zorgverzekering

Mijn zorgverlener stelt mijn behandeling uit. Wat moet ik doen?

Op veel plaatsen worden 'planbare' ingrepen en behandelingen uitgesteld in verband met het coronavirus. Dit zijn vervelende keuzes die zorgverleners door de omstandigheden moeten maken. Wij begrijpen dat dit vervelend voor je kan zijn. Kan een behandeling niet worden uitgesteld? Dan zal jouw zorgverlener er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je in een ander ziekenhuis terechtkunt. Wanneer dit te lang duurt, is het een misschien mogelijk wachtlijstbemiddeling aan te vragen.

 

Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je ons natuurlijk altijd bereiken. Stuur een e-mail of bel ons 078 648 13 00. We helpen je graag!

Zorgverzekering icoon Promovendum

Voordelige zorgverzekering? Stap over!

Een lage zorgpremie én ruime dekkingen? Kies voor de zorgverzekering van Promovendum. Jouw overstap regelen wij! 

Bereken in 1 minuut
Info icoon rond

Meer informatie?

Bekijk de uitgebreide voorwaarden van onze voordelige zorgverzekering of het verkorte dekkingsoverzicht.

Bekijk dekkingen

Contact

Chat Bel Mail