
Doorlopende annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Correct en snel geholpen. eerst via telefonisch contact, daarna verder afgehandeld vie email.
Waarvoor dank
Jos uit Helmond, 17 maart 2023
De medewerker vraagt allerlei gegevens op, eerst via een formulier dat voor verbetering vatbaar is, daarna een gegeven van de arts, en daarna weer allerlei andere gegevens. Het geheel duurt zodoende minstens twee maanden langer dan wanneer alle gegevens in één keer gevraagd zouden zijn. Bovendien is de helft van de gevraagde gegevens al aangeleverd en toch wordt er opnieuw naar gevraagd.
Ruben uit Rotterdam, 16 maart 2023
Bedankt voor het delen van jouw feedback. Jammer dat de schadeafhandeling langer duurt dan je had verwacht. Ons Schadeteam vraagt de stukken op om een beoordeling te kunnen maken met betrekking tot het schadedossier. We zien dat je hier inmiddels over hebt gemaild. Jouw schadebehandelaar zal spoedig mogelijk een reactie geven op jouw e-mail.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 maart 2023
Prima geregeld en correct afgewerkt. Betaling binnen 8 werkdagen .
Henk uit Dordrecht, 16 maart 2023
Inflatie in Nederland op dit moment 10/15%, maar het maximale te verzekeren bedrag voor de annuleringsverzekering is slechts € 2500 p.p. per reis.
Slechte zaak.
Marian uit W'hoof, 15 maart 2023
Bedankt voor het delen van jouw feedback. We willen onze klanttevredenheid altijd verbeteren en nemen jouw feedback mee in ons verbeterproces. We gaan ermee aan de slag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 maart 2023
zeer goed afgehandeld met ook een persoonlijke noot, vanwege de reden voor de annulering (ziekte).
Emmie uit Weesp, 14 maart 2023
Snelle en correcte afhandeling
Wr uit Castricum, 10 maart 2023
Slechte ervaring. Verzekeraar biedt geen duidelijkheid en verwijst je terug naar de vliegtuigmaatschappij/reisbureau.
Jorine uit Apeldoorn, 9 maart 2023
Wat jammer om te lezen dat je de afhandeling van je schade niet als positief hebt ervaren. Een collega van ons Schadeteam heeft vandaag telefonisch contact met je opgenomen om de situatie te bespreken. Helaas kreeg onze collega je niet te pakken en heeft je een e-mail gestuurd. Wij wachten je reactie af!
Vriendelijke groet, Promovendum - 9 maart 2023
Snelle afhandeling en uitstekende service van de claim in een voor ons moeilijke periode.
Jan uit ‘s-Gravenzande, 9 maart 2023
Zeer professioneel en snel gehandeld door Promovendum. Zij schakelden de alarmcentrale in. Wij moesten onverwacht onze vakantie onderbreken en de alarmcentrale kon snel een terugvlucht boeken en heeft de kosten betaald.
Ik ben erg tevreden.
Alex uit Enschede, 7 maart 2023
Duurde veel te lang, moest onnodig pdf formulier invullen en dan wordt mijn claim ook nog eens om discutabele reden afgewezen. Ik ben weg; ga al Mann verzekeringen omzetten naar een andere maatschappij
Jaap uit Amersfoort , 6 maart 2023
Bedankt voor je review! We begrijpen dat het vervelend is dat je schademelding is afgewezen en dat je hiervoor stukken hebt toegestuurd. Ons Schadeteam bespreekt je ervaring graag met je zodat we samen kunnen kijken waar we eventueel ons proces in kunnen verbeteren. Een collega neemt hiervoor zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 6 maart 2023
Ik had een simpele vraag over de geldigheid van mijn doorlopende annuleringsverzekering. Uit het antwoord van de Promovendummedewerker bleek alras dat ik nog wel goed zat.
Het gesprek kostte mij niet veel tijd en ik werd ook snel doorverbonden bij Promovendum. Dat maak ik meestal wel anders mee!
Jaap uit Ommen, 4 maart 2023
zeer professioneel , klantvriendelijk en deskundig , aanrader voor iedereen
benno uit Nieuwegein, 2 maart 2023
Snel geholpen en het geld dat ik nog terug kreeg is vrij snel uitgekeerd. Al met al tevreden over de service. Ook goed telefonisch bereikbaar.
Irene uit Castricum, 1 maart 2023
Keurig en snel afgehandeld, uitstekend!
Hans uit De Lutte, 28 februari 2023
Super snel
efficiënt
Begripvol
Heel fijne ervaring
Vriendelijke bejegening
Cjm uit Breda, 28 februari 2023
Her eerste kontakt was via de mail helder en duidelijk. Er behoefde geen nadere uitleg
cor uit Papendrecht, 28 februari 2023
Fijn om te lezen dat de communicatie helder en duidelijk is. Wij geven dit door aan ons Schadeteam. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring!
Vriendelijke groet, Promovendum - 28 februari 2023
eerst uitgebreid uitleg gegeven over de situatie en vervolgens een mail krijgen dat de schade niet wordt vergoed. Zonder enig excuus. Slechte zaak!
CJ uit Oegstgeest, 20 februari 2023
Dankjewel voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat de mail met afwijzing van je schademelding tegenvalt. We gaan het proces evalueren zodat we je volgende ervaring positiever kunnen laten verlopen. Een collega van ons schadeteam neemt contact met je op om samen met jou te kijken wat jij fijner had gevonden.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2023
Goede uitleg en prettig gesprek met de Schadebehandelaar.
CJ uit Oegstgeest, 17 februari 2023
Perfect geregeld. Eerst wat traag mede omdat ik zelf niet meteen de juiste gegevens had aangeleverd. Maar daarna als een speer geld terug gekregen zonder gezeur!
Dirk uit Riethoven, 16 februari 2023
Ik ben keurig geholpen door een dame. Nu hopen dat de rest ook goed wordt afgehandeld.
A.J.A.M uit Mijdrecht, 16 februari 2023
Tot nu toe erg prettig en helder contact
Jurgen uit Doorn, 14 februari 2023
De annuleringsverzekering wordt gehonoreerd op het moment dat je deze nodig hebt, natuurlijk rekneing houdende met de voorwaarden. Service en afwikkeling is zeer prettig verlopen.
Eric uit Zelhem, 14 februari 2023
Hoewel geleden schade niet duidelijk te categoriseren was, heeft Promovendum met begrip, klantvriendelijkheid en coulance vergoed. Chapeau!
Een tevreden verzekerde.
Theo uit Maastricht , 13 februari 2023
Fijn om te lezen dat onze collega van het Schadeteam jou zo goed heeft geholpen. Ik heb de review doorgestuurd naar de desbetreffende collega. Die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van onze verzekerden. Heel erg bedankt voor jouw mooie review!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 februari 2023
Goed geholpen. Duidelijk overzicht van alle mogelijkheden, alles overzichtelijk op de mail gekregen. Fijn persoonlijk contact en advies!
Robbin uit Rotterdam , 13 februari 2023
Prima te woord gestaan.
Alles goed geregeld.
Emile uit Sevenum, 10 februari 2023
Werd uitstekend geholpen door de Klantadviseur
Fred uit Tiel , 9 februari 2023
Op 30-1 telefonisch afgesproken dat ik een mail zou sturen waarna ik op zeer korte termijn teruggebeld zou worden. Ik wacht nog!
A.G. uit Wildervank, 9 februari 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat je nog in afwachting bent van een reactie van onze Verzekeringsadviseur. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We gaan voor je na hoe dit precies zit. Een collega neemt zo spoedig mogelijk alsnog contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 9 februari 2023
Schade gemeld en binnen een week bericht én betaling ontvangen.
erg fijn!
M. uit Bavel, 9 februari 2023
Na het negatieve besluit van de schade afhandelaar heb ik direct gemaild om mijn kant van het verhaal te doen. Daarna niets meer vernomen. Pas na drie keer Promovendum gebeld te hebben, waarbij ik steeds verschillende collega's aan de lijn kreeg werd de schademelding door de teammanager herbeoordeeld waarna ik het schadebedrag alsnog uitgekeerd kreeg. De schadeafhandeling van een laag bedrag duurde in totaal 5 weken.
Willem uit Amersfoort, 4 februari 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te lezen dat de schadeafhandeling langer duurde en dat het proces niet is verlopen zoals je had verwacht. Wij verbeteren iedere dag en nemen jouw feedback hierin mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 4 februari 2023
U hebt het netjes binnen een maand afgehandeld. Daar ben ik tevreden over.
Wout uit Gouda, 3 februari 2023