Gezin in bed

Doorlopende reisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 32.000 ervaringen van onze klanten. 

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Prima geholpen, zelfs voorstel gedaan wat de premie verlaagd. Goede adviezen.

Harry uit Duiven, 24 juni 2021

Prettig en duidelijk contact.

Ton uit Waddinxveen , 16 juni 2021

Voor onze reis naar Rhodos gecheckt met promovendum of er nog een aanvullende reisverzekering bij TUI moet worden afgesloten in verband met medische kosten in geval van corona uitbraak op Rhodos.
Adviseur heeft mij gemeld dat dit niet nodig is omdat dit door mijn lopende reisverzekering gedekt wordt.(medisch module meeverzekerd)
Tijdens onze vakantie gaat Rhodos van code geel naar code oranje en zijn wij genoodzaakt om ons voor de terugreis naar nederland te laten testen.
Echter na declaratie van deze PCR test kosten geeft promovendum te kennen dat dit niet wordt vergoed.
Zeer teleurstellend en onbetrouwbaar.

Jaap uit Zwijndrecht, 15 juni 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Jouw schadebehandelaar neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juni 2021

Accu op fietsvakantie door water beschadigd. Prima(deels)vergoed.

Peter uit Liessel, 14 juni 2021

Zeer geduldig, deskundig en goed te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden.

Estrella uit Almere, 14 juni 2021

Heldere duidelijke uitleg bij elke vraag die ik stelde over wat als .....
Je gaat op vakantie en je krijgt te maken met Covid19 en code oranje rood op vakantie adres wat wordt er dan vergoed en valt onder welke verzekering?

Nicole uit Alkmaar, 9 juni 2021

Zeer snelle correcte afhandeling van de schade.

Lammert uit Nijmegen, 1 juni 2021

Ze wilde me eerst niet helpen. Het doorverbinden ging (bewust) 2x fout.
Uiteindelijk bij het derde telefoontje kreeg ik iemand aan de lijn die me goed heeft geholpen. Niet fijn als je eerst hele discusies moet voeren of ea onder de dekking valt. Vreemd da ze dat niet kunnen inzien. Polis spreekt voor zich.

Carlo uit Wervershoof, 25 mei 2021

Bedankt voor jouw review. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover vandaag contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 mei 2021

Erg fijn gesprek, waarin ik goed geholpen ben. Tevens was diegene die ik gesproken heb, erg oplettend, waardoor iets werd aangepast, wat eigenlijk al eerder had moeten gebeuren. Fijn, dat er zo meegekeken en meegedacht wordt! Top service.

Nienke uit Enschede , 20 mei 2021

Vlotte en correcte afwikkeling, prima geregeld.

Pim uit Assendelft, 3 mei 2021

Snelle reactie via de telefoon, nu de afwerking nog, maar dat gaat ook vast goed gebeuren

A uit Nieuwkoop , 3 mei 2021

Watt een bullshit dat mijn reisverzekering waar ik wel vrolijk voor mag betalen, niet meer geldig is voor landen waarvoor een zogenaamd negatief reisadvies geldt? Dat komt dus neer op de hele wereld. Reisverzekering is dus effectief waardeloos terwijl ik wel gewoon betaal? Ik wil mijn geld met terugwerkende kacht terug.

Greg uit Delft, 21 april 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat vinden wij jammer om te horen! Ons Serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 22 april 2021

Vriendelijke en attente dame.

M uit Hilversum, 6 april 2021

Ik ben zeer tevreden hoe jullie heb mee geholpen tijdens mijn vakantie in België
Binen 2 uur was echt alles geregeld ik ben opgehaald met mijn gezin en mijn auto
Mijn complement hier voor ik zal deze aan mijn kenis en familie doorgeven ik hen een goed netwerk
Met vriendelijke groet
Mourad

Mourad uit Utrecht , 27 maart 2021

Keurig netjes geholpen

Johan uit Goirle , 4 maart 2021

Snel en vakkundig geholpen

Mart uit Sittard, 2 maart 2021

Slecht antwoord op vraag over mogelijke premiekorting. "Zelf heb ik geen inzichten over de schadecijfers... " Maar die cijfers moeten er op bedrijfsniveau toch gewoon zijn? En het is toch evident dat bij veel minder vakantiereizen er veel minder schademeldingen moeten zijn.

Jos uit Hoorn , 2 maart 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij nemen contact met je op om jouw ervaring door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 maart 2021

correcte behandeling en doet moeite om vraag te beantwoorden c.q. uit te zoeken

ger uit Berg en Terblijt, 26 februari 2021

Correcte behandeling van mij vragen.

Anita uit Nw.schoonebeek, 26 februari 2021

Zeer goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan.

Tjeerd uit Rotterdam, 3 februari 2021

zeer snel en deskundig, maar toch ook erg vriendelijk te woord grestaan! 2 probleempjes meteen opgelost! Hulde!!!

Fred uit Bathmen, 29 januari 2021

Goede informatie, snelle afhandeling, leek ook niet een moeilijke zaak maar het is fijn te kunnen vragen naar vergoeding zonder allerlei voorwaarden door te lezen.

Reinier uit Bussum, 28 januari 2021

Super geregeld, als het na een uitkeringsaanvraag ook zo gaat ben ik een blijvende klant.

Jan uit Hoofddorp, 26 januari 2021

Schade gemeld en ben nu al 1,5 week aan het wachten op bericht hierover, heb reeds een extra bericht verzonden of eea aan is gekomen. Dit duurt te lang promovendum..

Joyce uit Zuidland, 7 januari 2021

We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. We gaan je een reactie geven, bedankt voor je terugkoppeling hierover.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 januari 2021

Promovendum heeft fout van andere verzekering recht gezet. Blij dat ik ben overgestapt. Al was het alleen maar voor de vriendelijkheid die Aegon niet toonde.

Winnifred uit Hoofddorp, 3 januari 2021

Mijn declaraties werden door omstandigheden gefaseerd ingediend. Alle keren was de afhandeling op basis van de ingediende gegevens correct en binnen door Promovendum zelf ingestelde tijd. De communicatie via e-mail is in orde. Schadebehandelaar is een betrouwbare medewerker en maakt waar wat Promovendum belooft.

Peter uit Oud Beijerland, 24 december 2020

Telefonisch word er gezegd dat ik 100 euro eigen risico moet betalen maar derest gedekt zal worden. In het vervolg kan ik maximaal 250 euro krijgen. Ik zou niet weten waarom je deze verzekering nog zou afsluiten.

Kevin uit Gorinchem, 24 december 2020

Dankjewel voor jouw review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Graag leggen wij de voorwaarden persoonlijk aan je uit, ons Schadeteam neemt contact op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 december 2020

snel en goed afgehandeld

Rinke uit Lichtenvoorde, 10 december 2020

Afhandeling binnen de daarvoor gestelde termijn. Alles werd in eerste en tweede termijn prima opgelost.

Peter uit Oud Beijerland, 9 december 2020

Niet goed! Er wordt alleen maar verwezen naar voorwaarden en eigen risico, waarbij het dan goed uitkomt om het schadebedrag onder de de eigen risico grens te krijgen.
Belachelijk. Meteen mijn verzekeringen opgezegd.

Werner uit Bavel, 17 november 2020

Dankjewel voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Ons Schadeteam neemt hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 november 2020

8,8

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail