Vragen over het coronavirus?

Het coronavirus houdt heel Nederland bezig. We begrijpen dat u vragen heeft. Op deze pagina hebben we alle belangrijke informatie voor u verzameld.

Onze bereikbaarheid

Wij volgen de adviezen van het RIVM. Dat betekent dat een deel van onze medewerkers vanuit huis werkt. De wachttijd aan de telefoon kan hierdoor misschien iets langer zijn dan u van ons gewend bent. U kunt uw vragen ook per e-mail, Twitter of Facebook aan ons stellen. We helpen u in alle gevallen zo snel mogelijk.

Korting op uw autoverzekering

Het is stil op de weg. Samen rijden we minder kilometers. Omdat we minder autorijden, is de kans op schade kleiner. En daarom verlaagt Promovendum de autopremie tot 1 juni. Meer weten?

Uw verzekeringen

Wilt u meer weten over de vergoeding vanuit uw reisverzekering, annuleringsverzekering of zorgverzekering? Meer informatie vindt u op deze themapagina’s.

Coronavirus en uw reis

Coronavirus en uw zorgverzekering


Nieuwe verzekeringen

Wilt u een nieuwe verzekering bij ons afsluiten? Dat kan eenvoudig en snel online. Wij zorgen ervoor dat uw verzekering op de juiste datum ingaat. Telefonisch zijn wij ook nog steeds bereikbaar voor persoonlijk advies.

Schadebehandelingen en declaraties

Heeft u een schade of declaratie bij ons ingediend? Wij doen er alles aan om deze binnen de gestelde termijn te behandelen. Toch kan de behandeling in de komende periode misschien langer duren dan de termijn die hiervoor staat. Bijvoorbeeld omdat we afhankelijk zijn van externe partijen. We doen natuurlijk ons best om u ook in deze bijzondere periode, zo snel mogelijk te helpen.

Vragen?

Uiteraard staan wij ook komende periode gewoon voor u klaar. We helpen u graag!


< Terug