Geldt er een wachttijd op vergoedingen uit de aanvullende verzekeringen?

Nee. U kunt de vergoedingen van de aanvullende verzekeringen direct gebruiken. Meer weten? Bekijk onze aanvullende dekkingen.

Acceptatievragen

Er geldt dus geen wachttijd op onze aanvullende verzekeringen. Wel worden er een aantal acceptatievragen gesteld wanneer u de aanvullende verzekering Excellent aanvraagt en/of tandartspakket Optimaal. U ziet na het invullen van de vragen direct of uw aanvraag wordt geaccepteerd. Is dit het geval? Dan kunt u de vergoeding uit het gekozen pakket direct gebruiken. Als u het gekozen pakket niet kunt afsluiten, mag u altijd een lager aanvullend pakket kiezen. Heeft u 2 jaar een aanvullende verzekering bij ons? Dan kunt u zonder aanvullende acceptatievragen een hoger aanvullend pakket afsluiten (bijvoorbeeld met dekking voor orthodontie).

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan onderzoeken of wij uw suggestie kunnen implementeren.

Wilt u graag een medewerker spreken, laat dan hieronder uw gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor u doen?

  • Wij leggen uw vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Hebt u tussentijds vragen? Bel: 078 648 13 00. Wij beantwoorden uw vragen direct.

Vriendelijke groet,
Uw serviceteam van Promovendum

Uw zorgverzekering

Voor al uw zorgdeclaraties en de stand van uw eigen risico gaat u naar Mijn Promovendum.


Log in
Meer informatie?

U kunt de voorwaarden van onze zorgverzekering eenvoudig online inzien.


Voorwaarden bekijken