Gezin in bed

Doorlopende reisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 33.000 ervaringen van onze klanten. 

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Duidelijke en volledige informatie gekregen van een zeer vriendelijke medewerker. Afsluiten van de verzekering was een fluitje van een cent. Dank!

Martin uit Zeist, 25 juli 2024

Fijn om te vernemen dat ze automatisch doorloopt. Wel een poosje op antwoord moeten wachten.

Hendrik uit Deventer, 24 juli 2024

Ben uitstekend geholpen door deze medewerker! Super

Willem uit Oirschot , 23 juli 2024

Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerker! Jouw tevredenheid staat bij ons voorop, en het doet ons goed te weten dat je een positieve ervaring hebt gehad. Bedankt voor het delen van je feedback. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juli 2024

Ik werd prima telefonisch geholpenmijn polis werd meteen naar mij toegestuurd .

Herman uit Egmond-Binnen, 23 juli 2024

Zonder extra vragen afgewerkt

Ferry uit Tilburg , 22 juli 2024

Na melden schade duurde het een tijdje voordat ik iets hoorde. Uiteindelijk tevreden met afhandeling.

Gerdina uit Bleskensgraaf Ca, 20 juli 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat fijn dat je schademelding naar tevredenheid is afgehandeld. We begrijpen dat je sneller een reactie wenste zodat de afhandeling zo snel mogelijk plaatsvond. Ons Schadeteam werkt er hard aan om dat te verbeteren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 juli 2024

Snelle en reeële afhandeling van schade

Bernard uit Deurne , 16 juli 2024

Perfect geholpen met duidelijk advies

Thomas uit Eindhoven, 16 juli 2024

Eerlijk gezegd vind ik dit verzoek wat te vroeg komen. Ik kan wel schrijven dat ik vriendelijk en begripvol te woord ben gestaan, maar intussen is het al een week stil rond mijn schademelding.

Robert uit Den Haag, 15 juli 2024

Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te vernemen dat je het contact met onze collega als prettig hebt ervaren. Iedere ervaring, hoe klein dan ook, is voor ons van enorm belang. Zo weten we namelijk precies wat er goed gaat en wat er eventueel beter kan. Ons Schadeteam gaat met je feedback aan de slag en komt zo spoedig mogelijk op je schademelding terug.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 juli 2024

Snel en goed geregeld

Simone uit Julianadorp, 15 juli 2024

Duidelijke mail met vragen over schade

Tom uit Zwaag, 13 juli 2024

De Specialist Klantvragen was kundig en zeer klantvriendelijk bij het beantwoorden van mijn vragen, vooral over onze doorlopende annulerings- en reisverzekeringen. Zij wees ons zelfs op een premieverlaging omdat onze kinderen >24 jaar oud zijn geworden, en heeft dit direct geregeld.

Fred uit Waalre, 12 juli 2024

Het melden van mijn schade ging in eerste instantie mis. Waarschijnlijk vanwege een time-out. De tweede poging ging vlekkeloos.

Andre uit Mierlo, 12 juli 2024

Fijne mensen die daar werken. Via chat word je echt goed geholpen! Aanrader!

Sebas uit Houten, 10 juli 2024

Erg prettige persoonlijke aandacht. Dank je wel!

Miriam uit 's-Gravenhage, 8 juli 2024

snelle afhandeling en ook korting aangeboden bij overstap. Overstapservice.

Rien uit Cothen, 7 juli 2024

Trage reactietijd, er wordt in hokjes gedacht en niet in oplossingen. En al helemaal niet met een integrale blik. Tijd om alle verzekeringen ergens anders onder te brengen. Doei.

Leon uit Enschede , 4 juli 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. Een van onze Schadebehandelaars zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om je zorgen te bespreken en te kijken hoe we je eventueel beter van dienst kunnen zijn.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 juli 2024

ik had een dekkingswijziging doorgegeven, waaronder een aanpassing van Europa naar wereld. Per 13 juli 2024. Die is niet doorgevoerd, waarop ik de wijziging nogmaals moest opgeven

Anoeska uit Den Haag, 1 juli 2024

Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je verzoek nog niet was verwerkt. Wanneer een wijziging akkoord is, kan deze met terugwerkende kracht worden ingevoerd. Ons Administratieteam gaat voor je na hoe het ervoor staat en laat dit deze week aan je weten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 juli 2024

Makkelijk, snel en goedkoop.

Theo uit Poortugaal, 24 juni 2024

Ondanks aangeleverde bewijsmateriaal hebben we te weinig vergoeding gekregen.

Berry uit Doetinchem , 14 juni 2024

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer om te vernemen dat je je niet kunt vinden in de vergoeding die je hebt ontvangen. We proberen het elke dag weer beter te doen en nemen jouw opmerking hier graag in mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 juni 2024

behulpzaam, attent. meedenkend en goede info. Prettig gesprek

Bertus uit Groningen, 14 juni 2024

De schadeafhandeling is snel en correct verlopen. De tussentijdse communicatie was correct. Zonder meer top geregeld.

Cees uit Lisse, 13 juni 2024

fantastisch afgehandeld mijn reiskosten declaratie. In een woord geweldig. wat een service

hans uit Noordwijkerhout, 13 juni 2024

Beste Promovendum,
Ik heb 29 mei een vraag per e-mail gesteld.
Daar heb ik vandaag (12 juni) antwoord op gehad.
Ik vind het wel echt erg lang duren, voordat jullie antwoord geven….
Hier valt wel verbetering te behalen….
Mvg

Myron uit Vlaardingen , 12 juni 2024

Dank je wel voor je feedback. We begrijpen dat de verwerkingstijd langer heeft geduurd dan je van ons mag verwachten en we zullen dit zeker meenemen in ons verbeterproces. Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 juni 2024

Prettig gesprek, fijn ook dat je teruggebeld wordt, prima antwoord op mijn vragen.

Fred uit Barendrecht, 11 juni 2024

Er is mij een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik gebeld zou zijn door de Verzekeringsadviseur, maar er geen gehoor was. Dit klopt niet, ik ben steeds thuis vanwege ziekte en heb geen telefoontje ontvangen noch gemist!

Theo uit Oosterhout , 10 juni 2024

Dank je wel voor het delen van je ervaring. Wat vreemd dat je geen gemiste oproep hebt van onze collega. We gaan voor je uitzoeken waardoor dit gekomen is. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met onze collega hierover. Mochten er toch nog vragen zijn, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 juni 2024

Schade was gebruikersvriendelijk op te geven op de site.

Afhandeling ging ook probleemloos en snel

frank uit Born, 10 juni 2024

Beoordeling duurt te lang.

chris uit Sappemeer, 6 juni 2024

Bedankt voor het delen van je feedback. Onze verwerkingstermijn duurt op dit moment langer dan je van ons gewend bent, en dat spijt ons. We zien in het dossier dat de schadevergoeding aan jou wordt uitbetaald. Binnen enkele werkdagen staat het bedrag op je rekening.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 juni 2024

Totaal niet tevreden. Je wordt aan je lot overgelaten en de reactietijd is enkele weken. Absurd!!

Pieter uit Vianen, 4 juni 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Een Schadebehandelaar neemt spoedig contact met je op om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 juni 2024

Super slecht hoe de afhandeling gaat. Aan telefoon wordt medegedeeld dat de diefstal van mijn fietsaccu gedekt is, na 3 weken een update dat de schade toch niet gedekt is omdat ik niet de normale voorzichtigheid in acht heb genomen. Mijn fiets stond met 2 sloten op de camper en verankerd aan de camper waar ik sliep. De accu was ook op slot. Waar ben ik onvoorzichtig? Kortom, valt enorm tegen can promovendum

Karin uit Velp, 31 mei 2024

Bedankt voor je feedback. Wat balen dat je schade is afgewezen. We snappen dat dit tegenvalt en dat de toelichting van je Schadebehandelaar wellicht niet voldoende duidelijkheid biedt. Onze collega bespreekt je schademelding graag persoonlijk met je en neemt spoedig contact op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 mei 2024

8,0

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail