Doorlopende reisverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 34.000 ervaringen van onze klanten.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
goede uitleg, prettig contact
MAURICE. uit Bussum, 9 oktober 2024
Super geholpen met de terugreis. Doordat we onze vakantie moesten afbreken heel snel het restant terugbetaald.
Johan uit Bathmen, 8 oktober 2024
Prettig gesprek en duidelijke uitleg over de reisverzekering.
Paul uit Tubbergen , 8 oktober 2024
callcenter medewerker is aardig en doet haar best maar moet backoffice inschakelen bij simpele vragen en kan slechts procesantwoorden geven waar ik om inhoudelijke antwoorden verlegen zit.
bert uit Leiderdorp, 7 oktober 2024
goed gesprek, adequate behandeling; consumetvriendelijk.
michaël uit Spankeren, 6 oktober 2024
Wow wat hielp de Klandadviseur mij goed en snel. Samen onze reisverzekering geüpdatet. Wat we beiden niet snapten is dat al die jaren de medische kosten in het buitenland niet aan stond. Misschien was dat 10jaar terug nog niet maar Promovendum moet haar klanten daar wel beter over inlichten. Zo zijn klanten beter verzekerd en voorkom je ellende en verdienden ze ook meer....
Maarten uit Enschede, 3 oktober 2024
correct en adequaat optreden van uw medewerker, betalingssysteem gaat uit van systeem zelf, niet het toppunt van klantvriendelijkheid
michaël uit Spankeren, 3 oktober 2024
Een heel positieve ervaring bij het afhandelen van de plotselinge, door u geregelde terugreis uit Schotland.
De oorzaak was een ongeval van mijn vrouw.
De terugreis ging per taxi, vliegtuig - perfect!
Ook de annuleringsverzekering heeft ons positief geholpen!
J.W. uit Berkel en Rodenrijs, 2 oktober 2024
Ik ben erg tevreden over de uiteindelijke afhandeling van de schadeclaim. Wat ik echter gek vind in het proces is dat de melding die ik bij de alarmcentrale heb gedaan niet inzichtelijk wordt in je dossier en ik een nieuwe melding moest maken in mijn portal.
Jorien uit Amsterdam, 1 oktober 2024
Ik vind het bedrag dat ik uitbetaald heb gekregen erg laag en het proces heel veel werk.
Ik ben bestolen en moet eerst aangifte doen, dan in enorm detail allerlei informatie aanleveren en krijg vervolgens maar een fractie van de waarde terug.
Met name de vergoeding van de zonnebril op sterkte die gestolen is vind ik belachelijk. Kennelijk wordt voor brillen max 250 euro vergoed. Maar mijn pas nieuwe bril heeft 800 euro gekost vanwege varifocus en cilinder. Ik betaal al jaren mijn doorlopende reisverzekering, heb hem nog nooit hoeven gebruiken maar denk er na deze ervaring serieus over me elders of niet meer te laten verzekeren.
Ingrid uit Voorschoten, 1 oktober 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, ook al was deze niet zoals je had gehoopt. We vinden het jammer dat de afhandeling langer heeft geduurd en dat je teleurgesteld bent over de vergoeding. De uitkering is echter gebaseerd op onze polisvoorwaarden. Mocht je nog vragen hebben over de voorwaarden of de afhandeling, dan staan we altijd klaar om deze samen door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 1 oktober 2024
Gemakkelijk en snel mijn reisverzekering gewijzigd. Complimenten hoe e.e.a. telefonisch geregeld kan worden.
R.P. uit Woudenberg, 1 oktober 2024
Zeer adequaat en vooral vriendelijk tewoord gestaan door de Klantadviseur die ook nog aandacht had voor de toestand van mijn echtgenote die het ongeval is overkomen. Chapeau.
Wim uit Haelen , 27 september 2024
Dit heeft veel te lang geduurd. Na de tweede periode van "4 weken geduld" moest ik zelf bellen om te informeren naar de status. Daarnaast vind ik het waardeloos dat voor die dure make-up 50% wordt terug betaald. Graag uitleg?
Marco uit Wouw, 26 september 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contat met je op om jouw vragen met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 26 september 2024
Helaas worden de medische kosten die ik heb gemaakt niet vergoed.
Andre uit Mierlo, 23 september 2024
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat dit niet de ervaring is waar je op gehoopt had. We vinden het jammer dat je je niet kan vinden in ons standpunt. Mocht je nog vragen hebben, staat ons Schadeteam voor je klaar.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 september 2024
Ik begrijp niet waarom een zeer simpele schademelding die ik op 12 augustus heb gedaan nog niet is afgehandeld. Bijzonder slechte service helaas.
Hans uit Maassluis, 18 september 2024
- Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Ik begrijp de teleurstelling. Op dit moment zijn de reactietijden vooral met betrekking tot de schadeafhandeling niet zoals je van ons zou mogen verwachten. We werken er hard aan om dat te verbeteren, maar daar ben jij nu niet mee geholpen. Je kunt ons voor een update altijd bereiken via de chat. We staan je graag te woord.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2024
Prima te woord gestaan
Snel geholpen
Fia uit Lelystad , 17 september 2024
Niet al te lange , telefonische wachttijd. Nette receptionist. Vlotte afwikkeling na navraag intern. Prompte toezending per e-mail van gevraagde bevestiging wijziging polis doorlopende reisverzekering.
Dominic uit Oud-Beijerland, 16 september 2024
De afhandeling heeft echt idioot lang geduurd. Ik heb eind juli al voor het eerst contact gehad met promovendum over mijn problemen tijdens de vakantie (onderdeel pechhulp). Daarna heb ik op 2 augustus een eerste schade ingediend. 14 dagen later komt er dan voor het eerst reactie met een paar (in mijn ogen) overbodige vragen die echt al veel eerder hadden kunnen gesteld of al reeds binnen de organisatie bekend was (let wel: pechhulp was op de hoogte en had een dossier). Daarna duurt het tot vandaag 12 september, dus bijna een maand later voordat er bericht komt dat de schade wordt uitgekeerd. Nogmaals teleurstellend voor zo'n trage afhandeling. Als ik mijn premie 6 weken te laat betaal gaan jullie ook vragen of ik wil betalen. Voor iemand die altijd netjes zijn premie betaald vind ik dit niet oke. Groeten, Serge
Serge uit Maartensdijk, 12 september 2024
- Vervelend dat onze reactie langer duurde dan je verwacht had. Wij doen er alles aan om de reactietijd tot een minimum te beperken. Jouw opmerkingen nemen we mee! Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2024
Ik had medische kosten (tandarts).
Wat de zorgverzekering niet zou vergoeden, zou door de reisverzekering gedekt worden.
Zorgverzekering vergoedde niets, Promovendum vergoedt hele bedrag.
Prima ervaring.
Sjaak uit Nuenen, 11 september 2024
Zeer trage afhandeling en slechte communicatie.
Birgit uit Amsterdam, 11 september 2024
- Vervelend om te vernemen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 september 2024
Snelle verbinding met helpdesk. Competente , goed geïnformeerde medewerker. Geen interne navraag nodig. Geduldig in aanhoren vragen. Professioneel in beantwoording. Rustige , betrokken uitstraling. Prettig , soepel gesprek.
Dominic uit Oud-Beijerland, 9 september 2024
Snel en top geholpen, thanks!
Irma uit Almere, 9 september 2024
Buitengewoon vriendelijk tewoord gestaan metaalachtige voor hetgeen mijn echtgenote was overkomen als volledige verrassing ontving mijn vrouw o nog een prachtig bloemstumet een kaartje van het Serviceteam van uw organisatie Chapeau!BuiBui
Wim uit Haelen , 7 september 2024
- Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback.
- Vriendelijke groet, Promovendum - 7 september 2024
Top. snel en kundig advies.
Gerjon uit Utrecht, 6 september 2024
De maximale bedragen voor:
1. vergoeding voor extra reis- en verblijfskosten voor 1 persoon voor 2 dagen van € 100,-.
2. € 150,- gemaximeerde vergoeding voor een bril van € 250,- min € 100,- eigen risico
Zijn BELACHELIJK LAAG.
Waar kan ik 2 hotel overnachtigingen plus half pension vinden voor € 100? Laat staan in Zwitserland. En dan heb ik extra reiskosten (1 klas trein) niet hoeven te maken!
En een geslepen dubbel focus zonnebril kost X maal € 250!
Dit is een PAUPER verzekering ipv Academisch.
Peter uit Amsterdam, 4 september 2024
- Bedankt voor het achterlaten van een review en je mail. Jouw schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op.
- Vriendelijke groet, Promovendum - 4 september 2024
Prima geholpen dor de klantadviseur d.d. 3-09-2024
simone uit Vught, 3 september 2024
Ben zeer blij met deze oplossing. Dank vgr BW
Ben uit Den Bosch, 30 augustus 2024
Op 9 Juli 2024 een kleine claim ingediend bij Promovendum, het heeft 35 !!!! werkdagen geduurd voordat deze was afgehandeld. Standaard iedere vrijdag een standaard vraag en dan duurde het weer een week voordat er antwoord kwam, uitendelijk op 16 Augustus bericht van uitkering waarna ik na een vole week weer moest bellen hoe het zat met de betaling ?? Promovendum speelt een spelletje van rekken en nog eens rekken alleen maar om niet te hoeven betalen en wanneer het dan op betalen aankomt bepalen zij de dagwaarde van je spullen en wordt er ook nog eens een eigen risico afgetrokken. Tevens is hun "klantenservice" practisch onbereikbaar. Al met al een zeer slechte ervaring met deze verzekeraar voor hoog opgeleiden.
Frank uit Nieuwkoop, 29 augustus 2024
Het spijt ons te horen dat je ervaring met onze dienstverlening niet naar wens is geweest. We kunnen ons voorstellen dat de lange afhandelingstijd en de communicatie frustrerend waren. Dit is absoluut niet de ervaring die we voor ogen hebben. We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze processen en klantcommunicatie te verbeteren. We waarderen je geduld en hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 augustus 2024
Ik vroeg om informatie overeen eventuele schade claim.
Antwoorden waren correct en zakelijk.
Hoewel de uitkomst niet zeker was werd mij toch geadviseerd om de claim in te dienen.
Dat intussen gedaan. En wacht nu af.
Renier uit Oosterhout, 29 augustus 2024
Dank je wel voor je reactie. We hopen dat het verdere proces voorspoedig verloopt. Als je nog vragen hebt, staan we voor je klaar.
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 augustus 2024
Goed gesprek, duidelijke uitleg over de verzekering.
Snel geholpen!
Mirthe uit Oldenzaal, 27 augustus 2024