Ik wil een klacht melden. Hoe doe ik dit?
Heb je een klacht over een van onze verzekeringen? Vaak is dit met een telefoontje al op te lossen. Bel ons op: 078 648 13 00. Wij kijken graag wat wij voor je kunnen doen.
Ben je niet tevreden met de oplossing? Neem dan contact op met onze afdeling Klanttevredenheid. Dit kan op 3 verschillende manieren:
- Vul het online klachtenformulier in.
- Stuur een e-mail naar kwaliteitszorg@promovendum.nl.
- Stuur een brief naar:
Promovendum Kwaliteitszorg, Postbus 362, 3300 AJ in Dordrecht
Wij doen ons best om jouw klacht binnen 10 werkdagen op te lossen. Ben je toch niet tevreden? Dan kun je met jouw klacht naar de volgende organisaties:
Klacht zorgverzekering
Lossen wij de klacht niet goed voor je op? Dan kun je voor een klacht over de zorgverzekering naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). Je kunt op de volgende manieren contact opnemen met de SKGZ:
Adres: Postbus 291, 3700 AG Zeist
Telefoon: 088 900 69 00
E-mail: info@skgz.nl
Je kunt jouw klacht of verschil van mening eventueel ook insturen via de website van de Europese Commissie.
Klacht schadeverzekering
Heb je de klacht bij ons ingediend en ben je niet tevreden met de oplossing? Voor een klacht over de overige verzekeringen kun je naar het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). Je bereikt hen via:
Adres: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
E-mail: consumenten@kifid.nl
Kom je er niet uit?
Autopremie met 20% verlagen?
Kies voor onze voordelige autoverzekering voor hoger opgeleiden. Als je overstapt, verlagen wij je huidige premie met 20% (zie voorwaarden).
Bereken jouw premieMeer informatie?
Bekijk voor meer details de uitgebreide voorwaarden van onze autoverzekering of het verkorte dekkingsoverzicht.
Bekijk dekkingen