Ik wil een klacht melden. Hoe doe ik dit?

Heeft u een klacht over een van onze verzekeringen? Vaak is dit met een telefoontje al op te lossen. Bel ons op: 078 648 13 00. Wij kijken graag wat wij voor u kunnen doen.

Bent u niet tevreden met de oplossing? Stuur dan een e-mail met uw klacht naar kwaliteitszorg@promovendum.nl of stuur uw klacht per post naar:

Postbus 362
3300 AJ in Dordrecht

Wij doen ons best om uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen. Bent u toch niet tevreden? Dan kunt u met uw klacht naar de volgende organisaties:

Klacht zorgverzekering

Voor een klacht over de zorgverzekering kunt u naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). U kunt op de volgende manieren contact opnemen met de SKGZ:

Adres: Postbus 291, 3700 AG Zeist
Telefoon: 088 900 69 00
E-mail: info@skgz.nl

U kunt uw klacht of verschil van mening eventueel ook insturen via de website van de Europese Commissie.

Klacht schadeverzekering

Voor een klacht over de overige verzekeringen kunt naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening  (Kifid). U bereikt hen via:

Adres: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
E-mail: consumenten@kifid.nl

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan onderzoeken of wij uw suggestie kunnen implementeren.

Wilt u graag een medewerker spreken, laat dan hieronder uw gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor u doen?

  • Wij leggen uw vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Hebt u tussentijds vragen? Bel: 078 648 13 00. Wij beantwoorden uw vragen direct.

Vriendelijke groet,
Uw serviceteam van Promovendum