Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Prettig telefonisch te woord gestaan. Goede uitleg, snelle en correcte afhandeling van schademelding

Mariëlle uit Beek, 16 september 2025

Goede prijs, prettig geholpen aan de telefoon door de Verzekeringsadviseur. Denkt actief mee over zo veel mogelijk voordeel. Keurig terug gebeld op de afgesproken dag en tijd.

Kelly uit Heerhugowaard, 16 september 2025

Ik werd heel vrolijk en vriendelijk geholpen! Erg blij met de goede service, bedankt. 😁

Nora uit Rosmalen, 15 september 2025

Na jarenlang mijn verzeringen bij een tussenpersoon ondergebracht te hebben groeide mijn gevoel van ontevredenheid. Graag wilde ik mijn verzekeringen gewoon zelf ergens onderbrengen. In eerste instantie gekozen om een autoverzekering af te sluiten bij Promovendum. Kort na het afsluiten contact gehad met een Verzekeringsadviseur van Promovendum en daar een fijn gesprek mee gehad over het aflsuiten van eventuele andere verzekeringen via promovendum. Een paar dagen later heb ik teruggebeld en ben ontzettend fijn geholpen door een andere Verzekeringsadviseur. Heel fijn gesprek gehad en duidelijke uitleg gehad over de verschillende opties en verzekeringen. Uiteindelijk dus al mijn verzekeringen overgebracht bij Promovendum. Eindresultaat: veel betere voorwaarden, hogere dekkingen en uiteindelijk lagere maandelijke kosten. Beter kan het niet. Proces ging vlot en erg snel. 10 minuten na het gesprek had ik alle polissen al in de mail.

Annemarie uit Ede, 12 september 2025

Fijn dat je nu het gevoel hebt zelf de regie te hebben en dat we je daarbij goed konden helpen. Super dat je de gesprekken met onze verzekeringsadviseurs als prettig en duidelijk hebt ervaren. En helemaal top natuurlijk dat je nu niet alleen betere voorwaarden en hogere dekkingen hebt, maar ook nog lagere maandlasten. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2025

De Klantadviseurs hebben mij perfect geholpen met een wijziging en een verklaring

RMF uit Haarlem, 12 september 2025

Snelle en adequate service. Klantenservice goed bereikbaar. Wat een verademing!

Huib uit Hoorn, 10 september 2025

Snel en vakkundig geholpen!

Bernard uit Den Haag, 9 september 2025

Top geregeld allemaal

Jesse uit Hoorn, 8 september 2025

Na alle ellende met andere verzekeringen was het contact met jullie een warm bad!

Otto uit Vlissingen, 8 september 2025

Samengevat: onbehoorlijke dienstverlening Vanochtend (5/9) via de website een aanvraag verzonden voor een woonhuisverzekering + inboedel + AVP en daartoe het gewenste formulier ingevuld. Zojuist gebeld door één van de medewerkers waarmee alle benodigde gegevens zijn doorgenomen. Die wenste alleen telefonisch de premie door te geven en werd NIET voldaan aan ons verzoek om de premie en de voorwaarden te mailen zodat wij de gegevens kunnen doornemen. Het telefoongesprek was daarmee ook ten einde. Wij ervaren dat als een onbehoorlijke en onjuiste verkooptactiek van Promovendum. Sowieso bestaat geen behoefte meer om via Promovendum voornoemde verzekeringen af te sluiten en overwegen nu om de zorgverzekering die al jaren via Promovendum is afgesloten op te zeggen. Vriendelijke groeten, Michiel Roholl

Michiel uit Steggerda, 5 september 2025

Wat een ontzettend vervelende situatie. En jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. We hebben jouw ervaring doorgezet naar de verantwoordelijk afdeling om dit uit te zoeken en er wordt contact opgenomen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 05 september 2025

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate correct en vriendelijk ben geholpen, deskundig, efficiënt en volledig! Fijne ervaring!

Gerben uit Lochem, 3 september 2025

Heel prettig te woord gestaan

Nvt uit Nvt, 3 september 2025

Mijn ervaring met Promovendum is zeer slecht. Om onterechte redenen is mijn claim afgewezen.

Wilfried uit Eindhoven, 2 september 2025

We begrijpen dat het vervelend is wanneer een schadeclaim wordt afgewezen. Onze schadeafdeling beoordeelt claims altijd zorgvuldig op basis van de polisvoorwaarden en aanvullende informatie en in jouw geval ook door expertise van de expert. Mocht je hierover inhoudelijk nog informatie wilt ontvangen, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 02 september 2025

Uitstekend en vlot telefonisch geholpen bij wijzigen en afsluiten van verzekeringen.

