Gezin in bed

Doorlopende reisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 38.000 ervaringen van onze klanten. 

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Na jarenlang mijn verzeringen bij een tussenpersoon ondergebracht te hebben groeide mijn gevoel van ontevredenheid. Graag wilde ik mijn verzekeringen gewoon zelf ergens onderbrengen. In eerste instantie gekozen om een autoverzekering af te sluiten bij Promovendum. Kort na het afsluiten contact gehad met een Verzekeringsadviseur van Promovendum en daar een fijn gesprek mee gehad over het aflsuiten van eventuele andere verzekeringen via promovendum. Een paar dagen later heb ik teruggebeld en ben ontzettend fijn geholpen door een andere Verzekeringsadviseur. Heel fijn gesprek gehad en duidelijke uitleg gehad over de verschillende opties en verzekeringen. Uiteindelijk dus al mijn verzekeringen overgebracht bij Promovendum. Eindresultaat: veel betere voorwaarden, hogere dekkingen en uiteindelijk lagere maandelijke kosten. Beter kan het niet. Proces ging vlot en erg snel. 10 minuten na het gesprek had ik alle polissen al in de mail.

Annemarie uit Ede, 12 september 2025

Fijn dat je nu het gevoel hebt zelf de regie te hebben en dat we je daarbij goed konden helpen. Super dat je de gesprekken met onze verzekeringsadviseurs als prettig en duidelijk hebt ervaren. En helemaal top natuurlijk dat je nu niet alleen betere voorwaarden en hogere dekkingen hebt, maar ook nog lagere maandlasten. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2025

De Klantadviseurs hebben mij perfect geholpen met een wijziging en een verklaring

RMF uit Haarlem, 12 september 2025

Snelle en adequate service. Klantenservice goed bereikbaar. Wat een verademing!

Huib uit Hoorn, 10 september 2025

Snel en vakkundig geholpen!

Bernard uit Den Haag, 9 september 2025

Top geregeld allemaal

Jesse uit Hoorn, 8 september 2025

Tot welke datum zijn wij verzekerd bij Promovendum? Kan mij nu niet meer verzekeren voor annulering omdat dit moet binnen twee weken na de boeking'.( vertrek is 9 september 2025.)

Hrmen uit Nieuw Vennep, 4 september 2025

Bedankt voor je review en je vraag. We hebben je mail goed ontvangen en zorgen dat je van ons een reactie krijgt op je situatie rondom de verzekeringsdatum en de dekking bij annulering. Mocht je vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 september 2025

Snel geregeld en met opzegservice smet oude verzekering beëindigd

Bob uit Heiloo, 3 september 2025

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate correct en vriendelijk ben geholpen, deskundig, efficiënt en volledig! Fijne ervaring!

Gerben uit Lochem, 3 september 2025

Aanvraag is slecht gelezen. Formulier ook moeilijk in te vullen als je geen originele gegevens paraat hebt. Beoordeling lijkt door systeem gedaan te zijn, anders was wel beter gelezen

Wim uit Hulsberg, 3 september 2025

Wat jammer dat je het formulier lastig vond om in te vullen en dat je het gevoel hebt dat je claim niet goed is beoordeeld. We beoordelen schade altijd zorgvuldig, maar begrijpen dat dit voor jou anders kan aanvoelen. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt of dit wilt bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 september 2025

Afhandeling van wijzigingsverzoek duurt een week. Dat zou duidelijker vermeld kunnen worden.

Ap uit Milheeze, 30 augustus 2025

We zien dat er een wijzigingsverzoek door jou is ingediend. Inmiddels is dit opgepakt en heb je het gewijzigde polisblad ontvangen. Door de drukte heeft dit helaas iets langer geduurd dan gebruikelijk. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 augustus 2025

De ervaring met de medewerker heb ik als zeer prettig ervaren. Een professional die alles goed kan uitleggen en goede vakinhoudelijke kennis heeft.

Sjon uit Cuijk, 30 augustus 2025

Neemt de tijd, legt alles goed uit en denkt mee!

Monique uit Nootdorp, 30 augustus 2025

Promovendum doet er alles aan om ervoor te zorgen dat ze het liefst niet willen vergoeden. Zoeken met name naar zeer specifieke kenmerken en omschrijvingen in de voorwaarden om hiermee de uitkering te kunnen afwijzen. Ook hier geldt dat lage prijs/kwaliteit een terechte afspiegeling is van deze verzekeringsmaatschappij. Ik zou daarom Promovendum niet adviseren als verzekeringsagent/maatschappij

Jan uit Holten (rijssen-Holten), 27 augustus 2025

We begrijpen dat het een teleurstelling kan zijn wanneer een schade wordt afgewezen. Elke schade beoordelen we zorgvuldig en individueel, op basis van de polisvoorwaarden en de aanvullende informatie die we ontvangen. Mocht je meer duidelijkheid willen over de reden van de afwijzing, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 augustus 2025

Ondanks een door mij zelf gemaakte vergissing bij de aanvraag is alles binnen de kortste keren prima geregeld.

