Gezin in bed

Doorlopende reisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 36.000 ervaringen van onze klanten. 

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Uitstekend geholpen. Medewerker nam alle tijd. Goede en kundige uitleg. Goed advies ontvangen. Overstap wordt geregeld. Voortaan maandelijks een lagere premie. Ik had veel eerder mijn verzekeringen eens tegen het licht moeten houden

Huub uit Venlo, 26 maart 2025

Goef advies gekregen van de jongeman die mij geholpen heeft. Zeer klantvriendelijk en meedenkend .

Diny uit Huis ter heide Ut, 25 maart 2025

Het online melden lukte niet omdat onze schade (noodzakelijk bellen vanuit het buitenland) niet onder een van de vaste categorieën valt. Maar na het persoonlijke contact via de telefoon is alles prima geregeld. Tip: categorie ‘overigez’ toevoegen ☺️.

Rob uit Wezep, 24 maart 2025

Bedankt voor jouw tip! Wij gaan kijken of we hier verder mee aan de slag kunnen. Fijn dat het uiteindelijk prima geregeld is.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 maart 2025

Waren alle adviseurs zo kundig enthousiast en vriendelijk, dan waren heel veel mensen blij! Dankjewel.

Elly uit Ede, 24 maart 2025

Slecht. Niet eens een deelvergoeding voor een beschadigde koffer, voor het luttele bedrag van 59 euro. Al jaren deze doorlopende reisverzekering, nooit iets geclaimd. Wat een zeikerds! Valt onder eigen risico van 100 euro.

Ina uit Lelystad, 24 maart 2025

We begrijpen dat het teleurstellend is als schade niet wordt vergoed. Op jouw verzekering zijn de polisvoorwaarden van toepassing. Mocht je meer uitleg hierover willen, helpen wij je graag verder!

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 maart 2025

Bijzonder vriendelijk en kundig adviseur!

Elly uit Ede, 24 maart 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij geholpen met het afsluiten van meerdere verzekeringen bij Promovendum. Hij is ontzettend vriendelijk, geduldig en nam ook de tijd voor al mijn vragen. Hij is niet iemand die een 'vervelend mooi verkooppraatje' heeft, wat ik erg kon waarderen. Dik 5 sterren waard!

Tim uit Hellevoetsluis, 24 maart 2025

Heldere uitleg, vriendelijk, vlot en afdoende geholpen! Goede prijsstelling.

Frans uit Cothen, 21 maart 2025

Er wordt goed meegedacht en alles perfect uitgelegd. Heel fijn.

Elly uit Baarn, 20 maart 2025

Na weekendje weg bril kwijt. Heel vervelend, ook omdat de bril splinternieuw was. Door Promovendum heel fijn meegedacht en flexibel opgesteld en zeer naar tevredenheid afgehandeld.

Marco uit Bergen op Zoom, 18 maart 2025

Wat vervelend om te lezen dat je je bril verloren bent, vooral omdat deze splinternieuw was! We zijn echter blij dat we je op een flexibele en fijne manier hebben kunnen helpen. Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je vertrouwen in ons!

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 maart 2025

Zeer professioneel en adequaat geholpen. keurige uitleg over het proces gehad, en naar volle tevredenheid afgehandeld op een menselijke manier. dank!

Robert uit Stiens, 18 maart 2025

Makkelijk aan te passen. En goed gecommuniceerd!

Marcel uit Loon op Zand, 14 maart 2025

De Verzekeringsadviseur heeft me uitstekend geholpen met een aantrekkelijk aanbod op maat.

Robert uit Bleiswijk, 14 maart 2025

Een veel te laat ontvangen factuur van ziektekosten buitenland 2024 toch ingediend eind februari 2025. Begin Maart maakt Promovendus het over op onze rekening. Hulde !

Frits uit Haarlem, 12 maart 2025

Fijn dat je zo tevreden bent en dit aan ons doorgeeft!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 maart 2025

Duurt heel lang voor er antwoord komt op het contactformulier

Fred uit Amstelveen, 12 maart 2025

Bedankt voor jouw reactie. Het klopt dat wij door drukte helaas wat langer doen over het behandelen van de contactformulieren. Inmiddels heb je reactie gekregen en hopen wij dat je voldoende bent geholpen. Heb je nog vragen dan kan je ons ook altijd even bellen of chatten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 maart 2025

Super vriendelijke medewerkster gesproken, dikke 10 waard. Ben direct binnen 3 minuten geholpen.

Alex uit Soesterberg, 11 maart 2025

Goed en vriendelijk geholpen door de Verzekeringsadviseur! Fijn contactpersoon!

Jennifer uit Rotterdam, 10 maart 2025

Zeer snel en correct geholpen. Complimenten!

Marja uit Kaatsheuvel, 7 maart 2025

Fijn dat er wordt nagebeld om de wijzigingen even na te lopen

Jan uit Zegge, 7 maart 2025

Snel afgehandeld. Duidelijke email

Berra uit Bosch en Duin, 6 maart 2025

Vriendelijk en meedenkend!

Ibrahim uit Amersfoort, 6 maart 2025

Erg goed geholpen door de Verzekeringsadviseur. Stond goed te woord en had overal antwoord op. Dank voor de goede hulp!

Björn uit Berkel en Rodenrijs, 5 maart 2025

Uitstekende communicatie. Goede site om claim in te dienen. Zeer attente reactie (persoonlijk kaartje). Alleen de procedure duurde wat lang (2 weken).

Edwin uit Hoorn, 3 maart 2025

Fijn dat je, ondanks de wat langere verwerkingstijd, de afhandeling als positief hebt ervaren!

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 maart 2025

Tijdens gesprek goed geholpen. Helaas was de informatie online, toen ik daar de verzekering wilde afsluiten, beperkt in ophalen eigen gegevens en verrekenen van pakketkorting.

Ron uit Alphen aan den Rijn, 3 maart 2025

Alles prima snel verlopen, bij wijziging verzekering. Vriendelijk geholpen

Arthur uit Huizen, 28 februari 2025

Prettig en goed geholpen

Mireille uit Oosterhout Nb, 28 februari 2025

Uw starre, letterlijke, hantering van de polisvoorwaarden stuit mij tegen de borst. U gaat volledig voorbij aan de omstandigheden waarin ik verkeerde. Er zijn nou eenmaal situaties denkbaar waarin de door U gevraagde (medische) verklaringen gewoonweg niet opgesteld en dus overhandigd kunnen worden. Ik kon daar in de mij beschikbare tijd niet aan komen. Als de polisvoorwaarden daar niet in voorzien dan deugen ze niet.

Peter uit Rotterdam, 27 februari 2025

Bedankt voor je review. We begrijpen dat je een vervelende samenloop van omstandigheden hebt ervaren door de toepassing van de polisvoorwaarden in jouw situatie. Het is absoluut niet onze intentie om geen rekening te houden met je persoonlijke situatie. We realiseren ons dat er momenten kunnen zijn waarop bepaalde documenten of verklaringen moeilijk verkrijgbaar zijn binnen de gestelde termijn. Helaas zijn we gebonden aan specifieke polisvoorwaarden, die soms beperkingen met zich meebrengen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 februari 2025

De wachttijd was wat lang, maar toen ik eenmaal een medewerker aan de lijn ben ik snel en zeer zorgvuldig geholpen!

Stefan uit Kampen, 27 februari 2025

De verzekeringsadviseur heeft mij telefonisch goed en duidelijk te woord gestaan. Tijdens het gesprek meerdere verzekeringen afgesloten!

Thomas uit Nunspeet, 26 februari 2025

Telefonisch prima geholpen. Bedankt

Wim uit Loenen, 26 februari 2025

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Bel Mail