Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Geholpen door de Schadebehandelaar.

Zeer behulpzaam, aardig en meelevend.
Aangegeven is dat er geen eigen risico is + de schaden vergoed wordt, dit brengt geruststelling.

cas uit Cuijk, 22 september 2022

Goede uitleg, meedenkend en prima prijs.

Jessica uit Deurne, 22 september 2022

Heel onduidelijk in de communicatie waardoor het veel te lang duurde voor ik wist en reactie kreeg wat er nodig was. Ook kreeg ik geen duidelijkheid over de schade van mijn telefoon.

Y uit Rotterdam, 20 september 2022

Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de communicatie. Ons Schadeteam bespreekt jouw ervaring graag met je en neemt zo spoedig mogelijk contact op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 september 2022

Goede, duidelijke informatie ontvangen

A uit Den Haag, 20 september 2022

Ik werd snel geholpen, maar de acceptatie van de verzekering voor ons nieuwe huis laat al twee weken op zich wachten

Ruud uit Utrecht, 15 september 2022

Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te lezen dat je snel geholpen bent door ons Serviceteam. Een collega van ons Acceptatieteam heeft contact met je opgenomen naar aaleiding van je review. Fijn dat het opgelost is en nogmaals bedankt voor je tip!

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 september 2022

Mijn ervaring is diep bedroefd ,doorgeven dat de vloer in de huiskamer van mijn huurhuis verzakt is en dat er door de woningcoöperatie een nieuw vloer ingelegd wordt Echter nu moet ook mijn laminaat vloer eruit gesloopt worden .En die wordt niet door hun vergoed daar deze onder inboedel wordt verstaan ,.Door hun dan ook verwezen naar maar inboedelverzekering .Echter gelijk door een mevrouw die niks gezien heeft afgewezen op gronde van dat dit grondverzakking is .Ben het hier absoluut niet mee eens ,daar dit geen grondverzakking maar een vloer verzakking door ouder dom is. Hopende dat dit nog hierzien kan worden daar ik het hier niet mee eens ben . Groetjes Jan

Jan uit Berg Endal, 15 september 2022

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat het vervelend is wanneer je schade niet vergoed wordt. Een collega van ons Schadeteam kijkt graag nogmaals met je mee en neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 september 2022

Wederom trage afwikkeling, onzorgvuldige afwikkeling en ontevreden over besluit

Nieck uit Amersfoort, 15 september 2022

Bedankt voor jouw review, Nieck! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je schadeafhandeling. Ons Schadeteam bespreekt je ervaring graag met je en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 september 2022

Vriendelijke en deskundige service !

Bastiaan uit Nijmegen, 13 september 2022

Goede en heldere info. Hoop dat mijn schade op dezelfde vlotte manier wordt afgehandeld.

Noor uit Delft, 11 september 2022

Op een zaterdag mijn schade gemeld, nooit verwacht dat ik op zondag al een reactie zou ontvangen, super.
Goede email met daarin alle uitleg over de vervolgstappen en relevante documenten. Helemaal top.

Specialist schaderegeling: Hulde.

Nu benieuwd hoe de schade wordt afgehandeld.

Sander uit Hoofddorp, 11 september 2022

Snel geholpen met veel vertrouwen in mijn verhaal en dat is prettig.

Yara uit Amsterdam, 8 september 2022

Tevreden over de snelle afhandeling.
Helaas niet tevreden over het bedrag. Snap dat er een afschrijvingstermijn is. Maar op basis waarvan is de restwaarde bepaald? Is makkelijk gezegd dat bedrag x de restwaarde is. Hiervoor kan ik geen nieuw product kopen.
Daarnaast gek dat verzekering niet bijdraait aan duurzame maatschappij. Ik moet nu iets nieuws kopen, wat grondstoffen kost, terwijl het ook goed te repareren valt. Al inboedel na 10 jaar is afgeschreven kan ik nu bijna deze verzekering stopzetten. Premie is duurder dan bedrag wat ik uitgekeerd krijg.

Floor uit Oostzaan, 8 september 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Fijn om te lezen dat de schadeclaim snel afgehandeld is. We begrijpen dat het niet fijn is wanneer het uitgekeerde bedrag lager is dan je had verwacht. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 september 2022

Allervriendelijkst gesprek gehad met bt het verzekeren van zonnepanelen in de woonhuisverzekering

Laurentius uit Koog A.d.zaan, 5 september 2022

Goede en snelle afhandeling

Herman uit Hernen, 2 september 2022

Prettig geholpen, goede informatie gegeven. Dank daarvoor.

A uit Amstelveen, 1 september 2022

Enorme lange doorlooptijd, waarbij veel aanvullende info gevraagd wordt.
Tevens wordt er verzocht een herstel verslag wordt opgesteld door een officiële reparateur. (Kosten voor mij als klant ruim een uur werk & reiskosten, maar dat wordt niet vergoed) totale uitbetaling 99 euro. Geleden schade 299 , ruim een uur tijd voor het schadeherstelrapport, 60km rijden. En veel correspondentie met promovendum. Zeer teleurstellende klant!

Martijn uit ‘s-Graveland, 1 september 2022

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de duur van de schadeafhandeling en het uitbetaalde bedrag. We doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren. We nemen jouw feedback graag mee in onze verdere ontwikkelingen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 september 2022

Wederom dramatische afwikkeling van schades. Traag, altijd nog meer info nodig en onrealistische vragen die nooit meer te beantwoorden zijn.

N. uit Amersfoort, 1 september 2022

Bedankt voor je review! We vinden het vervelend dat jouw ervaring over het schadeproces niet positief is. Ons Schadeteam kijkt graag met je mee naar een oplossing. Een collega neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 september 2022

Erg goed geholpen door de Verzekeringsadviseur, vriendelijk, geduldig en met een mooi aanbod!

Bas uit Beverwijk, 31 augustus 2022

Pefecte en snelle service

Jacqueline uit 's Gravenpolder, 31 augustus 2022

Een iPhone die net drie jaar oud is wordt, zo vertelt een specialist schadebehandeling in een standaard e-mail, door een 'afschrijvingslijst' van een onafhankelijk expertisebureau na twee jaar als afgeschreven beschouwd. Op diverse kanalen wordt nog ruim 300 euro voor dit toestel geboden. bijzonder. daarom geen teruggave via inboedelverzekering na reparatie schade. je verschuilen achter dit soort nietszeggende, onduidelijke 'afschrijvingslijsten' maakt verzekeren erg makkelijk en een winstgevende handel. foei en bah!

A uit Naarden, 30 augustus 2022

Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer dat jouw ervaring niet positief is. We begrijpen dat een afwijzing van schade niet fijn is. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om het verder toe te lichten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 augustus 2022

Prima en vriendelijk geholpen door Schade Intake medewerkster

Karin uit Nijmegen, 30 augustus 2022

Ik heb een erg slechte ervaring met Promovendum ,doordat een ongeluk aan mijn afzuigkap in de keuken, die voor grote schade zorgde volledig niet vergoed werd. Het eerlijke verhaal en de ingezonden fotos van de ravage worden eenvoudig van tafel geveegd, omdat er aangenomen werd dat het om een geval van "schoonmaak" ging. Dat dit niet het geval was, werd weg gewinkeld en niet gehoord. Erg jammer en dit voorval doet de naam Promovendum geen goed. De negatieve naklank duurt nog wel even bij mij. Een behandeling die niet echt getuigt van een "hoger opgeleide maatschappij" . Zonde !

Alfons uit Apeldoorn, 25 augustus 2022

Bedankt voor jouw review. We begrijpen dat een afwijzing van een schadeclaim vervelend is. Ons Schadeteam heeft al contact met je gehad naar aanleiding van jouw ervaring. We hopen dat dit voor duidelijkheid heeft gezorgd.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2022

Schadeherstel wordt niet duurzaam en preventief gedekt.
Na de noodreparatie ( wordt helemaal niet vergoed!!) adviseert een vakman om de gehele dakrand aan te pakken omdat lasnaden die onvermijdelijk zijn op kort termijn nieuwe problemen kunnen opleveren. Enkel de reparatie van een klein stukje dakrand wordt vergoed.

Brigitte uit Deventer, 24 augustus 2022

Dankjewel voor jouw review! We vinden het vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. We leren graag van jouw ervaring. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 augustus 2022

Aangegeven dat partner komt samenwonen. Verzekeringen aangepast aan nieuwe situatie (aantekening gemaakt). Fijn gesprek met behulpzame medewerkster.

T.E.D. uit Voorburg , 24 augustus 2022

Ontzettend behulpzame klantenservice. Er wordt actief meegedacht en gezocht naar een passende oplossing die aansluit bij onze situatie.

Chantalle uit Obbicht , 23 augustus 2022

Mijn telefoon was kapot doordat ik er op gevallen ben. Omdat het in de tuin gebeurde wordt de schade niet vergoed. Slechte service, alles eraan doen om onder betaling uit te komen, noem ik dat.

Julia uit Vinkeveen , 23 augustus 2022

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent doordat je schade niet wordt vergoed. Ons Schadeteam zorgt graag voor opheldering en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 augustus 2022

Snel en probleemloos geregeld!

D. uit Nunspeet, 22 augustus 2022

Schade gemeld. Snel antwoord gehad en duidelijk antwoord op mijn vragen. Ook al stelde ik ze meerdere malen uw bleef vriendelijk en duidelijk

Marry uit Lekkerkerk , 19 augustus 2022

Snelle klantenservice, scherpe prijzen en fijne overstapservice!

Gino uit Heerhugowaard, 19 augustus 2022

zeer goed.
snel contact, duidelijke uitleg en accurate "nazorg", kortom een dikke 10

John uit Einighausen, 19 augustus 2022

8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail