Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 40.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Review score: 5 van de 5 sterren

Aller vriendelijks ben ik behandeld toen ik mijn nieuwe e-mailadres door heb gegeven.

Daan uit Sellingen, 18 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Zeer tevreden. Na melding van schade via internet, snelle reactie dat schademelding in behandeling was genomen. Direct een schade-expert gestuurd. Weer binnen week reactie dat schade was vastgesteld en dat tot uitkering werd overgaan. Behandelingstijd van melding tot uitkering minder dat een maand.

Johan uit Goes, 18 februari 2025

Review score: 4 van de 5 sterren

ervaring met afwikkeling schade is prima. enige opmerking : waarom moet de schade hersteld worden bij een herstelbedrijf ( Kooijman Oud Beierland ) afstand ca 25 km ( in totaal ca 100 km gereden voor afwikkeling ) terwijl op ca 1,5 km een prima herstelbedrijf is ( Bosman & Kalis , Strijen ) . ? wellicht mogelijk hiermede ook een relatie mee op te bouwen ?

A.Groen

Agfe uit Strijen, 18 februari 2025

Bedankt voor je compliment en de tip voor verbetering.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 februari 2025

Review score: 1 van de 5 sterren

De door Promvendum gecontracteerde schaeherstellers nleken mijn schade niet binnen 3 maanden te kunnen herstellen. Werd geen alternatief aangeboden door de schade experts. Zeer veel begrip voor mijn situatie maar geen passende oplossing geboden (vast en zeker een cursus gevolgd voor het omgaan met lastige klanten = heeeel veel begrip tonen) Afdelingsmanagers (decission makers) nemen niet de verantwoordelijkheid maar laten zich afschermen. M.a.w.; je krijgt hun niet te spreken. Ben laaiend en zeer teleurgesteld. Ik laat de schade herstelken maar zal daarna een passende beslissing nemen of ik mijn voertuigen bij Promovendum in de verzekering hou. En als iemand mij naar mijn mening vraagt over Promovendum...........

Erik uit Soest, 18 februari 2025

Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat je je schade zo snel mogelijk hersteld wilt hebben en dat het vervelend is wanneer dit langer duurt. Onze schadeherstellers doen hun uiterste best om de wachttijden te verkorten. Het is goed om te weten dat het gebruik van een aangesloten schadeherstelbedrijf veel voordelen met zich meebrengt, ook wat betreft je eigen risico. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Zeer vriendelijk en adequaat geholpen

Iny uit Meerssen, 18 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Kleine schade, snel en simpel opgelost. Na melding verschillende opties om auto te laten herstellen, zelfs zonder eigen risico. Inmiddels hersteld en dit verliep uitermate soepel. Op naar de volgende schade :-)

Maarten uit Heemskerk, 18 februari 2025

Bedankt voor jouw positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Wij zijn heel trots op zo’n mooie review en wensen je nog veel veilige kilometers toe.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Via de website aangevraagd of iemand contact met mij kon opnemen om een aantal verzekeringen te combineren. Ik werd binnen minder dan een minuut teruggebeld en het hele proces heeft nog geen 5 minuten geduurd.

Bas uit Rijnsburg, 18 februari 2025

Review score: 2 van de 5 sterren

Aan de telefoon hele aardige medewerkers, helaas totaal geen werkbare oplossingen gekregen en slechte communicatie daarover vooraf. Auto werd weggesleept naar dichtstbijzijnde garage, toen bleek dat die niet meer gerepareerd kon worden duurde het 4 uur voor we een sms'je kregen (om 13 uur) dat een vervangende auto op 1,5 uur rijden, of 2,5 uur met openbaar vervoer te halen was. Dit bedrijf ging om 16 uur dicht, we zijn met 3 kleine kinderen op pad. Totaal onhaalbaar. Beter was geweest als er eerst was overlegd of dit een haalbare optie was. Nu hadden we 4 uur eerder al een andere keuze kunnen maken als we hadden geweten dat dit het vervangend vervoer was.. Het was onderweg naar vakantie, we zijn uiteindelijk verder gereisd met de trein ipv met de auto.

Wendelien uit Ommen, 18 februari 2025

Wat vervelend wat jullie is overkomen. We hopen dat jullie, ondanks de tegenslag, toch een fijne vakantie hebben gehad. We begrijpen dat de communicatie niet naar wens was. Helaas kunnen wij je gegevens niet vinden in ons systeem. Zou je je contactgegevens en schadenummer kunnen sturen naar klanttevredenheid@promovendum.nl? Dan nemen we snel contact met je op. Bedankt voor je feedback, we werken altijd aan verbetering.

Vriendelijke groet, Promovendum - 18 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Super goed geholpen met het afsluiten van mijn autoverzekering.

Ab uit Dordrecht, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Na schade snel doorverwezen naar een herstelbedrijf. Deze heeft op hun beurt de schade opgenomen en beoordeeld. Binnen een maand voertuig hersteld en afgehandeld met de verzekering.

Marco uit Sittard, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Probleemloze schademelding en reparatie zonder eigen risico. Schade prima hersteld en perfect afgehandeld door Promovendum.

Henk uit Cuijk, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Er wordt goed met je meegedacht en de prijzen zijn prima

Dennis uit Spanbroek (noord-Holland), 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Correcte en vlotte afhandeling van de schade.

Liesbeth uit Sint-Oedenrode, 17 februari 2025

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 februari 2025

Review score: 1 van de 5 sterren

10 maanden geleden. Jazeker 10 maanden geleden aangereden door een dame. Promovendum zoekt de weg van de minste weerstand . De veroorzaker wordt gespaard helaas ga ik zelf verhaal moeten halen.

Ed uit IJsselstein, 17 februari 2025

Bij een schadeafhandeling zijn soms meerdere partijen betrokken, zoals de tegenpartij en een expertisebureau. Het kan voorkomen dat we hier langer op moeten wachten, en ook bij ons is het druk. Hierdoor kan de afhandeling soms langer duren dan gewenst. Ons doel is om al onze klanten eerlijk en volgens de voorwaarden van de verzekering te behandelen. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

SNEL GEREGELD!

Anna uit Amsterdam, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Heldere uitleg bij melding schade, fijn ook dat jullie telefonisch makkelijk te bereiken zijn. Voor de schademelding kon ik, naast een scan van het schadeformulier, slechts 1 foto van de actuele schade toevoegen, dit is wellicht wat weinig (ik had er nog 4 maar die kon ik niet uploaden). Verder prima.

Jacqueline uit Capelle aan den IJssel, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Medewerkers zijn altijd telefonisch bereikbaar en we worden altijd vriendelijk behandeld. Heel fijn!

Anne uit Meppel, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

goed

Dirk uit Werkendam, 17 februari 2025

Review score: 4 van de 5 sterren

Heel goed geholpen toen ik belde met de vraag of er al iets bekend was over een schademelding van een medeweggebruiker. Ik was niet op de hoogte van de procedure. Nu is alles duidelijk!

Joyce uit Rotterdam, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Conform afspraak is er contact met mij opgenomen. De consulent heeft antwoord gegeven op alle vragen. Buiten de autoverzekering heeft hij op andere vlakken nog, voor ons, interessante informatie gedeeld.

Ferry uit Hoogblokland, 17 februari 2025

Wat goed om te lezen dat jouw ervaring zo positief was!

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Dank voor de duidelijke uitleg op mijn feedback.

Jacques uit Eemnes, 17 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Het afsluiten van de autoverzekering ging erg snel. Top!

Cisca uit Den Haag, 16 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Netjes geholpen en snel tot een tevreden oplossing gekomen.

Bert uit Hellevoetsluis, 16 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Zeer correcte afhandeling en vakkundige reparatie van het schadebedrijf. Ook mijn complimenten aan Promovendum voor de goede schadeafhandeling

Harry uit Geleen, 16 februari 2025

Review score: 1 van de 5 sterren

Veel beloven weinig waar maken, verzekering voor hoger opgeleiden, maar neemt zelf ondergekwalificeerd personeel aan, er gaat te veel fout, communicatie met klant moet veel beter! En prijzen worden langzaam gelijk getrokken met de concurrentie, waarom zou ik nog blijven ……..

Frank uit Landgraaf, 16 februari 2025

Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en we vinden het vervelend dat we niet aan jouw verwachtingen kunnen voldoen! Wij willen onze klanttevredenheid altijd verbeteren en nemen jouw feedback graag mee.

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Heel fijn hulp gehad bij het met spoed afsluiten van een 2e autoverzekering Heel vriendelijk en behulpzaam , snel geregeld top

Nicole uit Roermond, 15 februari 2025

Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 februari 2025

Review score: 4 van de 5 sterren

Snelle prima afwerking

Wil uit Berghem, 15 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Op Madeira gevallen, en dubbele enkelbreuk plus aldaar operatie. Met de doorlopende reisverzekering snel, adequaat en geheel begeleid van deur tot deur 2 dagen later op een nieuw door promovendum geregeld ticket terug naar Nederland gevlogen. In het vliegtuig had promovendum ook 3 stoelen gereserveerd zodat ik met mijn been omhoog kon reizen. Eén dag later gebeld door Promovendum of de reis naar wens en conform afspraken verlopen was en, heel attent, een beterschapskaartje in de bus een poosje later. 5 weken later een meelevend mailtje dat mijn dossier gesloten was. Promovendum van mij krijgen jullie een dikke TIEN .

Clasien uit Noordwijkerhout, 15 februari 2025

Review score: 5 van de 5 sterren

Snel alles kunnen regelen via internet en een snel reactie van uit de verkering. Vriendelijk groet rene

Rene uit Schiedam, 15 februari 2025

Review score: 1 van de 5 sterren

Afgelopen woensdag met PROMOVENDUM een afspraak gemaakt voor vandaag dat er een schade expert langs zou komen bij de garage. Vandaag vrijdag de hele dag mijn auto laten staan bij de garage en geen expert die langs is gekomen. Ze hebben wel gebeld naar de garage, maar de eigenaar had het gesprek gemist voor 1 minuut. De eigenaar heeft terug gebeld, maar de expert neemt de telefoon vervolgens niet meer op. Uit eindelijk hebben ze mij persoonlijk gebeld dat ze het druk hebben en niet langs kunnen komen vandaag en dit op afstand willen oplossen. Konden ze dit niet van te voren aangeven, had ik een andere afspraak met ze kunnen maken en de garage ! Heb de expert daarna weer gebeld, maar het is wat de eigenaar van de garage zei : ze nemen de telefoon daar niet op ! Geen gehoor….

Stephen uit Den Haag, 14 februari 2025

Wij vinden het vervelend om te lezen dat de communicatie met de expert niet naar behoren is verlopen. We nemen je feedback zeker mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 februari 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact