Mijn zorgverlener stelt mijn behandeling uit. Wat moet ik doen?

Op steeds meer plaatsen worden 'planbare' ingrepen en behandelingen uitgesteld in verband met het coronavirus. Dit zijn vervelende keuzes die zorgverleners door de omstandigheden genoodzaakt zijn om te maken. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u kan zijn, maar hopen dat u dit gezien de situatie van zorgverleners begrijpt. Wanneer een behandeling niet uitgesteld kan worden, zal uw zorgverlener er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u in een ander ziekenhuis terechtkunt. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd bereiken. Stuur een e-mail of bel ons 078 648 13 00. We helpen u graag!

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan onderzoeken of wij uw suggestie kunnen implementeren.

Wilt u graag een medewerker spreken, laat dan hieronder uw gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor u doen?

  • Wij leggen uw vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Hebt u tussentijds vragen? Bel: 078 648 13 00. Wij beantwoorden uw vragen direct.

Vriendelijke groet,
Uw serviceteam van Promovendum

Uw zorgverzekering

Voor al uw zorgdeclaraties en de stand van uw eigen risico gaat u naar Mijn Promovendum.


Log in
Meer informatie?

U kunt de voorwaarden van onze zorgverzekering eenvoudig online inzien.


Voorwaarden bekijken