
Doorlopende reisverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 32.000 ervaringen van onze klanten.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
gesproken met een verzekeringsadviseur. Top gesprek en goed advies gehad. Erg vriendelijk en behulpzaam
Ik belde over het afsluiten van een pechhulp verzekering en hij adviseerde de doorlopende reisverzekering met autopechhulp, waar ook repatriëring bij in zit.
klaas uit Doetinchem, 28 juni 2022
Medewerker verteld in iedere mail een ander verhaal om onder uitbetaling uit te komen
Franciska uit Haarlem , 28 juni 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van jouw ervaring. We vinden het jammer om te lezen dat deze niet positief is. Graag zorgen wij voor opheldering en nemen telefonisch contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 28 juni 2022
Na opgegeven claim slecht vraag gekregen op iets wat ik al in het formulier had aangegeven. Daarna niets meer gehoord vanuit de verzekeraar. Jammer!
Marc uit Zaandam, 27 juni 2022
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je het contact met ons Schadeteam op deze manier hebt ervaren. We pakken dit verder op en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 juni 2022
Vriendelijke hulp na ongeval. Zou wel proactiever kunnen, nu moesten we er vaak zelf achteraan bellen. De terugreis was uiteindelijk goed geregeld en verliep soepel.
De afhandeling van de schade duurde erg lang (ruim 3 maanden). Vandaar 3 sterren ipv 4.
Eline uit Utrecht , 27 juni 2022
Bedankt voor jouw review. Wij willen je zo snel mogelijk helpen, helaas is dat niet gelukt. Wij doen er alles aan om de klanttevredenheid te verbeteren en nemen jouw opmerking mee in ons verbeterproces.
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 juni 2022
Duidelijke en adequate reactie op gemelde 'schade'. En vooral: persoonlijk. We hadden in verband met de reisonderbreking vanwege familieomstandigheden wel vooraf wat meer duidelijkheid willen hebben. Belden daarover, maar hadden geen rekening gehouden met het tijdstip (buiten kantooruren). Vonden onze vragen uiteindelijk ook niet urgent genoeg, omdat we erop vertrouwden dat de polisvoorwaarden uiteindelijk toch overduidelijk de goede informatie geven.
Leendert uit Haaksbergen, 26 juni 2022
Vriendelijke communicatie en correcte afhandeling!
H.E. uit Lichtenvoorde , 22 juni 2022
Heel goed, correct en begrip.
Jeannette uit Zutphen, 22 juni 2022
Zoals altijd correct en vriendelijk behandeld
A. uit Den Dolder, 20 juni 2022
zeer positief en adequate oplossing, toppie!!
Bij thuiskomst een mooie kaart ontvangen nav vakantie.
Wordt zeer gewaardeerd, nogmaals TOP.
Gaat zo door.
mvrgr
Cees
Cees uit Hellevoetsluis, 19 juni 2022
Fantastisch snel mijn schade via de reisverzekering van Promovendum vergoed. Mijn complimenten voor de snelle afwikkeling.
Hans uit Enschede, 18 juni 2022
zeer slechte ervaring. Je wordt bij Promovendum van het kastje naar de muur gestuurd. Ziektekostenafdeling zegt dat schade onder reisverzekering valt en afdeling reisschade zegt dat het onder de ziektekostenverzekering valt. Beide verzekeringen bij Promovendum (2020). Een schade geval uit 2020 sleept nog steeds voort zonder oplossing in zicht!
Sjaak uit Eindhoven, 17 juni 2022
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring! We vinden het vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om voor opheldering te zorgen rondom jouw schademelding van vorige maand.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 juni 2022
snel en goed iets kunnen doorgeven en meteen geregeld ( bij een Collega verzekeraar moet dat via omwegen geburen die kunnen van jullie nog wat leren )ik ga denk ik ook mijn anderen verzekeringen omzetten .
Fer uit Heerhugowaard, 15 juni 2022
Correcte afhandeling van schade agv letselschade
JMM uit Brunssum, 13 juni 2022
Ontzettend slecht!!!
Ik heb al een claim lopen vanaf eind april en iedere keer krijg ik geen reactie!
Of er wordt weer dezelfde vraag gesteld, er wordt geen antwoord gegeven op mijn vragen en ook wordt er geen contact met mij opgenomen.
Monique uit Oss, 10 juni 2022
Bedankt voor jouw review! Wat jammer om te lezen dat het reactietermijn van ons Schadeteam niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Een collega van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw mail van vandaag te beantwoorden.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 juni 2022
Heel goed en snel geholpen. Er bleek eerder een foutje in de administratie bij promovendum te zijn geslopen en ik werd keurig teruggebeld dat ze dat had uitgezocht en met terugwerkende kracht had gecorrigeerd. Heel netjes allemaal. Dank je wel!
Laura uit Amsterdam, 9 juni 2022
Top, supergoed en accuraat geholpen!
Johan uit Scharnegoutum, 9 juni 2022
Prima gesprek. Servicemedewerker heeft verstand van zaken.
Aad uit Almere, 9 juni 2022
Zeer snelle afhandeling en niet in de wacht als je belt
Krijn uit Bodegraven, 7 juni 2022
Nette en snelle afhandeling van de geleden schade.
R. uit Raalte, 7 juni 2022
Snel geregeld, heldere communicatie
René uit Sijbekarspel, 7 juni 2022
prima, snel antwoord en direct geregeld
Cor uit Peize, 7 juni 2022
Zit al vanaf 26 april op een antwoord te wachten. Schandalig!
Willemijn uit Amersfoort, 7 juni 2022
Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend dat je nog geen antwoord hebt. Wij sturen jouw review door naar ons Schadeteam. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw vragen door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 7 juni 2022
Vraag of thuiswonende 18+ zoon nog steeds onder doorlopende gezins reisverzekering viel. Daarnaast online verzekering gewijzigd en beide zijn in het gesprek positief bevestigd.
Marcel uit Easterein, 6 juni 2022
Goed en erg snel geholpen. Na afloop nog even teruggebeld over extra informatie, waarna ik gelijk de gewenste verklaring ontving. Geef deze topmedewerker maar een leuke promotie! ;)
Ivo uit Rotterdam, 3 juni 2022
Snelle en correcte afwikkeling
Hans uit Wassenaars, 2 juni 2022
Snelle en correcte behandeling aanvraag
Johannes uit Naarden, 2 juni 2022
De schadebehandelaar hielp mij uitstekend. Was rustig, zocht alles uit en legde het goed uit. Maakte een dossier aan, wat uiteindelijk (gelukkig) niet nodig was!! Top!!
Monique uit Hengelo (gld), 2 juni 2022
uw medewerkster heeft me uitstekend geholpen: professioneel en vriendelijk te woord gestaan, binnen 30 min had ik de Engelstalige verklaring voor mijn visumaanvraag in mijn mailbox: hoera, een dik compliment, dank u wel
Sabine uit Amsterdam, 2 juni 2022
Snel en adequaat geholpen bij vraag om 'Statement' voor vakantiereis
Marnix uit Haarlem, 1 juni 2022
Korrekt en deskundig geholpen. Schade formulier digitaal opgestuurd. Mist, voor degene die alles niet digitaal kan aanleveren, een antwoordnummer, zodat er nog meer kosten komen.
Voor het overige vriendelijk geholpen.
J.w uit Nijverdal , 30 mei 2022