Marco uit Heerhugowaard, 2 september 2025

is prima geregeld wist niet meer wat ik wel had en niet

arie uit Nieuwkoop, 1 september 2025

Slechte mail met weinig inhoud en uitleg. Er staat dat er zorgvuldig gekeken is naar de schade. Knap dat dit kan binnen 1 minuut?

Rick uit Beegden, 1 september 2025

We begrijpen dat het wat vreemd kan overkomen als je het idee hebt dat er snel een beslissing is genomen over je schade. Soms zijn er echter bepaalde zaken die in de polisvoorwaarden zijn uitgesloten, waardoor we direct kunnen beoordelen of een schade wel of niet onder de dekking valt. Dat betekent niet dat er niet zorgvuldig is gekeken, maar dat er in dit geval geen uitgebreid onderzoek nodig was. Mocht je hierover nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 01 september 2025

De ervaring met de medewerker heb ik als zeer prettig ervaren. Een professional die alles goed kan uitleggen en goede vakinhoudelijke kennis heeft.

Sjon uit Cuijk, 30 augustus 2025

Neemt de tijd, legt alles goed uit en denkt mee!

Monique uit Nootdorp, 30 augustus 2025

Keurig telefonisch de wijzigingen kunnen doorgeven.

Jur uit Emmen, 25 augustus 2025

Naast een verzekering voor een nieuw aangeschafte auto tevens vlot geregeld dat bestaande autoverzekering (van de nog niet verkochte oude auto) 4 weken door blijft lopen. Daarnaast direct de reeds bestaande woon-, inboedelverzekeringen tegen een geringe premieverhoging laten updaten. Zeer vriendelijk, helder en geduldig geholpen door medewerker (verzekeringsadviseur).

Karel uit Elst Gld, 21 augustus 2025

Ik werd heel prettig te woord gestaan. Alles werd zorgvuldig nagelopen en afgehandeld. De medewerkster was heel goed op de hoogte en had veel parate kennis over de betreffende verzekering. Top!

Marijke uit Kwadijk, 20 augustus 2025

de uitleg was vriendelijk en helder, ik was snel geholpen en heb nu een veel betere premie. Top!

Angela uit Den Haag, 19 augustus 2025

Ik ben echt heel fijn en snel - maar in tegenstelling tot andere verzekeraars - met veel rust en uiterst goede uitleg geholpen.

Harm uit Zeewolde, 18 augustus 2025

Goed, vriendelijk en vakkundig geholpen

Jan Jaap uit Rijswijk, 18 augustus 2025

Uitstekende en pro-actieve ervaring met de Verzekeringsadviseur. Een voorbeeld van klantgerichtheid die zij met HOOFDLETTERS schrijft. Vriendelijk, to-the-point, bereid tot uitleg en pakt ook verder door.

Marcel uit Almere, 14 augustus 2025

Wat een prachtig compliment, bedankt! Fijn dat je zo tevreden bent over onze Verzekeringsadviseur. We geven het compliment met plezier aan haar door!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 augustus 2025

In verband met een korting bij vijf of meer verzekeringen overgegaan naar Promovendum. Dat ging snel, vriendelijk en probleemloos. Zo hoort het ook, maar het is volledig waargemaakt.

Rob uit Zoetermeer, 12 augustus 2025

Goed om te lezen dat de overstap helemaal naar wens is gegaan! Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025

Heel snel en vriendelijk te woord gestaan. Geen robots voordat je een medewerker spreekt, snel en efficient geholpen.

Maaike uit Leiden, 11 augustus 2025

Uitstekend en keurig te woord gestaan en direkt de schade doorgegeven. Met een woord geweldig

Wim uit Oud-Beijerland, 8 augustus 2025

Erg leuk contact, ontspannen, met een lach, geduldig. Dit vind je niet zo vaak meer. Benieuwd wat jullie goed doen om deze kwaliteit te behalen. Mijn vriendin is ook bij jullie verzekerd op mijn advies. Helemaal happy ook.

Robin uit Amsterdam, 7 augustus 2025

Wat een heerlijke review om te lezen! Wat fijn dat je zo’n prettig en ontspannen contact hebt ervaren, daar worden wij blij van. En dat je ook nog je vriendin enthousiast hebt gemaakt, vinden we echt een compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 augustus 2025

Schademelding is correct verlopen.

Cor uit Leek, 5 augustus 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact