Promovendum biedt steeds meer online gemak


Een van de doelstellingen van Promovendum is haar klanten steeds betere service te verlenen. Een van de gebieden waarop dit kan, naast bijvoorbeeld het regelmatig bieden van relevante informatie via deze nieuwsbrieven, is het bieden van “online gemak”. Uit een onderzoek onder 1500 Europese consumenten is gebleken dat consumenten die het antwoord op een vraag niet op de website van een bedrijf kunnen vinden, in het vervolg zeer waarschijnlijk elders op zoek gaan naar informatie.

Dit is natuurlijk ook belangrijk voor een aanbieder van zorgverzekeringen. Daar zijn wij ons terdege van bewust. Daarom zijn wij voortdurend bezig de kwaliteit van onder andere onze online dienstverlening te verbeteren. Maar dit moet wel veilig gebeuren. Omdat het bij een zorgverzekering gaat om vertrouwelijke informatie, moeten onze klanten er zeker van kunnen zijn dat die beveiliging in orde is. Voor 2013 staan er weer verbeteringen op de agenda. Dit jaar krijgen onze klanten de mogelijkheid om online de afhandeling van declaraties te volgen en de opbouw van het eigen risico te bekijken. Daarnaast kunnen zij hun declaratieformulieren straks online invullen. Flinke verbeteringen dus waarvan u profiteert en waarvan wij u uiteraard op de hoogte zullen houden.

Interessant artikel? Delen mag!