
Autoverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Ondanks mijn jarenlange totaal-verzekeringspakket bij “Promovendum” was dit mijn eerste ervaring met afhandeling van een schadeclaim, t.w. autoschade! Hoewel het een lange wachttijd was, waar ik me wel zorgen over maakte, is mijn schade door uw schade herstelbedrijf naar volle tevredenheid afgehandeld! Goede contactuele eigenschappen, prettig in de omgang, en prima resultaat is mijn ervaring! Samen met uw schadeafdeling is het probleem professioneel opgelost. Dank daarvoor!
Anna M.A. uit Gennep, 16 oktober 2025
Goeie club! Goed (telefonisch) bereikbaar, klantvriendelijk en goeie service.
Rikke uit Rotterdam, 15 oktober 2025
Een verzekeringsinspecteur met nog echte mensen en geenrobots
Kees uit Leerdam, 15 oktober 2025
Contact gehad met de Verzekeringsadviseur inzake het aanpassen van mijn huidige autoverzekering op mijn nieuwe auto. Aanpassing was snel geregeld, waarvoor mijn hartelijke dank.
Marcel uit Utrecht, 15 oktober 2025
Vandaag een andere auto aangemeld, dit ging vlekkeloos via Mijnpromovendum. De twee voorgaande dagen correct telefooncontact met het promovendumteam. Een zegen t.o.v. het contact met twee andere mogelijke aanbieders, die alléén contact via een domme chatbot bieden of binnen 5 dagen op je e-mail reageren.
Barend uit Piershil, 15 oktober 2025
De medewerker was kundig en vriendelijk en dacht goed mee met de klant.
Dick uit Amersfoort, 15 oktober 2025
L.S.
Goede morgen. de schade aan het rechter voorspatbord was complexer als gedacht. Uiteindelijk moest toch een nieuw spatbord besteld worden etc. De reparatie startte op 25 augustus en nam een week in beslag. Daarom werd om een vervangende auto gevraagd. De reparatie was een intensieve samenwerking tussen Herstelbedrijf Haarlemmermeer en de Mitsubishi dealer in Hoofddorp: Korsuize en van Wouwe. Zij deden goed werk. Naar ons idee is de auto als voorheen. Het werd wel duurder dan door de schadeveroorzaker verwacht. Die hebben wij geraden een nieuwe(re) auto te kopen om een beter zicht op medeweggebruikers te hebben. Samengevat: altijd lastig en vervelend deze akkefietjes maar eind goed al goed. m.vr.gr.
Francois uit Heemstede, 15 oktober 2025
ontzettend langzaam. ik moet zelf overal achteraan bellen voor opvolging. ondanks 0 eigen risico moet ik mijn eigen schade bedrag voorschieten. geen terugkoppeling. Allemaal niet best.
Michiel uit Laren, 15 oktober 2025
Dat klinkt als een opeenstapeling van vervelende momenten, heel begrijpelijk dat je daar niet blij van wordt. We nemen je feedback serieus en hebben je bericht doorgegeven aan de behandelaar, die contact met je opneemt om dit verder met je te bespreken. Hopelijk kunnen we het snel goed afronden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2025
Het duurt lang voordat Promovendum van zich laat horen. Op advies van de schadehersteller contact gezocht met Promovendum. Pas toen werd een en ander in gang gezet. Vervolgens heeft Promovendum de expert naar het verkeerde autoherstel bedrijf gestuurd.
Alfred uit Zoetermeer, 15 oktober 2025
Dat is natuurlijk niet handig, en we snappen dat dit vervelend is! Fijn dat alles inmiddels goed in gang is gezet. Bedankt voor je geduld.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2025
Ik kwam -vond ik zelf- met een ingewikkeld probleem bij de klantenservice van Promovendum bij de Klantadviseur, en werd door haar prima geholpen. Want: het probleem werd snel, kundig en adequaat opgelost. Kom daar nog eens om heden ten dage.
Ruud uit Utrecht, 15 oktober 2025
Een ingewikkeld probleem? Dat pakken we graag aan! Fijn dat alles zo snel en goed is opgelost.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 oktober 2025
Ik vind de communicatie helder en afgestemd op mijn vraag. De toon is vriendelijk en de tekst van de email goed te begrijpen.
Monique uit Rosmalen, 15 oktober 2025
Heel vriendelijk te woord gestaan.
Sandra uit Moergestel, 14 oktober 2025
Heel snel en goed geregeld. Door voor samenwerkend herstelbedrijf te kiezen geen eigen risico.
Jan uit Maastricht, 14 oktober 2025
Je wordt heel netjes en correct te woord gestaan en geholpen
Sylvia uit Rotterdam, 14 oktober 2025
Prima contact met de Verzekeringsadviseur gehad. Wat mij betreft mag ze mijn vaste contactpersoon blijven, ook al hoop ik dat we mekaar niet vaak nodig hebben.
Ralph uit Maarssen, 14 oktober 2025
Wat leuk om te lezen! We geven het compliment graag aan haar door. En we hopen inderdaad dat jullie elkaar niet te vaak nodig hebben!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025
Prima geholpen zoals ik gehoopt had en ook is gebeurt.
Gerard H.M. uit Herkenbosch, 14 oktober 2025
Prima geholpen. Snelle afhandeling
Berry uit Susteren, 14 oktober 2025
De schade die ik last heb gehad is zowel met de melding en het herstel snel en goed verlopen Ook de dame aan de telefoon kon mij duidelijk uitleggen wat dit betekende voor mijn premie in de komende jaren Ook de premie blijft dan ook nog concurrerend tov van andere maatschappijen
Martin uit Tolburg, 14 oktober 2025
Goed, alle had de politie reeds meteen doorgegeven dat d verzekeraar tp akkoord ging , echter Promovendum was veel later.
Hetty uit Zandvoor, 14 oktober 2025
Vragen worden perfect beantwoord. En voor een paar Euro minder stap ik niet op.
Mario uit Helmond, 14 oktober 2025
Klantenservice is duidelijk over welke informatie nodig is voor een verzekeringsaanvraag. Telkens als je iets aanlevert, volgt er weer een nieuw verzoek waardoor je als aanvrager onnodig lang bezig bent.
Y. uit Zaandam, 14 oktober 2025
We begrijpen goed dat het vervelend is als er meerdere keren om informatie wordt gevraagd. In dit geval was de aangeleverde informatie helaas niet volledig, waardoor het proces wat langer duurde. Fijn om te laten weten dat je aanvraag inmiddels is goedgekeurd!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 oktober 2025
Mijn autoschade is goed en zonder problemen hersteld.
Hein uit Winschoten, 14 oktober 2025
Was wel goede uitleg maar was nog niet helemaal te verden met mijn vraag hier op
A uit Lemmer, 13 oktober 2025
Fijn dat de uitleg duidelijk was! We snappen dat je nog met een vraag bent blijven zitten. Er neemt en collega contact met je op om al jouw vragen te beantwoorden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 oktober 2025
Na een onprettig ervaring van een collega heeft de mevrouw die ons als laaste geholpen heeft alles keurig netjes opgelost zoals het hoort. Dank zij deze mevrouw zijn we net niet weg gegaan bij de verzekering. Dit was toch een topper.
Mariska uit 's-Gravenhage, 13 oktober 2025
Wat een vervelende situatie! Fijn om te lezen dat alles zo goed is opgelost en dat onze collega je zo goed heeft geholpen. Mooi dat ze het vertrouwen heeft kunnen herstellen, dat geven we haar graag als compliment door!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 oktober 2025
Vlot en adequaat geholpen.Prima dus.
Marius uit Ellecom, 13 oktober 2025
Ik kon het overschrijven on line doen maar ik ben heel fijn en snel geholpen door degene die ik aan de lijn had.
Annette uit Zoetermeer, 13 oktober 2025
Tijdens gesprek ivm auto schade zeer snel geholpen en afspraak gemaakt met schade herstel bedrijf ASN. Zeer tevreden over de communicatie en snelle afhandeling.
Dick uit Vught, 13 oktober 2025
Snel en perfect geregeld Top.
Franciscus uit Hengelo Gld, 13 oktober 2025
Prima geholpen. Klantvriendelijk en begrijpelijk telefonisch contact.
Brigitte uit Rosmalen, 13 oktober 2025
Na melding van brandschade werd ik eerst vriendelijk geholpen en na in de wacht gestaan te hebben werd er in één keer heel kort gereageerd. Uw dossier ligt bij team onderzoek, zij bellen u. Einde gesprek. Geen idee waar mijn auto nu heen moet, hoe ik vervangend vervoer geregeld is.
Sander uit Vianen, 13 oktober 2025
Wat vervelend dat het gesprek zo abrupt eindigde, zeker terwijl je nog met vragen zat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Jouw dossier is inderdaad in onderzoek en je wordt hierover snel teruggebeld. Mijn collega’s van het onderzoeksteam nemen dan alles met je door. Bedankt voor je geduld tot die tijd!
Vriendelijke groet, Promovendum - 13 oktober 2025