Rémy uit Soest, 26 augustus 2025

Goede ervaring met de Verzekeringsadviseur. Rustig, kalm en verstand van zaken. Goed geregeld!

D uit Hengelo, 25 augustus 2025

bijna al mijn verzekeringen bij Promovendum lopen (motor kan helaas niet). wederom zeer goed en deskundig geholpen. Het wordt steeds zeldzamer dat je iemand kan bellen voor vragen, maar bij Promovendum kan het, reageren ze snel en ben ik wederom verrast door een uitbreiding die ik wenste tegen een zeer concurerende prijs met goede voorwaarden.

Anthony uit Lieshout, 22 augustus 2025

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service én dat de uitbreiding precies aansloot bij je wensen. Bedankt voor je mooie woorden!

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 augustus 2025

Naast een verzekering voor een nieuw aangeschafte auto tevens vlot geregeld dat bestaande autoverzekering (van de nog niet verkochte oude auto) 4 weken door blijft lopen. Daarnaast direct de reeds bestaande woon-, inboedelverzekeringen tegen een geringe premieverhoging laten updaten. Zeer vriendelijk, helder en geduldig geholpen door medewerker (verzekeringsadviseur).

Karel uit Elst Gld, 21 augustus 2025

Enkele vragen over de aanvullende ziektekostenverzekering. Snel en vakkundig geholpen.

Ferry uit Hoogblokland, 20 augustus 2025

de uitleg was vriendelijk en helder, ik was snel geholpen en heb nu een veel betere premie. Top!

Angela uit Den Haag, 19 augustus 2025

Prima te woord gestaan

Ernst uit IJsselstein, 18 augustus 2025

Snel en heel goed geholpen

John uit Venlo, 16 augustus 2025

Een goede ervaring. Prima gesprek.

Henk uit Lienden, 14 augustus 2025

Door de Verzekeringsadviseur prima geholpen

Frits uit Tilburg, 14 augustus 2025

Redelijk vriendelijk te woord gestaan door medewerker Promovendum. Maakte wel kenbaar omdat de schade niet telefonisch is gemeld er mogelijk geen vergoeding zou komen. Tijdens het ongeval wel gebeld maar Promovendum nam niet op en tijdens de boodschap werd aangegeven indien het niet spoed was je het ook via de website kon melden. Is even een ander verhaal. Hopelijk wordt het wel op korte termijn netjes vergoed. Verder wel duidelijk uitleg gekregen van medewerkster.

Marcel uit Huissen, 12 augustus 2025

Dat zal schrikken zijn geweest! Hopelijk gaat het inmiddels goed met je. Elke schade beoordelen we op basis van de informatie die we ontvangen en, waar nodig, aanvullende gegevens. Bij schade in het buitenland is het belangrijk om, indien mogelijk, altijd contact op te nemen met onze alarmcentrale. Zo kunnen we direct meedenken en helpen. De behandelaar van je dossier neemt contact met je op om te bespreken of er nu voldoende informatie is aangeleverd en of we de schade kunnen beoordelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025

Vriendelijk geholpen

Cindy uit Ooltgensplaat, 12 augustus 2025

Bij de schade melding ben ik heel correct en vriendelijk geholpen door een mevrouw van uw schade team !

Jan uit Stadskanaal, 8 augustus 2025

Er is goed geluisterd naar de vraag. Er is oprecht gekeken of er dekking was en er is meegedacht. Ik voelde me gehoord en geholpen. Helaas viel mijn vraag niet binnen de dekking. Bedankt voor een prettig en behulpzaam gesprek.

Jeffrey uit Rijswijk, 8 augustus 2025

Erg leuk contact, ontspannen, met een lach, geduldig. Dit vind je niet zo vaak meer. Benieuwd wat jullie goed doen om deze kwaliteit te behalen. Mijn vriendin is ook bij jullie verzekerd op mijn advies. Helemaal happy ook.

Robin uit Amsterdam, 7 augustus 2025

Wat een heerlijke review om te lezen! Wat fijn dat je zo’n prettig en ontspannen contact hebt ervaren, daar worden wij blij van. En dat je ook nog je vriendin enthousiast hebt gemaakt, vinden we echt een compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 augustus 2025

Snel gereageerd op mijn vragen en vervolgens gegevens gewijzigd

Joop uit Almere, 7 augustus 2025

Ik kreeg een automatische mail over een uitbetaling van een schade. Echter ik mis de berekening van dit bedrag. Het is namleijk veel te weinig. Toen maar weer gebeld...

hans uit Roggel, 6 augustus 2025

We snappen dat het vervelend is om een uitbetalingsmail te ontvangen zonder toelichting op het bedrag, zeker als je het idee hebt dat het te laag is. Zoals je zelf ook al aangeeft, is er gisteren contact geweest. We hebben jouw bericht doorgestuurd naar de behandelaar van je dossier, met het verzoek om contact met je op te nemen voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 06 augustus 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact