Gezin in bed

Doorlopende reisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 32.000 ervaringen van onze klanten. 

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Merkwaardig dat een kostenoverzicht van de reisorganisatie van 5 april door mij verstuurd niet verwerkt was. Jammer. Dit vandaag dus voor de 2e keer gedaan

Gudy uit Loon op Zand, 17 april 2024

Uitstekende afhandeling

Gerard uit Goor, 11 april 2024

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de afhandeling als uitstekend hebt ervaren. Als je nog meer vragen hebt, staan we altijd voor je klaar!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 april 2024

Ik heb anderhalve week geleden weer gebeld met Promovendum en mijn teleurstelling uitgesproken. Collega van het Serviceteam heeft mij toen heel prettig te woord gestaan. Ik kreeg de volgende dag zelfs bloemen opgestuurd om mij een goed herstel te wensen. Ik had hoop dat er nu vaart in kwam en dat duidelijk was dat ik de boel niet belazer. Nu ontvang ik weer een mail van schadeexpert waar ik moedeloos van word. Hij lijkt op geen enkele manier mee te willen denken met de verzekerde. Ik heb nu 5x met deze man gemaild, maar voel me zo niet gehoord. Voor mij een reden om mijn verzekeringen bij Promovendum op te zeggen. Getver, ik hou hier zo'n nare bijsmaak van over.

Geeske uit Breda, 9 april 2024

Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Fijn dat de bloemen goed ontvangen zijn. We balen ervan dat je het gevoel hebt dat ons Schadeteam niet met je meedenkt. Dit is absoluut niet de bedoeling. We lossen het graag met je op en zorgen ervoor dat een collega spoedig contact met je opneemt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 april 2024

prettig en duidelijk geïnformeerd door de betrokken medewerkster

Jan uit Dalfsen, 9 april 2024

Snelle afhandeling, bereikbaar,

Twan uit Grubbenvorst , 5 april 2024

Fijn geholpen, goed meegedacht en conform belofte zeer snel geleverd. Prettige ervaring!

Tessy uit Oss, 4 april 2024

Reactietermijn op claimaanvraag bedroevend lang. Daarnaast weigert Promovendum extra kosten voor een extra dag verblijf te vergoeden, terwijl zij niet op de dag van vertrek taxivervoer naar huis weet te regelen. En probeer maar eens een medewerker te spreken hierover... Dat is heel lang wachten.

Review 3 april 2024 12:30


Gisteren een slechte review gegeven. Daar kom ik grotendeels op terug. Promovendum denkt toch mee en heeft laten zien dat er met de klant meegedacht wordt als de polisvoorwaarden niet helemaal helder zijn wat betreft schade.

Edwin uit Driebergen, 4 april 2024

Dankjewel voor het delen van al je ervaringen! Wat leuk dat je nu een positieve review deelt. We zijn ontzettend blij dat onze Schadebehandelaar je goed heeft geholpen door met je mee te denken. Fijn dat we het hiermee hebben opgelost.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 april 2024

Ik ben heel prettig en vakkundig te woord gestaan door uw medewerker.

Ed uit Etten Leur, 2 april 2024

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een prettige en vakkundige ervaring hebt gehad met onze Verzekeringsadviseur. Als je nog verdere vragen hebt of ergens mee geholpen wilt worden, staan we voor je klaar.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 april 2024

Waardeloos. De eerste keer dat ik iets kan declareren dan wordt dit afgewezen. Ik ga op zoek naar een andere reisverzekering.

Loek uit Blaricum, 29 maart 2024

Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je je niet kunt vinden in de afwijzing van je schademelding. We snappen dat een afwijzing nooit leuk is, maar hopen dat je je in onze polisvoorwaarden kunt vinden. Ons Schadeteam neemt contact met je op voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 maart 2024

Onduidelijke terugkoppeling waarom de claim niet wordt betaald. Nu moet ik zelf gissen welk punt in de voorwaarden slaat op mijn situatie

Henk jan uit Maarssen, 27 maart 2024

Bedankt voor je feedback. We begrijpen je frustratie en willen graag verheldering bieden. Een Schadebehandelaar zal binnenkort contact met je opnemen om dit verder te bespreken en alle nodige uitleg te geven.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2024

Uw medewerker heeft mij snel en goed geholpen om de dekking van de reisverzekering te wijzigen. Dank!

Ingrid uit Drachten, 27 maart 2024

De vraag van mij ging over een soort ingebouwde annulerings verzekering omdat wij al een doorlopende reisverzekering hadden bij Promovendum Het is niet onze bedoeling om deze (annulering) apart af te sluiten.

Ton uit Tilburg, 27 maart 2024

Laat in behandeling genomen. Even snel behandeld waarschijnlijk vanwege drukte en vergoeding schandalig. Waarschijnlijk een protocol om zo weinig mogelijk te vergoeden. Zal helaas advies moeten inwinnen bij een advocaat.

Willem uit Barendrecht , 23 maart 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer dat je het gevoel hebt dat je schademelding niet zorgvuldig is beoordeeld. Een Schadebehandelaar licht graag de uitkomst toe en neemt hiervoor contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 maart 2024

Bedankt voor de correcte afhandeling van mijn schade.

Henk uit Ede, 21 maart 2024

Beide claims zijn afgewezen op eigen risico, wij hebben niets aan deze reisverzekering en willen deze zo spoedig mogelijk opzeggen.
Het terugsturen van de sieraden die op vliegveld achter gelaten waren kosten meer dan €100 euro.Dit is een reisverzekering waar je niets aan hebt.

Rosalie uit Lierderholthuis, 19 maart 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We kunnen ons voorstellen dat het afwijzen van beide schadeclaims teleurstellend en vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de reisverzekering. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met je opnemen om een toelichting te geven en de situatie rondom de afwijzing van de schade te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 maart 2024

Onprettig. Ik ben al jarenlang verzekerd bij promovendum ivm doorlopende reisverzekering. 1x eerder gebruik van gemaakt bij een onverwacht overlijden. Echter is mijn schademelding (kapotte lift in Airbnb waardoor niet op tijd mijn treinreis terug gehaald) niet geaccepteerd. Ik vind dat erg jammer en overweeg over te stappen naar een andere verzekeraar. Had iets anders verwacht na hier jarenlang trouwe klant te zijn geweest..

Marloes uit Amsterdam, 19 maart 2024

Dank je wel voor het toelichten van je review. We snappen dat een afwijzing van schade niet fijn is. Jammer dat jouw ervaring met ons hierdoor niet meer positief is. We bespreken je ervaring graag persoonlijk met je zodat we van elkaar kunnen leren. Een collega van ons Schadeteam neemt spoedig contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 maart 2024

Ik werd snel, vriendelijk en kundig geholpen.

Jane uit Putten, 18 maart 2024

Het antwoord liet wel wat te lang op zich wachten…
Referentie: als men bij mij iets online koopt heeft men dat de volgende dag in huis. Dan moet u toch ook binnen 1 a 2 dagen antwoord kunnenen geven?

Jan uit Dronten, 16 maart 2024

Bedankt voor je 4-sterren beoordeling en je toelichting! Fijn dat je ervaring positief is. We begrijpen dat je het liefst een reactietermijn van 1 werkdag ziet. Ons reactietermijn verschilt per afdeling en is afhandelijk van de drukte. We werken iedere dag hard om de reactietermijnen zo kort mogelijk te houden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 maart 2024

Heel snel geholpen en direct antwoord gekregen op mijn vraag!

Nadine uit Alkmaar, 6 maart 2024

Prima vakkundig en netjes geholpen met mijn vragen!

Ernst uit Bodegraven, 6 maart 2024

Wijziging was online na 5 dagen nog niet gezien. Via de chatbox werd ik uitstekend geholpen.

Wilco uit Duiven, 4 maart 2024

Prima en snel geholpen

Ursula uit Enschede, 3 maart 2024

Dankje voor het delen van je ervaring met ons Serviceteam! We zijn blij om te horen dat je goed en vlot bent geholpen door onze collega.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 maart 2024

Schade netjes afgehandeld volgens opgave.

Willem uit Heiloo, 3 maart 2024

Prima geholpen en snel

Rob uit Nieuwkoop, 1 maart 2024

Prima, snel duidelijkheid verkregen over mijn vraag.

William uit Nijmegen, 1 maart 2024

Door een val in Turkije in het ziekenhuis beland. Door alle voor mij gelukkig onbekende instanties perfect geholpen. Nergens een rekening van gezien of gehad. Na wat bewijsmateriaal opgestuurd te hebben aan Promovendum zojuist bericht ontvangen dat Promovendum de alarmcentrale heeft betaald en het dossier is gesloten. Niets dan lof! Ik was en ben ontroerd door alle liefde en hulp die is van vele vreemden heb mogen ontvangen.

Trees uit Huissen, 28 februari 2024

Het kostte een paar weken, maar het is netjes geregeld!

Karin uit Driebergen, 28 februari 2024

Hartelijk dank voor je geduld! We vinden het fijn te lezen dat je tevreden bent met hoe alles is afgehandeld. Als je nog vragen hebt in de toekomst, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 februari 2024

Goed geholpen met mijn vragen over bovenstaande verzekeringen. Daarnaast gevraagde info per mail later opgestuurd (zoals beloofd).
Bedankt

Theo uit Zwaag, 28 februari 2024

Goed en redelijk snel is de vergoeding uitbetaald voor het langere verblijf ivm de geannuleerde Eurostar vanuit London.

Jan-Martijn uit Nootdorp, 26 februari 2024

Ik heb schade geleden en extra verblijfskosten geclaimd vanwege een treinstaking in Duitsland. In de polisvoorwaarden van Promovendum mis ik een definitie van het begrip verblijfskosten. Promovendum stelt dat extra kosten voor eten en drinken daar niet onder vallen. Dat is jammer. Andere verzekeraars hebben dat duidelijk in hun polisvoorwaarden staan en vergoeden deze kosten wel.

Michael uit Maastricht, 23 februari 2024

Bedankt voor je heldere feedback. We snappen je opmerking en gaan hier graag mee aan de slag. We vinden het erg belangrijk dat onze polisvoorwaarden transparant en duidelijk zijn. We gaan daarom onze voorwaarden controleren aan de hand van jouw review. Nogmaals bedankt voor het doorgeven!

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 februari 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail