Doorlopende annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Niet fijn dat ik al bijna 2 maanden wacht op de conclusie tav mijn schademelding. Telkens moet ik weer nieuwe info sturen en kan niet op mijn account nakijken wat ik al eerder verzonden heb. Dat vind ik erg jammer. Liever stuur ik in 1keer alles wat nodig is op en kan ik op de site alles inzien en heb ik binnen een paar weken duidelijkheid over de vergoeding.
Odile uit Houten, 10 oktober 2024
Dankjewel voor jouw review! Vervelend om te lezen dat je ervaring niet positief was. Wij horen graag hoe we met je in contact kunnen komen als je een toelichting wilt geven. Je bereikt ons via klanttevredenheid@promovendum.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 oktober 2024
Vlot en netjes afgehandeld, nergens moeilijk over gedaan.
Jan uit Gemonde , 9 oktober 2024
Bedankt voor jouw positive review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
- Vriendelijke groet, Promovendum - 9 oktober 2024
Prima probleemloos afgehandeld.
Dick uit Dedemsvaart, 7 oktober 2024
Keurig en snel afgehandeld!
Antoinette uit Uithoorn, 1 oktober 2024
Snel en vriendelijk geholpen ook al met het invullen van het schadeformulier. En als kers op de taart kreeg ik de volgende dag per post een lekker stuk appeltaart opgestuurd.
Paul uit Leunen, 1 oktober 2024
Door ongeval reis moeten verzetten. Keurige en snelle afhandeling van de gemaakte kosten. Complimenten voor Promovendum.
Richel uit Duiven, 30 september 2024
0 sterren eigenlijk. Niet van jullie gewend dit!
Jullie blijven maar om bewijzen vragen dat mijn dochter te ziek was en haar reis niet kon maken. Erg irritant. Jullie proberen gewoon dat de klant het erbij laat zitten. Maar dat ga ik dus niet doen. Ik heb recht op de vergoeding, want mijn dochter had longontsteking. Ik ga overwegen een andere verzekeraar te zoeken, want dit gaat echt nergens meer over. Alsof ik voor de lol een reis annuleer.
Maarten uit Soest, 30 september 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze afhandeling. We begrijpen dat het vervelend is al er om extra bewijs wordt gevraagd, zeker in een moeilijke situatie zoals deze. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 30 september 2024
De melding en telefonisch onderhoud met de Klantadviseur is correct en zeer vriendelijk verlopen. We danken haar hartelijk.
Leo uit Monster, 30 september 2024
Vanuit mijn portal wilde ik een doorlopende annuleringsverzekering afsluiten. Bij het klikken via mijn online omgeving kwam ik op een pagina waar ik automatisch was uitgelogd en al mijn gegevens opnieuw in moest vullen. Gelukkig was daar een knop dat ik gebeld kon worden en toen was alles enorm snel geregeld.
Otto uit Uithoorn, 25 september 2024
De uitkering duurde 3 maanden, daarom 4 in plaats van 5 sterren.
Mireille uit Wijdemeren, 25 september 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback en de 4 sterren! We begrijpen dat de uitkering langer heeft geduurd dan gewenst en waarderen je geduld. We werken continu aan het verbeteren van onze processen en hopen dat je de volgende keer een snellere ervaring zult hebben. Mocht je nog vragen hebben, staan we uiteraard voor je klaar!
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 september 2024
prima geholpen en meteen bevestiging
jf uit Zwijndrecht, 19 september 2024
Duurt erg lang. En erg hoge bewijslast voor relatief gering bedrag.
Rob uit Maastricht, 19 september 2024
- Hartelijk dank voor jouw review. Vervelend dat onze reactie langer duurde dan je verwacht had. Wij doen er alles aan om de reactietijd tot een minimum te beperken. Jouw opmerkingen nemen we mee!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 september 2024
Duurt allemaal erg lang , na 3 weken pas reactie en dan nog een verzoek voor aanvullende info. Graag vooraf duidelijk wat er gewenst is zodat de afhandeling sneller/ efficiënter kan .
Bert uit Haarlem, 13 september 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat het proces langer duurde dan verwacht en dat er onduidelijkheid was over de benodigde informatie. We nemen je opmerkingen mee en zullen ons best doen om in de toekomst vooraf duidelijker te communiceren over de benodigde stappen, zodat alles sneller en efficiënter verloopt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 september 2024
Was elke helpdeskmedewerker maar zo vriendelijk en doelgericht. Was top.
Sake uit Hoogezand, 13 september 2024
Keurig geregeld. Snelle afhandeling als je alle informatie verstrekt. Niets dan lof.
Robert uit Oosterhout, 11 september 2024
Zeer eenvoudig online aan te vragen, duidelijk wat aangeleverd moet worden ter ondersteuning aanvraag en snelle afwikkeling.
Monique uit Zuid-Scharwoude, 29 augustus 2024
De vakantie helaas moeten annuleren ivm priveomstandigheden, maar keurig geholpen! Goede service en prima communicatie.
Vincent uit Dordrecht, 29 augustus 2024
Bedankt voor je mooie woorden! We vinden het jammer dat je je vakantie moest annuleren, maar zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer van dienst zijn!
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 augustus 2024
Keurige afhandeling van annulering van deel van onze reis die ik niet kon doen ivm sport ongeval. Wij hebben ook alleen de annuleringsverzekering aangesproken voor het deel van de reis wat we niet konden doen. Eén deel van de reis konden we wel doen.
Tonny uit Losser, 16 augustus 2024
Fijn gesprek waar ik toelichting kon geven op mijn casus. Empathisch ten aanzien van het overlijden van mijn vrouw. Ook nog bloemetje met condoleances ontvangen.
marc uit Zaandam, 15 augustus 2024
Goede service en transparante voorwaarden
Robert uit Delft, 12 augustus 2024
Slecht. Mijn reisgenoot had na een paar dagen het geld van haar verzekering. Haar brief met de specificatie van 2 bedragen heb ik meegestuurd. Ik had gebeld of het nodig was om de factuur voor het annuleren mee te sturen. Nee, maar omdat het standaard formulier daar om vraagt moest dat alsnog. Toen kreeg ik maar 1 bedrag vergoed. Het is toch logisch dat we allebei evenveel schade hebben. Maar men begreep niet waar dat 2e bedrag voor was! Na het doorsturen van de uitleg van reisgenoot met extra stukken kreeg ik na 12 dagen pas bericht dat ik het andere bedrag ook krijg krijg. Een maand verder. Verzekering voor hoog opgeleiden? En de medewerkers?
Irma uit Dordrecht, 9 augustus 2024
Dank je wel voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over ons schadeproces in vergelijking met die van je reisgenoot. We gaan je schadedossier bestuderen ter evaluatie. Op deze manier hopen we in de toekomst beter aan je verwachtingen te kunnen voldoen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 9 augustus 2024
Prima geholpen door de Klantadviseur. Kleine suggestie...initiële mail kwam in mijn spam map terecht. Misschien een melding geven als mensen bijv. 10 werkdagen niets horen ze even in de SPAM kijken.
Jaco uit Uithoorn, 9 augustus 2024
Goed afgehandeld.
Dank U wel.
Swanica uit Ouderkerk aan de Amstel, 8 augustus 2024
Super, duidelijk en korte lijnen.
Eddy uit Sint-Oedenrode , 7 augustus 2024
Goed en professioneel afgehandeld
Monique uit Bergeijk, 30 juli 2024
Uiteindelijk is het resultaat zoals verwacht maar de communicatie is uiterste slecht. 2 keer gebeld voor een terugbelverzoek, maarcwerd niet gebeld 4 x zelf gebeld om de annulering toe te lichten maar lukte niet pm mevrouw aan de lijn te krijgen, reactie het kan wel 15 werkdagen duren voordat u antwoord krijgt. Kortom communicatie is heel slecht
Hans uit Klaaswaal, 26 juli 2024
Dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn dat je schademelding naar verwachting is afgehandeld. We vinden het spijtig dat je niet tevreden bent over de communicatie. We werken er momenteel hard aan om de reactietijden van ons Schadeteam te verkorten. Je overige feedback nemen we mee in onze verdere verbeteringen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 26 juli 2024
Na mij beklag over het uitblijven van de schadeafwikkeling kreeg ik een excuus bericht en de uitleg waarom dit allemaal zolang had geduurd. Enkele dagen later is de volledige schade zonder verdere hindernissen uitbetaald. Perfect geregeld Promovendum. Een pluim voor jullie schadeafdeling!!
Theo uit Oosterhout , 24 juli 2024
Goede serieuze behandeling van de schade. Goede medische doorvraag.
Jaap uit Kudelstaart, 18 juli 2024
Schadeafwikkeling duurt erg lang. Schade op 20-06-2024 gemeld, maar een eerste respons van uw kant kwam pas na 3 weken. Zelf heb ik 45 jaar in de financiële dienstverlening bij verzekeringsmaatschappijen gewerkt en kan u wel zeggen dat een dergelijke lange wachttijd in mijn tijd vrijwel nergens is voorgekomen. U wikkelt niet af terwijl alle gegevens en documenten al ruim 3 weken voorhanden zijn.
Vreemde gang van zaken!
Graag afhandeling van de schade.
Theo uit Oosterhout , 18 juli 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat de schadeafwikkeling langer duurt dan je had verwacht. Wij kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is. We zullen proberen ervoor te zorgen dat de schadeafhandeling zo spoedig mogelijk wordt afgerond. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met je opnemen om dit verder te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 juli 2024
Snel gereageerd, duidelijke antwoorden, vriendelijk
Eddy uit Sint-Oedenrode, 16 juli 2024