Auto inpakken voor vakantie

Doorlopende annuleringsverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen over onze annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.

 

Ervaring plaatsen

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Één ster is nog teveel........

Moet weken wachten, geen opvolging en dan komen ze ineens met de smoes dat ze niet snappen waarom het schadebedrag hoog is. Ze hebben nooit om een specificatie gevraagd

Henk uit Nijmegen, 24 juni 2022

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te lezen dat deze niet positief is. Graag zorgen wij voor opheldering en nemen telefonisch contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2022

Zelfs toen het door een foutje bij Promovendum fout dreigde te lopen was één telefoontje voldoende. De fout werd hersteld en de schademelding in no time afgehandeld.

Cees uit Heiloo, 23 juni 2022

Correcte afhandeling. Begripvol. Gelukkig geen gebruik van de annulering hoeven maken.

Lex uit Enschede, 17 juni 2022

Zeer adequate en snelle afhandeling

Lenie uit Barendrecht , 17 juni 2022

Snel en accuraat geholpen

Paul uit Purmerend, 16 juni 2022

Prima geregeld zonder gezeur !! TOP!!

Jonnie uit Amstelveen, 16 juni 2022

Een reisannulering doorgeven is makkelijk. Na het doorgeven hiervan, werd het snel opgepakt door de medewerkers van promovendum. Duidelijke communicatie. Vervolgens werd de declaratie snel overgemaakt. Zeker tevreden over de service!

Naomi uit Capelle aan den IJssel, 15 juni 2022

Snelle en vlotte afhandeling van de schade.

Chris uit Dordrecht, 14 juni 2022

Super gesprekspartner. Aandachtig en luisterend oor. Compliment

Harrie uit Venlo, 10 juni 2022

Wij hebben een annuleringsschade gemeld en deze is binnen een week door Promovendum afgewikkeld. Prima en snel geregeld.

Bert uit Culemborg , 9 juni 2022

Snel, deskundig, vriendelijk, servicegericht. Fantastisch! Dank.

Daan uit Gouda, 9 juni 2022

Prima geïnformeerd wat ik moest insturen en daarna heel snel opnieuw prima geïnformeerd en werd de zaak tot mijn grote tevredenheid afgehandeld

Kors uit Reeuws Kl, 9 juni 2022

Nette en snelle afhandeling van de geleden schade.

R. uit Raalte, 7 juni 2022

Ik zag dat mijn annuleringsverzekering per ongeluk door u te vroeg gestart was doordat premie werd afgeschreven. Ik stuurde een e-mail met de juiste ingangsdatum. Het sein werd onmiddellijk opgepikt en op zondag kreeg ik al bericht terug dat de zaken weer rechtgezet werden. Goede adequate service binnen drie dagen. Goed werk promovendus!

Guy uit Hoek van Holland, 6 juni 2022

Jullie klantenservice is goed bereikbaar. Degeen die mij geholpen heeft (schadebehandelaar), luisterde goed, leefde zich in, informeerde duidelijk en dacht mee.
Snelle responstijd na melding van annulering en ook de duur van de afhandeling werd duidelijk over gecommuniceerd en is nagekomen. Ik ben tevreden over de afwikkeling.

Caroline uit Den Haag, 2 juni 2022

De schadebehandelaar hielp mij uitstekend. Was rustig, zocht alles uit en legde het goed uit. Maakte een dossier aan, wat uiteindelijk (gelukkig) niet nodig was!! Top!!

Monique uit Hengelo (gld), 2 juni 2022

Snelle en correcte afhandeling. Prima service

Huub uit Sevenum, 1 juni 2022

Uiterst slecht, grote tegenvaller van Promovendum.

Harry uit Groningen, 1 juni 2022

Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent. We zijn benieuwd naar de reden en komen hiervoor graag in contact met je. Een collega van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 juni 2022

De verzekeringsadviseur is een topper! Reageert supersnel en adequaat. Nooit meer laten gaan deze verzekeringsadviseur!

Rogé uit Venlo, 27 mei 2022

Snelle afhandeling en professioneel.

Anouk uit Hilversum, 24 mei 2022

Goed en fijn telefoongesprek gevoerd en goed gehandeld
door de schadebehandelaar.
Hoop nu op een goede afloop.

Joke uit Ede, 22 mei 2022

Zeer goed geholpen door een schadebehandelaar.
En erg attent dat hij een bloemetje heeft gestuurd, naar mijn zoon en schoondochter.

Peter uit Alphen aan den Rijn, 19 mei 2022

Heel slecht. Niet reageren op mails, continue aanvullende informatie vragen en uiteindelijk een reden gevonden om het verzoek af te wijzen. Na een paar jaar promovendum mijn een eerste zeer kleine schade claim ingediend en dan zo behandeld worden is triest.

Giel uit Vleuten, 16 mei 2022

Bedankt voor jouw review, Giel. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de schadeafhandeling. Jouw schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw ervaring en het dossier te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 mei 2022

2 maanden gewacht op geld, waar we gewoon recht op hadden. Nooit kwam er enig reactie van Promovendum, steeds moest je er zelf achteraan bellen/ mailen. Als ze uiteindelijk 1 keer bellen en je neemt niet direct op, krijg je een email dat je onbereikbaar bent. Wanneer je dat wel bent? of je wil e-mailen of bellen, maar telefoonnummer is van alarmcentrale die je helemaal niet kunnen helpen. Echt verschrikkelijk slechte service en enorme klantONvriendelijkheid

Monique uit Apeldoorn, 15 mei 2022

Bedankt voor jouw review. We begrijpen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw feedback mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 mei 2022

de eerste klacht hebt u al eerder ontvangen. nu gaat het om de laatste betaling ad € 100,- van dokterskosten. ik heb de schadebehandelaar op 3 mei jl. per mail gevraagd om dit te regelen. Geen antwoord tot nu toe. 10 mei gebeld... dhr niet bereikbaar. Dame kon het niet afwikkelen. zou worden terug gebeld. nog steeds niets!
ik denk erover om maar naar een andere verzekering over te gaan.

Pieter uit Alblasserdam, 13 mei 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer om te vernemen dat jouw ervaring nog niet positief is na de geboden oplossing. Een medewerker van ons Schadeteam kijkt graag nogmaals met je mee en neemt hierover contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 13 mei 2022

Verliep allemaal wat stroef in het begin. Aangemeld bij de Alarmcentrale. Niet verder doorgekomen blijkbaar. Volledig onbekend bij promovendum Nummer van de alarmcentrale doorgegeven. Daar kon promovendum niet in kijken en blijkt een ander systeem te zijn. Opnieuw het verhaal gedaan bij promovendum. Daarna redelijk goed opgepakt. Had voor mij wel iets sneller gekund maar de afhandeling was duidelijk. Wel weer even verrast dat niet het juiste bedrag uitgekeerd was. Dit was makkelijk en snel verholpen met een mailtje, waarna ik bericht kreeg dat het resterende bedrag snel gestort wordt. Gezien het verhaal kan ik geen 5 sterren geven maar wel een dikke 3 sterren.

John uit Apeldoorn, 12 mei 2022

Bedankt voor jouw compliment en tip voor verbetering, John! Wij sturen jouw tip door naar de afdeling Schade. Zij gaan hiermee aan de slag.

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 mei 2022

Onze schademelding werd onwaarschijnlijk snel keurig afgehandeld. Binnen 5 werkdagen kreeg ik bericht en nog dezelfde dag stond het geld op de rekening. Niets dan lof!

B. uit Diever, 12 mei 2022

Als je al verbinding krijgt, dan is er een onprofessionele behandeling aan de telefoon bij een overlijdensgeval en heeft de melding een veel te lange verwerkingstijd en is is het zeer onduidelijk wat de vervolgstappen zijn. Echt niet goed.

Valentijn uit Alphen aan den Rijn, 12 mei 2022

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Wat ontzettend vervelend dat je niet naar tevredenheid bent geholpen in deze situatie. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw ervaring en de vervolgstappen te bespreken. We leren graag van jouw feedback!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 mei 2022

Prettige communicatie. Zeer tevreden over afhandeling

A.P. uit Vuren, 4 mei 2022

Prima behandeld na een annulering ivm met overlijden moeder/schoonmoeder.

Kees uit Castricum , 3 mei 2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We waarderen dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Nog veel sterkte toegewenst met dit grote verlies.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2022

8,4

Dit is het gemiddelde klantcijfer van Promovendum in de afgelopen 3 maanden.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail