
Doorlopende annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan het privacybeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Vriendelijke, geduldige medewerkster!!
Chandra uit Dordrecht, 15 februari 2021
Ongedaan maken opzegging is verwerkt.
Philip uit Amsterdam, 14 januari 2021
Wachttijd op antwoord is te lang. Ik heb z.s.m. de vraag gesteld n.a.v. het afsluiten van een verzekering. Met de vraag of een geboekte reis ook onder de voorwaarden valt. Dat is het geval als je de reis maximaal 7 dagen voor afsluiten verzekering afsluit. Wel lastig als je dan later dan 7 dagen antwoord krijgt.
De situatie valt binnen de regels dus er is geen probleem ontstaan. Geen verdere actie nodig.
Rolf uit Gouda, 13 januari 2021
We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw ervaring hierin mee. Bedankt voor jouw feedback!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 januari 2021
Zeer attent, snel en vakkundig afgewikkeld.
Marc uit Tilburg, 7 januari 2021
Zeer snelle afhandeling van de annuleringsschade.
Piet uit Oostvoorne, 7 januari 2021
Annulering werd vriendelijk met aandacht voor menselijke kant en situatie zorgvuldig, deskundig en snel afgewikkeld.
Ad uit Amersfoort, 31 december 2020
Snelle en correcte afhandeling binnen 48 uur.
Johan uit Den Haag, 18 december 2020
Perfecte afhandeling. Chapeau!
J.L. uit Hellevoetsluis, 18 december 2020
Prima geholpen en geadviseerd
Marinus uit Barendrecht, 10 december 2020
De adviseuse was punctueel, klantvriendelijk en snel in reageren. Ik wil voortaan altijd door haar geholpen worden !! :)
S.H.K. uit Ede, 29 november 2020
Blij dat u na een tweede aanvraag alsnog tot vergoeding bent overgegaan
Kees Jan uit Simonshaven, 23 november 2020
Gewoon netjes en snel afgehandeld, waarvoor mijn dank.
Max uit Groesbeek , 23 november 2020
Uiteindelijk positief. Met name prettig contact met de contactpersoon vanuit Promovendum.
Rianne uit Raalte, 12 november 2020
Ik ben super fijn geholpen!
Mandy uit Dordrecht , 12 november 2020
In verband met een operatie van mijn vrouw kon helaas onze vakantie niet doorgaan. Promovendum heeft de annuleringskosten van ons vakantiehuis volledig vergoed. De communicatie gaat snel en efficiënt via E-mail. Zeer tevreden.
Hans uit Wassenaar, 15 oktober 2020
Wat moeite om de juiste documenten boven tafel te krijgen, maar daarbij prima geholpen en daarna e.e.a. snel afgehandeld.
Kamiel uit Bussum, 15 oktober 2020
direct en correct actie ondernomen
hans uit Alphen aan den Rijn, 11 oktober 2020
Prima afwikkeling annulering i.v.m. een overlijdensgeval.
Henk uit Dordrecht, 5 oktober 2020
Goed geholpen. wel lastig om contact te krijgen.
Jan uit Gorinchem, 2 oktober 2020
Zeer plezierig gesprek met de schadebehandelaar.
Juul uit Soest, 28 september 2020
Prima service, snel afgehandeld!
Heleen uit Volkel, 24 september 2020
Vlotte afhandeling, waarbij zeer begrijpelijk even werd doorgevraagd naar de oorzaak en de stand van zaken op het moment van vertrek.
Frits uit Veenendaal, 22 september 2020
Prettig telefonisch geholpen. Snelle reactie per email
Johan uit Noordwijk, 21 september 2020
Keurig afgehandeld zonder gedoe.
Eduard uit Purmerend, 16 september 2020
Fantastisch geholpen. Snel doorgeschakeld en een zeer behulpzame en vriendelijke vrouw aan de lijn gehad.
Bert-Jan uit Rotterdam, 15 september 2020
Snel en netjes afgehandeld! Complimenten!
Patrick uit Haarlem , 11 september 2020
Correct en snel afgehandeld.
Rein uit Aalmeer, 4 september 2020
snel en netjes geregeld.
joop uit Tiel, 3 september 2020
Correct, vriendelijk en behulpzaam van de vragen die zijn gesteld.
Theo uit Kaatsheuvel, 2 september 2020
Prettige contact, duidelijke instructies wat er nodig had en snelle afhandeling van de vraag.
Een ontvangstbevestiging van de ingestuurd stukken zou het compleet maken.
Suzanne uit Rotterdam, 26 augustus 2020