reisverzekering

Doorlopende reisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 32.000 ervaringen van onze klanten. 

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Snelle en correcte afhandeling

Ton uit Wijk aan Zee, 29 september 2020

Waardeloze service!!! medewerkers weten niet waar het over gaat, komen terugbel afspraken niet na en er wordt steeds om nieuwe informatie gevraagd die gebruikt wordt om een claim af te wijzen. Als de ene medewerker dan eindelijk toezegt uit te keren, overruled haar leidinggevende die beslissing.

Dit is niet de eerste ervaring. Ook met schade aan het huis door lekkage hadden we dezelfde ervaring.
Medewerkers zijn er alleen maar op getraind om claims af te wimpelen en het zo ingewikkeld mogelijk te maken.

Pieter uit Lemmer, 23 september 2020

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat vinden wij jammer om te horen! Ons Schadeteam neemt contact met je op. Zij informeren je over de stand van zaken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 september 2020

Wij zijn uiterst tevreden over de zeer professionele, empathische en kordate manier waarop Promovendum ons heeft bijgestaan in de vorm van ondersteuning-op-afstand en geregel na de ziekenhuisopname en daaropvolgende repatriëring per ambulance van mijn partner. Het telefoontje na onze thuiskomst (‘Hoe gaat het met u?’ en ‘Kunnen we nog iets voor u doen?’), gevolgd door een prachtig boeket dat enige weken na thuiskomst werd bezorgd, maakten ons nogmaals duidelijk dat de menselijke maat bij Promovendum een belangrijk aspect is in de manier waarop klanten met problemen worden bijgestaan. Alle lof!

Sam uit Papendrecht, 23 september 2020

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Wij geven dit door aan onze Schadeafdeling!

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 september 2020

Ontvangstbevestiging van verzonden mails vindt niet plaats, reactietijd via de mail is erg lang (> 7 dgn.). Transparantie m.b.t. toegekende vergoeding ontbreekt volledig.

Martin uit Nootdorp, 18 september 2020

Bedankt voor het delen van jouw review. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring met de schadeafhandeling niet posiitief is. Een collega van ons schadeteam neemt contact met je op om je ervaring te bespreken en door te nemen welke onduidelijkheden er nog zijn over de vergoeding.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2020

Vriendelijk en goede assistentie.

Joke uit Eindhoven, 18 september 2020

Ik kreeg pech met de auto op vakantie, waardoor ik langer moest verblijven. Promovendum heeft dit keurig vergoed!

Martijn uit Utrecht, 17 september 2020

Trage reactie van vier maanden

Nikola uit Amsterdam, 17 september 2020

Beste Nikola, vervelend om te horen dat je langer moest wachten op een reactie dan dat je van ons gewend bent. Onze verzekeringsadviseur neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 september 2020

Waaaardeloze verzekering,tijdens verblijf in Frankrijk werd gebied waar ik verblijf oranje, en dus doet die waardeloze maatschappij niks meer.

Jetty uit Amstelveen, 16 september 2020

Beste Jetty, wij vinden het vervelend dat jouw ervaring niet positief is. Ons schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 september 2020

Efficiënte en doelmatige beantwoording bij de genomen beslissing

Wout uit 5103 Pr, 12 september 2020

snel en vriendelijk geholpen door medewerkster

Martin uit Rijnsburg, 11 september 2020

Vroeg in de ochtend om een Engelse verklaring van onze doorlopende familie reisverzekering. Was voor 12 uur geregeld. Top!

Frank uit Muiderberg, 11 september 2020

Correcte afhandeling

Rob uit Vlissingen, 11 september 2020

Mooie aanbieding en snel + eenvoudig geregeld.

Peter uit Den Bosch, 8 september 2020

Prima afhandeling vanwege niet genoten vakantieplezier door operatie.

Gerrit uit Haaksbergen , 4 september 2020

Een negatieve ervaring met deze reisverzekering waar ik al jaren voor betaal maar nimmer een beroep op heb gedaan. Nu ik dan een keer schade heb wordt dit door een speciale voorwaarde in deze reisverzekering te niet gedaan. Deze voorwaarde blijkt te zijn dat er sprake moet zijn van tenminste 1 vooraf geboekte reis. In mijn geval is er sprake van een dagtrip. Ik verwacht dan gewoon een uitkering van deze schade en geen uitsluiting door weer een speciale voorwaarde. Reden voor mij om deze verzekering reis en annulering op te gaan zeggen bij Promovendum.

Piet uit Papendrecht, 4 september 2020

Bedankt voor jouw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Ons Schadeteam neemt vandaag contact met je op om jouw feedback met je door te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 september 2020

Mijn beoordeling kan pas als de zaak is afgehandeld. Met vr. gr.

Ben uit Rotterdam, 3 september 2020

We gaan ervan uit dat de zaak goed wordt afgehandeld en kijken uit naar jouw ervaring!

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 september 2020

Geen gerommel met poliskosten etc. Gewoon recht door zee.

Gerard uit Almere, 31 augustus 2020

Prima service goede communicatie

Erik uit Alphen aan den rijn , 26 augustus 2020

Snelle correcte afhandeling met een persoonlijke touch.

Marcel uit Zwolle , 26 augustus 2020

Het lijkt de bedoeling om me te ontmoedigen om nog eens een claim te doen.

Steven uit Haarlem, 26 augustus 2020

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring niet positief was! Een collega van ons Schadeteam neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 augustus 2020

Prima begeleid en van info voorzien door de schadebehandelaar

John uit Santpoort Noord, 25 augustus 2020

Duidelijk en transparant geholpen. Na indienen claim met benodigde documenten was alles binnen week afgerond en stond geld op rekening.

Astrid uit Haarlem, 19 augustus 2020

Ik heb via de website feedback gegeven over het ontbreken van de de polisvoorwaarden van mijn reisverzekering als ik mijn overzicht bekijk van de lopende verzekeringen. Daar is snel op gereageerd via de mail met als bijlage de polisvoorwaarden.

Marco uit Duiven, 18 augustus 2020

Prima coulante afwerking!

Lennert uit Hardinxveld , 14 augustus 2020

Aanvraag zeer vlot en duidelijk verlopen!

Corrie uit Delft, 14 augustus 2020

ik ben heel goed ingelicht en goed geholpen.

Tom uit Roosendaal, 14 augustus 2020

Blij met de bevestiging

Manon uit Otterlo, 11 augustus 2020

In 1e instantie begreep ik de afhandeling vd schade niet. Dit heb ik promovendum gemotiveerd aangegeven en vervolgens heeft promovendum telefonisch contact met me gezocht en hebben ze mijn kant van het verhaal goed vertaald en is de schade naar tevredenheid afgehandeld. Dank voor de menselijke maat!

Niklas uit Staphorst, 11 augustus 2020

redelijke vlotte reactie

Gerard uit Alblasserdam, 7 augustus 2020

Zonder aankoopbon wordt er 1 jaar extra afschrijving geteld bij de bepaling vd waarde van de telefoon. daarnaast is het hoge eigen risico van 100 euro ook al een drempel. Goed om fraude te voorkomen echter je benadeeld op deze manier ernstig de eerlijke verzekerden. Het jaar extra afschrijving slaat nergens op en houdt ook geen stand. Op diverse sites kan je de dag en vervangingswaarde van telefoons vinden. die worden niet gebruikt omdat er dan waarschijnlijk sneller en meer uitgekeerd moet worden. Ik had zo'n afhandeling niet verwacht van jullie en stel me dan zeker de vraag of ik de verzekeringen per 1 oktober allemaal ga opzeggen en overstap na een andere partij.

Niklas uit Staphorst, 7 augustus 2020

Dat vinden wij jammer om te horen! Ons Schadeteam neemt contact op om uw ervaring door te nemen. Bedankt voor het delen van uw feedback.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 augustus 2020

8,5

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail