
Doorlopende reisverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 38.000 ervaringen van onze klanten.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Een goede ervaring. Prima gesprek.
Henk uit Lienden, 14 augustus 2025
Door de Verzekeringsadviseur prima geholpen
Frits uit Tilburg, 14 augustus 2025
Redelijk vriendelijk te woord gestaan door medewerker Promovendum. Maakte wel kenbaar omdat de schade niet telefonisch is gemeld er mogelijk geen vergoeding zou komen. Tijdens het ongeval wel gebeld maar Promovendum nam niet op en tijdens de boodschap werd aangegeven indien het niet spoed was je het ook via de website kon melden. Is even een ander verhaal. Hopelijk wordt het wel op korte termijn netjes vergoed. Verder wel duidelijk uitleg gekregen van medewerkster.
Marcel uit Huissen, 12 augustus 2025
Dat zal schrikken zijn geweest! Hopelijk gaat het inmiddels goed met je. Elke schade beoordelen we op basis van de informatie die we ontvangen en, waar nodig, aanvullende gegevens. Bij schade in het buitenland is het belangrijk om, indien mogelijk, altijd contact op te nemen met onze alarmcentrale. Zo kunnen we direct meedenken en helpen. De behandelaar van je dossier neemt contact met je op om te bespreken of er nu voldoende informatie is aangeleverd en of we de schade kunnen beoordelen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 augustus 2025
Vriendelijk geholpen
Cindy uit Ooltgensplaat, 12 augustus 2025
Bij de schade melding ben ik heel correct en vriendelijk geholpen door een mevrouw van uw schade team !
Jan uit Stadskanaal, 8 augustus 2025
Er is goed geluisterd naar de vraag. Er is oprecht gekeken of er dekking was en er is meegedacht. Ik voelde me gehoord en geholpen. Helaas viel mijn vraag niet binnen de dekking. Bedankt voor een prettig en behulpzaam gesprek.
Jeffrey uit Rijswijk, 8 augustus 2025
Erg leuk contact, ontspannen, met een lach, geduldig. Dit vind je niet zo vaak meer. Benieuwd wat jullie goed doen om deze kwaliteit te behalen. Mijn vriendin is ook bij jullie verzekerd op mijn advies. Helemaal happy ook.
Robin uit Amsterdam, 7 augustus 2025
Wat een heerlijke review om te lezen! Wat fijn dat je zo’n prettig en ontspannen contact hebt ervaren, daar worden wij blij van. En dat je ook nog je vriendin enthousiast hebt gemaakt, vinden we echt een compliment!
Vriendelijke groet, Promovendum - 07 augustus 2025
Snel gereageerd op mijn vragen en vervolgens gegevens gewijzigd
Joop uit Almere, 7 augustus 2025
Ik kreeg een automatische mail over een uitbetaling van een schade. Echter ik mis de berekening van dit bedrag. Het is namleijk veel te weinig. Toen maar weer gebeld...
hans uit Roggel, 6 augustus 2025
We snappen dat het vervelend is om een uitbetalingsmail te ontvangen zonder toelichting op het bedrag, zeker als je het idee hebt dat het te laag is. Zoals je zelf ook al aangeeft, is er gisteren contact geweest. We hebben jouw bericht doorgestuurd naar de behandelaar van je dossier, met het verzoek om contact met je op te nemen voor een toelichting.
Vriendelijke groet, Promovendum - 06 augustus 2025
Goed en plezierig en snel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Ga zo door!
Rob uit Zevenaar, 5 augustus 2025
De afhandeling heeft nog niet plaats gevonden! Tot nu toe tevreden over de telefonische contacten. Helder, vriendelijk en duidelijk verstaanbaar Nederlands
Jos uit Venlo, 1 augustus 2025
Fijn geholpen, heldere uitleg, goed meegedacht!
Nina uit Sittard, 1 augustus 2025
Een nieuw aangeschafte iPhone (waarde 520 euro) na drie jaar zover afschrijven (tezamen met een anderhalf jaar oud hoesje) dat het net onder het eigen risico valt, komt bij mij een beetje kinderachtig over. Ik hoop niet dat dit over de hele breedte van de verzekeringen de werkwijze is. Dit bericht zal wel niet aan het review en privacybeleid voldoen 😉.
Carel uit Nijmegen, 31 juli 2025
Bedankt voor je review. We begrijpen dat het teleurstellend is als een schade niet vergoed wordt, zeker als het schadebedrag net onder het eigen risico uitkomt. In de beoordeling houden we rekening met de dagwaarde van de spullen op het moment van schade, en dat kan na verloop van tijd inderdaad een lager bedrag zijn dan je had verwacht.
