanden. Als ik niet om een terugbelverzoek had gevraagd, duurde dat mogelijk nog langer. Tot slot wekte Promovendum bij mij de indruk dat er bij hen twijfel ontstond over de integriteit van de melding. En dat laatste stoort mij het meest. Ik begrijp dat doortastendheid van jullie medewerkers een vereiste is, maar een aankoopbon en een voldane reparatiebon van Apple is echt meer dan voldoende bewijs dat schade heeft plaatsgevonden. Achteraf blijven doorvragen naar fotobewijs - nb nadat ik jullie om een terugbelverzoek moest vragen - gaat imo echt even te ver. De schade is uiteindelijk wel vergoed, maar het sausje van promovendum was vrij bitter.

Marcel uit Zaandam, 29 december 2022

Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat je niet positief terugkijkt om de afhandeling van jouw schade. Dat vinden wij uiteraard vervelend om te lezen. We verbeteren iedere dag en leren graag van jouw ervaring. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 december 2022

8,3

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail