Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 5 werkdagen getoond.
8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Review score: 1 van de 5 sterren

Zeer slechte communicatie. Er werd niet gereageerd op mijn email behalve het standaard geautomatiseerde antwoord. 17/3/23 ik krijg bericht dat de tegenpartij de aansprakelijkheid niet accepteert en dat dat gevolgen heeft voor mijn bonus/malus regeling. Obv de huidige documenten konden jullie de schade niet verhalen. Op 21/3/23 bel ik de tegenpartij zijn verzekering (CB) daar blijkt dat zij niet in het bezit zijn van foto's of ander bewijsmateriaal (situatieschets en -omschrijving) van onze kant. Dus onvolledigdossier. Intussen hebben jullie mij geïnformeerd dat het gevolgen heeft voor mijn B/M regeling. Echter blijkt uit een tel gesprek dat er NU pas bewijsvoering aangeleverd gaat worden. Dus: in de hoop dat ik niet reageer val ik terug in B/M zodat jullie kunnen cashen bij een volgend incident. Jullie hebben je werk maar half uitgevoerd en mij foutief geïnformeerd.

Cindy uit Maarssen, 4 mei 2023

Hartelijk dank voor jouw review. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover zo snel mogelijk contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 mei 2023

Review score: 1 van de 5 sterren

Bijna 4 weken verder is er niets voor mij gedaan. En ik moet er zelf over bellen. We hebben achterstanden. Dus?? Ik wil met mijn auto naar een schadeherstelbedrijf! Maar nu kan ik nog 2 - 4 weken wachten. Tja, jullie zijn goedkoop. Dat heeft dus zijn nadelen.

Daan uit Breda, 4 mei 2023

Bedankt voor het delen van jouw feedback. We begrijpen dat dit niet de ervaring is waar je op gehoopt had. We doen er alles aan om de duur van de schadeafhandeling zo kort mogelijk te houden. Een van onze Klantadviseurs neemt snel contact met je op om de schadebehandeling met je te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Fijn en open, eerlijk gesprek!

José uit Ermelo, 4 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

De verzekeringsadviseur is een topper. Ontzettend goed geholpen. Mijn dank is groot!

Sherwien uit Zoetermeer, 4 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Deskundige en beleefde gesprekspartner

hans uit Rotterdam, 4 mei 2023

Review score: 4 van de 5 sterren

Prima.
Duidelijk en vriendelijk.

Jos uit Heerlen, 4 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Goede en juiste afhandeling van de schade

Frans uit Ouderkerk a/d Amstel, 4 mei 2023

Review score: 1 van de 5 sterren

Geen enkele terugkoppeling qua afhandeling na vaststellen schade door expert. Continue zelf overal achteraan moeten bellen en dik twee maand verder zijn en nog steeds met schade aan je auto rond rijden. Leuk wordt er verteld op de site over "haal en breng service" van je auto en gratis leen-auto. Maar helaas. Dat schijnt een sprookje te zijn, want je krijgt het niet. Zelf moet je de tegenpartij van de aanrijding benaderen om dingen bespoedigt te krijgen.

Robertjan uit Rijssen, 4 mei 2023

Bedankt voor het achterlaten van een review. We begrijpen dat dit niet de ervaring is waar je op gehoopt had. Mijn collega heeft inmiddels telefonisch contact met je gehad en heeft aangegeven dat de vordering wordt behandeld bij de tegenpartij. Zoals mijn collega heeft aangegeven ontvang je volgende week een update over de betaling.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 mei 2023

Review score: 1 van de 5 sterren

Waardeloos! Zo'n teleurstellende ervaring dat ik ga overstappen met alle verzekeringen naar Univé en niet schroom iedereen over deze ervaringen te vertellen.

Julian uit Sonnega, 4 mei 2023

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Wij gaan dit voor je uitzoeken! Eén van onze Schadebehandelaars neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Zeer makkelijk en snel naar tevredenheid opgelost en schade is keurig hersteld

Ilonka uit Borne, 4 mei 2023

Dankjewel voor het delen van jouw feedback! Bedankt voor het compliment en wat fijn om te horen dat de schade goed is hersteld. We sturen je review met een glimlach door naar de Schadeafdeling!

Vriendelijke groet, Promovendum - 4 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Goed geholpen. Antwoord op alle vragen en er wordt meegedacht.

Ricardo uit Gendt, 4 mei 2023

Review score: 4 van de 5 sterren

Kundig advies en prettig gesprek

K.C.V. uit Etten Leur, 4 mei 2023

Review score: 4 van de 5 sterren

Ik ben door de persoon aan de telefoon prettig geholpen.

frans uit Oirschot, 4 mei 2023

Review score: 1 van de 5 sterren

Wij hadden een schade gemeld en zouden benaderd worden door een reparateur. Dat is twee weken geleden, ondanks meermaals reclameren meerdere toezeggingen van Promovendum dat we de volgende dag van de reparateur zouden horen. Ronduit slecht!

A uit Melick, 3 mei 2023

Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te lezen dat de afhandeling van je schade niet naar behoren verloopt. Een medewerker van ons Schadeteam neemt contact met je op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2023

Review score: 1 van de 5 sterren

Meerdere contactpersonen, veel achteraan bellen en mailen, en dan nog geen reactie of half. Nu nog bezig met een schadeafhandeling van feb 22. Echt bizar. Hoop dat er nu eindelijk wat schot in gaat komen en iemand die zich er echt voor in zet.

Anna uit Hoevelaken, 3 mei 2023

Dankjewel voor jouw review. Vervelend dat onze reactie langer duurde dan je verwacht had. Wij doen er alles aan om de reactietijd tot een minimum te beperken. Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Goed, netjes, klantgericht, vriendelijk en meedenkend.

Hans uit Zwolle, 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Ik ben intern doorverbonden naar de juiste persoon om mijn vraag te beantwoorden. Dat ging vlot en de medewerkster wist mijn vraag snel te beantwoorden. Goede service en ..... vriendelijk.

Chris uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Zeer goede service. Correct behandeld. Schade mooi hersteld.

Jenke uit Houten, 3 mei 2023

Review score: 4 van de 5 sterren

in een woord chapeau! Kundig en professioneel afgehandeld.

Nogmaals mijn dank.

Piet uit Venlo, 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Steeds snel contact met vriendelijke mensen die goed uitleggen wat ik moet doen en kan verwachten.

Johan uit Tuk, 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

snel en accuraat schade gerepareerd. ook zeer tevreden over het schadeherstelbedrijf

Enya uit Lent-Nijmegen, 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

To the point maar vriendelijk. Aangename wisseling tussen formeler en informeler. Conclusie: goede representatie voor Promovendum, ik sta ervoor open mijn verzekeringszaken via laatsgenoemde te regelen.

Bart uit Amsterdam, 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Netjes geholpen en de vragen Netjes beantwoord

Jan uit Winterswijk , 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Prima afhandeling van wijziging?
!

Martin uit Heijenrath , 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Zeer goed geholpen. Werd tijd voor genomen en informatie werd goed doorgenomen en bekeken.

romy uit Alphen aan den Rijn, 3 mei 2023

Review score: 1 van de 5 sterren

Tegenpartij rijd mij aan en mijn no-claim wordt verlaagd! Schandalig!!

lia uit Almere, 3 mei 2023

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen ons voorstellen dat je de schadeafhandeling niet als positief ervaart. Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover contact met je op!

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

snel contact en fijn geholpen

Petrus uit Bemmel, 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Prima gesprek en service.
Kosten nieuwe verzekering wel flink hoger.

P uit Pijnacker, 3 mei 2023

Review score: 2 van de 5 sterren

op 11 april schadeformulier gezonden. Het is vandaag 3 mei en tot op heden alleen maar vriendelijke mensen gesproken die zeggen dat het druk is. Mijn auto is all-risk verzekerd. wil graag vandaag het schadebedrag (€ 4800 ) ontvangen.

Hans uit Krimpen aan den IJssel, 3 mei 2023

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Vervelend om te lezen dat je de schadeafhandeling niet als positief ervaart. Dat is zeker niet de bedoeling! Een medewerker van ons Schadeteam neemt contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2023

Review score: 5 van de 5 sterren

Fijn en behulpzaam contact via de telefoon!

Lisette uit Leidschendam, 2 mei 2023

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact