Waarom wordt mij gevraagd zorgnota’s te controleren?

Het kan voorkomen dat een zorgverlener een nota onjuist heeft ingediend. Omdat u als geen ander weet welke medische behandelingen u exact heeft ondergaan, vragen wij uw hulp om de door ons ontvangen declaraties te controleren. Ga naar Mijn Promovendum en klik onder ‘Uitgekeerde nota’s’ op het tabblad ‘Te controleren’. Hier vindt u uitgebreide informatie van de declaraties en behandeldata terug. Klopt er iets niet? Geef dit dan aan ons door.

Door het controleren van uw nota’s helpt u mee de stijging van de zorgkosten te beperken. Zo kunnen we u ook in de toekomst een lage premie blijven bieden.

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan onderzoeken of wij uw suggestie kunnen implementeren.

Wilt u graag een medewerker spreken, laat dan hieronder uw gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor u doen?

  • Wij leggen uw vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Hebt u tussentijds vragen? Bel: 078 648 13 00. Wij beantwoorden uw vragen direct.

Vriendelijke groet,
Uw serviceteam van Promovendum

Wilt u een écht goede zorgverzekering?

Kies voor de kwaliteit van Promovendum. Benieuwd naar onze premie?


Bereken in 1 minuut
Meer informatie?

U kunt de voorwaarden van onze zorgverzekering eenvoudig online inzien.


Voorwaarden bekijken