Gezin in bed

Doorlopende reisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 32.000 ervaringen van onze klanten. 

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

snelle afhandeling. Het alarmnummer mag wel eens personeel aantrekken. Vanuit het buitenland ruim een half uur in de wacht gestaan voor er opgenomen wed.

Hans uit Garderen, 16 september 2021

Door de verschillende contact personen worden verschillende, tegenstrijdige gegevens behandeld. Ik vind dat hoogst onbetrouwbaar en onfatsoenlijk.

Olga uit Hengelo, 12 september 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Wij nemen graag contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 september 2021

Snelle afhandeling met duidelijke voorwaarden en instructies!

Monique uit Doetinchem , 10 september 2021

Door medewerkster super correct geholpen, geen 10 maar een 20+
De afhandeling van Promovendum zelf inzake afhandelen reisschade ver onder de maat.
Ruim 2 weken terug melding gemaakt van een kleine schade,
€ 155 en dat zou volgens jullie eigen teksten binnen 5 werkdagen worden afgehandeld en terugbetaald.
Vandaag toch even geïnformeerd omdat er op "mijn Promovendum" niets is terug te vinden van de schademelding.

En omdat het een buitenlandse schademelding is, moet dat via een PAPIEREN-schademelding.
Het is 2021 !!!

De schade is überhaupt nog niet geregistreerd in jullie systeem, gelukkig heeft de medewerkster een dossier aangemaakt, helemaal top.
Stukken zijn opnieuw ingestuurd, kijken of jullie de 5 werkdagen gaan halen.

Groeten,
Robbert

Robbert uit Enschede, 8 september 2021

Bedankt voor jouw uitgebreide ervaring. We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. We werken er hard aan om je schade zo snel mogelijk te regelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 september 2021

Eerlijk is eerlijk, ik ben verrast door de lange doorlooptijd die jullie hanteren voor mijn schadeclaim.

Met vriendelijke groet,
Charles

Charles uit Amsterdam, 7 september 2021

Bedankt voor jouw uitgebreide ervaring. Wij doen er alles aan om de wachttijd tot een minimum te beperken. Wij nemen jouw opmerkingen hierin mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 september 2021

Super slecht service.

O. uit Den Haag, 7 september 2021

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Een collega van ons Schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 september 2021

Werkt heel fijn met de chat

Dominique uit Leusden, 6 september 2021

De schadebehandelaar heeft mij zeer goed geïnformeerd over de wijze waarop ik mijn schade moest declareren. Ook heeft zij zich zeer empathisch opgesteld m.b.t. de situatie.

ERIC uit Rijswijk, 6 september 2021

Snel antwoord op de aanvraag.
Duidelijke instructies hoe de aanvraag ingediend kan worden.
Heldere informatie over de hoogte van de uitkering.

Leo uit Kapelle, 4 september 2021

Prima afhandeling van de schade binnen 10 dagen. Gewoon tevreden !

Frank uit Middelburg, 1 september 2021

Ik ben prima en snel geholpen en mijn schade is conform de voorwaardwn vergoed. Ik ben dus erg tevreden.

Joost uit Enschede, 1 september 2021

Krijg een bericht over een eerdere telefonische melding. Deze melding is niet telefonisch gedaan maar digitaal. Vervolgens krijg ik een formulier die helemaal niet gaat over een reisverzekering ..
Telefonisch zijn ze niet te bereiken!

Suus uit Utrecht, 1 september 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij willen je zo snel mogelijk helpen. Helaas is dat niet gelukt. Ons schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 september 2021

Bij de eerste reactie zouden meer dingen vergoed worden dan bij de tweede reactie; heel onbetrouwbaar!

Olga uit Hengelo, 31 augustus 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dit is niet gegaan zoals het hoort! Wij zoeken dit voor je uit en nemen contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 augustus 2021

Goed geholpen maar nu moet de klant aan de administratie met het bijeen zoeken van de 5 bijlagen en het formuleren van een review

Annelies uit Ommen , 30 augustus 2021

Goed gesprek, snel geregeld van de gevraagde wijziginen

Thom uit Utrecht, 27 augustus 2021

Prima te woord gestaan. Erg vriendelijk. Goed en duidelijke uitleg gegeven.

Gert uit Arnhem, 26 augustus 2021

Snelle duidelijke uitleg en hulp.

Loek uit Bocholtz, 26 augustus 2021

Geen antwoord op mn vraag gekregen.

Josee uit Almere, 25 augustus 2021

Dankjewel voor jouw review. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Jouw schadebehandelaar neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 augustus 2021

Ik was eerst niet tevreden.
Maar na contact . Echt begrip en fijne reacties en geste in de vorm van een grote bos bloemen. Daarnaast een nette afhandeling van de schades.

Wilco uit Nederland, 25 augustus 2021

Prima afgehandeld na een aangifte van verlies.

Ben uit Etten-Leur, 23 augustus 2021

Hartelijk dank voor de prettige afhandeling

FRans uit Beuningen, 21 augustus 2021

Duidelijke en vriendelijke uitleg op vragen over mogelijke schadevergoeding bij ernstige beschadiging van bril tijdens kampeervakantie.

Ine uit Deventer, 20 augustus 2021

Omdat ik geen bonnetjes jarenlang bewaar van de aangekochte spullen , krijg ik helemaal niks uitgekeerd en het dossier is ook direct afgesloten. Lekker makkelijk... ik ben erg ontevreden!

Dana uit De Meern, 19 augustus 2021

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Jouw schadebehandelaar neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 augustus 2021

Helder, adequaat en snelle hulp van Promovendum!

J uit Odijk, 18 augustus 2021

Keurig en netjes afgewerkt. Top.

PMM uit Vinkel, 17 augustus 2021

Mijn schade werd keurig en snel afgehandeld. Top een 10 voor Promovendum en haar medewerkers(sters).

Albert uit Alphen aan den Rijn, 13 augustus 2021

Tijdens onze vakantie naar Stockholm zijn van ons beiden de e-bikes gestolen. Na thuiskomst heb ik hiervan online melding gemaakt bij Promovendum. Heb verbaasde me dat ik geen bevestiging kreeg van de melding. Een week lang hoorde ik niets. Toch maar eens gebeld met Promovendum. De vriendelijke medewerkster die ik aan de lijn kreeg begreep dat ik me af vroeg waarom ik nog niets had terug gehoord van Promovendum. Ze heeft een nieuw dossier aangemaakt en zou de melding doorsturen naar de afdeling schade. Ik heb opnieuw 5 dagen gewacht, maar hoorde niets. Toch maar weer opnieuw gebeld. De uiterst vriendelijke medewerkster van de schadeafdeling maakte gelukkig wel werk van mijn schademelding. Naar verwachting zal de beoordeling van mijn schade 5 tot 10 dagen duren. Ik ben nu in afwachting van de afhandeling. Dit proces duurde naar mijn idee veel te lang. Jammer. Goede en tijdige COMMUNICATIE is zo belangrijk, hier heeft Promovendum nog wat te leren.

George uit Albergen, 11 augustus 2021

Dankjewel voor jouw review. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan! Ons Schadeteam neemt contact met je op. Zij informeren je over de stand van zaken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 augustus 2021

Heel tevreden over de snelle afhandeling. Alle gegevens konden gemakkelijk digitaal worden aangeleverd en na 8 dagen al een uitslag: geweldig!

Maurien uit Haarlem, 11 augustus 2021

Nou eigenlijk was die ervaring met uw medewerkster goed tot perfect.
zo hoort een verzekering te zijn met perfecte medewerkers.
Top !!!!

Albert uit Alphen aan den Rijn, 10 augustus 2021

Communicatie over de afhandeling kan beter, vrij snel een mail ontvangen van de schadebehandelaar maar vervolgens geen reactie meer gehad op mijn mails. Vervolgens plotseling een mail over de afhandeling. Schade snel overgemaakt, maar wel een beetje treurig dat je max 250 vergoed krijgt en daar ook nog eens 100 euro eigen risico af gaat, bij een schade van 550 euro.

Hans uit Houten, 9 augustus 2021

Dankjewel voor jouw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Ons Schadeteam neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 augustus 2021

8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail