Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Kon groene kaart niet vinden, goed geholpen door service desk

Jan uit Deventer, 31 oktober 2025

Fantastisch dat nu digitaal schorsen (pauzeren) en hervatten kan.... mvg, Frank Mulder

Frank uit Noordlaren, 31 oktober 2025

Gelukkig kunnen wij je blij maken! Wij zijn er zelf ook blij mee dat wij je steeds meer service kunnen bieden in onze 'mijn omgeving'.

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 oktober 2025

Mijn 1e claim. Super snel en klantgericht afgehandeld. Ook het schadebedrijf zelf top. Dank jullie wel

Jan uit Alphen aan den Rijn, 31 oktober 2025

goed en vriendelijk geholpen

J.C. uit Opheusden, 30 oktober 2025

Prima informatief telefoongesprek over voortgang schadeclaim.

Jan Dirk uit Berg en Dal, 30 oktober 2025

Prima geholpen door de Verzekeringsadviseur, met snelle opvolging op vragen die ik nog had.

Nico uit Amersfoort, 30 oktober 2025

Dank voor bericht dat er al 6 weken verstreken zijn en er nog geen klap gebeurd is. Ondertussen rij ik al ruim 6 weken met een beschadigde auto rond. En dan om begrip vragen? Excuses zijn op zijn plaats voor het onvermogen dat twee verzekeringsmaatschappijen niet hun beloofde dienstverlening kunnen (of willen) nakomen. Wat is nu de werkelijke reden? Waarom hoor ik om me heen dat er wel binnen twee dagen een schade-expert op de stoep kan staan? En de vlotte afwikkeling in gang wordt gezet.

Michiel uit Muiderberg, 30 oktober 2025

We snappen dat het vervelend is wanneer de beoordeling van de schadeclaim langer duurt dan verwacht. We hebben de tegenpartij aansprakelijk gesteld en een herinnering gestuurd. We wachten nu op een reactie van hun kant. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 oktober 2025

Promovendum doet haar best, de uitvoerende herstellers zijn onbereikbaar, bellen niet terug. Reden om terug te gaan naar de door mij bekende hersteller.Dat kost mij dan €500 omdat zij niet behoren tot uw keuze

Bert uit Tilburg, 29 oktober 2025

We zien dat je vandaag al telefonisch contact met ons hebt gehad. We hopen dat het gesprek naar wens is verlopen. Als er nog iets is waarmee we je verder kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 oktober 2025

Zeer vriendelijke hulp bij het kantoor van Promovendum. Goed geholpen en direct de frustratie van de schade weggenomen!

Jort uit Zeist, 29 oktober 2025

Is allemaal prima en snel geregeld! Erg tevreden over de digitale afhandeling door Promovendum en de kwaliteit en serviceverlening van het schadeherstelbedrijf!

Ger uit Venray, 29 oktober 2025

Ik heb een schade gemeld die uit het waarborg fonds moet. Pas nadat ik er na 2 weken zelf achteraan ging (na alle gevraagde documenten geleverd te hebben) bleek dat ik een waarborgfonds formulier had moeten ontvangen EN er moet nog apart een expert langskomen terwijl ik de afspraak met de schadehersteller al had moeten maken van Promovendum. Als dit niet goed gevolgd was, dan zou de schade niet door het waarborgfonds gedekt worden en val ik van 30 naar 10 (!!) schadevrije jaren.

mark uit Goirle, 29 oktober 2025

Dat klinkt als een vervelende samenloop van omstandigheden. Gelukkig hebben we de formulieren inmiddels ontvangen en is de afspraak voor de expertise al ingepland. We hopen het snel voor je af te ronden. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om het te laten weten!

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 oktober 2025

Fijn vlot gesprek , dank daarvoor

Wouter uit Voorburg, 29 oktober 2025

Duidelijke informatie

Anja uit Enschede, 29 oktober 2025

Super snel, vriendelijk en deskundig advies

Noël uit Maastricht, 29 oktober 2025

Snel, correct en professioneel

Paul uit Arnhem, 29 oktober 2025

Een maatschappij, die met hun klanten Meedenkt

Tatjana uit 6042dz, 29 oktober 2025

Bedankt voor het mooie compliment!

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 oktober 2025

Klantenservice was behulpzaam en vriendelijk.

Richard uit Capelle aan den IJssel, 29 oktober 2025

Schademelding en -herstel snel en efficient afgehandeld

Elly uit Zoetermeer, 28 oktober 2025

Het schadeherstelbedrijf was o.k. alleen de locatie had dichter bij huis gekund en de tijd die nodig was om de schade te kunnen herstellen duurde veel ste lang, ca. 3 maanden?

HPJ uit Swalmen, 28 oktober 2025

Het is inderdaad momenteel erg druk bij de herstellers. We begrijpen dat de lange wachttijd niet fijn is maar hopelijk ben je nu weer volop onderweg in je gerepareerde auto!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 oktober 2025

goede en snelle afwikkeling.

anton uit Noordwijk Zh, 28 oktober 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij zeer goed geholpen met mijn autoverzekering. Hij luisterde goed naar wat ik zocht en kon mij goed begeleiden. Hij gaf zijn directe doorkiesnummer voor als ik nog vragen had. Zeer klantvriendelijk, want ik moest terugbellen en hoefde geen kiesmenu te doorlopen en ik had geen wachttijd. De verzekering is met een glimlach en goed proces afgesloten! Ik ben fan!

Maarten uit Hagestein, 28 oktober 2025

Wat een fijne review! Mooi dat alles zo soepel verliep en je je goed geholpen voelde. We zijn blij je als fan te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 oktober 2025

Na een licht ongeluk in Zwitserland had ik meerdere keren contact met de alarmcentrale van Promovendum. Helaas verliep dit bijzonder stroef. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, kreeg geen duidelijke informatie over wat er met de auto zou gebeuren en moest zelf achterhalen hoe wij naar Nederland konden terugkeren. Pas na herhaaldelijk bellen werd duidelijk dat de auto gerepatrieerd zou worden — informatie die ik uiteindelijk beter en sneller van de ANWB kreeg. Ook over de overdracht van de autosleutels en het starten van de repatriëring bestond veel verwarring. Ik werd meerdere keren over hetzelfde gebeld, en pas dagen later werd het proces daadwerkelijk in gang gezet. Tot overmaat van ramp bleek de schade vervolgens niet eens bij Promovendum zelf te zijn gemeld — iets waar ik pas later zelf achter kwam. De premie mag dan aantrekkelijk zijn, maar de gebrekkige communicatie en trage service na een ongeval zorgen voor veel frustratie. Hier valt nog veel te verbeteren.

Karin uit Blaricum, 28 oktober 2025

Wat een ontzettend vervelende situatie moet dit voor je zijn geweest, vooral wanneer je in het buitenland bent. We begrijpen heel goed dat je in zo’n situatie duidelijke informatie nodig hebt die je verder helpt. We zien dat de schade inmiddels bij ons is gemeld. Zodra alle aanvullende informatie binnen is, kunnen we verder met het beoordelen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 oktober 2025

Prima geholpen Was duidelijk en snel verholpen. Dankjewel

Sonja uit Hengelo Ov, 28 oktober 2025

Heel tevreden. Digitale schademelding bij Promovendum snel en duidelijk. Snel contact vanuit schadeherstelbedrijf. Daar prima ontvangen. Schade volgens termijn keurig hersteld.

Theo uit Vught, 28 oktober 2025

Slecht rondom afwikkeling schade. In 3 mnd niets gehoord over afwikkeling schade en in mijn geval het eigen risico. Of ik maar even wil betalen aan de schadereparateur, terwijl er dus vanuit Promovendum al die tijd radiostilte is. Bellen helpt ook niet, geen begrip voor mijn vraag de betaling vh eigen risico uit te stellen totdat er duidelijkheid is over kwijtschelding hiervan (schade was immers niet mijn schuld). Ook intern telefonisch doorverbinden werkt niet, na 10 minuten alleen maar een piep, maar teleurgesteld opgehangen.

Dit is geen service

Geert uit Best, 28 oktober 2025

Jammer dat je deze ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet wat we willen. We begrijpen dat dit vervelend is en willen je graag meer duidelijkheid geven over het dossier. Daarvoor neem de behandelaar contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 oktober 2025

Heel prettig, duidelijk en snel geholpen.

Huub uit Hoensbroek, 28 oktober 2025

Nagenoeg met alle verzekeringen overgestapt naar Promovendum. Totale besparing eerste jaar 580 euro. Alleen al op de autoverzekeringen (4) 375 euro per jaar. Het was een fijn gesprek, duidelijke uitleg, ruimte voor vragen, zeer tevreden. Blij dat ik de overstap gemaakt heb. Bedankt Verzekeringsadviseur.

Reinier uit Landgraaf, 27 oktober 2025

Wat geweldig om te lezen! Fijn dat de overstap zo goed heeft uitgepakt en dat je zo tevreden bent. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 oktober 2025

Snel en probleemloos

Loek uit Roermond, 27 oktober 2025

Snel en adequaat geholpen. Aangenaam verrast door het verschil in premie. Maar liefst ruim 30% goedkoper dan mijn huidige premie.

Hans uit Leeuwarden, 27 oktober 2025

Top gedaan en lekker snel afgehandeld

Bob uit Den Haag, 27 oktober 2025

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Contact