Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 40.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Schade in Frankrijk werd in mijn perceptie niet adequaat opgepakt door de alarmcentrale. De auto werd afgevoerd naar de Audi dealer doch men nam geen nader contact op met die dealer waardoor de auto drie dagen daar geparkeerd stond zonder dat men wist van wie en waarom.
Autoschadehuis Rotterdam stuurde de auto na ca. vier dagen na binnenkomst naar de vestiging Tilburg omdat men daar capaciteit had. Vervolgens werd de auto na een week doorgestuurd naar de vestiging Breda omdat Tilburg verkocht bleek te zijn aan een derde partij. Vanwege problemen met de onderdelenlevering heb ik de auto op een week na drie maanden moeten missen (drie weken transport uit Frankrijk en twee maanden bij het schadeherstelbedrijf) Tip 1 alarmcentrale houd contact met het bedrijf waar je een auto naar toe laat brengen Tip 2 t.b.v. Schadehuis Rotterdam, stel per schadegeval iemand aan die verantwoordelijk is en het contact onderhoudt met de eigenaar van de auto.
Jan uit Ouderkerk aan den IJssel, 24 juni 2026
Bedankt voor je uitgebreide review en het delen van je ervaring. We begrijpen dat het erg vervelend is geweest om je auto zo lang te moeten missen, zeker wanneer er onderweg meerdere overdrachten en vertragingen zijn geweest. Ook dank voor de concrete tips die je meegeeft. Feedback zoals deze helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren en wij zullen deze ervaring delen met onze samenwerkende partners.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Goede communicatie en goede afhandeling.
Roger uit Heeze, 24 juni 2026
De melding en afhandeling van de schade via het portaal van mijn motorrijtuigenverzekering was erg makkelijk. Dit zorgt voor een stukje ontzorging in een toch wat stressvolle situatie.
Marianne uit Delft, 24 juni 2026
Verzekering telefonisch snel te bereiken, geen wacht tijden. Vriendelijke vrouw die duidelijke vragen stelde. Binnen de kortste keren een email met de nieuwe polis. Ben zeer tevreden over de afhandeling.
Trix uit Amersfoort, 24 juni 2026
Soms kan het gewoon lekker snel gaan! Fijn dat alles vlot geregeld was en dat je zo tevreden bent over het contact. Bedankt voor je mooie woorden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Vlotte en klantgerichte informatie over autoschade
Leendert uit Sint-Oedenrode, 24 juni 2026
snel, helder en to-the-point
Dorien uit Amstelveen, 24 juni 2026
Aardig en snel te woord gestaan
Anne uit Teteringen, 24 juni 2026
Erg goed geholpen door de Verzekeringsadviseur. Komt afspraken na, denkt actief mee. Geeft duidelijk mogelijkheden aan maar ook de grenzen. Erg klantvriendelijk
Hindrik uit Amsterdam, 24 juni 2026
Vorig jaar is de premie op 21 juli overgemaakt. Waarom nu al een automatische incasso een maand tevroeg??!
Splinter uit De Bilt, 24 juni 2026
Bedankt voor je review. We hebben dit nagekeken. Vorig jaar is de premie afgeschreven bij de start van de nieuwe polis. De huidige afschrijving vindt plaats in de maand waarin deze volgens de polis verschuldigd is. We begrijpen dat dit anders kan overkomen wanneer je dit vergelijkt met vorig jaar. Mocht je hierover nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Een verschil van inzicht over schadeherstel of total loss verklaren van mijn auto is na een mailtje en telefoongesprek met de Specialist schaderegeling tot tevredenheid opgelost. Je kunt als particulier soms niet tevreden zijn over sommige polisvoorwaarden, maar daar heb je uiteindelijk ooit zelf mee ingestemd. Positief aan de afwikkeling is dat je bij Promovendum wel heel persoonlijk wordt geholpen als je een vraag of klacht hebt. De telefoon wordt opgenomen door een mens en je hebt snel iemand aan de lijn die zich inspant om a. je vraag/probleem te begrijpen; b. een passende oplossing te zoeken; c. dat verder binnen Promovendum prima af te wikkelen. Met die persoonlijke service onderscheidt Promovendum zich voor mij van veel andere bedrijven waar je bij een vraag of probleem moeilijk voorbij een callcentre, of nog erger een chatbot, komt.
Nico uit Bodegraven, 24 juni 2026
Wat een mooie review om te ontvangen. Fijn dat het verschil van inzicht uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. En extra mooi om te lezen dat juist het persoonlijke contact voor jou het verschil maakt. Dat we de tijd nemen om te luisteren, mee te denken en samen tot een oplossing te komen, is precies waar we ons iedere dag voor inzetten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Prima afgehandeld, Overigens vervelend dat ik in Hilversum schade moest oplossen om het eigen risico te ontlopen, terwijl in Huizen 2 gerenomeerde schadeherstelbedrijven, tw Snel en rebel, zijn gevestigd
Wim uit Huizen, 24 juni 2026
Fijn dat alles verder goed is afgehandeld. We begrijpen dat een herstelbedrijf dichter bij huis prettiger was geweest. Via onze aangesloten herstelbedrijven profiteer je wel van voordelen, zoals vervangend vervoer tijdens het herstel en een lager eigen risico. Bedankt voor je feedback!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Snelle en adequate overzetting van onze autoverzekering naar nieuwe auto.
Rob uit Oss, 24 juni 2026
Prima afhandeling, alleen volgt radiatorreparatie als deze door schadehuis is ontvangen.
Dirk uit Rotterdam, 24 juni 2026
Ik wil niet alleen digitaal benaderd worden en reken op afschriften per post. Ook de rekening en gaf nmi geen toestemming voor automatisch afschrijven . Doen s.v.p. !
Splinter uit De Bilt, 24 juni 2026
We begrijpen dat je het prettig vindt om documenten per post te ontvangen. Op dit moment bieden wij onze correspondentie en documenten uitsluitend digitaal aan. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je voorkeur met ons te delen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
De Klantadviseur heeft me keurig te woord gestaan en rustig geholpen nadat er letselschade was vastgesteld door mijn huisarts dat nog niet bekend was direct na het ongeluk.
Derek uit Oegstgeest, 24 juni 2026
Wat naar dat er na het ongeluk toch nog letselschade is vastgesteld. Fijn dat onze collega je in deze situatie rustig en zorgvuldig heeft kunnen helpen. Bedankt voor je mooie woorden en veel sterkte gewenst!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Jullie laten klanten te lang in de wacht staan.
E uit Den Haag, 23 juni 2026
Dat klinkt als een iets te lange wachttijd. Bedankt voor je feedback. We doen ons best om onze bereikbaarheid verder te verbeteren.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Ik had een vraag over schade als gevolg van een stilstaande trein waarin we 2 uur opgesloten zaten. Dat ik blijkbaar geen dekking heb voor de schade (800 euro) is jammer, maar kan ik begrijpen. Maar uw reactie dat de luchtvaartmaatschappij en de reisonderneming ons āmoetenā helpen en dat uw verzekering ādaaromā geen dekking biedt, is juridisch niet correct en wekt daarom ergernis. Ik krijg liever te horen waar het op staat in zoān geval.
Anno uit Nijverdal, 23 juni 2026
Bedankt voor je review. We begrijpen dat een duidelijke uitleg belangrijk is, zeker wanneer de uitkomst niet is waarop je had gehoopt. Daarom hebben we je feedback doorgezet naar de betreffende afdeling, zodat er contact met je kan worden opgenomen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 juni 2026
Prima afhandeling.
Pierre uit Soest, 23 juni 2026
Super goed geholpen!!
Wobbe uit Nieuwendijk Nb, 23 juni 2026
Perfect geholpen en ruim binnen de gestelde 5 dagen. Compliment!!
Willem uit Schiedam, 23 juni 2026
Ik heb een verzekering aangevraagd voor een tweede auto en krijg nu te horen dat de schadevrije jaren niet te vinden zijn. Even nakijken had opgeleverd dat m ijs eerste auto ook bij Promovendum verzekerd is..
Jaap uit Boelenslaan, 23 juni 2026
Bij de online aanvraag zijn schadevrije jaren opgegeven die al in gebruik zijn op een andere verzekering. Schadevrije jaren worden niet automatisch gekoppeld aan een nieuwe aanvraag. Een collega neemt contact met je op om de mogelijkheden en eventuele korting op de verzekering met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Snel aan de lijn, geen wachttijd. Probleem snel onderkend en directe oplossing geboden. Heel vriendelijk⦠Alles helemaal goed, aanraderšš
Guus uit Eygelshoven, 23 juni 2026
Wat een positieve woorden, bedankt!
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Keurig te woord gestaan door de Klantadviseur. Vraag deskundig beantwoord.
Jan uit Leiderdorp, 23 juni 2026
Schade is reeds door tegenpartij erkend We zijn al enkele stappen verder Graag uw eigen dossier openen
bernard uit Wassenaar, 23 juni 2026
Bedankt voor je review. We hebben je opmerkingen onder de aandacht gebracht van de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Prima en snel adequaat
bernard uit Wassenaar, 23 juni 2026
Een schade gemeld in augustus 2025. De afhandeling was juni 2026. Erg traag dus voor een relatief kleine schade (ā¬500). Ook brief gekregen met aanhef āaan de erven vanā¦ā terwijl dat niet van toepassing was. Tevens werd twee keer dezelfde vraag gesteld. Afhandeling verliep dus traag, jammer.
Dirk uit Huissen, 23 juni 2026
We begrijpen dat een lange afhandeling al niet prettig is, en dan helpt een onjuiste aanhef natuurlijk ook niet mee. Daar hebben we inmiddels onze excuses voor aangeboden en de gegevens aangepast. Bedankt voor je geduld en voor het delen van je ervaring.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Zakelijk en corrrect
JJFA uit Venlo, 23 juni 2026
Vriendelijk te woord gestaan en de schade is supersnel gerepareerd. Ook complimenten voor het schadeherstelbedrijf!
Peter uit Born, 22 juni 2026
De taxatie van de schade aan mijn auto door ASN Autoschade bedroeg 750 euro. De rekening van 2153,24 euro is bijna 3 keer zo veel als getaxeerd. Hier begrijp ik niets van!!!
Jan uit Veldhoven, 22 juni 2026
Bedankt voor je review. We begrijpen dat je vragen hebt over het verschil tussen het getaxeerde bedrag en de uiteindelijke rekening. Daarom hebben we je review doorgezet naar de schadebehandelaar. Er wordt contact met je opgenomen om dit verder toe te lichten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026
Op zich prima gegaan, alleen de termijn om de schade te herstellen bij het schadeherstelbedrijf was behoorlijk lang nl. bijna 4 maanden. Schadeherstel zelf wel prima uitgevoerd. Ook netjes van Promovendum om mij even te mailen over de finale afhandeling en het sluiten van het dossier.
Yvonne uit Nijkerk, 22 juni 2026
De wachttijd heeft wat geduld gevraagd, maar mooi dat alles uiteindelijk goed is hersteld en afgerond!
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 juni 2026