Hoe tevreden bent u over Promovendum?


Klanttevredenheid. Bij Promovendum nemen we het heel letterlijk. Wij willen namelijk gewoon dat u tevreden bent. Daar werken we hard aan. Dat dit zijn vruchten afwerpt blijkt uit het gemiddelde cijfer waarmee onze verzekerden onze dienstverlening waarderen. Daar zijn we trots op, maar nog niet volledig tevreden mee. We gaan uiteraard voor een 10, oftewel: alleen maar tevreden klanten.

Wat vindt u goed?

Waarover zijn onze klanten tevreden? Onder andere de mogelijkheid om online uw declaraties in te zenden en de snelheid waarmee declaraties worden verwerkt oogsten veel lof. Daarnaast is er veel waardering voor de manier waarop onze servicemedewerkers onze klanten te woord staan en de snelheid waarmee zij zaken afhandelen.

Wat kan er beter?

Veel verzoeken krijgen wij om de declaraties die zorgverleners rechtstreeks bij ons indienen te kunnen bekijken of te controleren. Momenteel werken wij er hard aan om dit voor u mogelijk te maken. Dat biedt u tevens de mogelijkheid om uw rekening op fouten te controleren. Hoe minder fouten de zorgverleners maken, hoe minder wij ten onrechte aan hen vergoeden en hoe lager uw premie in 2015 zal zijn.

Geef uw mening

Uiteraard blijven wij benieuwd naar uw mening. Daarmee kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wij nodigen u uit om uw mening te geven, ook als die kritisch is. Dit kan eenvoudig via promovendum.nl/ervaringen. Helpt u ons?

Interessant artikel? Delen mag!