Auto inpakken voor vakantie

Doorlopende annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

telefonisch gemeld; formulier toegestuurd gekregen met naam en dossier nummer; ingevuld teruggestuurd met mededeling dat meer info zou volgen; die info later ook toegestuurd; binnen twee weken bericht over afhandeling en betaling schade; betaling na die mail ontvangen.
Volgens mij hebben jullie je processen heel goed op orde én medewerkers die prettig en correct communiceren!

Frits uit Dordrecht, 21 februari 2024

Helaas een gedeelte van de reis door ziekte reisgenoot moeten annuleren, fijn dat schade netjes is afgewikkeld.

Edwin uit Oud-Beijerland, 19 februari 2024

Dank je wel voor je mooie review. Wat ontzettend balen dat jullie de reis niet af konden maken. We hopen dat het ondertussen beter gaat met je reisgenoot. Fijn dat we je konden helpen met de gemaakte reiskosten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2024

Helder verhaal, vriendelijke adviseur

Eelco uit Zwolle, 8 februari 2024

Zeer correcte en snelle afhandeling.

Gustaaf uit Koedijk, 7 februari 2024

Vriendelijk, snel, behulpzaam en kennis van zaken . Dankjewel !

Nanny uit Roosendaal, 23 januari 2024

Dankjewel voor je vriendelijke woorden! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over het contact met onze Verzekeringsadviseur.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2024

snelle afhandeling naar wens

Maurice uit Vught, 11 januari 2024

Positief, zeer correcte afhandeling en een fijn en goed gesprek .

Klaas uit Rijsenhout, 11 januari 2024

Wat ontzettend fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met ons Schadeteam en dat je blij bent met de schadeafhandeling. We streven ernaar om ieder contact zo goed te laten verlopen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 januari 2024

Goede service, duidelijke uitleg over de vergoeding en alles is snel geregeld.

Mary uit Vleuten, 10 januari 2024

Tot nu toe goed, gesprek gehad met vriendelijke en begripvolle medewerker. Ben in afwachting van reactie.

Klaas uit Rijsenhout, 9 januari 2024

Goed geregeld, dank u wel,

Met vriendelijke groet,

Aad

Aad uit 's-Gravenzande, 5 januari 2024

Dankjewel voor je vriendelijke woorden, Aad. We vinden het erg leuk om te lezen dat jouw Schadebehandelaar je goed heeft geholpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 januari 2024

Uitstekende en zeer vlotte afhandeling van de schade.
Helder, kort en zakelijk.
Hier houd ik van.

Jacques uit Eemnes, 4 januari 2024

Prima geholpen. Wel even in de wacht gezet vanwege overleggen met collega

Nico uit Wervershoof, 27 december 2023

Resultaat goed
Tempo afhandeling en begeleiding tijdens proces waardeloos

Henk uit Wognum, 15 december 2023

Fijn dat je blij bent met de uitkomst van je schademelding. We vinden het jammer dat de duur van afhandeling en begeleiding niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Je Schadebehandelaar neemt na het weekend contact met je op voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 december 2023

Dat een fietsongeval leidde tot uitbetaling annuleringsverzekering , is correct. Wat super was van Promovendum was het sturen van een taart op huisadres. Toppie!!

Arie uit Vlaardingen, 14 december 2023

Het antwoord op mijn vraag is niet beantwoord.

Gemma uit Reeuwijk , 13 december 2023

Dank voor je feedback. In het dossier zien we dat er contact is geweest met een Klantadviseur waarmee deze kwestie is besproken. Als je aanvullende informatie nodig hebt of verdere vragen hebt, laat het ons gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 december 2023

Zeer te spreken over snelle reactie en accuratesse

Rob uit Rhenen , 12 december 2023

Zeer slecht. Ik ga al mijn verzekeringen opzeggen

Anita uit Haren, 11 december 2023

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat een afwijzing van je schademelding nooit leuk is. Ons Schadeteam bespreekt je ervaring graag telefonisch met je. Een collega neemt uiterlijk morgen contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 december 2023

Prima afhandeling. Promovendum is goed toegankelijk en informeert volledig en binnen de afgesproken termijn.

Roel uit Delft, 8 december 2023

Prima en snel geholpen

A uit Alblasserdam, 7 december 2023

Tot nu toe goed geholpen

Ab uit Alblasserdam, 1 december 2023

Goed geluisterd naar mijn vraag en ruimschoots beantwoord op vriendelijke wijze

Margreet uit Culemborg, 28 november 2023

Correcte en snelle afwikkeling

Walter uit Lievelde, 28 november 2023

Er werd snel gereageerd op mijn claim en de wijze van afhandeling en de communicatie erover was uitstekend.
5 sterren wat mij betreft.

Rob uit Assendelft, 27 november 2023

Bedankt voor de mooie woorden! Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de schadeafhandeling. We sturen je compliment met een glimlach door naar ons Schadeteam.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 november 2023

Ik hoor niks van jullie!!! En ik heb reeds twee weken geleden de schade gemeld!

Anita uit Haren, 23 november 2023

Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat communicatie belangrijk is, onze excuses dat we nog niet hebben gereageerd op je schademelding. Een collega van het Schadeteam neemt spoedig contact met je op om de kwestie te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 november 2023

Fijn contact om een verdrietige reden. Goede uitleg.
Dankjewel, soms heb je dat gewoon nodig

Ina uit Pijnacker , 22 november 2023

Goed en meelevend te woord gestaan over een mogelijke annulering/omboeking van onze vakantie. Ze deed alles om mijn vragen te beantwoorden. Ze belde zeer snel terug toen de verbinding plotseling verbroken werd en nam de tijd. Bedankt!

Milet uit Hoorn, 21 november 2023

Vriendelijke behandeling, vlotte afhandeling!!!

A uit Noordenveld, 21 november 2023

Snelle afwikkeling, duidelijke communicatie.

Harrie uit Tilburg, 20 november 2023

Wij moesten eerder terug naar huis voor een sterfgeval, gelijk gebeld met het nood nummer, maar was nog al een gedoe voor wij de vlucht terug hadden geboekt bij jullie, heb diverse keren moeten bellen met het noodnummer, 1,5 dag voor wij onze boarding passen hadden, maar de verdere afwikkeling is nu goed verlopen.

Jef uit Tilburg , 15 november 2023

Schade bij een vlucht die wordt geannuleerd, en daardoor paar dagen later moeten vertrekken, wordt niet vergoed door de annuleringsverzekering.
Er zijn verzekeringsmaatschappijen waar dit wel keurig geregeld wordt. Bv Allianz

Ab uit Alblasserdam, 9 november 2023

Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en een Schadebehandelaar zal spoedig contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 november 2023

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail