Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 40.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Heel prettig geholpen, ben super blij met de overstap naar jullie.
Vriendelijke groet
Lizzy
Lizzy uit Amsterdam, 11 december 2019
top !
Christa uit Tull en 't Waal, 11 december 2019
vriendelijke service
harold uit Den Haag, 11 december 2019
Zeer goed. Snel , adequaat en accuraat.
Dank
P uit Noordwijk, 11 december 2019
uitstekend
i.s uit Veghel, 11 december 2019
Prettig geholpen
Liedeke uit Geldrop , 11 december 2019
prima direct goed geholpen
Paul uit Amsterdam, 11 december 2019
goed geholpen!
daan uit Badhoevedorp, 11 december 2019
Geweldig. een rekening niet op tijd kunnen betalen en een uitstel krijgen van 2 weken, zonder problemen ! Sowieso erg tevreden al jaren, maar dit is een super bijkomstigheid
yaelle uit Amersfoort , 10 december 2019
Prima meedenkend
A uit V, 10 december 2019
Nette reactie en snelle service
Natalie uit Dronten, 10 december 2019
Erg goed en duidelijk te woord gestaan.
Romy uit Haaksbergen, 10 december 2019
goed geholpen
Thed uit Avenhorn, 10 december 2019
Na enige verhelderende vragen van de kant van Promovendum, is de lekkage door een regenval helemaal vergoed. Reparatie dakpan + schilderwerk. Waarvoor dank!
Wieger uit Dordrecht, 10 december 2019
Prima
Ger uit Barendrecht, 10 december 2019
Heel fijn dat je snel word doorverbonden. Goede rustige uitleg.
Karin uit Leerdam, 10 december 2019
Prima geholpen.
R uit Den Bosch, 10 december 2019
Goed geholpen bij het inloggen op mijn promovendum en een vraag over de dekking van mijn pakket.
Jolanda uit Assen , 10 december 2019
Prima geholpen. Duidelijk antwoord op mijn vragen. Zeer vriendelijke medewerkster!
Roel uit Oss, 10 december 2019
Goed geluisterd, vriendelijk en prima geholpen.
Jeanny uit Malden, 10 december 2019
Klant vriendelijk en snel geholpen
Etiënne uit Eindhoven, 10 december 2019
Snel een aangenaam !
Duidelijk en alles snel geregeld
Xandra uit Bergen Nh, 10 december 2019
Bij het afsluiten ben ik goed geholpen. Tot heden.
c.l.m uit Rijen, 10 december 2019
Aardige dame, ik werd keurig te woord gestaan en snel geholpen.
Astrid uit Nijmegen, 10 december 2019
info werd snel verwerkt en medewerker snel aan de lijn. lekker efficiënt
Ruud uit Eindhoven, 10 december 2019
Geen lange wachttijd, correct en snel geholpen
Ruud uit Maastricht, 10 december 2019
Prima
Tom uit Lelystad , 10 december 2019
Wijziging auto doorgegeven. Keurig behandeld.
Jan uit Heerenveen, 10 december 2019
Schadegeval snel, kundig en correct afgewikkeld!
Peter uit Uden, 10 december 2019
Zeer snel, vriendelijk en deskundig geholpen.
H uit Emmen, 10 december 2019