
Niet tevreden?
"We helpen je graag", dat lees je regelmatig op onze websites of in e-mails die wij versturen. En dat menen we. We zijn ervan overtuigd dat wij het goed doen, wanneer we jou een glimlach op je gezicht geven. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent. Bijvoorbeeld omdat je het niet eens bent met een beslissing. We lossen dit dan graag voor je op.

Ons Serviceteam staat voor je klaar
Samen met jou willen we achterhalen wat er niet goed gaat. En hoe we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Dit gaat het snelst wanneer je contact opneemt met ons Serviceteam.
- Bel 078 648 13 00 (maandag - vrijdag van 8:30 - 20:30). Wil je liever door ons gebeld worden? Laat hier je gegevens achter.
- Elke werkdag is onze chat bereikbaar van 8:30 tot 17:00.
- Of stuur een e-mail. Een van onze adviseurs neemt vervolgens contact met je op om antwoord te geven, of om het vervolg met je af te spreken.

Afdeling Klanttevredenheid
Ben je het niet eens met de uitleg of oplossing van het Serviceteam? Onze onafhankelijke afdeling Klanttevredenheid zoekt voor je uit wat er is gebeurd én hoe dit het beste opgelost kan worden.
- Vul hiervoor het online klachtenformulier in.
- Of stuur een mail naar: kwaliteitszorg@promovendum.nl
- Een brief sturen kan ook. Stuur je brief naar Promovendum Kwaliteitszorg: Postbus 362, 3300 AJ Dordrecht.
Wanneer krijg je antwoord?
Welk kanaal je ook kiest, wij behandelen jouw klacht zo snel mogelijk. In de meeste gevallen krijg je binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie. Soms hebben wij meer tijd nodig om jouw klacht te onderzoeken. In dit geval krijg je van ons bericht hoeveel langer wij nodig hebben.
Niet tevreden met de oplossing?
Het kan zijn dat je onze klachtenprocedure doorlopen hebt, maar nog steeds niet tevreden bent. Dan kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Gaat de klacht over jouw zorgverzekering? Dan kun je deze indienen bij Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).
Beide partijen behandelen jouw klacht alleen als je eerst onze klachtenprocedure hebt doorlopen.