En maak je geen zorgen: ook deze review voldoet aan ons reviewbeleid. We vinden het belangrijk om álle ervaringen te delen, goed of minder goed. We lichten in ons reviewbeleid op de website graag toe hoe we hiermee omgaan.
Vriendelijke groet, Promovendum - 31 juli 2025
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Ook erg fijn dat onze doorlopende reisverzekering op korte termijn nog voor aanvang van onze vakantie kon worden geregeld.
Ronald uit Maastricht, 31 juli 2025
Prima en duidelijk gesprek.
Rob uit Weert, 31 juli 2025
Snel en kundig geholpen bij uitbreiding reisverzekering.
Jaap uit Apeldoorn, 30 juli 2025
Reisverzekering was zo geregeld, kort en duidelijk. Fijn een zorg minder.
Bram uit Deventer, 29 juli 2025
Ik had slechts 1 vraag en die werd snel en vriendelijk beantwoord.
Jan uit Winssen, 28 juli 2025
Prima Polis Goed geholpen door medewerker
Carlos, Robert uit Velserbroek, 25 juli 2025
Wij zijn op reis door een opvliegende klapband resten op de snelweg onze bijrijders spiegel kwijtgeraakt. Niet fijn als je nog 2 weken autovakantie voor de boeg hebt in Scandinavië. We hebben nu 3 keer gebeld en worden van het kastje naar de muur gestuurd. Het enige wat wij willen is dat de spiegel, desnoods tijdelijk, wordt gerepareerd in Zweden. Elke medewerker blijft maar met lijsten komen waar we in Nederland de spiegel kunnen laten repareren. Nu wij jullie een keer nodig hebben is dit echt een hele teleurgestelde ervaring tot nu toe. Een zeer teleurgestelde klant met zowel een auto, pech als reisverzekering bij jullie.
Marnix uit IJsselmuiden, 24 juli 2025
Wat een ontzettend vervelende start van jullie vakantie. We snappen heel goed dat je in zo’n situatie snel geholpen wilt worden, zeker met nog twee weken autovakantie voor de boeg. Mijn collega heeft je inmiddels geprobeerd te bellen, maar kreeg je helaas niet te pakken. Daarom is er een uitgebreide e-mail gestuurd met uitleg over de mogelijkheden om je spiegel in Zweden te laten repareren. Hopelijk lukt het om dit snel te regelen, zodat jullie weer met een gerust hart verder kunnen genieten van de reis. Laat het vooral weten als we nog ergens mee kunnen helpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juli 2025
Super goed geholpen. Zijn erg vriendelijk en vlot!
Isa uit Enschede, 24 juli 2025
Offertetraject is netjes doorlopen en vragen zijn duidelijk beantwoord. Prettig om in dit traject 1 contactpersoon te hebben. Scherpe tarieven en duidelijke voorwaarden.
Rob uit Heiloo, 24 juli 2025
Vond het onoverzichtelijk en alle vragen gingen over bagage. Als dat niet het gevalideerde of was is het verdomd moeilijk invullen. Al met al een dikke onvoldoende.
Ruud uit Wassenaar, 23 juli 2025
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je het aanleveren van de informatie als onoverzichtelijk en moeilijk hebt ervaren. We denken graag met je mee en laten je schadebehandelaar contact met je opnemen om te kijken hoe we je verder kunnen helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juli 2025
Prima deskundige en vriendelijke begeleiding voor de overstap van een aantal verzekeringen. Top! Vooral zo houden
David uit Amstelveen, 23 juli 2025
Vakkundig en snel geholpen.
Ellen uit Capelle aan den IJssel, 23 juli 2025
Super snelle en duidelijke service! Top. Dankjewel
Vera uit Westervoort, 21 juli 2025
De Klantadviseur was heel prettig, professioneel en wist mijn vragen prima te beantwoorden, DANK !!!
Pieter uit Leidschendam, 18 juli 2025
Zeer positief. Helder en duidelijke antwoorden op zeer vriendelijke en behulpzame toon. Dit naar aanleiding van gesprek met de Klantadviseur.
Els uit Roermond, 18 juli 2025
Heel fijn en snel geholpen
Olga uit IJmuiden, 18 juli 2025
Ook al had ze geen goed nieuws voor ons had ik een alleraardigste mevrouw aan de telefoon die het oprecht vervelend vond me niet verder te kunnen helpen.
Majka uit Utrecht, 17 juli 2025
Wat fijn dat je het contact toch als prettig hebt ervaren, ondanks het minder goede nieuws. We vinden het belangrijk dat je op een vriendelijke en betrokken manier wordt geholpen, ook als we helaas niet altijd het gewenste antwoord kunnen geven. Bedankt dat je de moeite neemt dit te delen, dat waarderen we enorm.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 juli 2025