zorgverzekering

Mijn zorgverlener stelt mijn behandeling uit. Wat moet ik doen?

Op veel plaatsen zijn 'planbare' ingrepen en behandelingen uitgesteld in verband met het coronavirus. Dit zijn vervelende keuzes die zorgverleners door de omstandigheden moesten maken. Wij begrijpen dat dit vervelend voor je kan zijn. Wanneer een behandeling niet uitgesteld kan worden, zal jouw zorgverlener er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je in een ander ziekenhuis terechtkunt. Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je ons natuurlijk altijd bereiken. Stuur een e-mail of bel ons 078 648 13 00. We helpen je graag!

Zorgverzekering icoon Promovendum

Zorgverzekering afsluiten?

Kies voor onze voordelige zorgverzekering! Al klant? Dan kan je jouw zorgverzekering jaarlijks per 1 januari aanpassen.

Bereken jouw premie
Info icoon rond

Meer informatie?

Bekijk de uitgebreide voorwaarden van onze voordelige zorgverzekering of het verkorte dekkingsoverzicht.

Bekijk dekkingen

Contact

Chat Bel Mail