Ik heb geen rekening ontvangen, maar ben wel naar een zorgverlener geweest. Hoe kan dat?

Vaak worden kosten direct door zorgverleners opgestuurd naar de zorgverzekeraar. Daarom ontvangt u zelf geen rekening via uw zorgverlener. Via Mijn Promovendum kunt u de door ons vergoede kosten terugvinden. Het is mogelijk de rekening op te vragen bij uw zorgverlener.

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan onderzoeken of wij uw suggestie kunnen implementeren.

Wilt u graag een medewerker spreken, laat dan hieronder uw gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor u doen?

  • Wij leggen uw vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Hebt u tussentijds vragen? Bel: 078 648 13 00. Wij beantwoorden uw vragen direct.

Vriendelijke groet,
Uw serviceteam van Promovendum

Wilt u een ├ęcht goede zorgverzekering?

Kies voor de kwaliteit van Promovendum. Benieuwd naar onze premie?


Bereken in 1 minuut
Meer informatie?

U kunt de voorwaarden van onze zorgverzekering eenvoudig online inzien.


Voorwaarden bekijken